Biały kabel nie patrz. On jest nie używany. Do odlutawania. On jest do gaszenia przez zwieranie go do masy. "Czasem" może się przydać... Swoją drogą na tym zdjęciu widać coś złego z kablem czarnym ok. 1.5 cm od miejsca przylutowania do rdzenia cewki. Jakby przygrzany lutownicą? To miejsce lutowania jest bardzo istotne. Musi być pewne połączenie mechaniczne...
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
Jeśli chodzi o rezystory w fajkach, lub w świecach to nie mają nic wspólnego z rezystancją kabli WN
W zasadzie nie ma żadnego wiarygodnego testu cewki w warunkach domowych. Dawniej - przy układach z zapłonem stykowym - można było zmierzyć rezystancję i porównać z wzorcową, która była podawana przez producentów (np. Tecumseh). W domu to trzeba sprawdzać po kolei: świeca, fajka świecy (jeśli jest demontowalna), kabel wyłącznika zapłonu i jego mocowanie...
Świeca zapłonowa Champion RCJ7Y, z wbudowanym rezystorem przeciwzakłóceniowym. Do pilarek i kos spalinowych. Champion CJ7Y nie posiada rezystora przeciwzakłóceniowego, natomiast Champion CJ7 to jest typ klasyczny bez projekcji (pozostałe wymienione mają projekcję izolatora — przesunięcie przerwy iskrowej wgłąb komory spalania). W zasadzie do każdego...
Zacznij od sprawdzenie jaka jest rezystancja cewki między tymi końcówkami cewki które opisałeś oraz między jedną z końcówek a fajką świecy. Odepnij na czas pomiaru przewody. Wtedy będzie można stwierdzić czy cewka jest sprawna czy nie.
Dziękuję skm za odpowiedź. Nie posiadam drugiego modułu na podmianę i nie mam kolegi od którego mógłbym podmienić. Czy mogę sprawdzić multimetrem jego parametry oporności na pinach? Mam drugą cewkę WN razem z załączoną fajką bo to jest razem zgrzane i najednym kablu, podmieniłem - nadal brak iskry. Jakie napięcie ma wychodzić przed cewką i za cewką...
A więc tak udało mi się odzyskać iskrę i odkryłem coś takiego. Iskra na 2 fajkach (jedna ma rezystancję ok. 9 kilo omów, druga ok. 5 kilo omów) iskra słabiutka i skacze po całej świecy. Po podpięciu świecy na agrawkę iskra okazała się wzorowa. Teraz pytanie, fajka powinna mieć oporność? Jeśli tak to jaka jest prawidłowa, ponieważ na tych dwóch różnica...
Słuchaj ten silnik pracuje bez problemu bez żadnych modów.Masz zawór odpowietrzenia zbiornika (bo może tu jest nieszczelność) I jaki masz numer sterownika silnika.Druga sprawa uszkodzona świeca bądz cewka szybka zużyje fajkę cewki,czyli warto sprawdzić rezystancję fajek mimo iż są nowe.
Witam, Podczas koszenia silnik nagle zgasł (efekt puszczonej czerwonej dźwigni). Próbowałem odpalić ponownie ale bez skutecznie. Przy ciągnięciu sznurka nie odczuwam charakterystycznego oporu. Odkręciłem świece i widać że tłok się rusza góra-dół. Paliwo jest 1/2 baku. Linka od czerwonej dźwigni pracuje dobrze (nie zerwana ani luźna). Zmierzyłem rezystancje...
A teraz rozwiązanie zagadki nierównych obrotów. Przewody zapłonowe były sprawne i miały rezystancje w granicach 5 do 6 kohm. Za to usunąłem blachy otaczające fajki świec, i momentalnie silnik zaczął poprawnie pracować. Takie proste. A dochodząc do tego wymieniłem przeprływomierz, aparat zapłonowy, 3 czujniki, świece.
Raczej nie, choć przy tym silniku trzeba być ostrożnym jeśli chodzi o układ zapłonowy - odłączenie sterowania cewki nie powinno mieć żadnych konsekwencji (o ile nie podłączyło się jej lub odłączyło na pracującym silniku), natomiast pod żadnym pozorem nie należy zdejmować fajki ze świecy i uruchamiać silnika z rozłączoną jedną świecą - to grozi uszkodzeniem...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Witam! Mam problem z świecami żarowymi w Audi A3 8V 1.6 TDI 2013. Samochód mocno dymi przy pierwszym uruchomieniu silnika, zwłaszcza przy niższych temperaturach. Dogrzany silnik, nawet po zgaszeniu na godzinę, już nie dymi. Pierwszy podejrzany to świece żarowe, ale pomiar rezystancji wszystkich czterech świec (każda miała 1,2 Ω) nie wskazywał na ich...
Sprawdź kable, najlepiej jest odczepić od świec i zmierzyć rezystancję pomiędzy parą 1-4 i 2-3. Po prostu przykładasz końcówki miernika pomiędzy fajkę kable 1 cyl i drugą końcówke miernika do fajki 4 cyl. itd Wartośc prawidłowa-poniżej 20 kom.
Użyj programu IAW Scan2 z mojego podpisu, żarówka powinna tylko delikatnie migać, nie świecić się ciągłym światłem. Rezystancja wtryskiwacza wydaje się być w normie. Zostaje jeszcze kwestia regulatora ciśnienia paliwa i pompy paliwa. Pamiętaj też aby nigdy nie uruchamiać rozrusznika przy zdjętej fajce ze świecy ani nie zdejmować fajki ze świecy na pracującym...
Skoro stator pomierzony i cewka zapłonowa oraz impulsator mają właściwe rezystancje. Okablowanie od statora do modułu i od modułu do cewki WN właściwie podłączone oraz ma ciągłość. Sprawdzony kabel WN, fajka oraz świeca. Wszystkie masy podłączone. A na tym module od samego początku nie ma iskry to czy na pewno on jest sprawny?
Oporność cewko-modulu mierzyles pomiędzy fajką świecy i minusowym konektorem na module? Można by wysłać jakiejś firmie moduł do sprawdzenia, a jak jesteś pewny instalacji to podstawić drugi cewko-modul, chociaż cewka zasilająca ma trochę większa rezystancję niż podano w serwisowce..
Nie wiem po co rozbierałeś cały stojan prądnicy??? Wystarczyło sprawdzić te dwie cewki nawinięte cieniutkim drutem i zaizolowane z zewnątrz. Sprawdź w jakim stanie jest wirnik. Czy nie bije, ociera o stojan i jak silne są magnesy. W poście #7 z tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zmierzyłem jeszcze raz ten opór...
Z okrągłej wtyczki, która wychodzi statora są 4 przewody żółty –niebieski opór 1,5 oma napięcie 6,3v Ac. Kabel siwy –zielony -1k om napięcie 115v Ac Kable, które idą do stacyjki czerwony łączy się z zielonym i białym jest podawany + 12v a czarny niewykorzystany. Kable, które idą do modułu zapłonowego zielony, biały i czerwony (pomiary przy...
Mój błąd w nazewnictwie lub niedostateczna wiedza. Patrzyłem przebicie na 'pikaczu'. Robiłem to tak, że minus miałem przytkany do ramy a plusem dotykałem po kolei 4 końcówki wychodzące z alternatora. Nic nie piszczało wszędzie 1. Miernik ustawiłem na pomiar rezystancji i zrobiłem to samo. Też nic nie wykryło wszędzie 1. Zauwazylem taką rzecz kiedy mam...
Przyznaję się, że nie miałem czasu na zrobienie tych pomiarów. W międzyczasie pojawił się nowy/stary problem i to nim zawracam sobie teraz głowę. Za nieodpalanie silnika po wymianie stojana obwiniałem brudny i źle wyregulowany gaźnik. Do czasu... Problem z iskrą dale istnieje - iskra raz jest raz jej nie ma. Jak się już pojawi to jest słaba i przypuszczam,...
Witam. Mam zagwozdke blad p0683 Pacjent ducato 3.0 160km 2011r Migająca sprężynka na liczniku i komunikat o sprawdzeniu świec. Po szybkiej analizie okazało się że jedna nie grzeje w ogóle. Zdemontowalem wtyczke z tej właśnie świecy i okazało się że jest kupa rdzy we wtyku jaki i na świecy. Wszystko ze świecy wyczyściłem wtyczkę założyłem nową i po sprawdzeniu...
NGK lubią dawać słabszą iskrę jeśli świeca nie jest nówką sztuką (a nawet w przypadku nowych nie zawsze iskra jest super). Co do stacyjki. Tu masz pogląd (nie sugeruj się tym jak podpisałem piny, bo tu co chiński pojazd to inaczej, musisz sam stwierdzić który pin jest którym). https://obrazki.elektroda.pl/2995581100_... I zobacz pozycja...
Możesz to rozwinąć? Wydaje mi się że czy to napięcie tam będzie czy nie to nie ma to nic do sprawności świec. Sterownik świec wystawia napięcie o małym natężeniu prądu, jeśli jest napięcie to świeca ma dużą rezystancję (przerwę) co wynika z prawa Ohma. Mój miernik przy zwarciu elektrod pokazuje 0,1...0,2Ω, wymień sobie Kolego przewody, albo przeczyść...
Witam, Niedawno mój motor z dnia na dzień całkowicie rzucił palenie, więc siła rzeczy zostałem zmuszony do zdiagnozowania powstałej usterki. Niestety nie na wszystkie pytania znalazłem odpowiedź w instrukcji serwisowej KTM, stąd też kilka pytań do bardziej doświadczonych kolegów. Z wartości które znalazłem są wartości : -rezystancji uzwojeń cewki WN...
Pewnie nie masz w liczniku trybu diagnostycznego? Model 2009 nie miał, wymagał dedykowanego testera. Zastanawia mnie czy ECU nie widzi znacznie obniżonej temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza zasysanego, co by doprowadzało do wzbogacenia „ssania”. Ewentualnie czy wtryskiwacz nie „leje” za mocno przy rozruchu, lub nie przecieka przez co przez pewien...
Na razie dziękuje za pomoc, zaraz pomierze to zobaczę co wyjdzie. Miałeś racje kabel do kopułki ma 7,5k, dwa do świec po niecałe 7k a trzeci miał przerwe nie miałem na zapasie żadnego ani za bardzo gdzie kupić więc postanowiłem odnaleźć przerwę i była przy samej fajce do świecy. Zaprawiłem kabel od nowa ale po skróceniu jest na styk, założyłem go żeby...
Pomierz rezystancje uzwojenia cewki i obejrzyj ja wizualnie czy nie ma pęknięc lub takich białych przebarwień, potem zmierz kable i świece, przerwa na świecach do sprawdzenia i czy są dobrane ok. Na łączenia fajki itp pomaga smar silikonowy. Myślę, że prędzej kopułka ale wyklucz wszystko.
Sprawdziłem rezystancję cewek: cewka 1 pierwotna 4,8Ω wtórna 20 kΩ cewka 2 pierwotna 4,8Ω wtórna 20,5 kΩ wartości określone w serwisówce dla tych cewek: pierwotna 4,8Ω wtórna 12-19 kΩ Czy takie cewki można uznać za uszkodzone? Przyczyna testowania cewek: nierówna praca silnika na biegu jałowym. Silnik pracuje lepiej lub...
Napisałem wcześniej że na naladowany nie ma iskry... A teraz się pokazuje ale bardzo słaba. Oczywiście test na stole z akumulatorem i kablami. Dodaje filmik z testu cewki. W świetle latarki iskra prawie niewidoczna. Rezystancja powinna być od 2,35 do 3,22 ohms u mnie 2,6. Drugi obieg 12 do 18 kohm u mnie 18,06 nie sądzę by to 6 setnych miało znaczenie....
Ostatecznie nie dostałem tej cewki co chciałem. Już nie było w magazynie, ale dostałem Boscha w tej cenie. Wymieniłem i zniknął problem palenia na dwa gary ale problem niepalenia nadal był. Ostatecznie wyjąłem rozrusznik, rozebrałem, nasmarowałem i założyłem i jeszcze nie było żeby nie zapalił. Rozrusznik nigdzie nie miał choćby grama smarowania. Ze...
To raczej nie kwestia świecy, bo podłączałem działającą tego samego typu od kosiarki Husqvarna i też nie było iskry. Rozumiem, że fajkę i kabel mam sprawdzić miernikiem czy jest tzw. "przejście"? Jak sprawdzić cewkę ? Wiem tylko, że mierzy się rezystancję i że raz ma wynosić 0 Ohm, a innym razem nieskończoność, jednak nie wiem w jakich to ma być przypadkach.
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Silnik oczywiście dwusów. Rezystancję i napięcia mierzyłem miernikiem uniwersalnym bodajże M830 BUZ. Jest to miernik z wyświetlaczem cyfrowym. To czerwone co mam rozebrać to cewkę WN, tą z zielonym grubym przewodem zakończonym fajką ze świecą, tak???
Cześć Samochód: BMW Z3 2.8 99' silnik: M52TUB28 (2x vanos taki sam np. jak w E46 328i) 2.8 193KM, 150 tys km. Mam ten samochód od 4 czy 5 lat i nigdy nie miałem problemów z silnikiem. Tankuję tylko pb95 lub pb98, nie był nigdy przerabiany na LPG . Nie jest to żaden SWAP, samochód oryginalnie z tym silnikiem, z wiązką silnika raczej nic nigdy nie było...
Kable zapłonowe nie bez powodu są z jakiś tam włókien (węglowych?) i mają taką, a nie inną rezystancję. Pierwszy raz widziałem kable inne niż miedziane na przełomie lat 80-tych i 90-tych i też się dziwiłem. Wówczas dowiedziałem się, że w przypadku kabli miedzianych były oporniki w fajkach świec, a tu fajki są proste, z mosiężnym stykiem i rezystor jest...
Trudno znaleźć sprecyzowane informację jaka powinna być rezystancja przewodów np. na stronie Ngk wyczytałem że rezystancja dla przewodów węglowych wynosi od 10KΩ do 23KΩ na metr przewodu . Na innym forum ktoś pisał o rezystancji 10KΩ do 25KΩ dla przewodu bez okr. długości . Mam stare oryginalne, mają 11,6KΩ (najdłuższy) , krótsze...
Cześć. Wymieniłem 2 wtryskiwacze benzyny. Jeden miał zwarcie drugi słabą rezystancję. Silnik dalej chodzi na dwóch, czasem na 3 cylindrach. Kopci na niebiesko, ma mało mocy. Instalacja Diego KME przełącza na chwilę na gaz, po czym przy dodaniu gazu zaraz się wyłącza i piszczy piiii. Mechanik powiedział że nie wałek rozrządu do wymiany a nie umiał nawet...
Witam serdecznie. Wczoraj wieczorem udany montaż silnika 80cc a dziś rano pierwsze próby i przejechane w dwóch ratach 10 km. Po 10 km jazdy ze średnią prędkością 16 km/h i zostawieniu roweru w piwnicy na 3 godziny po tym czasie silnik nie chce już odpalić. Brak iskry. Świeca sprawna gdyż sprawdzałem ją w innym urządzeniu a także brałem inną sprawna...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z instalacją elektryczną w silniku motocykla. Jest to czterocylindrowy silnik Honda, tyle wiem. Aktualnie sytuacja wygląda tak że występuje standardowa usterka - brak iskry. Instalacja sprawdzona, aktualnie pozostała tylko część zapłonowa, reszta odłączona. Moduł zapłonowy po naprawie: wymiana tranzystorów (zamienniki)...
Sygnał TPS też mi się nie podoba i sygnał temp dolotowej. Okej czyli MAP sensor jak to sprawdzić? Sprawdzić rezystancję ? szczelność rurek? Napięcie dochodzące? Może kogoś nakręcę i skołuję pomiar kompresji. Stało się to tak nagle że stawiam na elektronikę. Zawsze silniczek jest trzymany na wysokich obrotach więc jakoś nie stawiam na nagar. Dodano po...
w starych modelach aut kable miały normalną żyłę miedzianą o znikomej oporności. Ale w rozdzielaczu był opornik drutowy 5-10 kiloomów. Nowsze modele (szczególnie bez rozdzielacza) mają kable o rezystancji rozłożonej i przewód zależnie od długości ma 3-15 kiloomów. Żyła jest z gumy z grafitem, spiralki z cienkiego drutu oporowego na rdzeniu z kevlaru...
Witam, zakupiłem 2 miesiące temu Passata B4 z silnikiem 1.6 AFT z założonym gazem 2gen, z silnikiem krokowym, tzn ja go założyłem bo była śruba nie wiedzieć czemu ale do rzeczy. Na benzynie na postoju jak dodam gazu do dechy nagle to silnik przerywa, telepie całym autem, przy włączonej klimie jest znacznie gorzej, przy normalnym dodaniu gazu jest ok....
Witam Was, trafiła mi się wfm nie jeżdżona od lat, przy sprawdzeniu iskry okaząło sie, że na świecy jej nie ma o po zdjęciu fajki i przyłożeniu przewodu na 1/10mm do głowicy maleńka iskra się pojawia. Zmiana kondensatora nie dała żadnych efektów. Odłączyłem przewód od gaszenia ze stacyjki- bez zmian, przerwę przerywacza ustawiłem na 0,4mm, podkładki...
Witam, Mam problem w postaci braku iskry. Skuter pewnego razu odpalił na chwilę, zgasł i od tamtej pory nie ma iskry. Świeca ma około miesiąca (BR8HS), wymieniłem przewód zapłonowy razem z cewką i moduł. Nowy moduł jest tuningowy z diodą LED, ponieważ nie mieli normalnych w sklepie. Rezystancja fajki,przewodu WN i uzwojenia wtórnego cewki na poziomie...
Piaggio hexagon był produkowany też z silnikiem 4t, jest to wersja LX4. Żeby zmierzyć rezystancję to ustawiam volty/omy/ampery na mierniku? Mierzyłem rezystancję od razu przy impulsatorze, a to czy przy module czy tak to już chyba to samo. Piaggio stosowało wiele rozwiązań układu zapłonowego, oznaczenia modułu są te same, wcześniej skuter jeździł normalnie....
Witam Mam 2 problemy z piła do betonu/stali stihl TS 800. sprawa 1 przy rozruchu nie da sie całkowicie wcisnac dźwigni przyspieszenia w pozycji START, przez co jest problem z rozruchem. Domniemuje ze wytarły sie juz plastikowe elementy, bo trzymając recznie wcisnieta dzwignie przyspieszenia pilarka odpala bez problemu. na zdjeciu element o ktorym mowa....
Mam taką cewkę zapłonową: http://img.skitch.com/20100626-jhphmrecb... Czy jest jakiś sposób żeby zmierzyć multimiernikiem czy jest ona sprawna? Kiedyś jak padły mi w pralce elektrozawory znalazłem coś o mierzeniu rezystancji ale tu są trzy piny i jeszcze fajka. Dziś przekonałem się że to raczej nie wina rozrusznika- skuterek...
Cześć, mam skuter Ovetto MBK 50 (czyli klon Neosa), który niedawno całkowicie przestał odpalać. Iskra jest, nawet nowa świeca, kompresja raczej jest, na kopniku czuć lekki opór, jak odkręcę świecę to nie ma prawie żadnego oporu. Paliwo raczej podaje, bo świeca po chwili jest mokra, próbowałem wtrysnąć "plaka" wprost do dolotu i też nie odpala. Gaźnik...
Nie kupuj niczego do póki nie będziesz pewien przyczyny usterki! Zrób pomiary jak sugerowali koledzy! To podstawa. Najtańszy miernik kosztuje ok 15 zł. To dużo mniej od ceny modułu! Co prawda pomiar napięcia idącego na cewkę jest bez sensu a w zasadzie nie do zrealizowania. Za to pomiary napięć i rezystancji cewek magneta łatwe do wykonania i wręcz...
Dziś wymienię przewody wysokiego napięcia i świece, bo przyznam że (fajki) są juz troche sparciałe. Dam znać czy coś pomogło :) Dodano po 5 Witam, Wymieniłem przewody i swiece. Auto zaczeło normalnie jezdzic, juz nie szarpie, obroty nie faluja. Check engine pozostał (P0130) za wysoka rezystancja obwodu O2. skasowałem go, ale po chwili pojawił sie ponownie....
Witam, nie zrozumieliście mnie chyba, paliwo nie cienkie przelewem cały czas, a tylko wtedy gdy silnik wkręci się na trochę wyższe obroty, co następuje bardzo rzadko wtedy ono wręcz tryska nim, po spuszczeniu z gazu i próby kolejnej przygazówki silnik nadal odcina, z przelewu nic się nie leje. Ale profilaktycznie wymieniłem dziś ten zaworek, stary faktycznie...
Witam Dokładnie przeszperałem forum i nie znalazłem podobnego tematu, więc założyłem nowy. Sprawa dotyczy Lanosa 1.6 z instalacją gazową, ok 130 kkm - tyle ma już drugi silnik w tym aucie Dodam, że obecny silnik pracował (podobno) tylko na benzynie. Ja zrobiłem na tym nowym silniku jakieś 12 kkm z instalacją gazową. Jakieś 2 tygodnie temu zajechałem...
Oczywiście! Inaczej by była uszkodzona. A czy jest w porządku, tego na odległość Ci nikt nie zapewni. Pomiary rezystancji można traktować tylko jako wstępne i zgrubne. Trzebaby mierzyć indukcyjności i znać prawidłowe wartości. Tego nikt nie robi. Po prostu podmienia się inną sprawną cewkę. Już kupiłem używaną cewkę 12V do Simsona. Ten Opel pamięta...
Jeszcze kilka pytań odnośnie Stihl 1106, w zasadzie ogólnie na temat tego rodzaju urządzeń. Przed wymianą kondensatora postanowiłem posprawdzać to i owo – wziąłem miernik i jedną końcówkę przyłożyłem do przewodu uzwojenia pierwotnego wychodzącego z cewki (tego, który ma być połączony z kondensatorem; kondensator w tym czasie nie był połączony...
Czyli jak rozumiem ta część projektu jest już zamknięta. Czy może są jeszcze jakieś problemy? Tak zamknięta, problemów nie mam ale nie eksploatowałem przetwornicy dłużej niż godzinę więc nie wiem co by było dalej. Wprowadzałeś jeszcze jakieś zmiany w stosunku do ostatniego schematu zamieszczonego w tym wątku? W stosunku do schematu w wątku to w moim...
Jednak problem nie jest do końca rozwiązany . Przez jeden dzień było dobrze , potem zrobił się słabszy , wolno nabiera wysokie obroty ,przy gwałtownym dodaniu gazu mocno zwalnia tak jakby stracił iskrę po sekundzie przyśpiesza . Kompresje sprawdzałem ,gaźnik i filtr był niedawno czyszczony więc to raczej nie to ... Ma słabą małą pomarańczową iskrę i...
Mam Fiata Stilo 2005, 1.9 JTD 16V 140KM... Wszystko było ładnie pięknie, dopóki nie zaczęły się mrozy - przy -5st jeszcze jakoś sobie radził, ale jak dzisiaj w nocy przymroziło -17st to fiacik poległ... Na szybkiego posprawdzałem - po przekręceniu stacyjki i sprawdzeniu napięcia na zdjętej "fajce" od świecy - pojawia się ono czasem i tylko na ułamek...
Sprawdziłem następujące rzeczy: 1. zawory: ssący jest na 0.05 mm, wydechowy 0.07mm, przypominam że regulowałem miesiąc temu 0.05 i 0.06 osobiście 2. 2 cewki - obie sprawne stara i tą którą nową kupiłem 3. 2 swiece NGK cr7hsa - obie sprawne, jedna z mniejszym odstępem, druga z większym. Ta poprzednia ma większy odstęp i iskrę ma fioletowo-niebieską,...
Witam. Swego czasu zakupiłem do skutera zapłon Polini Electronic Ignition. Ostatnio chciałem go podłączyć lecz problem polega na tym, że ktoś wcześniej przerobił fabryczne kostki na wsuwki, zostawił tylko jedną fabryczną, która łączy iskrownik i impulsator z modułem zapłonowym i mam problem z podłączeniem. Próbowałem łączyć kable kolorami, oglądałem...
Posiada w swojej budowie jak dla mnie dziwny układ cewek, mianowicie składa się z dwóch części: Nie wiem dlaczego uważasz taki uklad za "dziwny". Może nie jest on typowy, ale nie dziwny. Przynajmniej dla mnie. Najprawdopodobniej układ zapłonowy został rozdzielony (jak w np. w niektórych skuterach) na część zasilającą i część wytwarzającą WN - cewka...
Nie kręci rozrusznika na przycisk ponieważ elektromagnes jest zepsuty lub przycisk. Najpierw musiałbyś sprawdzić takie rzeczy : 1.Iskrownik. 2.Cewka zapłonowa. 3.Kable i kostki. 4.Masa. 5.Świeca. 6.Moduł zapłonowy. Sprawdź bo jak dalej nie będzie iskry to nie wiem. Jak to sprawdzić : - Moduł zapłonowy -miernik ustawiamy na ACV20.Odłączyć przewód żółto-czarny...
Oto moje pomiary - oraz instrukcja jak to sprawdzić, proszę zobaczyć czy zrobiłem wszystko ok Do ustalenia przyczyny braku iskry potrzebny jest miernik uniwersalny: Jeżeli przyjmiemy że świeca zapłonowa została sprawdzona przez wymianę na inną i w dalszym ciągu nie ma iskry to przechodzimy do: * Moduł zapłonowy – miernik ustawiamy na ACV20. Odłączyć...
Witam , czesc , czy ktoś kiedykolwiek sprawdzał , jaka jest rezystancja tej fajki ?, mniej wiecej . Ja mam problem z odpaleniem kosiarki MTD z BS 5KM , fajka ma nieskończoność - do wymiany? , Po co ten rezystor w fajce , skoro swieca jest z rezystorem , czy można odpalac bez fajki lub zamiennikami fajek (jaKO OSŁONA PRZEd brudem , wilgocia itp) Pozdrawiam...
fajka świecy rezystancja fajka fajka świecy kopie
pamieci tomtom speed renault pasta bezołowiowa
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Philips 55PFL6008S/12 TV Dead - Need Schematics Pulsacyjna praca nawiewu w Renault Captur II - przyczyny i diagnostyka