To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
O ile pamiętam to w Fabii oświetleniem steruje bordnetz, włącznik podaje tylko sygnał niskoprądowy z poleceniem włączenia
Pompa może mieć komunikację z airbag i przypadku crashu sygnał blokuje wspomaganie.
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
(...) twiera zamek. Wszystkie pozostałe kable zwierane do masy nie dają żadnego efektu. (testowane przy zamkniętych drzwiach) Wszystkie podłączenia wykonuje bez opornika. https://obrazki.elektroda.pl/5945758700_... Nie mam pomysłu jak podłączyć, abym mógł zamykać z pilota, może oporniki? Dziękuję za dostarczenie zdjęcia i dodatkowe informacje....
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
Nie warto kupować takich interfejsów. Z większością centrali LPG, w tym i tą, idzie się połączyć zwykł interfejs USB na TTL (najlepiej na chipsecie FT232). https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do twoje problemu to trzeba by sprawdzić jeszcze sygnał z zasilania wtryskiwaczy benzynowych bo zazwyczaj pod niego jest podpięte...
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
W siłownikach zamków są mikrostyki przełączające się zamknięty/otwarty. Powinien ten sygnał pojawiać się na module komfortu. Ze schematem trzeba by ustalić kolor przewodu I raczej na 100% pojawia się masa.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Szyby tak, mam w prądzie. Ale, że co..., wiązka z drzwi która wchodzi do słupka przez złącze (do którego notabene od tyłu ni cholery się dostać nie można) nie idzie potem do modułu komfortu? Bo mnie się wydaje że idzie, a jeśli idzie, to masa podawana z krańcówki drzwi, też tam trafić powinna....
Jak otworzysz drzwi pasażera, to też nie ma oświetlenia? Sprawdziłeś to?
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Mam bardzo dużą prośbę: sprawa dotyczy samochodu Fabia, był tam założony alarm Tytan Defender i było OK, podłączyłem centalny zamek Lagenford i połączyłem z alarmem dwoma kablami tzw. "otwórz / zamknij". Problem polega na tym że przy załączeniu alarmu w tzw. systemie bez sygału syreny uzbraja się migają kierunkowskazy ale w momencie zamykania zamka...
13,4 mniej więcej jest na odczycie z klimy
Ja miałem podobny przypadek i wyglądało to tak: Objawy były identyczne jak u Ciebie kolego, potem nawet przestał się wydobywać ten dźwięk podczas włączania biegu wstecznego. Skończyło się to wymianą całej centralki czujników parkowania oraz wszystkich czujników. Jaki był powód uszkodzenia? To jest najciekawsze: W zimie miałem jeszcze letni płyn do spryskiwaczy...
Z tego co autor pisał to właśnie na podpiętej jest 4.8 V i błąd. Skoro z czujnika wychodzi dobry sygnał 1.8 V to podejrzewam uszkodzenie przewodu do ECU.
nom jest sposob - kupa wiedzy
A auto pali? co z drugim kluczem?
Cewkę zamówiłem i czekam na nią, ale potrzebuję się upewnić, czy na pewno to cewka, więc pytam o oporności na wejściach el. do cewki Mogą być także inne problemy, typu komputer albo stary alarm. Zastanawiam się, czy dalej szukać problemu, czy tylko czekać na cewkę Oporności żadne ci nic nie dadzą. Robisz to tak: Bierzesz żarówkę np 21W czy H7 i i przykładasz...
A czy na tej wtyczce 4 piniowej na Can H i Can L 2,5V to poprawne napięcie? To jest stałe napięcie czy ma być tam przebieg prostokątny? Jaki sygnał podc na te 2 piny Can aby ruszyła pompa?
Typowa bolączka całego wytworu koncerny Vag z tego okresu. Padł tzw siłownik klapy temperatury a dokładnie to potencjometr obrotowy który odpowiada z sygnał zwrotny o położeniu klapy. Sprawne używane można dostać za 50-100PLN nowe około 300 pln. Tylko wymiana wg ASO wymaga demontażu deski rozdzielczej tak by swobodnie dostać się centrali klimatyzacji....
Mam nieco podobny problem, nie działa sterowanie szybami z panelu na drzwiach kierowcy. Przy okazji jednak zmierzyłem przełączniki (u mnie są OK) i zauważyłem, że sygnał z nich jest "analogowy". Są cztery stany: 0,54 kΩ, 1,8 kΩ, 160 Ω i 0 Ω – w zależności od wychylenia przycisku. A to sugeruje, że zalanie wodą (przewodów, przycisków lub złącz stykowych)...
Witam. Potrzebuje pomocy odnośnie podłączenia centralnego zamka, poszukuje przewodu do którego należy podłączyć sygnał masy w celu otwarcia centralnego zamka, kierunki mam już podłączone. Z góry dziękuje za pomoc
Zarówno przy włączonych światłach postojowych jak i mijania, sygnał świetlny (manetka na krótko do siebie) powoduje że przesłony działają, kontrolka też świeci, ale światła brak. Natomiast włączając światła długie na stałe nic się nie dzieje. Przy włączonym zapłonie (bez włączonych świateł ) sygnał świetlny nie działa, choć kontrolka się zapala. Dopiero...
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
z cana pobiera sygnał o podświetleniu i o stanie stacyjki. Bez niego będzie się najprawdopodobniej wyłanczać i zapomnij o podświetleniu!!!! Pozdr.
Szczotki OK, wirnik obraca się lekko i nie haczy. No może przeciąłeś któreś uzwojenie, skoro silnika nie można uruchomić, to musi być jakiś sygnał do sterownika że coś nie gra? Ale nie chce kręcić rozrusznik czy nie odpala? Jak podepniesz wzbudzenie to alternator ciężko, ale powinien się obracać. Dziwne by w ogóle się nie obracał.
Witam Państwa. Posiadam samochód Skoda Fabia 1 z silnikiem 1.9 TDI i borykam się z problemem migającej na czerwono kontrolki płynu chłodniczego, która dodatkowo wydaje trzykrotny, charakterystyczny sygnał dźwiękowy. Poziom płynu chłodniczego jest w normie. Z informacji, które znalazłem w poradnikach, wynika, że problem może dotyczyć zbiornika płynu,...
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Dziękuję za zainteresowanie. Wystąpiło 11 błędów 1) 18020 Moduł sterowania sil niepraw kodowanie 2) 17949 Przekaźnik pompy paliwa j17 obwód otwarty 3) 16502 PO118 T wody chłodz G62 wysoki sygnał 4) 16497 PO113 czujnik T powietrza wlot.1 G42 wysoki sygnał 5) 18058 P1650 magistrala danych (Ukł nap) brak wiadom z modułu tablicy wskaźńikow 6) 17564 czujnik...
Mam od niedawna z Fabią 1 2006 1.2 ten problem, że na co gwałtowniejszych zakrętach odzywa się pisk / brzęczyk bardzo podobny do tego, który odzywa się gdy zapali się kontrolka od rezerwy paliwa. Jest tylko taki sygnał i nic więcej. Nie zapala się żadna kontrolka. Sprawdziłem vagiem, ale był tylko jakiś błąd poduszki powietrznej, nie wiem czy już go...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Zgadza się wszystko działa.Wtakim razie może ktoś wie jak dobrać sie do instalacji antenowej,ewentualnie do samoego wzmacniacza antenowego.Bardzo tłumi sygnał.Radio działało baz problemów w poprzednim aucie tutaj gubi sygnał RDS nie radzi sobie tak jak powinien.
Jak jest cyknięcie to teraz sprawdź probówką 12v czy jest wyjście prądu. Nie miernikiem ,probówką. Pin 4 masa (wtyczka silnika wycieraczki) pin 2i 3 to biegi pin 1 to sygnał zwrotny. Jak nie ma prądy to sprawdź bezpiecznik i przekaźnik.
Podpięty plus i minus (czerwony i czarny) , oraz dwa kable (biały i biało czarny) z nowego sterownika centralnego zamka do tych kabli, co pokazują mi otwieranie i zamykanie po badaniu miernikiem z lampką (przy oryginalnej kostce za skrzynka bezpieczników przy kierownicy). Oprócz tego mam 2 żółte kable podpięte pod masę. Dodatkowo niebieskie kable są...
wTYK 3 W ISO TO NAJCZęśCIEJ WYCISZANIE TELEFONU A 1 TO SYGNAł GALI
Chodzi mi dokładnie o zlokalizowanie przewodu mikroukładu znajdującego się w zamku drzwi kierowcy odpowiedzialnego za oświetlenie wewnętrzne i sygnał dźwiękowy nie wyłączonych świateł mijania. Chcę zamiast wymiany całego zamka założyć krańcówkę w słupku i podpiąć ją w miejsce w/w mikroukładu
A jakie to ma znaczenie ? Dość duże bo jak dokładasz sam czujniki to bierzesz sygnał właśnie ze świateł cofania , i jak coś popierdzielisz to odpowiedz już masz
Niestety, ale alarm dalej wyje dając 4 sygnały. Czy nie wykrywanie pozycji bagażnika może być przyczyną alarmu? Czy ktoś wie jaki sygnał powinien dawać alarm otwarcia bagażnika?
Problem rozwiązany, zimny lut w liczniku. Do czujnika dochodzą przewody brązowo biały i to jest masa oraz brązowo żółty i to jest sygnał który idzie prosto do licznika
Przepraszam że dokładam zapytanie w ten sposób. Golf 3 1.9 tdi alternator Bosch 120 A do alternatora przychodzą 2 przewody czerwony i niebieski. Chciałem z kolegą zmierzyć napięcie na nich, odpięliśmy niebieska kostkę która jest przymocowana do rozrusznika, pomiary wykonywaliśmy ok. 15 min. W czasie pomiaru nagle alternator przestał ładować, założyliśmy...
To w takim razie zajmij się licznikiem.Tutaj sygnał obrotów wału ma znaczenie.Tylko nie wiem skąd licznik to bierze czy z ecu czy jak w starych gruzach z alternatora.
Lewy zamek trzeba sprawdzić. Pasowałoby podpiąć vcds. A działa Ci sygnał jak zostawisz włączone światła?
sygnał przepustnicy fabia fabia sygnał światła sygnał obrotów fabia
sciagnac tapicerke suszarka zatrzymywać amica chłodziarko
Stihl 025/MS 250 zalewa się na gorąco – przyczyny, gaźnik, membrany, cewka, regulacja Kod usterki EDC 7EB22 1F w Iveco - diagnostyka i naprawa