Wyjąć listwę wtryskową na zewnątrz i pokręcić rozrusznikiem. Zobacz czy wszystkie 3 równo rozpylają. To najprostsza metoda wstępnej weryfikacji wtrysków benzynowych ;)
Jeśli AC to W02.
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
Zamień miejscami wtryski benzyny , miałem w fabii podobny przypadek z zapchanym wtryskiem .
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
I co, rozwiązałeś problem, wymieniłeś wtryski na nowe?
Lubią gnić wiązki na podłużnicy. Pewnie brak plusa na pompę, wtryski i grzałki sond. Dla silnika BBY.
Zapowietrzone wtryski.
Może na początek zamień wtryskiwacze/cewki/świece miejscami Potem sprawdź okablowanie między wtryskiem a ecu
500mb to chyba za malo jesli cos mnie nie myli.Moze zmien czujnik cisnienia kolektora dolotowego
Ta Skoda również była od nowości na LPG Landi Renzo po 2 latach wymieniono wtryski LPG MED jak na zdjęciu wyżej. Na jakie nowe je wymienić?
Tak miałem na myśli adaptację wtrysków, więc po zamianie pomiędzy 3 i 4 cylindrem też zamieniłeś w ECU nr wtrysków.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Jak piszą to wszystko orientacyjnie podane, jak masz to montuj jak nie masz to poprawiaj pozostałe rzeczy.
można , można , tylko trzeba chcieć. To co na zdjęciu to druciarstwo . Tak zamocowane wtryskiwacze to pułapka na syf z gazu, życie ich będzie krótkie i skonaja w męczarniach. Wężyki dłuuuuuugie , wychodząc z założenia że nie można inaczej to mozna wtryski zainstalować pod siedzeniem , albo w bagażniku.
Pewnie że niby w autach z LPG częściej pada uszczelka pod głowicą. Ale w Fabii to akurat nie jest typowe uszkodzenie uszczelki, tylko przeciek oleju między kanałem olejowym a kanałem wodnym. Pomijam fakt, że uszczelka pod głowicą padała raczej przy instalacjach mieszalnikowych niż przy wtrysku LPG.
Nie chodziło mi o błędy ,tylko czy jak wykryje wypadanie to potem odłączy cylinder (wtrysk) ?
A może pomylone przewody (podłączenie) na wtryskach ?
Może dodać inne typy wtrysków.
Ściągnąłem osłonę silnika i była delikatnie wypięta kostka wtrysku
Poszukuję opisu pinów sterownika silnika 1.4 MPI AQW Skoda Fabia 1 (najlepiej schemat). Konkretnie potrzebuję wiedzieć, który pin odpowiada za sterowanie wtryskami.
Miałem podobne objawy przy kosiarce w corsie.(czas wtrysku bardzo długi) Po wymianie sterownika wyszło jeszcze , że leżała przepływka.
Problem może powodować wypadanie z pracy jednego z cylindrów, nieszczelności w dolocie, zużycie wtryskiwaczy itd. Kiedyś miałem podobny problem i okazało się że komedię robił pochłaniacz oparów paliwa- zbiornik z atywnym węglem :-) Odczytaj jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu i czas wtrysku?
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
Witam. Potrzebuję stałą spalania wtrysku w samochodzie skoda fabia 1.2 htp 2004 rok. Pozdrawiam.
Ne żadne wtryski. Ubywa wody/oleju?
Zwiększając ciśnienie paliwa (wyżej 3 bar) auto zaczyna pracować i zxpalać w miarę normalnie po pewnym czasie przechodzi w tryb awaryjny i wywala błąd misfire. Czy to może być rozjechana mapa wtrysku ?
Ale nie może palić na 4 sekundy i gasnąć!!!! podłącz diodę pod wtryski jak odcina wtrysk po chwili to masz immo aktywne.
jaka korekta wtrysków oraz kompresja ??
Oj przepraszam bardzo, kolega wiatajek miał rację. AZQ silnik. Problem już rozwiązany- masa była, nie było +! Winnym okazał się bezpiecznik w skrzynce bezpieczników od strony kierowcy. Jeśli ktoś będzie miał taki problem to sprawdzić bezpieczniki całkowicie po prawej stronie(nie pamiętam numeru) Trzeba kręcić rozrusznikiem i szukać bezpiecznika. Później...
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
Tak gaz fabryczny Landi Renzo. Jest jeszcze jakiś sposób żeby potwierdzić te wtryski? Regeneracja wtrysków załatwi sprawę na dłużej czy lepiej nowe?
Gazu w aucie nie masz? Podaj numery z tych wymienionych wtrysków jeśli posiadasz stare.
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
To tak wygląda jak by silnik nie dostawał powietrza bo po wyjęciu wtrysków jak dostał powietrze przez otwory wtrysków to odpalił
Ja obstawiam że to nie wtryski. Gdyby były wtryski to objawy byłyby inne.
kazał mi wymienić listwę zasilającą wtryski ale nic to nie dało To znaczy co konkretnie zostało wymienione. byłem u Diesel specjalista sprawdził i że niby wtryski są dobre Dostałeś wydruki ze sprawdzenia pompek. Wyślij je, możesz na moje pw.
Witam. Coraz więcej wskazuje na to, że życie moich PANów dobiega końca. Ponieważ jeden kosztuje 160zł (inni producenci za tą cenę oferują całą listwę) pytam, czy mogę te wtryskiwacze czymś zastąpić..czy lepiej nie, uznać, ze są warte tej ceny i kupić nowe takie same? Kilka słów o tym, co pod maską, pewnie ułatwi: Skoda Fabia 2005 silnik 1,2 HTP 40kW...
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
W Dieslu i w benzynach zapłonem rządzi czujnik położenia wału i takie cudeńka mają miejsce jak zaczyna siadać, rządzi dawką i kątem wtrysku. Nie napisałeś czy był sprawdzany. U mnie tak było a "check engine" się nie zapaliło się chociaż podobno powinno.
Witam,kupiłem niedawno skoda fabia2 1.2 benzyna 2010r,auto odpaliło i zgasło,brak zasilania na wtryskiwaczach,Proszę o pomoc?
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
mozesz miec problem z lewym powietrzem, MAF czujnikiem, i do tego cisnienie paliwa lub wtryski oraz zawor EVAP
Kolego jeśli ten błąd jest na pierwszą sondę to przyczyną może być zła regulacja gazu lub sonda pierwsza. Jeśli błąd jest na drugą sondę to może być katalizator, wtryski lejące.
Zmien wtryski i wszystko mu przejdzie.
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
tak
Witam, chciałem wykonać korekcję po obrotach stag 4+, pacjent jak w temacie, na razie nie posiadam możliwości podglądu korekt, więc chcę zrobić to po czasach wtrysków benzynowych wyświetlanych w stagu czy mogę zrobić to w pełnym zakresie obrotów i obciążenia, czy w ten sposób (na czasy wtrysków) będzie poprawnie?
Masz MFA w zegarach lub jakiegokolwiek FIS'a ? dawke zostaw bo i tak i tak nie ma czym jechac wiec 2.2 - 2.6 jest w sam raz. Jaki kąt wtrysku?
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
3tys km temu byla cewka i pompa wody z plynem wymienione plus klocki wiec mysle ze kable i swiece sa ok Proste wykręcenie i ocena wizualna świec może pomóc w ustaleniu problemu . A teraz z drugiej strony: jeśli posiadasz tester to podaj co pokazuje 1 i 2 sonda na rozgrzanym silniku (po wykasowaniu błędu), jaki jest czas wtrysku i jakie podciśnienie...
Może poszukaj coś z brc, zavoli.. Wtryski mają żywotne i mocne.
Kolego kk.2000: a propos sygnalu z TPS-a to wcale nie jest on taki niezbedny, powiem wiecej, sa autka ktore bardzo dobrze spisuja sie bez podlaczonego TPS np. Felicia 1.3MPI ([url=http://www.oponeo.pl/opony-do/skod... 1.4 MPI prawdopodobnie tak samo).
Do tego silnika centralkę STAG-300 premium jak najbardziej polecam. Reduktor Alaska też daje radę. Wtryski tylko Matrix, jeżeli nie chcesz mieć problemów. Montowałem niedawno taki zestaw w Fabi II i spisuje się bardzo ładnie. Pomijając fakt, że na początku klient uparł się na najtańsze wtryski i musiałem później wymienić.
Silnik to AUB. Instalacja montowana 5 lat temu. Na srode umowilem sie w serwisie LPG. Wczoraj spróbowalem wyczyścić wtryski benzyna ekstrakcyjna lecz zauwazylem ze posiadane wtryski sa nierozbieralne.
Logi jakieś cieżkie do ogarnięcia :) To już podczas nagrywania VCDS grup 32/33 dostałeś błęda z ubogą mieszanką? Podejrzyj jeszcze sonde lambda jakie ma napięcia, dobrze przegazować. Pewnie odłączałeś zasilanie że korekty LTFT długoterminowe są niskie bo krótkoterminowe mogą być takowe na zimniejszym szczególnie. Kupiłeś już nowe wtryski? :)
Mechanik mnie straszy że to mogą być początki wypalonych pompo wtrysków i koszta są straszne Zmień mechanika i niech ten zmieniony odczyta dlaczego pali się kontrolka.
Kolega polar1739 miał racje wtryski były lekko zatarte
Przed skasowaniem odczytaj kod błędu. Podaj ilość przejechanych kilometrów na wtryskach, jakie masz założone.
Pod komputerem wtrysku jest szybkozłączka, pewnie sie rozłączyla.
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
Sterowanie wtryskiwacza sprawdzone?
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
Podstaw wtryski i pewnie będzie jak nowa.
czy samochod jezdzi od nowosci na gazie???jezeli nie to jaki rodzaj wtrysku gazu zastosowano w tej fabi?? A skad wiesz, ze zastosowano instalke na wtrysku?:-)
Witam, po wyciągnięciu Pompowtrysków znajdowało się paliwo w cylindrach. Auto nie odpalało, zamówione mam nowe wtryski, ale czy to był objaw lejących się wtryskiwaczy?
moim zdaniem coś z pompa wtryskową i wtryskami jest nie tak
Czy wtrysk jest mono czy pełny?
To chyba stary "skodoski" silnik z Faworitki tylko podpicowany wtryskiem. Tam trzeba zdjąć misę żeby do łańcucha się dostać /nie pamiętam dokładnie, ale jakiś element pokrywy rozrządu blokuje się o miskę/. Gwint prawy. Blokad nie ma tylko oczka łańcucha liczysz do ustawienia.
Błędy , wskazują na uszkodzony czujnik wałka rozrządu, lub instalacje elektryczną . Ze zdjęć można wywnioskować : Czysty wlew korka - normalne przy tym przebiegu . Nadmiar oleju - 2 przyczyny , albo przelany olej podczas zmiany , albo wtryskiwacze leją i paliwo przedostaje się do oleju . Możesz upuścić olej do odpowiedniego stanu i zaobserwować czy...
Chodzi zapewne o wtryskiwacze gazowe a nie o benzynowe do których odnosi się link.w tym samochodzie są zapewne niebieskie wtryski typ IN03 sztuka 225 PLN możesz wymienić wszystkie lub tylko uszkodzone w opakowaniu są nowe uszczelnienia oraz nakrętka z podkładką.Możesz je wymienić sam system w tym przypadku nie wymaga kalibracji.Wtryski po odkręceniu...
A mnie się wydaje, że wpis o roku 2000 jest mylący. Nie wszystkie miały przed i nie wszystkie nie miały po. Obstawiam coś z układem paliwowym lub wydechowym. 5A to 60W, w coś ta moc się musi zamienić, najpewniej w ciepło, a to nie w kij dmuchał. Fabia co prawda od początku była na wtrysku ale może miała jakiś podgrzewacz kolektora? Albo wyjątkowo prądożerny...
A teraz to jakiś Monty Python, bo inaczej tego nie wytłumaczę. Zamieniłem wtryski gazu między cylindrami 2 i 3. Przełożyłem rurki i złączki elektryczne do wtryskiwaczy. Telepanie ustało a zapłony przestały wypadać. Spodziewałem się, ze usterka 'przewędruje' z uszkodzonym wtryskiem, albo pozostanie na miejscu, jeśli to nie wina wtrysku....ale usterka...
Witam Trochę dziwne, że padły wszystkie wtryski jednocześnie. Sprawdź u kogoś jakie błędy wyświetli po zapaleniu się kontrolki czek engine. Powinno pokazać wypadanie zapłonu na którymś z cylindrów. Wtedy zamień wtryskiwacz z tego cylindra z sąsiednim. Jeśli po zamianie pokaże wypadanie zapłonu na cylindrze z podmienionym wtryskiem to masz jasność w...
witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem Dodano po 44 witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 VW a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem
Tak czy inaczej mam jedno TSI z LPG (Prins Direct Liquid Max), więc się da ale nie polecam. Tak z ciekawości, czy jest to wersja z wtryskiem ciekłego LPG, jak w tzw holenderskich rozwiązaniach? Dlaczego nie polecasz?
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
Klucz w stacyjce(w pozycji zapłon). samochód był zapalony ale maska na szczęście otwarta i zgasiłem odpinając wtryski. Szyby z przodu elektryczne z tyłu mechaniczne.
skoda fabia 1,2 silnik AWY nierówna paraca na biegu jałowym swiece wymienione, wtryski działaja, jest iskra na wszystkich swiecach, choc jak odłącze cewke 2 mała reakcja zmiany pracy silnika.
Co za brednie. Zwróć się do tego, kto robił remont głowicy, niech poprawi po sobie robotę.
Następny spec od szlaczków. Ręce opadają. Obd lub czasy wtrysku.
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Co to znaczy parametry dobre? A może nie wiesz, na co patrzysz? Jak wygląda regulacja lambda, odczyt z MAP, położenie EGR, czas wtrysku przy tych objawach? Chcesz się założyć, że wartości się zmieniają?
Czas wtrysku wydłuża się właśnie dlatego że jest ubogo. Wtryskiwacze od PB bym sprawdził.
Użyj samostartu
nie znalazłem tam nic. mysle ze jest jakis babol z instalacją bo auto nie pali , nie ma iskry ale zato wtryski podaja paliwo
Nie pali na plaka po odłączeniu pompy, wtryskow. Paliwo jest dobre. Jak wyjąłem listę to całkiem wysoko wtryski dają. Nie wiem, nie mam już pomysłu
Witam, jaka powinna być prawidłowa wartość kąta sprawdzając vagiem (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2) ? silnik 1,9 sdi ASY skoda fabia. pozdrawiam
Na benzynie dusi się nie może wejść na obroty dopiero jak się go przemęczy do 3 tys obrotów, można powolutku do polowy sprzęgła ruszać, a jak już się zagrzeje przełączam. Na gaz to igła świece? wtryski zawory? Może ktoś coś podpowiedzieć?
Czy ktoś mógłby ocenić te mapy po ostatnich ustawieniach gaziarza. Samochód Skoda Fabia 1.2 HTP 65 kM 2004 r. Gaz założono w 2007 roku. Sterownik KME DIEGO Wtryski MWM-FOCUS 2,0 mm Reduktor KME RED. 1
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. Nawet uszczelniacza nie kupisz właściwego. Oddaj do zakładu albo kup używkę pompę. To jest mega precyzyjny uszczelniacz. Nawet nie wprasujesz bo nie masz czym. Pewnych rzeczy się samemu nie da zrobić. Podobne uszczelniacze są np. na kolumnach kierowniczych wspomagania w Dafie. Trzena pompę rozebrać...
Możliwe, że to jest związane z wtryskiem paliwa- wlewa niewłaściwą mieszankę i silnik ma problemy z mocą
Ze niby czym Fabią,jak już to raczej wymienili 4 wtryski to jest MPI i nie jeden wtrysk, Tak Fabią. :-) Fabia ma maksymaln moment obrotowy juz przy 2500 obr/min więc spokojnie można jechać już od 2 tys. obr. na V biegu, co stanowi 70km/h. Na IV 100km/h to tylko przy wyprzedzaniu. :D A co do wtrysków to nie ma sensu wymieniać wszystki jak uszkodzony...
Sprawdziłeś coś choćby świece żarowe , wtryski , z filmu widać że nie dopala na cylinder i słychać że stuka , korekcje wtrysków ? rób coś z tym bo długo tak nie pociągnie
Może jednak zacznij od czytania , bo nic Ci po moich radach. Sterownik "widzi" czasy wtrysku benzyny ?
STAG to komputer LPG. Ale jakieś wtryski? I jaki ten STAG. Ten nowszy sam je adaptuje do wskazań sondy.
wtryski fabia wtryski skoda fabia deutz wtryski
zmywarka amica silnik subwoofer półka makro grupowanie
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Interfejs i oprogramowanie do Citroen C2 1.6 2004 Trudny rozruch zimnego silnika Kia 1.4 diesel