Fendt 816 słabo odpala po postoju trzeba podpompować pompką ręczną wtedy odpala bez problemu. Czy może być temu winny zawór gaszenia czy szukać gdzieś indziej problemu ?
A.1.39 - trzecia sekcja hydrauliki zawór nie może ustalić pozycji neutralnej A.1.40 - czwarta sekcja hydrauliki zawór nie ma połączenia CAN
Szczerze to nie wiem gdzie dokładnie znajduje się masa tych czujników i przyszło mi do głowy że by to sprawdzać. Dodano po 1 Instalacja w tym ciągniku jest w kiepskim stanie zastawiam się czy można kupić nowe c lącvza 2 ,3 piny i powymieniać np przy czujnikach zaworach bo na przyszłość pewnie też bedzie problem.
Według mnie nie domyka sterownik rozdzielacza który współpracuje z dzwignią którą uruchamiasz podnośnik.Mimo iż dzwignia rozdzielacza jest w pozycji neutralnej sekcja rozdzielacza przepuszcza olej na siłownik ten podchodzi do góry i podaje olej na przelew.W sekcji rozdzielacza prawdopodobnie uległ uszkodzeniu lub wypracowaniu orig gumowy zamocowany...
Chyba się gościu w.....ał. To w ogóle jeździ? Czy jeździ tylko na najniższym? Sprawdziłeś okablowanie zaworów? 5 zaworów, pilny w ZF e-box 14, 15, 31, 32, 33. Obrazek płyty zaworowej masz w serwisówce agrotrona, całkiem dobrze widać i porównując z katalogiem części fendta to to samo. Tę chwilowe podanie prądu na zawory przy zmianie biegu służy do wybrania...
Cały czas staram ci się wyjaśnić że napęd masz słaby. Na starej pompie maksymalna potrzebna moc to jakieś 40KM więc Fendt powinien dać radę. Co się może stać... Jeśli zawór redukcyjny będzie w stanie odprowadzić większą ilość cieczy to nic, jeśli nie to praca grozi wzrostem ciśnienia powyżej 100bar (nie wiadomo jak dużo wzrośnie) i poza pękaniem węży...
Wal-ker podpowiesz mi coś o tych kodach błyskowych? Do konektora x6 zaraz się będę dobierał. Ale powiem że z podnośnikiem TUZ nie ma problemu, to ten konektor x6 też ma coś wspólnego z hydrauliką??? Napięcie cały czas jest pow. 13V(13,6-14,1) mierzone w zapalniczce(czy to coś zmienia???) czyli ładuje dobrze. Oba alternatory po serwisie w zakładzie naprawczym....
Kontrolka ogólna: "Ostrzeżenie". A czego dotyczy? Należy odczytać symbol i/lub kod błędu z multi-wyświetlacza LCD pod kontrolką i porównać z wykazem ostrzeżeń i błędów. Tutaj: "Niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania silnika -> Niski poziom oleju, Zły olej, Zapchany (zablokowany, zanieczyszczony?) zawór sterujący w głowicy filtra oleju". Wszystko...
fendt błędy fendt kontrolka fendt schemat
amica wymiana pompy bezpiecznik wycieraczka tylny zasilacz napiecie kondensator
windows vista 17mb140 panasonic
BME280 vs IMGW Radawiec – różnice w ciśnieniu, kalibracja, przeliczanie hPa i mm Hg BMW E46 klucz starszy typ – wymiana obudowy z baterią CR2032, przełożenie transpondera