Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
czujnik przy pedale stopu jakieś 20-30zł Tylko uwaga! Jest specjalna procedura montażu!!! jak nie wiesz jak to od razu zepsujesz nowy.
Włącznik pedału hamulca jest podwójny- ma dwa styki. Jeden to informacja dla sterownika silnika - przy wyjętym włączniku styk jest otwarty. Drugi to włącznik świateł stopu - przy wyjętym włączniku styk jest zwarty. Styki zmieniają położenie po wciśnięciu bolca na włączniku. Czerwono- czary to zasilanie włącznika świateł stopu a czarno-czerwony to wyjście...
Jak zrobisz diagnostykę to się dowiesz
Wyżej masz link do instrukcji fabrycznej,co ci więcej potrzeba?
są dwa typu czujników-jeden taki owalny,drugi kanciasty.Ten kanciasty-eaton bodaj-wytrzymuje dłużej.
Jeszcze bez stopu jeździsz?
Tak, jest napięcie 12V, przed czujnikiem, podłączyłem czujnik i przy wciśniętym pedale przekazuje napięcie na drugi pin. Według mnie to poprawne zachowanie. Sprawdziłem też żarówki i są ok. Zostaje tylko przewód. Rozumiem, że przewód z drugiego pinu na kostce jest poprowadzony bezpośrednio do tylnych lamp. Gdzieś musi być jeszcze rozdzielacz na lampy...
Diagnostyka komputerowa była robiona? Może wiele podpowiedzieć, na przykład bląd czujnika pedału hamulca/ stopu.
Trzeba prawidowo zamontować czujnik lub kupić kwadratowy zielony, tam nic nie spier.....
Zły czujnik stopu.
Witam Skoda fabia 2, nie palą się światła stopu. Swieci się kontrolka epc, wymieniłem czujnik stopu, nadal przepala bezpiecznik od stopu.Może ktoś miał podobny problem?
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F... Poczytać.P
dolej olej
Sprawdź włącznik światła stopu. Częsta usterka .
Jeśli będzie konieczna wymiana... to założę kolejny post pod tytułem gdzie/jak kupić czujnik hamowania w Holandii a potem następny pod tytułem jak go nie popsuć przy wkładaniu Przeczytaj chociaż to ( dotyczy to Fabii ale jest podobnie) http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Witam Z tego co się orjentuję to są tam żarówki a nie diody. Przynajmniej ja tak mam. A co do wymiany to należy zdjąć plastikową popielatą osłonę i już mamy dostęp do szyny zżarówkami, a jest ich chyba 7 szt. Pozdrawiam
Problem rozwiązany. Uszkodzony był wyłącznik od świateł stopu. Podobno to standard w tych autach. Pozdrawiam
Chyba nikt nie miał takiej "przygody" z trzecim światłem stopu w Skodzie Fabii i dlatego nie było odpowiedzi. Okazało się, że dioda (nie led) w układzie połączeń była wadliwa i po jakimś czasie wykazywała przerwę w obwodzie. Może ta informacja okaże się komuś przydatna. Pozdrawiam.:D
Jeśli EPC to prawdopodobnie czujnik stopu uważaj przy montażu nowego
brązowa to czujnik kąta skrętu. W WV nie miałem przypadku,ale w fabii non stop z uszkodzona pompą.
Sprawdz czy zapalaja sie swiatla stop kontrolka moze swiadczyc ouszkodzeniu wlacznika stopu przy pedale hamulca
Schemat pasuje tylko brak kolejnej strony. Pin 1 włącznika zasilany jest po bezpieczniku nr. 2 (10 A), bezpieczniki z lewej strony deski.
Powitać.przejdę od razu do rzeczy,brak świateł pozycyjnych prawej strony tylnego i przedniego, po sprawdzeniu bezpieczników spalony( 33. światła pozycyjne prawe (5A) po wymianie bezpiecznika kiedy włączam przełącznikiem światła pozycyjne zaczęły się świecić wszystkie tylne światła to znaczy,pozycyjne i stopu . ktoś pomoże....
A w dieslu swieci kontrolka swiec zarowych [wymiana wlacznika stopu]
Stop nie ma dobrej masy
FIAT ma brak świateł STOP na wyłączonym zapłonie. To nie tylko Fiata powinien cofnąć bo mało która marka ma stopy z 30tki.
Nieprawidłowo zmostkowłeś zasilanie świateł stop . Przy pedale hamulca masz podwójny przełącznik,jeden dla stopu drugi dla sterownika silnika i modułu ABS.
Auto ma start/stop. Po naładowaniu akumulatora obroty spadły. Po naprawie alternatora napięcie ładowania jest 14,7 V i problem ustąpił. Akumulatora nie wymieniałem.
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Narazie chciałem zorientować się czy z technicznego punktu widzenia jest to możliwe. Mam jeszcze pytanie o podłączenie elektryczne samej pompy. Na jakiej zasadzie to działa, kiedy jest uruchamiana a właściwie co i kiedy ją uruchamia? Są jakieś czujniki ciśnienia czy pracuje non-stop?
zaden wzmacniacz nie jest juz potrzebny Wzmacniacz i tak masz (w stopce anteny).
Rozwiązaniem była wymiana uszkodzonego czujnika wciśniętego sprzęgła. Znajduje się on nad pedałem sprzęgła tak jak czujnik wciśniętego stopu. I od tamtej pory auto śmigało bezawaryjnie.
Tu masz podobny opis jak nie zrozumiesz to nie zrozumiesz.P http://skodaczesci.pl/porady/skoda/Fabia...
Witam. Mam ten sam problem czyli zapalająca się kontrolka abs zaraz po ruszeniu. Czy ktoś może jednożnacznie potwierdzić, że to bezpiecznik na akumulatorze? U mnie pojawiło się to po awarii czujnika stop pod pedałem. Dzięki.
Poniekąd sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie - trochę logicznego myślenia i jednak czasem warto przeczytać to co się napisało - jeżeli piszesz że od początku ta wtyczka była odpięta, a check zapalił się niedawno (mimo tego że wcześniej się nie świecił, pomimo odłączonej wtyczki) - czyli to nie to spowodowało zapalenie się kontrolki. Samo nie zgaśnie...
Dokładnie najpierw sprawdź główny bezpiecznik ( nawet go wymień bo on za wiele nie kosztuje a może tylko gdzieś nie stykać) potem sprawdź czy żarówki są dobrze podłączone od stopu ( bo w VW carawlle mi się esp włączało bo żarówka nie stykała dobrze) na końcu podłącz kompa do auta i zrób testy sterownika.
Octavia jak i Felicja i Fabia mają w stopce wzmacniacz antenowy. Jeśli masz nie oryginalne radio wzmacniacz nie ma zasilania co skutkuje tłumieniem sygnału. Możesz albo kupić odpowiedni separator albo pominąć elektronikę w samej antenie. Miałem podobny problem po podłączeniu zasilania odbiera wszystkie możliwe najsłabsze stacje a z tymi silniejszymi...
Miałeś tak że był włożony kluczyk w pozycji STOP i radio wtedy grało?
vectra c kombi,nie pamiętam co ale sobie chyba z mgły zastępuje pozycję,sterowanie napięciem.Któryś merc z przodu jakos mijania mgłą zastępuje.
Kontrolka EPC raczej nie ma nic wspólnego z uszkodzoną sondą lambda. Przy uszkodzonej sondzie zapali się kontrolka "check engine" - taki pomarańczowy silniczek przy prędkościomierzu (sam to przerabiałem). Zapalenie kontrolki EPC może spowodować np. uszkodzony włącznik świateł STOP.
Miałem takie same uszkodzenie w Skodzie Fabii 1,9 TDI , też zapalała się lampka od świec żarowych no i okazało się że włącznik od stopu był uszkodzony , też nie chciałem wierzyć . Na koniec drobna uwaga przy wymianie zachowaj ostrożność ,łatwo go uszkodzić.
no nie bardzo że to jest norma mam ten samochód od nowości i do 60 000 km było ok . oczywiście były lekkie drgania ale teraz jest to non stop więc coś jest nie tak
Wymieniłem...... I poco ?? Żaden z tych błędów nie wskazuje na elementy, które wymieniłeś. Jak byk masz non stop problem z egr-em więc sprawdź zawór i rurki od niego, sondę zostaw na deser póki nie ogarniesz egr-a. Dodano po 1 Ew. zrób flesh-a ECU na wyższy soft, często pomaga.
Tak , wyskoczyły dwa bledy: 16804 i 16955 czujnik stopu Wczesniej swiecila sie ciagle kontrolka od check engine, ale po wymianie sondy zniknęła. Dodatkwo czasami samochod jak jade na gazie chce ponownie przeskoczyc na paliwo.
Mam wersję podstawową więc: el szyby - brak wiatło wewnętzne - chyba ok, nie zauważyłem a dzisiaj włączałem oświetlenie bagażnika - brak schowka - brak ale co mnie zastanowiło to światła stopu przestały działać - działa tylko górne (powiedzmy 8 diod) a jak nie wciskam pedała stopu to świeci się tylko krańce stopu górnego (czyli 2 z prawej i dwie z lewej...
Witam, mój problem wygląda następująco. Otóż dziś przepaliła mi się żarówka przednia prawa mijania(H7), więc pojechałem kupiłem, wymieniłem i myślałem że będzie okej. Za parę godzin spaliła się prawego stopu. No to też wymieniłem. Odpalam samochód, chwilę poświeciło i nagle trafiło obydwie stopu, prawą i lewą. Gdzie można szukać przyczyny? Bezpieczniki...
Wsadź amperomierz włącz wszystko to zobaczysz!!! Chyba 1,5 A dla silnika + wsteczny + stop ale nie jestem pewny.
Zamieniłem cewki na garach, nic się nie zmienia - błąd dalej występuje. Czy to może być problem z ciśnieniem na jednym garze ? Teraz silnik się z deka tak zachowuje. Pali się non stop checkengine i przy odpalaniu wrażenie jak by właśnie nie palił na jeden gar.
Zimne luty tak. Tylko jedna sprawa, jakoś ich więcej od pewnego czasu i to mnie dziwi. Przecież technologia poszła do przodu podobno a zwykłe luty bardziej zawodne niż 20 lat temu. Kruszy się to jak stary tynk, odpada pod paznokciem... Zimne luty to przypadek - po prostu stop przestaje przewodzić.. Ja pracuję w firmie produkcyjnej (nie z branży motoryzacyjnej)...
Witam . Mam problem z samochodem marki skoda fabia 1.4 75KM 2001r.Palą mi sie 3 lampki EPC check engine i trójkąt w kòłku . Gdy samochód postoi pare dni to żaden alarm się nie pali. Check engine pali się często a pozostałe 2 zapalają sie po pokonaniu paru km. najczęściej jak zabuja .samochodem na nierówności lub gdy wyrzuce na luz .Alarmy te uprzykrzaja...
Po zmianie radia przestały działać światła wsteczne- wrzucam wsteczny i świateł brak, druga rzecz wyłączona stacyjka i światła w aucie i po naciśnięciu pedału hamulca świecą stopy
Jeżeli to jest lampa zespolona radziłbym sprawdzić połączenia , czy nie są skorodowane. Miałem prawie to samo tylko mi się zapalały światła stop i kierunkowskazy Po oczyszczeniu i zakonserwowaniu W-40 wszystko wróciło do normy. To było w Kangoo.
podłączyłem oryginalną wiązkę (kable,przewody) z modułem . kostki wpinane w lampy , kable w gniazdku są podłączone prawidłowo. gdy podłączam przyczepkę światła i stop działają prawidłowo gdy włączam kierunek to tylko jest z przodu i na błotniku
Witam ponownie, okazało się, że wszystkiemu winny był akumulator. System start/stop prawdopodobnie był powodem tego, iż po długiej pracy w akumulatorze spadało napięcie, rozrusznik się sklejał i auto nie odpalało. Po podłączeniu boostera Fabia odpaliła, po odłączeniu nie chciała odpalić. Nie wiem czy napisałem to tak jak przekazał mi elektryk, ale finał...
Witam, problem jak w temacie, silnik odpalony uruchamiam wycieraczki silnik gaśnie, czasem uruchomienie kierunkowskazów też powoduje gaśniecie silnika, światło w kabinie przygasa. Czasem też nie da się wyłączyć wycieraczek- w pozycji wyłączenia działają non stop. Miał ktoś może taki przypadek, od czego zacząć??
Witam, to forum to ostatnia deska ratunku. Mam problem z Skoda fabia 2000r 1,4 16v z zapalającą sie kontrolką błędu silnika (błąd sondy lambda) a mianowicie wymieniałem obydwie sondy lambda na orginalne przywiezione prosto z Czech. Wymieniłem czujnik pod pedałem stop, auto było u dwóch elektryków, kasują błąd a mimo to po przejechaniu 300km lampka się...
Witam żarówki są sprawne i żadna nie świeci, co prawda rano wyświetliło mi się EPC (to już drugi raz) ale na forum pisało,że tak jest często przy braku stopu no i faktycznie stop nie świecił ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu EPC zgasło i światła zaczęły normalnie działać ale wspomaganie dalej niestety nie. A co do tego VAG-a to tylko serwis skody?
Jak reduktor tyle ma lat to raczej z niego pożytku nie ma za wiele. Ale nie byłbym pewny że to nie reduktor gubi ciśnienie tylko map sensor traci sygnał. Trochę watpliwe żeby reduktor tak losowo działał a podczas loga co zrobiłeś nie było problemów. Powinien walić non stop brakiem ciśnienia. Tutaj wiele rzeczy może być do roboty. Nawet z komputerem...
Więc jak ktoś zewrze przewód wzbudzenia z zasilaniem czyli niebieski przewód z czerwonym, to pada stabilizator napięcia Dosyć ciekawy wniosek ? Dziwne że po wzbudzeniu właśnie na tym pinie występuje non stop napięcie około 14 V i jakoś regulator nie pada.
CZy na tej dwuwłóknowej żarówce sekcja 21W to na pewno p/mgielne ? TAk właśnie realizowano wspólne pozycyjne i stop. Sprawdź ( na samej żarówce) czy jak naciskasz stop( przy wyłączonych postojowych) czy czasem nie zapala się też ta sekcja 5W od postoju. Oczywiście mam nadzieję że nie masz tam wynalazków ledowych. Pozdr.J.
Wszystko wskazuje na lichy akumulator, nie przyjmuje prądu i komputer uważa że jest w pełni naładowany. Akumulator podmieniłem na próbę co prawda nie AGM tylko zwykły ale nawet w takich warunkach zadzaiałał start/stop. No to jeszcze raz wychodzi że akumulator. Masz w awatarze że zajmujesz się elektryką samochodową, więc powinieneś dysponować testerem...
Nad stopami pasażera, tak jak w fabii.
Może to nie ma sensu ale w moim Mitsubishi Pajero Sport też zapaliła się kontrolka ABS i po wielu sprawdzaniach i próbach nie chciała zgasnąć. I okazało się że żarówki stop są spalone, a grzebałem przy ABS-ie cały dzień Po wymianie żarówek "stop" wszystko wróciło do normy, ABS działa. Japończycy wyłączają ABS jak nie działa sygnalizacja hamowania aby...
Oczywiście stuki występują tylko podczas jazdy, gdy auto stoi i krece kierownicą nic nie słychac, nie ma to znaczenia czy pod obciążeniem czy bez, jak wspominałem nie dzieje się to non-stop tylko co jakis czas, i wtedy gdy przejade po glebszej nierówności to tez się ten stuk odezwie, ale zaznaczam, ze nie występują one cały czas.
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Słusznie uważasz. Od lat ładuję ładowarką, która wytwarza nieco ponad 15,5 V. Nie widzę faktycznej możliwości, aby napięcie ładowania o 1 czy 2 V wyższe niż znamionowe w instalacji mogło cokolwiek uszkodzić. Sprawdziłem w UNO, Almerze, Stilo, Passacie, Fabii - nic się nie dzieje. Niby nic się nie powinno stać, ale istnieje szansa, że elektronika zarejestruje...
Swiatła awaryjne działają normalnie, po wyłączeniu milkną. Nie rozumien o co chodzi z tym trybem autostradowym, co to ma do kierunkowskazów ? Tak ja kpisałem wcześniej , po lekkim nacisku na manetkę kiedy zacznie klikać kierunek, puszczam manetkę, na prawym kierunku kliknie raz, na lewym trzy razy, co ma do tego manetka ? Nie jest to wina przerywacza...
no i co nam zrobi w ej sytuacji mam wymienic cały Hydrokorektor czy niewiem co mam robic bo to zaduze kaszta nieda rady czegos innego wymyslec . Chcesz porządnie wymien cały układ, sam nie jest bardzo drogi tylko sporo rozbierania samochodu. Starczy na jakiś rok góra 2 - po prostu w Feli to straszne badziewie, które się rozszczelnia. Ja, jak mi to...
Witam W mojej skodzince od jakiegoś czasu słychać dziwne buczenie i nie mogę tego cholerstwa zlokalizować. Buczenie pojawia się kilka sekund po uruchomieniu silnika. Na wolnych obrotach jest jednostajne. W przypadku spowodowania większego poboru napięcia (jakiegoś obciążenia np. zapalenie świateł stop, włączenie świateł) przez pojazd, buczenie chwilowo...
Ładowanie 14.3 ok i jak dobry aku i alternator nic nie trzeba gazować. Na wolnych z włączonymi mijania i stopem musi być ponad 14V i basta . Strata rzędu 0,3V do przełknięcia. Natomiast jak Ci się rozładowuje nawet po trasie 100k najprawdopodobniej szczotki się zawieszają i masz kompletny brak ładowania. Do wymiany regulator , ale najlepiej zmiana na...
No właśnie nie wygląda na to sprawdzałem już to 2 razy, nie widać tam nic takiego uszczelka za przepustnicą jest cała. Gdzie by tam mogło zaciągać ? I to tak min. by obroty były 750-800 no stop ? Co ciekawe również ucieka płyn chłodniczy, czyli idealnie jak u autora tamtego wątku. Czyli co przedmuch miedzy cylindrami na uszczelce ? Pomiar kompresji...
Zimny i gęsty olej jest tylko jedną z przyczyn ciężkiego odpalania diesli tradycyjnych. Oczywiście, że gorący silnik się uszczelnia,mi chodziło o to, że w niskich temperaturach różne metale różnie się kurczą z racji swoich właściwości fizycznych i stąd opory. Założenie konstruktorów było takie, że po nagrzaniu silnika poszczególne elementy dopasują...
rzeczywiście nierealne jest zrobienie wiązek do kostek kupionych w ASO na podstawie schematów, przecież fabryczny "drut" to specjalny stop z księżyca, którego nie da się zastąpić. Masz jednak rację co do ilości RBH - dwie dniówki jednej osoby, pozostaje kwestia stawki za RBH. To se drutuj wiązki, ja tak nie działam bo to robi krecią robotę i niekończące...
Wyjściem jest podłączenie zasilania ze skrzynki bezpieczników, pod zacisk podający prąd po przekręceniu stacyjki. Przerabiałem tak w Skodzie Fabii. Jak to zrobić po kolei ? Kto Tobie to zrobił, gazownik czy elektryk ? żeby jej całkowicie odcinało zasilanie? Zasilanie do uruchomienia samochodu jest z akumulatora. Silnik jest odpalany za pomocą mieszanki...
Pompa jest orginalna w skodzie być może trzeba ja tylko wyciągnąć rozebrać i wyczyścić płyn wspomagania zmieniłem na nowy kiedyś z tego co wiem kiedyś był problem połączenia sie kąputera z papą w celu sprawdzenia błędu ale po dołączeniu kostki która się wpina do pompy prąd tam dochodzi dawniej raz na czas się zaświećiła kątrolka wspomagania teraz świeci...
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
przedliftowy silnik 8V 1.6 z Astry G przejedzie trzy silniki z yarisa... Kolega pisał, że nie chce Pandy bo jest za mała, więc maleństwo Yaris też nie jest dla niego wystarczające. W Pandzie raz siedziałem za kierownicą i wystarczy. To samochód dla mnie zbyt mały, więc Yaris trochę też. C2 już jest większy. Wielkość Fabii Mk1, Corsy jest OK. . A teraz...
to bedzie trochę cieżkie. Antena jest zamontowana na dachu, a wzmacniacz jest w stopce anteny. Antena jest fabrycznie przystosowana do FM i DAB+ - ma dwa osobne wyjścia antenowe - białe -> FM i czarne -> DAB+ Moje radio potrzebuje dwóch anten. Z radia wychodzi 12V do anteny Zrobiłem poglądowy obrazek tak jak chciałbym to mieć zrobione https://obrazki.elektroda.pl/8278125200_...
Osobiście polecałbym Astrę i Focusa bo to ładne trwałe i dobre auta - za taką kwotę można kupić dobry egzemplarz i jeszcze zostanie na gaz i opłaty. Uwaga: 1.6 16V w Astrze lubi pochłaniać duże ilości oleju więc lepiej unikać tego silnika. Diesle to też loteria -2.0DTi i 1.7DTi mają dwumasę więc awarie sprzęgła też są kosztowne. W Focusie lepiej szukać...
Nie można oczekiwać, że alternator da powiedzmy nominalne 70A, jeśli nie ma poboru prądu: co taki "Ciapek" pobiera? Jedynie uzupełnianie akumulatora po rozruchu. We Fabii wyniki są większe, bo i elektryka samochodów jest rozbudowana. Kontrolny pomiar wydajności musiałby Kolega przeprowadzić podłączając obciążenie takie, by alternator mógł się "wykazać"....
Oczywiście miałem na myśli pompę od wspomagania a nie od paliwa z oczywistych względów. Napięcie mierzone na baterii też z oczywistych względów a regulator napięcia był już wymieniony na samym początku bo dawał 13.5V - ale zapady też były.Jeżeli to pompa od wspomagania okaże się winna to może i ona zabiła tamten regulator. Jeszcze takie pytanie: czy...
W takim budżecie pytanie "czy się psuje" jest trochę nie na miejscu; trzeba pytać "co się psuje". Szukać trzeba nie marki a egzemplarza - i dopiero dopytywać. Za te pieniądze to wybór pomiędzy dżumą a cholerą :D . Przerabiałem już różne konfiguracje. Na początku ważna była dla mnie mechanika - aby silnik zdrowy, z blachą dam radę, myślałem. Później...
Mało ci pali bo jedziesz silnikiem 126p a moc 2 cyl widocznie wystarcza na płynną jazdę. No i to właśnie jest piękne - kiedy nie ma takiej potrzeby masz 2-cylindry i jedziesz sobie ekonomicznie ale kiedy zajdzie taka potrzeba to w każdej chwili możesz przycisnąć i masz do dyspozycji 250 Nm i 150 KM, czyli coś czego nie powstydziłaby się niejedna wolnossąca...
W PL auta nowe w salonach są bardzo tanie. Jak widzisz po ofercie Fiata, ale nie tylko, nowe sprzedają się najlepiej w wersjach najtańszych z najsłabszymi benzynowymi. Nikt u nas w kraju przy zdrowych zmysłach nie kupi Diesla, który jest droższy 8-10 tysi niż to samo auto z benzynowcem. Mam wrażenie, że to też dotyczy Skody - promuje się modele z silnikiem...
Witam. Miga mi kontrolka świec żarowych. Włącznik na pedale hamulca ma dwa styki jeden od rozłączania tempomatu drugi od świateł stopu. STOP jako tako działa bo zapala się po wciśnięciu. Nie działa mi tempomat w tym momencie. Na pewno mam też uszkodzony włącznik na sprzęgle, ponieważ ma ułamany styk. Włącznik na sprzęgle ma tylko jeden styk od również...
Etyką nie przysłonisz własnego braku wiedzy, byłbym sędzią w własnej sprawie, gdybyś to Ty założył temat. Na razie udzielasz szkodliwych porad, a ja, jedynie stopuje Twoje grafologiczne zapędy. Post był edytowany, w celu uniemożliwienia zmiany treści. Gwoli ścisłości, nie dyskutuję z Tobą, zapobiegam jedynie udzieleniu szkodliwych porad.
Witam wszystkich mam problem z moją fabia z 2002.Miałem do wymiany czujnik temperatury parownika i go wymieniłem klima ożyła pojechałem się przejechać wszystko było ok wróciłem zostawiłem auto nie składałem do kupy, po 2 godzinach wziąłem się do składania złożyłem i tu mamy problem a mianowicie przekręcam kluczyk a tu miga immobiliser i do tego lampka...
Rozebrałem BCM, jest kilka przekaźników, większość jest "5 nóżkowa" i dwa z nieco innymi numerami "4 nóżkowa", ciężko będzie namierzyć który odpowiada na wycieraczki przednie... https://obrazki.elektroda.pl/8683190700_... https://obrazki.elektroda.pl/4246074400_... https://obrazki.elektroda.pl/7494733900_...
Ciesze się że Ci wesoło. Mówicie Opel a ja mówię że to kicha. Gdyby Opel był naprawdę git to by się francuzom nie sprzedał. Co jest? opelek nie był na mocy konkurować ot by z Peżociakiem? Przecież gdyby postawił obok siebie 407-mkę i Insignię to każdy wołał by że Insignia spoko a Peugeot be be, prawda? Mwicie Skoda łokej a ja mówię że to resztki z Golfów,...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Szklana kula nieczynna (chyba ze sa jakieś typowe dla Fabii awarie, choć wątpię). To samo co zawsze w starszych samochodach, styki. Słabo migające kierunkowskazy, niewidoczne w dzień stopy .. Za łatwe by było, gdyby zawsze tak samo. Zakładając, że silnik wycieraczki nie uszkodzony, np formie zaklinowania i poboru dużego prądu. W innych trybach (przerywany,...
Widzę, że trafiłem na kilka osób lepiej zorientowanych i podłączam się do tematu. Mam podobny problem !!! Autko to Peugeot 206XS/1.6/8V/1998r/LPG. używam instalki II Generacji od 2 lat, komp gazowy to Bingo-S. instalacja Zavoli, osprzęt Tomasotti. od pewnego czasu jadąc na gazie, nagle samoczynnie autko przełącza się na benzynę, po ponownym przełączeniu...
Mam problem-moja fabia 14MPI 2001-od jakiegoś czasu mruga światłami-teraz to już prawie non stop.Przy czym słyszę pracę pompy(takie PIUMKANIE).Kontrolka od wspomagania zapala się rzadko-i gaśnie po ponownym odpaleniu silnika.Kierownica podczas mrugania ma jakieś dziwne luzy-co utrudnia normalną jazdę.W SKODZIE powiedzieli że komputer nie wykrył błędu.Co...
Przez lata Europa była ostoją małych i lekkich aut miejskich. Podczas gdy kierowcy z wielu innych stron świata chętniej sięgali po wielkie pickupy czy solidne wozy terenowe, kolejne kraje Starego Kontynentu motoryzowały takie maleństwa jak Fiat 500, Renault 4, Mini, czy też Fiat 126p. Z dzisiejszej perspektywy powiedzielibyśmy, że Europa wybrała drogę...
Samochód poskładany, zestaw wygrzany. Jeszcze woofera nie założyłem, ale póki co nie odczuwam takiej potrzeby. Efekt przerósł oczekiwania, jest "soczyście", stopę perkusji czuć w przeponie.
Witam. Skoda Fabia 1 1.4TDI 70 KM BMN Brak komunikacji z samochodem po podłączeniu do komputera. Używany program Delphi. Próbowane kilka razy z takim samym skutkiem. Ostatnio mam z nią bardzo dużo problemów. 1. Nie chce odpalać. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka i kręceniu rozrusznikiem dopiero odpala. 2. Zdarza się że szarpnie podczas jazdy i zgaśnie....
ano dokłądnie 3x! ;P Założyłem ile się umęczyłem to szok! Nie wiedziełaem że teraz tak się robi auta że jest centraly sterownik do wszystkirgo i koniec. tam sa tylko 2 przekaźniki a reszte to wszystko załatwia ta konsolka, czy komputer nie wiem jak to nazwać co do schematu na elekttrodzie to się róznią kolorki niektóre. Przedstawie po zakończeniu swoje...
czujnik stopu fabia fabia czujnik stopu fabia światła stopu
linux odzyskiwanie airlive reset akumulator skuter elektryczny
uniden ubc125xlt uniden ubc125xlt
Wypadanie zapłonu na 3. cylindrze Citroen C3 Picasso Zasilacz 240W za słaby dla GTX 750 - co robić?