Może być zatkana główna dysza paliwowa.Dostęp do niej po zdjęciu górnej pokrywy z pływakiem.
A wiec tak, tu masz co powinienes odkrecic aby dostac sie do tego otworu: http://img275.imageshack.us/img275/4762/... Tu masz gdzie jest ten otwór w środku auta: http://img294.imageshack.us/img294/8786/... Tu masz co powinieneś poodkręcać: http://img294.imageshack.us/img294/91/ds... Tu masz gdzie przykręciłem...
Trzeba sciagnac przycisk od klaksonu (to kolko czarne lub szare z logo FIAT) i tam jest nakretka . Bierzesz klucz nasadowy bodajrze 24 i odkrecasz normalnie. Pozniej naciskajac kolo kierownicy od spodu raz z prawej raz z lewej w kierunku "do siebie" sciagasz kierownice. Tylko trzeba troche sily urzyc zeby ja sciagnac. Chyba ze masz z airbagiem to troche...
Witam mam problem z fiatem Cc 900 . Gdy otwieram drzwi bez kluczyka w stacyjce świeca sie wszystkie kontrolki na desce . Przy próbie odpalenia auta temperatura wskakuje na 130 stopni nawet przy zimnym silniku wtedy auro kreci ale nie odpala . Moze ktos zna przyczyne ? Kolego najpierw odepnij przewód od czujnika temperatury. Rezystancją będzie nieskończona...
Potrzebujesz całą czy jakiś szczegół.P
Można na tym jednym zaworze przejść na ręczną regulację. Sprawdzić czy konik będzie pasował od malucha lub BISA, laska i szklanka to już nie problem dopasować.
W tym modelu sonda praktycznie nie ma znaczenia,była w rocznikach 96+/w aisanie/ A czujnik to nasadowym kluczem odkręcisz.
Panowie,nie badzcie tacy...Skoro gosc prosi o porade na tym forum,to pewnie chodzi mu o to,na co ma zwrocic uwage pod katem elektryki.A wiec: -posprawdzaj czy swieca wszystkie swiatelka zewnetrzne(pozycyjne z przodu i z tylu,mijania,drogowe,oswietlenie tablicy rejestracyjnej,stop,kierunkowskazy przednie,tylne i boczne,swiatla cofania.Posprawdzaj tez...
sprawdz sam silnik na pierwszym miejscu czesto sie zacieraly.tak jak kolega olel napisal wypni kostke z czujnika i zewrzyj te dwa przewody.dla pewnosci przekrec stacyjke na zaplon bo nie pamietam kiedy tam sie prad pojawia
Do tego radia potrzebujesz zasilanie "czarny -" czerwony +", a głośniki to dwa szare i biały, gdzie biały to wspólny na dwa kanały.
W CC tak jest, czyli w normie, a postojowe włączasz wciskając przy stacyjce cypelek i kluczyk do siebie (w lewo) w tym momencie możesz kluczyk wyjąć, a postojowe świecą, większość fiatów tak ma.
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Steruje tym sterownik silnika, na podstawie impulsów z czujnika prędkości obrotowej. 1 impuls co 1/2 obrotu wału, 1 Hz = 30 obr/min.
Są już luzy na mechanizmie (dźwigniach pod szybą). Gdy silnik ma obroty, napięcie większe, jakoś ta "opóźniona" daje radę uciec przed "zdrową", na wolnych obrotach i mniejszym napięciu - nie. Wymiana mechanizmu.
http://obrazki.elektroda.net/4_128482841... http://obrazki.elektroda.net/4_128482841...
Do tej pory było dobrze, trochę się tłukło, nagle zaczęło koło wibrować aż w końcu ma luz 4cm i strasznie się tłucze. No to chyba tylko laweta. Co do luzu, to nie byłbym pewien, czy to tylko łożysko.
Witam W samochodzie podpinasz się dzielnikiem do zegarów do styku nr 6 wtyku B. Dobrze było by na początek spr miernikiem napięcie jakie tam występuje przy pełnym i pustym (może być rezerwa) zbiorniku. Potem trzeba dobrać dzielnik o odpowiedniej proporcji i o takiej łącznej oporności aby nie fałszował wskazań zegara. Środek dzielnika podpinasz do uC...
Raczej tylko uszczelka chyba że w najgorszym wypadku pękła głowica . Dodano po 1 Trzeba zdemontować głowicę w tedy będzie wiadomo.
Spoko . Cienki jest przystosowany do otwierania ze srodka (np sporting). Trzeba zalozyc uchwyt przy siedzeniu, linke i dokompletowac rygiel w tylnim pasie (sa tam takie otworki jakby czegos brakowalo i tam trzeba "to cos" wlozyc) co by popychal ten wystajacy bialy palstik w klapie. Najgorzej jest przeprowadzic linke, ale dla sprawnej reki nie stanowi...
Zmostkuj w kostce przełącznika kabel czerwony i żółty i wtedy powinien zadziałać na benzynie. Możliwe, że do odcięcia benzyny ktoś użył przekaźnika NO zamiast NC i aby podawał paliwo przekaźnik musi być zasilany.
ja proponuję sprawdzić tą świecę być może jest uszkodzona
Jeśli rdzewieje to znaczy wiedz że coś się dzieje :D (musiałem :D) 1. Rdzewiejące miejsca musisz oczyścić (szczotka druciana, tarcza, wycięcie itp) do błyszczącej blachy i ewentualnie zaspawać ubytki. 2. Żadnego malowania na rdzę. Malować błyszczącą blachę albo podkładem reaktywnym albo epoksydowym. Ranty, łączenia spawów i innych blach dodatkowo masą...
Szrot raczej lub na części przez oszczędność 220zł na 2 nowe opony i rozum gratis.Zawieszenie(przekładnia?),drzwi ,próg,chłodnia,lakier.... itd Szkoda..
Częstą usterka są tuleje metalowo-gumowe w tylnych wachaczach. Koszt niedrogi robocizna może troche przyspożyć kłopotów bez odpowiednich narzędzi
Witam W CC które posiadałem kiedyś (rocznik 95) był gaźnik bez elektroniki (nie japończyk). W tym gaźniku było takie cosik jak regulator obrotów w zależności od obciążenia. Urządzonko to składało się z membramy i było podpięte chyba do kolektora wężykiem. Działało w ten sposób, że wraz z wzrostem obciążenia regulator zwiększał obroty. W tym regulatorze...
Poczekaj kilka dni.Musi się "osuszyć.U mnie też po załozeniu rury kaslał przez jakiś krótki czas.Być moze że i gaźnikowi przydałaby się regulacja. Co do temp to teoretycznie powinie mieć 90st,ale z praktyki obserwowania cieniasków wiem ze nie wszystkie a w tym takze i mój osiągaja te temp.(mają jakieś 70~80st).Jeżeli jest mróz można jeszcze przysłonić...
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
A jakie spalanie Pb ?
Bez prasy do wyciskania łożysk i innych tulejek możesz sobie nie poradzić. Przy nieumiejętnym obchodzeniu się z łożyskiem można je dość łatwo uszkodzić. I wybić bieżnię ze zwrotnicy też nie jest łatwe ( dotyczy starszych aut) a już tym bardziej niemożliwe młotkiem i kowadłem. Polecam warsztat.
oraz ustawienie zaworów. A możesz opisać jak to się robi?
Witam. Sprawdź to http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c... Lub na stronie studio24 - kablomania - fabryczne. Po polsku.
To że pali się kontrolka wtrysku to może być kilka przyczyn-ale ta pierwsza diagnoza może być właściwa bo miałem to samo,ten czujnik to jest czujnik podciśnienia względnego.U mnie jak jak był uszkodzony to po odpaleniu gasł na wolnych obrotach,i właśnie kontrolka wtrysku paliła się cały czas.Jak byś miał zepsutą sondę to gazu paliłby ci ponad 10.Jak...
Chyba że to jest 700 z gaznikiem Aisan, to jest czujnik temperatury cieczy ale od wskaznika temperatury a nie od kontrolki. A z tego co mi wiadomo to kontrolka jest od przegrzania ale w Seicento.Więcej pokory, a lać to może w ,,lany poniedziałek,,. POZDR.
Najprostszy miernik i można pomierzyć samemu . Ale volty to do czego? , przecież wiadomo że on jest w tym aucie zasilany 12v.
ja tez mam taki problem, kupilem niebieskie zarowki to swiecily na zielono, myslalem o pomalowaniu zarowek specjalnym spray-em ale niewiem gdzi go moge dostac i w jakiej cenie
34 jakoś tak
Sprawdz stacyjkę
To uszkodzony sterownik, dokładnie driver wtryskiwacza
Przewód masowy od klemy jest przykręcony do nadwozia pod półką akumulatora, potem idzie do śruby na środku belki silnika
co do zabazpieczenia stykow na rozruszniku to mozesz spokojnie kupic gumowe kapturki(takie jakie zabezpieczajaprzewod pradowy na alternatorze.dodatkowo po dokreceniu srubki na stykach delikatnie przesmaruj je wazelina techniczna-taka jaka zabezpiecza sie klemy na akumulatorze)powinno wystarczyc.
Żarówka jednowłóknowa umieszczona w gnieździe dwuwłuknowej mostkuje przewod pozycyjnych z przewodem św. stopu.
dokladnie najpierw obejrzyj przeguby pozniej zanim kupisz skrzynie zobacz na sprzegło w cc 900 lubi sie rozsypac trz mychanizm różnicowy
głośnik eliptyczny ma różny kąt membrany więc odtwarza większy zakres częstotliwości. Nie chodzi tu o górną i dolną przepustowość głośnika. Na elipsie usłyszysz więcej średnich tonów.
Do tego silnika nie było dedykowanych trój elektrodowych
Sprawdź przewód masy do silnika.
Najlepiej podłącz te przewody za wyjściem z przełącznika przy kierownicy.
Sprawdz wezyki podcisnieniowe przy gazniku.
Napęd linki jest trzymany jedną śrubą Poodkręceniu śruby może tak łatwo nie wyjść trzeba zruszyć delikatnie uderzyć najlepiej przez jakieś drewienko ( cięrzkie dojście )lub zastosowć jakiś inny chwyt tylko delikatnie.
witam, popierwsze nie prad tylko napiecie, a powinno byc 13,8-14,2V, mozliwe że któraś z diód wzbudzenie uszkodzona, są inne objawy np. iskrzenie na klemach przy podłączaniu aku? lub podświecanie kontrolki ładowania ?, powodzenia
jestem szczesliwym posiadaczem cc700 i niestety jest z tym duzy problem, zwroc sie z ta prasba do dobrego mechanika
ich moca nominalna rms najlepiej zeby nie przekraczala 40 rms to beda wtedy bardzo ladnie graly pod samym radiem:)
Witam, Litr na tydzień to mało? Prawdopodobnie jest jakaś nieszczelność. Trzeba zdiagnozować silnik , na początek pomiary ciśnienia sprężania i ciśnienia oleju. Bardzo prawdopodobne że został przytarty silnik.
Minus do masy a reszta do plusa, jeden plus to podtrzymanie, drugi załącza wyświetlacz w momencie włączenia zapłonu, trzeci odpowiedzialny jest za podświetlenie po włączeniu świateł
http://obrazki.elektroda.net/53_12639504... http://obrazki.elektroda.net/78_12639504... http://obrazki.elektroda.net/40_12639505...
Wątków o AISAN jest tu wiele, jest książka sam naprawiam do ściągnięcia. Był na bank też opis podstawowych usterek tego gaźnika. Poszukaj, od tego zacznij. Punktów ci dosypałem.
filtr masz pod podłogą auta przy zbiorniku paliwa
Tutaj: http://www.studio24.prv.pl/ w dziale Car Audio->FAQ opisane jest jak mozna dorobic Line Out w radioodtwarzaczu. Wymagane jest otworzenie radia, sprawdzenie jaka jest koncowka mocy, odnalezienie pinow z ktorych mozna "ukrasc" sygnal, wyprowadzenie na zewnatrz... I juz mamy Line Out :)
Może problem z masami silnika ewentualnie klemami?
No to alternator do sprawdzenia. Najprawdopodobmiej diody w mostku padly.
Tak, zdecydowanie. Uszkodziłeś akumulator.
do świec potrzebujesz nasadkę 21 do świec, kręcisz to z pod autka, leżysz na glebie i dłubiesz z prawej łapy wyginając ją w chińskie dzieńdobry 1/3 cala...idzie spoko. Dodano po 3 ...a to wszystko i tak o doope potłuc, bo tego nie da się doprowadzić do stanu w pełni sprawnego w budżecie poniżej 2500zł....powodzenia. Dodano po 3 PITERRR- to nie jest...
Kolego moze ja pomoge.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Jak nie mogłeś podłączyć? Wtyk od cb radia nie mieści się, czy do końca nie wchodzi? Mi wygląda na normalne gniazdo. Tak tylko gniazdo do zapalniczki ma obudowę metalową i jak nie wetkniesz wtyczkę czy zapalniczkę to jest dodrze . A te plastikowe gniazdo ma tylko jedną blaszkę na masę . Wtyczki od CB .nawigacji itp są plastikowe i mają dwa styki minus...
Witam. Szukaj kolego pod lub w bezpiecznikach może któryś nie łączy może przewód pod tablicą bezpieczników tam nie ma wiele kombinacji, od bezpieczników do radia to jest tylko metr przewodu w wiązce. Pozdrawiam
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Na to wygląda.
Powinno być dobrze. Kiedyś w swoim zakładałem szersze i nic nie obcierało. Jak chcesz to zerknę do garażu. Jeszcze ich gdzieś mam, to Ci podam rozmiar na których jeździłem. Cienkiego niestety już nie mam. :| Dodano po 1 Na jakim gaźniku go masz? Dodano po 1 Ja miałem z 98r na gaźniku AISAN japończyk.
Prosta sprawa-wirnik!
Tak, napewno ktoś odciął kostkę i zostawil filetowy przewód luzem
Przesunąć gumową przelotkę z pancerza,przecisnąć ją przez ścianę grodziową i następnie włożyć pancerz.
Więcej, 218 stopni.
masz zapieczony bendx na wirniku przeczysć i przesmaruj
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Ja również polecam i też cię pochwale:) bo to już się robi monotonne jak powielają tematy.
Jaka kasa na ten cel?
Potrzebna to jest odrobina zaangażowania z własnej strony. Jeszcze w lipcu udzielono ci wyczerpującej odpowiedzi: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... A tu masz, sobie poszukaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
A pompa "wody"?
witam Lepiej powiec co to za radio jaki model.
Niedawno ktoś tutaj miał problem z silnikiem właśnie w cc700. Kupił sprawny silnik za jakieś 300 zł bodajże. Za 200zł, wiem... Bo byłem to ja! :D Co do tematu, to mógł też przeskoczyć rozrząd. Rozciągnięty łańcuch potrafi przeskoczyć o ząbek podczas kręcenia rozrusznikiem, a wtedy zawory otwierają się w niewłaściwym momencie. Objawy dokładnie takie...
Nie. Różna średnica kamieni, inaczej rozwiązane zabezpieczanie flansz/przegubów. W długości też się chyba różnią.
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Czopy główne: grupa 1 53,970-53,980 grupa 2 53,980-53,990 korbowe: 44,000-44,020
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Toż to wszędzie tam mokro...
Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe, lubią się przecierać. Pozdrawiam.
To są te same silniki! Szukaj tylko w tym wypadku na gażniku. Jest tylko różnica w układach zapłonowych i rodzaju zastosowanego gażnika. W CC jest zapłon elektroniczny i gażnik Weber 32 TLF 32/250 a w Uno klasyczny układ zaplonowy lub w odmianie ES elektroniczny oraz gażnik Weber 32 ICEV 61/250 ,Weber 30/32 DTME10/12. Produkowany był do 93r. i ponownie...
Kompresja w normie czyli ile , zrób próbę olejową.
witam Johan93 spróbuj jeszcze zrobić tak... zdejmij obudowę z pilota i pokręć potencjometrem który znajduje sie na płytce być może częstotliwość sie przestawiła. wykonuj delikatne ruchy tym potencjometrem i sprawdzaj czy działa a najlepiej kręć trzymając przycisk na pilocie jak zadziała to napisz a tak wogóle to pilot działa??
U mnie nie ma stabilizatora napięcia. Co to jest? W samochodzie cc 700 alternator ma wbudowany regulator napięcia, w związku z czym podłączasz go tak: B+ bezpośrednio do akumulatora, D+ przez kontrolkę ładowania, do zasilania po stacyjce. Masa pojazdu na obudowę alternatora. I ma działać. Jakie obroty uzyskujesz na alternatorze? Jaką masz przekładnię...
Na pych czujnik nie ma tu nic do gadania, a podczas odpalania z kluczyka ma i to bardzo dużo, dlatego wiem, że to jest czujnik a nie coś innego bo sam miałem podobny problem.
Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Na początek gaźnik do czyszczenia i regulacji, nie jest używany i pewnie wszędzie stoi kupa szlamu.
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Podaj maila wysle ci plik z rysunkami kiedyś robiłem dla kolegi bo mu pało ładowanie w CC
Sprawdź ustawienie i zużycie rozrządu.... Za duże to ciśnienie w kolektorze o ile jest szczelny....
http://www.przeklej.pl/plik/sam-naprawia...
W starych fiatach cinquecento był czujnik temperatury, a właściwie wyłącznik bimetaliczny, który zapalał kontrolkę przegrzania silnika, zwierał do masy >100°C Jak masz czujnik NTC to można zastosować komparator napięcia np. LM 311 i skonfigurować tak jego aplikację aby włączał "coś" powyżej 100°C
silnik fiata cinquecento półoś cinquecento cinquecento fiata scudo
witaminka windows peugeot elm327 wyłączanie podświetlenia klawiatury
generator udarowy 17ips62 podświetlenie
Identyfikacja układu scalonego 3925A - EEPROM czy wzmacniacz? Symetryczny ogranicznik napięcia -5,6V do +5,6V z diodami Zenera