Przepływomierz, silniczek krokowy? Nie zapędziłeś się trochę?? :D
Miałem podobny przypadek w megance 1.4- 16V z 1999 r. z silnikiem K4J. U mnie falowanie występowało przy niskich temperaturach otoczenia, na zimnym silniku i zanikało w miarę nagrzewania się silnika (zanikało przy temperaturze silnika 50-60*C. Problem ten wystąpił w momencie po wymianie sondy lambda przed katalizatorem. Wymieniłem silniczek krokowy,...
Jak nie pomogą zabiegi z sinikiem krokowym. proponuje sprawdzić szczelność kolektora plastikowego na połączeniu z częścią aluminiową oraz przepustnica, w tych modelach zastosowane są specyficzne oringi, które z biegiem lat twardnieją a co w konsekwencji powoduje odkształcenia a co za tym idzie ciągniecie lewego powietrza. Z dostępnością ich jest ciężko...
Witam ponownie, piszę późno bo nie miałem czasu wcześniej.. Sprawdziłem węże i wszystko wygląda ok, dla pewności wymieniłem wężyk do map sensora i nic nie pomogło. A po odpięciu wężyka od map sensora przy uruchomionym silniku auto zgasło. Ostatnio odpiął mi się taki grubszy wąż idący od silnika do filtra powietrza i auto lepiej pracuje lecz jeszcze...
Wyczyść przepustnicę.
Witam wszystkich.Posiadam renault megane 1.4v16 2004. Poszukuje na różnych forach rozwiazania problemu z moją megane.Znalazłem parę tematów jednak żaden nie pomógł na nasze dolegliwosci.Zakupiłem autko stojące 6 miesięcy bez odpalania.Po odpaleniu wszystko wydawalo sie być dobże,jednak po przejechaniu 6 KM. auto weszło na 2500tys. obrotów.Po przeszukaniu...
Ja natomiast neguję uszkodzenie czujnika wału. Jak jest ciepły nie ma problemu. To falowanie obrotów i zachowanie na zimnym silniku , może wskazywać na czujnik temp./podwójny/ lub silnik krokowy. Jak piszecie , diagnoza kumatego diagnosty da miarodajną odpowiedz.
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Kilka dni temu kupiłem Renault Megane Classic 1998 i mam pewien problem. Gdy silnik jest zimny i go zapalam to wszystko zdaje się być OK. Zapala od pierwszego razu, chodzi dość płynnie, trzymając w okolicach 1200 obrotów. Wystarczy jednak że dołoże gazu do około 2000 obrotów i trochę ponad, samochód zaczyna...
Witam wszystkich Mam na imię Marcin, jestem z Poznania. Mam Renault megane 1,6 8V 90 KM z 1997 roku. Mam następujący problem: Przy zimnym silniku, obroty są na poziomie ok. 1200 na minutę, potem w miarę rozgrzania się silnika powoli spadają i osiągają ok. 500, przy dodaniu gazu obroty szybko spadają i falują w zakresie 800-300 po czym znowu osiągają...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam szanownych forumowiczów. Mam niewielki problem z samochodem. Po rozruchu chodzi bez zarzutu lecz kiedy próbuje ruszyć od ok 2 tyś/obr do 3 tyś/obr silnik traci obroty i przerywa. Wszystko znika jak tylko wzrośnie temperatura silnika. Znalazłem sposób który sprawdza się od 2 miesięcy ale niestety kosztuje trochę paliwa i czasu. Odpalam samochód...
Na zimno silnik szaleje i gaśnie...pojawią się błąd DF119 def2 czyli sygnał poza granicami. Po rozgrzaniu usterka mija i błąd też silnik chodzi dobrze.... Fazator nie grzechocze czy to zimny czy ciepły silnik Odłączenie zaworu zamiennych faz nic nie zmienia... Czy to jednak wskazuje jednak na coś z kołem zamiennych faz lub jakością oleju? Jakieś pomysły...
Witam Auto śmiga ładnie lecz na zimnym silniku brak wolnych obrotów po prostu zapali pochodzi 10s i zgaśnie są takie błędy: P0335 Czujnik A położenia wału korbowego-usterka P0340 Czujnik położenia wału rozrządu-usterka P0010 Obwód regulacji faz rozrządu Oba czujniki podmieniane instalacja ok zresztą jakby czujnik wału był walnięty to by wcale nie odpalił....
Witam wszystkich. Mam megankę 2001r 1,4 16V i mam z nią mały problem - przy uruchamianiu silnika obroty powinny się kształtować około 1200-1300 obr/min, tym czasem u mnie jest to 800 obr/min, gdy silnik się zagrzeje jest wszystko ok oroty 700-750. Co może być powodem zaniskich obrotów przy uruchamianiu zimnego silnika. Silniczek krokowy już wykluczyłem.
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Witam. Mam Megankę kombi z 2009r. II model. Silnik 1.6,111 KM benzyna+gaz. Od dwóch miesięcy mam problem z obrotami na ziemnym silniku. Po odpaleniu i wciśnięciu pedały gazu obroty na zegarze idą do góry,ale samochochód się dławi. Po jakimś czasie wciskania gazu silnik nagle dostaje mocy i już jest ok. Jeśli to ma znaczenie to zanim zaczął się ten problem...
Witam, mam problem z renault megane 1.6 8v 75KM 1996rok, mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny, megane ma za niskie obroty około 0,5 tyś, a gdy sie nagrzeje dochodzą aż do 2tyś na biegu jałowym, silnik krokowy+czujnik położenia przepustnicy wymieniłem, podciśnienia też są ok, dodam jeszcze że po odłączeniu silniczka krokowego silnik nie reaguje,...
Samochód: 1999r. 1,4 16V na pełnym wtrysku Silnik, gdy jest zimny, po uruchomieniu ma bardzo nierówne obroty. Występują takie skokowe zmiany obrotów - regularne zwiększenie obrotów po którym następuje powrót do normalnych. Sytuacja ta występuje do czasu, gdy silnik się nagrzeje. Problem się nasila, gdy jest zima a ustępuje gdy jest lato. Ten sam problem...
Witam wszystkich. Od kilku dni pojawił się problem z wolnymi obrotami w mojej Renówce. Na zimnym silniku odpala bez najmniejszego problemu. Obroty około 1100, lecz zauważyłem że na ssaniu pracuje jakby na 3 cylindrach. Po rozgrzaniu obroty ok 500 (takie miała zawsze). Problem pojawia się kiedy w czsie jazdy już na ciepłym silniku puszcze ją na luz np....
Po wymianie rozrządu, auto na zimnym silniku gaśnie i odczytałem takie błędy. 4pkt
Renault Megane 2 1.6 16v 2004 benzyna. serwis 2007 przegląd 2008 (filtry,świece,olej,pasek rozrządu.....itd 2007 listopad) Przebieg 89.000km Paliwo 95 Bateria nigdy nie zmieniana(elektronika oryginalna). Samochód nie posiada żadnych przeróbek wszystko fabryczne. Witam i proszę o pomoc. Jak wspomniałem w temacie ( patrz wyżej ) to mój samochód. Mam problem...
Witam wszystkich. Mam Megankę 2001r 1,4/16V i mam z nią problem. Przy uruchamianiu zimnego silnika obroty kształtują sie w okolicach 800obr/min, a powinny być znacznie wyższe około 1200-1300obr/min. Gdy silnik się zagrzeje wszystko jest ok, obroty 700-750obr/min. Co może być tego powedem, silnik krokowy już wyeliminowałem, jest ok. Proszę o radę. Pozdrawiam.
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Szanowni koledzy od jakiegoś czasu moja renówka długo po odpaleniu zimnego silnika chodzi na wysokich obrotach(ok.1500obr/min).
Ja bym pomierzyła podciśnienie w kolektorze. Skoro faluje to widocznie jest za mąae i automatycznie obroty chcą być za duże.
Widzieliście kiedy w lagunie silnik krokowy? Bo ja nie. No chyba, że ma tam silnik 1,6, z megane. Reset kompa.. Dobre sobie!
Problem rozwiązany. Przyczyną falowania obrotów był zużyty reling (uszczelka) przepustnicy, na zimnym silniku był twardy jak plastikowa uszczelka. Temat można zamknąć. POZDRAWIAM.
To na pewno, że tak, a jeśli byłbym fachowcem (mechanikiem samochodowym), to bym tu nie pisał 😉. Tak poza marginesem, to sprawdziłem elektrozawór, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik wału, wymieniłem świece. Samochód nie pokazuje żadnych błędów, tamten wcześniej, co napisałem, zginął już, znalazłem spaloną żarówkę stopu tylko. Jedyny mankament,...
Witam Mam taki problem, jakiś czas temu w aucie mojej żony był problem z wolnymi obrotami. Rano jak było zimno autko miało bardzo niskie obroty około 500rpm. W lecie zaraz po odpaleniu i włączaniu klimy obroty tak spadały że telepało całą budą po zagrzaniu obroty się stabilizowały na około 750rpm znajomy pseudo mechanik podkręcił obroty używając do...
Witam pacjent renault megane 1 2002 , 1.6 16v k4m 107 KM objawy : 1. Na rozgrzanym Obroty falują między 500 -1000 obr 2. Na zimnym, jak i minusowych temperaturach obroty ustawiają się powyżej 1200 / 1500 obr 3. Silnik nierówno pracuje na wolnym biegu zauważalne trzęsienie jakby na 3 gary chodził ale nie to . Sprawdzono / wymieniono : - Silnik krokowy...
Po kliku tygodniach obserwacji i prób napraw wciąż to samo. Mechanik powiedział że nie ma sensu sprawdzać kompresji bo i tak robi się to na cieplym silniku, a wtedy problemu nie ma. Moje obserwacje to - płyn chłodniczy nie ubywa i nie ma w nim grama oleju, nie ma bąbelków, a węże są miękkie - oleju nie przybywa, brak kropelek wody na bagnecie - silnik...
Witam miałem ten sam problem na zimnym silniku obroty wachały się od 700 do 1000 na wyższych było ok można było jeździć problem zaczynał się przy hamowaniu np przed skrzyżowaniem gdzie trzeba było zdiąć nogę z gazu. Gdy spadał do 1500 tys obr. to szarpnął obrotami i gasł, czasami po tym był problem z ponownym uruchomieniem silnika. W moim przypadku...
Czy to normalne, że jak auto jest zimne (mowa o sytuacji kiedy auto stoi na temp. minusowej) to po wystartowaniu, zanim silnik się nie rozgrzeje to obroty się wahają ok 1600-2000. Uważam, że to nie jest normalne. U mnie w megance, taka sytuacja wystąpiła po wymianie 1 sondy lambda. Z tym, że obroty po odpaleniu zimnego silnika zaczynały falować dopiero...
Witam wszystkich. Od miesiąca borykam się z problemem podwyższonych i falujących obrotów w mojej Megance, ale od początku. Samochód to Renault Megane Classic 98r 1.6 8v + gaz Brc Just II generacji. Problem powstał podczas jazdy. Zaświecił się zygzak i zaraz obroty podwyższyły się na 1500. Po przejechaniu jakiś 5 km zatrzymałem się zgasiłem samochód...
Witam. Od wczoraj mam problem z moim autem. Po pracy postanowiłem wyczyścić przepustnice i silniczek krokowy, ponieważ nie podobały mi się obroty, na których pracował po rozgrzanym silniku.. Tzn. Na zimnym było okej na benzynie jak i na gazie. Po rozgrzaniu na beznzynie dosłownie delikatnie było czuć nie równe obroty ale jak się przelaczylo na gaz już...
Mam problem z Renault Megane II, 1.6 16V 2002. Samochód posiada instalację gazową. Kiedy były większe mrozy auto odpalało i nie gasło, czasami podczas tych mrozów kilka razy jednak po uruchomieniu obroty spadały i silnik chciał zgasnąć. Po dodaniu gazu i przytrzymaniu i rozgrzaniu 1 minuty kiedy ruszyłem żabie skoki ale póżniej już powiedzmy że ok....
Witam !!! Mam podobny problem. Silnik 1,4 96 r. benzyna + LPG. Odpalam na benzynie i trzeba kręcić kilka razy. Na początku w ogóle nie łapie, za 3-4 razem łapie chwilę pochodzi i gaśnie. Jak ciepły to nie ma żadnego problemu. Nie ma falowania obrotów ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Jak już zapali to chodzi ok. Czujnik temperatury zmieniony, zawory...
Rozwiązanie jest banalne - obniż napięcie zasilania czujnika ciśnienia. Te czujniki miały wade fabryczną polegającą na przegrzewaniu się struktury czujnika lecz należy pamiętać że nie od temp silnika. Następna sprawa to reset komputera ! Polega to na odpięciu aku na kilka godzin ponownym jego podpięciu i odpaleniu silnika i pracy na biegu jałowym az...
Dzisiaj rano silnik zimny było ok. Po rozgrzaniu zaczął falować na jałowym ok 8 cykli, po czym gasł albo 5 cykli i sie wyrównywały . Odłączylem wężyk elektrozaworu pochłaniacza par benzyny (od strony przepustnicy) i pracuje na rozgrzanym prawidłowo. Zatkam palcem ten wężyk- gaśnie, złącze z przewodem od pochłaniacza(symulacja otwartego elektrozaworu)...
Cześć wszystkim, od 2 miesięcy próbuje doprowadzić Megankę do ładu. Na początku zaczęły się problemy z odpaleniem na zimnym silniku, musiałem wyłapać moment jak wskoczą delikatnie obroty i przycisnąć go aż się rozgrzeje. Jednak z czasem zaczął po prostu gasnąć nawet, kiedy się rozgrzał. Wymieniłem czujnik wału korbowego i walka rozrządu. Problem z odpaleniem...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Witam ślicznie wszystkich forumowiczów-jestem tutaj nowy i mam nadzieje że na tym forum znajdę odpowiedź na moja usterkę którą przeleciało już sporo elektro speców oraz salon renault i nic:) napiszę w skrócie bo całość zajęła by książkę:) Kupiłem megane 2006 rok 2.0 turbo 224KM Od początku mam wypadanie zapłonu pyrkanie z rury-myślałem że cewka Lecz...
Od jakiegos czasu cos nie halo z nia jest co do rownej pracy silnika tez mozna miec pewne ale... czasem jest naprawde dobrze czasem gupieja obroty. Niedawno byl problem bo przerywal w czasie jazdy sprawa ucichla wymienilem filtr paliwa. Dodano po 5 Wczesniej byly problemy z obrotami mianowicie falowaly teraz z reszta tez czasami tak sie dzieje, ale...
Witam. Niedawno kupiłem takie auto do doinwestowania. Problem jest taki, że gdy silnik jest zimny odpala na dotyk, obroty nie falują, ekonomia i moc ok. Gdy jest ciepły nie zawsze da się go odpalić za pierwszym razem. Próbuje gadać ale nie udaje mu się, gdy już odpali, to wszystko jest w 100% ok. Słyszałem już różnych ''ekspertów'' że pompa się kończy,...
falowanie obrotów zimnym silniku falowanie zimnym silniku mazda falowanie obrotów zimnym silniku
tablet obracanie ekranu blokada rozrusznika vectra diesel rozruch
maszyna szycia łucznik bębenek łucznik bębenek chwytak
Setra S 517 błąd 07F0EA – oś skrętna, czujnik położenia, diagnostyka RAS Czujnik skrętu trzeciej osi Setra S 517 2015 – lokalizacja i montaż