W nowych skrzyniach 1.6tdi odwrotnie jest spust a wlewu nie ma. Lejesz przez odpowietrznik : ) ile zleci tyle lejesz +-
Witam .Po pierwsze to nie olej jest przyczyną tego że skrzynia głośno pracuje tylko łożysko oporowe na sprzęgle a co do leju to 2 do 2.3 litra, masz tam z boku korek do wlewu i lejesz dotąd aż zacznie się wylewać to wystarczy.
Remont albo wymiana. Taka sytuacja.
Co oznacza migający kluczyk i jak go wyłączyć ? PS: ostatnio była wymiana oleju
Silikonu brak, zawór wyjąłem nie widać oznak zużycia... Kulkę wstawiłem ponownie, sprężyna trzyma ale nie wiem czy odpowiednio... EDIT: Wymiana łańcucha rozrządu pomogła.
Może to i ten, nie mam pojęcia bo nie widziałem i nie pamiętam o który chodziło. A ten z obrazka to co za jeden? Jakaś Fabia 1,2 czy 1,4 - nie wiem dokładnie.
Potwierdzam. U mnie to samo. Wymiana czujnika 2 minuty. Skasowanie błędu. Wszystko śmiga. Szkoda tylko że SKODA dała taki badziew.
Wypaliło zawór na drugim cylindrze i chodziła dłuższy czas na dwóch . Aż w końcu nie było ciśnienia na żadnym . Po rozebraniu u mechanika samochodowego okazało się że głowica jest tak wyrobiona że się nie nadaje nawet do zregenerowania to raz a dwa powiedział że silnik został przytarty chociaż nie wiem jakim sposobem żadna kontrolka od oleju ani nic...
Znam takich, co robią 10 tyś w okresie nawet trzech a i czterech lat. Olej wymieniają jak na liczniku stuknie 10 tyś. km W instrukcji obsługi mojej Fabii 1,4 z 2004 stało jak byk: "Wymiana oleju po 15.000 km LUB po roku (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej". Chyba się nic nie zmieniło w tej kwestii? Pozdrawiam
Mam trzecią fabię na warsztacie z kolei , niestety wina uszczelek głowicy. I od nowa płukanie układu chłodzenia, wymiana oleju, itd... Uwaga na produkty firmy TEMAC!!!
Ole bierze tylko wtedy, gdy dolegliwość ma miejsce. Czy rodzaj oleju uzależniony jest od tego, czy go bierze, czy nie? Mam dziwne obawy, że zaraz spytasz o kolor auta... Regularna wymiana oleju w warsztacie na firmowy Mobil1
Witam. Skoda fabia 1.0mpi. Od jakiegoś czasu zaswieca sie check a jak poldaczam kompa to pokazuje wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Auto pracuje równo, jest to chwilowe. Nadmienie , ze silnik pobiera również olej. Czy mogę liczyć już na to , że silnik się kończy? Czy kompleksowa wymiana swiec i cewek to dobry pomysl ?
Może filtr oleju? Mnie zapalała się lampka po kilkuset metrach w Escorcie. Wymiana pomogła- był zapchany wilgocią od jazdy na krótkich odcinkach w mieście.
To sa typowy naprawy auto z przebiegiem cwierc miliona kilometrow. Do tego pozycja: -23.07.2019 - wymiana świec zapłonowych i wymiana oleju - 300 zł To samemu mozna zrobic za ulamek ceny.
Błąd czujnika sprawdzasz VCDS? Jeśli tak, to tam też sprawdzisz, czy ECU widzi naciśnięcie pedału hamulca. Jaki błąd masz? Nie masz jakichś żarówek LED w lampach założonych? Nie mam LED, mam normalne. Wymieniałem wszystkie i sprawdzałem, wszystko jest dobrze. Jeśli chodzi o VCDS, to mam tylko VAG-COM i tam na bloku 006 nie ma i nie mogę go znaleźć. A...
Tak naprawdę jeżeli nowe popychacze są bez oleju to wystarczy je włożyć i uruchomić silnik i powinno być ok.
Tak sobie z ciekawości na Krakowskie ceny okiem rzuciłem https://dobrymechanik.pl/uslugi/wymiana-...
Po jakimś czasie problem sam się rozwiązał, a co było przyczyną ciężko powiedzieć gdyż sprzedałem samochód. Obstawiam jednak, że dochodziło do zwarcia kabli od czujnika które idą do licznika (gnijące kable w wiązce, często znany problem w fabii). Jakiś czas poźniej kupiłem Ibizę 1.4 16V i miałem problem z zaświecającą się kontrolką od ciśnienia oleju....
Tak na szybko, ze strony Rosstech: Fuel system Excessive fuel pressure Leaking or contaminated fuel injectors Leaking fuel pressure regulator Low fuel pressure or running out of fuel Vapor recovery system Air leaks after the MAF Vacuum leaks Improper seated engine oil dipstick Stuck EGR valve Oil overfill Cam timing Cylinder compression Exhaust leaks...
Ja również się podepnę do wypowiedzi. Posiadam skodę Fabię comfort 2000 rocznik, silnik 1.4mpi. Miesiąc temu wymieniłam zbiorniczek płynu chłodzącego, a jakieś dwa tygodnie temu odebrałam go od mechanika i było robione w nim: wymiana rozrządu, oleju i filtrów, czyszczenia układu chłodzenia. Mój problem polega na tym, że od trzech dni zaczęło się robić...
W mojej fabii 1.2 HTP 6V musiałem wymienić silnik AWY ponieważ poprzedni brał bardzo dużo oleju. podczas wymiany mechanik stwierdził, że mam uszkodzony katalizator (zapewne przez spalanie oleju) jest pokruszony w środku. Mechanik mówił, ze można usunąć pokruszone z wnętrza pokruszone kawałki katalizatora i tak jeździć bo nowy katalizator jest strasznie...
Nie byłbym pewien, czy bez grzania świec zapłon by w końcu nastąpił - sprężanie ogrzewa, ale rozprężanie ochładza (i to prawie tyle samo), jeszcze wymiana powietrza (i być może paliwa) dodaje nieco chłodzenia...
Dzięki ale tak kasowałem, pomaga tylko podpięcie testera. Dodano po 3 Żeby skasować serwis trzeba włączyć jeszcze światła awaryjne. Bez świateł można skasować tylko wymianę oleju.
Kiedyś miałem problem z hydraulicznymi popychaczami i kupiłem środek firmy LIQUI MOLY Hydro-Stossel Additiv cena 35 zł.Wlałem do silnika i po 20 minutach popychacze się wyciszyły.Jeszcze jeżdżę na oleju z tym dodatkiem.Po wymianie oleju pewnie będę znowu musiał go dolać.U mnie w silniku jest 16 popychaczy po 40 zł sztuka plus wymiana,tak że koszt tego...
W nowszych Kijankach niektórzy już skarżą się na GPF, jak ktoś robi krótkie trasy tylko po mieście, to kontrolka potrafi się zapalić... Dacia - super tania w zakupie, ale .....to co zaoszczędziłeś przy zakupie oddasz w eksploatacji Qashqai J11 1.2 (silnik ma na bloku znaczek Renaty) prosto z salonu, na gwarancji wymiana aku, rury z IC, na starcie nie...
Napisałaś "co do marki samochodu to mi dynda i powiewa" jeżeli nie wstydzisz się "emeryckiego" auta przymierz się do Fabii 1,2 silnik 47kW. Autko osczędne, niedrogie w naprawie. Mam Fabkę w wersji kombi, rocznik 2004, kupiłem nówkę. Po przejechaniu 46 000 km wymiana tylnych tulei przednich wahaczy i akumulatora. W trakcie całego przebiegu (prawie 49000...
Ciekawe dlaczego moja wypowiedź jest niemerytoryczna? No jak można zdiagnozować cokolwiek nie widząc auta. W Fabii nie raz spotkałem się iż pęknięta uszczelka pod głowicą powodowała takie objawy. Wymiana samego korka nie na wiele się tu zda. Na forum Fabii jest bardzo dużo takowych przypadków. Można sprawdzić po zdjęciu korka czy np. nie widać spalin....
Sama wymiana pierścieni nic tam nie da - co najwyżej na chwilę, a potem będzie jeszcze gorzej. Zalewaj go 15W40 i jeździj, dopóki nie zacznie zostawiać niebieskiej chmury za sobą. Litr na 1000km to nie jest jeszcze duże zużycie.
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Marko121 Miałeś rację - kupiłem na szrocie używaną TRW (nawet nie posiadała żadnych oznaczeń) zapłaciłem za nią 700 zł dogadując się, że jakby co to wymienią mi na inną. Podpiąłem trzy kostki i odrazu nawet bez oleju kontrolka wspomagania zgasła a po odpaleniu silnika pompa ruszyła. Tak, że zalałem olejem i wszystko śmiga bez podłączania do kompa. Niektórzy...
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Jako że z okolicy łańcucha dobiegały dziwne odgłosy sciągnąłem dekiel (nawiasem mówiąc trzeba sciągać miske olejową :? ) no i łńcuch wygląda na dość wyciągnięty a dekiel ma dwa wyżłobienia i to akurat przy mocowaniu wałka napędu pompy oleju, jeszcze troche i wałek by wypadł.Ale co ciekawe auto ma dokładnie 24tyś km i 3 lata 8O spotkał się ktoś z czymś...
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
Hej..i ja też od miesiąca mam ten problem... wibracje, które wprawiają w drgania karoserie i plastiki. Te wibracje sa wyczuwalne bardziej na luzie przy dodawaniu gazu..oraz przy wyłączaniu silnika. Oczywiście wcześniej tego nie było tylko znane wszystkim szarpanie na luzie przy 700obr/min. Poczatek problemow zaczął się miesiąc temu, niby awarią czujnika...
Wspomaganie raz działa raz nie,a jak już działa to kręcąc szybko przycina się tak jak by oleju brakowało.Przy wolnym kręceniu jest ok.Pompa pracuje cały czas czy dzała czy nie.No to tak,vag pokazywał sporadyczny że czujnik,skasowałem pojeździłem nie wraca ,a wspomaganie głupieje.Kontrolka nie świeci,olej ok,przewody wizualnie w dobrym stanie.Pobór prądu...
Sprawa wydaje mi się prosta, jeśli robi się tak: Sugerował mi, że jak producent zaleca wymianę oleju po 15 tyś. to wymienić tylko filtr i dolać brakującą część oleju, a po następnych 30 tys. wymienić całość i to spokojnie wystarczy. I tak robiłem z moim silnikiem w Fabii 1.4 8V. Przy przebiegu 125 tys. jak ją konwertowałem miała tylko 5 razy wymianę...
Silnik MPI i czujnik wałka gdzie ty tam widziałeś, ty wiesz jak zbudowany jest ten silnik bo mieszasz w temacie, ty chyba nie widziałeś tego silnika w realu Po raz kolejny bredzisz. Fabia nie miała innych silników benzynowych, niż "MPI" - M ulti P oint I niection. To cała rodzina silników z wtryskiem wielopunktowym. Ten to akurat czeski staroć, z rozrządem...
Przycisk A to ten koło zegara predkosci OIL –Wymiana oleju Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A] Włączyć zapłon. Zwolnić przycisk [A], jeżeli kilometrów pojawi się napis „OIL”. Obracać przycisk [A] w prawo, aż wygasną litery i pojawi się wskazanie „-----„. Wyłączyć zapłon. INSP – Inspekcja Włączyć i przytrzymać przycisk...
Witam. Miałem juz 2x taki problem. W A2 wymiana miski nic nie daje bo czujnik jest z góry montowany i przechodzi przez obudowę do miski oleju, żeby ją zmienić trzeba rozpiąć pasek rozrzadu, zdjąć obudowę o z reguły wymienić odrazu łancuszek napedzajacy wałek równoważący i pompę oleju, plus wymienic ślizgi napinacza i koła zębate. Nie jest to ani tania...
Witam wszystkich. Po tym poście pewnie będzie gorąca dysputa:). Zastanawiam sie nad zastosowaniem płukanki w silniku nie wiem czy zrobi ona wiecej szkód niz pożytku. Chciałbym zastosować dostępny na rynku środek Liquid Molly, który w 80 % składa się z nafty. W silniku jest dośc znacznie zużycie oleju jakies 1.5 L na 1000 km i tak zastanawiam się jakby...
Masz skatowany silnik, który pluje olejem w odmę, dodatkowo zimne powietrze i skraplająca się z niego wilgoć. Było oddać tę głowicę do profi regeneracji, wymiana zaworów bez naprawy gniazd skończy się znowu ich wypaleniem.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
Witam. Proszę o poradę w następującej sprawie. Padło mi wspomaganie kierownicy. (SKODA Fabia 1.4 16v 2008r. jeszcze jedynka). Pompa elektryczna. Okazało się że był spalony bezpiecznik przy akumulatorze ( wręcz wtopiony). Jeden elektromechanik powiedział żeby wymienić olej od wspomagania bo mogą tam być jakieś zanieczyszczenia i to mogło być powodem...
tak powazne zuzycie sie skrzyni przy tak niewielkim przebiegu? Dziwna sprawa... rozumiem 300tys... Ale 95 i wymiana róznicowego? predzej postawilbym na luzy w przegubach... Oj kiepska ta czesko-niemiecka kooperacja... Dodano po 2 no chyba ze ktos jezdzi bez oleju to wszystko jest mozliwe...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Po krótce, problem z pompą mam i ja - wymiana tranzystora. Mała korekta do rozbiórki pompy. Żeby odkręcic pompe olejową wystarczy odkręcic te 2 śruby gwiazdkowe. Tych torksowych nie potrzeba odkręcać A teraz pytania do tych co juz cos robili: Czy pompę można sprawdzic poza samochodem (chociaż częsciowo)? czy pompa może choć przez chwile chodzić "na...
Kolego ariani warto sprawdzić czy w zbiorniczku płynu chłodzącego nie ma śladów oleju, ewentualnie spalin. W tym cudownym czeskim silniu mają cudowne uszczelki pod glowicą. U mnie wymiana przy podobnym przebiegu. Dodatkowo być może wskutek jezdy na gazie podczas odkręcania głowicy nie wytrzymują śruby które ulegają zerwaniu, warto sprawdzić stan tej...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Witam przez około 3 miesiące usterka w moim aucie ustała komputer nadal pokazuję bład na 1 cylindrze ( zwarcie do masy sporadyczne). Zamiana cewek i wymiana świec na niewiele się zdała. Miałem drugą skodę i wymieniłem z niej praktycznie wszystko co się dało odkręcić. Wymiana czujnika pod pedałem sprzęgła koszt na allegro około 15-20zł + przesyłka i...
Dlaczego poruszyłem zagadnienie liści wiosną? Bo dopiero teraz odkryłem ten problem i to przypadkiem. Poprostu myślałem że to tylko u mnie coś takiego się dzieje ,że może w serwisie mi jakiejś osłony nie założyli. Zwyczajowo co 30tys.km w serwisie wymieniliby filtr i nawet bym nie wiedział. Nie wnikam czy filtr jest w zakresie obowiązkowych przeglądów...
Witam wszystkich, Jak w temacie przymierzam się do wymiany obecnego silnika (x16szr 1,6 8v 1 punkt z lpg 2 gen 322 tys KM) z powodu dużego brania oleju (przy przebiegu 500-600 KM na tydzień zjada ponad 0,5L). Ostatnio wymienione dla pewności (choć pewności mój mechanik nie miał że to pomoże) pierścienie, uszczelniacze i wszystkie po drodze uszczelki....
Święta racja - to zapłon! Ta wiedza jest warta dużo pieniędzy (ok. 800 zł mi to wyszło). No szkoda że dopiero teraz trafiłem na ten temat :-(. Opowiem Wam swoją historię. Kupiłem piękną Skodę Fabię z 2002 roku. 1.4 MPI, z instalacją LPG. Piękna, żółta. Alufelgi. Wszystko było dobrze dopóki nie oddałem auta do wymiany parownika. Przy okazji wymienili...
Witam, kilka dni temu wykonywałam w autoryzowanym serwisie Skody we Wrocławiu (nie podam nazwy dealera, chyba że ktoś będzie zainteresowany) dokonywalem dwie usługi tj. ; 1) wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabiny, płyn hamulcowy. 2) po wykonaniu oględzin auta serwisant zalecił wymianę uszczelniacze wtryskiwaczy, jak stwierdził pociły...
1. Silnik musi być na łańcuch rozrządu 2. Cewka zapłonowa aby silnik miał więcej niż jedną Smile 3. Obudowa filtra oleju musi być metalowa . 4. Benzyna lub benzyna z gazem . Wymagania wybitnie abstrakcyjne, które nie rozwiąża Twoich problemów bo po kupnie innego samchodu z elementami które wymieniłeś pojawi się coś innego... Przy kupnie samochodu zwracaj...
Wiązka była sprawdzana. Wszystko jest ok. W serwisie mówią że może to być cewka ale tak samo mówili o świecach, za których wymianę zapłaciłem spore pieniądze jak na wymianę świec.
Passat = Niemieckie auto = dobre blachy , pożądny silnik , same plusy a co naważniejsze diesel ma bardzo długą żywotność , mimo wszystko polecam VW , a ople sypią się i każdy o tym wie ... znajomy miał wypadek yaris-ką w prawdzie nie duży ale auto bardzo ucierpiało ... Dziwna "logika"... najpierw piszesz: Passat = Niemieckie auto = dobre blachy a kawałek...
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
do tej pory mam e 46 z lpg i cały czas w nia wkładam i to nie mało... I nie ty jedyny pcha kasę w ten badziew. Bez gazu i tak byś wkładał, bo to kolejne przereklamowane cudo zza odry jak i astraH . Dopiero jak ktos kupi, to przejrzy na oczy. Nigdy nie byłem zachwycone E46 i każdemu to mówię. Fabia to samo, popłuczyny po VW, popularne , to musi byc...
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Arrarkin: W nowym aucie 100 tys km to jest dla mnie dwa lata jeżdżenia bez przesady. Jeżeliby miała w tym czasie pójść uszczelka pod głowicą to albo kierowca jest z bombowca albo marka/model totalnym szrotem. A co do odporności kolizyjnej to jak porównujesz różne auta to przynajmniej bierz pod uwagę ten sam segment cenowy. Czyli np. felicia/fabia (kolosalna...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
Skoro ma być dobrze to oddaj to w ręce mechanika. Ty zajmujesz się blacha i lakierem wiec rób to dalej. Nie rozumiem czemu lakiernik bierze się za kapitalke. No dzięki za pomoc, tyle że mechanik mechanikiem (jeden nim jest inny się tytułuje), dobrze zrobione może być ale nie musi za to będzie drogo. Sam zrobię lepiej. A co do usterki to pewnie wiedzę...
To wina producenta że zastosował chore trzyczęsciowe pierścienie na tłokach. Zanim zmieniałem u siebie kontaktowałęm się z wieloma użytkownikami z tym silnikiem . Były montowane też w Octaviach, Fabiach, Superbach i pewnie jakimś Seacie. Praktycznie auta nowe miały duży apetyt na olej. O kręceniu licznika nie było mowy bo sporo osób z którymi się kontaktowałem...
Nie sprawdziłem ile ale bierze, często trzeba dolewać. Fachowcy od wymian oleju wypowiadali się, jak 1 litr oleju na 1000km to jest norma, to nie wiem czy im wierzyć..
Załatwiłem sobie manometr jutro sprawdzę jakie są ciśnienia i opisze pomiary. Nie jestem pewny co do pomiaru ciśnienia przez serwis Skody. Ale czy im się opłacało mnie zrobić w balona dla 40zł?(cena wymiany czujnika) Jest jeszcze jedna sprawa, wymieniłem w serwisie VW olej na "Cstrol" norma VW 505 syntetyk, nie wiedziałem jaki olej był lany wcześniej....
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Witam, przejrzałem forum w poszukiwaniu rozwiązania, ale i tematy i opisywane problemy/rozwiązania zawierają tylko elementy wspólne z moim, więc od początku. Mam Fabiankę od 2009r, jest zachipowana, miała wtedy ze 140KM (na hamowni). Obecnie na liczniku niecałe 300k km. Przyznaję, że nie było z nią większych problemów - zregenerowana pompa w 2015 przy...
wymiana oleju fabia skoda fabia wymiana oleju wymiana oleju skoda fabia
impedancja falowa instrukcja radia mondeo triaki zamienniki
discharge battery odblokować nawigacja becker
Canon TS3450 – jaka przetwornica 12V/230V do drukarki atramentowej w samochodzie? Chunghop RM-133E – parowanie z telewizorem LG, kody, programowanie pilota