Mesio wycofuje się z elektryków? Dziwne... :):):) https://pch24.pl/mercedes-wycofuje-sie-z... Dlaczego tak się dzieje? Przyczyna jest prosta. Zdaniem producentów samochodów, nie są w stanie wyprodukować samochodu elektrycznego, który byłby tańszy...
Mam Fiata Punto II z 2004 roku. Akumulator mam praktycznie nowy, a mimo to bywa, że mam problem z odpaleniem auta na silnym mrozie (poniżej -15). Auto ma sporo nabite jak na ten rocznik (220kkm), do tego w gazie od nowości. Problemem nie jest sam zapłon, bo zawsze palę na benzynie. Problemem jest słabe (czasami bardzo słabe) kręcenie rozrusznika. Wiem,...
witam mam 12 letniego fiata uno na 1-punktowym wtrysku, ostatnio odpaliłem go po całej nocy z podwórka przy -20!, ale to koniec zachwytów, po paru kilometrach zaczął sie dusic, zajrzałem pod maske i zobaczyłem ze przez "bagnecik" do sprawdzania poziomu oleju w silniku poprostu wydmuchało prawie cały olej (bagnecik był podniesiony do góry), dojechałem...
Minęło trochę czasu od założenia tego tematu ale właśnie to przerobiłem. Otóż po wskazówkach wyczytanych pojechałem z moim seicento do Fiata. Jestem z Koszalina ale pomyślałem, że w tej dziurze nikt nie będzie wiedział co to jest aktualizacja softu i przy okazji będą w Gdańsku, odwiedziłem 2 serwisy Fiata. Co za patałachy. Wyobraźcie sobie, że jeden...
Witam, dziś odpaliłem swojego Fiata Punto 2004 (benzyna) po ponad miesięcznej przerwie. Stoi pod blokiem na mrozie. Po odpaleniu odczekalem jakieś 10s przed jazdą. Niestety silnik pracował głośno i strasznie trzęsło samochodem. Po 15 minutach jazdy zmniejszyło się, a po przerwie i ponownym odpaleniu było już ok. Jaka mogła być tego przyczyną? Czy olej...
W odpowiedzi na pytanie (at)kuba_new: Układ cały czas działa bez najmniejszych problemów. Ma za sobą bardzo wilgotne dni jak również dość mroźne. Absolutnie nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości w działaniu układu. Być może dlatego dobrze się trzyma, bo układ nie jest pod maską samochodu tylko w kabinie zaraz przy kierownicy (oczywiście od wewnętrznej...
Wcześniej jeździłem samochodami VW i tam wszytko wydaje się być toporne ale trwałe. W Polo miałem połamane kratki, w Skodzie też mam połamane kratki... Co do trudności z tylnymi klamkami - też potwierdzam, że od zewnątrz drzwi otwierają się ciężkawo, choć od wewnątrz otwierają się idealnie. Nie wiem, czy to wina naciągniętej linki czy kolejne wady...
Witam. Posiadam Fiata bravo 2000r 1.6 16v. Mam następujacy problem... W środę po pracy około 22.00 było -10 stopni, zaszłem do samochodu żeby spr. czy odpala, bo miałem problemy z aku, no i odpalil za pierwszym razem, pochodził 5 min. po czym zgasiłem i poszedłem do domu. Rano chciałem jechać w jedno miejsce a tu lipa, rozrusznik kręci ale nie chce...
Jakoś nie widzę siebie jak za każdym razem wykonującej ryrułału odpalania (z tego co oglądałam na yt, nacisnąć tu, przekręcić tam, pompnąć 7 razy pompką.....) i odpalającej to tym sznurkiem, jak z kosiarką mam problem.... A kolega co proponuje autorce? Lutowanie przetwornic ze starych UPS-ów. Litości. A mógłby kolega podać w jaki sposób wyliczył te...
Witam! Mam kilka pytań głównie do Kol. Zbyszka ale również innych obeznanych z tematem... - czy pozostawianie skrzyni biegów w samochodach przednio-napędowych to tylko zabieg praktyczny (pozostaje dobra baza do zamocowania silnika elektr. i mechanizm przeniesienia napędu) czy też również pozostawia się ją z konieczności skorzystania z biegów - ale wtedy...
Właśnie mój sąsiad uszkodził taki silnik w polonezie odpalając go na silnym mrozie tylko na samym gazie, w dodatku źle wyregulowanym . Wywaliło denko tłoka tak , że można było sprawdzić stan oleju w misce przez otwór świecy .
Wykręć tą dyszę, zapewne znajdziesz strzępki uszczelniacza(oringu). Następnie odpal silnik i wduś pedał gazu do oporu, aby istniejącym otworem wydmuchało potencjalny syf. Po tej operacji weź przedmuchaj dyszę i wymień oring. Następnie zakręć wszystko jak było i wyreguluj gaźnik. Czyli na chodzącym silniku, dość ciepłym, śrubę regulacji składu mieszanki...
A dziękuję za poświęcony czas. Otóż przeglądając otchłań internetu znalazłem trochę informacji na temat - jako, że nie tylko Ja się interesuję tematem. Pierwszy materiał promocyjny samego producenta superkondensatorów: https://www.youtube.com/watch?v=JAT_8H23... Drugi człowieka, który stworzył coś zbliżonego do mojego pomysłu i kilka miesięcy eksperymentował...
Witam. Więc tak: Zasilanie układu wziąłem z miejsca w którym przewód oporowy łączy się ze zwykłym przewodem zasilającym. Co do tego nieszczęsnego przewodu oporowego, to ja go też zostawiłem [pisałem o tym wcześniej], ale podobno bez niego nic się nie stanie, a nawet będzie lepiej. Cewka dostanie ok. 30W więcej, ale czy to jej nie uszkodzi? Mi zależało...
Witam Nie znam się zbytnio na samochodach więc liczę na każdą pomoc.Od dwóch lat posiadam Fiata Sienę z instalacją gazową.Auto chodziło bez zarzutu aż do teraz,jedynie drobne naprawy w nim robiłem.Ale pierwszy raz mi się zdarzył ten problem,nawet przy większym mrozie nie było żadnych problemów z odpaleniem więc opiszę mój problem. Nie odpalałem auta...
siema! JA z koleji mam taki o to problem.Kiedy wrzucam jedynke (z miejsca) czasami wskoczy mi drugi bieg:// nie wie czemu tak sie dzieje..Z jazdy jedynke łapie a z miejsca nei zawsze.Stawiam na olej w silniku(w skrzyni) ale nie wiem czy dobrze typuje. Druga sprawa to v-max!65 to juz silnik ryczy!cylinder 60 (polski pewnie) ,gaznik oryginał.Swieca champion...
Witam, tak jak w temacie mam problem z odpalaniem na zimnym silniku fiata 126p. mianowicie problem wygląda tak: nie pomaga nawet wykręcanie akumulatora na noc, wkładam akumulator i przekręci ze dwa razy i kicha poczekam chwile przekręcę kluczyk i znowu ze dwa razy przekręci i nic później nawet nie ruszy. Próbowałem nawet na kablach go odpalić ale też...
Witam. Posiadam Fiata Punto 1.2 8V 2000 rok. Na początku stycznia wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Objawy były takie, że puchły węże gumowe i wywalało płyn chłodniczy spod korka zbiorniczka wyrównawczego. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych,...
Punto wywinęło mi psikusa i zamarzł na amen mechanizm zmiany biegów. Auto zostawione na 3 biegu lub luzie - da się przełączać 3 bieg, luz i 4 bieg - dźwignia chodzi lekko przód-tył, za to na boki nie można jej ruszyć nawet na siłę. Po kilku-kilkunastu minutach pracy silnika puszcza. Jednak z tego co patrzyłem pod maską to nie zamarza linka/cięgno, bo...
Witam Podłączę się do tematu jako że również posiadam Fiata Uno 1.4 i.E.S. z instalacją gazową, w której pracuje parownik Tomasetto 100HP. Otóż mniej więcej od kiedy zaczęły się "zimne dni" zauważyłem problem z przechodzeniem z benzyny na gaz. Dzieje się tak gdy samochód postoi na dworze w zimnie przez co najmniej 8h (gdy np. jestem w pracy), potem...
Pewnie wydech zamarzł.
Odkręć go spuść troche tego syfu z filtra i będzie ok czy ma wpływ na palenie woda filtrze +mróz i masz odpowiedz
pierwszy bul to mogą być zepsute świece żarowe które nie grzeją od ich sprawdzenia bym zaczynał najlepiej na oporność standardowym miernikiem,parametry można zjajść na necie.jeśli świece są ok to morze być też przekaznik tych świec czarna plastikowa kostka wielkości mniej więcej paczki papierosów
To nawet mogą się kończyć szczotki i zależnie od tego jak zatrzyma się wirnik po poprzedniem odpalaniu, stykają lub nie - bo komutator nigdy nie jest idealnie równy! Rozrusznik to polecam oddać komuś do naprawy, natomiast takie drobiazgi jak wymiana filtra, świec, kabli czy nawet przedmuchanie dyszy wolnych obrotów w gaźniku - Kolega zrobi sam spokojnie!...
Czyli już wie pan w czym problem.. Akumulator pada przez niska temperature,.. niech pan go naładuje prostownikieim i okręci bardzo dobrze jakimś materałem izolującym, steropian, jakieś płutno ociepleniowe, wata, wszystko sie nada byle by okrecić dobrze i jak najgrubiej.. lekkie mrozy powinien wytrzymać a jeśli bedą większe musi pan poprostu na noc aku...
no tak własnie sam myślałem ze woda dostaje się do pancerzy moze wiesz jak zlikwodowac ten problem bo pancerze są bardzo szcelne i nie idzie tam wpuscic smaru ani niczego innego
Pominąć przewód oporowy który obniża napięcie na cewce ... Ja robiłem to tak: kawałek przewodu z dwoma krokodylkami, zasilanie brałem z przewodu na alternatorze i na krótko do cewki. Mróz nie mróz, "Mały" zawsze odpalał... Oczywiście, po odpaleniu należy przewód zdjąć.
Jakie powinno być w moim silniku Ok. 3,5bar. czy po odłączeniu manometru po pomiarze nie trzeba odpowietrzyć układu ? Nie. I jeszcze jedno, dlaczego ten problem pojawia się przy silnym mrozie ? Ja nie twierdzę, że to na pewno to. Ale od tego bym zaczął.
W moim samuraju z silnikiem renaulta 1.9D wymieniłem pompę EPIC na boscha. Samochodzik działa super, jedynie pozostał problem z odpalaniem na zimno. Przed zmianą komp sterował dogrzewaniem świec żarowych po odpaleniu- u mnie teraz tego nie ma, a świecami steruje przekaźnik z czasówką. Samochód odpala z półobrotu, ale potem na zimno zadymi i spada z...
Czy usterka wystąpiła jak były mrozy?
termostat na bank, taki dieselek powinien mieć 90 stopni po przejechaniu max 7 km nawet w te mrozy.
możesz...
Może ci pękł od mrozu przewód powrotu paliwa .
to auto juz zaczyna mnie wk.....................
przewody są 100% ok, dziś nowe rano zakładałem, nie rozbierałem jeszcze palca, nie wiem czy to może centralka od mrozu głupieje... cz może jeszcze gdzieś dalej jest przyczyna??
wyreguluj na nowo zawory bo jak kręcił przed mrozami to tylko zawory mogły się zastać przez te mrozy nic więcej
Tak, a teraz uruchom 2,5 kW ogrzewania elektrycznego. Bez obiegu wody. No przecież piszę, że te grzałki nie są na wodzie a na powietrzu. A 1kW to tak aby aby wystarcza na mrozie.
A ciekawe, że najpierw trzeba zagrzać na benzynie? A co powiecie na to, że w moim UNO 1.0 nie trzeba zagrzewać silnika - normalnie odpala na gazie przy 15 stopniowym mrozie!
wystarczy że akumulator postał te prawie 2 miesiące rozładowany, na mrozie, i już jest śmietnik
Uważam że u cieniasków to normalny objaw, że przy tak wysokim mrozie przez chwile "parkocze" jak traktor.Nie jest to najwyższa technologia więc myśle że nie musisz się martwić.Choć rozumiem twoje zaniepokojenie i brak zaufania do twojego pupila hihi. Pozdro PUFAN!!!
To przysługa dla kumpla, ja mam starą polóweczkę :D , Wielkie dzięki za rady, na pewno koleś skorzysta. Trzymajcie się ciepło, bo u mnie lekki mróz :wink:
tak, już widziałem takie wynalazki przytykanie wlotu powietrza), przy okazji silnik pali i 25 litrów gazu Nie zauważyłem by palił więcej gazu natomiast zapala bez problemu przez cały rok-no chyba że są już wieksze mrozy.
Posiadam i temperatury się mniejwięcej pokrywają z realnymi. Z wodą nie sprawdzę już dzisiaj bo mróz nie chce puścić.
Pewnie ładowany był prądem o dużym amperażu i pokrzywiło cele w aku. Być może są zwarcia. Ja zawsze ładuję jak najmniejszym napięciem, ostatnio przerobiłem zasilacz od drukarki, miał 1A i 15V napięcia, tylko zdjąłem obudowę bo aku stawia duży opór i grzeje się zasilacz. Ale ładowanie jest ok. Należy sprawdzić na innym akumulatorze, jeśli odpala bez...
A może to tez być przyczyną ze za wczesnie mu wylaczam ssanie? hmmm
Zmierzył ktoś kompresję? Jaki auto ma przebieg?
Np uwalony czujnik temperatury powoduje ciagłe grzanie świec bo wtedy do niego wyglada to jak mróz minus 30 stopni jak dobrze pamiętam , tam jest kilka czujników temperatury a ten co odpowiada za grzanie świec jest podwójny tzn czteropinowy .
Sprawa się wyjaśniła. Padnięty przekaźnik, który jest wspólny dla : pompy paliwa NC, zaworó EGR oraz zaworu ciśnienia turbiny. Dodatkowo na płycie BSM były zimne luty, co skutkowało tym, że przy lekkim mrozie, płyta się odkształcała i...
Zapłon jest ustawiony według lampy, i tak strzela w tłumik strasznie, ale czemu nie ma siły rozrusznik kręcić? Szlifowałem lakier do żywej blachy, tam gdzie plecionka przychodzi, dalej to samo. Dodano po 6 Dodam jeszcze że maluch od momentu gdy mi się rozrusznik zepsuł do wstawienia nowego stał miesiąc na mrozie.
Używałem tego wehikułu 27 lat, czasy były różne a akumulatory wkładało się takie, jakie akurat były w GS-ie (kto pamięta, co to było?), więc troszkę mam praktyki. Zakładając, że ten Fiacik jest już z alternatorem a nie jeszcze z prądnicą, to: Żółwik - nie zwracaj uwagi na żarty. Śmiało możesz wstawić ten akumulator, który masz tylko go przedtem naładuj...
witam,mam problem z fiatem bravo 1.6 16v ,sa duże mrozy naładowałem akumulator prostownikiem 34ah po zainstalowaniu akumulatora auto odpala ale temperatura silnika rośnie i brak ogrzewania
Witam znalazłam kilka wątków dotyczących tego tematu ale u mnie jest trochę inaczej..tzn mam problem z wrzucaniem biegów, a konkretnie z tym że ciężko chodzi drążek wrzucania biegów. Stało sie to nagle...tzn w piątek w wigilię była odwilż i wilgoć...póżniej punciak stał pod chmurka do soboty wieczorem. Wieczorem jazda była ok. Następnie punciak stał...
Nie chcę nic sugerować, ale ja mam 2,0 francuski z hydraulicznymi popychaczami. Jak go kupiłem miał 150 tys., zrobiłem płukankę i wlałem 10W60 Specol i nie ma żadnych problemów z silnikiem i zawory nigdy nie klepią, nawet na dużym mrozie. Płukankę robię co wymianę. Robię już tak z którymś samochodem i sobie chwalę, moim zdaniem taki olej dobrze wpływa...
mam plyn odporny na mróz ok -30 sprawdzałem testerem
Sprawdz gruby kabel na rozruszniku czesto silnie oksyduje Pozdro A na mrozie lubi też pękać
no maluch jest już na module
Manometr wkręcasz tam gdzie czujnik oleju , ciśnienie na ciepłym silniku na wolnych obrotach około 2 bar.
Witam, mam fiata palio weekend z silnikiem 1.2 z instalacją lpg (stag 40 bodajrze). Już któryś rok z rzędu jest ten sam problem a mianowicie nie odpala na mrozie. Wystarczy, że w nocy jest poniżej -5 i rano mogę zapomnieć o odpaleniu. -iskra jest -przy zapłonie słychać jak zawsze wycie pompy paliwowej -po wielokrotnym próbowaniu czuć zapach benzyny...
Albo masa słaba, oczyść klemy
świece żarowe do sprawdzenia, 90% problemów z odpalaniem diesli na mrozie leży po stronie świeczek.
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu przy takich dużych mrozach. Jaki preparat dolewa się do oleju napędowego,podejrzewam ze to wina paliwa Pozdrawiam .
do piorko- chyba napisalem ze termostat jest O.K.a ta sytuacja powtarza sie tylko w duze mrozy(mala temp.silnika).
chciałem jeszcze dodać że to się dzieje na mrozie kiedy jest ciepło niemam tego problemu
Takie objawy ma w te mrozy , czy po wymianie pompki paliwa?
Wszystkie świece były mokre?
Czy może ktoś mi podpowiedzieć czemu nie wskazuje mi wskaźnik temperatury w Cinqecento 700 gdy jest mróz. A gdy temperatura jest dodatnia to jest wszystko ok. Jeżeli może ktoś to proszę o pomoc. Z góry dziękuje. Sprawdź dokładnie połączenia elektryczne od czujnika temperatury do wskaźnika - czy wszystko dobrze łączy. Sprawdź napięcie sygnałowe cz.t.s.,...
sugestia może garażujesz pod chmurką teraz jest wilgotne powietrze a w nocy mróz może zawilgocone części zamarzły,
A słyszysz pompę paliwa ?
co zaczyna trzaskac? Mróz? napisz troche dokladniej, to moze cos pomozemy...
Jeśli nie chce Ci się wszystkiego rozbierać i czyścić to zdejmij chociaż tapicerkę od środka i psiknij jakimś smarem albo silikonem w sprayu na elementy ruchome. Prawdopodobnie jeden z nich się zacina i puszcza dopiero po ruszeniu siłownikiem centralnego, ja tak mam w Fiacie, szczególnie jak jest mróz.
Panowie, czytałem kiedyś co nieco o tym cudownym samostarcie.....nie radzę go stosować :D
Dzieki Panowie za wszystkie rady. A swoja droga olej mam Mobil Super 10W-40, czyli polsyntetyk. Wiem ze mineralne moga stwarzac problemy na mrozie, ale czy polsyntetyk tez?
aku ma okolo 1 roku. a jak moge znalesc to zwarcie ? oto chodzi ze jak np. nie jade przez 24h to moge sie spodziewac ze moze nie odpaliz jak jest mroz
Garaż ogrzewany, czy nie. Jak temperatura w nim jest zimą? Może nie spuściłeś przed zimą wszystkiego, przyszedł mróz i rozsadził blok silnika i stąd wyciek :(
Witam mam problem z moim samochodem fiat punto1 1,2 75KM r.95 benzyna+ LPG mianowicie stał na mrozie przez kilka dni około 30stopni i teraz po odpaleniu wszedł na obroty ok 1000 i przy zwiekszaniu obrotów na poczatku szarpie i silnik głośniej chodzi, po nagrzaniu się robi tak samo. co to może być? bede wdzieczny za podpowiedz
W Puncie to przecież załączasz światła mijania i tak po wsze czasy zostawiasz, więc od czego mają się wytrzeć te styki. Smarować możesz preparatami do potencjometrów, np. KONTAKT PR. Większy problem jest z przełącznikiem kierunkowskazów, bo ten faktycznie zamarza i na dużym mrozie nie łączy.
Plynu nie ubywa. Hamulce mialem sprawne jak byly mrozy przyszla dodatnia temp i juz hamulcy nie ma.
Sprawdź bezpieczniki i ich obsadki na kablach od instalacji LPG. Jak Ci się uda odpalić to prosto do elektryka, żeby doprowadził instalację do porządku i ma palić na benzynie, bo na mrozie nie da rady uruchomić silnika na gazie.
jest jeszcze jeden patent nawet w servisie fiata go polecali a mianowicie kropelka kleju super glue i nie beda sie zsuwac
W ELX i prawdopodobnie Stile filtr był nawet w wersjach bez klimatyzacji - jest pod plastikiem na podszybiu po stronie pasażera - przy odrobinie gimnastyki da się go wymienić bez demontowania wycieraczki - ale nie na takim mrozie.
nie stety z tym nic nie zrobisz ,ja w zime odłanczm kakle od kierunków bo przy mrozie aku by mi padł
Stare auta grzeją o niebo lepiej niż nowe. Jak nie grzeje stare to albo termostat nie szczelny albo z dziureczką (takie są żeby układ się sam odpowietrzał) a przepływ przez dziureczkę 1,5mm przy mrozie skutecznie powoduje niedogrzanie silnika.
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Posiadam fiata jak w tytule. Samochód nie chce odpalić mimo iż rozrusznik kręci żwawo i długo. Nawet po podładowaniu akumulatora na następny dzień nie odpali mimo że "kręci mocno". Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Diagnosta stwierdził że wskazania czujników są dobre oraz ciśnienie też. Możliwe że przez...
Może przewody wysokiego napiecia,ja u siebie miałem podobne objawy w mróz palił ,a jak roztopy to chodził jak chciał.
W normalnych warunkach lambda przechodzi w pętlę zamkniętą po ok 1,5min ale na takim mrozie 2-3min to nie jest zły wynik.
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Doblo 1,3 multijet z2006roku od około 4miesięcy. Przez ten krótki okres nie miałem żadnych problemów z autkiem. Ale dziś rano wsiadam do auta, odpalam a tu niespodzianka. Samochód zaraz po odpaleniu i nie osiągnięciu nawet 1000obrotów od razu gaśnie. Tak jakby komputer odcinał mu zapłon. W podobnych tematach wyczytałem...
A ja stawiam na nieszczelny obieg zamknięty, powietrze powinien brać z zewnątrz a nie ze środka. Posprawdzaj czy cięgna zamykają klapkę która za to odpowiada, jak ktoś ma wątpliwośći niech sobie zamknie obiego powietrza i tylko ze środka niech centralka ciągnie. Po jakimś czasie (kilka, kilkadziesiąt minut) w autku mimo mrozu zrobi sie mokro.
Kto wie czy ten drucik w grubej izolacji jest chociaż z miedzi :-) A jakie są mięciutke na mrozie, tylko brać i się cieszyć że będą przez lata nam służyły, super nawet na prezent pod choinkę...
Mała pojemność i niestety w mrozy nagrzać ten silnik to prawdziwy cud.Chyba że korek się trafi. Pozdrawiam.
hamulec ręczny nie działa ( kiedyś po prostu był słaby ale jak były ostatnio te mrozy to w ogóle nie chce łapać nie wiem czy to klocki czy coś z linką więc podajcie mi ile kosztuje kompleksowy remont ręcznego około 280zł -hamulec ,,normalny'' ( niby działa ale jak jadę 100km/h i więcej i muszę zahamować to samochód gwałtownie ściąga w prawo tak jakby...
Dzięki, przynajmniej jedno mogę wykluczyć, jutro jadę na komputer może coś konkretnego wykaże, albo zelżeje mróz a punto samo się naprawi. :)
witam. wymieniłem regulator napięcia (20zł) i szczotki alternatora (4zł) i maluch pali w największe mrozy od tyku;) . bardzo dziękuje wszystkim za podpowiedzi i pozdrawiam.
Było już o tym - nagminna usterka wskaźnika temperatury też pasuje trzeba zweryfikować rzeczywistą temperaturę płynu albo przynajmniej tę widzianą przez ECU (ma osobny czujnik). Natomiast fakt, że na mrozie długo się nagrzewa to "ten typ tak ma".
....................... Oczywiście wykluczam na wstępie źle umocowane żarówki... Sprawdż ,jednak ułożenie żarówek. Mojemu koledze udało się włożyć odwrotnie. Doszedłem do tego po godzinie na mrozie, po wykręceniu reflektorów, regulacjach itp. pozdrawiam
Nie masz gdzieś wody w paliwie czy coś? mi się wydaje że on zapli na tym co ma w wężykach a później ciężko mu paliwa zaciągnąć z baku.
Nie wiem za bardzo ale chyba trzeba grzebać w pamięci sterownika czy procesorze.Wiec potrzebny byłby programator nie tylko kabelek. Możesz porozpinać wiązkę przy centralce Fiata Code i powpinać na nowo . Może z powodu mrozu coś nie kontaktuje i blokuje wtrysk.To zadanie dla elektronika w tej branży.Możesz poszukać później czystego komputera do swego...
Witam . Mam taki problem z fiatem cinquecento 700, mianowicie jak jest mróz nie zależnie ile stopni , pali idealnie , jak trochę pochodzi to potem muszę dość długo nim kręcić żeby odpalił . wymieniłem: - świece ( NGK ) - przewody zapłonu - akumulator - filtr powietrza gaźnik jest po regeneracji . Nie mam pojęcia co zrobić żeby palił normalnie , i to...
No dobra. A jakie są koszta naprawy tych uszczelniaczy pompy cieczy?aha i co najważniejsze,bo trochę samochód juz rozkrecilem i chce wyjąć silnik ze skrzynia,a może bym wymienił uszczelniacze pompy cieczy i oszczędził bym sobie roboty na mrozie. Pozdrawiam i dziękuję za info.
świece nie zalane, zapłon raczej ok ( w tym egzemplarzu nie ustawi go idealnie), a co chodzi o zawory to nie sprawdziłem jeszcze (pół roku temu jak zgasiłem również już nie zapalił i wtedy były to zawory) teraz myślałem ze to może wina dużego mrozu, że stoi już niejeżdżony kilka dni.
Witam !!! Mamy mrozy sprawdził bym drożność układu wydechowego. Natomiast czepiał bym się modułu, może ci gasi iskrę w ciśnieniu??
gaśnie mrozie zasilania mrozie działa mrozie
piece dwufunkcyjne piony wodne zapłon wczesny
śmieszne filmiki wózek schemat
Upadek telewizora Samsung, LG, Sony – czy ekran i obudowa mogą się rozpaść na kawałki? Programowanie kluczyka Volvo V50: VIDA/DICE i CEM