Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Tylko że tam się odbijają, sam bordnez nie ma tu nic do rzeczy, jak robiłem pół roku temu hatchback to właśnie walczyłem czemu tylny sprysk nie działał, zmiana biegunów odbywała się w manetce. Wiec w sedanie powinno być podobnie z tym że bez zmiany biegunów. Ale mogę być w błędzie.
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
może tym schematem pomogę :?: :)
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
Witam Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. i tutaj się Kolega myli. Udało się zrobić jedno i drugie.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Zamykanie - "czysta" masa Otwieranie - masa przez opornik 180Ω Sterowanie "zamknięciem i otwarciem" na jednym, wspólnym przewodzie. Oczywiście podczas testów wszystkie drzwi zamknięte. Nie wiem, co "się dzieje" z przewodami na zamieszczonym zdjęciu. Przywróć wszystko do stanu fabrycznego i zaizoluj łączenia.
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
Sprawdź czy wyłączniki nie były zalane słodkimi napojami, chemią do prania tapicerki etc.. U mnie właśnie był przypadek zalania włącznika sterowania szybami po stronie kierowcy prawdopodobnie chemią od prania tapicerki. Wszystkie styki dosłownie "zarosły" zielonym nalotem. Też zacząłem od sprawdzenia wiązki jak się okazało trochę na wyrost bo przewody...
Czy mam racje czy głupoty pisze? Niestety muszę potwierdzić - tak. sterowanie masą dwoma przewodami do zamykania i otwierania Centralkę konfigurujesz do sterowania "dwoma masami" jednak sterowanie odbywa się na jednym przewodzie niebiesko/żółtym w drzwiach kierowcy. Zamykanie - masa, Otwieranie - poprzez "parametr" - rezystor 180 Ω Kierunkowskazy...
Jest dwie wersje tego (podobnie jak sterowania szyb) ale obydwie mają podłączenie masa, +12V po stacyjce i sterowanie. Jak się nie mylę to predlift i polift albo coś w tym stylu. Jeśli chodzi o konkretny protokół sterowania, to nie zajmowałem się tym, bo zakupiłem przejściówkę do sterowania chińską nawigacją na Androidzie i jakoś to działało (jakoś,...
Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą. Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta. Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus. Następnym razem dawaj lepsze zdjecia. To ze zdjęcia to nie moduł komfortu...
temat jest bardzo ciekawy- niestety wiele ci nie pomogę - trzeba przeprowadzić dochodzenie. Być może masz zainstalowane sterowanie pilotem tylko poprzedni właściciel zgubił piloty lub przestały działać więc ci ich nie dał. W samoczynne otwieranie raczej nie wierzę (prędzej samoczynne zamykanie) ale możesz postać parę minut przy aucie żeby sprawdzić....
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
niestety ,od rocznika,jesli sterowanie ma kolor czarno-nieb to w drzwiach jest dodatkowa magistrala LIN,wprowadzona bodajze po liftingu fabii
Cześć! Jeśli chcesz to mogę Ci doradzić jako długoletni pracownik w dużej firmie produkującej samochody że halogeny przeciwmgielne przednie momtowane są po światłach postojowych nie koniecznie po światłach mijania i najlepiej z użyciem przekaźnika oraz z kontrolką tychże świateł. Ja osobiście sterowanie przekażnika biorę z postoju zasilam włącznik z...
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
to tak jak pisałem . Przekaznika brak cale sterowanie ze sterownika sieci pokładowej
Rozumiem, że zwierałeś na zamkniętych drzwiach, zgaszonej stacyjce (wyjętym kluczzyku) i oczywiście przez rezystor 180~200 ohm na otwieranie i czysta masa na zamykanie? W takim razie wbij się w drzwi i sprawdź przewody idące z wkładki (do samej wkładki ciężko się dostać bo blacha, ale wiązkę namierzysz bez problemu). Może to już ta nowa Fabia?
No tak, jak działa błysk to tylko sterowanie nawala...
powinien to byc pin 80
Też stawiam na przełącznik. Sprawdź jakie sygnały wychodzą z niego. W starszej fabi sterowanie było przez podawanie (jednym przewodem)określonego napięcia do modułu. Stąd te rezystory w przełączniku.
Witam Jestem na etapie montażu centralnego zamka w Skodzie Fabia 2000 r. http://obrazki.elektroda.net/44_12417326... W samochodzie jest alarm, centralka na foto. Pytanie: chodzi o możliwość sterowania centralnego alarmem, niestety nie wiem czy znajdujący się na pokładzie alarm to potrafi. Może ktoś z szanownych kolegów rozpozna co to za model...
Witam Proszę o podpowiedż, chcę podpiąć zdalne sterowanie do fabrycznego centrala. Gdzie dokładnie się wpiąć z przewodami, i jakie kolory są do otwarcia/zamknięcia. Oraz na co zwrócić uwagę przy podłączniu
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam. Kupiłem właśnie sterownik proxima SRPi mini i chce go...
nie za bardzo wiem co chcesz odłaczyć... niemniej jednak, sterowanie fabrycznego alarmu jest realizowane przez sterownik komfortu lub BCM-a, natomiast syrena alarmu znajduje się pod belką tylnego zderzaka... jesli chcesz dezaktywować fabryczny alarm, to najlepiej wyłaczyć funkcjonalność za pomocą testera, np. VCDS...
Sprawdź bezpiecznik opisany jako sterowanie lusterkami, jest to pierwszy bezpiecznik w pierwszej linii bezpieczników tej zaczynającej się od środka reszty bezpieczników.
To tak: Do diagnozy sprawdź bezpieczniki: nad akumulatorem pod pokrywką od lewej licząc: trzeci 40A oraz ósmy 30A oraz Stały + z aku do sterownika jedenasty 5A (bez niego nie będziesz miał biegu 1) Po sprawdzeniu bezpieczników pora sprawdzić moduł 1J0919506M https://obrazki.elektroda.pl/1448291700_... Na wtyczce 6 pniowej 1 to stały...
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Jak rozumieć "podgląd parametrów i czasów wtrysków"? mam "zdobyć" takie informacje i przedstawić na forum? W tej chwili mocny zapach benzyny nie występuje. Problem występuje tylko na zimnym silniku w aktualnych temperaturach tj. około 10 st.C. Od 2 dni odłączone sterowanie gazem czyt. wyciągnięty bezpiecznik z instalacji...
W tym modelu sterowanie rozrusznika bezpośrednio z kostki stacyjki. bez przekaźnika , styk 50b. ,
Problem chyba rozwiązany przekaźnik jeden się schował i go nie widziałem . Odpowiada za sterowanie pin 65 według schematów grala1 . Na chwilę obecną autko pali i jest wszystko ok . Dziękuję za podpowiedzi . Pozdrawiam . ps minęło już kawałek czasu i nadal jest poprawnie . Przyczyna podana wyżej . Dziękuję za Wasze podpowiedzi .
Majster ma rację, teraz musimy się dowiedzieć czego brak, czy jest zasilanie i sterowanie cewki przekaźnika, czy jest zasilanie na styki robocze przekaźnika. Czy zasilanie wychodzi po zamknięciu styków przekaźnika. Być może, że sterownik nie ma zasilania właściwego i nie zapina w ogóle przekaźnika lub siedzi gdzieś dawne zabezpieczenie przed kradzieżą...
Witam Sprawdź jak masz odłączone radio czy ,po wyjęciu kluczyka jest napięcie na tych dwóch przewodach (czerwony ,żółty).Na jednym z nich powinno nie być napięcia po wyjęciu kluczyka.Winna może być wkładka stacyjki (wkład elektryczny)lub płetwa się zacina wchodząc do wkładki elektrycznej. Tak, to było w "starym Golfie" Oryginalnie w Fabii, sterowanie...
Sterowanie centralnym jest na 2 masach. Weź sobie dwie duże, zimne masy i przyłóż do czoła. A ty Kacperek wpisz w wyszukiwarkę Fabia sterowanie zamkiem i nie twórz po raz enty rozwiązanego milion razy problemu.
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
O ile pamiętam to w Fabii oświetleniem steruje bordnetz, włącznik podaje tylko sygnał niskoprądowy z poleceniem włączenia
Witam. Diagnostyka komputerem i odczyt błędów. Sterowanie silnika pompy jest na mosfetach. Pompa przytarta i zbyt duży pobór prądu, rozłącza zabezpieczenie. Prawdopodobne że pompa wspomagania do wymiany. Ale najpierw diagnostyka.
No problem raczej sam nie ustąpi po montażu, sterownik wykonuje to samo elektrycznie co Ty byś musiał robić ręcznie kluczykiem. Więc nie jest to remedium na problem, tylko wygodniejsze operowanie. druga sprawa czy mam się wpiąć do sterownika jakoś czy w drzwiach kierowcy do przełącznika w rącze od zamykania i otwierania Sterowanie zamkiem jest tam na...
Czyli nie jest tak że sterowanie idzie przez przełącznik zespolony w kierownicy?? Bo nie mam krótkich długich, reszta działa włącznie ze sterowaniem wysokością lampy. Mogę jedynie włączyć to chwilowe świecenie dlugich. Dodano po 10 u mnie chyba rzeczywiście uszkodzony będzie przełącznik przy kierownicy. Dochodzi do niego napięcie na przewodzie biało...
Za to jak i za sterowanie centralnego zamka odpowiada zamek więc trzeba go wyjąc i sprawdzić czy działa.
W fabiach były 2 wersje pomp, jedna za 1.5kzł a druga prawie za 3 tysia... Sprawdź jeszcze bezpiecznik w kabinie (5A oznaczony jako sterowanie silnika, numeru nie pamiętam) lubi się często spalić. Czasami pada jeszcze czujnik położenia wału kierowniczego (zamontowany jest w maglownicy od lewej strony, mały czarny plastik z kabelkiem śruba na imbus)...
Witam, temat linkowany zamknięty, więc podbiję ten. Wszystko podpiąłem według schematu opisanego czyli: Centralkę konfigurujesz do sterowania "dwoma masami" jednak sterowanie odbywa się na jednym przewodzie niebiesko/żółtym w drzwiach kierowcy. Zamykanie - masa, Otwieranie - poprzez "parametr" - rezystor 180 Ω Kierunkowskazy - czarno/biały i czarno/zielony...
Kolega źle pisze, że odcięcie krańcówek cokolwiek pomoże ponieważ niezależnie od stanu w jakich są drzwi (nawet gdy sygnał z drzwi sugeruje że są otwarte) sterownik nie ignoruje próby otwarcia czyli wystawia sterowanie na silnik w zamku. (inaczej jest przy drzwiach zamkniętych). Po prostu zawiesił się silnik w zamku i na jednym przypadku nie należy...
Poszukuję opisu pinów sterownika silnika 1.4 MPI AQW Skoda Fabia 1 (najlepiej schemat). Konkretnie potrzebuję wiedzieć, który pin odpowiada za sterowanie wtryskami.
W module komfortu po prawej stronie kolumny kierowniczej(u góry) w więkrzej kostce.Przewód żółto niebieski to sterowanie c.z. podłącz przewód zamykania a przewód otwierania poprzez opornik 180 om do tego samego przewodu. Chodzi mi o orginalny centralny zamek. P.s. w prawym słupku znajdziesz przewód niebiesko zielony- na nim też wysterujesz.
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci.
Normalnie w szoku jestem. Widzę, VW zaczęło jakieś żarty sobie robić w kolorystyce okablowania. Nigdy w życiu nie użyłbym czerwonego z niebieskim do ... głośników, serio. Latami ludzi przyzwyczajali do żółtego, czerwonego, czarnego i niebieskiego. Każdy wiedział co to może być a tu patrz jaki numer. Przy okazji, powiada kolega że w drzwiach głośników...
Pomoże ktoś ? Jak sprawdzić pobór prądu ? bo kabel mam jak probówka dotkne klapa się otwiera zamek . Fioletowy Kanał dodatkowy (-) 300mA wygląda że sterowanie minusem a chyba u mnie zamek klapy Sterowany plusem. Sprzedawca z Allegro mi napisał. Można jeżeli jest sterowany masą i pobór prądu nie przekracza 150mA, inaczej mozna uszkodzic sterownik. Minus...
Witam, łączyłem się dziś z Fabią 2001r 1.4Mpi za pomocą KTS540 , oraz KTS500 i VCDS-em . W wszystkich przypadkach pojawia się łączność z wszystkimi systemami ale z jednym , najważniejszym sie nie łączy -" sterowanie silnika-nie odnaleziono systemu". Komp w fabi- siemensa. ktoś wie lub miał taki przypadek?
Cześć Sprawdziłem w dwuch niezależnych źródłach i wynika z nich że fabia ma sterowanie jednoprzewodowe jest to przewód żółto - niebieski słupek kierowcy złącze białe T6i/5, ale wynika z tego że na otwórz musisz wstawić rezystor 180 om niestety tego niejestem pewny.Drugie źródło dołączam w pliku pdf jest to kompletna instrukcja do alarmu Cobra niestety...
To zapodaj żarówke 2 W na sterowanie pompki paliwa. I widzisz czy jest czy nie.
A czy odczuwaleś ze klima jest coraz slabsza? Czy odrazu stanęła Dodano po 1 Oczywiście nie masz klima tronik a tylko reczne sterowanie
Źle kombinujesz. Zamek się otwiera bo "widzi" stale sygnał otwarcia, wiec też opuszcza szyby. Tylko wymiana mikrowyłącznika lub całego zamka, są tanie, rozwiąże Twój problem. Bo ten sygnał, ale prawidłowy, jest konieczny do działania systemu. Dzień dobry dzięki za info. Ja bym go wymienił ale nie mam ochoty na rozbieranie nitowanej blachy od podnośnika...
Sterowanie wtryskiwacza sprawdzone?
Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową. Jesteś pewien? P0202 - przerwa w obwodzie wtryskiwacza 2 cylindra? No chyba, że ten sterownik jest tak "głupi", że raportuje ten błąd po tym jak sam odłączył wtryskiwacz z powodu wypadania zapłonów na tym cylindrze - jeśli tak to "gratulacje" dla autora softu tego sterownika. Bo to, że raportuje wypadanie...
Mam takie pytanko. Fabia ma sterowanie domykaniem szyb na tym samym przewodzie co sterowanie centralnym zamkiem. Da się domknąć szybę przekręcając kluczyk w drzwiach i przytrzymując go przez chwilę w takiej pozycji. Nie da się natomiast domknąć szyby przez przytrzymanie przycisku zamknięcia zamka (kluczyk ze sterowaniem fabrycznym centralnym zamkiem)....
O tym interfejsie i wtyczkach pisałem. Tak jak już było wspomniane, przy wymianie wtryskiwaczy należy przeprowadzić od nowa kalibrację. Dodam tylko że jeśli były to nowe wtryskiwacze z dyszami to należy je rozwiercić do odpowiedniego rozmiaru. Druga sprawa to właściwie działający parownik i ustawione na nim ciśnienie, ten co masz według mnie wygląda...
Jeżeli jest 0 to przynamniej teoretycznie sterowanie jest prawidłowe. Przed wymianą sterownika można jeszcze sprawdzić przejście przewodu sterowania zaworu -przy sterowniku kostka 16 pinowa pin 15 i pin 1 przy sprężarce (przewód czarnozielony), pin 2 przy sprężarce stała masa. Sterowanie zmiennym wypełnieniem.
Witam Podepnę się pod temat, jak wyżej padło sterowanie przednich szyb w fabi 2 2010 BNM przelotki w drzwiach o.k , sterowanie z kluczyka działa - opuszczają sie i podnoszą prawe i lewe drzwi bezpieczniki sprawdzone , nawet moduł komfortu wymieniony (testowo) i dalej nic oczywiście żadnych zielonych świństw w przewodach brak, przełączniki sprawne co...
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
najlepiej żebyś wziął zasilanie z zacisku 15 skrzynki bezpieczników. I daj bezpiecznik po drodze. w tym podpięciu istnieje ryzyko ze w razie jak lampki zrobią zwarcie to zabierze sterowanie elektrozaworami i zasilanie czujnika wałka rozrządu.
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Ciekaw jestem ile wytrzyma układ wydechowy :) tak sobie myślę że dobrze by było podgrzewa powietrze które idzie do silnika tak aby nie wytrącała się w nim para i więcej wody mogło przenieść. faktycznie najlepszym rozwiązaniem wydaje się bezpośredni wtrysk wody pod dużym ciśnieniem bezpośrednio do cylindrów/kolektora, pozwoliło by to na precyzyjne sterowanie...
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wydaje mi się, że to jednak dość istotnie inny problem. Ja nie chcę odcinać ładowania (przed przeładowaniem) tylko zapobiec nadmiernemu rozładowaniu wyłączając odbiorniki, które nie są wymagane do rozruchu silnika. Nie wiem, czy się dobrze orientuje, ale wydaje mi się, że by auto mogło zapalić...
Wydaje mnie się że ten z "e" umożliwia sterowanie centralnym z pilota ale sprawdz w googlach...
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Jaki błąd wyskakuje? I czy przewody od linii CAN mają przejście np do drzwi pasażera? Są to skrętki dwóch przewodów pomarańczowo-brązowego i brązowo-zielonego (wg schematu Tolerance). Po podaniu tego prądziku na czarny przewód sterowanie szyb działało?
beata pn fabie maja wspomaganie elektryczno-hydrauliczne znaczy silnik elektryczny napedza pompe hydrauliczna ktora goni olej na maskownice. silnik elektryczny oczywiscie ze sterownikiem ciekawe jakie napiecie zasilania powinno byc na silniku gdybym znal odpowiedz na to pytanie bylbym pewien co sie dzieje.i ciekawe czy WAG-iem mozna ingerowac w sterowanie...
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Hej. Już po robocie, ale wyszły cyrki. Okazało się, że ten trzpień co jest w tym grzybku w egr, przy tej "ala" gruszce była wyłamany, dodatkowo łożysko rozwalone gdzie obraca się ta łapa, ten pazur na silniczku co zamyka i otwiera. Zrobiłem ten strzpień nowy, zaklepałem fachowo, jak nowy. Łożysko zmienione, sprawdzone, działa. Uszczelki nowe wszędzie....
Proponuję sprawdzić czujnik zamontowany na wielozaworze w butli. Może ma gdzieś zimne luty i styka z masą. Może Pan go spróbować wykręcić i zobaczyć czy się rusza np: przy pomocy śrubokręta. Jeśli to nie to to w takim razie sam przełącznik i sterowanie broi. Pozdrawiam
nie chodzi o podanie plusa,seat ibiza model 2002,tak jak polo i fabia ma sterowanie zamkiem na jednym przewodzie masa/masa180ohm i na tym przewodzie realizujesz również domykanie szyb przez wydłużenie impulsu jest to przewód cienki żółto-niebieski i wychodzi z drzwi kierowcy,pozdrawiam. Dodano po 4 jeszcze porada,ja łapię go w przelotce gumowej między...
W 2005, tak jak w starszych bez zmian: czarny po stacyjce, czarno-czerwony sterowanie rozrusznikiem, w sdi nie wiem co odciąć innego.
w wartosciach na przelacznikach nic sie nie zmienia. dziwne jest to , ze jak podmienilem silniczki ( one sa z modulami ) to silnik dzialal ale tylko z przycisku sterujacym okno pasazera na module (silniku) jest sterowanie jedna masa ale tylko gdy nacisne opuszczanie
Zdecydowana większość czujników ma zasilanie grzałki sterowanie przez ECU przekaźnikiem. Sonda grzeje do momentu, w którym silnik osiągnie odpowiednią temp. pracy.
W serwisie zdiagnozowali, że popsuł się jeden z modułów odpowiedzialny za sterowanie zamkami i trzeba go wymienić. Mam nadzieje, że wiedzą co robią i będzie już dobrze.
Na jedno pytanie nie odpowiedziałeś. Z drugiej strony, ktoś już tu Ci poradził wystarczająco dokładnie, nie posłuchałeś i dalej drążysz...Ten ktoś, to yaaro. Blokując powrót czy sterowanie? Jak powrót to coś mało Ci wzrosło, jak sterowanie podciśnieniem to nie mam słów.
Witam wszystkich, Kupiłem niedawno Fabie I w której ktoś wcześniej dołożył centralkę zamka centralnego, ponieważ oryginalne sterowanie z kluczyka przestało działać. Zamontowana jest w drzwiach kierowcy, prawdopodobnie podpięta pod przyciski sterowania zamkiem w podłokietniku. Problem polega na tym, że po odblokowaniu drzwi i ich otwarciu zaczynają migać...
Zdemontowałem wentylator. Na każdym biegu (poza oczywiście zerowym) na wtyczce do silnika wentylatora mierzę 12,5V. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Jeśli jest to wartość prawidłowa dla każdego biegu, tzn., że sterowanie obrotami odbywa się doborem oporu (czyli wartością prądu, którego nie mierzyłem). Czy tak ? Dziwnie zachowuje się ten wentylator....
Z tym siłownikiem master to nie pomyślałem że tak można :) Są takie piloty z czterema przyciskami np. taki z aukcji allegro nr.: 6572397357 zresztą jest ich dużo - żaden z nich nie obsłuży klaksony i klapy? Rozumiem, że sterowanie mikrostykiem w klapie też w tych centralkach jest nie do zrealizowania :( ? Chciałbym jeszcze prosić o poradę jak zdejmować...
Tak jak już pisałem, nie mogę odpalić go na gazie ponieważ to sterowanie od gazu z przyciskiem i kontrolkami zaczyna byc aktywne juz po uruchomieniu silnika. W pozycji kluczyka na zapłon, sterowanie jest wyłączone. Trzebaby ewentualnie puścić plus z akumulatora do centralki. Tylko pytanie czy i komputer od gazu załącza sie juz na zapłonie czy dopiero...
(at)wojtek.kowal żal mi ludzi którzy chcą coś doradzić a tylko wiedzą tyle co gdzieś kiedyś słyszeli :( . Temat dotyczy FABI 3 i być może standardem jest albo BYŁ kabel żółto-niebieski ale jak napisałem to jest temat FABI III więc skoro Twoja wiedza jest niepotwierdzona a tylko : Bo U MNIE NA GARAŻU to proszę odpuść sobie ... (at)kozik20l dzięki, tak...
Witam podlavze sie do tematu bo na moj nikt nie odpowiada mam roomstera i brat rozbil golfa 5 i dal mi jeden kluczyk pilot zakodowalem a czy da sie zaprogramowac imo czy musi byc czyste i nie posisdam pinu chyba ze gdzies jest w dokumetach ale przejrzalem i nie widze zreszta sa po niemiecku romek z 2006r 1.6 105km benzyna. A i jak bym musial kupic nowe...
Bo przesiedziałem nad nią tydzień i prawie schemat narysowałem .Sprawdziłem co tylko mogłem ale 100% pewności że dokładnie wszystko sprawdziłem nie mam -stąd ten post . Myślę (może się mylę...) że pompa po usterce wpisała sobie na stałe do pamięci info o błędzie, którego normalnie nie da się skasować, żeby się o tym przekonać zadałem te właśnie pytania....
Witam Wszystkich :) Wiem, że teraz panika w związku z pandemią ale trzeba coś robić aby nie zdurnieć do reszty ;) Chodzi o moduł bordnetz. Wymieniłem go w fabi 2 2013r - zamieniłem 6R7937086M na 6R7937086P ponieważ pierwszy uszkodził się i nie było otwierania klapy bagażnika (zwarcie w obwodzie VCDS powiedział). Po wymianie wszystko działa oprócz sterowania...
W jakim stanie jest układ zapłonowy ? Robiłeś coś przy nim / wymieniałeś ? . Komputer napewno żadnych błędów nie pokazał ? typu przepływomierz, czujnik położenia wału ?. Pozatym sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? i wtryski ? Dodano po 43 Teraz mi jeszcze przyszło na myśl, mówisz że w niektórych zakresach obrotów traci moc ? całkowicie ? i w stałych zakresach...
Przegranie wsadu pomogło , tylko oprucz wsadu musiałem wymienić wyświetlacz od zegarka , w tym nowym liczniku na ten ze starego, ponieważ po zmianie epromu były na nim krzaczki ( na tym nowym wyświetlaczu były dodatkowe wskaźniki). widocznie sterowanie wyświetlaczem od zegarka też jest zapisane w epromie.
Witam. Taką instrukcję montażu posiadam. Ostatnio Mobitel zaczął sam z siebie po załączeniu, zamknięciu centralnego zamka i uzbrojeniu alarmu w losowych odstępach czasu (kilkanaście sekund do kilkunastu godzin) podawać sygnał do otwarcia drzwi. Efekt: samoczynne otwarcie drzwi. Centralka zdemontowana, wymieniona na inną. Prawdopodobnie: Autoalarm montowany...
Paweł, mogę się mylić ale skoro jest sterowanie pompą to ECU jest zasilany. Podłączałeś sie pod linie K przy ECU? Zobacz czy pali bez licznika, może immo wywalone i jest emulator.
Witam! Po sezonie zimowym zaobserwowałem brak reakcji na przyciskach sterowania szybami przednimi w moim samochodzie. Przyciski są umieszczone w lewych drzwiach.Nie działa przycisk sterujący lewą szybą oraz przycisk sterujący prawą szybą. co dziwne przycisk umieszczony w drzwiach lewych działał przez 1 dzień. Nie działa również sterowanie szybami za...
pin 5 czarno-niebieski (SAFE) To jest sterowanie anteny i to radio wystawia to napięcie. Jeśli obecne są oba plusy i masa to uszkodzenia szukaj w radiu. Rozbierz jeszcze raz, może coś przeoczyłeś. Zwróć uwagę, na taśmy elastyczne. Pozdrawiam
Podpowiadam jeszcze test:na załączonym amperomierzu odłączyć przewód plusowy od alternatora,a póżniej sterowanie z cewki rozrusznika -oczywiście na wyłączonym silniku i bez kluczyka w stacyjce,o ile wcześniejsze uwagi kolegów nie zlokalizują poboru prądu.
Proponuje odpiąć sterownik silnika (wcześniej odłącz akumulator) i podać napięcie na w złączu ECU na sterowanie przekaźnika - w ten sposób będziesz miał 100% pewność że nie jest to wina przekaźnika czy instalacji - chyba że przekaźnik w ten sposób nie zadziała.
fabia sterowanie zamkiem sterowanie świateł fabia sterowanie centralnego fabia
ferro termostatyczny wpadło bębna elektroniczny termostat elektroniczny
najlepszy interfejs diagnostyczny najlepszy interfejs diagnostyczny
Wpływ ominięcia kondensatora 0.1 µF w efektach gitarowych Alphard SW1003Z – średnica magnesu głośnika niskotonowego: 140 mm, 134 mm czy 125 mm?