Nie był bym tego taki pewny . Ale fakt czujnik może generować albo jakiś sygnał prostokątny związany z tym jak czyta koło , albo może być wyposażony w wewnętrzną elektronikę i faktycznie dawać tylko jeden sygnał dla zbyt niskich obrotów i drugi dla obrotów w określonym zakresie .
Faktycznie obroty wydają się niskie w czasie jazdy, lecz jak stoi na stopie podniesiony to kręci się ma dużo wyższe (silnik nowy przejechane z 5km na mieszance 1:50)
Wybrałeś funkcję wczytania danych kalkulatora po wymianie, dlatego wysypało kody wtryskiwaczy, też tak kiedyś zrobiłem żeby poradzić sobie z DF311. Faktycznie bez kodów nie zwiększysz obrotów. Dopisz i po problemie.
Albo ten plik jest kiepsko nagrany, albo faktycznie przy niskich obrotach wiertarka trzeszczy. Moja na niskich obrotach chodzi bardzo cicho, dopiero przy ok. 10 000RPM słychać mocniejszy szum wirujących części. Mnie to wygląda podejrzanie. A sprawdzałeś-nie ma bicia?
Mam telefoniczną informację, że po wymianie wtryskiwaczy na niebieskie i wgraniu nowego softa jest idealnie. Po odebraniu auta napiszę, czy tak jest faktycznie...
Nie jest sterowany z ECU. Błąd autora tematu Dla wersji benzynowej jest sterowanie z ECU. Dla diesla faktycznie nie ma.
Witam !!! No jesli nic nie zmieniales w BIOSie i nie wymieniales Wiatraka na CPU na inny to faktycznie najprawdopodobniej padl,ale jesli wymieniles na nowy z regulacja obrotow,to byc moze ma za niskie obroty na starcie i bedzie Ci sie plyta plula ze wentyl jest nie zalaczony (mozna wylaczyc to co Ci sie wyswietla w BIOSie albo zmienic wentylka na innego...
Jak cisza to Corsair. MSI ma dość agresywną charakterystykę pracy wentylatorów i szybko podbija ich obroty żeby utrzymać niskie temperatury. Temperatury komponentów faktycznie są niskie, hałas pod obciążeniem już niekoniecznie.
witam troche stary temat ale mam ten sam problem yz masterem cz kolega moze doszedl do szegos bo faktycznie bez egr jest ok
To chyba normalka w tych typach, miałem w ubiegłym tygodniu jette z tym silnikiem, robiłem ABS-y i na jeździe próbnej po naprawie zauważyłem coś podobnego. (Pomyślałem: ale taczka) Niemcy nie powinni robić samochodów. Klient jednak nie zgłaszał usterki - musiał się przyzwyczaić. Swoją drogą myślę, że to faktycznie coś przy skrzyni, ew. poduszki mocujące...
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
Nie ma czegoś takiego jak zamulenie silnika. To bzdurne gadanie. Jazda na zbyt niskich obrotach to faktycznie mordęga dla silnika więc sprawdź sobie w jakim jest stanie (kompresja)
A zależy czy chcesz sprawdzić kontroler na karcie czy wentylator Kontroler na karcie - oscyloskop i patrzysz czy wystawia jakiś sygnał na sterowaniu Wentylator - Między kontrolą a +/- musi wskazywać jakieś oporności rzędu kOhm'ów. Jeśli masz przerwe lub jakieś niskie oporności to ubity wentylator. EDIT: Szczerze, jeżeli faktycznie śmierdział wentylator...
Sadze ze proby z regulacja nadmuchu w szerszym zakresie, prawdopodobnie w dol, moglo by pokazac co naprawde sie dzieje podczas spalania. Chodzi o to ze kotly maja regulowane obroty wentylatora, ale to nie oznacza dokladnej regulacji ilosci przeplywu powietrza tak jak np. w silnikach samochodow, gdzie jest precyzyjny czujnik przeplywu. Po prostu przy...
Parametry pompowtrysków wydają się być dobre, bipy sporo na minusie, co może oznaczać niskie ciśnienie paliwa, ale nie raz widziałem samochody z takim odczytem i nie było problemów z mocą. Jedyne, czego się można przyczepić, to bardzo późne wstawanie turbiny, dopiero od mniej więcej 2 tys. obrotów zaczyna dawać oczekiwane ciśnienie. Dzięki za sprawdzenie....
Miałem ten sam zestaw Hitachi z latarką . Faktycznie do wiercenia kiepska , niskie obroty nawet na drugim biegu i max 26 Nm . Do Metabo są latarki ale nie występują w zestawach , Przynajmniej nie widziałem , latarki ULA 14,4-18 PA 14.4-18 SLA 14,4-18
Witam! Znalazłem usterkę z gaśnięciem silnika i chciałbym opisać może komuś się przyda. Na początku auto gasło sporadycznie i tylko na niskich obrotach, dopiero jak nagrzał się silnik. Czasami przejechałem 30 km i nic, a czasami 5 km i gasł 3-5 razy. Później ciężko odpalał. Z biegiem czasu zaczął gasnąć nawet na obrotach i nie reagował na pedał gazu....
Kologo może wiesz co może być przyczyną faktycznie?
Tak, na wszystkim może gubić jak są duże luzy lub rysy. Wypadałoby zmierzyć jakie to ciśnienie jest faktycznie i jaki olej. Obrócenie (czy faktycznie było obrócenie czy "tylko" zatarcie) to ogólnie niezła rzeźnia. Opiłki mogły zrobić nieźle spustoszenie jeśli działo się to stopniowo.
Też spróbowałbym nowego BIOS-u, bo wszystko wskazuje faktycznie na problemy związane z niskimi obrotami wentylatora. Najnowszy BIOS masz tutaj: ftp://ftp.abit.com.tw/pub/download/bios/...
Szanowni koledzy Mam problem. Kupiłem mf-70 i sprzedawca powiedział, że trzeba wyregulować gaźnik, bo wskakiwał na wysokie obroty. Czytałem wcześniej posty i pisaliście że to faktycznie problem uregulowania gaźnika. Po odpaleniu strzeliło bardzo mocno - i zerwało klin z magneta. Zmieniłem klin ale nie da się uregulować obrotów - są tylko niskie, po...
Faktycznie, trochę niezrozumiale... Najlepiej zrobić to tak - ustawiasz przerwanie aktywowane zboczem opadającym. Przerwanie wywołuje funkcje która czeka x ilość mikro sekund (delayMicroseconds()) po czym załącza triaka. Do napięcia którym chcesz sterować podłączasz transoptor który na wyjściu daje stan niski za każdym przejściem sinusoidy przez 0....
Poszukuję sprawdzonego kontrolera do (niewielkiej) turbiny wiatrowej. Napięcie współpracujących aku 24V lub 48V moc turbiny to kilkaset W. Najważniejsze aby kontroler nie ograniczał możliwości turbiny. Rozpoczynając od najtańszych kontrolerów znaleźć można takie oto porównanie: https://obrazki.elektroda.pl/1424651500_... Tymczasem gdzie...
Dlaczego uważasz, że prawidłowo ? Skoro program "wirowanie" zakłada, że pralka ma osiągnąć 1200 obrotów na minutę, a faktycznie wiruje z dużo niższą prędkością to raczej nie jest to prawidłowe.
Podstawowe pytanie jest takie czy twój zapłon to AC CDI (czyli zasilane bezpośrednio z cewek) czy DC CDI (zasilane z akumulatora). Bo jeśli masz DC CDI, to napięcie z cewek nie ma znaczenia. Interesuje cię wtedy wyłącznie impulsator. Po drugie, musisz być pewny że na 100% wszystko dobrze jest podłączone. Bo przy takiej wymianie najprościej o pomyłkę....
Witam Od pewnego czasu mam problem objawiający się (oprócz świecenia lampki CHECK ENGINE) szarpaniem silnika (tak jakby się dławił). Jednocześnie chwilowe zużycie paliwa (pokazywane przez komputer) spada do zera. Serwis OPLA twierdzi, że do wymiany jest sterownik, ale na razie się waham (koszt 3500). Sprawdziłem sam kod błedu - wyszło 0505 Usterka w...
Powiem tak. Jakiś czas temu (około rok) miałem okazję korzystać z takowej "maszyny" :D Odkurzacz, wraz z oprzyrządowaniem nie był mój. Odkurzacz współpracował z taką szlifierką do zdzierania nadmiaru szpachli na regipsach. Maszynie porobiłem kilka fotek, nagrałem też dwa krótkie filmiki, z momentu wyłączania. Głównie w tych filmikach chodziło mi jak...
czujniki płynu chłodzącego sprawdzone? Nie, ale poczytałam trochę na ten temat i faktycznie, warto sprawdzić. Mam w takim razie kolejny punkt zaczepienia 🙂 Dziękuję.
Obroty i moc faktycznie są niskie jak do tego zastosowania aczkolwiek używałem takiej szlifierki - z tarcza 230 mm od szlifierki kątowej. Rewelacja to nie była ale to pewnych zastosowań wystarczała. Znacznie lepszy jest silnik od sokowirówki :)
Jeżeli szybko spadają przy niskich obrotach wentylatora to pomiar jest niewiarygodny. Jeżeli się zachowuje jakby faktycznie próbował zbić na szybkości temperatury to może być jeden z tych wirusów kopiących kryptowaluty.
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Dzieki za fachowe wskazowki, duza sprezynka faktycznie byla lekko zgieta, po wyprostowaniu moge w minimalnym stopniu regulowac obroty, ale faktycznie w minimalnym, nowe sprezyny w autoryzowanym serwisie w miejscu mojego zamieszkania kosztuja ok. 35 € -uwazam to za gruuuuubo przesadzona cene, - bede kombinowac cos z tymi , ktore sa zamontowane...
przewody są faktycznie przezroczyste,ale bąbelków nie ma na 100%.A co z tym przepływomierzem?
Uszanowanie, faktycznie ciśnienie paliwa było za niskie więc wymieniona została pompa, na używaną. Teraz ciśnienie około 3,5 bara, ale problem wypadania od 2 do 3 tyś obrotów nadal pozostaje. Świece zapłonowe mają czarny nalot wiec wydaje się za bogato. Komputer jakby losowo generuje błędy górnej i dolnej sondy lambda, nie wiem jednak czy to przez niewłaściwy...
Przekaźnik po włączeniu zapłonu "cyka" i po kilku sekundach puszcza, czyli raczej jest OK. Dzisiaj chyba więcej nie podłubię, ale sprawdzę czy na pompę faktycznie idzie napięcie.
Według Realoem auto jest z marca 1993 z silnikiem M40 teraz już wszystko jasne. Co do napięcia przepustnicy to faktycznie jest za niskie, szczególnie przy wyższych obrotach. A przy max otwarciu TPS-u, jakie pokazuje napięcie? Możesz sprawdzić na zgaszonym silniku aby nie katować auta.
Tak ekran ten pokazuje śmieszne kreseczki, jednakże gdy zamiast 4 kresek są 3 to faktycznie czuć, ze auto ma za niskie obroty i to fakt. Właśnie chce wiedzieć czy szukam dziury w całym i olać to tym bardziej ze auto nie gaśnie i jeździ mając 16 lat z drugiej strony zrobiłem dość spory serwis po zakupie auta i te niskie obroty drażnią mnie. Niestety...
Hi, Czyli jak dobrze rozumiem, udalo Ci sie wywolac usterke ? Piszesz, ze wyje z obrotami (rozumiem, ze wzrosły) ale to cisnienie paliwa i tak jest za niskie w stosunku do tego co pisales na poczatku. Czy sterownik faktycznie widzi temp 0 lub cos w okolicach tak jak ostawiłeś ? M.
1) instalacja przełącza się na gaz po osiągnięciu wymaganej temperatury i na biegu jałowym, bez zwiększania obrotów Nie widzę problemu, wg. mnie tak nawet lepiej. 2) czasem dławi go na wolnych obrotach np. przy ruszaniu powoli albo cofaniu 3) wskaźnik poziomu gazu wskazuje zawsze jedną kropkę Niech gamoń poprawia skoro popsuł. Wtryskiwacze faktycznie...
tomi8413 Zwracam honor co do 600 W bo faktycznie tyle można obciążyć ten konkretny egzemplarz silnika na niskich obrotach , zaiste pochodzi od pralki o większej pojemności wsadu do prania jak standardowe 5 kg . Pozdrawiam ,,
pompka kreci auto odpala . Na niskich obrotach 10-15 sekund działa i gasnie a jak przetrzymam gaz to go dusi ale nie gasnie . MOZE FAKTYCZNIE JEST TO W STEROWNIKU , zobacze w ponidziałek , podłacze pod kompa
Faktycznie wgrałem najnowszy. Sprawdzę jutro i dam znać...
Witam, prosze o pomoc mam taki problem: Klima (manualna) w tym sezonie miała problem z włączaniem się na niskich obrotach. Pojechałem więc i dałem do napełnienia, faktycznie było dość mało dopełnili. Niestety dalej jest to samo na niskich obrotach np. w korku nie włącza się po przegazowaniu się włączy. Myślałem, że może jest nieszczelność, wcześniej...
może ktoś faktycznie w tym silniku pokaże przepływomierz ;) http://obrazki.elektroda.net/96_12466467...
MPC się gotuje. Ciekawe czy to faktycznie czujnik mostka czy sekcji zasilania. Tak czy owak coś na płycie się przegrzewa i to bardzo.
Trzeba pare razy ponownie odpalić, akumulator sprawdzany miernikiem w voltach i przy odpalaniu spada do 9V więc chyba jest już do wymiany akumulator, a co do sterowania turbiny ze sztangi nie mam pojęcia, jak tam to idzie od dołu do góry ciągnie? zawór pokazało by od razu w kompie tak mi się przynajmniej wydaje. zauważyłem, że filtr powietrza troche...
Pisałeś przecież: ... Faktycznie na benzynie dziala prawidlowo , a na gazie zacina sie i sa niskie obroty a jak przelacze na pb to obroty sa na wlasciwym moejscu
Na początek zmień mechanika na takiego, który zacznie naprawę od wkręcenia manometru zamiast czujnika i zmierzenie jakie faktycznie jest to ciśnienie oleju.
Zmierz cisnienie oleju. Jeżeli faktycznie niskie to wyczyść smok w misce. Jak to nie pomoże to te wszystkie wydatki pójdą w błoto.
Witam i dziękuję za odpowiedź. Faktycznie w mojej kosiarce mam właśnie taki system dźwigni regulatora. Zacznę więc od ustawienia obrotów biegu jałowego. Czy może słyszałeś o elektronicznych układach wtryskowych do takich silników??? Pewnie zbytnio wymyślam ale mam problem z zapanowaniem na obrotami silnika. Najpierw chodził OK a teraz na niskich obrotach...
Ale nastawnik obrotów został w końcu wymieniony na nowy czy nie? To, że chodzi to jeszcze nie wsztystko pisałem wcześniej, że może być zużycie mechaniczne i nadmierny luz międzyzębny na przekładni nastawnika... sonda lambda też na pewno dorzuciła tu swoje 10 gr...ale po wymianie zaoszczędzisz trochę na benzynie jeśli faktycznie była nieaktywna...
Ten wzrost obrotów jest prawie nie zauważalny. Gdybyś o tym nie napisał to bym nawet nir zwrócił uwagi że faktycznie minimalnie obroty idądo góry. Różnica w ładowaniu praktycznie żadna. Chyba faktycznie podmienie alternator bo już mi ręce opadają.
Witam. Podłączę się do tematu. Mam do naprawy właśnie Transita 2,4 tdci dokładnie z tym problemem. Jak jest zimny świeci Check, ładowanie, i brak reakcji na gaz. Ale ładowania wtedy rzeczywiście nie ma, ale to raczej wynika ze zbyt niskich obrotów. Błędów faktycznie nie ma. Parametry wszystkie OK. Jak było ok. 10°C to po kilku odpaleniach wracał do...
Zasilacz posiada wentylator 140mm i max 1900 obrotów, przy czym producent deklaruje, że takich obrotów nigdy nie osiąga jednak dźwięk wyraźnie wskazuje takie właśnie obroty. Niestety to "słyszalny" wentylator nawet na niskich obrotach (~25 dB przy ~900 rpm), a na wyższych już mocno hałasujący (30 dB przy ~1300 rpm). Producent tego nie ukrywa, wystarczy...
Czy 600 obrotów /min na wskaźniku w Golfie III-1,6(96r.) to wielkość właściwa? Czy to wogóle możliwe by tyle faktycznie było?W żadnym z dotychczs eksploatowanych samochodów chyba tak niskiej wielkości obrotów biegu jałowego nie miałem . Tyle jest w moima ktualnie eksploatowanym i czasami przy ruszaniu z miejsca mi zgaśnie. Jak podkręcić wyżej?
Obroty faktycznie mam takie niskie na gazie i benzynie 840 RPM to mało a powinno być chyba 950. Jak zimny jest 950 później spadają, falowania nie ma. Cićnienie na reduktorze zmniejszyłem na 1.14 jak było przy autokalibracji i wyszło mi takie cudo http://obrazki.elektroda.pl/6355538300_1...
Faktycznie, masz rację. Jeżeli to jest regulacja to takie śruby mam. No nic, to chyba faktycznie nie będę tego ruszał chociaż z drugiej strony przydało by się bo z wolnymi obrotami zaraz po odpaleniu też jest często problem z obrotami. Przez jakąś sekundę/dwie, wózek nie może tak jakby złapać poprawnych obrotów i ma tak niskie że aż nim trzęsie. Mam...
Błąd wskazuje na problem ze zmiennymi fazami rozrządu. Może wariator zużyty albo za niskie ciśnienie oleju, lub faktycznie zużyta elektryka (wtyczki nie łączą itp). Skąd zmiana obrotów i dlaczego inna jest reakcja na "luz" inna na redukcję biegu - trudno powiedzieć.
Jak masz tylko włączać silnik bez regulacji jego obrotów to faktycznie użyj przekaźnika i to będzie chyba najlepsze i najbardziej niezawodne rozwiązanie. Bullshit. Każda część z elementami ruchomymi ma gorszą trwałość i jest bardziej zawodny od rozwiązań solid state - w szczególności gdy pracujemy przy niskich napięciach DC. W tej aplikacji tranzystor...
Ten silnik powinien chodzić ładnie i cichutko, tu nie dość że faktycznie dymi jak syrena to klepie popychaczami. Mogły siąść od problemów z olejem/smarowaniem. IMHO rozglądaj się za słupkiem.
Nie. To nie odma. To jest albo zatarcie i nadal gdzieś gubi, albo problem z podstawą filtra oleju - w e46 coś się tam rozszczelniało i efekt byl właśnie taki. Zmierz również czy faktycznie tak bardzo spada czy może kontrolka świeci od czapy. Zdjęcie kiepskiej jakości i nie dam 100 ale jak dla mnie te panewki wyglądają źle.
Obawiam się, że przy cienkim i długim przewodzie może być faktycznie spory spadek napięcia - najlepiej sprawdź miernikiem jakie dochodzi do niej napięcie przy pełnym obciążeniu.
Ciekawy pomysł. Tytuł jednak powinien brzmieć " Nowa pamięć masowa ". Drugi pomysł na "duży dysk" jest bardziej realny do wykorzystania, jeżeli faktycznie jego zaletami będzie dużo mniejsza ilość głowic, jeden silnik itd. Inaczej mówiąc w jednej obudowie zmieścisz równowartość 20 dużych dysków, stosując kilka razy mniej części, przez co drastycznie...
Robokop bo ja juz sam nie wiem, mam pół silnika rozebrane teraz. A to w co dmuchałem to faktycznie MAP. A Płynu z układu mi nie ubywa :(. A klapa sie nie przycina.
sprawdzilem... 16 N 3-4 (S 51) 16 N 3-5 (S 70) ale wdlug mnie 16n1 faktycznie lepiej chodzi z tym ze moze trudniej dobrze wyregulowac niskie obroty... ale latwiej zeby dobrze odpalal!
Jeśli faktycznie dysk nie daje żadnych oznak życia, to uszkodzenie elektroniki jest bardzo prawdopodobne. Ta rodzina dysków Seagate -a ma niską dopuszczalną tolerancje napięć zasilania. Dla 5 [V] jest to tylko 5%, dla 12 [V] około 10%. Zanim jednak zaczniesz grzebać przy elektronice dysku, sprawdź (z innym dyskiem) tę "przejściówkę" przez którą go podłączasz....
Sterownik posiadam MS 41, ale ciekawi mnie jeden fakt, bo posiadam również sterownik oryginalny do obecnego silnika 2.8, faktycznie jak go podłączyłem dzisiaj, to widać zauważalną różnice w momencie zwłaszcza przy niskich obrotach, na sterowniku 2.8 po prostu lepiej samochód jedzie, tylko miałem na nim problemy z prędkością obrotową bo obroty falowały...
Witam, faktycznie kodu błędu o wypadaniu zapłonu nie było ale druga sonda lambda tez funkcjonuje bez zastrzeżeń. Dodano po 4 Natomiast jeśli chodzi o masę i elektrykę w szeroko rozumianym tego słowa znaczeniu to faktycznie są jakieś problemy z regulacją napięcia gdyż na wolnych obrotach przygasają światła :)
Faktycznie stary czujnik był zrypany i pewnie dlatego obroty były podwyższone...(a teraz jak jest dobry to obroty są za niskie)Mam zatem pytanie gdzie w krakowie albo okolicach wieliczki można tanio zrobić czyszczenie i adaptację przepustnicy...
Dziękuję bardzo za podpowiedzi, co do cewek faktycznie trochę szarpie silnikiem, a potem jak się troszkę zagrzeje to obroty wzrastają i szarpanie ustaje, więc to może być cewka?
Witam, mam pytanie czy da się podnieść obroty biegu jałowego w Skodzie Fabia 1,2? Mam 670. A ile powinno być? Mam taką skodę parę lat i są niskie faktycznie, ale nie ma tragedii, chodzi dobrze. Niedługo po zakupie też się zastanawiałem czy da się podnieść obroty bo mnie też początkowo wkurzały, ale na forum (chyba vwgolf.pl) mi określili to jako dość...
Czyszczenie i adaptacje wykonywałem i nic nie pomogło. Faktycznie falowanie obrotów ustąpiło ale nie rozwiązało problemu zbyt niskich obrotów. Tak wogóle to cała rzecz zaczęła się po wymianie uszkodzonego czujnika temperatury płynu chłodzącego (tamten zaniżał wskazania temperatury i samochód pracował jakby na podwyższonych obrotach, teraz wskazania...
Różnica między ciepłym a zimnym hmm wydaje mi się że na zimny nie falują tylko jak pochodzi 5-10min . Z tym że przed /po adaptacji różnicy nie widzę. Po "tej adaptacji" przejchalem 200kilosow i bled ze skrzyni się nie pokazał jak go znowu podpielismy . Choć jak stwierdzić to nie był jakiś istotny błąd . Ale jaki błąd i czy był faktycznie to nie wiem...
Dzięki za szybką odpowiedź. Wskazania wziąłem z obrotomierza więc może faktycznie wszystko jest ok. Zmartwiłem się bo czuć lekkie drgania jak już silnik się nagrzeje. To dobrze. Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam.
Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Tyle że analiza robiona gdy anomalii nie było - faktycznie, wyniki mogą być. Czy możliwa jest awaria czujnika położenia wału korbowego? Zapisałby się błąd w sterowniku.
Jeżeli na benzynie jest Ok to do "gazownika", możliwe że filterek gazu jest do wymiany ( około 20 zł). Jaka stara jest instalacja, ile ma przejechane? Po jakim czasie eksploatacji się to dzieje? Tego nie wiem, nie dawno kupiłem samochód i były właściciel powiedział mi to żebym sobie wyregulował i faktycznie dziwnie gaśnie podczas jazdy na gazie
Próbowałem rozejrzeć się trochę na forach i mocno się zastanawiam czy aby kąt wtrysku był poprawny. Co prawda, zeszła zima nie przyniosła takich problemów, jednak może z jakiegoś powodu coś się delikatnie przestawiło. Z tego co czytałem, co prawdą być nie musi, ale może, objawami które wskazywałyby na nieco opóźniony kąt wtrysku są: - kula dymu koloru...
To jest PDN885 :D po liftingu I to pewnie za czasów jak byli francuzi nie znalazłem żadnej informacji w bazie polara o takim typie , ale faktycznie coś chyba takiego widziałem , były chyba jeszcze odmiany o niskich obrotach chyba 650
Ciężko powiedzieć co mu dolega ale to faktycznie może być pompka skoro dziwnie zaczęła pracować, wszystko można sprawdzić ale potrzebny jest sprzęt.
Oczywiście podziękowałem za podpowiedź dotycząca przetwornicy. :) Jeśli chodzi o parametry techniczne źródła to jak napisałem, nie mam możliwości zrobić dokładnego wykresu pokazującego stosunek, napięcia i prędkości obrotowej do mocy induktora. Wiem, że te 3 waty przytoczone w innym poście mają się nijak do mojego induktora. Nie rozumiem, czemu Pan...
Byłem u gościa co robi tylko opla i pracuje w ASO. podłączył pod TECH-2, przejechał się i powiedział że nie widzi żadnych błędów w pracy tego silnika, ten silnik tak ma i tyle ( mój nie faluje na niskich obrotach ). powiedział że może faktycznie ciut za póżno schodzi ale to wina sprzęgła... jechałem ostatnio astrą H 1.8, też kombi, podobna masa itp,...
Dokładnie to chodzi mi o zrobienie frezarki trzpieniowej, która musi mieć obroty rzędu tysięcy / min. Chciałem wykorzystać wiertarkę gdyż jest to gotowy moduł, aczkolwiek niskie obroty stanowią problem. Ale chyba faktycznie bez kupna nowej frezarki nie obejdzie się. Mam kilka wiertarek i chciałem je wykorzystać bo koszt frezarki to ok. 450 zł, ale chyba...
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
Znalazłem taki sam samochód dla porównania i faktycznie ten typ tak ma . Ok. 650 obr/min bez obciążenia . Wibracje które są odczuwalne na karoserii też są normą . Wystarczy włączyć nawiew i obroty troszkę wzrastają , wtedy jest dobrze . Szkoda , że dwa różne ASO o tym nie wiedzą . Straciłem prawie dwa tygodnie na szukanie przysłowiowej dziury w całym...
Wciąż mam straty mocy. Jechałem sam, więc nie ma logów. Na trasie, koło 100 km/h, w pewnym momencie poczułem nagly spadek mocy. Wcześniej się ładnie bujał, po tym wyraźnie gorzej. Turbina się nadal włącza (na słuch), ale chyba ciszej niż na pełnej mocy. Ktoś mi zasugerował zrobienie wtrysków, ale czy to nie jest strzelanie w ciemno? Po dłuższym przestoju,...
poszukaj uzywanej przynajmniej 5 lat przykładowo honda. Wszystkie nowe kosiarki to porazka jakosc materiałów uzytych w silnikach czułosc na paliwo wszystko wszystko, przykładowo nowka silnik briggsa ma prawo na niskich obrotach falowac a juz miałem z nimi stycznosc i faktycznie tak jest. A wiec tylko uzywana sprawdzic tylko czy nie zatarta i wał prosty...
Sprawdź też czy silnik ma "masę" - popraw kable i faktycznie kopułka ale też i palec rozdzielacza szczególnie jeśli to wersja z rezystorem (nie wiem czy wszystkie mają - mój ma :-) ). Pozdrowionka
Witam Założyłem taki chiński i wskazuje około 13.7V podczas jazdy nowy akumulator Baner ale nie chcę go zamęczyc. 13.7V przy włączonej dmuchawie i długich światłach i jak jadę. Ładowanie jest za niskie może faktycznie na gaźniku podkręcę na zimę obroty i zobaczę. Powiedz mi jeszcze jak wsiadam po nocy do samochodu to ile wolt ma wskazywac najmniej aby...
Mam styczność z civicem VI kombi (aerodeck) 1,5 vtec b+g od około roku. Co do nadwozia - samochód ma ładne wnętrze, wykonane z fajnych materiałów, wygodne fotele, dobra widoczność. Ale samochód jest dość wąski i niski więc nie ma w nim zbyt dużo miejsca - 5 osób tylko na naprawdę krótkich trasach. Poza tym przy wyższych prędkościach jest dość głośno....
No faktycznie możliwe by to było. Styki ok. bo czyścilem ,alem opór jest 70 ohm. Normalne czy nie? Cikawe jak zmienia sie napięcie wydawane z tacha . Jutro sprawdzę.
Ech, łza się w oku kręci, miałem kiedyś takie ruskie ustrojstwo w "Maluszku". Faktycznie bylo podłączone przed przewodem oporowym, no i miało przełącznik który pozwalał ominąć elektronikę. Zapalał lepiej i miał stabilniejsze obroty w niskim zakresie. Kilka lat działało bezawaryjnie.
Tak też podejrzewałem, ale nie miałem pewności. Niestety w tym miesiącu nie mam już funduszy na Autko i muszę poczekać do pierwszego na zakup 2 cewek. Oczywiście jak tylko wymienię to od razu napisze czy pomogło. Nie mniej jednak mam prośbę, jeżeli ktoś podejrzewa coś innego lub faktycznie cewki to bardzo proszę o informację. Pozdrawiam
jack63 Jeżeli sprężarka i cały układ ze sterowaniem włącznie nie jest przystosowany do pracy przy zmiennej prędkości silnika sprężarki, to w krótkim czasie nastąpi zatarcie sprężarki z powodu braku smarowania. Nigdzie nie pisałem że chcę sterować częstotliwością, wiem że za niskie obroty zatrą sprężarkę. Nie polecam eksperymentów robionych bez zrozumienia...
Na początku było tak, że przy zdjęciu nogi z gazu i mocnym zwolnieniu przełączał na benzynę, po dodaniu gazu wracał na gaz. Czasem po wjechaniu na wertepy wracał na gaz. Teraz jak na benzynę przełączy, zwiększanie obrotów nic nie daje. Dioda sygnalizuje brak gotowości. Silnik to Fiatowski 841E000 2.0l, LPG chyba STAG300 (tak mam w papierach, jutro sprawdzę...
Witam, piszę tutaj bo już rwę włosy z głowy i nie mam już kompletnie pomysłu gdzie szukać przyczyny. Samochód to Peugeot 307 1.6 16V benzyna z 2002 roku w wersji break (kombi bez szklanego dachu). Jak w tytule - na niskich obrotach auto nie ładuje akumulatora, spada napięcie aż wywala po kolei błędy problemu ładowania akumulatora itd. Podczas jazdy...
Wgrałem nowy .rom ze zmienionymi parametrami ale nic się nie zmieniło. Wywalało co parę minut. W trakcie sprawdzania mój synek puknął w obudowę i rozłączyło kartę. Pomyślałem, że może to slot. Jakiś luz w slocie ( ciężar karty czy drgania na niskich obrotach) powoduje problem. Na tą chwilę zmieniłem gniazdo PCI na płycie głównej. Podeprę kartę, bo faktycznie...
Dziękuję za wszystkie porady, faktycznie poeksperymentuję z wyciszeniem za pomocą jakiś mat akustycznych. Do głowy przychodzi mi jeszcze możiwość zastosowania servomotoru AC lub BLDC. Co sądzicie na temat tych napędów ? Czy one faktycznie pracują praktycznie bezgłośnie i nie wydają tonów charakterystycznych dla servomotorów DC przy niskich prędkościach...
Nie sposób się nie zgodzić. Jednak frez też był kiepski, ponieważ inny frez po zrobieniu dużo większych przebiegów ciągle ma pióra i czoło ostre jak brzytwa. Kress który mam, ma minimalne obroty 5000/min. Owszem, to ciągle za dużo ale to wrzeciono i tak już stanowi 20% ceny całej maszyny. Wyższe obroty niszczą frez, ale pozwalają wybaczać niesztywności...
toyota niski obrót niski obrót mercedes słaby niski obrót
odpowietrzenie pompki nierówne obroty silnika astra amazon assistant
klimatyzacja galanz device sleep
Wszystkie kontrolki świecą w Honda Civic X - przyczyny i diagnostyka Jak sprawdzić historię połączeń Bluetooth na Androidzie?