Zapalniczka?
Co nie działa zapalniczka, radio, otwieranie szyb?
W sumie nie wiem na co liczysz, masz coś pomieszane z elektryką i bez pomiaru gdzie i kiedy "prąd ucieka" nic nie zrobisz. Poszukaj schematu instalacji i wtedy miernik w rękę i do dzieła.
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
piotrekwoj1 Chcę wyposażyć w full opcję a mam praktycznie podstawową wersję A dokładnie Halogeny Tempomat ACC Grzane fotele Radio z nawigacją tylko to co ma w schowku sterownik Zmienić z analoga na klimatronik Zapalniczka plus USB i AUX Szyby elektryczne tył Głośniki tył Lusterko fotochromatyczne z czujnikami To bym chciał zrobić
Już mam masę i podświetlenie pociągnięte z deski rozdzielczej... ...Dołącze jeszcze bezpiecznik 10A. mase to daj bezpośrednio z nadwozia a nie gdzieś z deski a bezpiecznik 10A za mały na zapalniczkę
Czy ktoś opisze wymianę całej zapalniczki w Skodzie Fabii 2008 rocznik.
Ok, dziękuję za odpowiedzi. Podświetlenie gniazda wezmę z podświetlenia przełącznika ryglowania drzwi; do dodatkowych gniazd doprowadzę zasilanie ze skrzynki bezpieczników (pozostaje mieć nadzieję, że sama skrzynka jest zasilana jakimś rozsądnym przekrojem). A gniazdo zapalniczki w przeciwieństwie do gniazda zasilającego ma wokół zacisku + blaszki bimetaliczne...
Witam serdecznie.Odłącz zacisk(-) akumulatora.Podłącz w szereg z akumulatorem miernik i zmierz pobór prądu przy wyłącznych odbiornikach.Jak wyjdzie powyżej 0,10A to musisz znaleźć złodzieja.Najłatwiej odłączać dodatkowe przewody przy akumulatorze (o ile oczywiście ktoś tam coś podłączył) lub po kolei wyciagając bezpieczniki od urzadzeń działajacych...
Witam, mam taki problem, otóż mam Fabię 1 i nie działa mi gniazdo zapalniczki. Zmierzyłem napięcie i pokazało, że napięcia brak. Zajrzałem do bezpieczników i nr 42 (20A) od gniazda zapalniczki był spalony. Włożyłem nowy i od razu się spalił. Gdy włożyłem 15A zaczęło się iskrzyć. Ktoś ma pomysł skąd przyczyna takiego spięcia? Z góry dziękuję za pomoc
Witam, mam pytanie: Czy tego typu prostownik można podłączyć w celu ładowania akumulatora do gniazda zapalniczki np. do Fabii (stałe zasilanie w gnieździe jest,amperaż też jest odpowiedni )? Czy są jeszcze jakieś przeciwwskazania techniczne - nie jestem elektronikiem. Napiszcze coś na ten temat. Pozdrawiam.
W Fabii jest napięcie na gnieździe zapalniczki po wyłączeniu zapłonu, ale nie wiem czy miałbym odwagę zostawić w aucie bez nadzoru chiński wyrób z baterią Li-Poly podłączoną do ładowania.
Każde gniazdo zapalniczki jest takie samo mi się wydaje. Jedynie anglicy mają jakieś takie inne wtyczki. Tak samo jest z ładowarkami samochodowymi. Mam taką i działa ona w fordzie z 2010 roku jak i w Felicji z 2000 a nawet starszej corsie z 1996 roku. Według mnie to jest to samo :p A jak nie będzie działać to na szrocie kupisz nowsze gniazdo zapalniczki...
Akurat jestem w pracy więc chciałem się zorientować czy może ktoś miał podobną sytuacje. Z tego co wczoraj na szybko sprawdziłem pod maską to pasek jest ok, alternator w środku też się kręci. Nie sprawdzałem co prawda czy bezpośrednio z niego wychodzi zasilanie sprawdzałem tylko w gnieździe zapalniczki.
Witam chcę dostać się do zapalniczki samochodowej i ją wymienić, lecz nie wiem jak za bardzo się do niej dostać. różne samochody mają różne warianty montażu tego tunelu.Pytanie moje brzmi następująco : w jaki sposób mogę wymontować tunel środkowy w Skodzie Fabii 1? może miałby ktoś jakiś schemat lub filmik jak spokojnie do tego się zabrać i wyciągnąć...
Radio masz podłączone do gniazda zapalniczki?
Czy ktoś orientuje się może, ile prądu zużywa videorejestrator? Zasilacz jest 5V, 1,5A Problem mam taki, że w Skodzie Fabii 2 napięcie w zapalniczce (gdzie podłączony jest videorejestrator) jest utrzymywane cały czas (nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) - a to powoduje, że videorejestrator się nie wyłącza i cały czas pobiera prąd. Pytanie jak to...
Przydałby się miernik z szybkim pomiarem min i max napięcia. Wpinasz taki do gniazda zapalniczki i mierzysz a potem sprawdzasz wskazania.
Szukałem automatycznego włącznika ale nie znalazłem jest tylko alarm ale po jego odłączeniu nadal światła zapalały się po włączeniu zapłonu. Ja mam zamontowany przez serwis skody automat (zrobiłem to po zapłaceniu mandatu za niewłączone światła). Gdzie jest nie wiem, ale w skrzynce bezpieczników dołożyli bezpiecznik, który mogłem wyjmować na sezon...
Ewentualnie skąd pociągnąć prąd tak żeby radio wylaczalo sie po wyjeciu kluczyka. W zapalniczce napięcie zanika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
Ok juz mi rozjaśniłeś, a zasilanie mogę bezpośrednio z np. zapalniczki pociągnąć czy jest jakies lepsze rozwiązanie posiadam skode fabie z 2004 podstawowa wersje i tam elektroniki zero hehe
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Coś pozostało włączone na kilka godzin? ( cb w gnieździe zapalniczki,oświetlenie??), brak ładowania akumulatora?, naładować aku i obserwować.., tylko VARTA..
Ale czy to możliwe, że od zostawienia kluczyka na zapłonie Wtedy na desce świecą co najmniej kontrolki: ciśnienia oleju, ładowania, hamulca ręcznego. Może w gnieździe zapalniczki została ładowarka telefonu/nawigacji/rejestratora. A może jeszcze nie domknięte drzwi i świeci się w kabinie ? Tu ułamek ampera, tam następny i na końcu "Houston - mamy problem"
Samochód jak w tytule, kolega sam chciał sobie wymienić radio, niestety podczas tej operacji sobie tylko znanym sposobem zrobił zwarcie. Udało nam się zlokalizować przepalony bezpiecznik 10A w skrzynce w komorze silnika. Po tym wypadku samochód jeździ 'normalnie' moc, przyspieszenie bez zarzutów, jednak ma poważne problemy na biegu jałowym. Zaraz po...
Osobiście nie ryzykuję ładowania regeneracyjnego akumulatora, gdyż producent twardo zabrania przekroczenia napięcia 14,5 V Moja ładowarka automatyczna nie przekracza 14,4 V. :-) Jednak fabryczne układy ładowania w samochodach nie zawsze stosują takie ograniczenie. Potrafią np. uwzględniać temperaturę. Do tego przez lata nabrałem doświadczenia, że to...
Moduły drzwiowe , radio , ładowarka do komórki w zapalniczce , uszkodzony licznik , światełko w bagażniku , regulator napięcia w alternatorze . Takie mi się trafiły co tobie nie wiem . Szukaj odpinaj i wyciągaj wnioski ...
Autko jak w temacie podstawowa wersja 44kW. Brak wszystkich udogodnień oprócz zapalniczki, którą dziś dorobiłem. Chciałem się dowiedzieć czy da się dołożyć wspomaganie kierownicy, jakie to są koszty z robocizną i jakich to wymaga przeróbek.
Mi zawsze mówili źe ładowanie ma być powyżej 14 v na włączonych światłach. Sprawdzałem dzisiaj w Polo z 1994r., Pasacie 2004r. i Fabii 2006r. i jakby się umówili cała trójka - 14,2V bez świateł. 13.9 to trochę mało według mnie. Prądowe w kabinie są,zasilają bezpieczniki. Czyli te moje 13,9 za mało? . Czy znajdę na forum schemat instalacji elektrycznej...
witam, mam pytania odnośnie montażu centralnego zamka w fabii: 1. czy jest problem dopasowania siławnika pod tapicerką... czy lepiej kupić bardziej płaskie i dłuższe czy z okrągłym silniczkiem z boku... 2. czy koniecznym jest przeprowadzenia podłączenia do akumulatora??... czy można podłączyć się pod stacyjką albo do zapalniczki 3. jeśli ktoś ma dokładną...
zapalniczka piezoelektryczny dmuchawa zapalniczka zapalniczka gazowa
demontaż klamek tylnych drzwi tarcie paska iphone blokada ekran
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Schemat serwisowy odkurzacza Panasonic MC-E962 – gdzie pobrać PDF, modele MC-E960/961/962 TEA6100 Bascom-AVR – sterowanie syntezerem PLL, kod bit-bang, interfejs Data/Clock