Znalazłem przyczynę, były przegryzione kable zapłonowe. Ale teraz jeszcze taki problem jak samochód zimny i odpalam to zgaśnie lub przez 5-10 sekund nierówno pracuje. Cewka?
Właśnie ,tak na odległośc ciężko ocenic,bo kręcic raczej jakoś powinien nawet jak się rozrusznik zamoczył.
Rozrusznik kręci całkiem nieźle ale,nie sprawdzałem.
Witam, Ford Fiesta MK3, 1.8D 44kW 1993r. Ciężko odpala, po uruchomieniu twarda praca silnika ok 10sek, kopci na czarno. Rozrząd sprawdzony na fabrycznych blokadach. Jak dam pompę do przodu to też ciężko odpala ale nie ma twardej pracy po uruchomieniu. Co może być nie tak ?
A próbowałeś na innym akumulatorze być może już jest zasiarczony a druga sprawa to olej mineralny badzo gęstnieje w niskich temperaturach przez co rozrusznik ma ciężko.
Tankowany parę dni temu. Ok, więc po moich manewrach jest zmiana. Zimny pali dobrze. Gorący potrzebuje chwili kręcenia, natomiast pół godziny po zgaszeniu gorącego potrzebuje kręcenia, wachlowania gazem, przygazówek itp. CIężko nazwać to sukcesem.
"Rozjechały" się kluczyki. Musisz dopisać klucze lub zestaw startowy. Tą śrubę bardzo ciężko odkręcić (śruba ze zrywalnym łbem), przecinaczek w rękę i napie.dalasz w lewą stronę.
Bez manometru faktycznie ciężko sprawdzić pompę . Spróbuj podać strzykawką paliwo bezpośrednio , może zagada :?:
Ja się spotkałem.Nieraz. Ale powodów było mnóstwo: -wybita wstrząsówka -nie szło napięcie na zawór kodowy -ciągła powietrze na filtrze paliwa -spadł pasek rozrządu Ciężko popuścić rurki do wtryskiwaczy i zobaczyc czy coś tam strzyka?
Coś mi się widzi że z tym ciśnieniem jest coś nie tak. Min 250 to powinien mieć podczas odpalania a nie po360 obrotach.Możliwe że zawór regulacji ciśnienia na pompie jest uszkodzony, ew pompa CR do sprawdzenia.
Trochę to dziwne. Mi strasznie ciężko palił , musiałem go długo mordować z gazem do oporu, z pychu łapał od razu. Wymieniłem potencjometr i przeszło. Proponuje sprawdź kody błyskowe i zresetuj komputer.
Witam kolego. Proponuje abyś sprawdził bardzo dokładnie układ zasilania w paliwo do filtra, pompy, wszystkie przewody związane z paliwem ! Miałem bardzo podobny obiaw! A zwróciłeś uwagę jak auto stoi? mam na myśli pochyłości przód niżej lub odwrotnie? U mnie tak było że ssał "dzikie" powietrze i też tak samo ciężko palił. Ale uszczelniłem i nie ten...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Witam. Pacjent ford fiesta 2004 1.4 16v. Objawy: Na zimnym silniku brak iskry na 1 i 4 cylindrze i bardzo ciężko odpala, na ciepłym iskra jest bardzo słaba. Prawie niewidoczna na świecy, auto jakoś odpala i jeździ, ale generalnie kiepsko. Świece nowe. Przewody zapłonowe nowe. Cewka na 100% sprawna ( podmieniana na nową). Zasilanie cewki prawidłowe (+)....
Ciężko odpala i na zimnym i na gorącym silniku (wolno kręci rozrusznik jakby akumulator był rozładowany). Świece sprawne akumulator naładowany i odpalam z miernikiem, podczas odpalania napięcie spada chwilowo nawet do 9V. Ten sam akumulator montuje do forda galaxy 1.9TDI PD i kręci normalnie. Na oryginalnym akumulatorze z galaxy fiesta robi dokładnie...
Nie działa prędkościomierz i strasznie szarpie na jałowym biegu, dodam jeszcze że odpala normalnie . Czy to wina świec? Czy czujnik prędkości jest jakoś z tym powiązany?? Na razie z tym czujnikiem utknąłem na wymianie, bardzo ciężki dostęp i niestety ale się ułamał, będę próbował wywiercić. Z góry dziękuję i bardzo proszę o szybką odpowiedź.
Ford 1.8 ciężka sprawa ciśnienie min. 26 bar żeby w miare komfortowo palił , praktyki mojej wymiana pierścieni bądź nawet tulejowanie na stare tłki nie pomaga sory to wymagający motor .
tam napewno jakies uszkodzenia zaworów sa ale pali jezdzi. ciężko odpala jak jest zimny a jak odpali to jezdzi i potem już normalnie.słuchaj ja mam dopiero 18 lat i powoli sie ucze, jescze zebym byl na profilu mechanicznym a tu mechatronik , tak że lepiej elektryke ogarniam
ma fieste i od pewnego czasu zaczeła szarpać zawory spawdziłem, podobno to czujnik ssania bo zalewa mi autko. świece były czarne, wymieniłem i drugie też były taki jak samochód pochodził chwile. ciężko pali trzeba dodać gazu. podczas jazdy samochód szarpie ale jak jest na biegu i puszczam gaz to nic sie nie dzieje. jak stopniowo ale równocześnie przyśpieszam...
hmm czyli twierdzisz, że coś źle został złożony rozrząd?? Tylko dziwi mnie to, że po wymianie rozrządu silnik odpalał i jeździł bez wyraźnej różnicy jak przed. Nadmienię może jeszcze, że teraz rozrusznikiem się ciężko kręci jak przypuszczam w stronę roboczą a w drugą idzie lekko. Motronik w wyniku kolizji czego elektromagnesu z jarzmem?? jak tak to...
Nie jest tak do końca ze zwrotem starych części, ponieważ jest coś takiego jak recykling i warsztat powinien oddać zużyte materiały do odpowiednich firm utylizujących, olej, płyny, złom, elektronikę itd. każda grupa ma swój numer. Co prawda na 10 warsztatów może ze 3 się do tego stosuje reszta na pewno zacznie w mniejszym stopniu bądź w większym ale...
Witam. Zakupiłem ten samochód we wrześniu zeszłego roku. W litopadzie były wymieniane oleje, płyny, filtry. Problemem w tym aucie na dzień dobry były czarne świece i gasnięcie auta w momenci gdy zaczynał się rozgrzewać silnik ( Moment w którym powinienem odłączyć ssanie). W styczniu wymieniłem świece i przewody. Auto chodziło dobrze przez jakieś dwa...
Witam. Posiadam fiestę z 94r która była z silnikiem 1.3 8v z zewnetrznym edisem na wykończeniu,kupiliśmy silnik 1.6 16v zetec z escorta ze szrotu,niestety bez wiązek itp. Pomocny kolega który b.dobrze zna fordy dokompletował mi wiązki,eec i wsio co potrzebne. Podpiełem pod to 1.6 wiązke silnika wraz ze sterownikiem z 1.8 dohc (po przełożeniu pinów w...
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
ciężka odpalać volvo iveco ciężka odpalać ciężka odpalać zimno
kamera reset serwis amica zmywarka chrysler instrukcje
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Behringer DR112DSP nie włącza się – brak zasilania, bezpiecznik, SMPS, tryb AUTO-STANDBY Grzałka elektryczna w kocioł Defro, Heiztechnik, SAS na ekogroszek – montaż na powrocie, wymiary, mufy