Miałem w Pug-u podobny problem i pomogła wymiana panela przycisków. Kiedy nie mogłem po dojechaniu zamknąć, działało zamykanie z pilota kluczyka.
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka.
połamane przewody na przelotce
Jak wyłączyć automatyczne zamykanie drzwi w skoda fabia 3? Posiadam VCDS. Ktoś pomoże?
Tak, gdy cofasz możesz zassać do środka spaliny i to ma temu zapobiec.
Temat zamykam.
Dokladnie switch,e na plytce drukowanej we wnetrzu zamka,standardowa bolaczka wszystkich VW.Wydlubac trzeba zamek z drzwi,rozebrac i polutowac plytke
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Witam. Posiadam auto Skoda Fabia mk1. Mam problem z bagażnikiem. Wymieniłem przycisk do otwierania, lecz teraz gdy tylko chcę zamknąć bagażnik, góra mechanizmu ledwo dotyka środka bagażnika, od razu się zamyka. Działa tylko jak naciśnę przycisk i trzasnę, to czasami się zamknie.
Było nie raz poruszane na forum. Zamykam.
Witam. Może na początek sprawdź baterię w pilocie. Jeżeli masz przycisk do zamykania od wewnątrz sprawdź czy zamyka i otwiera.
Wtyczka w przepuście zielona zapewne.
Pomogła wymiana katalizatora. Zamykam temat
Prawdopodobnie uszkodzony zamek. Podłączyć tester i odczytać błędy i parametry ,albo oddać do elektromechanika.
Problem jest już znany. Zamykam
W parametrach trzeba sprawdzić czy widzi zamykanie/otwieranie. Ale dobrze myślisz że to może być uszkodzony swich w zamku od strony kierowcy.
Co trzeba zrobić? Wymienić drzwi i po krzyku! 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Zimne luty tak jak napisałem w wcześniej, temat zamykam .
Otrzymałem już pomoc dziękuje wszyskim za pomoc i zainteresowanie. Temat zamykam
Okej zobaczę
Amatorszyzna,zamykam.
wszystko ok zamykamy
Dziękuję za podpowiedzi. Temat rozwiązany. Zamykam
Temat zamykam, siknik wymieniony
no to działamy. wszystko jasne pozdrawiam i możemy zamykać
przeskoczył łańcuszek o 3 zęby.....Zamykam temat
Brak błędów od centralnego zamka ale jeśli bym chciał założyć zamykanie i otwieranie z pilota to czy problem ustąpi czy nadal będzie a druga sprawa czy mam się wpiąć do sterownika jakoś czy w drzwiach kierowcy do przełącznika w rącze od zamykania i otwierania Dodano po 2 Bo chyba nie ma jakieś kombinacji z otwieraniem i zamykaniem drzwi by zakodować...
Dziękuje bardzo za pomoc, zamykam
Central powinien działać. Nie wiem jak ma Skoda, czyli VAG, ale powinien działać centralny. Radio chyba tez - francuzi robią to z układem czasowym wyłączającym po zadanym czasie zasilanie urządzeń wewnątrz, ale central działa bo musi zamykać.
Rozwiązane zamykam
Awaria usunięta w ASO Skoda. Uszkodzone przewody elektryczne w wiązce przewodów (popękana izolacja). Dziekuję za podpowiedzi. Zamykam temat.
jednak to był czujnik położenia wału korbowego, wymieniłem i autko zaczeło znowu działać:) Dzięki za wszelką pomoc :) temat zamykam
Pompa do wymiany. Zamykam
Ponawiam pytanie czy czujnik trzeba jakoś adoptować po montażu ? Temat zamykam.
Lepiej zamówię tego vaga. Dzięki za pomoc zamykam
Czyli jak ruszę i wyciągnę przelotkę i coś się bedzie działo albo będzie syf to może być przyczyna. Co jeszcze innego może być, żebym posprawdzał od razu wszystko. Auto jest na gwarancji więc jak coś mogę męczyć ASO, ale wolałbym mieć jakąś wstępną diagnozę żeby nie szukali nadaremno.
Zamykam temat
chodziło o szczotki na silniku elektrycznym pompy, tak usłyszałem od jednej osoby, Nie znasz się na tym. Zamykam temat.
Temat z przed 1,5 roku, zamykam.
Policzyłeś ogniwka, jeżeli tak to zamykaj temat
Wymiana świec pomogła :) Zamykam.
Wykopaliska po raporcie zamykam.
Rozwiązano = zamykamy.
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
samochod w serwisie temat zamykam
Zaśniedziałe miejsce przyłączenia masy. Zamykam temat.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Problem się więcej nie powtórzył temat zamykam.
Tak. Jest dobrze. Zamykam już.
Wymieniłem przepływomierz i samochód zaczął pracować tak jak powinien. Dziękuje wszystkim za pomoc. Temat zamykam.
No i to chciałem usłyszeć, poleciało pomógł, topicu jeszcze nie zamykam ;-)
Samo przeszło. Zamykam temat
Uważam temat za wyczerpany, zamykam.
A więc ogłaszam że padła cewka. Temat zamykam.
auto naprawione, utlenione wiązki koszt 800zł.... Zamykam
Uszkodzony zamek.Nowy w sensie nowy czy u Ciebie nowy?
Czy w fabi z fabrycznym alarmem zamykanej z pilota jest mozliwosc domykania okien przy zamykaniu z pilota Pozdrawiam Wojtek
Wymień baterie i poszukaj procedury do fabii 1. To te same auta. Nie jestem w stanie z pamięci podać ale coś w stylu zamykasz drzwi kierowcy kluczykiem i naciskasz przycisk zamykania. O ile pilot oryginalny.
Wielkie dzięki koledzy dziś poprawiłem zimne luty i światła działają automatycznie Zamykam temat
No nie twierdzę inaczej. Jednak najpierw sobie obejrzę ;) Dziękuję Wam za wskazówki. Zamykam.
Równie dobrze mógłbyś napsać "podejrzewam kable, tylko napiszcie które". Zamykam.
rezystor ma mieć 180ohm i żeby domykało szyby dodatkowo trzeba wydłużyć czas na zamykanie.
Przewód niebiesko-żółty w drzwiach kierowcy, masa/masa+180ohm. Zresztą tak samo, jak w poprzednim modelu. Zamykam temat.
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Dziękuję za sugestie, problemem były zaśniedziałe gniazda bezpieczników. Zamykam temat
Jaki miałeś impulsy podczas zamykania i otwierania to zamek może być uszkodzony.
A może nikt nie planował głowicy tylko wymieniał uszczelkę I dokręca ta jak mu się podobało na stare śruby. Tak czy inaczej wirtualnie to można sobie gdybać. Zamykam.
Nic nie zdziałasz, to zupełnie inne moduły. Zamykam.
A co może być powodem tego dźwięku przy zamykaniu i otwieraniu z okolic drzwi kierownicy ?
jedyną czarną puszkę jaką znalazłem to wyglądało mi na sterownik silnika bo było dużo kostek. Centralny zamek jest fabryczny bo na konsoli są przyciski do zamykania i otwierania. Silnik 1.4tdi
Trudno odpowiedzieć na problem z połączeniem . Jeśli prawidłowo deklarujesz że Twoje auto to Ibiza 6J to kodowanie tego co chcesz zmienić jest w centralnej elektryce . Bajt 0 - bit 0 selektywny zamek centralny . Bit 3 i 4 automatyczne odblokowanie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i automatyczne blokowania po przekroczeniu 15 km/godz. Aby to wszystko...
Usterka usunięta przerwa w instalacji zamykam temat
Witam ponownie jednak daje spokój z bagażnikiem tak to działa otwieranie zamykanie na Pilota 🙂
Już udało mi się rozwiązać problem. Winna była zabrudzona przepustnica. Po oczyszczeniu chodzi jak nowy. Tym samym zamykam temat.
Niestety do dzisiaj nie wiadomo skąd pochodziło skrzypienie, jednak ciągłe ustało i pojawia się sporadycznie. Tylna belka w porządku, inne części również. Także temat zamykam.
Fabia nie działa przycisk otwierania centralnego zamka z pilota, zamykanie działa.nie działa z dwóch kolczyków więc raczej uszkodzenie w samochodzie. Vcdc błędu nie pokazuje, wszystko inne działa.
Alarm fabryczny skoda kupiona w salonie https://obrazki.elektroda.pl/9331654600_...
Nie koledzy, watpie żeby serwis skody zatrudniał partaczy. Po prostu salony nie mają zbyt wysokiej sprzedaży i serwisy muszą podciągać z kasą. Pozdrawiam wszystkich i zamykam temat.
To zamek najlepiej do wymiany. Czyli to raczej nie będzie wina modułu komfortu.? Bo czasami mam tak że w czasie jazdy drzwi mi się same otwierają i zamykają.
Temat zamykam, Wszystko już działa.
Ja myślę że uszkodzona jest kaseta kierowcy ale jak chcesz znaleźć alarm to poszukaj nad lewą nogą,nie jest to fabryczny.
Koledzy z uporem maniaka zbaczają z tematu. Proszę sobie założyć temat o działaniu silników wysokoprężnych i tam prowadzć dalszą dyskusję. Ten temat zamykam.
Skoro uszkodzone to należy je wymienic,oczywiscie zwracając uwage na numer. Musi sie zgadzac ,bo inaczej bedziesz miał problem z zamkami lub dalej z otwieraniem i zamykaniem szyb
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
Ostatecznie mam zmontowany układ elektroniczny na Attiny13 który domyka szyby. Skąd bierzesz sygnały wejściowe do uC? Jaki przyjąłeś czas dla zamykania?
witam dziekuje wszystkom za pomoc zamieniałem cewki miejscami i okazało sie ze to nie one powodem usterki była przerwa w przewodzie który zasila cewkę temat zamykam
Panowie, święta mineły a prąd w skodzia pali jak ta lala. Rozebranie izolacji w wiązce kabli, wysuszenie przewodów i podwiązanie tak aby nie leżały na lewej podłóżnicy pomogło - pobory prądów wyraźnie zmalały. Dziękuję wszystkim za pomoc, temat zamykam......
Jeżeli ktoś tam grzebał to zmienił w alarmie czas otwarcia zamka, ale to nie jest powodem że alarm sie nie uaktywnia . musisz sprawdzić przede wszystkim czy masz masę na zasilaniu alarmu.
Faktycznie problem. Po co mam pruć całą wiązkę jak może po drodze jest złączka.[/quote] Faktycznie problem - początek tej wielkiej wiązki na akumulatorze a koniec pod akumulatorem. Takie tematy moderatorzy powinni zamykać od razu.
A ja stawiam na to , że bez diagnostyki ani rusz. Równie dobrze może być zbyt duże ciśnienie w kołach panowie "fachowcy", tak że nie wymyślajcie. To nie luksusowy samochód, zawieszenie jest oględnie mówiąc takie sobie. Wątek zamykam.
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Temat zamykam.
Gang Olsena mi zatankował w nocy, widzę że pajacy coraz więcej. Zamykam temat bo szkoda czasu!!!
Rozwiązane zamykam
mam dokupiony sterownik zamka ,którym steruje zamykam i otwieram drzwi, ma on dodatkowy przewód w którym pojawia się minus przez 30 sek, zapewne służy do domykania szyb.pytanie zasadnicze czy mam ten dodatkowy przewód podłączyć razem z przewodami ( 2 sztuki) którymi realizowane jest otwieranie/zamykanie zamków?
Witam. Skoda Fabia 2. Wskutek zbyt pełnego schowka pomiędzy przednimi fotelami, przy zamykaniu ułamałem jeden z zawiasów od pokrywy. Wszelkie próby sklejenia tego zawiasu, nie odniosły oczekiwanego efektu. Rozważam kupno nowego przykrycia, ale mam pytanie, jak je tam osadzić w te dwa otwory co są po bokach? https://obrazki.elektroda.pl/4306823200_...
To co steruje centralnym zamkiem, zamykaniem szyb z pilota itd ?
Żółto/niebieski w lewym słupku w wiązce wychodzącej do drzwi. Zamykanie pełna masa, otwarcie przez opornik 180Ohm.
zawiesza zamykaniu awaryjnych zamykaniu drzwi brama odbija zamykaniu
kostki kierownicą passat instrukcja centrali paradox tarcie paska
falownik sofar winda inwalidzka
Czy prostownikiem YATO YT-8304 można ładować akumulator 100 Ah? Dysk HDD w kieszeni QOLTEC 51869 niewidoczny w BIOS-ie