Szukaj problemu w rozruszniku/wieniec ale obstawiam bardziej rozrusznik.
aluminiowy czujnik z plastikową (czarną lub białą) kostka na 3 piny na klucz 21 wkręcony na wysokości wlewu oleju do skrzyni biegów.
Niestety ten silnik nie posiada silnika krokowego. Zresztą ŻADEN Ford go nie posiada. Co najwyżej zawór wolnych. U Ciebie jak się nie mylę jest elektroniczna przepustnica. Wykręć ją i umyj porządnie preparatem do przepustnic i szczoteczka do zębów (może być szczoteczka żony) ;) Potem go odpal i niech pochodzi bo na pewno nie masz testera żeby zresetować...
Witam! Prawdopodobnie uszkodzony masz TPS - (czujnik położenia przpustnicy). Pozdrawiam.
Z tego co pamiętam to da się to z którejś strony podejść, ale nie ręczę...opornik jest jakieś 10 centymetrów od uszczelki dmuchawy do nadwozia z prawej strony elementu (przeciwnej niż zaślepka filtra przeciwpyłkowego)...dwa wkręty mocujące powodzenia
Te ciśnienie to nie ciekawe, jeśli odpali to jeździć bardzo nie będzie chciało.
Oczywiście że chodzi tu o drugą sondę. U ciebie jest tylko bank 1. Dwa banki są w autach z dwoma układami wydechowymi. Nie podałeś która sonda ale sprawność katalizatora mierzy sonda nr 2 czyli ta za katalizatorem. Raczej nie jest to jej wina a wina zużycia katalizatora. Pokaż odczyt z drugiej sondy lambda. Powinno być tam bogato czyli jakieś 0.8V na...
Czesc powiedz mi jak to wygladalo i jak sie do tego dostałeś? Mam to samo
Ciężko stwierdzić do jakiego stopnia ma zaciągać sztangę Nie ,nie jest to problemem,na pewno nie dla dobrego diagnosty. Dodatkowo nie ma tego jak sprawdzić czy moc jest czy nie na biegu jałowym nie posiadam kamer bezprzewodowych bądź przewodowych żeby w trakcie jazdy spoglądać na sztangę czy pracuje w danym zakresie Do tego używa sie testera i live...
W tych autach wymiana jest co 20 tysięcy więc problemu szukał bym w innym miejscu.Zanim rozbierzesz silnik sprawdź/wymień/filtr oleju ma on taki fajny cycek i czasami przy wymianie potrafi się uszkodzić co skutkuje niskim ciśnieniem na biegu jałowym.
odłącz czujnik prędkości pojazdu-jeśli obroty nie będą się zawieszały w czasie jazdy-polecimy z tym dalej......cdn
Tak z głowy to nie wiem, ale nie masz tam opcji ciśnienie wymagane i ciśnienie aktualne (lub podobnie - nazwy) ? Tam powinieneś sprawdzać. Na biegu jałowym powinno być zbliżone do ciśnienia atmosferycznego i po dodaniu gazu powinno rosnąć systematycznie. Wartości wymagane też są podane w... diagnoskopie.
Częstotliwość sygnału na biegu jałowym 100-110 Hz i 150-160 Hz po włączeniu zapłonu lub pełne obciążenie.( to z książki) Z praktyki wychodzi na wolnych obrotach ok. 90Hz, jak silniczek równo chodzi oczywiście.
Witam, mam Fiestę 97r 1.3 benzyna i od pewnego momentu robi się z nią tak, że na wolnych obrotach jest ok, wkręca się na obroty, po włączeniu biegu zamula ją na tyle że gaśnie i puszczając sprzęgło nie ma mocy
W tym wypadku przetarta wiązka i przepadający się bezpieczniki. A u ciebie może być całkiem co innego. Więc primo bezpieczniki, sekundo diagnostyka. A nie czy ktoś miał.
Miałem to samo podmieniłem przepływomierz auto ożyło, sonde rozłączałem nie miała na to wpływu, oczywiście diagnoza skanerem nie wykazywała błędów. Takie przepływki chodzą już od 220 (podróbki), nie ma co się rozczulać szkoda czasu i pieniędzy.
Sprawdź czy jest olej w skrzyni biegów.
Ale podpowiedzcie mi gdzie ten czujnik podciśnienia w kolektorze się znajduje i ten czujnik lambda , jak to wygląda i jak sprawdzić. Pozdrawiam. 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
po 1 w fordach występuje czujnik prędkości pojazdu który wysyła sygnał do komputera silnika to normalne że jak auto sie zatrzymuje to po chwili dopiero schodzą obroty z wyższych na niższe tak te typy mają poto by wczasie jazdy łagodniej przenosić napęd bez szarpań przy zmianie biegów
Witam jestem posiadaczem forda fiesty mk6 1.4 TDCI z 2006 r przebieg 112tys. Problem polega na tym ze podczas jazdy na biegu od 1 do 3 przy obrotach ok 1500 zaczyna nim szarpac gdy dodam delikatnie gazu. Dodam ze jest po wymianie wszystkich filtrow oraz oleju. Szarpanie wystepuje przy zimnym silniku jak i zagrzanym. Silnik pracuje rowno na biegu jałowym....
Witam tego typu tematów jest wiele, ale nie wszystko pasuje do danego problemu. Mam fieste mkV przejściówke 1,3. Od momentu zakupu (ok 5 lat temu) istniał problem z falowaniem obrotów, raz mniejszy raz większy. Obecnie wymieniony jest silniczek krokowy (nowy), świece i kable motorcrafta też w miarę świeże (zeszłoroczne), sonda, cewka wysokiego napięcia,...
Ale ja absolutnie nie chce przerobic zeby odłączac pompę pytam tylko czy po jej odłączeniu auto powinno gasnąć mimo że jest na lpg , a pytam bo chce dojsć dlaczego trzęsie na biegu jałowym
Mam również problem z biegiem wstecznym, podczas ruszania i przyspieszania na wstecznym słychać dźwięk przeskakujących kulek w łożysku który nasila się przy większej prędkości. Co to może być i jaki jest koszt naprawy? Na twoim miejscu rozejrzalbym się za używaną skrzynią. Taki dźwiek może wskazywać na uszkodzenie zębów w kole wstecznego biegu.
Witajcie kochani! (użyłem najpierw wyszukiwarki, nie znalazłem tematu podobnego do mojego) Dane pojazdu: Ford Fiesta 2003 r. Silnik: 1.3 benzyna Skrzynia automatyczna Skrzynia stoi na 4 biegu, koła zaklinowane, na lawetę wjechał tylko dzięki wykręceniu świec. Silnik nie reaguje na przekręcenie kluczyka. Jakieś pomysły od czego w ogóle zacząć? (Pierwszy...
Witam. Nie mam książki serwisowej i w związku z tym mam pytanie jak zresetować komputerw fordzie fiesta 1.1 z roku 92 i ewentualnie jakim sprzetem. mam wysokie obroty na biegu jałowym
Smoczy ma rację ja tak samo miałem i okazała sie to od biegów a na koniec całkiem sie biegi zwaliły w sensie ze sprzęgło nie odskakiwało a fiesta przyspieszała
sprawdz kody
dziekuje sprawdze to.
Oczywiście, że już to zrobiłem
Witam! Dzisiaj zakończyłem prace przy wymianie uszczelki pod głowicą w mojej fieście 1.3 z 94 roku. Wymieniłem uszczelki pod kolektory i głowicą dałem też nowe świece, a efekt jest taki że od czasu do czasu poszarpuje silnikiem na biegu jałowym (co około 5 sekund). Przy wyższych obrotach już nie czuć. Wydaje mi się jeszcze że pojawił się olej w tłumiku....
Dziwna odpowiedż... Może brakować benzyny ale na gazie to samo się dzieje i tylko chodzi dobrze na luzie. Po za tym silnik jest na wtrysku, który jest OK. Tutaj problem dotyczy elektryki
(...) blad to Błąd P2562 odnosi się do problemu z czujnikiem pozycji turbosprężarki ktory wymienialam na nowy i nadal jest to samo ,drugi blad to Błąd P132B. moze ktos mial podobny problem ,albo moze ktos powiedziec jakie napiecie musi byc na czujniku turbosprerzarki.bardzo dziekuje za pomoc. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Wiele...
to jest silnik regulujący obroty biegu jałowego.
Do kontroli to są parametry a nie przepustnica. A kluczowym parametrem dla PCM żeby rozpocząć reg biegu jałowego to położenie TPS. A przepustnica przy kanale obejściowym ma tyle do obrotów co goowno do schabowego.
jeżeli to wtrysk wielopunktowy to prawdopodobnie IAC zawór biegu jałowego-sprubuj podnienić
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w ford fiesta mk6 a mianowicie: nawiew działa na 1 2 i 3 biegu bezproblemowo a na 4 nie działa i się wyłącza ogrzewanie. Nigdzie na forum nie ma mojego problemu tylko mają problem odwrotny do mojego
Witam. Mam problem z wentylatorem chłodnicy w Fordzie Fiesta mk7 1.4 TDCI. Problem polega na tym że jadąc w trasie np 100km/h - 130km/h włącza się wentylator i pracuje bez przerwy mimo że na zewnątrz jest zero stopni. Gdy się zatrzymam i zgaszę auto, pracuję jeszcze przez ok 2 min. Wentylator pracuje na 2 biegu . Jeżdżąc po mieście wentylator się nie...
Witam ! Mam problem z moim Fordem. Dokładnie chodzi o skrzynie biegow, o 4 i 5 bieg. Gdy jadę autem z wciśniętym pedałem gazu na tych biegach nic się nie dzieje ale gdy ściągam nogę z gazu dochodzi ze skrzyni biegów dziwny dźwięk takie "trzaskanie" . Zauważyłem również że gdy wcisne sprzęgło dźwięk ustępuje ale nie zawsze niekiedy trzeba poruszać dźwignią...
Miałem taki problem na AUDI 80 D3 1991 rok. Zapowietrzony układ. Jak to sprawdzić? Rozgrzewamy silnik na biegu jałowym. Monitorujemy temperaturę i czekamy na włączenie wentylatorów. Jeśli wentylatory się włączają, w systemie jest powietrze. Jeśli się nie włączają, w układzie nie ma w ogóle cyrkulacji lub wentylator jest uszkodzony.
A więc filtr paliwa wymieniony z podgrzewaczem ale problem nadal jest autko gaśnie po odpaleniu chwile chodzi na jałowym biegu ruszam jadę gaśnie zapalam jadę gaśnie drugi raz i potem już ok. Nie podgrzewa świec a na dodatek dziś po postoju cało nocnym zapalił się komunikat eac file ale pomrugał komputer ale autko jadzie i odpala.
Witam. Mam pytanie odnośnie Fiesty z 2002 roku 1.4 16V bez LPG. Chciałbym się dowiedzieć, jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa dla tego auta? Przy przyspieszaniu z małych obrotów, np. jadę na 3 biegu z prędkością 40 km/h, gdy wcisnę gaz, wtedy silnik poszarpuje, gdy zredukuję do 2 biegu, rozpędzam go z wyższych obrotów, szarpania nie ma. Dzieje się...
Zacząłem dzisiaj znów niuchać przy mojej fieście. Sprawdziłem wszystkie weżyki i wtyczki, TPS, zawór biegu jałowego i dalej taki sam efekt na wolnych obrotach nierównomierna praca: przyśpieszanie i zwalnianie od 500 do 1000 obrotów. Jednak po odpięciu wtyczki od przepływomierza powietrza silnik wyrównał wolne obroty. Były wręcz idealne 900obrotów, nawet...
Witam forumowiczów autko j/w , oto problem : auto zapala prawidlowo , nie traci mocy i spalanie ma w normie ALE gdy jadę powiedzmy na 3 biegu i wcisnę sprzęglo by >wyluzować< np podczas dojeżdżania do światel drogowych to silnik powinien osiągnac wolne obroty gdy wcisnę sprzęglo i zdejmęnogę z gazu a on gaśnie .Co tomoże być ? diagnozowanie KTS-em...
Do czyszczenia przepustnica plus kanał biegu jałowego.
Tam jest jakieś 105'C dla pierwszego biegu więc autko musi mieć obieg. Zresztą weź potencjometr i zasymuluj czujnik temperatury.
Trochę krótkie przewody,nie starczą do zaworu biegu jałowego,do czujnika temperatury raczej też nie.Moim zdaniem może być to przewód do czujnika prędkości jazdy,jest on w napędzie prędkościomierza przy skrzyni biegów o ile pamiętam,no chyba że pomyliłem i takie rozwiązanie było w escorcie.
Ostatnio jechałem w trakcie ulewy i wjechałem w dużą kałużę. Od tamtego momentu samochód ksztusi się na gazie przy dodawaniu gazu, a na biegu jałowym skaczą obroty. Po przełączeniu na benzynę problem znika
Witam, mam fieste rok 97 i od jakiegos czasu dmuchawa mi dziala tylko na 4 biegu slyszalem ze zdarza sie to dosyc czesto we fordach ale niemam pojecia jak to naprawic bezpiecznik to nie jest napewno prosze o pomoc z gory dziekuje.
Witam. Fiesta którą posiadam czyli Mk6, 1.2 benzyna rocznik 2004, przebieg 95k ostatnio silnik zaczął dziwnie pracować. Podczas jazdy przy różnych prędkościach nie ma mocy dopiero po dodaniu gazu lub wciśnięciu na max łapał moc ale tylko na kilka chwil. Czasem na biegu jałowym podczas postoju obrotu falują, tak jakby chciał zgasnąć. Od czasu do czasu...
W dyszy biegu jałowego zamarzła woda.
Kiedy zdejmuję nogę z pedału gazu obroty spadają tak, że prawie gaśnie a po 2...3 sek silnik wchodzi na normalne obroty biegu jałowego. Jak zdjąć nogę z pedału pod obciążeniem gaśnie za każdym razem. Zauważyłem, że przy przepustnicy jest siłownik, który ustawia ją w odpowiednim położeniu - ale po zdjęciu nogi z pedału "wychodzi" zbyt późno i silnik...
Mam problem fieścina szarpała najpierw na wszystkich biegach (trudno było ruszyć z miejsca) wymieniłem pompę paliwową (kupiłem orginał ) pomogło to na kilka dni i od nowa zaczęło się podobnie teraz szarpie na IV i piątym biegu a co ciekawe jak zobaczy mechanika to wszystko jest ok. Czasami pomaga odkręcenie korka paliwa a czasem to nic nie daje. Może...
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
Najprawdopodobniej sieknięty jest silnik krokowy l. To jest zawór regulacyjny biegu jałowgo (IACV), a nie żaden silnik krokowy. Za zaniżanie poziomu działu błędnym nazewnictwem komponenetów-ostrzeżenie.
Witam Posiadam forda fieste 2002r 1.4 benzyne 80KM Czy jest to normalne ze przy temperaturze plynu chlodzacego wynaszacego 105C wlacza sie wentylator na pierwszym biegu i zbija do 97C
Obroty na biegu jałowym ok.950.
Też myślałem że coś z paliwem będzie bo nieraz przy zmianie biegu i wciśnięciu gazu coś przerywa jakby paliwa nie dostawało ale potem jest już ok. Bardzo wdzięczny byłbym jakby ktoś napisał co musiałbym wymienić ewentualnie co posprawdzać.
Witam sterownik silnika SIM24 1S5X-12A650-BD szukam wyprowadzeń sterownika, szczególnie: - pinu na który wchodzi przycisk klimatyzacji - pinu z którego wychodzi sterowanie na przekaźnik sprężarki klimatyzacji. Sterownik po wymianie i przekładce immo i chodzi mi wentylator na I biegu do tego w parametrach w sterowniku jest żądanie klimatyzacji, i nie...
fieścinka dziś odpaliła , ale cały czas tyka przekaźnik o sterowania silnikiem "control engine " taki zielony za skrzynka bezpieczników i podczas jazdy przerywa a na biegu jałowym chodzi elegancko
Witam wszystkich, mam problem, którego żaden mechanik ani elektromechanik nie potrafi zdiagnozować. Zdarza się, że moja Fiesta gaśnie podczas hamowania (np. przy dojazdach do skrzyżowania). Po wciśnięciu sprzęgła i próbie redukcji biegu samochód gaśnie. Najczęściej zdarza się to gdy mam włączone różne odbiorniki prądu (światła, wentylator, radio) ale...
Ja to auto dostałem.Auto stało kilka lat w krzakach i wiem ,że nie było oszczędzane przez poprzedniego właściciela.Dodam że zapala bez problemu i silnik ładnie pracuje a karoseria jest w niezłym stanie więc mi szkoda się pozbywać tego samochodu. Dodano po 1 Tylko gdy jest na biegu jałowym to strasznie trzęsie w środku i ta kierownica.
Sprawdź czy ma przelot jak jest dołączony bądź zgaszony silnik. Jeżeli nie ma to jest sprawny ----------------------------------------... Nie bardzo rozumię.Są dwa krućce w elektozaworze.Jeden jest podłączony z kolektorem ssącym drugi z odpowietrzeniem oparów paliwa.Czy mam rozumieć że na biegu jałowym mam zdjąć węzyk od oparów i sprawdzić czy ciągnie...
witam, Pytanie odnośnie działania skrzyni biegów (manualna). Problem polega na zmiannie biegu z "1" na "2" tzn podczas powolnej zmiany wszystko działa OK jednak w momencie szybszej zmiany biegu z niższego na wyższy "2" bieg wchodzi z oporem a nawet mógłby powiedzieć z małym zgrzytem czasami. To normalne? ten typ tak ma? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi...
No wiec, przejechałem około 15 km na 4 biegu z prędkością 100 km/h i wykręciłem sondę i nic się nie rzaczyło w środku, na wykręconej sondzie dość znacznie dmucha z otworu po niej, dodam że auto jak by nie co zwawże bez sondy, ale może to tylko takie złudzenie, co kolega teraz sadzi?
Witam jak zawsze. Ford Fiesta 1.3 benzyna wersja hawaii roku nie pamiętam. Chciałem spytać w imieniu kolegi co to może być za część widoczna na zdjęciu. Kolega wracał z ryb i zatrzymał się po czy zgasił silnik, następnie po około 20 minutach nie mógł go włączyć było tylko słychać wyskakujący bendix i nic poza tym, na pych ni dało się bo koła na biegu...
Ok. Silniczek regulacji prędkości biegu jałowego. Wiem o co Ci chodzi ale 99,99% osób używa tej nazwy.
Witam! Mam problem z moją fiestą tego typu: odpalam auto (czy to na biegu czy na luzie), obroty falują czasem aż do zdechnięcia (czasami podgazuję lekko to trzymają), ruszę, dojadę do bramy (ok.25 metrów), czasami lekko szarpie, hamuję, obroty spadają, silnik gaśnie (nie mam obrotomierza, więc spadają "na ucho")albo już ma zgasnąć i nagle sam zwiększa...
Jak się toczy i jak się zatrzyma np. na skrzyżowaniu też podnosi obroty, a po kilkunastu sekundach spadają . Jak się rusza na włączonym biegu obroty przechodzą na normalne.
O tych skrzyniach ciekawe :) nie wiedziałem aż tyle Micra K10 miała automat hydrokinetyczny 3 biegowy nie żadne CVT ;) wiem, bo miałem taką Micrę :) jeśli ktoś myśli że to CVT to pewnie ma urwaną/spadniętą linkę od skrzyni co do gaźnika idzie :) wiem, bo miałem spadniętą jak kupiłem tą Micrę a w zasadzie jak się za nią zamieniłem za Tico (specjalnie...
Mam źle podłączone przewody wysokiego napięcia, i silnik odpala, auto jeździ i niby wszystko jest ok, tyle że trzęsie silnikiem na biegu jałowym, pali się żółty silniczek, i przychodzi błąd P0300 z opisem" Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" Gdy podłączę przewody prawidłowo, to wcale nie można odpalić, silnik strzela i się...
Witam mam problem z wentylatorem w fieście mk5 2003r 1,3,polega na tym ze ie gotuje a wentylator nie włącza się.Na wskaźniku temperatura w połowie Po podpięciu autocoma: -brak błędów -temperaturę sterownik widzi normalnie czyli przy 102 stopniach zaczyna sie gotować -podczas autotestu wentylator startuje -sterownik nie każe uruchamiać żadnego biegu...
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Jak zaczyna się świecić ładowanie to nie jest to wina LPG (no chyba że masz bardzo niskie obroty biegu jałowego), prawdopodobnie coś ci "nie łączy w instalacji elektrycznej - masa- przewód prądowy)
Śruba na przewodzie gazowym do mocy silnika czyli ilośc gazu ,u góry reduktora ilość gazu dla biegu jałowego,ta niżej czułość reduktora -naciąg sprężyny działającej na II-stopień regulacji.
witam mam problem mianowicie ford fiesta 1,3 na wtrysku problem polega iz na wolnych obrotach cacy powoli dajac gazu wszystko ok jedzie a dajac gwaltownie gazu samochud szczela pluje z tlkumika i traci moc obroty na biegu jalowym to samo przerywa tak jakby odlaczenie zaplonu lub brak paliwa o co chodzi ??
W zetecach stabilizatory biegu jalowego lubia sie zacinac.Silniczek ten to cewka ,a w srodku metalowy bolec ktory pod wplywem pola elektromagnetycznego wysuwa sie,ewentualnie chowa .W ten sposob reguluje ilosc powietrza biegu jalowego.Bolec ten czesto blokuje sie.Po prostu trzeba przemyc.
jak bez skoków to powiedzmy że dobrze, choć te 0.9 troche duzo. Ale raczej skup się na zaworze biegu jałowego (pewnie sie wiesza) jesli zawór dobry to jest też taki myk z podciśnieniem.... ach endura.
Wymiana cewki na razie wystarczyła. Auto chodzi, dodatkowo nowe świece (stare jak się dowiedziałem, od 5 lat nie wymieniane). Przeczyszczony regulator magnetyczny wolnych obrotów. Jurek, teraz wiem gdzie jest sterownik, jak by co miało być.... Dzięki wszystkim biorącym udział w dyskusji. Więc pozwoliłem sobie temat zamknąć. Ponadto regulator magnetyczny...
no tak ale gaśnie w trakcie jazdy a to już mnie martwi bo jeszcze jak mi czasami zgasł przy ruszaniu na niskim biegu i potem przez chwilę ciężko było odpalić to było upierdliwe dlatego pojechłam do mechanika , ale teraz to się martwię bo mam małe dziecko i czasami jezdzi ze mną , ok kontrolki były wynikiem zgaśnięcia silnika ale czamu gasnie przy zmianie...
witam.przerabiał ktoś może ten temat w czasie jazdy obroty po wyrzuceniu na luz wieszają się dopiero zatrzymanie pojazdu powoduje ustabilizowanie się obrotów.zawór powietrza biegu jałowego wymieniony i dalej to samo.z góry dziękuję i pozdrawiam
Wydaje mi się, ze złożyłem go poprawnie, najgorsze jest to ze wyregulowałem go, jeździłem na nim, wszystko było ok, a potem znowu kicha. Problemem jest ustawienie wolnych obrotów, tzn na biegu jałowym jest ok, silnik mi nie gaśnie, ale nie mogę samochodu ruszyć z miejsca, muszę rozpędzić na benzynie, a potem na gazie już śmiga. Czytałem różne posty...
No witam Podpiołem dzisiaj tak jak napisaliście mi pod EDIS, i okazuje się że obrotomierz dochodzi mi jedynie do 3 tys, na biegu jałowym mam jedynie niecałe 0,5 tys, macie jakąs rade????
Echhh. Diagnostę interesuje skład spalin na rozgrzanym silniku i przy obrotach biegu jałowego. Taką nieznaczną ilość spalin, zamienny katalizator z mniejszym i gorszym wsadem reaktora jest w stanie przerobić. Natomiast dla normalnej eksploatacji i częstego podlewania większą ilością paliwa wzbogaconej mieszanki np. przy przyspieszaniu, czy zwiększonym...
kiedyś miałem przypadek że ktoś zmienił kółko alternatora na większe od oryginalnego i alternator miał za małe obroty na biegu jałowym,jeżeli to nie to ,to należało by porównać napięcie na stykach b+ i d+, oraz masę.
Od pewnego czasu raz na dwadzieścia uruchomień silnika słychać zgrzyt zębatek tak jakby zęby nie umiały zabrać. Jednak gdy minimalnie przesunę samochód na biegu do przodu wtedy już rozrusznik normalnie umie zabrać i zapala silnik moje pytanie jest, co może być uszkodzone?
jakie masz oznaczenie silnika - F4A ? Patrzę na schemat i nie widzę żeby ten silnik miał przepływomierz Do sprawdzenia TPS i silnik regulujący prędkość na biegu jałowym Jeżeli to rocznik 94 to ma on kody błyskowe i możesz z nich odczytać co jest uszkodzone w sterowaniu silnikiem
Włączasz zapłon i masz na przewodzie sygnałowym 1.0V, wstawiasz diodę j.w. i masz 1,6V. . C....ccc....co? 8-O 8-O lamerze, a wiesz, ze jak np. fiesta 1,3 endura E nie schodziła z obrotów,stara sprawa, lamery ściągały wtyczkę z czujnika prędkości własnej pojazdu, a problem był w potencjometrze przepustnicy, w obręb ślizgacza wstawiało się diodę shottky...
Witam , otóż od niedawana , silnik (z Escorta 1986) gaśnie przy niskich obrotach podczas hamowania i zmiany biegów .Gdy wrzucam wsteczny i tez hamuje jest ok. Silnik jest po kapitalnym remoncie . Dodam ze ma wtrysk gaźnikowy i zaczyna nim szarpać po zejściu poniżej 1500 obrotów (na biegu jałowym).Jak to wyeliminować bo denerwuje mnie to ze muszę ciągle...
Witam Fiesta gdy pochodzi chwile i wyłączy się ssanie to autko zaczyna szarpać na wolnych obrotach, gdy zdejmuje wtyczkę od prze przepływki to autko chodzi równo podstawiałem drugą ale to nic nie dało, dodam że gdy falują obroty i zdejmuje przewód wn z świecy to nie ma różnicy w pracy silnika, sprawdziłem też szczelność kolektora, serwa, ciśnienia paliwa...
Filtr powietrza i paliwa wymieniłem w lipcu ponieważ miałem problem z przyspieszaniem tzn. gdy dociskałem pedał gazu maksymalnie to samochód przyspieszał wolniej niż wtedy gdy robiłem to stopniowo. Ale to nic nie dało. Świece po wymianie nadal czarne. A problem zauważyłem gdy wracałem z Zakopanego. Troszkę mu tam dałem popalic nieprzeczę. Zrobiłem ok....
mam problem z fiesta 1.1 z 91r. spada do bardzo niskich obrotow po puszczeniu gazu, a potem wchodzi na wyzsze, trudno zapalic (na zimnym silniku zapalam na pelnym gazie i po minucie krecenia rozr. zapali) Auto utracilo na dynamice, jakby wszystko z opozniona reakcja, "zadlawienia" silnika, po szybkim wcisnieciu gazu. Wszyscy spece "amatorzy" wymyslaja...
Witam. mam pewien problem, a mianowicie: Po wyciągnieciu akumlatora i wsadzeniu go na nowo samochód gaśnie. Obroty spadaja nawet na luzie po delikatnym przygazowaniu, a podczas jazdy po wrzuceniu na luz albo przy hamowaniu na biegu samochod traci obroty i gasnie. Ma rownież problem z zaplonem. Dodam ze akumlaotor wymieninoy jest na nowy, prosze o pomoc,...
Witam mam fieste ktora ma moment zadlawienia sie w momencie dodania gwaltownie pedalu gazu, kiedy sciagne i zaslepie zaworek (nie wiem co to :) ) znajduje sie pomiedzy kolektorem ssacym a elektronika wygada ze odpowiada ona za przyspieszenie zaplonu (taki czarno - bialy), wiec jak go nie ma i zaslepie tylko kolektor to brak co prawda biegu jalowego...
jeżeli to jest silnik 1,8 DI bo tak mi się wydaje, to czujnik temperatury znajduje się po prawej stronie silnika pod odmą, taką plastikową beczułką z kilkoma wężami, wystarczy odpiąć dwa węże odkręcić śróbkę z przodu przekręcić i widać czujnik z dwoma żyłami i wtyczką... powyżej i bardziej z przodu znajduje się czujnik ciśnienia oleju z jedną żyłą oba...
Na początek 3 przyczyny do sprawdzenia: 1. sprawdź potencjometr przepustnicy i kable do niego dochdzące (izolacja lubi odpaść - zwarcie przewody). 2. odłącz czujnik obrotów zamontowany do skrzyni biegów (wtyczka) - w zasadzie to zbędny bajer a potrafi namieszać z obrotami. Jego rola to wyłącznie podnoszenie obrotów o ok. 200 przy włączeniu 1 biegu z...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Bardzo proszę o fachową poradę... Mój Ford Fiesta 1.4 TDCI gaśnie podczas niskich temperatur (ok. -5 stopnia i więcej) OBJAWY: - gaśniecie silnika TYLKO podczas hamowania i dojazdów do skrzyżowania (obroty silnika spadają i silnik gaśnie) - zdarza się też tak, że po zatrzymaniu pojazdu silnik nie zgaśnie od razu (wyrównają się obroty do poziomu ok....
Jaką dmuchawę kupileś oryginał czy tani zamiennik ? Czy bezpiecznik jest taki jaki powinien być ? Czy dmuchawa chodzi na wszystkich biegach ?
Też tak miałem, nawet czasem obrotościomierz "zawieszał się" przy losowych zakresach obrotów po dodaniu gazu pokazując np. 2000 obr/min a obroty zdążyły spaść do obr biegu jałowego. Zamiast od razu sprawdzić czujnik wymieniłem na drugi i potem trzeci, bo każdy to używka. Czujnik można sprawdzić czy pod wpływem temperatury się nic nie dzieje. Podłącz...
Witam. Posiadam Fiestę 1.8d z 91. Problem jest taki jak silnik zimny to autko idzie, po osiągnięciu temperatury zaczyna się dziać cyrk z silnikiem. Po do daniu gazu zaczyna stukać w silniku i dymić na czarno na każdym biegu puszczę gaz i nagle dodam to jest okej, nie zawsze się tak dzieje. Dodam, że filtr powietrza ominięty. Wtryski sprawdzone, są dobre....
ślizga automat biegu biegu zgrzyt biegu każdym biegu wskażnik biegu
tablet zablokowany hasłem google lampa ustawiać zapłon płytę indukcyjna siemens
aktualizacja esperanza ev107r resetuj dekoder
Identifying RS31021513105: Electronics or More? Identifying PCB RS31021513105 for Shredder Models