Stawiam na zawór cr
Po ściągnięciu paska wszystko ładnie się kręci ? Każda rolka ?
Do rozrządu zajrzyj, znany temat. Jak byś miał SD, to tam można podejrzeć synchronizację rozrządu.
No i? Grzebiecie głęboko, a zapominacie o podstawach. To co się robiło w dużych fiatach, polonezach....
Trzeba patrzyć na parametry szczególnie czujniki i map sensor na zimnym i ciepłym kiedy faluje
Jakieś wyjście jest, diagnostyka, ale nie wiadomo co autor swap-a miał na myśli. pozdrawiam
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Może tutaj znajdziesz odpowiedz http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Scorpion Mini ciśnienie 1,2 max spadek do 0,95 przy 155KM. Za dużo :( i to jest precyzyjna odpowiedź :D przy scorpionie st zmiany ciśnienia będą na poziomie +/- 0.05 bara. To super wynik, bo nawet po cut offie praktycznie nie ma przyrostu ciśnienia.
Zgadza się, na pedale gazu jest regulacja.Mocowane 4 wkrętami do uchwytu,wystarczy troszkę poluzować i delikatnie przekręcać (pół milimetra w twoim przypadku to już za dużo) :)
Czy w towim silniku jest takie urzadzonko ktore nazywa się silniczek krokowy ?? nie znam zbyt wiele szczegołow odnosnie osprzetu tego silnika ale prawdopodobnie przyczyną może być silniczek krokowy a dokladniej jego zanieczyszczenie. powinien byc usytuowany w okolicy przepustnicy jesli nie jest z nią zintegrowany mozna go wykrecić i przeczyscić. najlepiej...
Prawdopodobnie do silnika dochodzi nierównomierna mieszanka paliwa. Często problem w tych motorach był uszczelniaczami na wtryskiwaczach. Robiły się twarde i do silnika dochodziło dodatkowe * lewe* powietrze. Jeżeli motor nie dostaje lewego powietrza to będziesz potrzebował manometru do kontroli ciśnienia sterującego i głównego paliwa. Przyczyną falowania...
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
A gdzie dokładnie mieszkasz? Dodano po 17 Reset czujnika położenia przepustnicy polega na zmostkowaniu odpowiednich styków w jego wtyczce. Co i jak w seacie to nie wiem ale ściągnij sobie jakąś książke, tam będzie to opisane.
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
Witam Mam problem ze swoim bmw. Falują obroty jak stoję na światłach. Silnik podczas jazdy pracuje poprawnie, nie odczuwam żadnych problemów przy większych prędkościach. Wymieniono : Cewki Świece Odme Rozrząd Węże od chłodzenia Czyszczenie misy i ssaka z wymianą uszczelki Czyszczone i zamieniane miejscami elektrozawory Wymieniony olej i wszystkie filtry...
A co z poziomem płynu chłodniczego w mazdach gdy jest go zamało takie właśnie wystepują objawy falowania. www.mazdaspeed.pl
Jak masz możliwość to podmień przepływomierz z auta w którym nie falują obroty.
witam mam ten sam problem od 2 dni.od jakiegos czasu leci mi z egr czy jak to tam sie pisze w PL jezdzilem dalej,ostatnio odpalilem go pod robota i chcialem ruszyc nie mial mocy podlaczylem go pod kompa pokazal przeplywomierz wymienilem bo mechanik byl pewien na 100% dalem za niego 90 funt.okazalo sie ze na nowym ma moc ale silnik jak by sie dlawil...
Brakuje podstawowej informacji - jaki silnik?
A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
Przypuszczam ze silnik chodzi rowno tylko jak jest zimny. Trzeba sprawdzić cisnienie na szynie CR po nagrzaniu silnika. Prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia jest padnieta. Znam to z autopsji.
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Udało się rozwiązać problem, mam dokładnie to samo po wymianie UPG
Witam, auto jak w temacie z lpg. Jednak problem jest zarówno na benzynie jak i na lpg. Sterownik jakby schodził za nisko z obrotami co jakiś czas przez co silnik się trzęsie i znowu obroty podskakują. Jednak poza tym podczas jazdy nie ma problemu, z odpaleniem auta też nie ma żadnego problemu. Błędów oczywiście w ECU brak. W parametrach tez nic niepokojącego...
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
pod maska lewa strona miedzy przednia szyba a sciana grodziowa w plastikowej czarnej obudowie na srubki 8mm
Tak naprawdę nam nie robi jakie jest ciśnienie paliwa, naszym zadaniem jest podać tyle gazu aby skład mieszanki był odpowiedni i z opcją podciśnienia mamy większe pole manewru aby tego dokonać.
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
Raczej problem z can lub zasilaniem.
podpowiem mam ten sam problem tylko że mi falują obroty na benzynie ciężko jest go odpalić na zimnym i ciepłym silniku sam szukam jeszcze przyczyny ale wiem na 99% że jest to wina instalacji gazowej albo jest źle podłączona albo tak musi być i już
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Zdzisio164 mam ten sam problem prosze napisz co jest przyczynom
W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
W moim matzie zaczeły falować obroty biegu jałowego. Programowałem obroty biegu jałoweg i nic . Czyściłem silnik krokowy i to nic nie dało. Czy to może być rozrząd ??.
Dzięki za zainteresowanie,no właśnie diagnostyka nie wykazała zadnych błędów, dzisiaj przeczyściłem wtyczkę od komputera, lecz brak poprawy,odłączenie ABS, oraz wentylatorów chłodnicy równiez nic nie zmienia. odłączenie wtyczki z czujnika od prędkościomierza przy skrzyni powoduje ustanie objawów, i to mnie właśnie dziwi, bo prędkościomierz wskazuje...
Ja bym CI radził również zerknąć w dolot(czy czasami olej się nie gromadzi),w silnikach JTD i HDi również zwracam uwagę na falowanie obrotów na biegu jałowym(znaczne przebiegi),świadczyć to może o alternatorze który jest juz w kiepskiej formie tyczy sie to głównie silników JTD ale spotkałem się z tym również w HDi,
Witam! Moze odpowiedz zbyt pozna, ale zawsze przydatna. Jest to problem typowy dla Carismy 1.8GDI - powodowany przez system recyrkuacji spalin. Przepustnica brudzi sie od sadzy, zapycha sie silniczek krokowy i to powoduje nierowna prace silnika. Na forum mitsumaniaki.pl jest opisane dokladnie jak nalezy czyscic przepustnice. Nie jest to skomplikowane...
Witam. Mam problem z falującymi obrotami na wolnych obrotach po właczeniu klimatyzacji. Normalne 780. Po włączeniu 1050-1150 i tak cały czas. Nasilają się w miarę wzrostu temperatury silnika. Wręcz silnik skacze. Po wyłączeniu klimy wraca do normy. Ciśnienia na zaworach w trakcie usterki 15-16 i 2-2,5. Dziwne jest to że sprężarka cały czas pracuje sprzęgło...
Zawór na pompie - myślisz o zaworze scv ? jak mogę wyczyścić taki zawór domowymi sposobami ?
Problem rozwiązany, winowajca okazał się zawór EVAP czyli od oparów benzyny ze zbiornika. Wymieniłem go i problem znikną w moim przypadku :gitara:
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
Jakie mogą być przyczyny falowania obrotów? Bo już nie mam siły do walki. Skoda Fabia 1 1.4 MPI https://filmy.elektroda.pl/76_1755950474...
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
witam wszystkiem. mam samochód seat cordoba 1.4kat 8v w gazie z roku 1997. i mam taki problem że falują mi obroty na biegu jałowym tylko że pod naterzeniem prądu tzn jak włacze światła wentylatory radio itp. a jak sie powyłacza to jest prawie że dobrze i tak samo jest na gazie jak i na benzynie i myslałem że to przeoustnica kupiłem druga też uzywana...
drga silnik jakby nie palił na jeden cylinder na wolnych obrotach. C Tu masz odpowiedź.
Ziomki pomozecie?? jaka moze byc tego przyczyna? Citroen C3 1.4i 8V benzyna...falujace obroty na biegu jałowym...
obrót jałowy scania wysoki obrót jałowy regulacja obrót jałowy
oporność głośnik ustawienie wtryskiwacza energia pomiar zużyć
samsung le46b530 odkurzacz profi
Kosz górny do zmywarki Whirlpool ADG 9836 - dostępność i zamienniki Napięcie na pin VIN w Arduino MEGA: 7-12 V