Może to głupstwo ale sprawdź bezpiecznik wentylatora . W brew pozorom on trochę prądu ciągnie . Zakręć nim ręką może stoi ?? :|
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Czujnik na króćcu wodnym 4-ro pinowy.P
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
O ile gwint Ci pasuje to mozna ewentualnie założyć-pozostaje sprawa załączania ,przy ilu stopniach załaczy wentylator,Polonez chyba ma 92-95 stopni.
czujnik temperatury silnika, do wymiany
Witam-- nurtuje mnie drugie zdanie że -- temperatura po kilku minutach rośnie do ponad 110 --tylko czy od zapalenia zimnego silnika jeżeli tak to może być : wirnik na pompie wody obluzowany(kierunek łopatek na wirniku zgodny do tego typu silnika),,węże pozamieniane miejscami (i wtedy do czujnika temperatury lub wentylatora dochodzi zaniżona temperatura...
W Poznaniu, w sklepie z częściami do Skody można było bez problemu kupić sam o-ring. Do Feli czujnik ma żółty kołnierz, przynajmniej taki kupowałem :) Pozdro
Czujnik temp jest odpowiedzialny za dawkę paliwa zależną od temperatury silnika.Bez niego generują się błędy.Wymień czujnik.
Jak wyglądają przewody wodne za termostatem (miękkie, twarde, ciepłe, gorące, itp.)? Płyn w normie? Wentylator załącza się po przekroczeniu temperatury zadanej przez czujnik na chłodnicy?
...Na czujnik temperatury nie reaguje.Drugi czujnik jest od załączania wiatraka. błędne rozumowanie , czujnik temperatury płynu to czujnik zespolony , jeden daje info do ECU drugi do wskaźnika temperatury umieszczonego wewnątrz kabiny, ich charakterystyki są różne , wartosci tych termistorów znajdziesz na tym i innych forach ( np. www.skodovka.pl)...
Wygląda na stary numer - czujnik temperatury silnika do wymiany...
I jeszcze do rozważenia jest uszkodzenie czujnika temperatury płynu lub jego przewodów - stałe jakby "ssanie". Na próbę można zewrzeć pinny we wtyczce opornikiem ok. 200Ω÷400Ω.
Sprawdziłbym czujnik temperatury cieczy.
miałam spr napięcie i gościu powiedział że wszystko ok. A może to być czujnik temperatury???
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, jak wymienić czujnik temperatury płynu w Skodzie Felicji 1.3 MPI, ten obok termostatu.
Witam serdecznie! Co może być przyczyną braku wskazania temperatury płynu chłodniczego w Skodzie Felicji 1.3 MPI. Wskaźnik ciągle "leży" na zerze. Wydaje mi się że uszkodził się czujnik temperatury ale nie jestem pewien. Czujnik ma symbol 357919501A. Czy ktoś ma może specyfikację do tego czujnika? Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące komputera sterującego....
No rozumiem ale mowi sie ze jezeli do 0,5V jest uboga mieszanka a powyżej bogata i na niskich, na postoju podaje raz bogato raz ubogo to moze stąd wieksze spalanie. Czujnik temperatury działa poprawnie. Też podmieniałem
Tupakcb, moim zdaniem ,wina leży po stronie czujnika temperatury płynu
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Czyli mam racje że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest do wymiany? Masz może jakiś rysunek dokładnie gdzie ten czujnik jest?
sprawdz czujnik temperatury zasysanego powietrza jezeli takowy jest u ciebie
Słuchaj ja mialem taka sama sytuacje tez skoda felicja 1.3 MPi 1998r. nie odpalala jak byl mroz albo jak byla wilgotna temperatura wymienilem czujnik temperatury silnika i jak narazie jest oki sprawdz mozet to akurat
Po pierwsze odczytać błędy. Po drugie sprawdzić działanie czujnika temperatury płynu chłodzącego i sondy lambda .
Czujnik temperatury na reduktorze. Albo padł albo ma kiepski styk.
Nie, w żadnym razie czujnik temperatury nie steruje termostatem, służy tylko do pomiaru.
Czujnik temperatury silnika odpowiada za zwiększenie dawki paliwa na zimnym.
stawiam na czujnik temperatury jeśli przekłamuje to komp robi zbyt ubogą mieszanke i auto gaśnie najlepiej wypnij czujnik i spróbuj odpalić zimne auto. jak nie zgaśnie to usterka znaleziona acha zakładam że w Felicji czujnik wraz ze wzrostem temperatury zmniejsza swoją rezystancje. jeśli jest inaczej prosze mnie poprawić Przecież jak wypnie wtyczkę...
uuteg , a sprawdzałeś co VAG mówi o problemie ? Czujnik temperatury płynu masz sprawny ? Może ten co idzie do ECU oszukuje .
Mój temat może tak do końca nie jest związany z elektroniką, ale liczę, że ktoś może miał już podobną usterkę albo zna się troche na tych rzeczach które opisze poniżej. W samochodzie marki Skoda Felicja 1.3 zauważyłem ostatnio że nie podnosi się wskaźnik temperatury silnika (czy tez temp. płynu chłodzącego). Początkowo myślałem, że to wskaźnik jednakże...
Koniec walki: pompa paliwa i czujnik temperatury (silnik, wtryski). Razem 120 zł. Dzięki wszystkim. pg
Witam Chciałem wymienić czujnik temperatury w skodzie felicji 1.3mpi. Na allegro znalazłem zamiennik tylko z innym numerem katalogowym. Miałem czujnik z nr.357919501A a na allegro jest z nr. 6U0919501B. Z wyglądu są identyczne. Czy będzie on dobry???
Witam. Mam problem ze skodą felicja . Problem dotyczy dokładnie układu chłodzenia. Bardzo szybko wzrasta temperatura a płyn w zbiorniczku gotuje się. Wymieniłem już termostat (był on uszkodzony ponieważ pękło mocowanie wkładu termostatu i wszystko się rozsypało). byłem pewien, że wszystko jest dobrze jednak po przejechaniu się silnik znów zaczął się...
Witam Piszę w imieniu szwagra, posiada on Skodę Felicję 1,3 mpi z gazem. Sprawa wygląda tak że samochód szarpie na benzynie i na gazie. Został wymieniony czujnik położenia wału, czujnik temperatury silnika, świece, filtr paliwa, sprawdzona iskra, cewka, przewody do wtryskiwaczy i jest poprawa ale dalej szarpie tylko mniej. Czy ktoś może jeszcze coś...
czujnik temperatury oraz filtr paliwowy był nie dawno wymieniany i niestety nic nie pomoglo
Witam Sprawdź czy tak samo samochód zachowuje się na benzynie chociaż wydaje mi się że to problem właśnie pracy na benzynie gdyż ,odpalasz go i pracuje przez pewien moment właśnie na tym paliwie,ja bym sprawdził pierw nastawy przepustnicy wprowadził je u kogoś kto ma interfejs do VAG-a lub niestety w stacji Skody, sprawdziłbym też czujnik temperatury...
Dołączam się do prośby kolegi o dobrego mechanika w okolicach Łodzi ponieważ mam podobny problem tylko u mnie jeszcze wykazuje błąd po badaniu VAGiem 00561 oraz ma zwiększone spalanie dodam że termostat sondę Lambda wymieniłem oraz wymieniłem/posprawdzałem czujniki temperatury. A błąd nadal sie pojawia na benzynie i gazie tylko ten a objawy nie zniknęły....
Miałem podobny przypadek w Feli,urwany był kabel od kostki czujnika spalania stukowego.Auto zimne jechało jako tako,lecz gdy złapało temperatury muliło.
Witam, mi też auto nie zapalało przy zimnym silniku i miałem wymienić czujnik. Ale w końcu po przejechaniu około 300km auto zaczęło mieć problemy również na ciepłym silniku. Mechanicy stwierdzili ze to pompka paliwa. Mam jeszcze pytanie co do czujnika temperatury. Mam skode felicje 1,3MPI 1997. Wymontowałem czujnik i zmierzyłem opornościna pierwszych...
pierwsze felicje jak wyszły można było na gaźniku spotkać ale to inny region eksportowy szczególnie na Rosję a tu kolega by napisał czy to mpi czy monowtrysk w jakim stanie świece, moduł zapłonowy, jakie luzy na zaworach, czujnik położenia wału, czujni temperatury
świece dawno były zmieniane ?? ,poza tym przyjrzałbym się czujnikom temperatury ( co prawda komputer silnika ma wpisane wartości awaryjne i pozwoli na jazdę ale może one wprawadzają tu problem)zwlaszcza czujnik zasysanego powietrza umieszczony na kolektorze ssacym
Skoda felicja 1.3 MPI dławi się i silnik gaśnie w czasie jazdy tak jak po wyłączeniu kluczyka czasami zdarza się że nie chcę zpalić po dłuższym postoju a czasami pali bez problemu.Wymieniona była pompa paliwa i moduł zapłonowy na świecach ,czujnik temperatury też był wymieniany problem nadal istnieje
Witam, mam problem ze świeżo zakupioną felicią 1.3 mpi 54 KM w LPG. Odpala chwile chodzi rowno a potem jakby przygasa obroty 400 dodaje gazu to jeszcze bardziej sie dlawi. Problem wystepuje na zimnym silnik po osiągnięciu temp 70-90 problem ustaje lub zmniejsza się. Podczas jazdy na ciepłym nie przerywa nie szarpie na benz i gazie. Na lpg na zimno pracuje...
Witam! Mam nadzieję, że Autor nie obrazi się za podpięcie się do tematu :). Jeżdże Felicją 1.3 + LPG. Mam sterownik Autronic AL700. Instalator nie zamontował w ogóle czujnika temperatury. Specjalnie mi to nie przeszkadza, natomiast chciałbym go mimo wszystko uaktywnić. I tu moje pytanie do Fachowców. Co jest czujnikiem temperatury dla tego sterownika:...
Witam, a więc kolego masz problem z czujnikiem halla lub z czujnikiem cieczy chłodzacej znajdujacym sie na termostacie. W tym bym szukał problemu. Czujnik halla jak sie sypie ma taki objaw jak padnie to nie uruchomisz już auta wiec bedziesz pewny, a jesli czujnik temperatury to nie bedzie palił na ciepłym silniku i bedzie trzeba na pych(gaśnie auto...
Czujnik temperatury stawiam, że jest dobry. Przepustnica powinna być czyszczona przynajmniej raz do roku. Właśnie przyduszanie silnika jest efektem tego, że jest brudna. Ps. Zawory kiedy były regulowane?
witam mam skodę Felicję wymieniłem sondę lambda i czujnik temperatury z powodu ich awarii po zapaleniu samochodu nie wyświetla mi już awarii ale po krótkiej jeździe zapala się znowu awaria jak wyłączę i zapalę to przez chwilę jest spokój i po przejechaniu kilku km znów awaria i tak w koło. mam pytanie czy po wymianie w/w elementów należy je jakoś ustawić...
Witam. Mam taki oto problem z moją Felicją z 1997 roku: Gdy uruchomię ją na zimno to przez chwilę pracuje dobrze, ale po około 10 sekundach wchodzi na wyższe obroty i faluje od 2 do 2,5tys obr/min. Nie ma spadku mocy, auto rozpala bez problemu i jedzie płynnie jeśli obroty są wyższe niż 2tyś. Wymieniłem już świece zapłonowe, przepustnicę, czujnik położenia...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
Jest coś takiego jak piszecie ,mam taki sam przypadek, mecze i mecz i nie ma sie czego czepić. sterownik simens i wcale nie pali na 1i 2 tylko program nie przechodzi w tryb selektywny czyli wtryski podają wszystkie cztery na raz, stad to przyłapywanie przy starcie.Rozwiązał ktos problem cisnienie ok luz zaworowe ok łancuszek ok cewka ok czujnik połozenia...
Nie mam możliwości sprawdzenia składu spalin, musiałbym oddać samochód gdzieś do naprawy. Z tego co wiem to w tym silniku zapłonu sie nie reguluje, jest czujnik od zapłonu, ale na komputerze nie wykazało żadnego błędu. przeglądałem ADCDA jest tam info z biuletynu serwisowego odnośnie MAP .sprawdź jego wężyk{drożność} piszą coś o tym że dostaje się olej...
Nie w felicji. Możesz robić takie cuda jak proponują inni-odpinać wtyczkę czujnika temperatury, robić na goracym silniku, podpinac prostownik podczas adaptacji aby napięcie było ponad 13,5V , robić w kanale 098 i poprawić dodatkowo w 001-nic to nie da. Problem jest tylko wtedy, jak "komin" był tak zawalony żużlem, że az samochód gasł, jeżeli nie doszło...
Witam, mam taki problem z samochodem. W zasadzie trwa to już półtora miesiąca. 13 kwietnia kupiłam starą skodę felicję od znajomego, podobno działała i wszystko było w porządku. Po 9 dniach napotkałam pierwszy raz problem mianowicie samochód nie chciał odpalić. Akumulator naładowany, rozrusznik kręcił tylko tak jakby nie chciał zaskoczyć. Ja niestety...
Witam!!! Mam taki problem, auto zapalam na benzynie i póki jedzie na "ssaniu" to jest ok potem przełącza sie na gaz i tez jest wszystko oki, problem występuje przy jeździe na benzynie jak sie zagrzeje i ssanie sie wyłączy to silnik zaczyna przerywać najgorzej ruszyć np na skrzyżowaniu "nie ma jadu" przy obrotach do 2tys pomału się buja ale jak trzeba...
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
Witam, mam w Skodzie Felicji niewielki problem. Otóż słabo nagrzewa mi się płyn chłodzący w/g wskazań wskaźnika temperatury. Podejrzewałem czujnik wymieniłem na nowy-takie same wskazania. Zasłoniłem wlot powietrza tekturą trochę się podniosła temp. Mogłem sądzić, że to tylko przy niskich temperaturach zimą, ale wiosną i do tej pory bez zmian.
VW pakował 1.9D do końca lat '90, Polo, Ibiza, Felicja. Jesli chcesz prosty silnik, podstawa to pompa sterowana linką, do pompy powinien dochodzic tylko jeden kabelek pod elektrozawór. Tak samo silnik, kabel do swiec żarowych, czujniki ciśnienia i temperatury. A 1.9D/TD to stara konstrukcja, nastepca 1.5D/1.6D/TD.
Hej mam problem w mojej skodzie taki ze auto na wolnych obrotach nie chce opaść do 800 cały czas utrzymuje 1000 rpm i powyżej zrobione były nastawy podstawowe przepustnicy sprawdzałem czujniki temperatury i nic a po odłączeniu czujnika przy kolektorze dolotowym obroty powracają do 800 ale się wahają czujnik dolotu zamiennik pożyczyłem się od znajomego...
zmostkuj kawałkiem przewodu styki w wtyczce czujnika,zegar powinien pójśc na max.Jak tak sie stanie-do wymiany czujnik.Jest oznaczony barwnym pierścieniem-trzeba dokupić jak co taki sam.
sprawdz czy chłodnica robi sie goraca jak nienagrzewa sie to termostat a jak nagrzewa sie tak samo jak silnik to wymien czujnik temperatury{ wczesniej zdejmij z niego wtyczke i zmostkuj przewody na chwile jak właczy sie wentylator to wina czujnika }powinien znajdowac sie na obrzezrzach chlodnicy.
OK, ale rozumiem że na potrzeby korekty wzg ciśnienia jest jakaś tabela parametryzowalna. W OMVL nie ma. Jest natomiast korekta wzg temp gazu (czujnik przy wtryskiwaczach), oraz od temperatury parownika/reduktora (chyba bez sensu, wstawiłem same zera)
warto sprawdzić czujnik temperatury na reduktorze, gdy jest uszkodzony potrafi takie cuda robić ze samoczynnie przełącza na PB. Miałem właśnie taką sytuację w Felicji 1.3 Mpi właśnie bingo s4, choć wtedy pamiętam że mocno zastanawiałem się nad tym czy sama centralka gazu nie jest czasem uszkodzona.
Witam od niedawna stałem sie posiadaczem skody felici 99 1.3 MPI. I mam z nią problem. Podczas jazdy skoda zgasła wymieniłem czujnik temperatury i czujnik położenia wału korbowego zmieniłem świece na NGK, przejechałem 1500km i objaw znów się powtórzył, ale co ciekawego odkryłem że kiedy podniosę maskę i stuknę delikatnie kluczykiem w cewkę auto zapala...
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Witam, mam skodę felicję 1,3 MPI + gaz. U mnie było to samo, wymienili mi czujnik temperatury i nic nie dało, w końcu okazało się że pompa paliwa świruje, i raz działa na max a raz nie ciśnie, mechanik powiedział że jak ją trzasną to czasem wskakiwała w odpowiedni rytm pracy. Podobno zatarta , a na zimnym silniku był problem bo ją niby "chwytało" jak...
Witam wszystkich mam pytanie odnośnie tej instalacji otóż wczoraj udało mi się usunąc jedną usterkę, ponieważ instalacja długo nie przełanczała mi na gaz jak podłączyłem centralke z programem Leonardo version 2.2.7 to temperatura wogóle nie wzrastała a powodem był czujnik temperatury który odczepił się od parownika ale jak tym programem ustawia się...
Wentylator w Felicji włącza się mniej więcej w 2/3 skali. Układ jest po ciśnieniem do tego płyn i będzie gotował się dopiero przy 110-120 C. Jak nie bulgocze i nie wyrzuca płynu korkiem a węże wytrzymują to jest ok.
To nie silikon, lecz uszczelniacz bitumiczny(z takiej tuby, jak silikon). Olej, rozpuszcza go. Dokręcam za szczyt puszki, brzegi rozkładają się równomiernie. Ale wydaje mi się, że jeśli to nie blokada, paprochem, zaworu. To może być konsekwencja przegrzania silnika, kiedy przestał działać czujnik temperatury i temperatura silnika znacznie wzrosła. Nie...
o raczej nie wchodzi w grę. Coś jest zesrane z obiegiem - na dwóch różnych czujnikach wentylator się włącza przy 110 stopniach, nie dlatego, że czujniki są złe, tylko dlatego, że zanim temperatura dotrze do czujnika to już się gotuje w zbiorniczku. Miałem coś podobnego w Felicji '99 MPI. Nie gotowało mi się, ale normą było podchodzenie temperatury...
Od dwóch lat mam Skodę Felicje silnik 1.6 MP . Mam problem z odpalaniem jej przy minusowych temperaturach, zwłaszcza teraz w zimę. Rano nie chce mi odpalić a akumulator kręci, jak już uda się odpalić chodzi cały dzień bez problemu.Ten sam Problem pojawia sie następnego dnia rano. Zaholowałem go do serwisu, stwierdzili,że to czujnik Hala. Po dwóch tygodniach...
Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temperatury zasysanago powietrza ( dwa w jednym ) znajduje się na obudowie kolektora dolotowego poniżej przepustnicy. Odpowiedzialny jest za podawanie informacji o podciśnieniu w kolektorze oraz temperaturze. Podciśnienie to jest też uzależnione od ciśnienia atmosferycznego. Przy braku informacji z...
w Feli przyczynami moga być głównie: - świece i gumki o których wspomniał kolega wyżej (przebicia itp.) - kończąca się listwa zapłonowa (wtedy pali na dwa gary, ale można jeszcze odpalaić i przerywa w czasie jazdy także) - czujnik Halla ( nie można odpalić, raz czujnik kończy się gwałtownie, a raz daje w kość i ma ,,swoje zagrania" tzn. raz odpala,...
Nie wiem czy temat upadl. Użytkuje skode felicje pick up 1.9d od 2000 roku i tylko z takim podgrzewaniem da się z zapalić silnik stosunkowo szybko. Często stosuje się opornik w szeregu z czujnikiem temperatury (obwód odpowiedzialny za grzanie świec) lub zdjęcie kostki z czujnika (ale wtedy nie działa wskazanie na wskaźniku temperatury w kabinie). Świece...
Rozumiem, że wcześniej wejście sygnału obrotów miałeś podpięte pod minus cewki zapłonowej. Podpytuje bo ja mam troszkę inny problem tzn. telepie mi silnikiem w mojej Feli 1.3 MPI na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ( tak jakby nie było ssania), wszyscy twierdzili, że to czujnik temperatury cieczy no i go wymieniłem i nadal jest tak samo, może właśnie...
Problem jak w temacie kupiłem auto skode 1,3 na pojedynczym wtrysku i pali mi 15 litrów gazu przy spokojnej ba bardzo spokojnej jezdzie co moze byc przyczyna i jak to naprawić albo wyregulować instalacje. Dodam że instalacja 2 gen na reduktorze mam 2 śruby z boku i z dołu, rok temu gość wymienił sonde lambda, czujnik temperatury też pokazuje żę silnik...
Szukaj w okolicach bagnetu do sprawdzania poziomu oleju. będzie tam czujnik temperatury cieczy - odchodzi od niego jeden przewód, dalej jest właśnie obudowa termostatu z której wychodzą 2 węże - jeden gruby do chłodnicy. ** Podaj rocznik, bo mogę pisać o innym. **
W skodzie Felicja 1.6 z silnikiem WW mam od dawna podobny problem i co ciekawe od nowości. Serwis stwierdza "te typy tak mają" i przestałem sie przejmować ponieważ po złapaniu temperatury obroty sa stabilne. Temat ciągle wraca jak odpalam "zimny" silnik w upalne dni i muszę odczekać ok 1 min do ustabilizowania obrotów. U mnie wykluczam nieszczelności...
Witam. Taki sam silnik o pojemności 1.6 jest montowany między innymi w skodzie felicji z 96 roku. Silnik z wielopunktowym wtryskiem. Z tego co pamiętam to posiada on już możliwość diagnostyki przez obd2 więc spróbuj podpiąć pod kompa i sprawdzić czy pokazuje jakieś błędy. Swoją drogą można jeszcze by było sprawdzić czujnik temperatury silnika ale jego...
Witam Mam problem ze swoja Felcją(2000 rok 1,3 MPI 123 tys. km), który był już opisany wcześniej. Moim problemem jest szarpanie samochodu zarówno na LPG i benzynie po rozgrzaniu silnika. Czytając fora wykonałem następujące rzeczy: -regulacja zaworów -wyczyściiłem przepustnicę i zaadoptowałem na skodowskim programie -zmieniłem cewkę oraz czujnik połozenia...
Witam kolegow!!! Odswieze temat bo w mojej felicji 1.9D tez nagminnie wystepuje problem z paleniem na cieplym (a pomaga odlaczenie czujnika temp. wtedy swiece grzeja caly czas i tylko cyka ale za to nie pokazuje mi temperatury) ostatnio jak samochod stal w warsztacie z hamulcami koles powiedzial zebym zrobil sobie jakis przelacznik (wylaczajacy/wlaczajacy...
Jeszcze nic nie sprawdziłem bo nie wiem od czego zacząć. Teraz byłem po nocy to za pierwszym razem chwilkę zakręciłem ze 4 sekundy i nie odpalił. Powiedziałbym , że słabiej kręcił. a za drugim po 2 sek odpalił. jak wsiadłem do auta to napięcie było 12,3v ( nie spojrzałem ile było podczas kręcenia) Pochodził silnik ze 2min. i po zgaszeniu napięcie było...
Witam Was. Mam Skodę Felicję z 97r. silnik 1,3 MPI. Problem pojawił sie już jakis czas temu. Podczas próby odpalenia silnika nie zapala. Więc; przekrecam kluczyk zapalają się kontrolki, słychać jakiś dzwięk jakby wysuwająącej się antent elektrycznej- ale to było zawsze, po czym usiłuję odpalić silnik oczywiście kręci prąd jest mimo to silnik nie odpala....
Układ jak jest zimny zalewa się z wyjętym czujnikem temperatury silnika. Ukłaď sie wtedy ładnie napelni zaleje pompę wody. Poteem wystarczy zagrzać do włączenia wentylatora zgasić poczakać aż troche ostygnie i sprawdzic poziom płynu ewntualnie dolać.
Witam Myślę, że będzie to koło 1 rok do 1,5 roku w tych granicach,może nawet ciut dłużej , wiem że w sklepach nie autoryzowanych były dostępne jeszcze przez zdłuży czas te z żółtym paskiem czasami na serwisach są one jeszcze. Te niebieskie są zamiennikiem. Stosowano je też do Felicji z silnikami Diesela mam namyśli te niebieskie ale osobiście polecam...
Witam. "Rasowanie 1.3 nie ma sensu. Więcej odczuwalnej mocy nie wycisniesz chyba ze z japonca. Szkoda sobie zawracac głowy. Mozesz spróbowac z czujnikiem temperatury zeby sterownik myslal ze jest zimny silnik i dawal wieksza dawke albo (nie wiem jak jest w tym silniku) oszukac przeplywomierz. Najtaniej to by cie wyszedl drugi silnik np. 16V 1.6 jakiegos...
czy auto ma zainstalowany gaz lpg ? Jaki jest związek temperatury silnika z zainstalowaniem gazu, bo ja nie widzę, a jeżdżę juz trzecim zagazowanym samochodem. Sprawny układ chłodzenia powinien utrzymywać temperaturę silnika ok. 90*C niezależnie od temperatury otoczenia, stania w korku lub pracy silnika z pełną mocą. Tak było w samochodach które miałem....
Właśnie, nie śmiałem TEGO napisać. Auto, jakby specjalnie czeka, abym wykonał jakiś błąd, aby silnik, stanął. Wszystkie kontrolki pracują wzorowo, nawet poduszka, przy próbie ponownego rozruchu, świeci i gaśnie, gdy dopompuje. Wszystko bez zająknienia ,,jak z nut". Nic, nie przygasa. Właśnie to jest bardzo denerwujące. Gdy zrezygnowany, osłabnę w staraniach...
Norbiiis - zanim kogoś zaczniesz strofować to sam przeczytaj ze zrozumieniem. Kolejny raz Cię proszę, nie piernicz głupot. "Otóż mam skode felicje, na trasie temperatura płynu chłodniczego jest do 90, ale wystarczy że na chwile stane w korku lub na światłach jest 100 i nie włącza się wentylator". To z nieba sie wzieło?? Czujnik termiczny też potrafi...
Witam. Mam Felicję z 97 roku. Silnik 1,3 MPI z gazem. Otóż spalanie u mnie waha się w granicach 9,8 a 11l. Na twoim miejscu bardzo bym się nie przejmował. Ten samochód swoje waży, a silnik ma mały i musi trochę spalić. A co do kolegi, który chwali się małym spalaniem (5,5-6l gazu) to kłamie. Niech dokładnie sprawdzi układ paliwowy i gazowy, bo może...
taki sam problem ma bmw5tds,octavia,tylko ze octavia nie pali w zakresie temp 70st.c,opisywalem juz jak rozwiazac ten problem w prosty i skuteczny sposob.silnik nie chce zapalac bo zuzyty lub uszkodzony jest czujnik poczatku wtrysku w pompie.....w octawi trzeba wpiac sie w przewod z czujnika temp kol. brazowo niebieski i zastosowac przekaznik za 11zl.1...
mam 1.2i 97r w mieście w zimie pali 8 8.5 na odcinkach średnio 10km poza miastem 6l korozji ogólnie brak na nadwoziu, podwoziu, z 2 lata temu pojawiła sie na drzwiach ( dwa miejsca na wielkość 3cm2), ale zaleczone i do tej pory sie nic nie pokazuje. jak się nie ścigasz na światłach i nie musisz wszystkich wyprzedzić to daje rady a jak nie, to polecam...
sprawdź sobie zawory ja kiedyś tak miałem,okazało się ze silnik jak się nagrzał zawory robiły się za ciasne i nie domykały się.Wyregulowałem i spokój samochód zaczął chodzić na gazie jak rakieta.A na Twoim miejscu sprawdzilbym jeszcze czujnik sutkowy za plonu on też lubi robić jaja Widzisz akurat w tym silniku luz zaworowy sie zwieksza wraz temperatura...
Pierwszy raz tutaj, ale byłem swego czasu "gzaolem" - montowałem gaz. Samochody na gazie jeżdżą różnie, jeśli chodzi o ubytki mocy, ale nie jest tak że każdy traci moc odczuwalnie na polskiej drodze. Skoda Felicja 1,3mpi mojej kobiety zrobiona na prostej instalacji (bez komputera) jeździ bardzo ładnie. Piszę bo szukałem inforamcji o wpływie kąta wyprzedzenia...
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Wygląda naprawdę nieźle. Mam tylko obawy, że frezując przerwy między ścieżkami 0,2 mm łatwo będzie o zwarcia, zwłaszcza, że cynujesz ścieżki. Poza tym, zdradź, po co Ci temperatura spalin, czy oleju. Masz zapewne w aucie temperaturę wody, która odpowiada temperaturze silnika a pośrednio daje pogląd na temp. oleju. Ciśnienie... no ok, masz na blacie...
Witam. Odziedziczyłem auto które miało odwieczne problemy z obrotami tj. gaslo na jałowym biegu zwłascza gdy było zimne, w ASO wymienili mu najpierw czujnik temperatury.. na koniec wymienili linke gazu na za krotką! w sumie dobrze ze w przepustnicy nie wiercili otworków. Kilku mechaniorów czysciło przepustnice, zmodernizowano przyłacza wezy gumowych...
Silnik to 1.6 AKL Podejrzewam ze większość Elektryków kojarzy. Sterownik który w nim siedzi to SIEMENS 5WP4376 No i oczywiście ich fabryczna wada. Po wyczyszczeniu przepustnicy i adaptacji Podwyższone obroty silnika. Oczywiście przy dojazdach do skrzyżowania jak wysprzęgli się poniżej 1000obr\min obroty spadają. Podobną sytuację kojarzę ze Skodą Felicją...
Witam. Mam problem z w.w. autkiem. Mianowicie raz odpala raz nie. Temperatura otoczenia nie ma znaczenia. Kable zapłonowe wymieniłem a cewkę sprawdziłem i daje iskrę. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki. Dlatego stawiam na aparat zapłonowy albo czujnik Halla. Tylko powiedzcie mi jak to sprawdzić?
Witam A ja mam problem taki z Felą 1,3 MPI, że gdy w nocy jest chłodno i wilgotno, to fela odpala i szarpie na wolnych obrotach z obrotami ok. 900, przy dodaniu gazu, efekt jakby nie paliła na wszystkie gary. Jak wygrzeje się w słońcu pod blokiem cały dzień - odpala bez problemu i ma równe obroty ponad 1000 i pracuje prwidłowo. Wszystkie możliwe konektory...
witam mam problem z obrotami w felicji tj. autko gasło na wolnych obrotach np. jak się wyrzuciło na luz przed skrzyżowaniem. Pojechałem gość wyczyścił ją i teraz obroty zawieszały się na około 2000. Pojechalem do mechanika on wgrał nastawy i znów auto gasło na wolnych obrotach. Mechanik wymienił przepustnice na inną, też używaną tylko, że sprawną....
czujnik temperatury felicja skoda felicja czujnik temperatury czujnik temperatury skoda felicja
lotnicze słuchawki czujnik czarny czujnik zielony siemens micromaster
Moment dokręcania Mercedes W220 3.2 CDI OM613/OM648 Oznaczenie pinów w kostce lampy Volvo XC60 2016 bez ksenonów