ttrzok masz racje , powyzej pisalem o zasadzie pomiaru analogowego pzez czujniki w analizatorach . >> ktos tam wyzej wyskoczył z dziwnym postem , napicanym chyba w celu nabicia sobie punktów. w lambdzie 1,3, i 4 cztero przewodowej jest tak jak piszesz zarowno dla sad 1V , 5V i 0,8V-1,6V , 6 przewodowa jest nieco zakrecona . po wczorajszej zabawie i...
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Denso IK16TT irydowe, ~30zł/szt.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Potwierdzam w 100% opisany przez Piotra Sadowskiego przykład usterki niezrozumiałego powiązania licznika ze świecami zapłonowymi. Skoda Fabia z 2002 roku. 1.4 MPI spędziła 2 dni u elektronika który się w końcu poddał. Problem został usunięty po przeczytaniu tego postu i wymianie świec zapłonowych. Dzięki Piotr pozdrawiam DAREK
Tak.........
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
zgadza się samochód z LPG. Nie ma przewodów WN tylko cewka, mooduł zapłonowy
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Świece zapłonowe się kończą.
Wszystkie na raz popychacze?
Zobacz numery...
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Fabia 1,4 MPI w tym samochodzie nie ma kabli WN
Czyszczenie reduktora, być może potrzebne też będzie czyszczenie wtryskiwaczy. Przy tym ważny stan świec i kabli zapłonowych.
Witam. Bezpiecznik nr 52 zasila tylko cewki zapłonowe pin 3. Uszkodzona wiązka.
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Odpowiednie do tego silnika, ja zawsze wybieram NGK i zmieniam po 20kkm nie ze względu na to, że auto źle jedzie a na to, że szkoda przebić cewkę/cewki WN. Zawsze też zmniejszam szczelinę o 0,2 od tego co zaleca producent gdyż na LPG jest wyższe napięcie międzyelektrodowe. Każdy robi jak uważa, mnie się sprawdza.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Mechanik powinien wiedzieć. Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową.
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Coś jeszcze można zrobić? A czego oczekujesz jak nawet nie wiesz gdzie jest cewka zapłonowa i jak wsadzić w nią świecę???
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Zamiast szukać w elektryce to pierwsze wymień świece zapłonowe, często pomaga w 100%.
przerabialem to,tez mam fabie check ci sie zapala zapewne wyjdzie ci na vagu blad 16825 najprosciej sprawdz przy tylnym lewym kole filtr paliwa te ustrojstwo zapala sie jak ktos kiedys przetankowal lub jak to jest w paliwie z naszych stacji pelno syfu skoda nic nie pisze ze jest to czesc ktora trzeba wymieniac jak olej co xx km. zalecam ci to wymieniac...
może wymiana zegarów coś da. Może to być ich wina ale może też dostawać się coś po zasilaniu. Tak więc alternator i jako ciekawostkę powiem, że te liczniki są czułe na jakość i odpowiedni dobór świec zapłonowych :) Próbowałeś podmienić pamięć?
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
Kiedy były wymieniane świece zapłonowe ?Może od tego trzeba zacząć ? :|
układ zapłonowy na pierwszy szczał
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
Witam, kupiłam Skodę Fabię 2002 r. 1.4 benzyna, wymienione są świece na nowe. Jak jedzie się autem na niskich obrotach, auto szarpie. Jaki jest powód? AI: Czy sprawdzałaś stan cewek zapłonowych i przewodów zapłonowych? Mogą one również wpływać na szarpanie silnika. Tak. AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś kontrolki lub kody błędów? To...
A czy wychodziły te silniki stu konne z czterema cewkami?. No bo jest u mnie fabia z silnikiem AUB stu konna ma ECU 036906034BK i jest bez aparatu zapłonowego i ma cztery cewki po jednej na cylinder...tak jak silniki 75 koni.
Jedne z przyczyn wypadania zapłonów - ogólnikowo: Zużyte przewody wysokiego napięcia – w najtańszych szybko przepala się rdzeń. Może dojść do mechanicznego uszkodzenia izolacji elektrycznej przewodu. Zużyta kopułka aparatu zapłonowego – najczęściej wytarte są styki elektryczne. Awaria pojedynczych cewek zapłonowych albo zespołu cewek zapłonowych z powodu...
To sa typowy naprawy auto z przebiegiem cwierc miliona kilometrow. Do tego pozycja: -23.07.2019 - wymiana świec zapłonowych i wymiana oleju - 300 zł To samemu mozna zrobic za ulamek ceny.
Czytałem o problemie przerywania w fabii na innym forum i tam pisali, że wymieniali jakieś gumki w listwie zapłonowej i pomagało, można spróbować, tym bardziej, że gumki kosztuja duzo mniej niż świece.
Wymień sensory i centralkę na takie, które pochodzą z jednego "kompletu - pudełka". Często przy wymianie tylko sensorów występuje niedopasowanie częstotliwości rezonansowej czujnika i centrali lub kiepska jakość ekranu na przewodach sensorów. Można zastosować filtr przeciwzakłóceniowy na zasilaniu centralki lub naprawić alternator lub układ zapłonowy,...
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Witam. Nadszedł czas ma wymianę świec zapłonowych w Skodzie. Jest to Fabia z 2003 roku, z silnikiem 1.2 HTP 54 KM oznaczonym jako AWY. Będzie to pierwsza wymiana świec bo auto ma przejechane trochę ponad 40 tys. km. Silnik zaczyna już nierówno pracować, a po oględzinach świec widać, że muszą być zastąpione innymi. Obecnie siedzą w niej świece BOSCH'owskie,...
Zrobione do tej pory: Wymienione świece Podmienione cewki zapłonowe Wymieniona taśma poduszki powietrznej Wymieniona kostka stacyjki Wymieniony alternator Co to miało wspólnego z "choinką" na desce rozdzielczej? Absolutnie nic.
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
Założyłem świece według książki serwisowej champion OE145/T10 i zmieniłem cewkę zapłonową, objawy ustąpiły jest lepiej, nie gaśnie, nie szarpie, zamykam temat
Proszę wysłać VCDS log file 1 Świece zapłonowe 2 Ustawienie zapłonu- albo wymiana łańcucha rozrządu ile km na liczniku?
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Radze wymienić Swiece zapłonowe na jedno iskrowe. Jak to nie pomorze to zobaczyć wiązke przewodów która idzie za filtrem powierza,poprostu gnije. Woda która zpływa z podszybia dostaje sie do wiązki tam pażera przewody.Trzeba rozciąć wiazke i osuczyć,później tylko związać opaską i ją podnieść wyżej.
Jak najbardziej z opisanego problemu można wywnioskować, że uszkodzony jest reduktor. Aczkolwiek na 100% nie mogę tego stwierdzić, bo nie mam przed sobą auta. Za strzelanie może odpowiadać także wadliwy układ zapłonowy jak i błędna regulacja, to samo się tyczy podtrzymywania obrotów.
Witam. Prawdopodobnie tak. Wykręć świece zapłonowe i zobacz jak wyglądają. Dokładniej i drożej sczytanie błędów silnika.
Tam nie ma kabli, jest cały aparat zapłonowy połączony w jedną listwe, którą z resztą podmienialem na inną i nie bylo zmiany. Co do regulacji zaworów, tam sa przecież popychacze
Witam serdecznie. Mam Skodę Fabie Ambiente 12V HTP. 5 drzwi hatchback 1.2 Litra benzyna 47 KW. Jak w temacie pytam o cewki do świec zapłonowych, w zasadzie nie wiedzę różnicy między nimi, tylko ewentualnie w nazwie. 2x delphi CE20030-12B1 ( KX 28 C ). 1x delphi CE20030-12B1 ( KX 41 C ). 1. Czy jest w nich różnica poza oznaczeniem. 2. Czy można je ze...
...a w Polo potrafi spalić 10l/100km, problemy z zamarzającą odmą, przepustnica wiecznie ubabrana w oleju, padające popychacze hydrauliczne. Silnik konstrukcyjnie też udziwniony, nie można powiedzieć, że jest prosty, za to współpracuje z archaicznym rozdzielaczowym układem zapłonowym.
Jak sam wymienię TO NIE MA GWARANCJI! A jak znowu za pół roku wysiądzie?Za tak nieskomplikowaną technologicznie część płacić 165 zł? To lepiej kupić kilka za 20 zł i też samemu wymieniać. Ale ja chcę kupić coś lepszego -znalazłem kilka nazw VEMO - MAGNETI MARRELLI - FAE - HANS PRIES - OE VW-------------- wszystkie w cenie około 60 zł. Może wśród nich...
Trzeba sprawdzić elektrykę. Sama diagnostyka nie wystarczy, prawdopodobnie jakiś kabelek się przetarł. Wiązkę powinien wskazać jakiś program diagnostyczny, użyty w trakcie gdy występowania błędu. Prawdopodobnie to wina instalacji zapłonu. 1. Skup się na błędach związanych z zapłonem 2. Zidentyfikuj, czy błędy są sporadyczne czy stałe, co może wskazywać...
Jednak wymiana, założyłem od Fabii, jest konieczna zamiana miejscami przewodów na wtyku. Zamieniamy miejscami 1 z 2.
Albo poniosło go z rozkręceniem tego 'manualnego zaworu'. Sprawdź układ zapłonowy, świece to pewnie od fabryki nie ruszane. A potem analiza spalin/regulacja tą śrubką. Już pomijam debilizm wkładania tej generacji gazu to tego silnika...
Też nie rozumiem sensu tego czujnika. W EP był kiedyś projekt wskaźnika optymalnego zmieniania biegów i było tam ładnie opisane wysterowanie kompa impulsami z cewki zapłonowej odpowiednio przefiltrowanymii. Było to podane na przykładzie Skody Fabii, ale można tego użyć do każdego silnika z zapłonem iskrowym. Poszukaj w archiwum EP tego materiału. To...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Zamykając wątek chciałem coś tu naskrobać. W moim przypadku po kompleksowym serwisie gazu w warsztacie gdzie wymieniono listwę wtrysków bo już puszczały gaz przez zwłoczną ich pracę problem ów nie zniknął. Drugie podejście wykazało awarię....świec zapłonowych. Banał? Co dziwne, były wymieniane na nowe ale widocznie coś z nimi nie było ok. BERU. Może...
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Co rozumiesz przez "obliczony poziom"? Do momentu zapalenia rezerwy wskaźnik pokazuje ilość paliwa napodstawie pomiaru, po zapaleniu wskazanie benzyny zmniejsza się wraz z przejechanymi kilometrami mimo jazdy na gazie. 1.4 na pojedynczych cewkach we Fabii był już zanim weszła na rynek Ibiza 6L. Ten silnik wszedł do fabii w 06r, wcześniej montowali...
W tym dziale zadajemy tylko i wyłącznie pytania związane z elektryką\elektroniką samochodową. Do takich zagadnień należy: -Układ ładowania i rozruchu -układ zasilania w paliwo i zapłonowy -elektronika podwozia (abs,tcs,esp,asr) -elektronika nadwozia (liczniki,centralne zamki,airbag,klimatyzacja,systemy podniesienia komfortu i inne) -oswietlenie zewnętrzne...
Tak benzyna się nie psuje,a szczególnie LPG,nie wierz w bajki. Przykład z tego co mam na warsztacie,Fabia 1,4 benzyna przepustnica za 1000 zł ,zamiennik nie działa.Sonda lambda do tego auta 600 zł.Astra H cewka zapłonowa ponad 400 zł .Corolla verso z silnikiem benzynowym to spalanie od 8 l w górę.Założysz gaz to głowicy wystarczy średnio na 60 tys i...
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam skodę fabie 1.4 MPI z 2002 roku. Męczy mnie kilka rzeczy w niej pierwsza to komputer na diagnostyce wyrzuca błąd 16719 czujnik obrotów CKP - obwód przerwany a druga rzecz to wachlujące obroty na biegu jałowym, jak zaczną pływać obroty lubi dojść do zgaśnięcia silnika czasem pomaga prze-gazowanie. Od czasu do czasu...
Spanner - wozisz ze sobą starą świecę zapłonową. Gdy nie będzie chciał odpalić to wyjmujesz jakąś cewkę ze świecy, wkładasz do cewki swoją świecę. Świecę kładziesz na masie (na metalowej części silnika) i odpalasz samochód jednocześnie obserwując czy jest iskra. Jeżeli jest to szukasz po paliwie a jak nie ma to szukasz po czujnikach crank i cam, okablowaniu...
1. Zmierz kompresję. 2. Sprawdź, czy wtryskiwacz 1 cylindra jest wysterowany, zamień wtryskiwacze w listwie miejscami. 3 zakładam, że na pewno masz 100% sprawny układ zapłonowy. Co do przepustnicy - nie mam autodaty, aby sprawdzić teraz opis błędów, z tego, co pamiętam, błąd P1172 oznacza nieprawidłowy skład mieszanki na którejś sondzie lambda.Reszta...
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
Witam. Mam problem z wymianą świec w Fabii 3 z silnikiem 1.0 60KM. Nie mogę wyciągnąć nasadki świecy zapłonowej, oznaczonej na rysunku 2. Jak to zdemontować? Używałem sporej siły ale gumowa nasadka tylko się rozciąga, nie chce też jej uszkodzić. Istnieje jakieś sposób, narzędzie aby zdemontować tą część bez uszkodzenia? http://obrazki.elektroda.pl/2752238800_1...
Nie wiem jak wy, ale ja już nie wierzę w diagnozy innych. Zresztą wątpię, czy zaglądneli do deski ( słowo adresowe 17), ot tak, nawet z ciekawości, być może jest błąd "cewka czytnika zabezpieczenia przed kradziezą-przerwa (częste), lub "klucz zapłonowy-wartość sygału za mała" (też częste) Poza tym może mieć gazownię, z idiotycznym przekaźniczkiem odcinającym...
Cześć, Mam problem ze Skodą Fabia 1 1.2 AZQ. Dodam, że nie jestem mechanikiem czy elektronikiem, więc prostym językiem do mnie proszę ;) Od długiego czasu błąd 'check engine' (wymiana sondy lambda i katalizatora), ale to nie przeszkadza (piszę o tym, bo może ma jakiś związek?). Pół roku temu zaczął się problem z falowaniem silnika. Przerodził się do...
Podłączam się do problemu, tylko że wywala błąd już po 10 sekundach ale na rozgrzanym silniku. Wskazania na sondzie stoją w miejscu więc to pierwszy podejrzany ale słychać czasami wypadanie zapłonu więc zastanawiam się jak bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie cewek zapłonowych. A tak poza konkursem może ktoś mi wyjaśnić jakim cudem stan wydechu za...
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Jaka regeneracji wtryskiwaczy nic nie było robione chyba wyżej źle się zrozumieliśmy. Wywala błąd na benzynie i LPG . 10 km benzyna i błąd i skasuje i jadę na LPG 20 km i sprawdzam i błąd znowu jest . Samochód dobrze jeździ na LPG wtryskiwacze LPG nie ruszałem bo dobrze idzie jest moc. Tylko tą sondę lambda wymieniłem i przed 2 tygodnie temu świece...
Ja na Briskach DR15TC 3-elektrodowych przejechałem 125 tys. km w Fabii 1.4MPI na LPG i do końca pracowały bez wypadania zapłonów. co ile kilometrów zaleca producent auta wymiany świec? przez zamortyzowane świece szybciej zużywają się cewki zapłonowe wymiana świec to koszt około 50zł cewki to w granicach 300-400zł
Witam. Mam skodę fabie 2002 rok, 1.4 mpi 50kW 68 km kombii. Założona niedawno instalacja gazowa firmy STAG. i od tego czasu... wymieniłem sonde lambde, moduł zapłonowy, a mimo to szarpie na zimnym silniku na gazie. Po rozgrzaniu jakby usterka znikała. Podpiełem się pod vaga, ale nie ma żadnych błedów poza tym, że jakiś problem prądowy z lambdą. Czy...
Witam, tak jak w tytule posiadam Skodę Fabię 1.4 MPI + LPG i mam z nią problem mianowicie silnik po rozgrzaniu ciężko odpala (trzeba kręcić około 7-10 sekund) dodatkowo zauważyłem minimalne szarpnięcia silnikiem podczas pracy na wolnych obrotach. W czasie jazdy samochód jest zdecydowanie osłabiony. Co może być powodem tych dolegliwości ?? Sprzedający...
Wypadanie zapłonu było sprawdzane - komputer nie pokazuje nic. Rozrząd mieli mi sprawdzić w serwisie Skody - dostałem odpowiedź, że jest ok. Stanisław Chwalisz Uszkodzonego wtryskiwacza nie powinien pokazać komputer? W jaki sposób jest go łatwo sprawdzić? Podczas owego szarpania wypinałem po kolei cewki zapłonowe. Po odpięciu cewki praca silnika ani...
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
Wymyj acetonem listwe zapłonową i zamień gumkę z czwartego cylindra z jakimś innym - może na niej jest przebicie lub listwa łapie gdzieś wilgoć (kurz, brud lub pęknięcie). Listwa z fabii ma inna wtyczkę (poza tym dwa przewody są zamienione) ale po jej wymianie pasuje do Felicii - zresztą teraz w sklepach jeżeli chce sie kupic oryginalna listwę Champion...
OK. Ja wszystko na allegro wczoraj zamówiłem. Jutro powinno dojechać to będę składać. Dodano po 5 Zrobiłem jazdę testową trochę lepiej jest ale nadal kiepsko wbija się w obroty drgania idą przy dodawaniu gazu. Pewnie trzeba te wtryskiwacze ustawić i jak czy Parownik daje rade. Zobaczę jak będę mieć Interfejs i podłącze się do sterownika LPG. Dodano...
jaki układ zapłonowy posiadasz w tym samochodzie?? to są cztery oddzielne cewki, czy jedna cewka i przewody zapłonowe, polecałbym dokładne obejrzenie świec na których auto szarpało, może być tak że uszkodzona jest cewka i po wymianie świec jest dobrze, a przejedziesz 2,3 tys km i cewka uszkadza świecę wtedy szarpie, proponuję też założyć świece NGK...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
Witam, zamieszczam post ponieważ nie mogę znaleźć informacji dotyczącej numeracji cylindrów, ale zacznę może od początku. Wczoraj wracając z pracy samochód odpalił normalnie ale tylko na 2 cylindry, autem strasznie szarpie a obroty wskakują maks na 2 tys. O dziwo do czasu tej usterki było wszystko ok. Stawiałbym na cewkę zapłonową lub świece ale potrzebuje...
Ja się wypowiem co do Fiatów - szukasz za dużych oszczędności i potem za to płacisz. Wymiana kabli i świec co 3 miesiące to ewidentnie jakiś problem (zapewne tania i zużyta instalacja LPG w aucie z wtryskiem MPI), ja przez 5 lat użytkowania tego auta wymieniłem świece po zakupie i kable zapłonowe po 4 latach eksploatacji (bo były ulewy, powódź i w Katowicach...
Poprzednie wtryskiwacze były Stag AC W01-3BFC 67R-010973 110R-000044. Samochód posiada 3 Cewki zapłonowe. Gdyby była któraś uszkodzona to by było widać? Świece zapłonowe Nowe Denso K16TT. Mogę zamontować te wtryskiwacze AC W01-3BFC od nowości były z 2013 r. Mam dokumenty od instalacji. https://obrazki.elektroda.pl/7557168400_... https://obrazki.elektroda.pl/9579577500_...
cewka zapłonowy fabia fabia świeca zapłonowy cewka zapłonowy skoda fabia
prowadnica kulkowa p2055 folia scalony zegar
kondensator rozruchowy silnika kondensator rozruchowy silnika
Podofo Android Stereo Steering Control Setup for Hyundai i10 2011 Migająca czerwona dioda na sterowniku Salus - przyczyny