Dobrze ustawiłeś miernik? Czasem nie na napięcie przemienne?
Spróbuj tym do kasowania kilometrów w lewo godziny a w prawo minuty.
No właśnie a czy czasem ten czujnik skrętu nie jest odpowiedzialny za pozycję "0" i jego odpowiednią pozycje zapisuje się jako to "0". Wtedy kiera nie będzie ciągnąć na stronę. Kurcze no sam już teraz nie wiem co robić, bo tą zbieżność jeszcze sprawdzał inny mechanik i było ok tylko robił to na taki prostym sprzęcie.
Jak piszą to wszystko orientacyjnie podane, jak masz to montuj jak nie masz to poprawiaj pozostałe rzeczy.
ciesz sie ze ci samochod zapalil.... udaj sie do fachowca gdzie przegra ci caly wsad i linie immo dopiesze tak jak ma byc tym programem mozesz jeszcze wiecej uwalic pozdrawiam
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Witam, nie jestem specjalistą od mechaniki samochodowej dlatego zwracam się do forumowiczów o pomoc. Jestem od ok roku posiadaczem Skody Fabii 1.4 16V z silnikiem BKY-1.4 16V 75KM. Fabia jednak zaczęła sprawiać kłopoty - konieczny był remont głowicy i wymiana UPG, a teraz ciężko odpala po nocy na dworze - są dwa suche obroty i dopiero silnik zaskakuje,...
A tu masz momenty dokręcania http://obrazki.elektroda.pl/4856040400_1...
U mnie kiedyś Focus MKI 1.8b debilniał identycznie. Okazało się że jakimś cudem rozrząd źle ustawiony.
na wale masz nad prawym przegubem wewnetrznym czujnik położenia wału i musisz go wyjac,a tam masz pozniej otwor w kole zamachowym.
Sworzeń jest na trzech śrubach do wahacza przykrecony i na jednej do zwrotnicy.I nie maglownica tylko przekładnia kierownicza.Poza tym pasowało by zbieżność ustawić po tych naprawach.
Ma być 12 sworzni, nie ogniw. Liczysz pomiędzy znacznikami na kołach zębatych. Tego się nie da źle złożyć, nie wejdą koła na kliny.
Norma, przy uszczelce na słupku i małym samochodzie. Z racji swoich rozmiarów zrobiłem to raz w Fabii przy około 50 tys. km Chyba jednak nie norma o coś spartolone np. ustawienie drzwi. Fabia ponad 60 000 km - zero śladów na uszczelce :)
Nie masz zebranej mapy benzyny więc nie ma dyskusji co i jak. Nie czytałeś nawet instrukcji , więc nie licz że forum Ci cokolwiek wyjaśni. Gazownik ustawił to z palucha i tez pewnie nie chciał poczytać bo tak się tego nie robi , łobuz bo psuje nie za swoje pieniądze. Instrukcję , przykładowe mapy znajdziesz na stronie producenta : http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy...
http://obrazki.elektroda.pl/9383432600_1... Polk Audio db 6501 Cena: 230$ USA, (allegro 600-1000pln) Moc: 100w rms Auto: Skoda Fabia II Wytlumienie: Dynamat Extreme + STP Splen Wzmacniacz: Phoenix Gold Tantrum 600.4 (4x 75w - moc faktyczna 4x90w) Jednostka sterująca: Pioneer DEH-P88RS II (ustawienie STD - pasywnie) Wrażenia: Zestaw...
Problem jak w temacie VAG nie łączy mi się z silnikiem. Auto to Passat 95r 1,9TDI. Co może być przyczyną. Ustawienia Portów są ok i na innym aucie wszystko gra. Czasem pomaga ustawienie prędkości transmisji nie na auto (0) tylko na 9600. Co prawda to dotyczy VAG-COM i Skody Fabii, ale kto wie? Łatwo sprawdzić czy pomoże.
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Sprawdz ustawienie rozrządu
nie robisz żadnych adaptacji tylko trzeba odpowiednio ustawić pompowtrysk
mam miernik na co go ustawić?
Witam. Ma być 12 ogniw między znakami.
Nie zmierzyłem przed wymianą. Kupiłem oryginalną NGK używkę z Allegro sprzedawca zapewniał ze jest sprawna . Jak silnik jest gorący to żadnego check Silnika nie ma . Może jest to wina instalacji LPG źle jest ustawiona ?
Przebieg samochodu 184000 km, świece, rozrząd wymienione, robiona głowica, zawory, zapłon ustawił mechanik.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
sprawdź ustawienie rozrzadu
No to jak ci auto tak pływa strasznie nawet na suchym to albo koła są mocno rozbieżne albo coś krzywe w zawieszeniu (ew auto bite i gdzieś jest skrzywione). Zbieżność sprawdzisz sobie samemu - potrzebna ci tylko druga osoba. Bierzesz miarkę zwijaną i na wyprostowanych kołach przykładasz w tym samym miejscu do bieżnika przed i za osią i patrzysz jaka...
Zrobiłem tak jak napisałeś, przed pierwszym odpaleniem zrobiłem po 2 obroty wstecz. Silnik uruchomił się bez problemu ale stukały popychacze, po włączeniu się wentylatora wyłączyłem silnik i na zimnym zrobiłem wstępne napięcie. Praktycznie każdy zawór miał luz na mijance, ustawiłem luz na zero (czułem siłę popychacza) po czym wkręciłem 2 obroty. Po...
A jaka temperatura zadana na sterowniku ? Przy 16 na dworze to może dogrzewać ja ustawiłeś 20 .
Muszę Cię zmartwić, swego czasu też kupiłem podobnego chińczyka i przerobiłem już wszystko co możliwe, separatory, wzmacniacze i różne anteny i o ile w miastach jest odbiór dobry o tyle poza już bardzo słabo a o RDS można zapomnieć. Jeżeli mam chęć na słuchanie radia poza miastem to łącze telefon ze stacją i wtedy aplikacja radio internetowe. :)
Ten EGR ma zwrotną na ECU , niczym będziesz kombinował z jego zaślepieniem , sprawdz jak wygląda tam potencjometr kontrolujący ustawienie zaworu.
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Dzieki zobilem. a jest jakas mozliwosc na ustawienie ustawien fabrycznych
skoro instalacja na gwarancji, to nie ma się co zastanawiać tylko jechać do nich aby poprawnie ustawili instalacje
Pogrzebałem trochę w obu autach i wiem już coraz więcej. 1. Octavia ma Webasto sterowane po LIN i diagnozowane po CAN. Nie ma możliwości diagnostyki po pin 2 czyli tym co idzie do telestartera. Telestarter jest sterowany po LIN i to właściwie wystarcza do sterowania załączeniem i wyłączeniem. Po CAN idzie wszystko inne. Diagnostyka oraz ustawienia czasu...
zrobiłem jak proponował mr robi i poskutkowało (tylko dlaczego?) może ktoś wie ECU zanotował bład wtryskiwacza i przeszedł w tryb awaryjny i ma gdzieś odczyt z sondy lambda, bo podstawił sobie wartość domyślną. :-) Według mnie masz źle ustawiony sygnał emulowany, fabia potrzebuje dokładnego odwzorowania tego sygnału, tak jak ktoś wcześniej napisał....
Niestety panowie to nie było to. Musiałem wejśc w katalog Windows>system32>driver>etc>plik "hosts edytować go i tam dopisać swój ip i nazwe z której ma przekierowywać na 10.0.0.2 temat zamykam
Witam a teraz czas na suche fakty które skłoniły mnie do zamieszczenia tego tematu: 1) z instalacją tą jeżdżę już 2,5 roku 2) po 0,5 roku padła listwa 3) od początku jest problem z zimnym rozruchem szarpie i gaśnie wielokrotne próby regulacji i nic żadnych efektów. 4) zmieniony komputer w czerwcu tego roku i nic aż w końcu natrafiłem na temat o podgrzewaczach...
Szczerze jeżeli zależy Ci tylko na tych obrotach to podjedź do kogoś kto ma i Ci ustawi.
Ja nie umiem a powiem ze ustawisz jedno oczko dalej to masz juz przechlapane i przewalone. Jest sposób aby sprawdzić czy się ustawiło dobrze? Wystarczy 2 obroty wału zrobić kluczem (najlepiej zrobić 4 na wszelki wypadek) i jak nie będzie się nic blokować to można spoko podłączyć akumulator i dopiero próbować odpalić. Przy wymianie paska oczywiście...
Tak dokładnie. Sam cruise control to innymi słowy ogranicznik. Ustawiasz mu 80 pedał gazu wciśnięty i więcej nie pojedzie. A aktywny tempomat to ustawiasz np 120 puszczasz gaz i jedzie tyle ile ustawiłeś
kolego podjedź do kogoś kto ma tester, grupa 15 i sprawdź wypadanie zapłonów. Jak będą same zera to jest okey. Sprawdź ustawienie rozrządu jak proponowali koledzy powyżej.
Witam wszystkich i prosze o pomoc.Posiadam skode Fabie 1.4mpi.Chciałem się dostać do wskaźnika ładowania akumulatora.Wymontowałem licznik,chciałem ściągnąć wskazówke obrotomierze i teraz ta wskazowka jest ustawiona na godz. 18.00.Po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach wskazówka wskazuje 0. Jak ja ustawić aby przy wyłączonym zaplonie wskazywala...
Zmierz pobór prądu po ok 40 min,w module pokładowym ustawia sie czas usypiania(odłączenie zacisku 30g) fabrycznie jest ustawiony bodajże na 40 min.
Szanowni Koledzy. Po tak długim czasie mogę śmiało z czystym sumieniem ZAMKNĄĆ TEMAT moich problemów - tj. to co w Temacie. - Po wymianie rozrządu Autko śmiga jak ta lala. Co prawda jest to TYLKO trzycylindrowa jednostka ale jak na codzienne toczydełko do pracy jest wystarczająca. Kolejna sprawa, to chyba ,,ulubiony'' temat wszystkich posiadaczy VAGów....
Ustawienie rozrządu sprawdź. Schematy znajdziesz w grafikach google
A więc wymieniłem już rozrząd. I chyba w moim wypadku to to. Kosztowało w sumie 500 zł prawie... Teraz pojechać muszę od nowa ustawić LPG sobie.
Witam. Zanim się zarejestrowałem poczytałem kilka tematów ale nie do końca wiem co robić. Generalnie wszystko było dobrze do pewnego czasu. Włączam radio i nie może znaleźć częstotliwości pewnego radia. Ustawiłem ją ręcznie, lecz odbiór nie jest przyjemny, są szumy. Po prostu coś się zepsuło. Raz byłem w serwisie to wymieniłem separator na nowy. Albo...
Ten elastyczny fragment to tłumik drgań, możesz go owinąć ale wymiana to 30 min roboty. Czemu obawiasz się rozłączania akumulatora - po wszystkim wystarczy wpisać kod radia, ustawić zegarek i przyuczyć automat szyb (otworzyć i zamknąć każdą szybę).
Tylne drzwi rzeczywicie jeśli nie chcesz wiercić otworów, ani się szczególnie narobić to rozwiąże założony czujnik ultradźwiękowy. Jeśli go dobrze ustawisz to będzie wykrywał przednie i tylne szyby, nawet i klapę. Sprawa się komplikuje, jeśli właściciel auta zechce odłączyć pilotem ultradźwięk, wtedy ochrona auta spada tylko do drzwi przednich, zapłonu...
Wyjaśnij żonie jak się posługiwać pedałem gazu podczas ruszania...
To że mijania się udało jakoś ustawić to i tak już duży sukces z tą chińszczyzną.
Ok. Ustawiłem tak jak napisaliscie i silnik równiutka bez zająknięcia działa jak nigdy. Dziękuję za pomoc.
Wziołem to pod uwagę. Myślałem by ustawić diody w kształcie żarówki (w taki kącie bryłowym), lub w dwuch płaszczyznach. Nie wiem natomiast czy światło to będzie na tyle mocne co z żarówki. W niektórych droższych modelach samochodów montowane są LEDy seryjnie. Może są to specjalne LED ale tak czy inaczej są one dopuszczone do ruchu. Zrobilem zamiennik...
Bo nie tylko wymiana części ale jeszcze kalibracja/ustawienie po wymianie. Gaz fabryczny ? Jak masz sterownik LPG?
:arrow: saskia - Mam pomysł: parędziesiąt lat temu w opisie do elektronicznego zapłonu była informacja o rozpowszechnionym przekonaniu, że elektroniczny zapłon poprawia działanie silnika (podwyższa osiągi, zmniejsza zużycie paliwa) i wyjaśnienie, że to nie zapłon, a jego prawidłowe ustawienie, plus jakieś regulacje i drobne naprawy robione przy okazji...
Te błędy to tylko na LPG czy na PB też? Masz jak podejrzeć wskazania sondy lambda na żywo? JAK tak to podejrzyj jakie są wartości na PB i LPG choćby na postoju ale na zagrzanym oczywiście silniku. Podnieś sobie teraz mnożnik o 5-10 pozycji w górę w programie od gazu. Bank 1 system pomiaru paliwa system zbyt ubogi. System recyrkulacji spalin zbyt mały...
Według tej tabeli co podawałem proponowane dysze to 1.8 mm i ciśnienie na parowniku około 1.39 bar. Ty u siebie dysze już niepotrzebnie rozwierciłeś więc proponował bym ustawić na początek coś około 1.1-1.15 bar. W programie masz podane ciśnienie robocze 1.22 bar, zmień je na takie jakie ustawisz na parowniku.
witam! Ja mam takie pytanko: czy można jakoś ustawić spalanie w Skodzie Fabii? (1,2HTP 40KW/54KM) Teraz mi pali ok 6,3 mieszanie. A może tylko trzeba jeździć z mniejszymi prędkościami.... O właśnie, a jaka jest najekonomiczniejsza prędkość dla tego samochodu 80km/h a może 90km/h ??? dzieki
Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG. Czyli wizyta w serwisie, jedno wiem że napewno nie tam gdzie mój ojciec zakładał ten gaz, bo panowie "fachowcy" powiedzieli że ciężko było dobrze ustawić bo stare auto.
Bardzo dziwna usterka. Kwestia mechaniczna? Ustawienie rozrządu? Spróbuj może jeszcze czujnik wałka odpiąć.
Pokrętło temperatury powietrza jest ustawiony na 0 a ciągle nadmuchuje ciepłe powietrze. co sie dzieje?
mam pytanie czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć gdzie w tym silniku są znaki na rozrządzie i jakie luzy zaworowe ustawić
Prawdę mówiąc, to nie wiem jak to strzyc. U mnie prawdopodobnie paliłby się już check. Poza wymianą reduktora w instalacji nie było nic przestawiane? To większe spalanie wystąpiło po wymianie reduktora? A jak wyglądają korekty długoterminowe przy jeździe na gazie? Tak na moje ogólne pojęcie nie skażone znajomością rzeczy, szwankuje coś na linii sprzężenia...
Użyj samostartu
Ja sprawdzilbym czy kolumna mcphersona nie jest ugieta oraz ustawienie sanek i wahaczy wzgledem karosierii
Witam ponownie,przepraszam,że tak długo się nie odzywałem,o dziwo sterownik doszedł po długim czasie,został zamontowany w aucie,następnie została przeprowadzona diagnostyka komputerowa z kasowaniem błędów, i tu pojawił się problem,a mianowicie według Mechanika ten sterownik nie został poprawnie naprawiony/zresetowany. Poniżej lista błędów: 00595 - zarejestrowane...
vag-iem 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
teraz tylko porównać korekty PB z LPG i będzie wszystko jasne czy dobrze ustawiony skład mieszanki
Proponuje zaopatrzyć się w konwerter FM, a jeszcze lepiej, zmienić radio :) Radio ustawione na Tape?
tzok, odpalam tryb dos przez "uruchom ponownie w trybie msdos". Porty są ustawione poprawnie.
Witam, zakupiłem Skodę Fabię II z 2012r. i zauważyłem, że tylne głośniki nie działają. Oryginalne radio jest wymienione na radioodtwarzacz Pioneer DMH G220BT 2-DIN 4x50W. Czy te głośniki powinny działać? W ustawieniach jest ustawione na wszystkie głośniki, jednak tył nie działa.
Po kolei-miałem dużo sytuacji z samochodami skoda fabia,vw golf (system marelli AV),jak i opel astra G w których zamontowano instalację gazową.Problem polegał na totalnym polożeniu się adaptacji na benzynie-po prostu silnik nie pracował prawidłowo na tym rodzaju paliwa. Krótkotrwale pomagał reset wartości wyuczonych.Przyczyną takiego stanu rzeczy okazywał...
Falowanie, strzelanie to kwestia niesprawnego układu zapłonowego, powymieniaj kable i świece jeżeli tego nie robiłeś (w najgorszym wypadku cewki), te elementy dużo szybciej zużywają się na lpg. Co do gaśnięcia to ewidentnie źle ustawiona instalka a mianowicie Cut-Off
Tak . Najlepiej załatw sobie opis procedury wymiany paska to będziesz wiedział jak ustawić , jak zablokować napinacz itd. itd.
Wentylator dobrze działa, wyciąga w stronę silnika , jutro zabierać się za miane uszczelki ?? Da coś sama wymiana uszczelki na oryginalną czy musimy plantować ? Jeżeli plantować konieczne jest ustawianie zaworów ? Czy też konieczne jest ustawienie zaworów po samej wymianie uszczelki.
w CL ustawisz na czasy, w OL musisz mieć AFR-a aby dobrze wystroić
W Landi Renzo chyba nie ma mapy coś innego jest i są same zera 0 w ponizej zdjęcie . Drugie zdjęcie odznaczyłem ten drugi punkt automatyczny udział benzyny przy wysokiej prędkości obrotowej mogę tak zostawić ?? Operacja przy wysokiej prędkości obrotowej jest ustawienie na benzyna mogę zmienić na GAZ ?
Jak wymieniłeś cały rozrząd łącznie z napinaczem i dobrze ustawiłeś to szukaj usterki w kablach, lubią gnić w peszlach.
Jakie powinny być obroty biegu jałowego w obr/min w silniku 1,4 16V 75 km, rok 2004? Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 1000 obr/min, jednak czasami są na poziomie ok. 600 obr/min. Problem jednak polega na tym, iż silnik czasami gaśnie (np.: podczas manewrowania na parkingu, podczas hamowania po wciśnięciu sprzęgła). Dodam,...
Oczywiście że się da, każdy bębnowy hamulec ma układ samoregulacji, który co jakiś czas trzeba trochę poprawić. https://obrazki.elektroda.pl/3572676800_... Ten na zielono zaznaczony klin wbija się między szczęki i przybliża je do bębnów. Tak czy inaczej musisz to wszystko rozebrać, oczyścić, rozruszać a potem tak ustawić ten klin żeby...
Witam. Pytanie. Jedziesz normalnie, klima działa. Zwalniasz i wciskasz sprzęgło i auto gaśnie? Zrób ten sam manewr na samej benzynie. Jeżeli robi to tylko na LPG to źle ustawione mapy i ciśnienie gazu. Napisz jaka to instalacja LPG - może STAG? Pozdrawiam
Miałem taki przypadek radził bym rozkręcić pompę dostać się do ęlektroniki czasami przez nieszczelny wtyk ustawiony do góry wtyczką dostaje sie wilgoć i powoduje zwarcia
A rozrząd i jego ustawienie ? Jak nie równo przyspiesza to pewnie zapłony wypadają na którymś garku?
Auto naprawione, wymieniona pierwsza sonda lambda, ustawiony rozrząd (był przestawiony na wałku wydechowym o jeden ząbek), wykasowane wartości wyuczone oraz zrobiona adaptacja EGR i przepustnicy.
Instrukcję czytałem wielokrotnie ,nawet dzwoniłem do dilera,który sprzedał mi samochód. Nie potrafił zmienić zakresu fal Jeżeli nie działa zgodnie z instrukcją, znaczy że jest uszkodzone, jedź do serwisu, niech wymienią albo ustawią.
To odpowiednik Fabii. Ja się jeszcze nie spotkałem by tutaj było tak jak we francuzach. Zamontowałby potencjometr, ustawił, pojeździł na nim i by było wiadomo.
VW POLO MOZE MIEC ELEKTRYCZNO HYDRAULICZNY UKLAD JUTRO BEDE WYMIENIAL WLASNIE TAKI CZUJNIK OBCIAZENIA W SKODZIE FABII A MONTOWANY JEST GDZIES W OKOLICY PRZEKLADNI
Regulacja polega na tym, że po przez czujnik zegarowy ustawiasz silnik tak aby wciśnięty był pierwszy wtrysk na maxa w dół, następnie odkręcasz nakrętkę kontrującą, a śrubę imbusową popychacza pompowtrysku wkręcasz do oporu (nie mocniej jak 5 Nm) następnie cofasz o 180 stopni i kontrujesz wcześniej odkręconą nakrętką, następnie kręcisz wałem aby ustawić...
Tak swoją drogą nie rozumię. Dałeś rade dotrzeć do wałka w głowicy a nie dasz rady teraz złożyć :D Oczywiscie ze dam rade zlozyc tylko chcialem zeby to bylo zrobione zgodnie ze sztuka. Ten samochod ma nam jeszcze troche posluzyc dlatego chce zeby to bylo zrobione dobrze. Jesli chodzi o uszczelnianie silnikow i uzywam silikonu to zawsze daje loctite...
w silniku 1.2 12v przeskakuje łańcuch na kole wałka wydechowego, a na nim nie ma czujnika ,z tyłu głowicy sa zaslepki, po ich zdjęciu widać przecięcia do blokady wałków, jak nie można obu ustawić w poziomie,(w jednej linii) kręcąc wałem, to przeskoczył wałek
Kod 10 z objaśnieniem i do tego żółty wykrzyknik. To z czym się chcesz łączyć jak portu com nie masz? Niestety w takim przypadku nie połączysz się. Odinstaluj sterownik i zainstaluj ponownie pamiętaj by za każdym razem kożystać z tego samego portu. Nie zmieniaj gniazda do którego raz podłączyłeś interfejs diagnostyczny. T masz program do sprawdzenia...
Jak będziesz rozbierał silnik to zwróć uwagę na przeciw wagę, nikt tobie nie podpowie jak ją ustawić, nie ma danych na jej temat. Dodano po 2 Pierścienie dobierzesz biorąc stare i tłoki do firmy zajmującej się sprzedażą.
Witam sznownych forumowiczów. W mjej fabii od niedawna po włączeniu klimy - bucha gorące powietrze - nieważne jak ustawię pokrętło regulacji temperatury. Tylko po przekręceniu go do minimum temperatura spada. Jeżeli kręcę dalej w prawo to powietrze robi się od razu gorące ( nie ma regulacji). Proszę o pomoc. Co to może być?
Witam. Nie napisałeś jakie masz światła dzienne ale chyba dzienne LED. Mam podobny problem. Podpinam się. Wczoraj wieczorem zainstalowałem światła Philips DayLight 4 LED. Moduł Philipsa po uruchomieniu silnika wykrywa wzrost napięcia w instalacji i załącza automatycznie światła do jazdy dziennej, jeżeli nie palą się światła postojowe lub mijania - zależy...
Mechanik odradza mi regulacje, ponoć ustawienie fabryczne jest najlepsze a ingerencja w popychacze hydrauliczne zaworów które się samo regulują może spowodować uszkodzenie silnika
Dzięki tmf z odpowiedź. Mam pytanie dotyczące łączenia instrukcji programów w całość . Chodzi mi o to że robię sobie termometr w którym odczytam sobie temperaturę wewnętrzną ,zewnętrzną a także napięcie swojego akumulatora i czas,datę z układu DS1307.W jaki sposób połączyć kilka plików to ze sobą w sposób profesjonalny? Czy wszystko ująć w jednej pętli...
Mam pytanie dotyczące łączenia instrukcji programów w całość . Chodzi mi o to że robię sobie termometr w którym odczytam sobie temperaturę wewnętrzną ,zewnętrzną a także napięcie swojego akumulatora i czas,datę z układu DS1307.W jaki sposób połączyć kilka plików to ze sobą w sposób profesjonalny? Czy wszystko ująć w jednej pętli "while"?.ale wtedy są...
Witam. Posiadam skode fabie 1.4mpi z LPG. Wyswietlał sie błąd EPC na desce rozdzielczej ( już go nie ma). Czytałem na internecie ze to wina brudnej przepustnicy. Rozebrałem przeczyściłem złozyłem do kupy i zrobilem adaptacje a silnik nie równo pracuje ale TYLKO NA BENZYNIE na gazie jest wszystko elegancko nawet lepsze przyspieszenie ma. Obroty na benzynie...
ustawienie czasu mycia ustawienie aktualnego czasu amica ustawienie czasu
sprawdzić miernikiem inwerter schemat suwnica kontrolka tempomat
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Setra 500 – przednie drzwi nie otwierają się po naciśnięciu przycisku, brak reakcji DCU Renault Scénic III 1.2 – brak przełączania ogrzewania na klimatyzację, usterka HVAC