Ja to bym zrobił z tego tematu jakieś sympozjum.Elka pomału zaniża poziom.Tyle debatować o felicji :D :D
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Witam. W skodzie Felicji 1.3 mpi 1999r. Przy pozycji kluczyka zapłon nic się nie dzieje tylko zaświeci kontrolka wykrzyknika. Żadnej reakcji. Rozrusznik dobry - sprawdzony. Akumulator - ok . Czy jest do tego jakiś przekaźnik ? Proszę o odpowiedź.
witam a ma znaczenie rodzaj paliwa do podłączenia układu odcięcia zapłonu przy [aa10]? tzn czy w ten sposób nie będzie możliwości uruchomiena silnika zarówno na gazie jak i na benzynie?
Czepneli się wszyscy tego rozrusznika.... Czy samochód gaśnie Ci w czasie jazdy czy tylko gdy zatrzymasz się i zgasisz silnik to potem nie możesz go uruchomić? Czy gdy przełączasz kluczyk z pozycji włączony zapłon na pozycję rozrusznik przygasają kontrolki?
To nie jest żadna kostka stacyjki ani nic w tym stylu. Po prostu silnik daje za bogatą mieszankę w paliwo. Radziłbym sprawdzić zapłon i pompę paliwa.
Witam! To auto nie ma rozdzielacza jest zapłon na elektronice i nie można go regulować.
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
Na gazie nie mają takiego wpływu poza tym gaz lepiej toleruje wczesny zapłon. Pracować mogą ale nie koniecznie dobrze, jeśli parametry są w zakresie pracy ale są złe - to nie pokaże błędu ale chodzić nie będzie ;) , nie komputer stawia diagnozę tylko mechanik. Odpal silnik z odłączonym map, powinien się uruchomić w trybie 'awaryjnym' nawet na Pb.
Masz sterownik Simos , cewka podwójna , bez kopułki rozdzielacza zapłonu? Czy sterownik Magneti - Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu?
witam czy ktos wie jak zdiagnozowac moduł zaplonowy (cewki z fajkami) i czujnik polozenia włu korbowego w skodzie felicji? mam wrazenie ze przestawil mi sie zaplon
Zainstalowany w Felicji w 2001r. Brak instrukcji. Wyłącza zapłon po kilkudziesięciu sek. http://obrazki.elektroda.pl/4983726500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2081812000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3441074500_1...
A to ciekawe! to tak jakby nie było znaczenia w jakim położeniu tłoka ma nastąpić zapłon.
więc pewnie AEE AEA, AEE to wielopunkt, ładowany potem min. do Octavii, Felicji. Brak zasilania nastawnika, bądź fatycznie zapłon za daleko na minusie.
Posiadam inny samochód i miałem inne ale podobne problemy a mianowicie na bęzynie jeździł ok a na gazie bez dawania w pedał też,natomiast przy dawaniu w pedał szarpał strzelał w kolektor,zwiedziłem warsztaty serwis wstawiłem świece serwisowe "BOSCH dwuelektrodowe"i stwierdzono "cewka zapłonowa" ale zrobiłem jeszcze jedne podejście kupiłem świece specjalne...
Jeśli można to bardzo proszę o interfejs + soft do SKoda Felicja 1,3 MPI (wielopunkt siemens) . Potrzebuje pokasować błędy i ew. troszkę przyspieszyć zapłon do gazu. Pozdrawiam i dziękuję grzest(at)interia.pl
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Ponieważ nie znam silnika, napisałem ogólnie i nadal piszę ogólnie, gdzie należałoby szukać przyczyny. Jeżeli nie ma kabli WN, to przypuszczam, że na każdej świecy jest cewka zapłonowa. Więc spradziłbym czystość samych cewek ich połączeń ze świecą i samych świec. Sprawdziłbym zasilanie modułu zapłonowego - izolację w stosunku do masy, oporności, a właściwie...
A zatem padlo aku, auto dopiero zholowane pod dom. W czasie holowania wrzucalem bieg auto odpalalo na wyzszych obrotach, ale gaslo po wcisnieciu sprzegla (bez dodawaniu gazu), wszystko bez zmian. Doszła nowa rzecz, podczas obracania wału słychać regularne ocieranie (odgłos jakby łańcuch w rowerze przeskakiwał) Czyżby łańcuch rozrządu częściowo się rozleciał?...
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
ja obstawiam immo, sprawdź na 2 kluczyku, i oczywiście diagnoza z kompa mile widziana, czy pompa odzywa się na zapłonie?
Chyba najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie tego alarmu i zlikwidowanie odcięcia rozrusznika i zapłonu.
Miałem kiedyś podobną sytuacje, ale pomogła dopiero wymiana listwy zapłonowej
Na styku 15 masz napięcie po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Zapomniałem oglądnąć schemat, dużo roboty było dzisiaj. Napięcie na styku przekaźnika to sprawdzałeś na przekaźniku X ? Górny rząd, drugi od drzwi pasażera. Sprawdź, czy masz napięcie na bezpieczniku F17 25 amper. Powinno być na wyłączonym zapłonie.
Witam . Poszukuje softu i schematu do Skody Felicji 1,3MPI (potrzebuje błędy skasować i jak się da zapłon przyspieszyć o parę stopni do gazu) Pozdrawiam GT grzest(at)interia.pl
witam mm pytanie na bylem skodę felicie i nie wiem czy to właściwe ze jak przekręceniu zapłon pompka cały czas chodzi w oplu polonezie po chwili sie wyłączyła a tu chodzi bez przerwy czy tak powinno być Dodano po 0 witam mm pytanie na bylem skodę felicie i nie wiem czy to właściwe ze jak przekręceniu zapłon pompka cały czas chodzi w oplu polonezie po...
Okrągły kluczyk pewnie jest od syrenki. Spróbuj odłaczyc akumulator, spr czy masz dobrą baterie w pilocie( alarmy potrafia alarmowac, że jest już słaba i wtedy moze odciac zapłon bo próbujesz uruchomić na wł alarmie, możesz o tym nie wiedziec bo syrenka może być wył).
Witam. Sprawdź czy dochodzi paliwo na listwę wtryskową (zdejmij wąż zasilający z listwy, włóż do butelki i przekręć zapłon (w tym momencie pompa już pompuje paliwo) i sprawdź czy w ogóle leci bo może gdzieś coś się do listwy przytkało np. filtr (niektóre wersje miały))
Mam podobny dźwięk w starej skodzie felicji, zdarza się jednak rzadko. Przypuszczam, że za szybko jest uruchamiany rozrusznik po włożeniu kluczyka i pierwszym przekręceniu (zapłon). Poczekaj parę sekund po włączeniu zapłonu.
gdzie znajdujesię ten czujnik poproszę coś dokładniej o tym czujniku jakiego rodzaju to czujnik
silnik zgaszony,zapłon włączony,w pamięci brak błędów.VW-Tool-silnik-nastawy podstawowe-kanał 98.Nastawnik wykona parę ruchów i ztrzyma się w odpowiednim miejscu.Trwa to około 20 sek.Następnie wyjść z programu i wyłaczyć zapłon na ok. minutę.Zapalić ,w początkowym etapie obroty mogą być niestabilne,do czasu nauczenia się nowych nastaw.
od ręcznego jest "P"
Załącz zapłon, obserwując wskażnik paliwa zewrzyj do masy raz jeden przewod a potem drugi, wskażnik musi sie wychylić. jeżeli tego nie zrobi to uszkodzona instalacja lub licznik a jeżeli wychyli to czujnik...
Tak skąpo opisane objawy wskazywałoby na czujnik halla. Jest on w podstawie rozdzielacza zapłonu.
Dokładnie widać, że sama kontrolka nie ma żadnego układu który by w jakiś elektroniczny sposób włączał na określony czas kontrolkę (np. w celu sprawdzenia). Jedynie od stacyjki, i od włącznika w pływaku zależy czy kontrolka się zapali czy nie. Więc w stacyjce nie może być na pozycji zapłon + na 16, dokładniej mówiąc nie może być plusa na 16 w pozycji...
Moja skoda ma wtrysk gazu jednopunktowy. Szarpanie najbardziej daje się we znaki jak temperatura jest już powyżej 95 stopni i chce się przyszpieszyć bez względu na bieg. Dzis rano jak jechałem silnik był zimny to zbierała sie bardzo fajnie. Wiem że nie jest to wyścigówka ale muszę znaleść przyczyne tego szarpania. Mechanik przy wymianie rozrządu powiedział...
Daj sobie spokój z tymi wywodami powyżej.Jeżeli jest iskra i jeżeli wtryski dają paliwo to walnięta jest na 100% uszczelka pod głowicą .Przedmuchy między 1 a 2 cylindrem.Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić...
Nie każdy wie ,że jest na przepustnicy silniczek modelarski o zapłonie iskrowym.
Przy zapaleniu auta rozrusznik lekko zakręcił i padł. Auto zostało odpalone na popych, po przyjechaniu do domu rozkręciłem rozrusznik i okazało się że dwie szczotki się odlutowały,przylutowałem je poskładałem i zamontowałem rozrusznik spowrotem. po przekręceniu stacyjką zapalają się kontrolki ale nie gasną, nie działa spryskiwacz,wycieraczki i nie zaświecają...
czujnik wału do wymiany, standard jak się tylko zrobi trochę cieplej
W bardzo prosty sposób można sprawdzić działanie wentylatora. Należy odłączyć wtyczkę przewodów przy czujniku (włączniku) wkręconym w chłodnicę i przy pomocy krótkiego przewodu zewrzeć konektory ( oczywiście po sprawdzeniu zasilania - wg. przepisu p. dufka . Sprawny wentylator uruchomi się natychmiast - oznacza to, że uszkodzony jest czujnik. Jeżeli...
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
Nie sprawdzisz tego FSA, spore przekłamania. FSA sprawdzała się przy zapłonach EDIS do czasu jak miałeś kable, z nasadzanymi cewkami, a już ekranowanymi ( np Felicja) nie radzi sobie zupełnie.
jak silnik zimny wszystko ok jaksię rozgrzeje to przez pewien okres jest ok a potem jak dodaje gazu ta coś jakby odcinało zapłon auto wchodzi na obraty ale z przerywaniami i wtedy szarpi autem tak jest tylko na benzynie bo na LPG chodzi bez problemow co to moze byc? czy cos kolo kabli WN? przepustnicy? Felicja 1,3 MPI + LPG
może jeśli został przerwany obwód rozruchu lub zapłonu podczas montażu alarmu
Spotkałem się dziś z taka sytuacja . Po przekręceniu stacyjki w pozycje zapłon zaśmiecają się kontrolki i działają kierunkowskazy, po przekręceniu na rozruch dodatkowo zaświeca się kontrolka z ręcznego (do tej pory się nie świeciła pomimo zaciągniętego hamulca ). Nie działają światła wycieraczki, nawiew i nie kręci rozrusznik. Znalazłem uszkodzony kabel...
Nic.Dużo podróbek.Zakładałeś oryginalną Champion?Zobacz czy ma naniesione oznaczenia w stylu 443XXXXX lub cyfra->litra->7 cyfr (przykład-6D0 342 877). Jeżeli nie ma to podróba.
piotrekwoj1 to co nakladasz na świece To jak już to zespolona CEWKA zapłonowa. Odpowiedz na pytania kolegi Pawła.
Przekręć kluczyk na zapłon, zanurkuj pod auto, dojdź do rozrusznika i podaj napięcie na automat (najlepiej zwierając gruby przewód dochodzący do rozrusznika z konektorkiem na automacie). Jak auto odpali, to problem jest raczej ze stacyjką (Ja u siebie tak doszedłem w cinquecento do uszkodzenia stacyjki(.
Może immobilizer blokuje. ostatnio z kluczyka wypadła mi taka blaszka.. I od tamtego momętu nie odpala
No tak ....ale po włączeniu zapłonu słyszę pracującą pompę-czyli OK ?
Witam Was. Problem pojawia się rano - nie pali na zimnym silniku. Co dziwne zauważyłem, że pompę paliwa słychać cały czas po przekręceniu zapłonu. Z ciekawości czekałem kiedy przestanie chodzić i po ok 5 min. zwątpiłem i wyłączyłem zapłon. Co dziwne również słychać jakiś dziwny przekaźnik - jest on po prawej (patrząc na przód auta) pod maską podłączony...
Do lpg stosuje sie świece zalecane przez producenta.W razie kłopotów można zminiejszyć przerwę o 0,1-0,2mm.A do świec przy zasilaniu lpg radzę zaglądać częściej bo jak zapłon zaszwankuje może wystąpić strzał i mogą być problemy.To samo dotyczy regulacji i kontroli instalacji gazowej pod kątem składu mieszanki.Pozdr..
Jeszcze raz bardziej prosto. Padł ten element stacyjki gdzie wchodzi kluczyk sam ten zamek z zapadkami. Więc rozkręciłem to tymi dwiema malutkimi śrubeczkami. W aucie pozostała podpięta kostka jest tam takie miejsce gdzie wkładam śrubokręt i przekręcam i pojawia się zapłon. Wtedy cisnę pod maskę podpinam kabel pod + baterii i wsuwkę w rozruszniku i...
a więc jest tak jak silnik zimny wszystko ok jaksię rozgrzeje to przez pewien okres jest ok a potem jak dodaje gazu ta coś jakby odcinało zapłon auto wchodzi na obraty ale z przerywaniami i wtedy szarpi autem jest tak samo na gazie i na PB jak ostygnie problrm znika jak jade ze stałą prędkością naprzykład przy 3500 obrotów to czasami przerywa na chwile...
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Przy twojej centralce dwustopniowej należy przekręcić stacyjkę w położenie zapłon następnie szybko przełączyć centralkę z pozycji automat na benzynę i spowrotem i zakręcić rozrusznikiem. Po takim manewrze napewno zapali na gazie. Tylko trzeba pamiętać żeby centralkę przełączyć szybko! Udanego zapalania:)
witam mam nowy akumulator ładując go do pełna wieczorem rano wskazówka na prostowniku wskazuje duży ubytek prądu i auto ma problem z odpaleniem i stąd moje pytanie co moze być tego przyczyną który układ pobierałby az tak dużo prądu przez noc(przy wyłączonym zapłonie) ?????? proszę poradzcie coś
Dawniej np golf 2-3 nie ECU nie wykrywało wypadania zapłonu i wtedy niespalona mieszanka rozgrzewała kata do czerwoności jak kierowca cisnął dalej. Dlatego w nowszych wersja ECu rozpoznaje wypadanie zapłonu i zapobiega temu przez odłącznie wtryskiwacza na tym cylindrze. Ba nawet przez to że często był to jedno punkt nie było jak tego zrealizować. W...
Witam kolegów autko jak w opisie po nagrzaniu obroty falują bład P1087 nie dokonane nastawy podstawowe kasuję błąd robię adaptację wyłanczam zapłon błąd wraca błąd stały.Podłożona druga przepustnica objaw ten sam instalacja sprawdzona sterownik magneti marelli niestety nie mam i nie mogłem podstawić . Za porady może ktoś miał taki przypadek z góry dzięki....
O dzięki za linka, pobawić się to zrobię przelotne żeby podpiąć swój kabel. Jeżeli chodzi o krokowego to wszystkie które miałem dało się wkręcić. Poruszyłeś też tu kwestie o której zapomniałem napisać, mianowicie przy normalnej pracy centralki, powiedzmy auto, w ogóle nie podaje zasilania na elektrozawory. Jak wymusze zapłon na lpg, to wtedy dopiero...
A skąd wiesz że paliwo dochodzi ? masz tam wtrysk MPI czy SPI , jak masz SPI to po zdjęciu obudowy przepustnicy powinieneś zobaczyć czy wtryskiwacz podaje paliwo , mówisz że nie masz zapłonu bezstykowego {HALL} no to może coś nie tak z przerywaczem {ale zaś twierdzisz że iskrę masz } pytanie tylko czy we właściwym momencie {czyt: punkt zapłonu } śmiem...
w silnikach benzynowych, jeśli komputer ECU zajmuje się zarówno dawkowaniem paliwa i generowaniem iskry w cylindrach, nie mówi się, że samochód ma układ zapłonowy i układ wtryskowy (przez analogię do silników gaźnikowych, gdzie był odrębny układ zapłonowy i odrębny układ dawkowania paliwa), tylko przyjmuje się, że układ wtryskowy zajmuje się wszystkim....
Pierwszy raz tutaj, ale byłem swego czasu "gzaolem" - montowałem gaz. Samochody na gazie jeżdżą różnie, jeśli chodzi o ubytki mocy, ale nie jest tak że każdy traci moc odczuwalnie na polskiej drodze. Skoda Felicja 1,3mpi mojej kobiety zrobiona na prostej instalacji (bez komputera) jeździ bardzo ładnie. Piszę bo szukałem inforamcji o wpływie kąta wyprzedzenia...
Punkt 4 i5 jest to oddzielne sterowanie zewnętrzne,nie podłaczać skoro masz pilota.Stacyjka pewnie blokuje zamykanie jak jest zapłon z pilota ewentualnie powoduje zamykanie po zapłonie lub też może mieć coś wspólnego z ponownym uzbrajaniem,ogólnie raczej nie musi być podłaczone,wyjdzie "w praniu".Jak co to jest na skrzynce bezp,przy stacyjce też oczywiście...
Problem może być też w wiązce idącej od czujnika halla (z zaparatu zapłonowego środkowy biały przewód do ECU). Przetarty kabel = świrowanie obrotów i wypadanie zapłonów, szarpanie przy przyspieszaniu itp.
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Witam. Mam taki problem, a mianowicie w mojej skodzie felicji fabrycznie był zamontowany alarm prestige. Skoda jest z roku 1999 i dotychczas nie bylo takiego problemu jaki popwstal teraz, a mianowicie mimo iż mam wyłączony alarm kluczykiem w pozycji wyłącz to nie moge uruchomic samochodu poniewaz alarm odłancza mi zapłon i mimo iz jest wylaczony to...
Witam mam problem ze Skodą przestawia się notorycznie zapłon czy to po odpaleniu lub po przejechaniu kilku kilometrów. Raz pali na dotyk czasami trzeba ciągnąc nie ma różnicy czy na gazie czy tez na paliwie. Raz ustawiam go na zero raz na 7 raz na 15 raz na 20. Wymieniony aparat, kable, nowa głowica z Felicji w starej wpalało zawory, wyregulowane luzy...
Bierze lewe to się dusi. W MPI masz wiele czynników, sonda, przepływka, TPS, itp. Jak już jedzie na LPG II generacji to to wszystko poza sondą nie bierze udziału. Sprawdź sondę, jeśli masz MAP to sprawdź bo od niego zależy wyprzedzenie zapłonu chyba, że jest aparat z podciśnieniem.
Witam !! Mam pewien problem z radiem a moze raczej z instalacja elektryczna w samochodzie ... Jak przekrece kluczyk na raz(ACC) to radio mi chodzi a jak przekrece na dwa (zapala sie kontrolki)albo odpale silnik to radio sie wylacza ... i nie chce sie juz wlaczyc ... Sprawdzalem radio u kumpla w Felicji i wszystko gra a u mnie czyli w VW POLO rocznik'96...
Witam. Mam znany problem z wolnymi obrotami po czyszczeniu przepustnicy. Próbowałem wykonac nastawy przepustnicy po czyszczeniu, ale nie wiem zabardzo co i jak. Silnik zgaszony i nagrzany do 95C zapłon włączony,w pamięci brak błędów. VW-Tool-silnik-nastawy podstawowe- w okienku CHANEL wpisałem 98 pozostałe okienka 0000 i nic się nie dzieje. Otrzymuję...
Wtryski sprawdzone, jeden rozpylał trochę gorzej wiec wymieniony na nowy (ze starego silnika), odpalam a problem jest nadal. Pomogło przyspieszenie zapłonu na pompie. Odpala od strzała, zero jakiegokolwiek dymka, pracuje równiutko :))).
Witam, zakupiłem nie dawno skode felicje 1,3 z silnikiem SPI (jednopunktowy wtrysk) i mam następujący problem z LPG, niestety nie przełącza na gaz, mam 2 centralki ponieważ sprzedający zakupi 2 sterownik bo myślał ze jest uszkodzony, oddałem do elektronika te 2 centralki i on twierdzi ze centralka się "rozkodowała" czy jest to możliwe? z 1 centralka...
Czy to auto posiada gaźnik?? Czy mamy rozumieć, że samochód strzela też na benzynie? Czy może strzelił na gazie i przełączył się na benzynę? Jeśli podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę to należy sprawdzić zasilanie sterownika plus po zapłonie jak i plus z akumulatora oczywiście masy i sygnał obrotów.
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
Przekaźnik który bez zasilania ma zwarte styki. Cewkę z jednej strony do masy, z 2giej do stacyjki styk 50 (impuls na rozrusznik). Gdy przekręcisz na rozruch przekaźnik odetnie zasilania. Wiele aut ma taki przekaźnik domyślnie zamontowany (przekaznik X i styk X w stacyjce), ale nie każde. Można tez zwykły przekaźnik, i rozwiązanie jak np w Skodzie Felicji....
Witam. J.w. Polówka żony. Ostatnio doinwestowana na maxa. Ani mi się myśli inwestować więcej. Nowe świece, końcówki wtrysków, filtry, rozrząd, przewody paliwowe, aku, itd. Auto, gdy jest zimne podczas zapalania robi dziwną rzecz. Stało się to od kiedy jest zimno (<0'C). Gdy postoi do rana, grzeję świece i przekręcam kluczyk. Rozrusznik rusza silnikiem...
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
witam serdecznie mam problem ze skodą felicją 1,6 mpi z 97r. po odpaleniu zapaliła sie kontrolka abs i recznego , po przejechaniu kilku kilometrów przestały mi działać wycieraczki i nadmuch poczym zaczęło coś trzeć pod maską. po podniesieniu maski okazało sie że dymi się z rozrusznika. Wnioskuje ze rozrusznik się nie cofnął i skrzynia nim kręciła. Zdjąłem...
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Witam, chciałem się dowiedzieć jak ten czujnik wogóle wygląda i jak go sprawdzić. Powiem tylko że samochód w trakcie jazdy zgasł i już nie chce odpalać. Cewka została sprawdzona i to nie to. Imobilajzera nie ma w samochodzie. Odcięcie zapłonu zostało sprawdzone. Prosze o jakiąś porade jak sprawdzić ten czujnik
Emeryt ma rację.Gdy zgaśnie to na włączonym zapłonie pomierz napięcia na cewce, poruszaj przewodami itp i próbój odpalac.
Spojrzyj np.na samochodzik BMW serii7. Każda świeca ma swoją cewkę a jest tych świec 6 szt.Cewkami steruje komputer.Pomijając większe koszty takiego rozwiązania posiada ono wiele zalet-brak mechanicznego rozdzielacza zapłonu,mniejsze obciążenie poledyńczej cewki,ponieważ cewki są z reguły montowane bezpośrednio na świecach odpadają długie przewody WN...
Witam, mam ciekawy (?) problem z alarmem w mojej Skodzie Felicji. Autko 10-letnie otrzymałem "w spadku". Od co najmniej 3 lat alarm nie byl uzywany (uzbrajany). Samochód postał sobie ostatnio 3-4 tygodnie i rozładował się akumulator. Próba odpalenia na pych nie powiodła się. Próba odpalenia na kabel spowodowała uruchomienie alarmu. W sumie syrena zaczynała...
A co do świec zostały wymienione na nowe więc to chyba nie jest problem ze świecami. Nikt nie twierdzi, że to problem świec. Świece mogą być bardzo dobre, ale jak coś innego jest jest niewydolne (nawet chwilowo) i na świece nie dociera pełne napięcie potrzebne do przeskoku iskry przy normatywnym odstępie świec, to zmniejszenie odstępu na świecach obniża...
Z opisu problemu wnioskuję na wadliwe działanie układu zapłonowego. Skoro wymieniłeś świece, kable i kopułkę i palec to pozostaje tylko czujnik Halla. Spotkałem się z takim problemem 2 razy.
Jutro jadę do serwisu z reklamacją. Zobaczę co mi tam powiedzą, dzis nie ma temp. minusowej to mi odpaliła ;) Dodano po 1 iskre na swiecy sprawdziłem , nie było jej w czasie kręcenia,a czy napiecie do aparatu zapłonowego na plus dochodzi to nie wiem .. bo nie mam pojecia jak to sie sprawdza..
Witam, mam taki problem. Po nocy zastałem rozładowany akumulator, wcześniej to sie nie zdarzało. Naładowałem go prostownikiem zamontowałem i sie okazuje że sygnał włączonych świateł ciągle piszczy. Przy wyłączonych światłach, zamkniętych drzwiach. Dopiero po włączeniu zapłonu cichnie. Co sie mogło stać? Miał ktoś z was takie objawy? Samochód do Felicja...
Pytanie mam do państwa Zakupiłem Skodę Felicje 1998rok nowe opakowanie czyli 98 i po98 Jest fabryczny centralny zamek drzwi niby otwierają się ale po zamknięciu drzwi zamykają się same dopiero po odpaleniu zapłonu otwierają się Co z tym zrobić jest to kłopotliwe troszeczkę, Z góry dziękiuje za pomoc...
Ten typ tak ma. Sterownik sam się zaadoptuje po 500 do 1000km. Nie można przeprowadzić adaptacji bo stycznik wolnych obrotów po procesie czyszczenia jest rozłączony na wolnych obrotach (chyba ostatni albo przed ostatni bit). Ja ochodziłem ten problem tak: ustawiałem warunki do adaptacji (temp itp), przy włączonym zapłonie wyciągałem wtyczkę od przepustnicy...
Witam. Jak śmierdzi paliwem to raczej przyczyny szukaj w świecach i kompresji. Możliwe że jest coś z tym modułem zapłonowym w którym jest zatopiona cewka , że się nagrzewa albo coś ??
może zacznijmy od początku, od najprostszych przyczyn, po co zaraz rozbieranie połowy samochody, co jest odpowiedzialne za zapołon?? -Swiece, więc może sie zalała, albo przepaliła, wyjmij i zobacz, jak zalana, to wyczyść drucianą szczotką, a jak nie to kup nową, nie ejst to aż tak wielki wydatek, albo moi poprzednicy mają racje. Kolega napisał przy...
Problem rozwiązany, komputer nie wykazał błędu sondy lambda. Na 2 świecach nie było iskry przez uszkodzoną cewkę zapłonową, paliwo docierało do katalizatora gdzie wybuchało i rozgrzewało go do czerwoności co spowodowało zapalenie się samochodu od spodu.
Sciag przewod z kopulki i podlacz swiece Wlacz zaplon i obserwuj swiece Brak iskry uszkodzony modul przeskok iskry uszkodzonyczujnik
Witam, byłem w ASO. Podłączenie komputera nie wykazało żadnych błędów. Za to mechanik słuchając co się dzieje, zaczął odpinać po kolei każdy wtryskiwacz (sama wtyczkę zasilającą) zaczynając od pierwszego i gdy odpiął z 4 cylindra praca silnika nie wiele się zmieniła. Na tej podstawie stwierdził, że może coś być z wtryskiwaczem i że były już takie przypadki....
Bo ten Mario Rene Cedrych wie tyle co nic. Też nie rozumiem czmu ma problem z tą skodą, jak układ zapłonowy jest skonstruowany identycznie jak w starym golfie trójce lub nawet niektórych oplach. 5 minut i wiadome gdzie defekt.
skoda felicja zapłon felicja szyby felicja bezpiecznik
certyfikat opera astra p0130 studnia ręcznie wiercona
Stare radio samochodowe 10 lat – brak zasilania, nie włącza się, diagnostyka ISO, naprawa Sterowniki do skanera Tevion MD 90090 - alternatywy i rozwiązania