Alternator umiera
MES i w zakładce nadwozie masz wybrać odpowiedni parametr w ABSie. Po czym zrobić osiowanie proxi. Zakładając oczywiście, że wszelkie wtyczki są ok.
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Problem leży w napędach klap w mieszaczu powietrza lub w oczujnikowaniu. Najgorsze jest to że dostęp do tego jest masakryczny.
Sprawdź cisnienie na cylindrze, mógł się wykręcić cylinderek od mechanizmu który steruje zaworami ssącymi przez co nie otwiera zaworów i jest brak kompresji, a za tym nie pracujący 2 cylinder
W Bravo jest 85-90A z klimatyzacją.P
Jeśli jest synchronizacja między czujnikami wałka i wału , okablowanie dobre, czujniki dobre pozostaje sprawdzić ECU.
prosze bardzo: http://obrazki.elektroda.net/56_12592640... Glowica: M10x1,25 = 20Nm + 40Nm + 90stopni + 90stopni + 90stopni
Np. Uszkodzony panel wskaźników. Odczytaj błędy po OBD2, może dowiesz się coś więcej.
W dziale obok masz możliwość pobrania całej książki naprawczej do tego modelu Fiata ,jest tam także opisana skrzynka bezpieczników. Pozdrawiam!
973161 Opis instalacji jest tu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
Spróbować innym programatorem. Robisz w układzie czy pamięć wyjęta?
Witaj. Miałem ten sam problem. Na początku nigdzie nie można było dostać ramię więc kupiłem na all i okazało się że otwór jest za mały. Więc fraz ze stożka wiertarka minuta i psuje ;D Nie chciałem wnikać kogo przerosło zrobienie zamiennika.
Moduł jest dostępny po wymontowaniu schowka przed pasażerem. Widać go od razu po wyjęciu schowka.
brak masy tylnych lamp.
Uzywam na codzien takiego zestawu, ale przydaje mi sie tylko w pracy..I to przewaznie do fabrycznych "radiow", a tak do domu to sie bedzie kurzyc w szafie..
Wiatm Ja miałem taki sam problem, zacinała mi się stacyjka i nie zawsze mogłem przekręcić kluczyk. Do czyszczenia użyłem WD, wtryskiwałem do wewnątrz aż wyciekał na zewnątrz. Najpierw wyciekał bardzo brudny płyn, od czasu do czasu wkładałem kluczyk i przekręcałem. Całą czynność powtarzałem kilkakrotnie aż do momentu jak już nie było widać brudnego wycieku....
Bezpiecznik F5 w skrzynce bezpieczników komory silnika
Czerwony to zasilanie centralki LPG, brązowy to impulsy zapłonowe, o dziwo ta centralka ich wymaga... na próbę bym je całkowicie odłączył, a docelowo na pewno czerwony podłączyłbym w skrzynce bezpieczników/przekaźników do styku na którym pojawia się 12V po stacyjce i ma większą obciążalność prądową. Z drugiej strony wiele samochodów ma tak podłączone...
6303 i 6003
No to jeszcze raz i powoli - 12V z instalacji samochodu (czerwony w kostce ISO) podłącz pod zasilanie wzmacniacza, a na wejście REMote wzmacniacza podaj to samo 12V, tylko przez włącznik. Żółto-pomarańczowy w ISO to stałe 12V, a czerwony to 12V po stacyjce.
zanim pęknie,potem po 60tys.km
Mase masz bezpośrednio z akumulatora podpiętą pod karoserie, póżniej specjalną linką masa jest przeniesiona z karoserii na silnik. Pozdrawiam
Ile przewodów idzie do wentylatora? Jeżeli dwa to po drodze masz rezystor.
Co do hamulców to w fiatach bardzo często zapychają się gumowe przewody hamulcowe przez to możesz mieć mniejsza siłę hamowania.
W 1,2 8V są znaki na na kołach i pasku ale 1,4 12V do ustawienia rozrządu służą blokady.Zaglądnij na www.zup.com.pl
Podpowie ktoś. Jak się świeci "marchewa" to jedziemy w pierwszej kolejności na komputer .....
Może to ci pomoże. http://obrazki.elektroda.net/14_12809142...
Fajne zdjęcia. Wczoraj robiłem autko gdzie się gaz zapalił . Przewody od instalacji gazowej wyglądały identycznie, do tego pęknięty wąż gazowy . Ugasili go zasypując całą komorę silnika śniegiem. Te zdjęcia to raczej skutek niż przyczyna, oglądając całą instalację można stwierdzić gdzie była przyczyna.
key to kluczyk,błąd został od kiedyś zapamiętany.
Charakterystyka pracy sprężyny/resora jest powiązana z charakterystyką pracy amortyzatora, nie możesz sobie od tak zmieniać któregoś z tych elementów na taki, który poprostu wejdzie w jego miejsce.
Można. 096C jest młodsza. Możesz założyć wszystko co ma numer pomiędzy 090C a 099C.
Witam masz tu Dodano po 59 Witam co s nie doszlo zaraz sprobuje jeszcze raz Dodano po 3 Witam http://obrazki.elektroda.pl/7593226000_1...
Szyba kierowcy ma sterownik ale w pierwszej kolejności sprawdź przewody w elastycznym przepuście między drzwiami, a słupkiem.
Gaz zakręc na butli, potem odpal przełącz na gaz i niech zgaśnie/przełączy się sam na bezyne - wypali to w większości gaz w reduktorze. Potestuj na drugi dzień czy już odpali poprawnie przy tak zakręconym i wypalonym gazie. Gaz ile lat ma?
potrzebuję schematu aby go obejść Bzdura . Zewrzyj te 2 czarne grube co wychodzą z centralki bez wtyczki i dużą kostkę zostaw wypiętą a będzie dobrze.
BC 338
Prawdopodobnie przez BSI idą światła. Masz za duże obciążenie na tej linii i dlatego wyłącza (moduł odczytuje jako zwarcie) Idąc tym tokiem rozumowania wrzuć na pozycję żarówkę lądową bez tak zwane CAN-busa (czyli bez rezystorów) Oczywiście twoje lampy nie mają homologacji na to by wsadzać do nich żarówki ledowe, natomiast za chwilę znowu ktoś mnie...
Nie, zapłon w tym samochodzie nie podlega żadnej regulacji. To są dwie cewki dwubiegunowe w jednej obudowie.
Najprawdopodobniej musisz kupić to: http://obrazki.elektroda.net/50_12484630... Zestaw naprawczy wahacza tył. Dodano po 1 Oczywiście może ci pukać stukać ze sto innych rzeczy ale jak piszesz że chrupie. Zwykle dzieje się tak że tylko jedna strona się nabija.
Na przewodach mam mase, zasilanie stale oraz zasilanie kiedy lampki zgasna Sprawdź zwykłą żarówką pomiędzy przewodami : zasilanie stale zasilanie kiedy lampki zgasna
Tak. Dystanse powinny być, bo zamykają obudowe. Czyli głośnik w zamkniętej odudowie.
Wgraj to i zobacz czy chodzi OK. Sprawdź czy dasz radę ustawić UM1- Word0:87 65, Word1:0E 1E.
Sprawdź w eperze jak wygląda instalacja i będziesz wiedział czego brakuje. Pozdrawiam
nity rozwiercasz i już ma dostęp do płytki
Jak klin ścięło na dolnym kole, a zapewne tak się stało to komputer nie musi od razu wywali błędu bo ma tolerancje.
Poniżej środka radia, po bokach są zaczepy, po jednym z każdej strony, trzeba delikatnie wprowadzać cienki płaskowniczek jednocześnie próbując wyciągać radio palcem włożonym w kieszeń kasety. Czasem te zaczepy lubią się klinować już po puszczeniu przy częściowo wysuniętym radiu, trzeba to robić ostrożnie.
Przy kluczu matce lampa od immo nie gaśnie co drugie przekręcenie na zapłon. Możliwe że poprzedni właściciel zgubił klucze. Wymieniono mu cały zestaw - zamki, stacyjka i jeden brązowy klucz + odtworzenie transpondera z zawartości immo. Zobacz czy puszki nikt nie lutował - na kolumnie kierownicy żółta lub czarna, idzie do niej kabelek od czytnika na...
Wymieniając łożyska warto za jednym zamachem wymienić i tuleje wachacza :idea::D
Na lampie, ta lampa po prostu nie ma masy i "bierze" ją przez włókna aktualnie wyłączonych żarówek.
Witam Moim zdaniem żadne z tych rozwiązań nie jest dobre. W przypadku adaptera traci się na jakości trochę. Nie inaczej jest w przypadku ogromnej większości transmiterów. Wiele z nich, szczególnie tych tanich nadaje w mono i jakość dźwięku w końcowym efekcie pozostawia wiele do życzenia. Z resztą transmitery nadają na częstotliwości FM 85,5-108MHz co...
Złącza, złacza , złacza.... Koło komputera, czujników, pośrednie kostki na instalacji. Cewka zapłonowa/ cewki (nie pamietam tego silnika) sprawdzane pod katem pęknięć obudowy. Na poczatek trzeba zostawić sprzęt za 70 tysiecy a pobawić się spryskiwaczem do wody za 2 zł. Opryskać pracujacy silnik dokładnie i wychwycić gdziew woda powoduje nierówną pracę....
Szperałeś trochę po Googlach? albo jakimś forum fiata. gdzieś to kiedyś widziałem ale nie powiem Ci gdzie dokładnie.
Raczej nie ma innej możliwości naprawienia tego. Może jakiś fachowiec pomoże, jak faktycznie jest taki trudny dostęp. Nieraz można narobić więcej szkód niż byś zapłacił za serwis np. pęknięta szyba.
A robiles cos z zawiasem?? czy nic?? nizszy profil lepiej wyglada, na wyzszym lepiej sa tlumione dziury i inne nierownosci. to jest 1 centymetr, nie powinno byc problemu poza walorami estetycznymi.
Kazdy profesjonalny warszat elektromechaniczny wie jak dorobic lub dopisac klucz , ewentualnie odwiedz zakład dorabiający klucze samochodowe , immo 1 to teraz nie problem , w necie znajdziesz co najmniej klika takich kluczykarzy
Nie, jedynie co to zobacz kable i świece , reszta poza Twoim zasięgiem
Te 10 stopni w lewo świadczyło by że nie wyłącza w skrajnym położeniu tylko wyłącza przed końcem cyklu odnoszę wrażenie że krańcówka jest do wyregulowania.
Do przejrzenia głowica pod kątem zimnych lutów, uszkodzonych kondensatorów - naprawa radia będzie tańsza niż jego wymiana, a wzmacniacz na niewiele się tu zda.
Obrotomierz pobiera impulsy ze sterownika silnika. Przewody: niebieski i szaro-niebieski.
to ? http://obrazki.elektroda.net/35_12203879...
Po pierwsze nie lej selenii - zostawia sporo nagaru. Po drugie płukanki to drenaż kieszeni i nic poza tym. Jeśli nie zaszkodzi to nie polepszy ale uspokoi sumienie, ot i cała prawda. Częściejsze wymiany oleju spowodują samoistne wymycia silnika bez efektu szoku dla niego. Swego czasu kupiłem grata na szybko z konieczności. Poprzedni właściciel przyznał...
Wydaje ci się tak ma być.
Rezystancja koło 500Ω
Pierdoły opowiada majster. Helicoli sobie odpuść, kiepski pomysł. Wstaw tulejke i po problemie. Miejsca i materiału jest wystarczająco.
podepnij pod kompa i będziesz miał odpowiedź.A najprościej może padła żarówka.
Czy opłaca się? Sam sobie odpowiedz, zależy jakie trasy pokonujesz, jak na rok do 10000 tys to się nie opłaca. Podjedz do gazownika zapytaj o cenę instalacji, jaki koszt, kiedy koszt instalacji się zwróci, będziesz wiedzieć, jak długo będziesz mieć to auto, chyba wiesz.Rozpatrz kilka aspektów to nie jest trudne.
sprawdź jaki prąd pobierają świece ,każdą z osobna . możliwe ze padł przekaźnik świec
Powinienes sobie z tym poradzić . Lutownica w dłoń ( nie zapomnij o tym zeby przylutować lewy i prawy kanał i oczywiście masę jako wspolny dla obu kanałów) najlepiej mase do obudowy. Powodzenia. EDIT: Oczywiscie w screenie wkradł sie błąd nie ma byc w moim opisie po PRAWEJ rysunku . Tam gdzie z lewej nabazgroliłem czyli po LEWEJ, LEWA (juz mi sie nie...
To że wtyczki pasują nie znaczy że napięcia są na tych samych końcówkach ->> podłącz wg. instrukcji JVC i na 99,99% będzie OK :D
Czy podłączenie jest obojętne, czy nie do końca? Nie jest obojętne, w stanie "dominant" na CANH jest zasilanie a na CANL masa. czy po podłączeniu będzie coś na linie wysyłał, czy tylko oczekiwał na sygnały Może być martwy, wszystko zależy od wyższych warstw protokołu CAN. na panelu instrumentów z fiata bravo Może zapytaj na forum samochodowym gdzie...
Co będzie lepsze - no i po co takie pytania. I tak jak ktoś za ciebie nie wybierze przy zakupie to kupisz złom na kółkach. Milard razy wałkowane - świeży kierowca = brak wiedzy. Fanatyków jakiejś konkretne marki Forda, BMW, Fiata, VW czy innych sobie odpuść. Dobre starsze auto = zadbane i serwisowane auto = marka bez znaczenia. Kupisz sobie jak kolega...
Filtr paliwa jest pod autem w okolicach baku. Może być zakryty np. jakąś osłoną.
Możesz spróbować z innym kluczykiem.
Jedź na szrot. Tego tam dolotu były chyba ze dwa rodzaje. Kup taki sam i załóż. Klapa antywybuchowa nie pomoże Ci ze strzelaniem, ona jest tylko po to by nie uszkodzić obudowy filtra. Dolot musi być szczelny, inaczej silnik nie zaciągnie odpowiedniej mieszanki LPG i będzie słabszy. To ma być ładnie poskręcane na opaski a nie poklejone na taśmę.
Witam. Poszukaj kabelka który jest opisany jako brake. Musi być podłączony do masy lub hamulca ręcznego. Bez tego nie będzie obrazu. A napis informuje Cię ze dla twojego bezpieczenstwa nie mozna ogladac jak sie prowadzi.
Proszę mistrzu, ja to zrobię: Pompa paliwa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Zamek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic85... Krańcówki i kierunki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Stacyjka: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... No i czyje Kung-Fu jest lepsze?
Kiedyś podobny problem miałem w Ladzie,mianowicie przednie elastyczne przewody hamulcowe (te gumowe),straciły drożnośc i przepuszczały płyn tylko pod wpływem ciśnienia pompy ale z powrotem już nie przepuszczały,może tu twi przyczyna Pozdrawiam i powodzenia
Podciśnienie w mikserze rośnie do kwadratu prędkości przepływu. Czyli np: dwa razy większy przepływ to czterokrotnie mocniejsze ssanie gazu. Jeśli parownik wyrabia się z wydajnością to normalne że krokowiec musi bardziej przydławiać dopływ gazu na wyższych obrotach. Piszesz że pali 10l, ale w jakich warunkach? I ile w takich samych warunkach spali benzyny?...
a jak odpinałeś kostkę to podpięty był akumulator? jak tak to komputer ci sie zwiesił, odłącz aku i podłącz po paru minutach
Wrzuć fotkę tego do działu zabezpieczenia samochody to może któryś z kolegów potwierdzi czy to klucz immo i będziesz wiedział. Skoro auto Ci odpala i nigdy tego nie używałeś to jest zbędne i na pewno nie ma wpływu na spalanie.
Jest możliwe, odsyłam tu: http://www.pcworld.pl/artykuly/395009/Ra...
Załączam schemat podłączenia lusterek w tym aucie: http://obrazki.elektroda.pl/3332203400_1...
No widzisz ktoś ci wciska kit albo na krótko było spięte, ale jak tak było i sprężarka chodziła bez ciśnienia to się zatarła.
Nie wiem jak w Bravo ale w Punto mk.1 miałem drogomierz bębenkowy a linki nie miałem... Zdjęcie z aukcji: http://obrazki.elektroda.pl/3775494400_1... ...drogomierz bębenkowy a wejścia na linkę nie widzę.
Zapewne masz sterownik który nie pozwala na jazdę na gazie na zimnym silniku co z resztą jest bardzo dobre więc nie jest to żadna usterka.
Są takie adaptery które wysyłają z mp3 playera fale o danej czestotliwosci i mozna je odebrac przez tuner radiowy. Kosztuje to od 8 złotych.
Zawsze wytapia masę w wtyczce i nieważne czy samochód stary czy nowy. Lutuję do ścieżki masowej lampy przewód z kostki wycinam przewód masowy łącze normalnymi konektorami i święty spokój, i nie ma żadnej reguły po prostu styk zbyt obciążony słaby styk i więcej nie trzeba.P
Jakieś sugestie? Skoro była dobra geometria przed naprawą a jest zła po ... także jest oczywiste że musisz jeszcze raz sprawdzić to co robiłeś podczas tego "remontu" ... Gdzieś musi być przyczyna złej geometrii skoro była ona właściwa przed "remontem".
Immo blokuje tylko zawór przy pompie wtryskowej.
Mój program będzie dla Ciebie nieprzydatny, natomiast MultiEcuScan powinien obsługiwać Twój samochód. Przejściówkę radzę Ci kupić fabryczną, ale jeśli chcesz to pin 1 do pinu 7 OBD, pin 2 do pinu 4/5 OBD, pin 3 do pinu 15 OBD i dodatkowo + akumulatora do pinu 16 OBD. Kabelek masz na chipie CH340, nie na FTDI232. http://www.cabletech.pl/lp/kpo3431_1.5/d...
Tam nie ma czujnika Halla tylko Czujnik położenia wału ale gdzie on jest nie mam pojęcia.
w złączu masz k i minus , plus musisz podac z akumulatora
Czy odczytywałeś błędy ?? diagnostyka komputerowa i daj znać co pokazuje.
ten eprom jest nieduży, wygląda tak: http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.ph...
a czy mniejszy mixer = mniejsze spalanie?[/quote] Chyba nie koniecznie.Zakładając za mały mikser zmniejszy się moc a zużycie powinno wzrosnąć. Pozdrawiam
Spróbuj sprawdzić czy nie masz tej funkcji pod numerem 11 lub 13. Może masz złą instrukcję. Z tego co się orientuje to ten alarm był w kilku wersjach i różnice były między innymi w tabeli programowania i głośne uzbrajanie/rozbrajanie było na kilku pozycjach poczynając chyba od 10 do 13. Sprawdź te inne pozycje.
Witam. Kolego możesz mieć zatarte mechanizmy bądź silniczki. Albo jedno i drugie. Skoro dochodzi 12V to przełączniki sa w porządku. Miałem u siebie w fordzie taki sam przypadek, ale tylko z jedną szybą. Winny okazał się silniczek, zatarta panewka. Rozebrałem, nasmarowałem i działa. Może być też uszkodzona plastikowa prowadnica, ta która ślizga się po...
Przy blokadzie immo sterownik i tak widzi obroty wału.
instrukcja fiata bravo radio fiata bravo kontrolki fiata bravo
fronius licznik energii rozdrabniarka gałąź automat świateł dziennych
krups zawór dwubarowy stk463 podróbki
Odkamienianie dywerytera baterii prysznicowej – jak naprawić przełącznik strumienia w Grohe, Hansgrohe, Omnires Licznik napojów Philips LatteGo – odczyt, reset, modele 3200/4300/5000/5400/5500