Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Albo wiązka na scienie grodziowej ,Trw też się psuja na brak komunikacji .
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Panowie a może zajrzeć do tradycyjnej usterki w Fabii-Wiązka do pompy wspomagania.
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ?
W tym samochodzie wystarcza zwykła wiązka elektryczna, którą podpina sie pod tylne lampy, jeśli zależy Ci aby były odłączane czujniki parkowanie trzeba zastosować specjalny moduł. Instrukcję podłączenia modułu można znaleźć tutaj : http://sklep.i-part.pl/img/cms/unikit-2p...
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Wiązka, o którą pytasz, znajduje się pod akumulatorem i najlepiej zdemontować akumulator, filtr powietrza i jego obudowę. Co do samej wiązki to oczywiście, że można wymienić, tylko trochę cierpliwości. Od tego sugeruję zacząć - sprawdż wiązkę od pompy.
Po odpięciu wtyczki o mechanizmu zamka, szyba działa normalnie. Normalnie się opuszcza i podnosi.
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Zdemontuj akumulator i jego ławę, na podłużnicy jest korytko plastikowe w którym leci wiązka, pewnie zgniły tam kable.
Może zgniła wiązka przy podłużnicy.
Witam. Bezpiecznik nr 52 zasila tylko cewki zapłonowe pin 3. Uszkodzona wiązka.
Brak masy, skoro zwarłeś te kable i dalej nie świeci. Sprawdź ciągłość przewodów, od żarównki do mikrowłącznika i od masy do mikrowłącznika. Nie pytam, czy żarówka dobra:)
Już oglądałem. I widzę, że tu więcej info nie zyskam.
W Fabii pada wiązka przewodów do pompy wspomagania. Przewody są cienkie jak krosówka- jak to mówią taniość widzę
Tutaj masz na forum Skody ;) https://forum.skodaclub.pl/fabia/problem...
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
No ale jaki ma to mieć związek z tematem? Z alarmu wychodzi większa wiązka.
Wiem , wiem , chodziło mi tylko o to ze może ten kabel wcześniej idzie w tej podłużnicy gdzie gnije wiązka :)
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Ściągnij wycieraczki podszybie o tam idzie wiązka
Coś mi się wydaje że wiązka jest od.1.2.
W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
Wiązka! Nic więcej.
Pomarańczowo-brązowy, pomarańczowo-czarny skręcone ze sobą razem, to przewody CAN. Zobacz wiązkę na lewej podłużnicy.
Uszkodzenia szukać należy w wiązce silnika.
Witam. Może ktoś z szanownych forumowiczów pomoże. Skoda Fabia 3, 12.2018 r. Zakupiłem uniwersalną wiązkę z modułem do haka. Nijak nie mogę rozkminić kolorów, żeby się wpiąć z modułem. Czy mógłby mi ktoś pomóc przyporządkować te kolory przewodów - za co dany kolor odpowiada (co włącza) https://obrazki.elektroda.pl/1434679600_... https://obrazki.elektroda.pl/6088586200_...
Zamiast pytać czy to wiązka sam zobacz.Demontaż tapicerki jest prosty i jest ze zdjęciami w sieci,ale też nie chciało się wpisać frazy...
Wiązka gnije.
Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
na bank zgnita wiązka
Jestem już po wizycie u mechanika. Okazało się że przyczyną była wiązka elektryczna.
Prześwietlić wiązkę od kompresora klimy. Zwłaszcza w miejscu gdzie łączy się z reszta wiązki silnika.
Uszkodzone gniazdo albo bardziej prawdopodobne, wiązka gdzieś przywiera.
Skoda Fabia 1: Gnijąca wiązka elektryczna pod koszem akumulatora Przeciekające drzwi Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy) Silnik 1,2HTP (choroby wieku młodzieńczego - przeskakujący rozrząd z powodu zbyt krótkich ślizgów - poprawiono przedłużając ślizgi..ale że im to w testach nie wyszło...żenua) czujnik świateł stop, krańcówki...
Kolego może masz to samo co ja w Fabii. Zgniła wiązka kabli. Miałem podobne objawy. Możesz opisać dokładniej kiedy zwarcie się pojawia. Czy cały czas czy jak włączysz wentylator lub wycieraczki?
Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Witam.Wygląda na brak kontaktu albo pod licznikiem albo na wiązce coś się dzieje,czeka Cię pinologia sprawdź ciągłość tego obwodu.
Czy sprawdziłeś cokolwieg bezpieczniki, zasilanie, wiązkę?
A może wiązka w klapie bałagani.
Może to zgnita słynna wiązka która leży na lewej podłużnicy. Zobacz w jakim stanie jest ta wiązka.
Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Szukaj Elsa najlepiej na VMWare. Jak znaję jutro chwilę to Ci to wyciągnę.
jesli otworzę kluczem drzwi kierowcy alarm nie wyje To nie jest normalne. Uszkodzony mikroswitch w zamku lub wiązka przewodów drzwi Inne drzwi + bagaznik - auto wyje To jest normalne - zamki sprawne, Po otwarciu dają impuls wyzwalający alarm.
Jako rzeczesz jest we wtyczce. Zauważ, że wiązka w stronę auta ma 6 przewodów. https://obrazki.elektroda.pl/9867935500_...
A gdzie twki problem wg ciebie jeśli nie w wiązce??
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
witam . Proponuję wpiąć się w lampie lub w pobliżu,tam gdzie wiązka przewodów, zbliża się do lampy.Ale z drugiej lampy (bądź z przewodów idących do niej)musisz wziąć"światło pozycyjne" .Zgodnie z instrukcją gniazda. Przewody można wpiąć odpowiednimi łączami ,zaciskając je na przewodach. Ale ja zalecam lutowanie --pewne połączenie .!!! Oczywiście najważniejsza...
Opis błędu znalazłem , ale jego wyjaśnień jest tyle co wpisów na forum. Sondę ktoś wymieniał i kable z wiązką połączył zlączką. Przejrzę wiązkę.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Czego nie rozumiesz?Bezpieczniki masz na akumulatorze.Jak dobre to odpinasz wtyk od abs i sprawdzasz na wtyczce.Jak nima prądu to pewnie wiązka zgniła.
Nie napięcie cię interesuje a prąd. Podłącz tam żarówkę 21W przed czujnikiem i za . Potem pruj wiązkę.
Jak wypniesz listwe to wywala błędy???? Wiązka jak tam?
To jeszcze przed odpaleniem sprawdź poziom płynu. Tak samo po kręceniu na odpalonym czy nie ma piany w zbiorniczku.
Tnij na wiązce (wygodniej), zaizoluj taśmą izolacyjną, jedną i drugą stronę. Nie zaniżaj poziomu forum takimi pytaniami.
FAbia ma wade konstrukcyjna jeśli chodzi o wiązkę to pierwsza rzecz, druga że tego typu rzeczy są już przejrzane i zabezpieczone, po trzecie tego sterownika już się nie da naprawić, po czwarte nie mogę dostać sterownika o tych parametrach ( a tak na marginesie moja fabia nie ma ASR czy tez ESP czy tez innej kontroli trakcji) wiec ktoś pomoże jaki mogę...
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
Ponawiam pytanie. Czy jest ktoś chętny do naprawy tego we Wrocławiu? Szukam kogoś kto nie tylko podłączy kompa i wymieni pół auta ale ogarnie wiązkę.
Ja bym stawiał na wiązkę z karoserii na klapę. Lub wtyczki za tapicerką z prawej strony(Brązowa zamek, różowa oświetlenie tablicy). Można sprawdzić przejście między przewodem zielono-czerwonym (brązowa wtyczka) a brązowym idzie bez wtyczki, to jest mikro styk otwierania. Dodatkowo brązowy ten co poprzednio a brązowo-czarny w brązowej wtyczce odpowiedzialny...
Może to być związane ze słynna wiązka elektryczną na podszybiu samochodu?
Wymieniłem zamek na nowy problem dalej ten sam . Używka czy zamiennik? Jeśli zamek jest z pewnego źródła, to warto też zainteresować się wiązką...
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Uszkodzona wiązka wtryskiwaczy. Wymieniono na nową.
Witam. Wymiana deski to ostateczność. Fabia ma problem z wiązką el. na podszybiu przy lewej podłużnicy. Pije wodę, zaglądnij do niej, może już zgnita i robi zwarcie.
Nie na podszybiu tylko w rynience na podłużnicy . I tu masz racje radekklimat pierwsze wypusty Fabii miały problem z gnijącą wiązką .Tylko bez kompa ciężko cokolwiek powiedzieć.
czy znany jest ci temat problemów z wiązką elektryczną w fabii? Czy została zabezpieczona wcześniej ?
To puszczasz skrętkę na nowo :lol: Dwa kable w wiertarkę i skręteczka wychodzi jak zbój, nie odtwarzałeś nigdy CAN a fabii jak naprawiałes wiązkę komory silnikowek idącą na lewej podłużnicy, np jak komuś wspomaganie znikło?
Sprawdz kolego wiązkę elektryczną w komorze silnika nad lewą podlużnicą idącą pod sterownik silnika. Czy nie sa izolacje przewodów popuchnięte. Może być ta wiązka silidnie zaizolowana taką ja by gumą.
Miałem dwa przypadki w Fabiach, nieumiejętny demontaż/montaż gps'ów,powodował uszkodzenie przewodów. U mnie było to w wiązce zegarów
Podwieszanie niewiele pomaga. Fak, jest tam takie korytko w którym woda się gromadzi, tam też wiązka robi "kolanko". Głównym winowajcą jest wężyk spryskiwacza który idzie razem w przewodami w jednej wiązce.
Jutro rozpruje wiązkę i zobaczę.
Byłem już u kilku mechaników i paru elektryków, jednak żaden nie mógł postawić jednoznacznej diagnozy. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. He he fabia i jej nieudana wiązka leżąca ciągle w błocie, tam trzeba zacząć szukanie, lub pod akumulatorem.
Poszukaj uszczelki w okolicy sprzęgła (tam idzie wiązka) i tamtędy puść kabel.
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Wiązka się na załamaniu przetarła?
Sprawdzona wiązka pod akumulatorem i na lewej podłużnicy? Trzeba rozpruc i zobaczyć czy nie zgniła w środku oplotu.
Pewnie uszkodzona pompa mechanicznie albo wiązka. Jest pod lewą podłużnicą blisko zderzaka.
Podobnie jak w Fabii szukałbym przyczyny w wiązce pod ecu nad podłużnicą. Przekaźniki masz pod kierownicą licząc od góry od lewej nr 4, 8 oraz 10. Licz też puste niewykorzystane miejsca.
Ale dolną osłonę czego? Chodzi o wiązkę w komorze silnika?
Zgnita wiązka pod akumulatorem na przykład.
jakąś wiązkę przewodów robili mi już ze 2 lata temu na przegladzie gratis podobno Skoda tak zalecała bo gdzieś się woda zbierała. czy o ta wiązkę chodzi???
Sprawdź czy przewody we wiązce się nie przełamały.
Standard w F1 to zalana, zamoknięta wiązka. Od tego zacząłbym sprawdzenie. Nie o tej wiązce tutaj mowa.
Ja i tak obstawiam wiązkę w drzwiach sprawdzić dobrze
Sprawdź wiązkę z przodu z lewej strony przy ścianie grodziowej lubi tam siadać
sprawdź wiązkę pomiędzy drzwiami a karoserią
Witam, odnawiam temat. Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Sprawdzałem wiązkę, mikrostyk, zamki, wszystko jest w porządku. Nie mam już pomysłów.
Szukam speca który mi podpowie, czy do przełożenia boczków z pełną elektryka muszę również przełożyć wiązkę od modułu komfortu?
W Fabii słabym punktem jest właśnie wiązka między słupkiem, a drzwiami. Magiczne rzeczy się dzieją po jej uszkodzeniu. U mnie już 2 razy była naprawiana. Serwisant, pracujący kiedyś w autoryzowanym serwisie, potwierdził, że w każdej prędzej czy później popękają przewody.
Ja miałem taką samą usterkę problem leżał w wiązce elektrycznej i tam szukaj przyczyny- poprostu wiązka gnije. Wymiana przewodów sterujących pompę pomogła.
Niedawno wyjmowałem komputer z auta i może tam coś uszkodziłem, To masz dosłownie przechlapane tam jest właśnie złaczka tylnego spryskiwacza i używając go zalewasz płynem wiązkę elektryki , Powodzenia .
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
) Czy wilgoć, tzn deszcze, kałuże itp mogły coś namieszać w okablowaniu, wiązkach instalacji? Mogły i to bardzo. Wadą fabryczną fabii była gnijąca wiązka w okolicy podszybia z powodu wody zbierającej się pod folią owijającą wiązkę. Serwis w czasie przeglądów gwarancyjnych częściowo usuwał folię aby wiązka mogła szybciej wysychać. Jeżdżę taką fabką...
Sprawdź wiązkę prowadzącą od czujnika(często przewód się urywa)
To nie jest w ogóle ta wiązka. To co podajesz numer to wiązka na silnik, a problem masz z tą po stronie nadwozia. Tu nie ma tak łatwo że sobie wymienisz kawałek wiązki i po robocie.
Sprawdź wiązkę elektryczną przy silniku.
Sprawdź napięcie ładowania i wiązkę. Podaj numer błędu.
Zobacz wiązkę na scianie grodziowe ,rozwin peszel .
wiązka fabia fabia wiązka podłużnica wiązka elektryczna fabia
membrana pompa paliwo szaleć touchpad pralka candy zapchana
Kod do radia Citroen C2 2007 po wymianie akumulatora Kamera cofania działa z pilota, ale nie zawsze z biegiem wstecznym