witam oglądałem posty na tym forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie o zachowanie równomiernych obrotów w tej konkretnej pompie jakie urządzenie za ten objaw odpowiada
Witam Po podłączeniu czytnika OBD2 diagnostyka wykazała następujące błędy: 1. P0100,Czujnik objętościowego lub masowego przepływu powietrza (przepływomierz) „A” – obwód 2. P0300,Przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w kilku cylindrach Czy to konkretnie wskazuje na uszkodzony mechanizm przepływomierza ? Co do drugiego błędu będę...
Witam mam możliwość kupna Opla jak w temacie. Problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach, czasem na wolnych obrotach potrafi nawet zgasnąć podczas falowania, ale rzadko. Wydaje mi się, że silnik przy przyśpieszaniu nie stracił na mocy i jest taka jak powinna być. Może tylko "ciągnie" dopiero od ok. 1800, ale kiedyś jeździłem innym CDTI...
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Wymiana wtryskiwaczy pomogła.
Zagadka rozwiązana. Nie zamykał się do końca zawór ssania. Dzięki za nakierowanie na odpowiednie tory.
chodzi mi konkretnie o silniczek krokowy.auto na wolnych obrotach faluje.
No właśnie zaczynają się schody w górę, w jednym miejscu mowa, że to błędy od regulatora ciśnienia, a drugie, właśnie jak Kolega robert199 podał od wtrysku, więc co w końcu?
Tak bez problemów zapala.
A ja stawiam na pierścienie do wymiany sprawdz kompresie ?
witam miałem podobną sytuacje w Suzuki Baleno podczas jazdy auto nagle traciło moc lub nagle dostawało strasznej mocy pomogło czyszczenie przepustnicy sprawdz również czy aby cylindry (chyba tak to się nazywa ale chodzi mi o to miejsce gdzie wkręcasz świece) nie są zalane u mnie tak właśnie było brudna przepustnica + 2 zalane świece
Sprawdź czy czujnik ma zasilanie i możesz miernikiem sprawdzić sygnał na jego wyjściu mierząc do masy. Ewentualnie szukaj w blokach pomiarowych czegoś takiego jak ciśnienie w kolektorze bo Delphi Cię oszukuje lub ma zły opis. Gdyby tam było widać ciśnienie atmosferyczne (odczyt byłby równy atmosferycznemu) to ten silnik byłby zalewany na biegu jałowym....
Co do filtru paliwa to nie wiem - kiedy już szarpie jest to takie jednostajne szarpanie jakby, a przy wejściu na obroty na biegu jałowym nie ma problemu i nic nie faluje..
Witam Posiadam suzuki swift GL 1.0 53KM, 98 rok, węgier, 5-drzwi. Problem falujących obrotów chciało rozwiązać kilku mechaników lecz bezskutecznie i wylądowałem w końcu w serwisie suzuki w Krakowie. Dowiedziałem się tam że muszę teraz wymienić silnik krokowy(jałowych obrotów). Moje pytanie brzmi czy ktoś ma takie urządzenie lub wie gdzie można dostać?...
Tak dokładnie to wersja na gaźnikach, dzisiaj pomierzyłem z przyjacielem napięcia i co się okazało. Napięcie na włączonym silniku wynosi 15,20V Przy włączonych światłach 15,60V Alternator 15,64V oraz 15,56V Wydaje mi się że to jednak regulator napięcia jest strzelony, ale czy zawyżone napięcie ładowania powoduję spadek obrotów silnika w zależności od...
witam,mam problem z bodajże instalacją gazową w samochodzie suzuki vitara V6 2.5 1996 benzyna (w oryginale V6 2.0) z instalacją gazową.mianowicie mam następujący problem ,auto nie odpala po próbie podmiany kabla od bezpiecznika do komputera kabel był przetarty w paru miejscach więc wziąłem troche kabla i wpiołem się pod bezpiecznik i komputer ,przed...
Auto narazie zostało wywiezione z podwórka ale to jest raczej 3 z opisu. Narazie auto jest wystawione na sprzedasz jest jeszcze jeden problem z falowaniem obrotów, auto jak się troszke rozgrzeje to zaczyna falować ale nie zdechnie slychać też strzały w wydechu i czasami zaczna chodzi jak traktor i brak mocy po przejechaniu kilku kilometrów. Może być...
Witam Zrobiłem test jazdy na PB - po przejechaniu 300 km w systemie 70 % trasa 30 miasto, wyszło spalanie 7,7 l/100 km. A więc praktycznie tyle ile podaje producent, co przy tym roczniku i przebiegu 153000 km, uważam za wynik bardzo dobry. Silnik na benzynie zachowuje się znacznie lepiej, falowanie obrotów, wystąpiło sporadycznie. Widać, że luzy zaworowe...
okej, świece były mokre, po wyceszeniu wygrzaniu na kuchence gazowej i wkręceniu w motocykl - zapalił. Kolejne problemy, ale one już w sumie były od zawsze czyli trzyma wysokie obroty, a chwilkę jak się nagrzeje to słabe, że aż gaśnie. Po prostu falujące obroty od 1000 - nawet 5000 tys. Czyżby regulacja gaźników ? a może cewki zapłonowe?
ale falują jak ciepły a na zimnym nie więc chyba odpada, ale sprawdzić można ewentualnie można sprawdzić silnik krokowy (lub coś inne co tam jest). elektrit jak tam nie ma krokowego to nie bij bo szczerze to pojęcia nie mam co tam siedzi.
Sondę już wymieniłem wcześniej, ponieważ stara w ogóle nie działała. Zainwestowałem w oryginalną sondę NGK no i zaczęła działać ale tylko wtedy, gdy silnik pracuje na LPG. Diagnoza komputerowa nie wykazała żadnych błędów. Na dodatek zauważyłem kolejny dziwny objaw przy silniku pracującym na benzynie. Po lekkim dodaniu gazu silnik osiąga 2,5k obr/min...
Przyczyn może być kilka - za uboga mieszanka wolnych obrotów - falowanie, gaśniecie itp. Trzeba sprawdzić czy nie ciągnie fałszywego powietrza po przez króćce ssące, wyregulować skład mieszanki śrubami itd. a potem zsynchronizować gaźniki, Drugą przyczyna może być układ wydechowy. Wypalone uszczelki pomiędzy głowicą, a kolektorem powoduje zassanie świeżego...
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Mechanik twierdzi że to termostat się otwiera za szybko i na duży obieg puszczą ale spróbuję tego kartonu. Jeżeli by wskazówka doszła do np 90'C to znaczy że w czym szukać problemu w czujniku czy może wiskoza ? Wydaje mi się że też przez to niedogrzanie więcej pali..... A przy tym falowaniu czasami jest tak że jak pojadę...
Szukałem tych nieszczelności i nic nie mogę wyniuchać, nic nie słychać nie widać. Najgorsze jest to że silnik jak rozgrzeje się to obroty są stabilne, nie falują wahają się w przedziale około 800, jak by były nieszczelność to myślę ze obroty również by były większe. Dziwne jest to jak palę silnik nawet rozgrzany to obroty również lecą na 2 tys. a potem...
Wracajac do tematu.Chciałbym podzielić się swoim problemem . Auto chodziło ok .Troche falowania na wolnych obrotach ale to szczegół. Po wymianie instalacji gazowej na lepszą a dokładnie na bingo -s ( 6 cylindrów) mam objaw na benzynie i gazie nastepujący :w czasie jazdy po ''wrzuceniu na luz" obroty spadaja do 1300 i tak trzyma przez dłuzszy czas i...
Witam. Mam takie pytanko mianowicie po zapaleniu samochodu (Suzuki Vitara 1.6 8V z 90r) na zimnym silniku obroty oscyluja w okolicach 1700rpm po czym przy nagrzewaniu schodzą aż do około 900rpm przy nagrzanym silniku. Dodam że na zimnym silniku delikatnie falują i tak jakby czasem kulał. Potem następuje taka sytuacja że gdy włączam np pozycyjne, mijania,...
Witam, Suzuki szczególnie w mieście/gorące dni na ciepłym szarpie/dusi/wolno wkręca się na obroty. Na zimnym delikatnie dodam gazu i startuje jak torpeda. Na ciepłym po dłuższej jeździe trzeba głęboko wcisnąć gaz, głośniej chodzi silnik i wolniej obroty wędrują po obrotomierzu. Szarpie po wciśnięciu/odjęciu gazu. W trasie chodzi lepiej, wkręca się szybko,...
Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają... Suzuki DR600 z 1987r. nie ma iskry, a zaczęło się tak... Motocykl jak miał dobry humor to zapalił, a potem gasł w niespodziewanym momencie. Okazało się, że miał pęknięty przewód zasilający moduł zapłonowy bezpośrednio na statorze, pęknięcie było widoczne gołym okiem. "Fachowcy" przezwoili całość, ale zrobili...
focus falowanie obrotów magnetofon falowanie obrotów z18xe falowanie obrotów
gniazdo optyczne schemat mitsubishi check zawieszenie tylne laguna
Adaptacja zamiennika przetwornicy w Oplu Insignia AFL Programator Mastercook Elegance - funkcje i obsługa