Manualny manometr i porównywać z tym co widzi sterownik silnika.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Instrukcja nie ukazuje połączenia poza układem sterownika Być może, silnik zaprojektowany jest do współpracy tylko z fabrycznym sterownikiem. Jeżeli pomiar rezystancji uzwojeń został wykonany prawidłowo, to według instrukcji. Silnik ma uszkodzone co najmniej jedno uzwojenie.
Sterownik silnika masz pod maską, nie musisz niczego rozbierać, żeby zobaczyć co jest na nim napisane (biała etykieta): http://obrazki.elektroda.net/29_12886116... Centralka CODE odbiera kod z transpondera w kluczyku i wysyła potwierdzenie do sterownika silnika. Wymiana centralki CODE wiąże się z wymianą na fabrycznie nowy (bądź przeprogramowaniem)...
Trafici z tych roczników wychodziły z fabrycznymi tempomatami więc nie ma niebezpieczeństwa że sterownik silnika nie będzie tego obsługiwał . Pozostaje poprosić kogoś kto wie co robi o uruchomienie regulatora prędkości w sterowniku , a jeśli nie będzie się dało, to na 95% brakuje przewodów w instalacji pojazdu odpowiadających za obsługę przycisków regulatora...
Spotkalem sie z takim rozwiązanie w wentylacji. Fabrycznym.
Kolego melas a czym robisz adaptacje bo ja dysponuje do bmw jedynie autocomem i Vscanem od Viakena ale nie mają funkcji adaptacji wałka od vanosa? Jedynie przywrócenie ustawień fabrycznych sterownika silnika.
Witam. Układ można wykonać na mikrokontrolerze + jakiś fabryczny sterownik silnika krokowego. Osobiście nie spotkałem się z czymś takim ale pewnie ktoś z forumowiczów robił podobna rzecz. Na dole masz link do tematu znajdziesz tam sterowniki do silników unipolarnych i bipolarnych. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic74... Pozdrawiam
Może kolega podać symbol tego sterownika, wygląda na fabryczny.
Na zdjęciach widzę korpus z trzema wyprowadzeniami i płytkę z trzema stopniami mocy - więc zgodzę się że trójfazowy, wirnika nie widzę, więc trudno się wypowiedzieć. Podejrzewam, że z zakupem falownika 3F dla 12Volt będzie ciężko więc trzeba coś wykonać samemu Nie koniecznie, bo są modelarskie sterowniki do BLDC jest też kilka projektów ogólnodostępnych...
Komp od LPG w zależności od obciążenie silnika, RPM, sygnałów z sondy, położenia przepustnicy reguluje czasy wtrysku LPG? Nie. To fabryczny sterownik silnika je reguluje. Sterownik gazu wprowadza tylko swoje korekty ze względu na inne właściwości paliwa, wahania jego temperatury, ciśnienia itd.
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Jezeli nie ma żadnych dodatkowych zabezpieczeń,może to być kwestia emulatora gazu ktory odcina wtryski,bądz sam sterownik silnika traci zasilanie,immo fabryczne nie moze zablokowac auta w czasie jazdy
jedyną czarną puszkę jaką znalazłem to wyglądało mi na sterownik silnika bo było dużo kostek. Centralny zamek jest fabryczny bo na konsoli są przyciski do zamykania i otwierania. Silnik 1.4tdi
Trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy, bo chyba o to Koledze chodzi. Pierwsza rzecz to chiptuning, zmiana oprogramowania sterownika silnika, najczęściej w celu zwiększenia mocy, czasem usunięcia na stałe niektórych błędów, czy deaktywacja EGR, DPF czy SCR. Do tego trzeba mieć dedykowany sprzęt i oprogramowanie. Druga rzecz to tak zwane „kasowanie wartości...
Musisz mieć swój plik i na siłę go wgrać. Ta apka sugeruje Ci tylko te pliki które są do tego modelu aby nie uceglić sprzętu. Identyfikuje sprzęt po sofcie BLE a nie po DRV. Nie uceglisz ESC ponieważ masz STM32F103 więc możesz wszystko wgrać. Łap plik ale to tylko do testu. To fabryczny plik PRO 25A. Nie jeździj na nim.
Na chwilę obecną poza piecem wstawiłem w szeregu zwykłą pompę CO. Temat zostawiam otwarty, może ktoś wie czy da się podłączyć ten silnik bez fabrycznego sterownika, bądź ma jakąś wiedzę do jego naprawy, to wtedy prosiłbym o info.
Można też zastosować czujnik odległości z wyjściem analogowym do prostej regulacji w zamkniętej pętli. Do tego czujnik pozycji spoczynkowej i czujnik pozycji zaciągnięty (awaria). Tak są realizowane fabryczne odwijaki do materiału (w mojej firmie).
Podłączyłem kiedyś ten silnik do fabrycznego sterownika (takiego z regulacją prądu). Uzyskałem identyczny efekt. Silnik kręcił się tylko w jedną stronę.
Oto jeden z nich: https://allegro.pl/oferta/hulajnoga-motu... Kup komplet od Xiaomi (DASH + ESC) i zapomnij o szukaniu fabrycznego sterownika. Wyjdzie taniej i będzie możliwość modyfikowania ustawień pracy silnika.
Szczelny zostaly mi węże wychodzące od kolektora zaslepione wszystkie. Gazu w dolocie juz nie ma butla wyjęta jedynie co zostało to ten sterownik nie wiem jak doprowadzic wiązke do fabrycznego stanu nie mam schematu ani nic. Od tego auta ani sterownika lpg.
Pilot swoją drogą ale kluczyk ma transponder od immobilizera fabrycznego, a ten zintegrowany jest chyba ze sterownikiem silnika.
Tak ma tam elektronikę i co więcej to nie wiem, we wtyczce są trzy piny. To zasilanie i "rowerowy" CAN Czy w końcu pomoże mi ktoś w dobraniu tego nieszczęsnego kontrolera i sterownika? Kontroler masz zabudowany w kole. Tylko oryginalna bateria i oryginalny sterownik i do tego fabryczny serwis który sparuje to wszystko. Żeby było śmieszniej nie da się...
W tym aucie t ym silnikiem trzeba zrobić aktualizacje sterownika. Przynajmniej tak robiliśmy w serwisie vw. Sterownik ma złe oprogramowanie i sam "rusza" przepustnica na postoju. Zapytaj w pobliskim serwisie vw o akcje fabryczna do tego auta bo powinni to za darmo zrobić
Kolega zaproponował wkrętarkę.. myślę że można by pomyśleć nad jej wykorzystaniem. odpada kombinowanie z mechanizacją, łożyskami itd. na osi wkrętarki trzeba by zamontować potencjometr, będzie on naszym czujnikiem położenia, potrzebny będzie jeszcze drugi potencjometr to ustalania położenia kamery (sterowania ręcznego), oraz układ komparatorwy do porównywania...
Pytanie czy 3700W to nie za duża zmiana. Wg mnie to za dużo. Nie wykorzystasz tej mocy. Będziesz woził ze sobą jedynie zbędne kilogramy co przełoży się na zasięg. Dodatkowo rezystancja uzwojeń silnika będzie na tyle niska że sterownik może wypluć błąd zwarcia faz. Osobiście nie dawałbym większego niż 2x tyle co fabryczny. Inna sprawa to gdzie znalazłeś...
Nadawać się będzie tylko piec i czujniki, plus ewentualnie włącznik. Reszt do wymiany (silnik, sterownik, pompka paliwa). Nie wiem, czy skórka wyprawki warta?? Chyba taniej będzie zakupić 12V ogrzewanie
Opisałem sytuację sprzedawcy zestawu silnik+sterownik i stwierdził że to błąd fabryczny cewki silnika, przyjął reklamację. Dla mnie to o tyle dziwne, że objawy są takie same jak poprzednio na tej kombinowanej przez kogoś instalacji z przekaźnikami zamiast sterownika.
Dzięki za zaproszenie. Jeśli chodzi o Omegę to już silnik pracuje. :D Dzień pracy i wszystko OK. Fabryczny alarm odcina napięcie 12V na pinie 45 sterownika silnika i to wszystko!!!! Pozdrawiam
Nie chodzi o samą elektronikę baterii, tam zapewne jest BMS z chipem. Do tego w rowerze masz jeszcze sterownik, w fabrycznych instalacjach często zintegrowany z silnikiem i ekran ze sterowaniem. I ten cały system sprawdza, czy Twój chip jest zgodny z tym, co mu fabryka wpisała z pamięć. Taka pułapka na klienta, żeby musiał wrócić po kolejną drogą, oryginalną...
Potrafisz uruchomić silnik bez pilota fabrycznego ?
Też ciekawy. W sumie to przyszło mi na myśl wykorzystanie takiego sterownika jako zamiennika do sprężarek BD35 lub BD50 Danfossa. Są stosowane w fabrycznych chłodziarkach samochodowych i mają awaryjny fabryczny sterownik. Tylko tuż przed tym jak sterownik do mnie trafił wywiozłem na złom dwie takie sprężarki. W obu były zatarte silniki i odparowały...
Mam gotowe fabryczne takie sterowniki wraz silnikami i reduktorami planetarnymi na wyjściu silnika ,reduktory można odpiąc ,zasilanie sterownika 24V wejścia : ON /OF ,DIR, REG-potencjometr 47K do regulacji obrotów ,oraz nastawnik do regulacji momentu..
Fabrycznego immobilisera nie wytniesz. To problem programowy w sterowniku silnika. Nie było fabrycznych immobiliserów rozbrajanych pilotem w Oplu. Jakie masz objawy? Która kontrolka miga, Check?
Czyżby immobilizer umarł ? I ciekawe czy gniazdo zapalniczki było orginalnie podpięte w fabryczną instalację przewidzianą do zapalniczki. Że aż 4 kolejne bezpieczniki poleciały co za tym idzie może i sterownik silnika.
W sterowniku ST880 (EL880) to nie jest tranzystor, a liniowy regulator napięcia LM 1117 3,3 V. Wymieniłem kondensator, ale nie mam miernika pojemności, więc nie mogę sprawdzić, czy utracił pojemność. Myślę, że główną przyczyną jest złe ustawienie fabryczne sterownika wskutek czego silnik pracuje w trybie zwarciowym póki nie zacznie się obracać. Przez...
Niekoniecznie, jeśli masz ochotę sterować silnikiem na niższe napięcie to fabryczny sterownik na wiele się nie zda.
Po pierwsze nie może być tak że obydwa sterowniki są "samcami alfa' i obydwa mogą sterować silnikiem rolety. Ponieważ MTN581525 nie ma wejść sterujących "samcem alfa" musi być sterownik F&Home. Posiada on możliwość sterowania klawiszami góra/dół przełącznika żaluzjowego poprzez podanie N lub L zasilania. Zamiast przełącznika żaluzjowego podepnij wyjście...
immobilizer nie miał sygnału Jeżeli któryś z modułów nie ma zasilania, to też nie będzie "sygnału" Fabryczny immo jest tak skonstruowany, że jeżeli podczas pracy silnika - zgubi "sygnał" to silnik nie ma prawa zgasnąć. On działa TYLKO jako autoryzacja przed uruchomieniem. Natomiast jeżeli sterownik zostanie pozbawiony zasilania - masy lub +12V, to...
Witam Mam takie pytanie, problem dotyczy sterowników silnika w scorpio, dostałem dziś auto i 3 sterowniki, 2 pochodzące z ww samochodu (uszkodzone) oraz jeden ze szrotu. Rozkręciłem 2 uszkodzone i spalone są diody prostownicze zasilające ecu. Rozkręciłem ten ze szrotu a w nim to samo. Czy to jakaś wada fabryczna sterowników?? Wymieniłem w jednym diodę...
Nie znam dobrze tego sterownika ale wygląda na to że uszkodził się jeden z triaków sterujących prędkością silnika, na jeden siłownik przypada jeden triak. Przekaźnik (OMRON) odpowiada za przełączanie kierunków pracy (zamknij, otwórz). Triaki to pewnikiem te czarne kostki obok przekaźnika. Wymień dla pewność oba na nowe, bo nie wiadomo który jest otwórz...
Przywróć fabryczne połączenie kabli dla tego wtryskiwacza, jak usterka ustąpi to: uszkodzony emulator wtryskiwaczy (jeżeli gaz II generacji) lub sterownik gazowy jeżeli III.
Nie było dobrze, sterownik jednak bierze w takich przypadkach dane "awaryjne" z pamięci. Na podstawie tych fabrycznych danych sterownik "na sztywno" wysteruje silnik. Powinna zdecydowanie się zapalić kontrolka silnika. Coś masz nie tak, dokładna diagnostyka konieczna.
Nie znam się, ale skoro komputer trzyma dane, to wgranie nowego sterownika nie spowoduje formatu do ustawień fabrycznych parametrów, o które pytam. :)
Tak, to ten. Słynna 109-ka. Sam przekaźnik to fabryczny bubel.
No troszke tych wsadów mam, bo jak wspominałem, bawiłem sie VW Corrado ze spreżarką i poprostu celowałem z najleprzym programem metoda prób i błędów - mam do samego corrado tylko ponad 10 gotowych poprawionych wsadów. Wspominałeś cos o zewnętrznym sterowniku ?? rozumie ze podłacza sie to gdzies szeregowo, pomiedzy fabrycznym osprzetam silnika a jego...
Najpierw dobra diagnoza. Przypuszczam ,że należ przywrócić sterownik silnika do ustawień fabrycznych
Witam, przymierzam się do dodania baterii do hulajnogi motus scooty 10 lite. Skomponowałem baterię 10s2p o pojemności (mierzonej Xtar'em VC4CL) około 6700 mA i maksymalnym ciągłym prądzie rozładowania ogniw 10A. Jednocześnie z chińskim BMS'em 10s15A o tych samych wyprowadzeniach dla ładowania i rozładowywania, jak i podobno (wedle chińskich zapewnień)...
Poczytaj sobie o sterownikach silników krokowych, każdy ma opcje zmiany ilości kroków. Widać że nie czytałeś co zostało napisane powyżej, autor narzekał na że praca mikro-krokowa nie zmniejsza drgań tak bardzo jak by tego chciał. U mnie w sterowniku DIY działało idealnie, ale optymalizowałem kształt przebiegów,z mojego doświadczenia - w fabrycznych...
po przekręceniu kluczyka w obie pozycje nie ma reakcji,nie świecą się kontrolki, rozrusznik nie kręci. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności kostka przy stacyjce oraz sterownik silnika. Alarm próbowałeś odłączyć? Masz fabryczny czy domontowany? Masa silnika sprawdzona?? Sprawdź nawet zwykłym miernikiem czy do stacyjki, sterownika silnika, imobilajzera(jeśli...
Obwód sterujący fabrycznego przekaźnika jest objęty kontrolą sterownika silnika , jego przerywanie (rozłanczanie) jest wychwytywane jako błąd.
Twingo z silnikiem d7f ma dwie cewki zapłonowe , sygnał do obrotomierza pobierany jest z sterownika pracy silnika .
Witam po pierwsze to nie wiem czy zestaw silnik +enkoder + falownik będzie tańszym rozwiązaniem po drugie taki zestaw nie bardzo się nadaje do pozycjonowania jednak silnik krokowy + sterownik silnika będą odpowiedniejsze do tego celu i nie są wcale takie drogie silnik to na oko 150zł, sterownik w granicach 200 zł i masz fabryczny zestaw na chodzie do...
Cześć wszystkim, Tyle lat już korzystam z forum, więc cieszę się, że wreszcie mogę opublikować jakiś wpis. Miałem problem ze sterownikami szyby w VW Polo, sprawdziłem naprawdę wszystko i ostatnim wadliwym elementem jest sterownik sterujący (od kierowcy), jednak go nie wymienię ze względu na dość dużą cenę. Postanowiłem jednak nie poddawać się i naprawić...
Zamawiałem w 2012 roku ale ceny mają w kalkulatorze, 48,5 zł/szt netto 144.2x73.8; 2/2/2; 1.5/70 Cięcie fabryczne, nie wiem jak obecnie.
Wymień świece na beru, objaw wady fabrycznej mt35e, zakłócenia od cewki zawieszają ECU w sterowniku - umiera wtedy hs can, trzeba wyłączyć zapłon na czas uśpienia ECU.
Hybrydowy to Ty masz tam sterownik... i rzeczywiście się nie znasz - oddaj to auto komuś kto się zna i nie w celu usunięcia immo, tylko w celu zdiagnozowania i naprawy usterki. Przy hybrydowym sterowniku jest CODE 2 i nie było klucza master, tylko karta kodowa. Tak czy inaczej klucz master ani karta kodowa nie pozwalały na wyłączenie immobilizera, a...
pomyślałem, żeby rozciąć sprężarkę na 230v, przewinąć silnik na 3 uzwojenia i połączyć w gwiazdę, a na wirnik nakleić magnesy neodymowe i zasilać z sterownika do silników modelarskich bezszczotkowych. ... Fabryczna sprężarka na 12v kosztuje ok. 500zl, więc odpada :( Uważasz, że przeróbka będzie kosztowała taniej? Życzę powodzenia. Szczególnie przy...
a masz schemat do tego modelu Astry? Czy to co znalazleś w Twoim aucie to fabryczne sterowniki? Wyżej masz komputer silnika więc z nim uważaj. Za wygłuszeniem - przykręcony do słupka jest sterownik centralnego zamka. Jak potrzebujesz pomocy z oryginalnym alarmem to może uda mi sie Ci pomóc. Jeśli alarm który tam znalazleś nie jest orginał to sie nie...
Miałem podobną sytuacja do Ciebie kilka ładnych lat wczesniej Masz kilka sposobów ograniczenia mocy : 1.Najtańszy - twoja ręka , wiedząc jaką charakterystykę ma twój silnik i jaka generuje moc/moment przy jakich obrotach zakładasz jazdę przez 1 m-c do 1/3 max obrotów 2-3 mc do 1/2 max obrotów później już dowolnie .... ten sposób u mnie zdał egzamin...
Silnik jednofazowy 4 wyprowadzenia U1 - U2 9,5 Ohm rezystancja Z1 - Z2 13 Ohm rezystancja Na załączonym zdjęciu sterownik do tego silnika. W2 -> podane napięcie na stałe (L) V1 -> podany "0" (N) na stałe przekaźnik podaje na zmianę (L) na wyjście U1 lub U2 co ma w zamyśle zmieniać kierunek obrotów silnika. Kondenstator także jest w układzie. Problem:...
Ten czujnik do pomiaru prędkości będzie przesyłać dane do sterownika i do sterownika mogę podpiąć prędkościomierz i będzie przesyłana wartość ze sterownika do licznika tak? Tego to Ci nie powiem. Jest tak zamontowany, jakby właśnie do tego był. Z drugiej strony, jeśli fabrycznie tych trzech hallotronów nie było to oryginalny sterownik mógł ich nie...
http://obrazki.elektroda.pl/2254907700_1... Witam, Każdy, kto posiada diesla starszej generacji na pompie mechanicznej, zimą może mieć problemy z odpaleniem auta, szczególnie podczas srogiego mrozu lub gdy paliwo jest kiepskie. Fabryczny sterownik grzeje świece przed uruchomieniem i przez pewien czas po uruchomieniu, do momentu rozgrzania...
Doprowadzić oprogramowanie sterownika silnika do stanu fabrycznego W jaki sposób?
Witam. Fabryczny zestaw to silnik 750W, bateria 48v i kontroler Engwe. Do świateł dodatkowych mam baterię 36v i kontroler 350W. Chciałbym podłączyć dodatkową baterię i sterownik do e-bike, które mają służyć tylko jako źródło dodatkowego oświetlenia i kierunkowskazów, nic więcej. Czy można sterownik podłączyć do baterii z pominięciem podłączenia silnika?...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
tak, usunąć sterownik gazu. i instalację przywrócić do stanu fabrycznego ,
Witam, czy za pomocą vag-com i najostrzejszego kabla KKL da się wykonać reset korekt długoterminowych i krótkoterminowych w ECU silnika Volkswagen 1,4l 16v o oznaczeniu bby, jeśli tak to jak? Może da się przywrócić jakoś sterownik do ustawień fabrycznych?
Civic 4generacji W tym samochodzie nie ma transpondera w kluczyku i fabrycznego immobilizera .
witam ponownie, faktycznie niedoczytałem że włącza sie klakson a nie syrena co świadczy o fabrycznym alarmie, np. fabryczny immo w hondzie jest dokładany do sterownika silnika w postaci dodatkowej puszki w którą są wpięte kostki fabryczne od silnika i wychodzą drugie kostki które sie wpina w sterownik silnika , wystarczy przepiąć kostka w kostkę i działa...
naped byl w serwisie Sommer'a i "wymieniono sterownik", teraz silnik dziala bez zarzutu - czyli to byla jakas wada fabryczna. Problem rozwiazany.
sterownik i sterownik- nie mieszaj Skoro twój odbiornik działa poprawnie z jednym fabrycznym sterownikiem, a obydwa fabryczne sterowniki działaja z fabrycznymi odbiornikami to wniosek jest jeden. Twój odbiornik jest lipny... może MTBF trwa trochę krócej, moze coś innego co powoduje szaleństwo odbiornika
(at)daron66 Tabliczke znamionowa silnika poprosimy. dlaczego fabrycznie był zamontowany dławik? Bo sterownik silnika pracował w półmostku tyrystorowym.
Czujnik przebytej drogi (czyli impulsy drogi lub jak kto woli prędkości) w tym autku są generowane w zegarach. Jest tam optoukład je generujący, który czasami lubi padać. Podawane są idą do DID/TID/MIDa (tego wyświetlacza z zegrakiem), radia(niektóre fabryczne radia miały funkcję zmiany głośności zależnie od prędkości) i do sterownika silnika. Do sterownika...
Mam oryginalny sterownik Curtis 36/48V z kompletem styczników, wszystko fabrycznie nowe. Kontakt PW
Nie fabrycznie nie maja więcej. Ale silnik można przeciążyć. Ma zapas większy lub mniejszy. Małe silniki są z przekładnią więc szybciej przyspieszają. Duże mają napęd bezpośredni. Więc ich przyspieszenie nie jest rewelacyjne. Inna sprawa że fabryczne rowery znanych firm ( nie składaki) mają sterowniki zoptymalizowane pod dany silnik. Załóż do swojego...
Jest to tak zwany "direct drive" lub "smart drive" (zależnie od producenta. Napędzą beben bezpośrednio. Uzwojenie fabryczne niestety okazało się być wykonane z aluminium, więc zmiane konfiguracji fabrycznego uzwojenia sobie odpuściłem.
A koledze nie działa pilot czy kluczyk, Jak pilot i wymieniałeś bsi to synchro z karty powyżej nie pomoże, chyba że wymieniałeś sterownik silnika a bsi zostało fabryczne, to wtedy wystyarczy synchro. Jak nie działa kluczyk i nie możesz odpalić auta, i wymieniałeś kompa bez bsi to trzeba zrobić synchro sterownika z bsi. Jak wymianiłeś kompa w komplecie...
Wymieniłeś cały zestaw- klucz z immo , sterownikiem silnika i moduł czy udało sie jakos reanimować fabryczny zestaw?
Diagnostykę trzeba by zrobić, najczęściej w silniku M112 na taki objaw winny jest któryś z przewodów zapłonowych, sterownik odłącza cylinder/y. Na fabrycznym testerze szybko to można podpatrzyć badając równomierność pracy. I czytając błędy oczywiście.
Nie ma żadnych nie fabrycznych odcięć zapłonu.
Po pseudo regeneracji wtrysków się nie da zakodować. Tylko fabrycznie nowe.
A myślałeś może żeby ten sterownik przerobić dodatkowo pod silnik krokowy? Tak jak to jest przy fabrycznych serwach. Silnik krokowy +enkoder
W moim pytaniu troche sugerowałem się info od kolegi gazownika, który opowiadał mi, że w przypadku lpg w sterowniku odpowiednim programem można zrobić właściwie wszystko, a szczególnie właśnie czasy wtrysków są kluczowe. Posiadając odpowiednią wiedzę oczywiście. Myślałem więc ,że benzynka też łatwa i przyjemna pod tym względem jest. Tym bardziej, że...
W moim Fordzie Focus Cmax 2004 1.8 był przypadek przerzucania z LPG na Pb, błąd ciśnienia gazu. Instalacha STAG-200, parownik Shark 1200. Wymienione mam wtryskiwacze (Valtek), mapsensor SP-01 i wyczyszczony elektrozawór przy parowniku. Kłopot był nadal. W AC Gas Synchro raz ciśnienie wskazywało 0.5bara, później 1.88 i 1.3, obroty silnika 300 mimo, że...
Podstawa tych silników jest dobra regulacja gazu i oczywiscie odpowiednia elektronika.Na pewno po przywruceniu wartosci fabrycznych sterownika bedzie chodzil jak zegarek do mometu przelaczenia na gaz.
Nie wiadomo jaki jest sterownik. Kaźda modyfikacja układu fabrycznego grozi problemami.
Chodzi mi o to by tranzystory zamieniały mi biegunowość silnika by robot raz jeździł do przodu a raz do tyłu na 2 silniki mam łącznie 8 tranzystorów c8550 LD i c8550 HY . zostały one wylutorane z fabrycznego sterownika autka . jeśli chodzi o zasilanie silników i tranzystorów to 2 lm7805 powinny wystarczyć.
Tak radio jest fabryczne.
Chyba czegos niewiem?, bo jeszcze nie widzialem fabrycznego /immo/ w Polonezie.
sterownik może byc z tyłu silnika
Witam! Nie znalazłem tu zebranych podstawowych informacji o rodzajach silników elektr. do hulajnogi oraz sposobu ich zasilania. Mam hulajke 2,5 Ah, 24 V, nośność 80 KG, z silnikiem 150 W z automat. startem wspomagania po odepchnięciu nogą. Sterownik się zepsuł, więc pytam. Czy mogę taki silnik, po prostu, podłączyć bezpośrednio do tego fabrycznego akumulatora...
a kto powiedzial o zlewaniu? poto jest mapa zeby go nie zalewalo, to jest to samo co chip tuning tylko hardwerowy, fabryczne sterowniki nie wykorzystuja pelnych mozliwosci silnika, sam wiesz o tym zapewne, spokojnie mozna zwiekszyc przyrost mocy o 5%
[quote="g107r"]A jaki to gaz ? Starsze gen czy sekwencja ? Jaka astra ? W starych F pewnie na to radą byłby reset sterownika silnika, przywrócenie ustawień do fabrycznych, skasowanie złych dostosowań podczas pracy na lpg, przy jej niewłaściwym ustawieniu, regulacji,, i tu poczytaj o wpływie emulacji sondy lambda na sterowniki benzynowe silnika. Astra...
Czyli to nie sterowanie silnikiem jest problemem. Tylko sterowanie tego co ma sterować silnikiem. No to nie obejdzie się bez zaznajomienia się z jakąś platformą mikrokontrolerową. RPi, Arduino, ESP32, itp. Oczywiście sam uC zaprogramowany w BareMetal też może być, choć to teraz jakoś mało popularne. No a do fizycznego sterowania silnikiem to już sobie...
Fabryczny sterownik np. Titanic nie ma przekaźnika do załączania podajnika.
Witam Wymieniam sterownik w cordobie, kupiłem tacho i mam pin do imo które siedzi w liczniku. Teraz pytanie, czy po podmianie sterownika Tacho poradzi sobie z jego dopasowanie? wystarczy usunąć stare klucze (to podobno powraca do ustawień fabrycznych) jest tam taka opcja i zaprogramować je ponownie?
SPORT PARALLEL - 1000W w piku? Dla silnika 250W? Ładnie. Ten program jest dla silnika PRO co nawet na tej stronie jest wyraźnie opisane. Widocznie masz parcie na szybką wymianę silnika i naprawę sterownika :) Dla silnika 250W nie dałbym więcej niż 350W / w piku 700W / mimo że na tej stronie dają nawet 850W w piku. Ryzyko upalenia silnika jest wysokie....
(at)jta Cięższe kółko, ze sprzęgłem, zapewniającym suche tarcie - tłumi drgania (widziałem fabryczne rozwiązania), do tego praca mikrokrokowa zmniejsza amplitudę drgań.
ustawić fabryczny sterownik silnik ustawić fabryczny sterownik fabryczny sterownik silnika
kasowanie renault laguna oznaczenie silnika renault unitra g8010
stacja zasilająca słoneczna stacja zasilająca
Wolf CGG-2, CGB-2, CGW-2 błąd 015 – awaria czujnika temperatury spalin lub zewnętrznej Steinhof hak – brak świateł pozycyjnych i obrysowych po zwarciu, reszta działa