Kiedyś coś takiego robiłem i wtryskiwacze od benzyny dają radę do około 10 tyś km. Podawać trzeba w zależności od samochodu od 2 do 3.5 atm, w fazie ciekłej. Pompa od benzyny także da rady tylko musi być zewnętrzna, a przed nią czujnik fazy ciekłej. Inne są czasy wtrysku gazu tylko nie pamiętam już w którą stronę, czy mniejsze czy większe.
Powinny być dwa warunki dla przełączenia na LPG tyczące się temperatury. Reduktor musi osiągnąć temperaturę ustawioną w programie oraz LPG w fazie ciekłej musi mieć temperaturę taką jaka jest ustawiona w programie. Bez tego powinien się przełączyć patrząc tylko na temperaturę reduktora. Nie uszkodzisz od tego instalacji.
Silnika bym nie płukał bo na co? Strata pieniedzy. A jeszcze poza robotą możesz pogorszyć stan a polepszyć nie polepszysz. Najlepiej wlać to co było lane wcześniej - jak nie wiesz to ci w sklepie doradzą co wybrać czy syntetyk czy półsyntetyk. Ja do astry używałem mobila 10w40 ale teraz jako że doszło mi drugie auta na utrzymanie wlałem 5w30 dexos2...
Nabiłem propan w fazie ciekłej
W domowych kuchenkach nie używa się gazu w fazie ciekłej Gaz paruje bezpośrednio w butli i wydostaje się zaworem u góry. Ale czy to jest zasilanie kuchenki? W wózkach widłowych stosuje się butle z rurka syfonową i pobiera fazę ciekłą - podobnie jak w samochodach LPG. Niezależnie od potrzebnej fazy ciekłej czy gazowej to przy tej butli to jest filtr...
Czy ktoś zna osobę zajmującą się tym typem instalacji w promieniu około 100km od Krakowa ? Za wszelaka pomoc dziękuję
http://obrazki.elektroda.pl/4920058500_1... Zakończyłem próby z instalacją LPG zasilającą silnik małego fiata w mojej kosiarce. Podczas przeglądania internetu ustaliłem, że największy problem to ogrzewanie parownika. Dlatego z ogrzewania zrezygnowałem. :D W takim razie dla czego instalacja działa? Tajemnicą jest sposób podawania gazu...
Filtr fazy ciekłej znajduje się przed reduktorem. Powinieneś go szukać na ścianie grodziowej albo gdzieś na przewodzie zasilającym reduktor/parownik.
Zintegrowany filtr fazy ciekłej OMB
Witam. Ponieważ skompletowałem już wszystkie potrzebne mi części do budowy PC chciałem poradzić się odnośnie jej montażu. Oto jakie nasuwają mi się pytania: 1) Jak najlepiej względem siebie powinny być umieszczone parownik i skraplacz ? Mnie wydaje się, że lepiej jest gdy skraplacz jest nieco wyżej od parownika rysunek 1 ? 2) Czy na rysunku 2 nie lepiej...
FFC masz w 0:44 LOVATO. Jeśli tego nie ogarniasz to lepiej nie odkręcaj bo możesz sobie zrobić kuku.
"Ciśnienie danej liczby moli gazu jest wprost proporcjonalne do temperatury bezwzględ- nej, jeśli objętość gazu pozostaje niezmieniona." W raz ze spadkiem ciśnienia dochodzi do spadku temperatury. Parownik w układzie LPG odpowiada za stałe ciśnienie gazu, jak i również zmiany jego fazy ciekłej w lotną, przy założeniu pełnego przepływu gazu z butli....
Witam !! Dziękuję za zainteresowanie. Przepraszam, że nie odpisuję regularnie ale są sprawy niezależne ode mnie. W miarę możliwości będę robił fotki. Chciałbym ci powiedzieć, że samochód jest na chodzie instalacja gazowa pracuje dobrze na benzynie też. Ogólnie jestem zadowolany bardzo z tego samchodu. Ale jak wiemy każda instalacja wymaga serwisowania...
Jak chcesz mieć auto na sam LPG, to może zainteresuj się V generacją? Odpada Ci grzanie reduktora, masz wtrysk gazu w fazie ciekłej przez wtryski benzynowe, odpalanie na gazie przy nawet -50. Ja bym wolał dołożyć i zapomnieć o 90% problemów nad którymi się zastanawiasz.
24 kW pieca to przepływ ok. 1Nm3/h frakcji gazowej (wartość opalowa mieszaniny 89MJ/Nm3). 1kg gazu w fazie ciekłej = 0,5 m3 frakcji gazowej, czyli 11kg butla LPG daje 5,5 m3 ...ostatnio sprawdzałem, ze to sie mniej więcej się sprawdza: piec idący z mocą cieplna 900 kW "brał 36m3/h (Pg=80mbar). pzdr spin
piszesz -ok tylko to trochę dziwne bo rozumie ze sprężarka pracuje i jak się to ma do ciśnień ? gaz jest sprężany i rozprężany wiec ? Za mocno się spieszysz w toku myślenia .Czynnik chłodniczy ulega sprężaniu w sprężarce skraplaniu w skraplaczu z wentylatorem do postaci ciekłej i rozprężaniu poprzez element rozprężny i odparowaniu w parowniku (chłodnicy)...
http://obrazki.elektroda.pl/2850697100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6344139900_1... Film video o cynowaniu we wrzątku z użyciem stopu Lichtenberga Tytułem wstępu Jakiś czas temu postanowiłem podjąć temat taniego, prostego i efektywnego cynowania płytek drukowanych w domowym zaciszu. Nie ja pierwszy i pewnie nie...
ale to nie jest 100% gaz, a raczej cuchnące powietrze. No nie wiem jak nazwać tę mieszankę. Na pewno nie jest to zimne ani szronne ani też mokre... To właśnie na 100% jest gaz, który w tym miejscu jest w fazie lotnej. Zimny i mokry jest w fazie ciekłej przed reduktorem.
Każdy o pojemności skokowej poniżej 1.3litra spali mniej niż 8, pod warunkiem że będzie z wtryskiem wielopunktowym gazu w fazie ciekłej (V generacji). Ja mam doświadczenia z Fiatem Albea 1.2/16V z roku 2003. On pali średnio przy normalnej jeździe 6.9l/100km gazu z taką instalacją.
Jeśli w normie to OK. W innym przypadku należy zapewnić zapas gazu w fazie ciekłej do reduktora, aby wyeliminować drastyczne spadki.
Masz po prostu osobno reduktor i podgrzewacz, nikt inny takiego głupiego rozwiązania nie stosował, nie dość że przekombinowane to i za mało wydajne dla większych silników. LPG w fazie ciekłej ma około 80 razy mniejszą objętość, jak zacznie odparowywać w cienkiej rurce to zwyczajnie nie będzie w stanie dostarczyć dostatecznej ilości paliwa.
Apropos edukacji. Czy wiecie może, dlaczego podczas zalewania gazem butli turystycznej z odpowietrznikiem ( zaworem głównym, czyli krótszą wygiętą rurką), ciśnienie wlewanego gazu no i zatem częściowo rozprężającego się w butli (odparowującego) nie "wypycha" fazy ciekłej gazu już po przekroczeniu poziomu rurki odpowietrznika, czyli rurki sięgającej...
5 litrów fazy ciekłej to nie to samo, co 5 litrów fazy gazowej. Jeden litr płynnego gazu daje około 254 litry gazu w fazie gazowej.
Założyłem gaz 5 generacji z wtryskiem w fazie ciekłej . Silnik 1.8 T mam w pasacie a pali 12 - 13 gazu. I nie uwierzę robokopowi ze na mieście 10 pali.
W zimie nie ma co na siłe przełączać bo przecież gaz masz w fazie ciekłej bo i jak odparuje w zimie !!! Tylko wypłynie i bum.
dlaczego napełniasz układy w fazie ciekłej czynnika ? Skąd wiesz jak napełniam i jaki to ma związek z tematem? Powoli wychodzi szydło z worka... Zwykły trolling...
(at)encore Wzrost mocy to tez może być oszczędność w ciągniku. I przerabiają widziałem instalacje w autobusie na silniku chyba scania i to już parę lat temu. Oszczędności były. Natomiast jakoś bardzo mnie to wtedy nie interesowało szczególnie ze ten silnik scani był jakoś z mojego punktu widzenia i poziomu wiedzy "dziwnie" sterowany. (at)tzok Ale taki...
O kurcze, ale się nawstawiałeś zdjęć ale niewiele z nich wynika. Np nie wynika gdzie masz dysze zamontowane. Ten reduktor jest na 100% za słaby do tego silnika. Problem wynika z podawania gazu w fazie ciekłej / nieodparowanej do kolektora.
Tak w ogóle to mowa teraz o fazie ciekłej czy lotnej?
Termostat juz ok wiec zobacze czy faluje. Termostat to podstawa inaczej reduktor jest niedogrzany przez co gaz jest podawany w fazie ciekłej do silnika co powoduje bardo bogatą mieszankę. Daj znać czy jest poprawa.
w instalacjach 6 generacji renomowanych producentów takich jak Prins LPdi czy Vialle LPI direct wtrysk gazu odbywa się w fazie ciekłej przez wtryskiwacze benzyny. Tam nie ma żadnego wiercenia w kolektorze, wtryskiwaczy LPG i dotrysków. Od 4 lat czekam na zapowiadane instalacje tego typu (działające instalacje tego typu na Gas Show prezentowało przynajmniej...
Nie bez powodu jest ustalona temperatura parownika (nie temperatury gazu to inny czujnik). Gaz płynny a takim jest LPG musi odparować a do tego potrzebuje temperatury min 20 C jak większe zapotrzebowanie na gaz (np przy przyspieszaniu to nawet więcej). Przy temperaturach niższych gaz nie odparuje i przejdzie przez reduktor w fazie ciekłej a to już może...
gdzie go dostać i jakiś schemat wymiany
Panowie a dlaczego do reduktora musi dochodzic gaz w fazie ciekłej czy jakby pokombinowac nad fazą lotną czy aż taka by była różnica ciśnienia. A zanim butla by zaszroniaLa to ogrzewanko już by chulało . czy to morzliwe????
ad2. proponuję się dokształcić, w Twoim aucie był wtrysk pośredni i włożony pośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej ad3. no ja nie jestem tutaj aby Ciebie przekonywać
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "LPG typu holenderskiego". W prawdzie holenderska firma Vialle jako pierwsza wprowadziła LPi i LPdi, czyli V i VI generację, ale nie jako jedyna. Znalazłem informacje że np w Volvo S60 (lata 01-05) fabrycznie, nie u dilera, montowali Koltec/NECAM III generacji a tu w staruszku z 95 roku wg Ciebie będzie V generacja...?...
ale nie do lpg- siadają szybko głowice. chociaż to dziwne bo na rynku niemieckim można było kupić fieste z silnikiem 1,4 96km z fabryczną instalacją lpg (tak samo jak focusy). teraz w fordzie montują silniki 1,0 z lpg w fazie ciekłej ale cena przeraża (sama instalacja kosztuje ok 10,000zł)
Oczywiście, że był. Ffc łapie tylko mechanicznie drobiny, jak rdza ze zbiornika i grafit z łopatek dystrybutora. Ta smoła w fazie ciekłej przechodzi przez filtry. Filtr fazy lotnej z włóknem szklanym trochę tego zatrzymuje. Pracuję w firmie branży lpg i wierz mi, że tak wyglądają komponenty instalacji gazowej pod maską u większości. Tylko nikt tego...
Propan - butan - paliwo silnikowe Zaletę gazu stanowi przedłużenie żywotności silnika. Mieszanina propanu - butanu w odróżnieniu od benzyny nie powoduje spłukiwania oleju z gładzi cylindrów oraz jego rozcieńczenia w misce olejowej. W wyniku spalania gazu nie powstaje nagar. Testy samochodów na gaz wykazują, że występuje tylko niewielki spadek mocy i...
Wtrysk LPG w fazie ciekłej już jest stosowany. Pośredni jak i bezpośredni przez wtryskiwacze benzynowe. Drogie straszliwie jak na razie. Opłaca się do flot gdy wiemy że samochód na 100% będzie musiał 200-300k przejechać (a nie że zrobi to któryś tam właściciel po "instalatorze")
to nie problem takiego czy innego czujnika temperatury gazu lecz zbyt małej mocy grzewczej reduktora. Reduktor podgrzewa gaz w fazie ciekłej , odparowuje go i dopiero wtedy reguluje ciśnienie lotnego gazu. Jak jest zimno to i gaz jest zimny :D i ta sama temperatura przełączania jest za niska bo albo reduktor jest za mały ( alaska ?) albo przewody za...
daw210 - nawet nie masz pojęcia o jakiej instalacji mowa, słyszałeś o niesekwencyjnym wtrysku w fazie ciekłej ? Dotykałeś kiedyś takiej instalacji ? "wszystko po trochu" wszystko tłumaczy... Idź radzić gdzie indziej.
....Nie nazywajcie REDUKTORA parownikiem (chyba że się mylę), Parownik bowiem to potoczna nazwa miksera .... A dlaczego mam tak nie nazywać ? Bardzo często się spotyka to samo określenie (parownik czy reduktor) na ten sam element. Spełnia przecież on obie funkcje, tj. podgrzanie gazu aby przeszedł z fazy ciekłej do lotnej oraz zmniejszenie wartości...
Witam. Przymierzam się do kupna nowej Corsy D z fabrycznym lpg. Rzecz w tym że nie umiem znaleźć informacji jakie to lpg jest montowane w tym modelu. Czy to jest 4 generacja - wtrysk w kolektor w fazie lotnej. (parownik ogrzewany płynem z układu chłodzenia auta) Czy może 5 generacja - wtrysk w kolektor w fazie ciekłej (instalacja bez ingerencji w układ...
wiec tam chyba nie ma parowania skoro jest na wtrysku Masz wtrysk w fazie ciekłej gazu w aucie z 2009? Dodano po 1 Podejrzewam, że wtryskiwacze mają dość. Kolega pisze że na benzynie jest ok.
Wiem, stała temp. to postawa. Od tego wszystko zależy. Bardziej mnie zastanawia poprawność mojego rozumowania. W butli jest ciecz (gaz jednoskładnikowy) i para nasycona. Jak wiadomo para jest jakby stanem wyrównującym ciśnienie w butli natomiast kiedyś na uczelni pamiętam liczyliśmy ciśnienie cieczy w walczaku wypełnionej do 1/3 wysokości i pary która...
Skąd Pan nabijacz ma wiedzieć, ile czynnika wchodzi do mojego auta? W zdecydowanej większości aut jest odpowiednia naklejka z informacją o rodzaju czynnika, jego ilości i tak samo jest info dotyczące oleju. Taka naklejka jest umieszczona przeważnie pod maską i jest łatwo widoczna. ma bazować na doświadczeniu? Bez sensu. Jeśli ma się odpowiednią wiedzę...
Co do przelewania to wiele tu czytałem dziwnych teorii. Gaz jest płynny i w układzie butla-butla będzie zachowywał się nieco podobnie jak woda. Różnica będzie taka, że przy przy przelewaniu wody w drugą stronę tym samym przewodem musiałoby przepływać powietrze, czego przy LPG nie ma bo faza ciekła i gazowa to to samo. Można go zatem przelewać z butli...
Jest taka możliwość pod warunkiem że wtryskiwacze gazowe będą miały identyczną charakterystykę jak oryginalne wtryskiwacze benzyny. Taką instalację robi PRINS model VSi chyba. Wtryskiwacze są japonskie Keihin :D Ale i tak bardziej interesujące są instalacje wtrysku gazu w fazie ciekłej - ale ceny są kosmiczne.
Do tuningu to najlepiej instalka z wtryskiem w fazie ciekłej (V generacja) daje ok. 10% przyrostu mocy bez jakiegokolwiek przeciążania silnika, niestety póki co jest cholernie droga i do takiego auta raczej nieopłacalna.
Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej. Raczej fazy lotnej. On jest ważniejszy.
Jak to nie lubią gazu ,w przypadku szprycy sekwencyjnej w tych autach nie ma problemu , znajomy w Becie 530 ma wtrysk w fazie ciekłej , miałem okazje się tym przejechać i zapewniam was że na benzynie nie chcieli byście jeżdzić ,sekwencja zapewnia zapewnia minimalny spadek dynamiki ,natomiast szpryca ciekłego wtrysk gazu poprawia tą dynamikę jazdy i...
Na 99% butla podaje fazę ciekłą zamiast gazowej. Stąd ciągłe oszronienie reduktora i narastanie ciśnienia podczas przerw w spawaniu. Tymczasowo rozwiążesz swój problem odwracając butlę do góry 'nogami'.
Efekt był dobry, była płynna regulacja z niskich obrotów, na średnie i wysokie, czyli tak jak ma być, po prostu pełen zakres regulacji. Ruszyłem w teren i po leśnych drogach było ok, auto przyspieszało, wszystko było ok. Ale co chciałem wyjechać na drogę asfaltową to auto natychmiast się dusiło. Masz rozwiązanie problemu, jak jest małe zapotrzebowanie...
Może jakieś linki do zdjęć tego przełącznika ? To może być AG a może i fabryczny wtrysk fazy ciekłej
Tak, tak. Ono oprócz załączania klimatyzatora, ma za zadanie odłączyć go w momentach krytycznych. Dokładnie i jeszcze mało kto wie, że są sytuacje (często), gdy gaz w fazie ciekłej jest na tloczkach, wtedy to sprzęgło działa z poslizgiem i sprężarka pomalutku wychodzi na cało z krytycznych sytuacji. Jest to dobrze wymyślone..
A nawet VI. V to wtrysk w fazie ciekłej do kolektora ssącego przez dedykowane wtryskiwacze, a VI to wtrysk bezpośredni przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe do komory spalania za pośrednictwem "modułu zmiany paliwa" czy jakoś tak. Instalacja jest w zasadzie prosta (nie ma reduktora) ma prawie same zalety (np. można odpalać na LPG nawet na mrozie)...
Zastosuj krótką sondę grzania gazu z wężykami w wydechu na ogniu produkcji BRC stosowałem ją do VW chłodzonych powietrzem odpala na gazie.Markowe i bezproblemowe i atestowane urządzenie jednak przepisy nie przewidują już montażu gazu do wiatraków kod sondy E5900004 dostępna była w CZAKRAM Tarnów dystrybutor BRC na Polskę.Do sondy podawany jest gaz w...
Witam. Filtry są. Jeden powinien być na fazie ciekłej i jeden na fazie lotnej. Jeśli nie miałeś "spotkań" z tego typu zasilaniem, to najbezpieczniej dla Ciebie, otoczenia i auta będzie, jak podjedziesz do warsztatu gazowniczego. Wymienią filterki, podłączą pod analizator spalin, pod komputer, ustawią co potrzeba. Powinieneś zamknąć się w granicy 100...
Witam. Panowie Wtrysk gazu w fazie ciekłej (Lpi) to dla mnie niezbyt znany temat a przyjechał peugeot 406 2000r z Holandii na Lpi firmy Vialle, prócz tego że pompa pracuje momentami dość głośno to po wyłączeniu stacyjki wyłącza się i pompa gazu ale po kilku minutach załącza się sama i potrafi tak kilka godzin pracować, od czego zacząć sprawdzenie, czy...
Wymień filtr fazy ciekłej. Jedno pechowe tankowanie potrafi go zapchać.
Witam chciałbym założyć lpg do mojego 2,0 TFSI, wiem że najlepsze do tego wtrysku paliwa jest instalacja wtrysku w fazie ciekłej na oryginalnych wtryskach benzyny, jednak cena zakupu oraz dostępność słaba, w zasadzie gdyby można było tanio kupić to sam bym zamontował :) Instalacja tzw ulepszona sekwencja to koszt ok 4tys. zł jednak zużywa rownież paliwo...
sprawdz czy z butli wylatuje gaz w fazie lotnej czy ciekłej
Piąta generacja gazu, to wtrysk gazu w fazie ciekłej - nie ma reduktora, jest za to pompa gazu, która tłoczy ciekłe LPG ze zbiornika i zapewnia że dopływa pod stałym ciśnieniem do wtryskiwaczy, umieszczonych w kolektorze ssącym i "psikających" ciekłym gazem precyzyjnie do cylindra pomiędzy otwartym zaworem ssącym, a jego gniazdem - tu ważne jest precyzyjne...
Witaj, Czy reduktor był już robiony (regenerowany)? U mnie przełączanie na benzynę następowało zawsze po spadku ciśnienia, a przyczyną był stan parownika. Po pierwsze, uszkodzona membrana, przepuszczała gaz wężykiem od podciśnienia, a po drugie radiator gazu był tak zapchany, że gaz w fazie ciekłej miał duże problemy, żeby się przedostać przez zaklejone...
lalala....... (II generacja). W tych systemach gaz w fazie ciekłej ze zbiornika gazu (z butli) poprzez wielozawór trafia do nowoczesnego reduktora-parownika, gdzie jest zmieniany w fazę lotną............ Wiem że są starodawne butle koloru czerwonego :!: ale o nowoczesnych parownikach nie słyszałem jeszcze do II gen. A tak abstrachując to najlepiej...
Zniszczysz kompresor wodą natychmiast ! Porównaj parametry wody i freonu w fazie ciekłej, z dużym dodatkiem specjalnego oleju. Kolejny techniczny apostata :cry:
Dla kotła niekondensacyjnego trzeba znać wartość opałową Twojego gazu w fazie ciekłej - najlepiej w kJ/kg. Potem zważ butlę przed i po założonym przez ciebie cyklu pracy. Przemnożenie róznicy masy i wartości opałowej daje zużytą energię. Pomocny link http://www.e-petrol.pl/index.php/wiedza-... W tabelce Właściwości...
40tyś tak zrobiłem i dalej robię, nie zamienię LPG na żadnego diesla. kazdy wspolczesny silnik musi sie nagrzac do odpowiedniej temperatury (ok 30-40 stopni) i po tym dopiero następuje przelaczenie na lpg. latem następuje to szybko zimą już dłużej. dlatego skalkuluj czy sie Tobie opłaca. wiosna-lato to przejazd od 10 do 200m i jedziesz na lpg czyli...
Witam. Temat obił mi się o uszy kilka lat temu. Jakaś polska firma oferowała gruntową pompę ciepła o podobnie wysokim COP. Witz polegał na zrealizowaniu wszystkiego ( przepływu w dolnym źródle, górnym źródle i wymuszenie przemiany fazowej ) za pomocą jednej i tej samej sprężarki. Czynnikiem roboczym był któryś z węglowodorów ( metan, etan , propan,...
Jeśli przepływ będzie za mały temperatura parownika w szczególnych warunkach mogłaby spaść poniżej zera co spowoduje jego oszronienie. Kolejnym choć mało realnym przy tej konstrukcji zagrożeniem jest słabe odparowanie czynnika chłodniczego, który w fazie ciekłej może dotrzeć do kompresora. Trzeba poeksperymentować - termometr w dłoń i powoli zmniejszaj...
IV gen to wtrysk ale w fazie lotnej V to dopiero faza ciekała Także jeszcze jest nadzieja że sie nadaje :D różnie to jest nazywane ale bardziej prawidłowa jest pierwotna numeracja I gen faza lotna bez elektroniki II gen faza lotna z elektronika III gen faza lotna wtryski, półsekwencja, sekwencja i wreszcie IV gen faza ciekła rozbicie III generacji...
Cytat ze strony http://www.gieldasamochodowa.com/article... "Największym atutem Mistrala jest jednak jego uniwersalność: system można stosować w każdym aucie, nawet takim, którego silnik wyróżnia się wysokim stopniem technicznego zaawansowania (np. jednostki doładowane, 16- i 20-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem...
Może na takie urządzenie należy spojrzeć w skali Przemysłu przez duże P. Jak wiadomo w elektrowniach jest w dużym uproszczeniu kocioł produkujący parę przegrzaną , turbiny i woda w dużych ilościach (w fazie ciekłej i gazowej). Para po przejściu przez wszystkie stopnie turbin plątaninę rur i zaworów aby wrócić do kotła musi być zamieniona w ciecz. W...
No właśnie, przeniesienie spalania za horyzont , choćby nawet miało 100% czystości, a nie ma, oznacza olbrzymie straty na przesyle energii i jest porównywalne ze średniej jakości lokalną instalacją na drewno czy węgiel. Wracając do tematu: wszystko zostało tu już jasno powiedziane a niedobitki nieuków jeszcze walczą z prawami fizyki. W jednym zdaniu:...
Ok. Uparty jesteś. Wymieniałeś kiedyś fitry LPG? Zajrzyj tam bo może masz filtr fazy ciekłej zabity. Podepnij interfejs i podejrzyj ciśnienie LPG w momencie przełączania oraz odczyt temperatury parownika. Napisz co ustaliłeś. Mam nadzieje że pomogłem
Witam Zregenerowałem reduktor OMVL Dream... powinien mieć ciśnienie robocze około 1,7 bara niestety zauważyłem coś takiego: - przed przełączeniem na gaz ustawia się na bardzo wysokie ciśnienie około 3 bary... i potem dopiero po przełączeniu spada do okolic 1,6 - 1,8 różnie to bywa. Czy to normalne? Nie za bardzo normalne. U siebie czegoś takiego nie...
Jadąc do warsztatu i zlecając robotę to Ty dyktujesz co ma byc załorzone i jak to ma wyglądać natomiast fachman może stwierdzić od strony technicznej że dasię albo że nie da(czytaj nieumiem ale to nie przechodzi przez gardło). Następna para kaloszy to opłacalność niektórych inwestycji a więc tak jak w Twoim przypadku wtrysk sekwencyjny w fazie ciekłej...
Jesli chodzi o wtrysk gazu to warto zastanowić sie czy instalować wtrysk LPG w fazie lotnej (odparowanego) czy moze wtrysk LPG w postaci ciekłej. Samochody z wtryskiem gazu w fazie ciekłej czyli LPi baałem i moge powiedzieć że spadek własności dynamicznych (wskaźnika dynamicznego) przy takim zasilaniu sięga 8%, ale zapewniam że jest to nieodczuwalne...
Witam ! Proponuję zwrócić uwagę przy analizie problemu na to jak zachowuje się temperatura gazu. Ciśnienie jakie podaje reduktor to sprawa podstawowa ale zależne jest też częściowo od temperatury gazu, zaś temperatura znacznie wpływa na zachowanie się spalania w silniku. W skrajnych przypadkach niedogrzania gaz prawie w fazie ciekłej leci do wtryskiwaczy....
.....dlatego bo proste rozwiązania się sprawdzają .... czyli montujesz prostą instalacje gazową jeżeli dużo jeżdzisz Mówisz o najprostszej instalacji LPG - nie wiem czym jeżdzisz ale powiedz ile razy Ci strzelił gaz w kolektor ssący ? Jaka jest dynamika pojazdu ? Najprostsze instalacje LPG nają optymalizowany skład mieszanki najczęściej tylko dla pewnego...
Panowie ! Rozprężający się faz w parowniku, kiedy autko jest namarznięte potrafi go skutecznie ostudzić do temperatur rzędu -30'C albo i jeszcze bardziej ! A to własnie odbija się niekorzystnie na żywotności membran. Podgrzewanie juz samego gazu w fazie gazowej mija się z celem bo to i tak niewiele zmieni. Zwykle i tak silnik może zostać "zalany" gazem....
Sprężone powietrze w puszce nie zawiera ciekłego azotu tylko propan, lub jego mieszaninę z butanem (izobutanem). Jeśli potraktowałeś płytę fazą ciekłą, to doszło do miejscowego zamrożenia, nawet do kilkudziesięciu stopni poniżej zera i w wyniku powstałych naprężeń mogły się uszkodzić jakieś połączenia
Ja bym wyczyściłsilniczek krokowy od regulacji wolnych obrotów specjalnym preparatem, a po drugie przed wyłączeniem silnika przełączał na benzyne. Polecam sprawdzić kody błędów. I później je wykasować. Stan świec zapłonowych i przewodów wysokiego napięcia. Dodano po 2 Powodzenia jak ktoś odpala zimny silnik na gazie - czasami zamarza parownik i gaśnie,...
Witam. Tak jak w tytule opel Vectra B 2001 2,6 V6 instalacja sekwencyjna Mistral z tzw. "kiełbasą". Problem wygląda następująco. Zapalamy samochód na benzynie jedziemy wszystko jest ok osiąga temperaturę, przełącza się na gaz jest ok na biegu jałowym ruszamy wszystko jest ok do osiągnięcia 2500obr/min w tym momęcie autko tak jak by nie dostawało gazu...
....To nie wina jakości gazu.... A skąd ta pewność :?: Gaz butlowy to mieszanka propanu i butanu. Różnią się one temperaturą parowania, ilością ciepła potrzebnego do odparowania i oczywiście ceną. Więc dlaczego nie dać więcej gazu "gorszego" lecz tańszego :?: Przy tej samej wadze można sporo zaoszczędzić (czytaj zarobić). Takiej mieszanki bez jej podgrzania...
Czy to nie jest ten wadliwy silnik BMW / Citroen co są problemy z rozrządem ? Ten. Co do gazowania THP to w grę wchodzi chyba tylko instalka wtrysku fazy ciekłej.
wykręcałem tez 2 elektrozawor odpowiedzialny za podawanie gazu juz na wtrysk zrób zdjęcie i wskaż który to zawór bo trochę nierozumiem ale jeśli od gazu w fazie jeszcze ciekłej to z niego też ma lecieć płynny gaz dość intensywnie gdy odkręcilem wąż gazu od miksera po przełączeniu gaz ledwo co sie pojawia. nie wiem jaki powinien byc przepływ tam jest...
Jeśli silnik jest zimny a szczególnie podczas mrozów to temperatura wewnątrz parownika może spaść nawet do -40 'C co najczęściej prowadzi do jego zamarznięcia (nie mówię już o wpływie na trwałość membran). Czasem jednak może się zdarzyć, że do silnika zostanie doprowadzony w takim przypadku gaz częściowo w fazie ciekłej co powoduje w najlepszym przypadku...
hana h2000 albo matrix hd544 . 2xZavoli mają do kupy ze 80KM za mało , więc też poproś gazownika o wymianę na coś bardziej stosownego . Ważna też średnica gazu fazy ciekłej , wielozawór czy filtry fazy lotnej. Wątpię aby przy takiej kompletacji te elementy były odpowiednio przepustowe.
To powiem z innej strony. W sąsiedniej firmie mieli wózek widłowy. Pewnego razu wózek zaczął tracić moc. Niby maszyna ma prawo zaniemóc, więc telefon po gwaranta. Przyjechał serwis i ogląda butlę. Okazało się, że założyli zwykłą od kuchenki gazowej, zamiast przeznaczonej do wózka. Różnica jest taka, że butla wózkowa ma dodatkowo wąż zanurzony w ciekłej...
a jeszcze jedno : eg 200 nie ma zintegrowanego z reduktorem zaworu elektromagnetycznego , jeśli w poprzednich był to musisz dokupić zawór oddzielny lub kupić scorpion st , który ma zintegrowany z reduktorem zawór i filtr fazy ciekłej.
Bo i taki wystarczy. Problemem jedynie pozostaje prawidłowe wyregulowanie ilości gazu śrubą, dobór miksera i zasilanie ze standardowej butli 11kg - musiała by stać "do góry nogami" żeby zapewnić prawidłowe zasilanie reduktora fazą ciekłą. Silnik chłodzony cieczą?
A co wy na szersza perspektywe tematu? Gaz wyporowy (tlen w moim przypadku) można uzyskać przez reakcje madmanganianu potasu (kryształki do kupienia w aptece) z wodą utlenioną. Przechowujesz gaz na pokładzie w postaci dwóch składników w fazie ciekłej i stałej. Reakcja jest dośc gwałtowna i daje dośc sporo tlenu. Lepsze/bardziej wydajne efekty można...
Jak są wtryskiwacze to 4 generacja. Możesz kupić każdej innej firmy tylko trzeba by było zobaczyć gdzie masz filtr fazy ciekłej, bo jeżeli w reduktorze to musisz kupić taki z filtrem w reduktorze. Lepiej kupić coś firmowego żeby trzymał stałe parametry niż jakiegoś no name. Sam to będziesz wymieniał?
"Podstawą diagnozowania instalacji LPi jest wpiecie się w komputer, a nie słuchanie klienta telefonicznie" zgadzam się podłączenie komputera to błahostka i tak powinno się zaczynać ale przejechać 600km aby to zrobić to już jakiś obłęd porównywalny z posiadaniem Jaguara (jakiś spory czas temu) "słuchanie klienta telefonicznie który nie widzi co najmniej...
http://obrazki.elektroda.pl/8564739300_1... Amerykańscy naukowcy opracowali sposób w jaki można wpływać na napięcie powierzchniowe płynnych metali, tak aby tworzyć z nich nowe układy elektroniczne, anteny i może nawet - kto wie - robota-zabójcę T-1000 z filmu Terminator. Zespół inżynierów molekularnych z uniwersytetu stanowego Północnej...
Wtryskiwacze wymienione na ALAX FLIPPER Zmieniono filtr na ALEX 360 Zmienione wtyczki do wtryskiwaczy. Wymieniono wkład filtra fazy ciekłej Zmieniono przewody gazowe, od filtra fazy ciekłej, do wtryskiwaczy. Wszystko zostało odpowiednio zestrojone i wyregulowane. Auto jeżdzi bardzo dobrze i wreszcie nie przerywa na wolnych obrotach.
http://www.drypa.pl/kategoria247_FILTRY_... czy czasami filtr fazy ciekłej nie jest przy butli? Octavia to raczej nie wózek widłowy. :D
pomiar fazie regulator fazie przejście fazie
konwerter miernikiem głowica premium podtrzymanie bateryjne
maszyna dziewiarska maszyna tkacka
Oprogramowanie do Pioneer VSX-529 - gdzie znaleźć? Bateria w laptopie Dell nie ładuje się - przyczyny i rozwiązania