Mialem podobny problem, wina byl walniety stojan na alternatorze, napiecie spadalo ponizej 12V i takie podawalo na komputer. Miernik cegowy tez pokazal bardzo niski prad ladowania.
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
Do czyszczenia silnik krokowy ,przepustnica i potem programowanie wolnych obrotów
Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
Konieczne było zmniejszenie obrotów
cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
Falują bo walnięty jest silniczek krokowy.
Czy w tym silniku nie powinno się regulować luzów zaworowych?
Witaj. Myślę że, sam sobie dałeś odpowiedz na swoje pytanie. Skoro po podaniu bezpośrednio pod świecę benzyny silnik odpalił, to wina tkwi w gaźniku. Coś gdzieś musi być jeszcze zapchane. Musisz jeszcze raz dokładnie sprawdzić gaźnik. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem i zalać świeżym paliwem. Nic mądrzejszego nie wymyślę. Pozdrawiam.
Czy znalazłeś rozwiązanie? Strzela mi glebogryzarka....
Bezpieczniki i przekazniki luzie nie mają więc myślę że to mogę wykluczyć a kable orze aparacie zaplonowym nie są pognite ani przy siedział. Myślę że zacznę od kolejnej wymiany swiec ew mam drugie kable które przyszły z cewka. Co o tym sądzisz? Dodam że szarpie tylko na gazie i falują obroty
Turbo raczej nie raczej strona wtryskowa. Filtry paliwa?
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
Witam Mam ten sam problem , na rozgzrzanym silniku faluje brym-brym -brym jesli znalazłes problem proszę o odpowiedz
Gaźnik do przejrzenia i czyszczenia.
Hm, a ja powoli zaczynam mieć mieszane uczucia, mam kosiarkę Stiga i praktycznie od nowości obroty falują a we wrześniu będzie mieć dwa lata. Co zawiozę to wg nich zapchana dysza, silnik hondy, paliwo już przez sitko i szmatkę leję i po godzinie znów to samo powoli wstyd tym kosić, bo szału dostać idzie od tego falowania obrotów. Stara kosiarka MTD...
bede potrzebowal do tego jakiegos specjalnego narzedzia ?
witam mam problem z obrotami w hondzie na ciepłym silniku obroty zaczynaja falowac ostatnio po sciagnieciu klemy na dłuzszy czas, chwile przestały ale dalej to samo czy to moze byc jakis bład?
Wyregulowałem naciąg sprężynek przy gaźniku - to było główną przyczyną trudności w zapalaniu i przyczyną falowania obrotów w trakcie pracy.
Odpowiedz mi na pytanie jaką temperaturę widzi sterownik a ja Ci powiem co jest uszkodzone.
Witam kolegę... ja tez miałem problemy z moją Hanią i koledzy na forum elektrodki napisali ze może to być wina przekaźnika pompy paliwa... Doradzili mi prze lutowanie jego styków. Teraz czy zimno czy ciepło czy ciemno czy jasno czy silnik rozgrzany czy zimniuteńki pali bez problemu i nie ma żadnych problemów . Może to to ... ale te falujące obroty hmmm
Jakie są korekty ?. Błędu EGR nie ma,ale może jest nieszczelny. Obroty nie falują? Wskazania temperatur są realne? Sprawdź rano czy pokazują mniej więcej to samo (odchyłka kilku stopni nie ma znaczenia) Przemyj na początek przepływkę jakimś zmywaczem (nie dmuchaj powietrzem). zbiornik jest wyraźnie „zasysany” Tak ma być.
Wypraszam sobie , mam diesla i nic nie trzęsie na wolnych obrotach. A tak poważnie to stwierdzenie że tak mają te auta jakoś do mnie nie przemawiają.W autach są poduszki silnika które mają eliminować drgania silnika,może to , ale szarpanie .Czy na wolnych obrotach silnik chodzi równo ,czy obroty falują?
Dzisiaj sie cos pogorszylo bo nawet jeslij silnik byz zagrzany to nadal obroty falowaly... obroty sie wachaja tylko jesli auto stoi na niskich obrotach
Po wymianie sprężyn (pasują z sinika Honda GX160), uszczelek gaźnika, czyszczeniu gaźnika, wszystko działa jak należy. Falowanie obrotów ustąpiło.
dzięki, jakoś przeoczyłem ten schemat- zapomniałem dodać, że jak zdejmuję filtr powietrza od razu wchodzi na obroty, gwałtownie przyspiesza a jak zakładam z powrotem to nie od razu spadają obroty tylko po kilku sekundach... Dodano po 9 może ktoś mi podaruje 1,75 pkt bo nie mogę ściągnąć schematu a nie chcę zaśmiecać forum kolejnym tematem- ssanie się...
Odepnij silniczek krokowy i zobacz czy dalej będzie falowanie.
Sprawdz przewody podcisnieniowe
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
Witam; mam to samo z tymi obrotami i mam pytanie gdzie się resetuje ten cały komputer? proszę o pomoc! Dzięki z góry!!!
Wyczyszczona na poczatku
Udało mi się ją zdemontować, umyłem, nowe uszczelki pod gaźnik i falują obroty, tak jak u autora tematu, co z tym fantem zrobić ? Na gorąco nie mam wolnych obrotów.
Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem, że auto stojąc (gdy się rozgrzeje) utrzymuje obroty silnika w granicach ok.800 obr/min, ale w przypadku rozpędzenia samochodu i jazdy na "luzie" obroty pozostają jak na ok. 1500 obr/min. Dodam jeszcze, że puszczając gaz, obroty falują. Za wszystkie sugestie wielkie dzięki.
Witam Wszystkich! SILNIK (niestety) Od Rovera ---> 2.0 TDI 105 Km. Gdy silnik nabierze temperatury to raz na jakiś czas przerywają mu obroty (szarpie przy dodawaniu gazu), na biegu jałowym falują o 0 do 1000 obroty. Gdy jedzie się normalnie i ciepły silnik wyłączę na np. minutę bądź 5 od razu obroty falują (dźwięk wydaje się taki jak by nie dostawał...
Czy chłodnica jest w oryginale ? Jeśli w czasie jazdy nie temperatura nie wzrośnie do 80 % to powinno być ok jeśli dojdzie to czerwonego pola to termostat może być uszkodzony a falowanie obrotów to podejrzewam na uszkodzoną pompę paliwa . Jeśli na ciepłym uruchamia się ciężko to na 100% pompa ale są i na to sposoby aby nie wyjmować pompy
Skoro problem powrócił, a mechanik zgrywa jakiegoś tajemniczego gościa, to jedź do niego i zażądaj naprawy w ramach gwarancji za wykonaną usługę. A jak nie, to niech oda pieniądze. W końcu to nie jest jakiś pan łaskawca, co to ci auto z litości zrobił... A niestety ElpigazN ma rację. Bez znajomości instalacji i wiedzy w zagadnieniu, sam raczej niewiele...
Kiedyś miałem civica 1.5 silnik na wielopunkcie i przy przestawieniu rozrządu o jeden ząbek auto nie wkręcalo się do końca, tylko do 5 tys. Obrotów. Przestawiłem i działało. Nic się więcej nie stało. Dużo też zależy od tego czy rozrząd jest przestawiony o 1 ząbek do tyłu czy do przodu. Ale przy starszych konstrukcjach widziałem, że paski rozrządu mogą...
no to fajnie i wszysko ok obroty itp?
mam podobny problem z honda civic czy wymiana sprzegla Ci pomogla ?
Witam wszystkich Problem polega na tym że po uruchomieniu zimnego silnika na ssaniu kosiarka natychmiast uzyskuje wysokie obroty . Po przestawieniu na koszenie (żółw/zając) obroty się stabilizują są względnie normalne. Niestety po wyłączeniu i po ponownej próbie włączenia kosiarki można jedynie uzyskać na ssaniu niskie falujące obroty oraz strzały od...
silnik 8 zaworowy zacięty zawór ERG
A falowanie obrotów było spowodowane wytarciem, wypłukaniem czarnego oramowania motylka na przepustnicy. Kolega dał trochę smaru na krawędź motylka i falowanie ustało ;).
więc nie sądzę, żeby to była jego wina... Serio..? A ja myślę, że to właśnie jego wina. Co zrobiłeś do tej pory? Zacznij od wyczyszczenia gaźnika, i przyłóż się przy składaniu zwróć uwagę na prawidłowe uszczelnienia.
Witam posiadam Hondę Civic Vi z 1998r 1.4 75KM, mój problem polega na tym że wymieniałem kolektor ssący bo miejsce w którym był króciec wody zrobiła się dziura. Honda przed wymianą kolektora pracowała normalnie, po wymianie obroty falują od 1000 do 1800 obr, co może być przyczyną? Pozdrawiam
Witam, mam problem z silnikiem Honda GX120. A mianowicie, kiedy przekręcam manetkę ma maksymalne obroty to silnik faluje, przy niższych ten problem nie występuje, zauważyłem też kiedy przytka się trochę wlot powietrza problem ustaje. Gaźnik jest wyczyszczony. W czym mogę szukać przyczyny problemu?
Sprawdź luzy zaworowe.
falowania napewno, a co ci szkodzi sprawdzić: zapal dogrzej motor i poluzuj odpowietrznik obserwując poziom płynu chłodniczego
tak . i dalej nic .
Z opisu obstawiam odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz czy to odpowietrznik jest winowajcą odkręcając korek baku gdy pojawią się problemy z falowanie obrotów. Może być też problem z gaźnikiem ale najpierw odpowietrznik sprawdź.
obrót falować honda honda falować obrót silnik honda civic falować obrót
lodówka zamrażarka stycznik ekspres krups konserwacja pomiar temperatura atmedze
Podgrzewacz gazowy Neckar N19E włącza się bez odkręcenia kurka Jak zresetować napęd SupraMatic P bramy garażowej Hörmann