Odkręć drugi. Jak poczujesz że jest poza gwintem to złap na pół obrotu. Czasem aluminium puchnie i wkładka na tym trzyma. Odrdzewiacz i możesz też jakimś płaskim przez te dziurki pomóc wypchać.
Witam:) Miałem okazje robic dziś samochodzik jak w temacie. Usterka była strasznie dziwna. Klijent normalnie odpalił samochód przejechał kilka kilomertów poczym go zgasił i już więcej nie odpalił. brak alarmu. jedynie fabryczny immob. i centralny z diodą przy przycisku zamka. samochód nie chce odpalic ani na benzynie ani na gazie (brak iskry) Kombinowałem...
Jak nie są uszkodzone/stopione itp., to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył, jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz, czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Ta śrubka nie jest wkręcona w poszycie drzwi tylko w uchwyt wkładki więc wiercenie raczej nic Ci nie da, po drugie to straszne druciarstwo.
W tym roczniku to pewno można zaprogramować czy radio ma się wyłączyć po wyjęciu kluczyka, w serwisie Skody zapytaj bo koledzy co 20-letnim szrotem jeżdżą głupoty ci podpowiadają. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj. Podpowiedzi masz wyżej obstawiam uszkodzoną wkładkę. Kolego po wyjęciu czy po wyłączeniu zapłonu. Jeżeli po wyjęciu to jeżeli wkładka...
Do naprawy wkładka lub zamek mikrowyłącznik
Zobacz na wyłączniku tym głównym ,powinno dochodzić napięcie stałe i po kluczyku.Na pinie 56 powinno być napięcie w pozycji świateł mijania na przełączniku,oczywiście po włączeniu zapłonu.Jeżeli nie ma napięcia po kluczyku ,to może być uszkodzona wkładka stacyjki.
A może wkładka stacyjki się zużyła albo złącze bezpieczników zaśniedziało.
Dołóż sobie pilota, bo wkładka ci za szybko zejdzie z Tego świata. Koszt znikomy np. BX10 lub podobne.
Nie chciałbym tu propagować druciarni ale czy nie lepiej po prostu przeciąć i polutować przewody? Zazwyczaj robię to szpilką albo bardzo cienkim ("zegarmistrzwoskim") śrubokrętem, tyle że po takiej operacji konektor jest raczej do wymiany (to "skrzydełko" lubi się ułamać przy próbie ponownego odgięcia). Czasem jest jeszcze dodatkowa plastikowa wkładka...
Na stronie www.skodaczesci.pl są zdjęcia z opisem jak to się robi.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Rozwiercić wkładkę.
Manipulator lishi do zamków. I próba otwarcia wkładki
Jak podeślesz wkładkę drzwi i licznik to zrobię kluczyk gotowy do odpalenia.
Musisz się podłączyć do przewodu co steruje z wkładki,sterowanie masą.
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
Z boku na wysokości wkładki zamka są dwa otwory, bodajże dolny jest od mocowania wkładki zamka lub jej atrapy. Należy poluzować za pomocą chyba T20 i wtedy powinno wyjść.
witam posiadam skode fabie dorobiłem sobie kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy teraz chciałbym dokupić alarm czy taki z wymienną wkładką jest dobry czy może jakiś uczący się może inne propozycje
Jeżeli wyjmował zamek to i wyjmował wkładkę od kluczyka. Pod wkładką jest taka krótka lineczka i na 50% jest za "ciasno" założona.
zwal tapicerkę i odnajdź go w wiązce wkładki
Diesle maja cos takiego jak swiece zarowe ktore przed rozruchem sa nagrzewane do odpowiedniej temp. aby ulatwic zaplon w nizszych temp. a po rozruchu pozostaja gorace od poprzedzajacego cyklu spalania spelniajac w ten sposob swa role po wylaczeniu ich zasilania , bo ciagle beda rozzarzone. To nie tak działa, pomyliłeś świece żarowe z wkładkami żarowymi...
zakładałeś canowski czy zwykły? alarm deaktywujesz przekręcając kluczyk w zamku. Podając sygnały z nowego alarmu do wkładki zamka tym samym deaktywujesz fabryczny, tylko że w fabii jest mały myk trzeba dać 100ohm rezystorek żeby otworzyć:)
Rozumiem, że zwierałeś na zamkniętych drzwiach, zgaszonej stacyjce (wyjętym kluczzyku) i oczywiście przez rezystor 180~200 ohm na otwieranie i czysta masa na zamykanie? W takim razie wbij się w drzwi i sprawdź przewody idące z wkładki (do samej wkładki ciężko się dostać bo blacha, ale wiązkę namierzysz bez problemu). Może to już ta nowa Fabia?
Witam, przedni spryskiwacz w mojej Fabii I (2004r) kiepsko działa - wyrzuca strumień na dół szyby zamiast mgiełki. Jest uszkodzony (wypadła z niego mała wkładka, służąca jak sądzę do zwiększenia ciśnienia), dlatego chciałbym go wymienić. Moje pytanie brzmi - czy konieczne jest zdjęcie przedniego podszybia? Czy da się np. jakoś podważyć stary spryskiwacz...
Póki co pogoda nie jest odpowiednia do grzebania na dworze więc nie sprawdzę nic. Zamek jest odpięty od elektryki także myślę że musiał się zablokować mechanicznie. Czy linkę naciągnąłem zbyt mocno? Do samego końca tak żeby skasować luz. Przy pierwszym pociągnięciu za klamkę słychać było jakby coś przeskoczyło. Wkładkę mogę bez problemu wyciągnąć ale...
Przypomnienie - programowanie pilota fabrycznego jeden klicz do stacyjki i przekręć na zapłon drugui na zamknietych drzwiach włuż do wkładki w zamku w rdzwiach i przekręć na zamykanie naciskając na pilocie zamykanie potem przekręć na otwieranie i naciśnij na pilocie otwieranie oczywiście musisz trzymać na zamykanie i otwieranie klucz jak naciskasz na...
...nie możesz po prostu wykorzystać sygnału z wkładki master? Może nie jest to tak eleganckie rozwiązanie jak przekaźnik bistabilny, ale o wiele prostsze i tańsze. Fakt, że będzie to wtedy reagowało wyłącznie na drzwi kierowcy, ale chyba wielki problem to nie jest.
Dla ciekawych, kluczyk da się delikatnie rozłupać i wyciągnąć transponder. trzeba uważać od strony wkładki. Bez większego trudu daje się rozłupać od strony breloka. Z centralką jest trochę trudniej bo auto jest już na CAN i chyba zakupię jednak modół z alarmem na CAN
Widzę, że wielu ludzi męczy się z el. szybami. Niestety w fabiach I po liftingu jest stosowany autonomiczny niediagnozowalny komputerowo układ elektrycznych szyb z magistralą LIN (ta magistrala to jeden przewód o ile dobrze pamiętam to szary z białym paskiem w drzwiach). Wszystkie moduły elektryczne w drzwiach są podłączone pod ten właśnie przewód....
Witam. Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy. Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX. Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam. Na początek wywaliłem stary...
Z drugiej strony nie ma tak demonizować tego zawieszenia, swoim passatem zrobiłem 100 tys km i wymieniłem dwa wahacze, tylko że ja mam B5 FL po 2000 roku które mają niby poprawione zawieszenie. Z tym się zgodzę w 100%. Mity o tym zawieszeniu pojawiły się w czasie, kiedy większość jeździła fabiami i escortami, gdzie zawieszenie robili 3 razy w roku...
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc Z tym 10-15 sekund to nie wiedziałem...
Mikrostyki polozenia wkladki, lepiej kupic nowy zamek zamienniki chodzą dobrze
Wiesz co.Zamek to złapiesz dwoma minusami w drzwiach kierowcy od wkładki.A czemu jakieś 180 ohm...Ja chcesz drążyć to proszę bardzo...Bo może to tak bardziej profesjonalnie jak są ohm'y... Dodano po 2 A ta ohm'y są po module.Ale lepiej normalnie w drzwiach.:D:D:D
moze nie zabrzmi to elegancko ale nic sam tam nie zrobisz,te drzwi sa niezle poje....Wyglada na usterke samego zamka,zeby sie do niego dostac trzeba uwolnic szybe,w zaleznosci od rocznika roznitowac blache pod oslona boczka,wyjac wkladke...
wkładka zamek fabia zamek fabia wkładka wkładka zamka fabia
mocowanie bębna pralki schemat edc16 bosch kosiarka słaba
podłączenie video grabbera najlepszy video grabber
Schematy RTX32: przekaźnik czasowy czy moduł alarmowy? Alarm termostatu granicznego w piecyku Beretta