Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Możliwe przyczyny Miernik masy powietrza, jednostka sterująca klapą przepustnicy, ewentualnie sprawdzić czy może łapie fałszywe powietrze. co po naprawie głowicy jest mozliwe
Mam takie pytanko. Fabia ma sterowanie domykaniem szyb na tym samym przewodzie co sterowanie centralnym zamkiem. Da się domknąć szybę przekręcając kluczyk w drzwiach i przytrzymując go przez chwilę w takiej pozycji. Nie da się natomiast domknąć szyby przez przytrzymanie przycisku zamknięcia zamka (kluczyk ze sterowaniem fabrycznym centralnym zamkiem)....
Fabia 1.4MPI - miałem problemy z zabrudzoną przepustnicą. Czyszczenie narazie załatwiło tą sprawę ale na jak długo ??? Czy nie będzie lepiej usunąć przyczynę a nie skutek? Przyczyną powstawania nalotu na gardzieli przepustnicy jest odma komory korbowodu i wkładu wegla aktywnego, których ujście znajduje się tuż nad klapką przepustnicy. Odma wkładu wegla...
Mam pytanie jak sterowany jest i którymi przewodami spryskiwacz. Manetka reaguje bo włącza wycieraczki, prąd nie wychodzi na przewody zielono czarny i zielono czerwony jak się nie mylę, pompka sprawdzona podobnie jak instalacja.
Witam kupiłem fabię 1.2 2003 rok i mam nierówne obroty czasem zaświeci się czek.Mój mechanik odkrył że na wężu który idzie od urządzenia wskazanego na zdjęciu do filtra powietrza ktoś celowo zrobił dziurkę aby łapał powietrze.Po zatkaniu tej dziurki auto nie odpali.Przepustnica była czyszczona oraz adaptowana.Mechanik obstawia że to w/w urządzenie jest...
Witam jakie dane i gdzie trzeba wpisac w vag-comie v3 lub polskim vagu zeby zaadaptowac przepustnice Fabia 1,4 MPI 68km
Witam Fabię 1.4 MPI. 2002rok Problem polega na tym, że nie działa regulacja obu lusterek, nie mam podgrzewania lusterek, nie mam sterowania szyb. Samochód wyposażony jest w 2 szyby elektryczne, Z panela kierowcy szyby nie działają Po stronie pasażera z włacznika szyby, szyba od strony pasażera działa I nie mam sterowania zmykaniem otwieraniem zamka...
Wiatm Prosze o pomoc i porade. W samochodzie nastąpiła awaria poduszki a raczej sterownik. Juz raz taka usterka wystąpiła i w serwisie wymieniuono cały sterownik poduszki - rzekomo tak twierdzili. Na desce rozdzielczej świci cały czas kontrolka poduszki. Moje pytanie to czy ktoś już to naprawiał i gdzie jest zamontowany ten sterownik. Jestem elektronikiem...
Witam !!! Co moze być nie tak jeżeli podczas jazdy zapala się kontrolka i czasami przy skrecaniu kolami pojawia się taki dziwny dźwięk cos jak wycie ??
Witajcie, jestem posiadaczem skody fabi 6y2 1.4 16v z 2003 roku. Po wymontowaniu przepustnicy (akumulator był odłączony), wyczyszczeniu jej oraz ponownym montażu zapalają mi się 3 kontrolki EPC, check engine oraz ESP. Po uruchomieniu silnika obroty falują między 750 a 950 obr. I teraz są dwie drogi: opcja 1 jeżeli nic nie zrobię to po około 10 sekundach...
Jak dostac sie do sterowania przeslona obiegu wewnetrznego, jak przestawic przeslone recznie gdy nie dziala elektrycznie.Moze ktos wie cos wiecej na ten temat? Jak mozna naprawic zeby dzialalo elektryczne sterowanie, co moglo nawalic?
Panowie co tam odciąć najlepiej? Może być pompa paliwa. Do przekaźników kiepski dostęp.
Witam, problem jak w temacie, silnik odpalony uruchamiam wycieraczki silnik gaśnie, czasem uruchomienie kierunkowskazów też powoduje gaśniecie silnika, światło w kabinie przygasa. Czasem też nie da się wyłączyć wycieraczek- w pozycji wyłączenia działają non stop. Miał ktoś może taki przypadek, od czego zacząć??
Usterka jak w temacie. Przy ruszaniu i dodawaniu wywala ten błąd "czujnik kąta dla zaworu ruchu przepustnicy" brakuje mocy, dusi sie. Nie patrzyłem jeszcze nic, tylko diagnozowałem, ale klient ma przyjechać jutro więc w związku z tym mam pytanie czy spotkaliście sie z czymś podobnym? Na moje oko coś z nastawnikiem. Autko bez LPG 90 tys km od nowości...
Witam kolegów. Mam do naprawy Fabię 1.2/47kw, właściciel spawał wydech nie odłączył akumulatora,po spawaniu okazało się że silnik wchodzi tylko do 3000obr, mimo ze pedał gazu wciśnięty do końca,wchodzi na 3000obr i słychać jak ecu odcina zapłon . Błędy są następujące: czujnik położenia wałka rozrządu/przerwa i brak podgrzewania sondy/przerwa. Czy te...
Witam, mam dosyć nietypowe pytanie ponieważ jestem w posiadaniu przepustnicy ze Skody Felicia 1.3 MPI i chciałbym sobie troszkę z nią poeksperymentować, a jednocześnie nie koniecznie ją zepsuć :) Otóż przepustnica ta jest sterowana co prawda za pomocą linki, ale posiada również elektroniczny nastawnik którego pracą zarządza ECU samochodu. Pytanie jest...
Chcę sobie wymienić płyn w układzie wspomagania kierownicy. Jak najlepiej to zrobić ?
Witam, mam taki problem otóż, w fabi 1.9tdi bardzo dziwnie działa nawiew. Chodzi o temperature powietrza, jeżeli pokrętło jest ustawione na 1/4 obrotu, czyli powinno lecieć zimne powietrze, a leci gorące, nie ciepłe lecz gorące. Zimne pojawia się gdy ten potencjometr jest minimalnie na początku. Myślę, że obrazek wszystko rozjaśni. Tam gdzie niebieski...
Witam Serdecznie Mój problem polega na niewielkim falowaniu silnika na biegu jałowym któremu towarzyszą drgania przechodzące przez całe auto. Czasem po dojechaniu do skrzyżowania obroty zaczynają skakać 800-500-800 i po około 20 sekundach silnik się uspokaja. W samochodzie wymieniłem już Cewkę zapłonową Czujnik położenia wału korbowego Łańcuch rozrządu...
Mam problem z Fabią 1.4 MPI, polegający na tym, że po uruchomieniu zimnego samochodu silnik pracuje bardzo nierówno (faluje) i tylko dodanie gazu ratuje go przed zgaśnieciem, ponadto często zdarza, że rozgrzany silnik zaczyna wyraźnie nierówno pracować i czasem gaśnie na wolnych obrotach np. przy postoju na czerwonym świetle. Czy ktoś może wie o co...
Proszę o wyjaśnienie zasady działania sterownika wycieraczek na załączonym schemacie - w szczególności biegu pierszego (sterowanego bimetalem) Dzięki z góry
W jakim stanie jest układ zapłonowy ? Robiłeś coś przy nim / wymieniałeś ? . Komputer napewno żadnych błędów nie pokazał ? typu przepływomierz, czujnik położenia wału ?. Pozatym sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? i wtryski ? Dodano po 43 Teraz mi jeszcze przyszło na myśl, mówisz że w niektórych zakresach obrotów traci moc ? całkowicie ? i w stałych zakresach...
Wymieniłem sondę lambda, wymieniłem katalizator, uszczelkę pod zaworami, rozrząd, świece na świece do lpg... Nie pali oleju. Od wymiany 20 tys km temu nie ubyło nawet kropli. Pali do 9l gazu w mieście, w trasie potrafi przy spokojnej jeździe nawet 6,5l gazu na 100 km. W trakcie jazdy zaczyna skodę dusić, brakować mocy, wywala błąd silnika, szarpie całą...
Moja propozycja to zaworek przy kolektorze ssącym sterowany cięgnem przepustnicy i zawór bezpieczeństwa (ciśnieniowy) żeby rurki nie rozerwalo połączony z prostym skraplaczem i powrotem do zbiornika. Silnik powinien reagować szybciej na dopływ pary a przy wolnych obrotach będzie pracować bez pary. Można też zastosować elektrozawory i prosty układzik...
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Sprawdzono wtryski,pompę paliwa,sondę lambda i całą resztę a Skoda nadal ma zwiększony apetyt i co dziwne podczas hamowania silnikiem komputer pokazuje zużycie paliwa a powinien wskazywać 0,0 l/100km objaw niedomykającej się przepustnicy-brudna,zaciera się linka ,nie działa styk wolnych obrotów(krańcówka w przepustnicy) Na logikę tak wygląda ale przepustnica...
Ja bym sprawdził wtryskiwacze czy dobrze rozpylają. Później podłączył sygnały z wtryskiwaczy pod oscyloskop i pogazował trochę żeby zobaczyć jak się sygnał na nich zmienia. Nie wiem czy tam przepustnica jest na linkę czy na serwomechanizm. Jeżeli na serwomechanizm to nie widać generalnie jak ona się otwiera względem czasu wtrysku a dobrze by to było...
Podłączyłem komputer PC bo tylko on ma com-a bo taki port kiedyś bardzo dawno temu kupiłem i nie użyty był ani razu. Błędów było kilkanaście zapisałem tylko kilka bo pośpiech robił swoje 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16555 System zbyt ubogi (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Niestety nie mam zaawansowanego komputera do diagnostyki i nie odczytuje mi parametrów :( Moze to coś pomoże, odczyt z kompa: Address 01: Engine 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity \ Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) P0134 - 35-10...
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
Witam serdecznie, W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Skody Fabii I. 1.4 MPI z silnikiem AZE 60KM (czeska produkcja, 1 sonda lambda). Na tę chwilę auto uprzykrza życie falującymi obrotami na biegu jałowym oraz w trakcie pracy silnika. Obroty falują w zakresie 760-870 RPM, silnik czasami szarpie i drga. Zdaję sobie sprawę, iż taki urok tego egzemplarza,...
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
Hej. Już po robocie, ale wyszły cyrki. Okazało się, że ten trzpień co jest w tym grzybku w egr, przy tej "ala" gruszce była wyłamany, dodatkowo łożysko rozwalone gdzie obraca się ta łapa, ten pazur na silniczku co zamyka i otwiera. Zrobiłem ten strzpień nowy, zaklepałem fachowo, jak nowy. Łożysko zmienione, sprawdzone, działa. Uszczelki nowe wszędzie....
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
fabia przepustnica przepustnica fabia przepustnica sterowanie
migać ekran nokia układ trójfazowy gwiazda mikrofala dioda
flash drive information extractor kostki poduszki renault
Jak wyjąć silniczek z młynka do kawy typ 065 z 1974 roku Osłona fotela lewego Ford C-Max 2016 EcoBoost – numery części, montaż, zamienniki