Witam proszę bardzo ,schematy abs .
Według mnie musi gdzieś być ta 3. wtyczka T16. Może podczas wymiany silnika klapy gdzieś się zawieruszyła? Powinna być koloru czarnego. Na niej jest zasilanie panelu i CAN. Bez tego nie ruszy.
Gateway (J533) jest bordnetzu (J519)
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
To tylko sie cieszyc ze nie rozjechal sie jeszcze ABS. Czeka Cie kodowanie VCDS.
Chyba z oryginalnego będziesz musiał odczytać i flash i eeprom i wgrać do drugiego , inaczej nie ruszy, moim zdaniem.
Z tego co napisałeś to wygląda na uszkodzenie ECU.
sprawdź kable przy wejściu do ściany grodziowej leżą one na podłużnicy i gniją jeśłi nie to sprawdz przy kostach pompy miałem kilka przypadków już
Obok masz drugi identyczny element więc podaj symbol i sprawa się wyjaśni.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Albo wiązka na scienie grodziowej ,Trw też się psuja na brak komunikacji .
Więźka can do przedzwonienia lub nowa. Lub pompa zakorodowała w środku.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Może sama pompa wspomagania ucierpiała (bezpieczniki na akumulatorze całe).
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
schemat abs do tego modelu i sprawdz napiecia.
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
Ale miało być CH340 za stówkę ?Ciężka komunikacja jest z Tobą.Podpowiedź masz więc zadziałaj.
Nie listwę tylno ciśnienie paliwa na niej. Skoro taki był błąd w liczniku tzn że masz odczytać błędy w liczniku. Gdyby licznik nie miał komunikacji ze sterownikiem silnika to silnik by nie odpalił bo trzymałoby immo. Kupiłeś auto z takim problemem? LPG jest? Coś robiłeś i tak się stało?
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Pomarańczowo-brązowy, pomarańczowo-czarny skręcone ze sobą razem, to przewody CAN. Zobacz wiązkę na lewej podłużnicy.
Zmień cewki ze sobą na cylindrach 1-2 oraz 3-4. Zobacz czy błędy braku zapłonu przejdą na cylindry 2 i 4. Ostanie dwa błędy masz ze sobą powiązane - brak komunikacji licznika z ECU przez co zablokowane jest ECU. Reszta błędów może mieć przyczynę w instalacji LPG ale pamiętaj że brak zapłonu nie oznacza braku iskry - może nie być podawanego paliwa a...
Problemem okazała się uszkodzona pompa wspomagania
Trzeci bezpiecznik jest od pompy, piszesz że ciągłość jest a na wtyczce brak zasilania więc może nie do końca wtykasz przewody pomiarowe we wtyczkę lub brak jest masy jeżeli bierzesz ją z tej wtyczki. Co do wiązki na podłużnicy to tam czasem kable wyglądają ładnie a wystarczy pociągnąć i się rwą. Możesz podać na to gniazdo zasilanie prosto z akumulatora...
Podepnij pompę na stole i będzie jasne czy wina leży po stronie pompy czy instalacji auta, która jest kiepska(podłużnica lewa strona)
Zacznij od sprawdzenia zasilania pompy. Na grubych przewodach stałe 12 V oraz jeden przewód tam jest na którym powinno być 12V po odpaleniu i 2 przewody Can i jeszcze po prawej chyba wtyczka do czujnika skrętu. Jeżeli zasilanie jest to pompa do wymiany.
Czy w momentach zaniku wspomagania zapala się kontrolka ? I od jak dawna to się dzieje ?
czy brak komunikacji z pompa oznacza zawsze uszkodzenie elektrycznego sterownika pompy? czy nie koniecznie?
Podaj przez bezpiecznik plusa na cienki czarny i zobacz czy będziesz miał komunikację
A gdzie jest sterownik airbag w tym aucie ? Może to z nim coś się dzieje.
Piny od gniazda starej pompy nie są zerwane? Najszybciej byłoby przywrócić komunikację ze starą pompą aby odczytać kodowanie.
Witam, skoda fabia 3 (NJ3) DKLD 1.0 70kw 2019r. nie kręci rozrusznik poniżej 4oC, wystarczy wepchnąć auto na kanał i po ogrzaniu jest ok. Jak jest źle to nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika, błędy w silniku: U1113 - szyna danych wadliwa funkcja, U1017 - system abs - prosze odczytać kody usterek; w abs błędów więcej: U0100 - połączenie magistrali...
Wygląda na brak kl15 na sterownik [napięcie po kluczyku]. A co do komunikacji często pomaga odłączenie radia.
Witam Problem ze Skoda Fabią II 2010 rok silnik 1,6 benzin W silniku niekasowalne błędy U0121 Can ;komunikacja ABS Abs brak możliwości diagnostyki Sprawdzone zasilania ,masy ,plus po stacyjce oraz Cany do sterownika Silnika ABS -oraz wszystkie bezpieczniki i wiązka! Może macie jakieś sugestie lub pomysły??? Z góry dziękuje za pomoc. Acha jeszcze -podmienione...
a jak był pęknięty zbiornik to pewnie się elektronice oberwało....
Wymieniłem i nieraz jest tak ze zgłasza bład,brak komunikacji lub tez jak masz kontrole trakcji i podmienisz na pompe bez kontroli bedzie wszystko ok ale kontroli juz niebedziesz mial w aucie ;-( a to wszystko robia te sybole i niezawsze pasuja i niemozna tego zgrac wszystkiego tak jak bysmy chcieli.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/do... bardzo
Skanowałem całe auto Całe bez licznika ? Odepniesz sterownik silnika i dalej będzie świeciło, bo niby dlaczego miałoby zgasnąć. Powstaną błędy komunikacji i zasilania.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
Mam problem z samochodem Skoda Fabia 1s pali i gaśnie jak by immobiliser odcinał. VCDS błędy znalazł. 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 49-00 - Brak komunikacji 01312 - Magistrala danych układu napędowego 37-00 - uszkodzony 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) 49-00 - Brak komunikacji...
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone? Nie wiem jak w a3 ale np polo fabia ibiza mają nad akumulatorem takie duże...
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
Miałem podobny problem z ABS ESP i czerwona kontrolka od ręcznego po przeczytaniu tych komentarzy dokładnie przejrzałem bezpieczniki okazało się pęknięty bezpiecznik praktycznie niewidoczne mechanik wcześniej sprawdzał i mówił że brak komunikacji pompy od abs-u i najprawdopodobniej uszkodzony sterownik okazał się chyba tylko bezpiecznik jutro Wymienię...
W takim razie stawiam na wiązkę elektryczną przechodzącą przez zawias drzwi w przelotce gumowej. Często wielokrotność zamknięć i otworzeń powoduje brak styku w komunikacji przewodów...
Sprawdzałem w czasie jazdy i nic w dodatku w centralnej elektronice jest błąd 0778 czujnik skrętu g85 którego ten samochód nie posiada kiedy odepnę czujnik na maglu pali się błąd czujnika g250 ,plus i minus dochodzi do pompy a wtyczka od komunikacji z pąpą też wyzuca błąd dopiero po odpięciu więc instalacją wkluczona ale gdy wchodzę w wartości żeczywiste...
Witam Ja mam podobny problem, czyli brak komunikacji z autem. Nie łączy się z żadnym sterownikiem ponad to nie świeci w ogóle kontrolka check engine, sprawdziłem już dzisiaj zasilanie, masę również kabel szary z białym paskiem wszystko ok a nie łączy się.. POMOCY! SKODA Fabia 1.4 MPI 2001 rok Za każdą pomoc z góry dziękuje
16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów 17549 P1141 448D Wyliczone obciążenie - implausible value (wiring, MAP, MAF) 01314- Engine Control Module 013 Check DTC Memory -Intermittent. To ze w bloku ABS to tylko konsekwencja, zapewne pojawią się tez inne błędy. Problemem mogą być zanieczyszczone styki wiązki wchodzącej do sterownika bądź sama...
Na tym trzecim przewodzie obok tych dwóch od komunikacji ma być plus po stacyjce. Nie naprawiam pomp - wymieniam je na sprawne.
Najczęstszy kod to czujnik kąta skrętu. Drugi to brak komunikacji CAN
Coś było robione czy wykazało błędy bez twojej ingerencji?Masz tam między innymi ; moduł kontrolny kół napędowych - brak sygnału,napięcie akumulatora -słaby sygnał,moduł kontrolny kod bezpieczeństwa, poziom selektora- brak komunikacji no i czujnik skrętu - brak komunikacji.
błąd komunikacji fabia fabia wspomagania komunikacji utrata komunikacji
automatyczne aktualizacje starcie avrstudio timer klapek bateria pilot
naprawa udaru makita bateria parkside styki
Sterownik ABS/ESP Bosch 5.7 Fiat Stilo – typowe usterki, diagnostyka, naprawa Nietypowa kontrolka Peugeot 607 – FAP, hydropneumatyka, AL4, ESP, interpretacja symboli