Może to głupstwo ale sprawdź bezpiecznik wentylatora . W brew pozorom on trochę prądu ciągnie . Zakręć nim ręką może stoi ?? :|
Przy prawidłowej pracy termostatu na liczniku orientacyjnie 90 stopni. Masz mieć górny wąż gorący, chłodnica jeśli ja dotkniesz ma parzyć, dolny wąż również gorący wtedy wiesz że masz wstępnie jakiś obieg Włącznik termiczny masz na chłodnicy przy złym obiegu cieczy lub niedostatecznym nie nagrzeje go i wentylator się nie włączy i temperaturka rośnie
Czyli zwyczajnie mówiąc po normalnej jeździe i ciepłym już silniku nie ma możliwości odpalenia auta rozrusznikiem. Zgadza się?
Opis >> [url=http://skoda.autokacik.pl/pages/zro... Opis co prawda dotyczy wymiany żarówek na ledy ale jest dokladnie opisane jak je rozebrać :)
np. termostat :idea:
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Do świateł są też przekażniki.
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
[url= http://forum.skoda24.com/viewtopic.php?t... W tym temacie masz wszystko, internet nie gryzie.
Proszę uprzejmie: http://skoda.autokacik.pl/pages/zrobsam/...
Czyli zostaje wymuszenie adaptacji przez VAG com albo VCDS.
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Masz może jakiś rysunek dokładnie gdzie ten czujnik jest? Jest wkręcony w chłodnicę, w pobliżu alternatora.
Pewnie od podciśnienia.
Wymiana bieżni(ślizgów) jest pełno filmów, sama wymiana szczotek już pomoże w uzyskaniu większego napięcia, wiem bo sam tak miałem. Pisałem już wcześniej żeby od razu wymienić w kupionym alternatorze szczotki i sprawdzić stan bieżni i ewentualnie łożyska. https://www.youtube.com/watch?v=bHal0gu9... https://www.youtube.com/watch?v=NP7SjinZ...
Najprosciej jest poprstu porozpinac wszystkie kable w klapie i wywlec wiazke. Mozna tez posukac kostek w bagazniku na lewej sciance samochodu w komoze bagaznika. Pozdrawiam
Zakładaj jak w wiekszości do dołu.
No to sprawdź bo to istotne.
zużyte łożyska alternatora szumią/gwiżdżą w zależności od obrotów silnika, a nie piszczą na pompie wody będzie raczej szumieć poza tym jak zdejmiesz pasek poruszaj kołami góra-dół czy niema jakiegoś znacznego luzu bo alternator to tam nic, ale jak pompa wody Ci się rozleci to momentalnie ugotujesz i zniszczysz silnik, te silniki są BARDZO wrażliwe na...
a jak już odpali to potrafi zgasnąc podczas jazdy?
Więć podaj zasilanie z "30" na "50" i zobacz czy kręci rozrusznik.
Czujnik stukowy.
Trzeba wyjąć i naprawić rozrusznik
Tak .
Sprawdzana była chłodnica czy nie zamulona?
Witam termostat do wymiany.
Tak, jeżeli przełożysz transponder to będzie wszystko ok:)
Sprawdź czy w mierniku nie masz przepalonego bezpiecznika lub dwóch. Gdy jest przepalony to nic Ci nie pokaże. Gdy dokonujesz regulacji prądu ładowania - auto jest podłączone do akumulatora czy jedna klema jest w powietrzu?
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Ja mówię, że jest dana za duża siła dokręcania nakrętek. Pozdrawiam.
:D http://obrazki.elektroda.pl/4592151100_1... http://chomikuj.pl/pinyo/warsztat/samoch...
Moje oko widzi ten tańszy - możesz też porównać jakie masz wyjście gazowe czy 12mm czy 16mm no ale ze zdjęć ewidentnie wychodzi ten tańszy.
Uszkodzony prostownik.
Witam Jest to typowa usterka w Felicjach.Woda dostaję się przez podszybie.Powodem są zbyt małe otwory odpływowe pod przednią szybą.Czasem pomaga uszczelnienie uszczelki przedniej szyby silikonem.Drugi sposób to wymiana uszczelki połączona z rozwierceniem otworów odpływowych znajdujących się pod dolna krawędzią uszczelki.Radzę też sprawdzić otwory odpływowe...
Witam. Koszty dodatkowych (potrzebnych) elementów niewielkie, roboty z kabelkami trochę. Na szczęście nie ma tam jakiegoś wyszukanego sterownika. Należy dokupić zestaw przełączników i działać. W zał. oryginalny schemat podłączenia z opisem. (Sterowania z zaparowania tylnej szyby oczywiście nie montujesz).
Magiel będzie taki sam jak we wcześniejszej Favorycie. Śruba służy do docisku listwy do wałka zębatego(poprzez sprężynę). Bez odkręcenia maglownicy, raczej nie da się ruszyć tej śruby. Wątpliwy sposób kasowania luzu ( bez wymiany łożysk i ślizgów). Pozdrawiam.
Do zasilania chińskiego radyjka trzeba najpierw dobrać odpowiedni dławik na zasilaniu , bo pewnie nie ma wbudowanego żadnego filtra przeciw zakłóceniowego , a dopiero szukać przyczyny w aucie .
Witam philips id33 podejdzie tez uzywany Pzdr
Czy jak by to się działo w rozruszniku za 400 zł to by byla róznica w szukaniu przyczyny ? Zasadnicza , w rozruszniku powyżej 450zł to inny świat materiałów.P
...Na czujnik temperatury nie reaguje.Drugi czujnik jest od załączania wiatraka. błędne rozumowanie , czujnik temperatury płynu to czujnik zespolony , jeden daje info do ECU drugi do wskaźnika temperatury umieszczonego wewnątrz kabiny, ich charakterystyki są różne , wartosci tych termistorów znajdziesz na tym i innych forach ( np. www.skodovka.pl)...
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Alternator do regeneracji i wszystkie problemy znikną !
Trzeba zrobić synchro immo - sterownik
Wrzuciłem na tutejszy serwer. http://obrazki.elektroda.pl/3568836500_1...
W skrzynce bezpieczników jest woda. Być może też daleko posunięta korozja.
Roznica jest w przelozeniu glownym skrzyn: 1.3 ma 4.16 a 1.6 bodajze 3.8.Byly wersje 1.3 40kW tez z dluga skrzynia taka jak w 1.6.
Pin 19 to K-line w złączu dużym.
...czy znajdę coś lepszego w kwocie 350zł, czy po prostu kupić te same? Skoro było dobrze, to czy jest sens kombinować? tym bardziej, że cały sprzęt został zestawiony z elementów tej samej firmy. chciałbym w aucie wycisnąć jak najwięcej decybeli nie tracąc na tym jakości, czy w grę wchodzi jedynie wzmacniacz? Są tylko dwie drogi do osiągnięcia tego...
w felicji beda chodzily wszystkie nawet te tanie tylko ze 6kg maja dluzsza wytrzymalosc noi sile otwierania
Dokładnie tak. Odepnij też kostkę z kilkunastoma przewodami. Skrzynka nie jest opisana, będzie gdzieś schowana, musisz jej poszukać. Osobiście jednak nie sądzę, żeby to alarm był winny. Ciśnienie paliwa zdałoby się zmierzyć.
Kostka stacyjki do wymiany.
Zalecalbym ci kontrole i regulacje co 10kkm( sam tak robie w swojej fel) czyli z wymiana oleju.Sprawa jest prosta i nie czasochlonna, wiec taki interwal na LPG nie jest zbyt uciazliwy .Reguluj zimny silnik najlepiej po nocy.Luzy : ssace 0.25 , wydechowe 0.2.
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Centralka w felicji jest pod schowkiem pasażera. Trzba wyjąc pojemnik schowka i juz masz centralkę!!!
Idź po wiązce od wentylatora albo od przełącznika aż znajdziesz płytkę z rezystorami. Jest ona wkręcona w tunel którym wentylator tłoczy powietrze (jest chłodzona powietrzem z wentylatora). Jeżeli rezystory są sprawne to sprawdź bezpiecznik termiczny. Powinien mieć przejście. Jeżeli będziesz zakładał nowy uważaj aby go zbytnio nie podgrzać bo znów będzie...
Nie, wymienili mi łożysko.
Wygląda na to, że silnik dławi się powietrzem, ale nie koniecznie. Na początek spróbuj ustawić wlot powietrza do filtra tak, aby podczas jazdy powietrze było zasysane przez silnik a nie "wpychane" pędem samochodu. Jeśli to nie pomoże to sprawdź ustawienia paramertu "CUT - OFF" w sterowniku gazowym jeśli jest ustawiony zbyt nisko, to przy wymuszonym...
Nie uszkadza się sonda tylko katalizator, bo paliwo zamiast w cylindrze spalane jest w katalizatorze co powoduje jego lawinowe zużycie ( potrafi się rozgrzać do czerwoności). Sonda lambda do poprawnej pracy wymaga wysokiej temperatury dlatego montowana jest blisko kolektora wydechowego. Przy uszkodzonej świecy rejestruje się błąd sondy lambda ponieważ...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Żaróweczki do wymiany. Przy tym roczniku warto wymienić wszystkie - i kontrolki i podświetlenie. Odkręcasz deskę z zegarami (śruby pod zaślepkami: jedna z lewej, jedna z lewej za klapką do komputerka, dwie za zaślepkami pomiędzy przełącznikami i jedna za plastikiem zasłaniającym pokrętło od nawiewu (to między kratkami). Odkręcasz dolną część osłony...
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
No, liczyłem na to, że ktoś to napisze. Układ połączeń jest taki, że przez ten kabelek zamyka się masa na przekaźnik odciązający stacjki ( przez uzwojenie elektromagnesu)
Ja bym podładował do porządku aku prądem 4.5 A i zobaczył co się będzie działo.Może kupiłeś aku w firmie drucik gdzie nie był dobrze naładowany zformowany a alternator nigdy ci nie naładuje ta jak prostownik.
W dłuższej perspektywie uszkodzi napinacz i/lub koło pasowe.
VCDS ogarnie to w dwie minutki
Tak jak wspomniał użytkownik maniekmariusz na 90% winą jest zbyt słabo napięty lub już stary pasek klinowy napędzający osprzet - możesz to łatwo sprawdzić polewając go wodą. Pasek nie musi być popękany żeby sie ślizgał, ale jeżeli ma jakiekolwiek pęknięcia lub jets poszarpany to on jest do wymiany (raczej groszowa sprawa 30~40zł). Zdarza sie też, że...
czujnik temperatury silnika, do wymiany
W Polsce jest kilkadziesiąt warsztatów naprawiających pompy wtryskowe.
Sprawdz wężyki od podciśnienia.
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
Pierdoły ,zlikwidować nieszczelność w dolocie, wyczyścić przepustnicę i zaadoptować, jeżeli po tych zabiegach nadal będzie źle a reszta podzespołów kontrolnych będzie sprawna i nie będzie błędów w ECU, to będzie znaczyć że silnik jest zajechany.
Niech ktoś ciągnie za linkę a pani niech próbuje podnieść maskę. Może przestawiła się tylko na zamku.
Prawdopodobnie masz uszkodzenie w cewkach WN. Podstaw na próbę inne cewki. Pozdrawiam.
Ta kontrolka "z wykrzyknikiem" informuje nas o prawidłowym poziomie płynu hamulcowego w zbiorniczku. O jakie kontrolki Ci chodzi? Wszystkie?
Skontroluj gniazda zarowek. Moze zrobilo sie tam male akwarium. Sprawdz tez czy pod dywanem nie ma potopu. Moglo zezrec kable.
witam,kolego wydaje mi sie ze musisz zaczac od odpiecia polosi od skrzyni biegow,nastepnie odpiac linke od szybkosciomierza i linke sprzegla oraz przewody od czujnika swiatel wstecznych i inne przewody ktore sa podlaczone do skrzyni,nastepnie podlewarowac ja troszke zeby miala wsparcie na lewarku i zaczac odkrecac sruby ktore lacza ja z silnikiem,pod...
Czujnik na króćcu wodnym 4-ro pinowy.P
Popraw ochwiane złącze na rozruszniku i wszystko wróci do normy.
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Co do kodów - google hasło dekoder błędów Vag . Zrób 200- 300 km na samej benzynie i zobacz czy nie będzie lepiej gadał na wolnych obrotach .
podejrzewam ze katalizator , miałem podobny przypadek ale w punto wszystko ładnie pięknie jak zimny a jak ciepły to kicha... gaśnie ...
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
Bezpiecznik może być na przewodzie + Idż po przewodzie lub podciąg nowe zasilanie
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
Czesc, Z tego co wiem niestety nie ma takiej opcji :-( Pozdrawiam Oczywiscie, ze sie da... trzeba tylko dobrac odpowiednio pasujace do Feli silowniczki elektryczne, tzn. takie zeby pasowaly w otwor (z trzema nacieciami na obwodzie) w lampie i zeby mialy odpowiednio dlugi ten bolec popoychajacy (najlepej z mozliwoscia regulacji jego dlugosci). Takie...
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Regulator tak nie sygnalizuje usterki tylko mostek prostowniczy przeważnie pada jedna główna dioda.P
vinci , czy rozwiazales juz problem ?? tak na marginesie , w poradniku od Favorit / Felicji podają jeszcze jedna przyczynę podwyższonej temp. płynu, uszkodzony zaworek w zakrętce zbiornika wyrownaczego płynu
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
możesz mieć właczone ciagle światła przeciwmgłowe ale bardziej realne jest to że do skrzynik z bezpiecznikami dotała ci sie woda jak otwozysz skrzynke to dotknij ręką gompki nad skrzynka i zobacz czy jest mokra czy nie
Możesz wypróbować ten termostat Nr katalogowy 047121111A.http://www.unto.pl/termostat-...
Kolego lutownica w rękę i popraw styk 50 na cewce rozrusznika i długo dziękuj.
wszystkie skody felicje 1.3 z takimi objawami mialy uszkodzony czujnik polozenia walu jestb to usterka nie do wykrycia bo jak czujnik jest zimny to dzala dodatkowym utrudnieniem jest to ze zadko wystepuje blad tego czujnika
Dołączam się do prośby kolegi o dobrego mechanika w okolicach Łodzi ponieważ mam podobny problem tylko u mnie jeszcze wykazuje błąd po badaniu VAGiem 00561 oraz ma zwiększone spalanie dodam że termostat sondę Lambda wymieniłem oraz wymieniłem/posprawdzałem czujniki temperatury. A błąd nadal sie pojawia na benzynie i gazie tylko ten a objawy nie zniknęły....
Zacznij od układu zapłonowego, gaz jest bardzo czuły na to. Jeśli chcesz zobaczyć czy przewodu masz do wymiany to rozrób sobie wode z solą, wlej do jakiegoś psikacza i psikaj po kablach a zapewne zobaczysz dyskoteke :) Tylko najlepiej jak będziesz to robił wieczorem jak będzie ciemno ;]
Nie masz zapchanego wydechu? Odkręć sonde lub rozszczelnij wydech i zobacz czy będzie poprawa.
Odkręcić 4 śruby na imbus 6-tkę i zdjąć.Środkowej śruby nie ruszać.
skoda felicja skoda felicja iskry skoda felicja kontrolki
obliczanie transformatora impulsowego arduino przycisk funkcji pianka klimatyzacja
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Błąd T452 w wózkach widłowych Linde - przyczyny i diagnostyka Opel Omega B 2.0 16V X20XEV - Podłączenie Przewodów Rozrusznika