Czyli aku trup. Odpal z kabli niech trochę pochodzi może akumulator się wzbudzi jak nie to do wymiany.
słynny LNK304GN Jesteś pewien czy tam na pewno siedział LNK304? Pytam, ponieważ mam na stole prawie identyczny sterownik i u mnie siedzi LNK364GN . ;) Przy LNK304 powinien wstać pod warunkiem, że dostaje odpowiedź z OPT2 (transoptora) i dalej TL341. Czasem się zdarza, że przy wystrzale LNK364GN uwali też ten transoptor.
Zdecydowanie lepiej dobijać starą baterię niż nową. Przy okazji - nowa bateria magazynowana w domu dostała zwarcie po 2 dwóch latach... Baterie montowane przez producenta samochodu wytrzymują dłużej - znam przypadek 9 lat, ale samochód jeździ rzadko i na długich trasach. Częste rozruchy i krótkie jazdy, szczególnie zimą, szybko wykańczają akumulatory....
Jakie napięcie na DZ2, na sprawnym module powinno być tam 5,6V. Q5, R73, R74 sprawne? C30=2,375k, C29=2,247M, C31=2,342M. Oporności na C30 i C31 powinny być prawie takie same, ponieważ plusy C30 i C31 są przedzielone tylko dławikiem L1. Zapewne Twoja pomyłka w pisowni. :D P stronie wyjściowej diody, dławik i elektrolity. D10 i D11 wymieniłeś na nowe...
Jak dasz diodę to woltomierz będzie pokazywał napięcie naładowania kondensatora a nie napięcie w instalacji więc po co wtedy ten woltomierz jak nawet po wyłączeniu silnika woltomierz będzie pokazywał przej jakiś czas podwyższone napięcie. Jeżeli pomiar jest na osobnym wejściu niż zasilanie to masz całkowitą racje, ale jak jest pobierany z lini zasilania...
Może jakieś zwarcie wewnątrz? Tak jakby przetwornica prubowała startować, ale ma przeciążenie na wyjściu i zabezpieczenie odcina zasilanie. I tak w kólko. To by tłumaczyło cyklicznośc usterki i spadki napięcia w momencie włączania
Wysokość położenia tależyka też może wpływać na tą usterke.
Normalne.Te fluktuacje swiadczą o tym że sonda próbkuje. Po co wam te vagcomy,jak nic z tego nie kumacie?
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Zatem czy masz dokładnie 2.5V na TL431? Oraz czy sprawdziłeś ten kondensator niebieski 680 nF obok cewki 104?
Temat wraca. Tym razem błąd P0135. Mimo że to 3 tłoki, to mam wrażenie, że dziwnie pracuje. Patrząc na to, co wcześniej sprawdziłem, wątpię, że wina sondy. Ktoś coś podpowie? https://obrazki.elektroda.pl/3474942400_... https://obrazki.elektroda.pl/2722615600_...
Witam, Mój zasilacz w Commax DPV-4PN po włączeniu daje falujące napięcie wyjścia w granicach 12-12,5 V, a powinien dawać 14,5 V, a dioda "mruga i pyka". Po zadaniu obciążenia z ekranu kineskopu napięcie wskakuje na znamionową wartość i domofon działa, ale tylko dzwoniąc dzwonkiem z kamerki zewnętrznej (włączając kamerę z panelu na videotelefonie tylko...
Dzień dobry wszystkim! Pytanie do doświadczonych elektroników. Pacjent Golf 6 1.6 TDI CAYC. Problem polega na falującym napięciu na zacisku 30. Napięcie skacze od 12 do nawet 16,5 V. Sterownik nie zgłasza żadnego błędu spowodowanego zbyt wysokim napięciem. Podczas hamowania silnikiem wyskakuje błąd P0087 tj. zbyt niskie ciśnienie paliwa w zasobniku....
Wymiana alternatora załatwiła problem
W skrócie i dokładnie to otrzymałem brakujące tranzystory: Q12 a jest nim AO3407, dostępny najszybciej jako "A7xx"; gdzie xx to data produkcji; ale w drugiej aku miałem jeszcze inny tranzystor znaczony jako "21ND" oraz Q13 a jest nim 2N7002, w obu aku miałem znaczone 72k zrzuciłem elektronikę aby nie doszło do zwarcia i oba tranzystory podmieniłem,...
Bezpieczniki mają podane 250V bo to ich znamionowe napięcie pracy. Przy wyższym podczas przepalenia będzie się ciągnął łuk wewnątrz. Trafo ma tylko jedno napięcie 10V? Uzwojenie jest dzielone i powinno być 2x 10V (około) - pomiędzy odczepami 1-3 oraz 2-3. Jakie napięcie masz na diodach Zenera? Powinno być po ok. 6,1V na każdej. Na schemacie zauważyłem...
to zwykła grzałka, dostaje napięcie to grzeje.
Cześć wszystkim. Parę dni temu radio w aucie przestało grać - pomyślałem, że to pewnie bezpiecznik, ale bezpieczniki były ok. Najpierw podłączyłem radio w domu pod zasilacz i gra idealnie, wszystko działa. Na przewodach w aucie jest takie samo napięcie jak na akumulatorze około 13,5V ale po podłączeniu radio nie odpala. Zacząłem mierzyć i na tych przewodach...
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
To prosty układ transformatorowy wyposażony w prostownik sześciopulsowy. Stawiam na jakość połączeń i stan elementów łączeniowych. Przełącznik zakresów prądowych; stycznik; włącznik; Połączenia wewnątrz urządzenia - w szczególności śrubowe, skręcane, wszelkie wsuwki samochodowe itp. Oczyścić, wywiać wszystko ze środka sprężonym powietrzem, omieść pędzlem,...
Kondensatory elektrolityczne: C91, C503, C514 wymienione na nowe?
Regulator padł valeo czy bosch?
Tak jak pisałem w pierwszej wiadomości napięcie na nodze 5, U101 faluje.
No to do niezłych fachowców jeździsz. Wymrugaj błędy (kody migowe), zbadaj czy sonda pracuje, jeśli nie to wymień sondę i olej w silniku jeśli już długo tak jeździsz (rozrzedzony benzyną=szybka utrata panewek). Jak zbadać sondę i wymrugać kody bez problemu wyszukasz w necie. Jeśli sonda nie daje napięcia (może być inny powód) musisz wzbogacić mieszankę...
Częste problemy z ładowaniem w tym modelu to nieszczęsne styki pinów ładowania z płyta główną, zacznij od tego przeglądanie....
Auto jak wyżej . Problem polega na tym że po odpaleniu auta ładowanie na poziomie 14.31 V po włączeniu świateł i klimatronika , po ok. 10 min faluje od 12.80 V do 14.31 V po chwili spada do 13 V i tak już zostaje . Sprawdzone szczotki , profilaktycznie wymieniony regulator , sprawdzone okablowanie , styki itp. . Bez zmian.
Za małe napięcie sieci pokładowej.
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
Witam wiem że to stary temat ale nie mogę znaleźć na to pytanie nigdzie odpowiedzi mam podobny problem taki sam alternator i ładowanie ponad 15v alternator przechodzi pozytywnie test na ids-ie a napięcie nadal powyżej 15v... nie mam juz siły do tego złomka ma ktoś jakiś pomysł nie kalibrowałem jeszcze pcm ale czy to jedyne wyjście??? pozdrawiam Marcin
Zkierz jakie masz napiecie jak ci silnik pracuje powinno byc miedzy 13,8 a 14,5 V. Jesli sa odchylki od tej normy to z reguly winny jest regulator ktory nie jest wieczny, ale mozliwe sa slabe polaczenia miedzy stykami lub masa samochodu. Warto szybko to sprawdzic zeby cos nie spalic w samochodzie lub nie zniszczyc alternatora. Pozdrawiam.
Jeszcze jedna uwaga, o ile to coś pomoże i wniesie nowego, że ta wartości 0.485 - 0,690V na zasilaniu LM358 były przy odłączonym akumulatorze, praca na "sucho" prostownika, kiedy akumulator podłączony jest to niezależnie czy podpięty prostownik do zasilania czy nie to napięcie stałe nie falujące 12,14V, przy akumulatorze z napięciem na klemach 12,68V....
Wymienił bym regulator napięcia.Prawdopodobnie jest uszkodzony.Jeśli uwalona była by dioda nie było by ładowania.
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
Witam, poszukaj problemu w przetwornicy. Umieszczona jest pod lewym górnym schowkiem. Miałem podobne objawy. Mechanik zdiagnozował falujące napięcie na przetwornicy, wymienił i problem rozwiązany.
Skrzynia obecna w aucie to DUU. Podmieniona na drugą i problem występuje dalej. Przy okazji zostało wymienione sprzęgło itd. Na ten moment wskazówka nie podnosi się w ogóle, a na kanale 17 cały czas 0. Czy ktoś ma schemat kostki czujnika prędkości? Jak idzie wiązka? Mam zamiar wyjąć licznik oraz obejrzeć kostki przy liczniku i samym czujniku. Mógłym...
Dzień dobry, proszę o pomoc w lokalizacji usterki. Samochód to Opel Zafira B 1.9 CDTI 120 KM. Problem tkwi i w ładowaniu a dokładniej w jego falowaniu. Bezpośrednio po uruchomieniu silnika, następuje dość powolny wzrost napięcia na słupkach akumulatora, do tego dochodzi dość późne wzbudzenie alternatora. Napięcie wzrasta, od około 11,5V do 14.45V. Gdy...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy z bmw E90 328i 2007 silnik to ponoć n52n wdg vin z carsu 300tkm przebieg, mam problem odnośnie falujących obrotów ciągle faluje lub gaśnie na biegu jałowym (podczas jazdy idealnie wszystko po za marchewami z wydechu) rzeczy które zostały już zrobione w ostatnim czasie to- Rozrząd Kpl swiec Kpl cewek Założony nowy...
Z tego testera wynika,że napięcie ładowania 14.5 v czyli na zimnym prawidłowe. Zakręć butle LPG i wyjezdzij cały gaz z przewodów. Może masz mapę w ECU rozregulowana lub niesprawną instalacje LPG ( np. uszkodzony reduktor) . Po wyłączeniu LPG na guziku uszkodzona instalacja dalej może zakłócać pracę silnika,więc lepiej zakręć zawór na butli Jeśli nie...
Po prostu miernikiem na jego nóżkach sprawdziłem napięcie, gdy piekarnik był podłączony do prądu. Na tych dwóch od stronie "brakującego" pinu było coś koło 5 V na wyjściu. Diodę sprawdzę. Dodano po 5 Rezystor FP01 cały, wykazuje ok. 47Ω (dokładniej 47,6Ω). Rzekomo pęknięta dioda również cała, po prostu tak zdjęcie wyszło. Natomiast co do napięć na...
Witam dzisiaj dostałem na części takie DVD jak w temacie, sprawdziłem je i okazało się że wszystko działa w 100%, oprócz obrazu, wrzucę obojętnie jaki film to głos jest ok tylko na obrazie lecą same pasy, przemierzyłem napięcia i cały czas falują jakby zmienny prąd , przykładowo 5V to skacze raz 3V raz 4,5V ale nie przekroczy 5V i skacze cały czas bez...
Po odłączeniu przekaźników od grzałek układ startuje Jakie odłączenie masz na myśli? W którym miejscu odłączasz? falujące około 3,5V na jednym wyjściu, i falujące około 9V na drugim. Nie wiem jakie mają być te napięcia, ale czy nie 5 i 12 V? Nie wiem w którym miejscu mierzysz ale to prawdopodobne. Do wysterowania przekaźników potrzebne jest 12V, a...
tym razem jak zszedłem raz ze szybko przełączył się na gaz . 2. Tytlko przez moment falował i za kilka minut się ustabilizował. Dzisiaj podłączyłem komputer od gazu , i miałem błąd wtyskiwaczy. Niskie napięcie zasilania (3). awaria obwodu zasilania wtryskiwaczy (1) Dzisiaj usunąłem te błędy. nie wiem czy to może mieć wpływ na stabilizacje obrotów....
Zrobiłem jeszcze raz pomiary z podłączonym alternatorem: -silnik włączony bez dmuchawy, obroty nie falują, napięcie 14,2V - silnik włączony, dmuchawa na max, obroty falują, napięcie na "górce" 14.0V, w "dołku" 13.7V
Witam, mam problem z Seatem Leonem 1.6 SR (AKL). Samochód normalnie jeździł i odpalał, ale dzisiaj już nie odpalił, podpiąłem komputer i był błąd czujnika położenia wałka rozrządu - zaznaczę, że samochód jedyne co to tylko "kichał w dolot" i nie było szansy, żeby odpalił. Wymieniłem czujnik, skasowałem błąd i niestety nie było znacznej poprawy. Fakt...
Słuchaj, już tłumaczę. Podpiąłem do aku, a masę znalazłem w zamku bagażnika, tam taki bolczyk jest. Jechałem i poszło za duże napięcie i wywaliło masę. Szukaliśmy potem masy, bo nie było, znalazłem na kole dopiero i to ledwo ledwo, bo przy większym basie rozłącza... Bo na tym bolczyku nie ma masy, tak jakby... Dlaczego pod pasy? Bo większość osób pisało,...
Tak, 1 mechanik że komputer mu się uszkodził... Drugi, że szef pojechał i nie ma kompa, trzeci że nie działa napięcie w obd2 to nie będzie próbować, czwarty że niema kompa, piąty że on nie ma do peugeotów, i tak jeździłem ... Od 12 do 17... Pojechałem kupić świece i filtr zmieniłem i to samo... Przepustnice trochę przeczyściłem zmywaczem do hamulców...
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
No i jakie jest to napięcie ? Sprawdzałeś ?
Podepnę się pod temat z moim problemem. Auto VW T4 caravelle 1999r silnik 2.5TDi ACV. Climatronic dwustrefowy. Nie działa nawiew (przedni silnik). Komp zgłasza błąd silnika V2, wyświetlacz od climatronica mruga. Sprawdzałem instalację do silnika, na kablach do silnika badając multimetrem jest napięcie na plusowym kablu natomiast badając probówką i jednocześnie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... Ja bez przewinięcia bał bym się podłączać elektronikę.
falujące napięcie alternatora przetwornica falujące napięcie falujące światło
solarny instalacja moduł napęd najlepszy modem aero2
naprawa lampy solarnej plamka kamera
Android TV Play Now Box TV 2 – włączanie Bluetooth, lokalizacja, menu Piloty i akcesoria Lokalizacja przycisku kasowania czujnika uderzenia w Nissan Qashqai J11