Dzięki, kolego, za zainteresowanie, wpiszę tu skopiowany tekst z innego forum, gdzie to pisałem. Napiszę, co do tej pory zrobiłem: rozrząd, luzy w normie, rozrząd nowy i pompa wody, filtr powietrza i oleju nowy, uszczelka pod kolektor prostokątna nowa i pod kolektor te trójkątne też nowe, map sensor nowy, sonda lambda przed katalizatorem nowa, za katalizatorem...
Cześć! Mam problem z wykryciem źródła piszczenia w silniku Opel Corsa A12XER (ecotec 1.2 benzyna, 2012). Może ktoś się już z czymś podobnym spotkał? Po kolei: Dźwięk o jakim mowa uchwyciłem na filmach: https://youtube.com/shorts/3YwXnvHpl_4?s... https://youtube.com/shorts/zBobu3ZccWQ?s... Dźwięk pojawią się najczęściej...
Dla zainteresowanych!! Posiadam Peugeota 307 1.4 HDI , miałem do czynienia z błędem antipollution fault już dwukrotnie w odstępie dwóch miesięcy. Za pierwszym razem samochód zgasł mi w mieście na światłach po chwili odpaliłem ale niestety alarm pozostał, po przejechaniu ok 5 km samochód zaczynał falować obrotami aż w końcu gasł. Po odczytaniu błędu...
Witam, Mam problem z autem. Po uruchomieniu wszystko działa w porządku przez jakieś 20 sekund. Po ssaniu zaczynają falować obroty. Nie mam już pojęcia w czym może być problem, rozkładam ręce. Byłem u dwóch mechaników, również nie wiedzą co się dzieje. Dodam, że po odkręceniu korka wlewu oleju wszystko jest stabilne i tak jak powinno być... Może to coś...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, bo problem trwa już za długo. Sprawa wygląda tak. Peugeot 207 SW AKT 1.4 benzyna 16V VTI 70 kW. Kupiony w kwietniu br. Ma wgniecione oba progi zaraz pod przednimi drzwiami (jakby zjechał mocno z krawężnika, lub najechał na coś i się zawiesił. Spalanie średnio 7,5/100km Z historii w fv poprzedniego właściciela sprowadzony...
Witam forumowiczów. Temat szeroko opisywany na forach, przyjrzałem już chyba wszystko i sugerowałem się wskazówkami lecz problem nadal nie rozwiązany. Otóż moja Astra (98r kombi 1.6 16v 74kW silnik X16XEL) w lipcu 2017 dostała lekki strzał w lewy przedni błotnik. Auto zaprowadzone do blacharza i lakiernika. Po odbiorze gdy wracałem od lakiernika do...
No to napiszę trochę więcej,filtry oczywiście wymienione, tak na diagnostyce był i to nie jeden raz, teraz sam się do niego podpinam. Błędów nie wykazuje, sonda lambda chodzi cały czas na bogato , po wymianie na jakiś czas trochę się poprawiło, spalanie spadło do około 14 litrów ale sonda cały czas nie pracowała tak jak powinna (nie chciała schodzić...
Witam. Pacjent: Fiat Ducato 250 2.3 diesel 96 Kw 2012 rok . Problem: Dymi z wydechu niespaloną ropą i taki też ma zapach. Po odpaleniu na zimnym silniku jest cisza i spokój przez około 2 minuty, potem silnik leciutko zaczyna falować i zaczyna wolno dymić z wydechu, po rozgrzaniu do około 60 stopni przechodzi dymienie, silnik się uspokaja i problem znika....
Witam forumowiczów, piszę tutaj do was swoją poradę dotyczącą problemu z moim golfem 3. Jest to 96r, silnik 1.6 AEE Benzyna bez gazu ( typowe bolączki falujących obrotów ) 75km na pełnym wtrysku, do tej pory cały czas nie miałem problemu z golfem od zakupu aż pięknego lata jak odpaliłem zaczął latać jak wariat obroty. Udałem się do mechanika w celu...
zdejmij miske a zobaczysz niemasz czasem dziwnych stukow czy szarpniec przy ryszaniu lub zmianie biegow
Passat B5 1.8 lpg 20V ADR - Kontrolka ciśnienia oleju I falowanie obrotów męczę się z tym rok czasu, zrobiłem w tym czasie 12 tys km wymieniłem w tym czasie 2 razy olej z filtrem zrobiłem płukanke , nastawnik zmiennych faz rozrządu z kompletem uszczelek , Czujnik ciśnienia oleju, wczoraj zmierzyłem ciśnienie manometrem na 2 tys obrotów pokazuje 200...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Zaczął bym od wykręcenia czujnika oleju i wkręcenia manometru aby potwierdzić czy fizycznie jest lub nie ma ciśnienia oleju, jeśli jest to może być uszkodzony czujnik ciśnienia oleju lub instalacja elektryczna. Może być tak że falują obroty od zalania świec iskrowych olejem , brak odpowiedniej iskry.
Temat rozwiązany, winna odma. Nie wyskakuję już błąd ciśnienia oleju. Jedynie co jakiś czas falują obroty, ale to już w zakresie 1000-800. Będę walczył dalej lecz już bez irytującej kontrolki ciśnienia oleju.
prawidłowe to coś koło 0.7Bara Pokaże nie podciśnienie tylko ciśnienie absolutne, czyli np 300mbar.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Możliwe że puszcza uszczelka pod głowicą spr.korek wlewu oleju czy nie ma masełka i płyn chłodniczy czy nie bulgocze przy wyższych obrotach uwaga na ciśnienie wchłodnicy i temp.płynu
No i cóż, wymiana alternatora również nic nie dała (regulator napięcia wsadziłem nowy). Ręce opadają, pomożecie?? Dodam, że jak odpinam plus z alternatora to wszystko wraca do normalności. Nie jest istotne gdzie ten plus odepne, czy przy altku samym czy przy aku, jak ręką odjął... Dodano po 1 Właśnie sprawdziłem przekaźniki, czy czegoś tu nie brakuje...
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
No teraz to bardzo prawdopodobne ze turbina puszcza olej. A jak wirnik turbiny? Siedzi sztywno czy ma luzy? Łopatki całe? Ja stosuję taki sposób na sprawdzenie szczelności turbiny. Stary osuszacz do klimtyzacji nadaje się do tego idealnie, napelniam olejem, podłączam jedna stronę do sprężarki, druga pod smarowanie turbiny a na wylot turbiny tzn spływ...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
- Zanim odpalisz auto to sprawdz czy pod korkiem oleju nie ma tzw. majonezu czyli mieszanki oleju i płynu chłodniczego - Sprawdź czy zbiornik płynu jest czysty tzn. nie ma śladów oleju. - Sprawdź czy poziom oleju jest pomiędzy max i min. - Sprawdź poziom płynu chłodniczego i płynu hamulcowego. Jak coś jest nie tak to nie bierz auta. - Sprawdź czy auto...
Falujące obroty to sprawa zamknięta... Ciśnienie oleju, sprawdzone, czujnik ciśnienia wymieniony trzy razy, auto wielokrotnie podłączane pod komputery, poziom oleju idealny, właściwie wszystko w normie... Dodam nową ważna informację, wydaje mi się, że już w momencie zakupu auto miało ten problem, uważam tak ponieważ kabel z czujnika był zdjęty, dopiero...
Kochani Pomocy, silnik A18XER i gaz... (SERDECZNIE proszę WYŁĄCZNIE o komentarze osób znających DOKŁADNIE temat, bez choć serdecznego dzielenia się "miałem to samo próbowałem wlewać doktorka do silnika, pomogło/nie pomogło itp..." Kupiłem Zafirę B 100tys/km wstawiłem gaz Stag, zrobiłem 60tys i obroty silnika po uruchomieniu na zimnym zaczęły lekko falować,...
Sumarycznie masz 3 stopnie różnicy, może być w tym problem, ale raczej czepiałbym się wałków i napełniania cylindrów na wolnych obrotach, kiedy to na V jest jedna przepustnica, pociągną te co będą miały łatwiej, na wyższych i ciśnienie oleju wzrasta i większy strzał w popychacze ze strony wałka. Jeśli których popychacz uszkodzony nie zdąży z niego wycisnąć...
https://filmy.elektroda.pl/33_1511449836... Co to jest pętla zamknięta? Sonda raczej szerokopasmowa, sześć przewodów oczywiście ta pierwsza przed katalizatorem. Na wolnych obrotach przy ciepłym silniku trochę faluje , ciśnienie w kolektorze też trochę faluję - może tak ma być. Oleju raczej nie bierze. Zrobiłem tym autem nie całe 1000 km ale gdyby...
Falowanie i gaśnięcie naprawione, wtyczka od oparów paliwa była podpięta do ciśnienia oleju i odwrotnie. Co do wypadania zapłonu i wibracji na zimnym, okazało się, ze cylinder 4 ma małą kompresje i kupa kasy wyszła by za naprawę.
Wyciągnięty łańcuch lub wytarty mostek wałka rozrządu przez pierścienie uszczelniające, co powoduje źle działające zmienne fazy (za niskie ciśnienie oleju na zmiennych fazach). Bez rozbiórki się nie obędzie raczej.
A rozrząd kolega wymieniał ? Jeżeli nie to od tego bym zaczął bo nie ogarniesz niczego jak będą się "znaki" rozjeżdżać. I do tego jeszcze kontrolka smarowania. pompa olejowa silnika do wymiany - normalne zużycie. Podobne objawy pojawiają się u niektórych już przy przeb. ok 120 tyś km. Generalnie powinno się ją zmieniać razem z rozrządem i wówczas nie...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Może sprawdź jeszcze układ dolotowy od strony powietrza tzn fałszywe powietrze (szczelność np zadymiarką), luzy na osi przepustnicy, zacinanie przepustnicy, nieszczelny zaworek odpowietrzenia baku (można odlaczyc wezyk i zaslepic na próbę), uszkodzony czujnik przepływu powietrza MAF, czujnik ciśnienia MAP. To wyssanie połowy oleju to jakieś cuda. Zniknął...
Klimatyzacja nie załącza się, bo zapewne jest pusta - czynnik się ulotnił. Falowanie obrotów + brak mocy+ świecąca się kontrolka ciśnienia oleju = silnik do remontu. Biorąc pod uwagę markę i rocznik, impreza racze nieopłacalna. Licznik jeśli pokazuje prędkość, a nie nalicza przebiegu - uszkodzony.
Ciśnienie w kraterze podczas pracy( niezależnie od temp) to 4,6bar, a ciśnienie pomiędzy wyjściem z separatora a zaworem zwrotnym to 3 bary. Ciśnienie stałe - nie faluje Dodam, że w tym kompresorze nie ma możliwości regulacji ciśnienia minimalnego.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Zwracam się z prośbą o pomoc. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem wózka widłowego Still R70 30T, rocznik 2002. Problem polega na tym że po rozgrzaniu się silnika zaczynają falować obroty na biegu jałowym. Po "przegazowaniu" chwilowo jest dobrze, po czym po kilkunastu sekundach obroty zaczynają falować. Zakupiłem...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Sprawdź czy masz olej w misce olejowej, oraz ciśnienie oleju manometrem.
Kontrolka oleju w tym przypadku informuje o niskim ciśnieniu oleju a nie o jego poziomie to pierwsza sprawa. Najszybsza droga to diagnostyka VAGiem. Profilaktycznie można już zaglądać w przepustnicę, czyli demontaż + mycie + adaptacja VAG.
Mam pytanie dotyczące czujnika ciśnienia oleju czy to mogło by być to o czym mówiłem wcześniej tzn ten sygnał dźwiękowy ?
Po pierwsze sprawdzić ciśnienie oleju podczas występowania usterki.
witam, kolego posłuchałem i tak zawory ładnie cykają wyraznie słychać na wolnych, te dzwieki to albo wypadanie zapłonów (jak wyglada stabilność na obrotach 3000rpm, nie falują?) lub spalanie stukowe, spowodowane chyba jednak niesprawną sondą, te )0,35V to na jakich obrotach miałeś? istnieje jeszcze mozliwość złego wysterowania przez przemienniki na...
Witam! Jak w temacie, obroty falują nieregularnie, przy obciążeniu (światła, wentylator) bardziej, przy mocniejszym spadku z obrotów wyskakuje kontrolka ciśnienia oleju. Alternator sprawny, regulator napięcia nowy. Odpinam plus od alternatora, obojętnie czy przy nim czy przy aku-obroty ok, wracają do jednej pozycji. Przewód wymieniałem, to nic nie dało....
Po lewej stronie , gdzie masz ; ciśnienie oleju , stan paliwa , temperatura i na dole jest wskazówka ekonomizera. Czyżby inne zegary?
Mechanik powiedział że łańcuszek nie przeskoczył tylko przestawił się o pół zeba. Przed wymianą auto lekko falowało na biegu jałowym ale jesdzic nie rmalnie nic się nie działo. Co do ciśnienia oleju to wydaje mu się że jeśli by było za słabe ciśnienie zapaliła by się kontrolka od oleju. Dodano po 1 Poza tym slizgi też są nowe napinacz nowy teraz czekam...
Smarowanie idzie,bo aż podstawia zawory.Tyle ze za duże.Autodata podaje 1,5 bara przy 800 obr/min. a on ma 5 bar rosnące wraz z obrotami nawet do 10.Auto z niemiec przyjechało na kołach. Dodano po 5 Zawór i w jednej i drugiej pompie bangla za miło.Rozebrałem ta pompe w mak tam sa duże kanały olejowe.Ale skąd plyn chłodniczy w misce olejowej,bo setka...
Jak nie było robione a auto ma ponad 200 000 km to w 90 % przypadków łańcuch się wyciągnął a ślizgi napinacza mają głębokie bruzdy lub się połamały. Standardowo przed wymianą sprawdzenie ciśnienia oleju które to jest kluczowe do prawidłowego działania napinacza/przestawiacza fazy rozrządu.
Na jakie? Teraz, skoro masz już to auto, to jedź na pomiary - sprężanie, ciśnienie oleju w czasie pracy... Do sprawdzenia przedmuchy, luzy... Jeśli wywala olej przez uszczelki, to znaczy, że silnik jest zarżnięty. O czym świadczyła też kontrolka ciśnienia oleju. Kupiłeś trupa, to teraz reanimuj. Koszta będą zdecydowanie większe niż cena zakupu.
ciśnienia nie mierzyłem. jak wymieniłem tego krokowca to oborty spadają do tego 1000 ale dalej silnik faluje. czy to jest wina tej sondy?? najlepiej przydałby się generator. jutro zatkam to oddymianie oleju i serwo na raz wtedy napisze co się dzieje.
Prawdopodobnie mógł przeskoczyc rozrząd ,pare błędów może otym świadczyc . Przecież tam jest łańcuch. Skasuj błędy, i zobacz co wróci. Prawdopodobnie masz nie szczelny kolektor ssący, (spadł gdzieś wężyk podciśnieniowy, lub odkręcił się korek wlewu oleju) lub uszkodzony czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym.
Witam wszystkich, jak w temacie mam problemy z moim Renault Trafic 2003 1.9 dCi 401000 tysięcy kilometrów przebiegu tj. zaczęło się to nagle od dodaniu gazu na postoju wszystko ok ale przy 2500 tysiącach obrotów auto dusi się i intensywnie kopci na niebiesko tak przez około 5 sekund po tym elegancko bez żadnego dymka wkręci się do maksymalnych obrotów....
Też właśnie o tym słyszałem ale czytałem że bardziej dotyczyło to silników 1.0 z początków produkcji i dziwne jest to że jak jest zimny pracuje bardzo ładnie. Silnik od nowości jeździ na LPG to już będzie jedenasty rok. Nie mam z nim problemów poza lekkim falowaniem obrotów na biegu jałowym (LPG) i właśnie tym dźwiękiem. Najbardziej niepokojący jest...
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
A olej wylej, zalej właściwym, przejedź trochę znowu wylej i zalej czystym. Co jak co, ale to tani olej, szkoda zatrzeć kaszla olejem od maszyn sianokosowych. tu masz rację i trzeba zalać dobry olej wtedy nie będzie się paliło ciśnienie, bo pewnie wałek też już ma swoje nalatane, ale tu chodzi o falujące obroty a to z olejem ma mało wspólnego ;) trzeba...
Dokładnie tak, wchodzi w tryb awaryjny i dlatego dobrze chodzi. Zauważyłem ciekawą rzecz. Jeśli przed odpaleniem wysteruję vanos to samochód odpali i będzie miał idealne obroty. Zgaszę i po ponownym odpaleniu znowu pofaluje trochę. Na zimnym tak przygasa, ze aż gaśnie. W momencie kiedy samochód faluje, wartość rzeczywista i wymagana wzniosu zaworow...
Witam. Przyszła pompa, poszła kasa, to nie to. Wyjąłem pompę z baku, też niema się do czego przyczepić. Panowie niech mi ktoś wyjaśni skąd w takim razie jedyne 2 błędy dotyczące ciśnienia paliwa. Na razie zostawię te ciśnienie w spokoju. Jeszcze jedno pytanie. Jak sprawdzić separator oleju czy jest sprawny, i ewentualnie czy spod tego korka oleju to...
Dolewka oleju po 10 000 to raczej norma.Sprawdzić ciśnienie sprężania przed założeniem gazu i dokładnie obejrzeć pod kątem wycieków.Koszt takiego remontu może być całkiem spory. Wszystko zależy od warsztatu i może przekroczyć 1000.
Witam mam problem z Leonem 1m 2006r 1.6 16v BCB. Co jakiś czas wyskakuje epc i check a auto przestaje reagować na pedał gazu. Obroty wtedy falują. Trzeba zgasić ,zapalić i auto jedzie. Po kilku odpaleniach błędy same znikają. Z tego co zauważyłem ale mogę się mylić występuje to pod obciążeniem i podczas jazdy w trasie. Np podjazd pod duże wzniesienie...
Dziekuje za szybką odpowiedź Silnik: wymieniony rozrząd i pompa po zakupie potem czujnik położenia wału potem termostat . Nowy jest parownik filtr i nie brakuje płynu w chłodnicy olej w silniku też jest😁. Silnik działa poprawnie zapala zimny i ciepły od razu bez kręcenia (wiadomo rano trzeba troszkę poczekać żeby płyn się nagrzał zanim się ruszy...
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
I jak tam doszedłeś co było problemem. SD (star diagnostic) to podstawa. Przyczyn takiego zachowania może być kilka. Czytając przypadki kolegów z innych forum konwentery po regeneracji często wracają na poprawkę. Możesz mieć uszkodzoną chłodnicę tzn. w w211 chłodnica wody jest znintegrowana z chłodnicą oleju asb i lubią przeciekać w tym miejscu mieszając...
To jest dokładnie Kalkulacja obciążenia - sprawdzenie krzyżowe parametrów. Po prostu otwarcie przepustnicy, obroty silnika ,ciśnienie w dolocie , sygnał z sondy Lambda oraz dawka paliwa. Nie pasują do siebie. A może to wynikać proso z lewego powietrza które podnosi ciśnienie w dolocie ,sondy szaleją , obroty falują i pojawia się EPC/CHECK. Wygląda to...
Witam. Mam identyczny problem w e 46 316i n46. Różnica tylko taka, że u mnie kontrolka silnika świeci się już stale (sama nie gaśnie). Z rana gdy auto jest zimne odpala nie na wszystkie cylindry. Trzęsie budą. Gdy odpalę ponownie działa normalnie. Budą zaczyna trząść też jakby nie od razy tylko po kilkunastu sekundach (chyba przy ssaniu). Nie wymieniałem...
Kolego ecomat z tego co kojarzę to skrzynia automatyczna z konwerterem a nie jak zrobotyzowany astronic czy ishift . Kiedy robiliście obsługę tej skrzyni probl moze wynikac np z jakości oleju , zbyt małej ilości , filtr o niewłasciwym przepływie co skutkuje skokami ciśnienia oleju , który steruje zmiana biegow Dodano po 6 Przyczyna awarii może być też...
Witam Mam problem z obrotomierzem w Mercedesie W124 2.5D 90km. Fabryczny silnik zastąpiony taką samą jednostką napędową jaka była. ( powodem wymiany był "kisiel w układzie chłodniczym" oraz dymienie na wolnych obrotach. Silnik pochodził z W201 2.5d 90km - w tym pojeździe nie było obrotomierza a u mnie jest. Przed przekładką obrotomierz działał bardzo...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu? Dziwne że Ci zaczął kopcić... Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest...
Mechanik mówił mi że temp w swoim audi a4 b5 ma 70-80 max, teraz ostatnimi dniami. Więc wygląda na to że by się przegrzewał... termostat w tym audi idzie włożyć odwrotnie ale problem polega na tym że gdyby tak było lub gdyby nie działał, woda nagrzewała by się do przykładowo 110 stopni na małym obiegu bo duży był by odcięty, a u mnie leci do 90 i stoi...
Ogrzewanie działa. Dodam że temperatura podnosi się wywali wodę lub jej część i opada znów do poziomu. Czy może to być wina termostatu ze blokuję się i ciśnienie w układzie rośnie? Bo woda jest czysta bez oleju oraz olej jest bez wody gdy by była uszczelka pod głowica raczej coś by się działo z kompresja a silnik pracuje rowno nie ksztusi się nie dymi
Właśnie jeśli chodzi podpięcie pod kompa : mam problem bo na SDPROG nie łapie , na VAC.COM nie łapie , windows 10 zainstalowany , tutaj mam pytanie do osób które może pomogą w dobraniu programu / sprzętu do forda , mam zamiar sobie zakupić taki sprzęt ale nie wiem jaki w miarę będzie dobry Co do filtra ? delikatnie go wkładałem , jutro jeszcze posprawdzam...
Witam, Mam szybkie pytanie, problem podobnie jak u Was, wszystkie "tańsze" opcje mam już przerobione, łącznie w wymianą vanosów, elektrozaworów, czujników itd. ciśnienie oleju sprawdzone, wszystkie sprężyny dźwigienki itp. sprawne, uszczelniacze, świece, przepustnica, odma wymienione, ale do rzeczy: Na zimnym po odpaleniu vanosy jakby mi nie przestawiały...
Albo zrób próbę olejową, wpuść strzykawką trochę oleju do otworu po świecy i zobacz jak zmieni się ciśnienie sprężania. Jak się zwiększy to pierścienie-cylinder, jeśli nic się nie zwiększy to albo gniazda zaworów albo uszczelka pod głowicą.
A odma jest drożna? Bo jak pluje olejem przez bagnet to znaczy że "opary" nie uciekają w sposób właściwy i tworzy się ciśnienie. Falowanie obrotów świadczy też o nieszczelności w rurze dolotowej, często są pęknięcia na harmonijce albo na złączeniach, zwłaszcza przy demontaży na mrozie - wtedy guma nie jest elastyczna i pęka w rękach jak plastik. Do...
Witam, z samochodem jest problem jak w filmie - chodzi równo i dobrze, aż do momentu jak się nagrzeje - gdy olej jest gorący dzieją się takie rzeczy jak na filmie - silnik rzęzi i spada ciśnienie oleju, a potem znowu podskakuje. Jak to jest mozliwe, skoro pompa jest napędzana od wału ? Dodam że silnik na zimno chodzi bardzo dobrze, film jest nagrany...
Witam, mam pytanie czy ktoś u siebie w aucie vag sprawdzał szczelność bagnetu oleju? Czy to jest norma że tam ten bagnet jest nieszczelny jak się go wsadza do prowadnicy? Posiadam Leona 1,8T APP, kumpel z pracy pożyczył taki sprzęt do diagnostyki youtube.com/watch?v=Sy5NKUJRsUc https://obrazki.elektroda.pl/1810058800_... i wpięliśmy...
Witam mam dziwny przypadek z toyotą rav 4 D4d diesel po lifcie 2.0D 1CD. otóż stukanie słychać głównie podczas dodawania gazu i delikatnie na postoju. Obroty są w miarę równe nie falują ale silnikiem odrobinę drga. Spalanie stukowe słychać jakby na 1 cylindrze. Jak odepnie się wtrysk to hałas ustaje. Pozatym jak jadę z góry i hamuje silnikiem to też...
Witam!! Po kupnie mojej golfiny mam kilka pytań "początkującego użytkownika" tego auta. Pomijając kilka mniejszych problemów mam 3 najważniejsze problemy: 1. Gdy włączę zapłon (Na zgaszonym silniku) zapalają mi się 3 kontrolki: a) ładowanie- świeci na stałe b) tzw sosjerka (od oleju) miga, po uruchomieniu silnika gaśnie, ale potem opiszę co jej dolega....
A więc... okazała się bardzo ciekawa sprawa Po zmierzeniu ciśnienia w garach okazało się że 3 gary maja po 10 czyli jest ok a ten czwarty (ostatni) ma 14 i całe gniazdo świecy wraz z nią i kapturkiem jest zalane olejem silnikowym, skąd tam ten olej?
Często przyczyną obecności oleju w zbiorniczku wyrównawczym jest mała chłodniczka znajdująca się przed chłodnicą. Jest dwupłaszczowa. Z jednej strony jest olej a z drugiej płyn chłodniczy. W razie nieszczelności na grodzi, olej z racji wyższego ciśnienia dostaje się do obiegu płynu chłodniczego. Ja bym się najpierw przyjrzał tej chłodniczce zanim zajrzysz...
jeśli chciałbyś smarować przekładnię smarem stałym to musiałbyś ją rozebrać i nasmarować łożyska, a że wszystkie są odkryte to skuteczność takiego zabiegu może się okazać różna :) a do tego w oleju przekładnia pracuje lżej co ma znaczenie przy niezbyt przyjaźnie pracującym układzie kierowniczym T25. Na pompie paliwowej masz korki na boku obudowy pod...
Przy tak starym aucie może być wszystko na początek pomiar kompresji silnika czarny dym sugeruje duże spalanie oleju silnika. No gdzie, spalany olej to niebieski dym. Patrząc po roczniku to silnik 2E z Digifantem chyba tylko w chodzi w grę - więc albo uszkodzony sterownik Digifant, albo dziurawy regulator ciśnienia, albo diabli wiedzą co jeszcze -...
Szczerze nie mam pojęcia czy kalosz jest cały, a co do biegu jałowego nie ma problemu. Ogolnie auto chodzi okej, tylko ciśnienie oleju spada z 3 coraz niżej i gaśnie a jak odpalę go znów to albo jest to samo albo jest już okej. Czasem wystarczy po prostu dodać gazu więcej i jest dobrze. Wszystko wina tego ze wypadł wąż z kolektora tak buchło aż i się...
Walcze z wariowaniem wolnych obrotów od momentu kupna samochodu (2 Lata ). Na gazie wsio OK. Na benzynie padaczka, falują. Zawór wolnych podmieniony i komp. Lambda nowa. Przepływomierz sprawdzony. Nieszczelności sprawdzałem autostartem i nic. Pomaga odłączenie odmy od gumy na przepustnicy po jej uprzednim zaślepieniu. Czyli jakby lewe powietrze z tej...
Potrzebuję porady gdzie szukać odpowiedzi na problem związany z tym samochodem. Laguna i lift 1999r 1.8 16V F4P. Od jakiegoś czasu problem dotyczy szarpania przy przyspieszaniu, co kończy się prawdopodobnie z przejściem w tryb awaryjny. Wówczas szarpanie się jeszcze bardziej wzmaga, czuć wyraźnie benzynę. Jedynym rozwiązaniem jest restart silnika, nawet...
Witam, Mam kłopot z moją "gablotą" - Mazda Tribute, 6 cyl. 3.0L, 2001, 350 tys. km, jestem jej jedynym właścicielem. Problem polega na tym, że kiedy samochód jest rozgrzany i zatrzymuję się np. pod światłami to jałowe obroty zaczynają "falować", wyczuwalna jest nie regularna praca silnika. Dodatkowym efektem jest migotanie lampki ciśnienia oleju, co...
Witam zakupiłem ostatnio opelka, ogólnie nie czuć żeby było z nim coś nie tak, przyspiesza ma moc, pracuje poprawnie na benzynie i gazie, nie czuć falujących obrotów na biegu jałowym, wkręca się żwawo na obroty. Nie wiem czy taka powinna być jego praca silnika, mam kwity na robiony rozrząd, pompę wysokiego ciśnienia, regulator, wtryski i kolektor (...
Witam wszystkich. Szukałem podobnego tematu ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Jakieś dwa miesiące temu zakupiłem golfa 5 1,6 fsi 2004. Świecił się check i esp. Wróciłem nim do domu i kontrolki zgasły. Raz na jakiś czas później włączało się esp ale auto jeździło normalnie. Przy wymianie filtrów i oleju okazało się ze w obudowie na filtr powietrza...
Witam. Mam problem z falującymi obrotami na wolnych obrotach po właczeniu klimatyzacji. Normalne 780. Po włączeniu 1050-1150 i tak cały czas. Nasilają się w miarę wzrostu temperatury silnika. Wręcz silnik skacze. Po wyłączeniu klimy wraca do normy. Ciśnienia na zaworach w trakcie usterki 15-16 i 2-2,5. Dziwne jest to że sprężarka cały czas pracuje sprzęgło...
Jeśli podnośnik faluje znaczy opuszcza i podnosi to znaczy że między rozdzielaczem a siłownikiem jest ubytek oleju. Opuści mechanizm przesteruje na podnoszenie i podniesie. Mi się tak działo jak zapomniałem dokręcić zawór przelewowy na tłoku. A że na max do góry i wyje pompa to z jakiegoś powodu nie przełącza rozdzielacza w stop. Cały czas jest pod...
Witam, zakupiłem jakiś czas temu Alteę 2.0 fsi 150, 2004r. Sprawa wygląda następująco. Ciśnienia na cylindrach ok. Świece i cewki ok(zamieniane miejscami i nadal te same cylindry) Auto jest z dotryskiem gazu. Póki nie dostanie temperatury i nie przełączy się na gaz silnik faluje i dławi się co kilka sek na zimnym.(na ciepłym ciut lepiej ale jakoś nieznacznie)...
cewka zespolona też potrafi robić różne głupoty w zafirze (mi raz jak zdechła to podczas judłania migały różne kontrolki na desce bez sensu i czasem odpalał ale krótko chodził niby normalnie i gasł zaraz albo w ogóle nie odpalał) i przepływomierz ponoć też się psuje ale mi się nie zepsuł puki co (ale mam też kilka w zapasie w razie czego ze złomu) komputera...
Rozrzad był wymieniany okolo 2 lat temu razem z olejami i filtrami.Nic nie wskazywalo na niskie cisnienie.Wszystko zaczelo sie od zapchanego dpfa.I czym wiecej rzeczy bylo wymieniane tym gorzej.Zaden inny blad sie nie zapalal tylko na początku raz pokazalo dpfa ,zostal wyczyszczony za 250zl blad wykasowany.Po jakims czasie znow sie zapalil zostal skasowany...
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z dziwną usterką w moim Oplu. Silnik x12xe 1.2 16v 1998r. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na biegu jałowym bardzo szybko skaczą obroty przy ok 1500 rpm, jakby go zalewało oraz szarpie mi na każdym biegu gdy zmieniam poniżej 2000 rpm. W komputerze wyszły błędy sondy lambda (prawdopodobnie zła mieszanka wywołana...
Cisnienie z pewnoscia jest okey, minelo juz kilka dni i z silnikiem jest wszystko okey, pracuje rowno, nie faluje obrotami, nie lapie temperatury, przyspiesza normalnie, nie slabnie. Sadze ze niepojezdizlbym dlugo, gdyby z cisnieniem oleju bylo cos nie tak, pozatym to od czego jest urwany kabelek, sluzy do informowania kierowcy na desce rozdzielczej...
Zasilanie TPS,map-sensora i czujnika temperatury sprawdzone miernikiem 4,86 V TPS zmieniany 2 razy Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jak wymienię TPS to muszę go ustawić, bo niewłaściwe napięcie wychodzące z TPS ogłupia sterownik silnika. Od na stałe podwyższonych obrotów, zbyt małych, po ich falowanie. Krokowy nie bierze w tym za mocno udziału, to...
Witam Z góry dziękuję za szybka odpowiedz i rozwijam przebieg całych problemów Po zakupie samochodu w tamtym roku po przejechaniu ok500 km ukręciła mi sie ośka w turbinie została ona zregenerowana . Następnie po przebiegu ok 1500 do 2000 km uszkodziła mi sie głowica i pompa wody.(pewnie było to następstwem że woda dostawała sie do oleju a zatarły mi...
Witam mam problem ze swoim oplem już od jakiegoś czasu. Pierwszy bieg i drugi szarpie. Falowanie obrotów góra dół. Na biegu jałowym zimny lub ciepły spadki obrotów o 20-50. Czyszczony slnik krokowy przepustnica ZAWÓR EGR został zaślepiony. Nowe świece zapłonowe stare nadal nadawały się do jazdy nie były zasyfione. zaślepienie zaworu EGR dało tylko tyle...
Witam. Posiadam VW Passata b5 1.6 ahl w gazie. Samochód wcześniej nie chodził na jeden cylinder dodam że dosyć sporo czasu tak jeździłem. Po czasie zdecydowałem się pojechać do mechanika stwierdził, że nie ma ciśnienia w cylindrze i głowica jest do naprawy. Skręcili mi auto i jak przyjechałem tak wróciłem, ponieważ nie miałem środków na naprawę. Gdy...
Witam wszystkich forumowiczów Pugów. Mam podobne zachowanie w moim 607 2.2 Hdi, 2000 rok. Po uruchomieniu na wolnych obroty falują- +- 150- 200 obr, szarpie silnikiem, nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. W czasie jazdy często zapala się lampka awarii silnika - kod engine anti pollution fault. silnik potrafi zgasnąć przy włączeniu się lampki, lub...
Witam, Mój Samochód to Nissan Juke 1.6 z 2012 roku. W skrzyni falowały obroty przez zużycie pasa. Serwis wymienił pas, koła pasowe, zregenerował sprzęgło i sterownik. Naprawa kosztowała oczywiście kilka tysięcy złotych. Od serwisu otrzymałam pisemną 12miesieczną gwarancje na wykonaną naprawę. Po 3 miesiącach i przejechanych niecałych 5000 km auto stanęło...
Opel Meriva 2003 r. Silnik Z16SE Objawy: Falujące obroty Szarpanie przy ruszaniu Brak mocy Błędy: Łączna ilość kodów błędów: 2 P0400 - Za silny przepływ recyrkulacji spalin (0C) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Obecny Podejrzewałem wcześniej EGR.Bo tylko ten błąd się pojawiał.Teraz doszedł jeszcze P0303.EGR podczas...
falować ciśnienie ciśnienie oleju manometr ciśnienie oleju turbina
gniazdo optyczne schemat schemat piły tarczowej zasilacz advance
samsung qe55q7fna płytki elektroniczne
Renault Kangoo 2024 – lokalizacja akumulatora 12V i HV, wersje spalinowe i E-Tech Zetor 8045 – lokalizacja włącznika klaksonu, przełącznik kierunkowskazów, usterka sygnału