Port RS232 w komputerze nie ma wyprowadzonej linii zasilającej. Tak że raczej tylko pod strony OBD.
Witam mam pełną wersję multiecuscan i aby połączyć się z autami grupy fiata elm327 muszę mieć specjalną przejściówkę do fiata?
Próbuj car scanner elm obd II z niebieską ikonką
Oczywiście że tak. Ruszy i na interfejsie z dwoma tranzystorami BP108 i BC177, sprawdzone.
Formalnie ze 4 lata za stare auto by było zgodne z EOBD, ale połączyć się powinno, tylko zrobić to się tam za wiele nie będzie dało. ELM327 nieźle sprawdza się we FIATach i Fordach, poza tym niewiele może zdziałać w innych europejskich samochodach.
Bo wbrew nazwie koduje wszelkie cuda w grupie FCA.
ELM327/STN1110 (np. OBDLink SX) + Multi Ecu Scan.
Ten silnik pracuje jak stary Diesel... mimo nieszczelnej obejmy aż tak hałasować nie powinien. Sprawdzałeś kiedykolwiek luzy zaworowe? Jaki program i kabel polecacie do diagnostyki? ELM327/STN1110 i Multi ECU Scan (zarejestrowany!).
Witajcie. Po podłączeniu Multiecuscan nie wyświetlają się kody wtryskiwaczy. Próbowałem je wpisać ale pojawia się komunikat że się nie udało... Może w tym modelu nie ma potrzeby wprowadzania kodów IMA? Próbowałem na dwóch różnych Elm327
Wystarczy do tego ELM327? Wystarczy... ale do niego MultiEcuScan.
Jaki kabelek (ELM czy VAG-COM) i jaki FIAT?
Najtańsza legalna diagnostyka do współczesnych aut jest do Fordów (ELM327 + ForScan) i Fiatów (ELM327 + MES), potem Ople (Autoscanner Opel lub OP-COM) i VW (VCDS), ale już te dwa ostatnie to kwoty ponad 1000zł. kombajn który sam zdiagnozuje problem oraz go naprawi Nawet największy kombajn sam niczego nie naprawi.
Witam Potrzebuję pomocy w zakresie kodowania klucza do stilo - pilota do zamykania samochodu. Po wymianie baterii w kluczyku samochód odpala ale nie otwiera drzwi. Szukałem procedury kluczykowej ale nie znalazłem. Samochód to fiat stilo HB 2004 1,9JTD 80KM. Mam dostęp do programu Fiata na elm327 ale nie mam card code. Za wszelkie odpowiedzi dziękuję....
ELM327 + Multi Ecu Scan i masz prawie tester serwisowy Fiata... tą drugą zabawką nie połączysz się z niczym prócz silnika.
Część modułów widzisz bez przejściówki, resztę z przejściówką...
Programy takie jak ScanXL czy PCMScan to programy GenericOBD (choć do ScanXL są wtyczki do konkretnych marek, ale chyba tylko do GM) i współpracuje z ELM327. Większość programów dedykowanych do konkretnej marki, wymaga też dedykowanego interfejsu. Z dedykowanych programów na ELM327 to są do Fordów/Mazdy i Fiata, poza tymi markami ELM327 czyta tylko...
Jak zrobić aby ten układ był kompatybilny jako ELM327 v1.3? Bo do Fiata Stilo nie chce się podłączyć ;/
Rozumiem, że ten przewód nie będzie obsługiwał czujników parkowania: https://allegro.pl/oferta/interfejs-obd2... Szukać raczej ELM327 czy coś takiego może być: https://allegro.pl/oferta/interfejs-usb-...
Zależy do jakiego Fiata, taki interfejs. Multi Ecu Scan do niektórych modułów potrzebuje kabla KKL, a do innych ELM327/OBDkey. Na stronie programu jest szczegółowy wykaz jaki interfejs do czego. KKL do FIATa to to samo co stary VAG-COM, choć są na aukcjach wersje z przełącznikiem linii K niby dedykowane do FIATa. Jak masz wersję bez przełącznika to...
Alfa OBD i ELM327 i zrobisz sam ;-)
Zakup sobie kabelek do MES / FES i taki sam program poszukaj czyli FIat Ecu Scan lub Multi Ecu Scan. Tym zrobisz raczej wszystko. Kabelek nawet vag kkl pójdzie, elm327 też, ten program obsługuje kilka ale najlepiej moec ori.
Z tego co kojarzę to nie możesz wpisać mniejszego niż masz aktualnie zapisany, tak piszę w opisie funkcji w FES-ie. Mam opis pinów licznika z Doblo, ale punto ma taki sam licznik. W pliku wysyłam zrzuty z Fiat Description , znajdują oznaczenia pinów od zegarów oraz jakie sygnały ,jakim sposobem są wysyłane. Jeszcze znalazłem coś o programowaniu tablicy...
a próbowałeś interfejsem ELM327 ? z przejściówką do fiata ? to przejściówka http://www.viaken.pl/pl/viaken-professio...
No rozumiem że się nie da bez kompa ale jak napisałem potrzebuję pomocy w doborze odpowiedniego programu abym mógł skasować inspekcję olejową za pomocą ELM327.
A jaka marka samochodu, bo są programy dedykowane do grupy VW, Opla, Fiata itd. Używam AlfaOBD który jest do Fiatów, Alf i Lanci, można nawet połączyć się z ABS, poduszkami, body, robić różne testy.
Do Grande Punto interfejs ELM327 lub STM1110 i Multi ECU Scan. Karta CODE nie jest do niczego tu potrzebna, nie wiem skąd to (at)rafik39 wziął.
Mierzyłeś napięcie na alternatorze, akumulatorze i światłach mijania? Jakie masz różnice?
(...) Alej jednak może ktoś doradzi mi konkretnie co kupić. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie. Kupujesz sobie ELM327 na znanym portalu aukcyjnym za kilkadziesiąt złotych. Do tego licencje Multiecuscan'a za 50 euro. Potrzebne adaptery możesz zrobić sam (schematy są na stornie [url=http://www.multiecuscan.net]Multiec... lub też kupić. W cenie około...
Jeśli masz tam silnik 1.9 lub 2.0 DDiS to Multi ECU Scan, niezależnie od silnika z poduszkami powinieneś się nim połączyć. Zasadniczo to "bliźniak" Fiata Sedici. Jeszcze tylko pytanie czego oczekujesz po takiej diagnostyce? Kontrolka się świeci i chcesz się dowiedzieć dlaczego?
Przecież legalny soft kosztuje 50 Euro: https://www.multiecuscan.net/ Do tego przewód 189 zł: https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v4-in... I za około 400 zł masz zestaw na lata. Ile weźmie serwis? Ile stracisz na to czasu? Warte to zachodu?
Trzeba mieć interfejs, uruchamiasz w programie (np. FES) adaptację i jedziesz. We fiacie wszystko idzie zrobić przerobionym ELM327 ale najpierw trzeba go mieć i przerobić. https://www.youtube.com/watch?v=Tdna3OUL...
Ja mam ELM327 1.4 i program full kupiony tutaj http://www.multiecuscan.net/
Może nie chiński, a bułgarski - Multi ECU Scan (do Punto EVO potrzebujesz wersji zarejestrowanej), do tego interfejs STN1110 lub OBDLink SX. Od biedy może być też ELM327, ale V1.5 mają źle zateriminowaną linię CAN i w FIATach wywalają całą komunikację po CAN po ich podpięciu do OBD. W sumie wystarczy usunąć 1 rezystor i działa. Potrzebna jest też przejściówka...
Jak się chce to można wszystko :) Zobacz co potrafi ELM z softem MultiEcuScan w grupie Fiata. To praktycznie VCDS dla Fiata.
Spróbuj programem Multiecuscan, można znaleść w necie pełną wersję, ELM327 już masz.
Jeżeli masz elm327 to poszukaj programu Fiat multiecuscan i nim zrób diagnostykę.
A jakim programem to zrobić? Kiedyś łączyłem się jakimś kablem ELM327 programem Fiat scan czy coś takiego. Czy jestem wstanie sam to zrobić czy lepiej poszukać kogoś? Pozdrawiam
Witam Szukam schematu interface do marki FIAT, dodam ze ELM327 bądz czegoś co ma wieksze mozliwości, o ile taki istnieje No to poczytaj sobie topic o euroscanie na tym forum, ludzie chwalą się że zrobili i działa - zresztą sam schemat to nie wszystko, co do"elma" to ważny jest wsad mikroprocesora, który robi min. za klucz sprzętowy do oprogramowania.
Kupiłem VAGA i dodatkowo wbudowałem przełączniki do przerzucania PIN-ów. Chodziło o połączenie z ABS,AIRBAG,ELEKTRYCZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY. Natomiast ELM 327 używałem do kasowania serwisowego inspekcji olejowej. Łączy sie także z centralką silnika. Teraz mam nowe BRAVO 2007 1,9 150 KM. Używam ELM 327 w którym polutowałem na stałe PINY. Diagnozuje...
scantol cos tam czytalo ale checka nie skasowalem bo mam wersje demo
Niestety jak dotąd zdiagnozować się nie udało ani właścicielowi ani w warsztatach. Z elm327 zrezygnował. Dzięki za pomoc i porady.
Właściwie to nie wiem jaką funkcjonalnością dysponuje Fiat Examiner w stosunku do elm327... Wydaje mi się że ten egzaminer to zwykły komputer tylko w innej obudowie, wyposażony w specjalny program. a gdyby laptopa wyposażyć w odpowiedni program to dla czego ma nie działać jak egzaminer? czyżby fiat stosował jakieś zastrzeżone systemy kodowania transmisji...
jakim programem i gdzie można kupić elm327
Błąd P0089 to błąd regulatora ciśnienia paliwa (ale przyczyną nie koniecznie jest sam regulator). Akurat jeśli chodzi o diagnostykę komputerową to ELM327 w Fiacie może zrobić praktycznie to samo co fabryczny tester, a do pełni szczęści potrzebny jest tylko właściwy soft - w tym przypadku Multi ECU Scan. W diagnostyce nie chodzi o interfejs tylko o soft,...
Witam, wiem, że odgrzewam już zzieleniałego kotleta, ale będzie dla potomnych, a wiec... W niektórych autach mimo modyfikacji wskazań licznika można w prosty sposób odczytać rzeczywisty stan licznika kilometrów wywołując jakąś funkcje przez wciśnięcie odpowiedniej kombinacji guzików lub podpinając się pod komputer . Czy w tym modelu jest to możliwe...
Elm327 plus fiatecuscan Błąd należy skasować w module AIRBAG.
ELM327 nadaje się co najwyżej do FIATa. Do VW musisz mieć VAG KKL (najlepiej z CAN).
Czujnik spalania stukowego, jego błąd w połączeniu z błędem MAP to bardzo prawdopodobne przestawienie rozrządu lub inna mechaniczna usterka silnika. Z drugiej strony duża liczba błędów pozornie nie związanych ze sobą komponentów często oznacza uszkodzenie jakiejś wiązki elektrycznej. Szkoda, że nie jesteś w stanie podać chociaż kodów tych błędów, to...
Bez diagnostyki to zgadywanki, może być czujnik temperatury, może być map sensor, równie dobrze przewody czy cewka (teraz mamy bardzo wilgotno). Kup sobie waćpan ELM327, po małej modyfikacji wszystko we fiatach robi, zapłacisz raz 40zł i nie będziesz jeździł po Zenkach.
Jak mnie pamięć nie myli to K-line jest dla Fiata i Opla, ale ręki sobie uciąć nie dam. Gwoli ścisłości jeden chiński ELM 327 nie obsłuży wszystkich marek samochodów, wbrew temu co piszą na alledrogo. Przykładowo mój następca ELMa poprawnie komunikuje się z Fordami, kilkoma Fiatami i Mazdami, podobno też z Jaguarem (sąsiad ma ale nie dał się podpiąć...
Jest do uratowania, bo uszkodzone są zapewne tylko 2 klucze tranzystorowe, a tam wszystkie elementy są dyskretne (oddzielne). Problem w tym, że taka naprawa byłaby zwyczajnie nieopłacalna, chyba że ktoś zrobiły by Ci to "charytatywnie". P.S. Ze skasowanego przez Ciebie postu wynika, że próbowałeś się łączyć ELM327 - nic z tego, ten sterownik nie obsługuje...
Schemat istnieje, ale wtyk OBD-II + potrzebne części i wykonanie płytki wyjdą Cię drożej niż zakup gotowego interfejsu u Viakena. Potrzebny jest interfejs z dwoma liniami K (ze wspólnym sterowaniem z linii RxD, TxD) i najlepiej z przełącznikiem pod FIATy (jak chcesz robić coś więcej niż tylko silnik). ELM327 też może być ale w tym Fiacie wszystkich...
Jeśli chcesz do FIATa to FIAT ECU Scan - koszt to ELM327 + 50€ za licencję na pełną wersję FESa, w porównaniu z Gutmanem to są groszowe sprawy. Pod Grande trzeba albo przerobić standardowego ELMa albo dokupić adapter (bez niego będzie dostęp tylko do jednej z dwóch sieci CAN). Do pełnej "gamy" modeli FIATa potrzeba jeszcze kabelka ISO-KKL (VAG-COM...
Witam, Mam od czasu do czasu błąd ABS/ESP w Lancia Phedra 2003 2.2Jtd zakupiłem ELM327 ale po podłączeniu nie jest wykrywane żadne ECU. .. Z tego co udało mi się wyczytać Fiaty i chyba Lancia ma moduł ABS na pinie nr1 we wtyku OBD czy mogę prosić o info/linka rozpiskę co jak podłączyć ? Z tego co wiem to bliźniak Fiata ulysse i Peugeota 807.
Witam proponuję oprogramowanie Maxitest specjalnie stworzone do interfejsu ELM327 http://allegro.pl/maxitest-opel-ford-fia... pozdr.
Weź obd choćby ELM327 i po korektach stft i ltft może uda się coś wywnioskować co tam się dzieje z wolnymi RPM.
Patrzyłem i przeczytałem temat z modyfikacją. Kupiłem ELM327 wifi i nie mogę znaleźć tych rezystorów. Tu wrzucam zdjęcia https://imgur.com/gallery/HvbcM
Wspomaganie w Grande Punto jest po CAN na pinach 6/14 czyli ELM327 bez przejściówki. Drugi CAN w GP jest na pinach 1/9 czyli przejściówka nr 3.
Witam W aucie świecą się poduszki tj kontrolka, mam czołowe poduszki. Znalazłem wtyczke diagnostyczną pod schowkiem w nogach pasażera. Nie jest to OBD2, co to za złącze? Jakiego interfejsu użyć? (mam elm327, vag etc) jakim programem? Pozdrawiam
Ja też odradzam WIFI, strasznie upierdliwe to. W jednym aucie używam VGate2 i sprawuje się ok, ale w innym sypie błędami CAN gdy przejdzie w stan uśpienia. Konkretnie to Fiat Croma 2007 rok, do tego auta się kompletnie nie nadaje, bo gdy zapomnimy go aktywować przed uruchomieniem silnika to kaszana wychodzi na całym Canie.
No właśnie multi ecu scan czy fiat ecu scan się nie łączy na (ducacie) . Tylko jakieś tryby zgodności z elm327 po OBD2 czy nawet VCDS się połączył po trybie zgodności OBD2 ale strasznie mało danych i nieczytelne kody błędów.
Powiem tak. Ludzie co jezdzili fiatami stilo mieli problemy z połączeniem się do komputerów za pomocą chińskich podróbek ELMM327. Tylko z kablami viakena bez problemów można było się połączyć. więc proponuję dla świętego spokoju kupić ten kabel (lub tańszy o 50 zł) (chyba fiat stilo i alfa 147 to bliźniacze auta.)
to? http://obd-2.pl/interfejsy-interfejs-dia... czy lepsze to? https://www.youtube.com/watch?v=AOaGRtXV... jeszcze to znalazłem http://viaken.pl/pl/nowy-polski-bezprzew...
chociaż zestawu komend AT w przypadku zastosowania ELM327. Kiedyś takie dane były w datasheecie ELM327. Tu masz trochę danych (akurat nie dotyczących Fiata ani doładowania) ale generalnie opisana metodologia jak to wysnifować. http://blog.ioactive.com/2013/08/car-hac...
Skoro się na tym nie znasz i do tej pory się nie poznałeś to obawiam się, że sam tu nic nie zdziałasz i najsensowniejsze co Ci mogę poradzić to wizyta w ASO lub warsztacie specjalizującym się w FIATach. Do sterownika silnika podłączysz się poprzez ten adapter OBD-2 na BT (choć lepszy byłby ELM327 lub OBDLink SX na USB) i pełną wersję programu Multi...
Witam! Od pewnego czasu wyświetla mi się kontrolka awarii systemu poduszek powietrznych. Dodatkowo wyświetla się komunikat "airbag failure - contact handbook". Na początku kontrolka gasła po przejechaniu kilku km i w tym dniu był spokój. Pojawiała się czasem na drugi dzień albo po 2 dniach. Czasem pojawiał się w trakcie jazdy. Teraz świeci się zawsze....
Działa z Torque na Androida... ale to taka zabawka. Poza Fiatem i Fordem łączy się tylko ze sterownikiem silnika i tylko EOBD (bez parametrów i kodów specyficznych).
Możesz zrobić fejsem na ELM327 i programem airbag_buzzer_off, do ściągnięcia z chomika. Możesz przy okazji nieco podkręcić wóz klikając na "free tuning"
ELM327 współpracuje z dedykowanym do FIATa programem FiatEcuScan, niestety to program na PC i do tego interfejs na BT nie jest zalecany. Tzw. uniwersalne programy są głównie dla samochodów z OBD-2 (czyli rynek USA), rzadziej EOBD (europejskie, po roku 2003) i podają jedynie niewielki zestaw parametrów standaryzowanych normą. Jest też FESmobile, dla...
Na wstępie - na Allegro sporo tego to podróby, nie mają chipa od USB i nie da się aktualizować FW. Na pierwszy rzut oka można je poznać po włączeniu - mają obcięty jeden rząd pikseli po lewej stronie ekranu, no i komputer nie wykrywa połączenia USB (samo urządzenie się włącza, bo zasilanie jest podpięte z USB). Brak też naklejki z S/N w instrukcji....
Witam! Posiadam Fiat Stilo 2005r 1.4 16v benzyna po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się CHECk a następnie SERVICE DUE a następnie po zapaleniu silnika CHECK OK i wszystko pracuje prawidłowo. Mam pytanko jak ręcznie skasować ten komunikat lub jak poradzić sobie z nim interfejsem ELM327 ponieważ taki posiadam????
posiadam ELM327 USB i zastanawiam sie czy jest szansa to uruchomic... Z programem VISA - Nie.
Witam, ostatnio silnik zaczol pracowac na 3 cylindry na wolnych obrotach, podczas przytrzymania silnika na 1500 obr silnik dalej pracuje na 3 cylindrach, po 2000 obr wszystko ustepuje i auto jedzie normalnie, stane na swiatlach i dalej kuleje. na zimnym odpala i przykapca na siwo z polotem niebieskiegopo paru sekundach przestaje kopcic ale dalej pracuje...
W tym aucie sporo zrobisz po linii K ale z BCM się akurat nie połączysz, potrzebujesz ELM327 albo OBDKey. Program to Multi ECU Scan, żeby połączyć się z BCM potrzebujesz pełna wersję.
Dużo zależy od programu. Jak ktoś napisze otwarty program, to zadziała z interfejsem typu pierwszego i nic nie stoi na przeszkodzie aby dorównywał fabrycznemu testerowi. Dla grupy FIATa jest genialny Multi ECU Scan oraz AlfaOBD, które działają z ELM327/STN11xx. Grupa VAG akurat ma bardzo dobrze zestandaryzowany protokół komunikacyjny i radzi sobie z...
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
Witam użytkowników!!! Posiadam kabel diagnostyczny ELM327 i waga KKL w wersji 13.a chciałbym dokupić sobie jeszcze cos do diagnostyki fiata. Znalazłem na allegro masę przejściówek ze złącza fiatowskiego 3 pinowego na OBDII tylko czy będzie mi to działać ?? Jeśli tak to z którym z moich kabli i jakiego programu powinienem użyć do diagnostyki silnika...
Jak na razie to tylko jeszcze DEC Superscan to obsługuje. W ograniczonym zakresie ale Autocom/Delphi CDP też obsługuje te ECU... no i mój soft z podpisu. Chodzi o to ze examiner czytał (błąd koła fonicznego) a multi totalnie nic nie pokazał, żadnego błędu a kontrolka silnika migała. W Pandzie II/Punto IIFL może tak być, że po K (VAG-COM) wyjdą niektóre...
dzięki za odpowiedź, :D jaki interfejs można zrobić do fiatów bez obd2 np. seicento 900cc boz tego co znalazłem to ELM327 jest tylko na obd2 i nie łączy sie ze starszymi autami.:?::?: gdzie można więcej dowiedzieć na temat interfejsów do ECU bez obd2:idea: "|Maglowane na forum wystarczającą ilość razy - wyszukiwarka forum, google. Zresztą ze względu...
A czy mógł by ktoś z was mi powiedzieć czy w tym aucie body bierze udział w jakiś sposób w regulacji napięcia ładowania, czy wszystko załatwia regulator napięcia przy alternatorze? Spotkałem się z informacją że regulatorem steruje body ale nie wiem czy to prawda. Nie mam czym sprawdzić błędów bo mój ELM327 nie komunikuje się z tym autem, natomiast z...
Citroen Nemo to Fiat - inna architektura - nic nie ma wspólnego z Oplem. Ja łączyłem się z Vectrą B 1999 2.0 DTI 101KM - inne programy się nie łączyły, a tamten bez problemu się łączył.
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
Witam Mam problem z samochodem Fiat Bravo z benzynowym silnikiem 1.4 Multiair. Olej zmieniany regularnie. Auto nigdy nie jeżdziło na LPG. Awaria pojawiła się nagle podczas jazdy autostradą. Problem objawia się pulsującym symbolem silnika - od czasu do czasu. Diagnostyka zrobiona za pomocą popularnego ELM327 pokazuje błędy: P0300 i P0302. P0300 - "random/multiple...
Witam Szanowne Forum, Od pewnego czasu świeci mi się kontrolka od airbagu - najprawdopodobniej jest to związane z wymianą żarówek we wskaźnikach. Rozumiem, że jedyną metodą aby skasować w tym modelu (Fiat Palio 1,2 99') check airbagu, jest użycie Euroscanu? Czy według wiedzy Forum, poniższy Euroscan plus soft w stylu Visa 1,83 umożliwi mi taką czynność?...
Alternator stanął nagle, w trasie, a ponieważ kontrolka braku ładowania zapaliła sie z opoznieniem, a zaden inny alarm nie poinformował użytkownika o tym ze alternator stoi to pasek zaczął sie przecierać. A dlaczego stanął alternator? Otoz odpływ z podszybia jest ustawiony wprost na... alternator a ze była minusowa temperatura... po prostu zamarzło....
Witam. Temat pewnie znany zawodowcom, jednak nie potrafię znaleźć rozwiązania, a ASO za drogie. Próbowałem zrobić osiowanie proxi za pomocą Fiat Ecu Scan 3.3.0, łącze się z silnikiem, mogę zrobić adaptację przepustnicy, jednak z body nie mogę się połączyć. Używam interfejsu ELM 327 na kablu. Czy innym kablem zabieg ten się uda ? Program mam oryginalny,...
Fiat Croma 1.9 JTD 120 KM bez ESP, rok prod. 2005 Przestało działać wspomaganie kierownicy i świeci się czerwona kierownica na desce. Co do tej pory zrobiłem: Napięcie przy pracującym silniku jest ok – 14 V. Sprawdziłem wiązkę zasilającą moduł (2 grube przewody) i nasuwka minusowa była przykorodowana, a wtyk nie zatrzaskiwał się w gnieździe. Napięcie...
Po rozładowaniu akumulatora (nastąpiła awaria włącznika świateł awaryjnych, samochód załączył w nocy awaryjne i po kilku godzinach rozładował akumulator). Radio zostało wyjęte na 2 dni, samochód 1 dzień jeździł bez radia. Po zamontowaniu brak oznak życia. Nie włącza się i nie zapala podświetlenie włącznika/regulatora siły głosu. Bezpiecznik radia (10A)...
Generic EOBD/OBD-II, czyli kody błędów ECU (z freeze frame data) + podstawowe parametry związane z kontrolą emisji spalin. Ale i tak za Chiny nie mogę tego skompilować... w "międzyczasie" zająłem się tłumaczeniem FIAT ECU Scan, bo tym nikt nie był zainteresowany. *** Udało mi się skompilować - problemem była niezgodność wersji biblioteki Allegro, a...
Mam w ręku zółty adapter, kkl i jakiś stary elm. Za nic nie mogę się połączyć z niczym na CAN. Bez adaptera idzie połączyć się z ecu i skrzynią. A reszta z adapterem lub bez.. nic. Wina interfejsu?? Test interfejsu z mes elma bez adapter: COMMAND: ATZ RESPONSE: ATZ ELM327 v1.5 > COMMAND: ATI RESPONSE: ATI ELM327 v1.5 > COMMAND: ATE0 RESPONSE: ATE0 OK...
Witam, mam też elm327 i podłączałem się do kilku aut jak nie miałem się czego złapać i niestety ale podobnie jak polski vag czasem pokazuję taki kosmos że ni przypiąć ni wypiąć, dla mnie jest to tylko awaryjny kasownik błędów jak nic innego nie podejdzie, bo wartość parametrów niemal żadna, często kompletny fix, jedź lepiej na porządną diagnostykę.
Planet nie diagnozuje tego po eobd poza tym ta norma obowiązywała z tego co pamiętam do 2010 r po nim producent sterownika nie ma obowiązku implementować tego typu protokołu w sterownikach a jak już go tam znajdziemy to będzie występował w bardzo okrojonym zakresie , tak będzie też z blokami pomiarowymi i błędami . Reszta będzie niedostępna lub opatrzona...
Cześć, Posiadam kabel zakupiony u Viaken, a dokładnie ELM327 v3 FORD USB na chipie STN1170. Według producenta jak widnieje w opisie "UWAGA działa także jak standardowy interfejs ELM 327 v3". Zacznijmy od tego, że kabel jest sprawny gdyż z Fordem łączy się bez problemu i ze wszystkimi modułami. Wszystkie sterowniki zaktualizowane bezpośrednio ze strony...
Witam, Mam pytanie do ludzi w temacie, ale wcześniej opiszę pokrótce co się stało. Silnik 1.4 PB 77KM podczas jazdy przy około 110km/h przeskoczył pasek rozrządu i wiadomo co się stało. Silnik miał najechane jakieś ponad 350000km, więc postanowiłem, że kupię używkę z mniejszym przebiegiem. Udało się, kupiłem silnik i w lokalnym warsztacie przełożyli...
Witam, Przejrzałem archiwum Forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Posiadam samochód Fiat Albea 1.2 z instalacją gazową Tartarini Etagas (zamontowana fabrycznie). Niestety serwis nie potrafi poprawnie skonfigurować instalacji i co jakiś czas komputer łapie błędy, zapala się check engine. Kupiłem ten samochód jako używany, z zamontowaną...
Podczas wymiany tłumika przedniego uszkodzeniu uległ czujnik temperatury DPF, zapaliła się kontrolka "Check engine" po podłączeniu komputera FiatEcuScan pokazał błąd p2081, wymieniłem czujnik na nowy, za pomocą elm327 + FiatEcuScan próbowałem wykasować ten błąd, niestety "check engine" i błąd p2081 powraca po 2-3 sek. Dodam że: Przewody na 99% są OK...
Mi zależy głównie na francuzach (odczyt i kasowanie dieseli, ABS i Arbag) po 2000r bo eutoscana mam. Patrzyłem na tego MaxiDiag FR704 ale Viaken twierdzi że jego możliwości posiada MaxiDiag JP701 delux i MaxiDiag EU702 delux a jest bardziej uniwersalny. Ten opis do nich wydaje mi się trochę naciągany jak w przypadku allegrowych ELM327. Może jednak lepiej...
Witam Zakupiłem niedawno tani niebieski elm327BT i co ciekawe , moj telefon na androidzie łączy się z Bravo na TORQUE , OBD Car ( sciąga parametry), natomiast na alfaobd mogę połączyć się tylko z konwerterem , natomiast nie łącze się z żadnym modułem to znaczy próbuje , ale wyskakuje komunikat wrong data lub niepoprawne ISO . Nic nie daje wpisanie kodu...
w miesiącu kilka, głównie fiaty.... ale jak sprzęt jest uniwersalny to może coś trafi się z grupy vw/opel.... Dodano po 10 oprocz typowo brandowych urzadzen ( fiat examiner ? ; opel tech 2 ) fajnie miec do zabaw z danym modelem dwa narzedzia. np ktos dzwoni i pyta o korekte licznika, sprawdzasz ze Twoj chinski wynalazek ma to na liscie wiec ustawiasz...
elm327 forscan elm327 peugeot scanmaster elm327
zmiana zakresu pomiarowego gniazdo optyczny pompa danfoss
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Windows 11 nie widzi komputera Windows 10 w sieci – SMB, WS-Discovery, udostępnianie plików Rollei Actioncam 372 Firmware Update Guide