Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
poprostu jest w zamku i trzeba tapicerkę oraz blachę ściągnąć często też mają winę styki na słupku i trzeba zdjąć gumę aby sprawdzić instalacje i wtyczki
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
O ile pamiętam to w Fabii oświetleniem steruje bordnetz, włącznik podaje tylko sygnał niskoprądowy z poleceniem włączenia
Pompa może mieć komunikację z airbag i przypadku crashu sygnał blokuje wspomaganie.
linia K służy jedynie do diagnozy VAGiem
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Mam pytanko, gdy mam wlaczone swiatla i otwieram drzwi nie wlacza sie ani switlo w srodku samochodu ani dzwiek ktory sygnalizuje wlaczone swiatla. Jak nazywa sie czujnik ktory jest za to odpowiedzialny??? Dzięki za pomoc
A zamek był naprawiany ? Sprawdź przelotkę drzwi. A no i wymiana wiosełka niema wpływu na sygnały dźwiękowe etc.
Przedzwoń przewód sygnałowy między IAT a ECM. Dodano po 2 Albo jeszcze łatwiej.........zrób zworę na IAT i sprawdź VCDS-em DTC , powinien się zmienić na "sygnał za niski"
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
wTYK 3 W ISO TO NAJCZęśCIEJ WYCISZANIE TELEFONU A 1 TO SYGNAł GALI
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Witam, czy ktoś posiada schemat połączeń/kolory przewodów modułu komfortu skody fabia 1 (siemens 5wk48212d)? Potrzebuję wyciągnąć sygnał otwarcia drzwi kierowcy aby wysterować sygnalizator włączonych świateł. Pozdrawiam Marcin
13,4 mniej więcej jest na odczycie z klimy
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Jak otworzysz drzwi pasażera, to też nie ma oświetlenia? Sprawdziłeś to?
...................,......
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
Usuń brzeczyk w tablicy przyrządów :)
Udało się rozwiązać problem? Bo mam coś podobnego w Fabii 2006.
Witam. Najprościej to użyć konwertera poziomu sygnału hi- low. Ostatnio zakładałem taki do focusa mk2 i całkiem dobrze sobie poradził.
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
Dzięki wszystkim za pomoc, wymiana pompy pomogła.
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
nom jest sposob - kupa wiedzy
W siłownikach zamków są mikrostyki przełączające się zamknięty/otwarty. Powinien ten sygnał pojawiać się na module komfortu. Ze schematem trzeba by ustalić kolor przewodu I raczej na 100% pojawia się masa.
Spróbuj się doklikać do parametrów bieżących w diagnostyce i zobaczyć na pozycje, a potem poklikaj guzik od przełączania nawiewów i popatrz jak ona się zmienia. Tyle że jak masz taki błąd to i tak musisz się do tego dobrać żeby albo wymienić, albo pomierzyć na złączy zasilanie, sygnał, komendę.
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Układ kierowniczy też został "pacnięty" należy usunąć występujący błąd sterownik otrzymuje złe sygnały.
Czyli nie ma wyjścia trzeba zamontować katalizator bo sądy wysyłają złe sygnały i zaświecają kontrolkę silnika ??
No to zostaje już tylko kierownica. Podgrzewana w Fabii nie była; w starszych autach przycisk sygnału dźwiękowego był na ślizgaczach, w nowszych jest taśma szczególnie, że w kierownicy jest, a dawniej bywała poduszka powietrzna i wymaganych jest więcej połączeń. Zatem co, przetarta taśma, problem z ładunkiem poduszki? To by się zgadzało, że widzi usterkę...
jeżeli z tyłu są korby (to tam brak modułów jak w fabii) zamki chodzą od sygnałów z modułu który podmieniałeś sprawdz elektrykę jak sugeruje fructon
Witam hyba tak napięcie zasilania: 12V opór elementu grzewczego: 3 - 15 omów (20°C) kabel sygnału: czarny sygnał, kabel uziemienia: szary przewody elementu grzewczego: biały informacje o kształcie fali: jałowa praca gorącego silnika
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to pomogło, ale jeśli miało by coś pomóc to tylko szarpanie za wiązkę tempomatu mogło przywrócić sygnał z manetki.
A auto pali? co z drugim kluczem?
Dioda mruga na wszystkich trzech przyciskach. Działa otwieranie i zamykanie drzwi , nie działa tylko klapa. Jak sprawdzić w komforcie czy vag widzi sygnał z pilota?
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Lewy zamek trzeba sprawdzić. Pasowałoby podpiąć vcds. A działa Ci sygnał jak zostawisz włączone światła?
Witam, Mam oryginalny centralny zamek który działa z kluczyka i chciałbym dołożyć centralkę aby móc otwierać/zamykać z pilota. W związku z tym mam pytanie, taka centralka ma 2 wejścia na otworzenie i zamkniecie? Jak to podłączyć w tej Fabii? Pod oryginalną centralkę zamka - trzeba poszukać sygnału otwarcia i zamknięcia? Czy ta centralka jest w drzwiach...
Niestety, ale alarm dalej wyje dając 4 sygnały. Czy nie wykrywanie pozycji bagażnika może być przyczyną alarmu? Czy ktoś wie jaki sygnał powinien dawać alarm otwarcia bagażnika?
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
nic z tego bo w fabii przełącznik daje sygnał do sterownika komfortu przez opornik i nie wysterujesz w ten sposób przekaźników a każda szyba ma swój sterownik przy silniku który reaguje na polecenia z komfortu, chyba że przedstawisz jakiemus elektronikowi koncepcje wysterowania przekaźników z takiego przełącznika to napewno cos wymyśli, W jedna strone...
Nie powinno. Bywa, że jest przyczyną blokowania sygnału linii K (akurat Fabia 1,4).
Problem rozwiązany, zimny lut w liczniku. Do czujnika dochodzą przewody brązowo biały i to jest masa oraz brązowo żółty i to jest sygnał który idzie prosto do licznika
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
powidz na canie jest sygnał prostokątny więc użyj oscyloskopu , bo 2,5 v to jest mało powinno być 5
dokładnie tak trzeba zrobić jak pisze carrier,moduł cofa szczątkowe sygnały,które wzbudzają alarm.
Cisnienie ponad 10barów z tego co widziałem dzisiaj było ok 10.1bar ale okazuje sie że jest brak sygnału do wtryskiwacza nr 3
możecie napisać gdzie znajduje się czujnik skrętu i ew metody zdiagnozowania - sygnały? ( skody nie widziałem na oczy - koledze zdycha )
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
masz rację, wymienię mechanizmy zamka najpierw u kierowcy później u pasażera, W tym aucie jest to masakra bo roznitować trzeba tą blachę z mechanizmem dźwigania/opuszczania szyb, całe szczęście u kierowcy dwa razy już to wyciągałem. Ewidentnie coś z zamkiem u kierowcy bo jak wspominałem pompa przy otwarciu drzwi się nie włącza i nie ma sygnału jak światła...
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Prędkościomierz otrzymuje sygnał z ABS-u, więc to normalne, że nie działają razem
chodzolo mi o ten sygnał czastkowy który wychodzi z modułu
Masz niewiarygodny sygnał, więc zacznij od lewego powietrza.
Zgadza się wszystko działa.Wtakim razie może ktoś wie jak dobrać sie do instalacji antenowej,ewentualnie do samoego wzmacniacza antenowego.Bardzo tłumi sygnał.Radio działało baz problemów w poprzednim aucie tutaj gubi sygnał RDS nie radzi sobie tak jak powinien.
Której generacji jest ta Fabia: I/II (przed 2007 r. - czy po, żarówki jakie)? Z linku który podałem, zwróć uwagę na post #17. Zasilanie na drogowe idzie poprzez włącznik świateł, natomiast sygnał świetlny (flash) już nie. Ponadto ciągłość przewodu/przejście sprawdzaj żarówką 21W, bo miernik może wprowadzić w błąd.
Hej. Mam jeden kluczyk który działa. W drugim nie działa pilot. Bateria wymieniona, próbowałem programować go na kilka sposobów które znalazłem w necie i nic. W czasie wciskania przycisku zapala sie dioda na pilocie. Dodam ze jesli jednoczesnie klikam na przycisk na obu pilotach to nic sie nie dzieje, tak jakby ten niedziałający pilot blokował sygnał...
Ok, czyli manetka na początek. A co z tym błędem wyłącznika krańcowego? Może wynikać ze złego sygnału z przełącznika? Czy raczej styki w samym mechanizmie silnika wycieraczek nie łączą?
W tej fabi sygnał jest na (+) .Masa jest na stałe.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
No to trzeba sprawdzić czy sygnały docierają do sterownika i czy czujniki położenia mają zasilanie.
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Radio jest wyłączone na filmikach i niezależnie czy jest włączone czy nie dźwięk jest ten sam. Po za tym radio nic oprócz sygnału włączenia od zapłonu nie dostaje.
Po pomiarach mi wyszło (+5V masa masa) 3piny czyli jak dla mnie zwarcie między masa a sygnałem Mierzone przy podpiętej wtyczce?
Zarówno przy włączonych światłach postojowych jak i mijania, sygnał świetlny (manetka na krótko do siebie) powoduje że przesłony działają, kontrolka też świeci, ale światła brak. Natomiast włączając światła długie na stałe nic się nie dzieje. Przy włączonym zapłonie (bez włączonych świateł ) sygnał świetlny nie działa, choć kontrolka się zapala. Dopiero...
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Proximy bp5 w fabii nie da rady podłączyć aby można było otworzyć sam bagażnik.Ja osobiście nie uważam tych alarmów za dobre,nawalały przekaźniki blokady i moduły potrafiły nie "odczytać" sygnału otwarcia.
ABS C0759 szyna CAN sygnał obciążenia silnika Ster. silnika 45F7 sygnał obciązenia zacisku alternatora DF
A jakie to ma znaczenie ? Dość duże bo jak dokładasz sam czujniki to bierzesz sygnał właśnie ze świateł cofania , i jak coś popierdzielisz to odpowiedz już masz
W przypadku mojego silnika jest tylko jedna sonda przed katalizatorem. Jest ona 4 przewodowa (2 białe grzałka, czarny sygnał sondy, szary masa sondy).
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Uszkodzoną masz z pewnością taśmę przy kierownicy. Możesz jechać, a sygnał dźwiękowy działa?. Jeżeli nie to taśma na 100%.
Mireq wykazujesz się bardzo dużą nieznajomością tego konkretnego tematu.Owszem silnik jest w porządku,sterownik SIOMOS i system EOBD który tam siedzi nie jest wcale taki głupi i jeśli już upieramy sie przy 2 generacji to emulator OBD2 jest NIEZBĘDNY.Napisz mi proszę skąd wezmiesz sygnał analogowy sondy lambda??bo nie sądzę że z szerokopasmowej przed...
Chodzi o to czy udało się Tobie zmusić 6y0920880M do pracy z sygnałem prędkości ze skrzyni biegów, a nie z ABS.
wymieniłem bezpiecznik, który od razu się spalił. Wymieniłem na lekko większy Gratuluję! Wstaw gwoździa, to usterka da o sobie znać sygnałem dymnym.
Też stawiam na przełącznik. Sprawdź jakie sygnały wychodzą z niego. W starszej fabi sterowanie było przez podawanie (jednym przewodem)określonego napięcia do modułu. Stąd te rezystory w przełączniku.
Jak jest cyknięcie to teraz sprawdź probówką 12v czy jest wyjście prądu. Nie miernikiem ,probówką. Pin 4 masa (wtyczka silnika wycieraczki) pin 2i 3 to biegi pin 1 to sygnał zwrotny. Jak nie ma prądy to sprawdź bezpiecznik i przekaźnik.
Kod silnika podam jutro jak tylko to sprawdzę. Czyli jeśli dobrze zrozumiałem: regulator dostaje stałe zasilanie po stacyjce oraz sygnał ze sterownika, który wpływa na parametry wzbudzenia?
Sygnał wychodzi z przełącznika świateł. Można zamienić na taki z regulacją i bangla sprawdzone w Fabii 1FL 2006. Ewentulanie tam mierzyć czy nie ma zwarć przerw.
Nie warto kupować takich interfejsów. Z większością centrali LPG, w tym i tą, idzie się połączyć zwykł interfejs USB na TTL (najlepiej na chipsecie FT232). https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do twoje problemu to trzeba by sprawdzić jeszcze sygnał z zasilania wtryskiwaczy benzynowych bo zazwyczaj pod niego jest podpięte...
Zielone złącze: pin 6 - wejście sygnału prędkościomierza pin 5 - wyjście sygnału prędkościomierza R.
Przecież kolega wyżej dokładnie opisał że jednak sie aktywuje tym sygnałem.
Szanowni koledzy, podłączajcie się jeśli można osobno pod "krańcówki" wszystkich drzwi. Podłączenie pod lampkę pozbawia Was tzw rearmingu.Fabia ma wyprowadzone przewody krańcowe drzwi w module sieci pokładowej a nie w module comfortu.Dodatkowo trzeba montować diody separujące i odcinające wzbudzanie alarmu przez sygnały sprawdzające zamknięcie drzwi.
rozetnij orginalą instalacje wył wlutuj tam diode a sygnał do alarmu pobierz z wył.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
sygnał przepustnicy fabia sygnał obrotów fabia fabia sygnał światła
instrukcja kodowania podtrzymać sekunda podświetlenie łącznika
delete override firmware toshiba
Schemat wzmacniacza głośnikowego Radmor FM3011 A706 UL1481 TBA810AS Renault Master P182F – błąd IMS skrzyni, komunikat „Injection fault”, diagnostyka CAN