ELM327/STN1110 (np. OBDLink SX) + Multi Ecu Scan.
http://obrazki.elektroda.pl/9101270600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9101270600_1...
Powinno pomóc.
Z tych strzępek wsadu wychodzi kod 5162. Ale to może nie być prawdą, bo faktycznie wsad nie jest do końca odczytany prawidłowo. Za to początek tam gdzie znajduje się kod, wygląda prawie jak poprawny.
Niestety to wada tych aut, wystarczy nieco słabszy pasek, i pompa przestawia się w momencie ROZRUCHU. Paradoksalnie, przy słabszym akumulatorze usterka mogła nie wystąpić. Dodatkowo wpływ ma jakość paliwa. Zauważ, że pozostawiona na spodeczku minimalna ilość oleju napędowego po kilku dniach znacząco zwiększy swoją lepkość. To z kolei ma wpływ na opory...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Kod do radia 5165.
Sam moduł? Wiązke obejrzyj, szczególnie wtyczkę przy przepustnicy.
Sprawdź: 3516
Najpierw w srodku w kabinie pod schowkiem w rogu wlacz wstrzasowy potem pod maska wcisnij przycisk na klemie + jak masz. Masz instrukcje obslugi? strona 88,89. http://obrazki.elektroda.pl/4902757300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5351701500_1... Jezeli o to ci chodzi.
Wykasowanie parametrów, konfiguracja CAN i dołożenie czujnika sprzęgła ewentualnie podmiana flesza w ecu.
BSP318
Proszę oto schemat do Fiata Ducato 2.3 JTD 120km, świateł mijania:
Miałem trochę spraw na głowie i sorki, że tak późno odpisuję, nie wiem czy się to do czegoś przyda ale znalazłem coś takiego:
Przy ręcznej robocie No własnie. Autor nic nie napisał w jaki sposób chce to zrealizować. A ja dodam, że jeśli mechanicznie, to, to taka taka żółta G3 Tylko trzeba osłonić miejsca gdzie będzie pryskać (czarne uszczelki, plastikowe elementy, najlepiej za pomocą papierowej taśmy samoprzylepnej) Bo jak takowych nie osłonimy, to trudno będzie się je domyć...
Na wysokości, nie oznacza, że przy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=-xbjxHDn... i https://www.youtube.com/shorts/5fzzDJZxB... oraz https://www.youtube.com/watch?v=Qz3WIPyV... Nie ma, bo nie musi być "zwykle", nie "pali się", to czekasz dalej, lub np. tym odpowietrznikiem wlewasz określoną ilość nowego...
A skąd masz kluczyk zamawiać? podeślij mi link. Na pw masz z alli za 20$. Jak zależy Ci na czasie i taniości:) to na alledro jest oferta za 30zł z prekodowanym PCF, szukasz używke kluczyk, przerzucasz scalaka i programujesz w 70zł może i się zmieścisz:) Tylko nie kupuj tych za 280zł z alledro, bo to te chinolce(dobrze działają), ale można mieć je za...
Rada nie głupia, zacięty EGR w pozycji otwartej mocno utrudnia rozruch. Ale po odpaleniu auto wtedy też dobrze nie chodzi. Pomijając że przy wycinaniu DPF pewnie o EGR też zadbali ;) Ale poczekajmy co Autor odpisze. Generalnie ja bym oddał auto i żądał zwrotu kasy, i ew poniesionych kosztów. Normalnie umyślne zatajenie przez sprzedawcę stanu technicznego...
http://obrazki.elektroda.net/44_12647620... Proszę.
Miałem to samo ściąg kleme na chwilę i dziala
Proszę, schemat.
Chodzi Ci o coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/6026801900_...
Ducato euro5 brak możliwości aktywacji tempomatu sprzętem diagnostycznym. W starszych euro4 bez problemu można było dołożyć tempomat. Pozdrawiam
Multiecuscan
Tutaj masz wszystko.
Tutaj masz schematy: https://4cardata-info.translate.goog/ele... Tutaj jak to działa: https://4cardata-info.translate.goog/ele...
Centralka powinna być pod radiem, jak wyciągniesz radio będzie w takim koszu metalowym zaraz pod tylną częścią radia
Tak, tak jak pisałem powyżej.
Trzeba dołączyć eeprom 24c32 z radyjka.
W modelu z 2011 roku było 360Nm. Nie wiem jak w nowszym, ale zapewne podobnie, to nadal Ducato III.
Tylko moja Actią działa Tachografy mają znormalizowane wtyczki i znormalizowane sygnały na wtyczkach. Czasami konieczna jest zmiana ustawień programatorem, ale nie jest to skomplikowana operacja. Tu masz przykład (dla tachografu Stoneridge) jak te ustawienia mają wyglądać dla Iveco Daily: https://www.bgsc.dk/Files/Files/Datablad...
Witam.Udało się coś ustalić w tym temacie ? Bo chciałbym podłączyć kamerę w Ducato z tego roku,a tak,jak kolega,mam radio dotykowe z nawigacją.Czy wystarczy podłączyć się do radia,czy trzeba coś kodować/programować? Pozdrawiam
Zdejmij kleme bo jak pilot nie działa to pomaga zerknij jeszcze pod stopień z prawej strony pod ten plastik bo blaszaki mają tam bezpiecznik
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Czy jest jakaś możliwość, żeby radioodtwarzacz jednak poprawnie połączył się z moim telefonem ? Nie.
http://obrazki.elektroda.pl/1498463400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1498463400_1...
Sprawdź styki - kontakt pomiędzy płytką rezystorów a pinami kostki.
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Co jest na ekranie po załączeniu radia?
Bez sprzętu odpowiedniego to i nawet wsad z bsi nic nie da... odpalić odpali, ale funkcji pilota nie będzie.
To do starych fiatów jest przewód, do tego się nie nadaje. Teraz potrzebujesz przewód na CAN. Ten https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-... Nadaje się wyśmienicie.
Czujnik ma być elementem dzielnika napięcia z którego podasz napięcie na komparator. Za komparatorem tranzystorek npn który zaświeci żarówkę i włączy brzęczyk Czy było fabryczne ducato z tym czujnikiem?
Podłącz głośnik bezpośrednio do złącza radia i wtedy zobacz co się dzieje.
http://obrazki.elektroda.pl/1335273300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1335273300_1...
Gość twierdzi , że mechanik mu coś odłączył bo rozładowywało akumulator i powiedział, że nie będzie bluetoth i licznik przez to miga W pierwszym poście piszesz, że odłączony, nie że brak. Precyzuj to, co piszesz, nikt nie jest jasnowidzem.
https://obrazki.elektroda.pl/9537402700_...
Witam. Nie jestem pewien ale wydaje mi się,że to to---> http://obrazki.elektroda.pl/2232533600_1... ;) Sprawdź jeszcze to --> http://obrazki.elektroda.pl/1337466100_1...
http://obrazki.elektroda.pl/9719870800_1... wiec jeden pin i tak w kostce nie jest podłączony podłącz jak w/w obrazku a czym próbujesz się połączyć ?
To jest bezpiecznik pod kierownicą nr 19 wartość 7,5 A, są 2 rodzaje: 2 lub 4 pinowe zależy od wersji autka
Przy składaniu rozrządu koniecznie użyj blokad rozrządu, bez nich nie ma możliwości złożenia poprawnie rozrządu. sprawdź też czy wałki zaworowe się nie przestawiły.
Jest to zawór kodowany, wymienić na zwykły z jednym przewodem i podłączyć plus po zapłonie.
Znalazłem schemat świateł Ducato 2005r. http://depositfiles.com/files/r4xq1qf9k Sprawdź punkty masowe.
Możesz wysłać, bez licznika można jeździć normalnie. Bez licznika nie można jeździć.
http://obrazki.elektroda.pl/8580501400_1... http://obrazki.elektroda.pl/8580501400_1...
fiat ecu scan lub multiecuscan + kabelek diagnostyczny + komputer a skąd masz pewność że po wymianie oleju kontrolka powinna zgasnąć ?
Posiadam zestaw do blokowania rozrządu QS10601 i pasuje do Ducato 2012r 2,3 Euro 5
Koledzy posiada ktoś schemat polączenia licznika z czujnikiem predkości lub ogólnie schemat elektryki w Fiat Ducato 2002-2006 rok 2.8jtd
Dzięki za info !
Masy dokładnie posprawdzaj.
Jaki wykorzystać zasilacz zewnętrzny , gdzie jest plus i minus. Zasilacz na 12V, prądu dużo nie potrzeba, ok 1A powinno być ok, co do biegunów + i - to trzeba to sprawdzić miernikiem, przeważnie + jest w środku, a na zewnątrz minus, ale zdarzają się wyjątki.
mrugający przebieg = brak odpowiedźi któregoś węzła PROXI. jeśli to NAB, to pewnie utopiony.
Ustawienie paska rozrządu? Silnik 81kW? Jeśli tak: http://obrazki.elektroda.pl/7199446100_1...
Do sprawdzenia rozrząd.
Witam. Musisz zamontować sterownik zamka centralnego. Można go kupić na znanym serwisie aukcyjnym w cenach 60~110 zł . Montaż nie jest trudny, wystarczy podpiąć się pod zasilanie , podłączyć 2 przewody sterujące otw./zamykaniem , przewód do "migaczy", + można jeszcze kupić sterownik z zamykaniem bagażnika, domykaniem szyb, itp. Ogólnie z pomocą internetu...
centralka pod kierownicą,
Nowa przepływka, orginał, czy uzywana ? Nie raz miałem tak,że lepsza uzywka ori wyczyszczona niż nowy zamiennik
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Kod -->2123
Oddaj tam skąd kupiłeś i żądaj wymiany na odpowiednie, ten konwerter CAN ma zainstalowane oprogramowanie indywidualne do modelu auta i sam nie jesteś w stanie nic zrobić
Jak dla mnie to za bardzo siadło napięcie podczas któregoś z kolei rozruchu i sterownik dał impuls na wtryski w nieodpowiednim momencie. W/g mnie problem jest w akumulatorze lub skorodowanych połączeniach głównych przewodów zasilających i masowych.
Źle złożony rozrząd.
Dokładnie, uniwersalne systemy nawigacji mają na tyle dokładne moduły GPS, ze działają prawidłowo bez sygnału prędkości a mierzą ją dokładniej niż czujniki auta
Myślę czy Kolega nie podpiął gniazda haka odwrotnie czyli według lustrzanego opisu; inaczej zamienił widok "od pinów - z widoku przyczepy" z widokiem "od kabli". To chyba najczęściej spotykany "numerek" jaki udaje się zrobić montującym. Te piny w/g jakiego rysunku Kolega wpinał? Można prosić wstawienie - może coś z rysunkiem.
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Nie napisałeś czy masz esp, asr, więc daję schemat samego ABS-u bez"bajerów".
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
Auto naprawione do potomnych fiat wyposażony był w tachograf i prędkość brana jest z czujnika prędkości na skrzyni biegów uszkodzony jeden z przewodów. Co do Absu nadal występuje brak komunikacji ale po wymianie czujnika lewy tył abs sam zgasł i funkcjonuje prawidłowo. Temat Zamykam Za rzeczowe opisanie sposobu usterki, i rozwiązania problemu przyznaję...
Ok 15-20 zł.
Da radę zrobić na silniku.
Proszę schemat rozrządu Fiat Ducato 2.5 D.
Podłaczyć komputer i będzie wiadomo jak ciśnienie na listwie i czy nie błędu wałka. Jak tam będzie ok to trzeba by sprawdzić kompresję. Nawet kręcąc wałem czy jest opór kompresji na wszystkich cylindrach równy lub nawet nie słychać jak syczy.
podejrzewam że problemem może być sama świeca. jeżeli jest uszkodzona to komp sterujący nie p[uszcza na nią prou. Miałem taki przypadek z wtryskiwaczami. Okazało się że nie dostawały napięcia gdyż same wtryskiwacze uległy uszkodzenie. (nie trzymały ciśninia) po usunięciu usterki (1 szt. 1200) załatwiliśmy to za 100 zł. problem znikł. Może wymień najpierw...
Obawiam sie, że znaków nie znajdziesz. Musisz mieć blokady i to one ustalają położenie wałków i wału korbowego.
Wygląda na zator gdzieś, jakaś rurka zagięta, zatkane coś?
Trzymaj, schemat ABS z ASR i OBD.
Proponuję udać się na test komputerowy,możę wyjdzie jakaś usterka.
2514 .
Tego nie przerabiałem
Witam. Najprawdopodobniej włącznik lub przekaźnik o ile jest w tym aucie. Ewentualnie skorodowane styki.
Ja nie znalazłem, dorabiałem drugi.
Pierwszy etap 60 Nm drugi 118 Nm.
jedyne co może to powodować to skopany soft w liczniku , lub uszkodzony rezonator kwarcowy w w/w
Udając żarówkę musisz pobrać prąd podobny do oryginału, zatem nie dużo mniej, ani nie dużo więcej. R = (U*U)/P U=12V Dla pierwszego włókna 21W R = (12V*12V)/21W = 6.8ohm (6-10 ohm powinno działać bez problemu) 50W Dla drugiego włókna 5W R = (12V*12V)/5W = 29 ohm (30-50 ohm powinno działać bez problemu) 10W
Ja robiłem witech'em z tego co pamiętam ale pewny nie jestem. Co do nadpisywania wtrysków to jak masz inne mogą się nie nadpisać bo sprawdza sumy kontrolne a jest 16znaków. A sprawdziłeś świece i przekaźnik?
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
Kolega wyżej był bardzo delikatny, napiszę Ci wprost, mogłeś ubić napięciowo wszystko co w danej chwili było zasilane.
Może być już zużyte sprzęgło Mogą być zużyte synchronizatory Może nie być oleju w skrzyni?
Immobilizer fabryczny prawdopodobnie Ci się wysypał. Najprostsza metoda to zablokowanie go i po kłopocie. Niestety wiąże się to z wizytą u elektronika.
Sprawdź bezpieczniki !
pierwszy bul to mogą być zepsute świece żarowe które nie grzeją od ich sprawdzenia bym zaczynał najlepiej na oporność standardowym miernikiem,parametry można zjajść na necie.jeśli świece są ok to morze być też przekaznik tych świec czarna plastikowa kostka wielkości mniej więcej paczki papierosów
ducato ducato przełącznik ducato ducato przełączniki ducato sterownik ducato
zwrotnica antenowy schemat pralka wymiana spalić silnik lenovo blokada biosu
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Sony Transformer 1-439-550-21 for STR-DE598 Compatibility and Availability Naprzemienne działanie tylnych kierunkowskazów - przyczyny i rozwiązania