No niestety żeby wymontować miske należy zdemontować skrzynię biegów, sprzęgło z kołem zamachowym i tą blachę co jest między skrzynią a silnikiem. i
Nowy zawór, podróbka z Cargo kosztuje około 40 zł
Sprawdź czy nie masz luźnych pinow w zlaczu sterownika odpowiedzialnych za zasilanie i CAN. Mialem bardzo podobny przypadek kiedyś.
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
Witaj Mam pytanie czy silnik benzynowy może szarpać przy uszkodzonym alternatorze Oczywiście,że może szarpać.Sterownik silnika i reszta elektroniki potrzebują odpowiednią ilość prądu do prawidłowego funkcjonowania.Zrób porządek z ładowaniem,diagnostykę komputerową(kasowanie błędów). Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę .
Niedawno zmieniałem zupełnie inny silnik, ale co się nakląłem przy nim to moje. 1.9JTD, z Euro6 jak się później okazało na Euro5. Słupek jota w jotę wyglądał tak samo. Do tego praktycznie cały osprzęt wyglądał tak samo (bo silnik był prawie kompletny). Większość numerów ta sama... Wtyczki pasują, reszta osprzętu też... Ni cholery to palić nie chciało....
Mam coś takiego ale nie mam numeru licznika. Podaj jeszcze jaki silnik z kodem i czy masz system bezkluczykowy. https://obrazki.elektroda.pl/5408187400_... https://obrazki.elektroda.pl/9804978400_...
immobilizer nie miał sygnału Jeżeli któryś z modułów nie ma zasilania, to też nie będzie "sygnału" Fabryczny immo jest tak skonstruowany, że jeżeli podczas pracy silnika - zgubi "sygnał" to silnik nie ma prawa zgasnąć. On działa TYLKO jako autoryzacja przed uruchomieniem. Natomiast jeżeli sterownik zostanie pozbawiony zasilania - masy lub +12V, to...
Najszybciej właśnie sprzeglo
Może coś z komputrem albo czujnikiem którymś jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas jest dobrze - u mnie w Fieście (1.1 '95) silnik też wchodzi na obroty po odpaleniu, ale po jakichś 3s. spada do normalnych.
wydaje mi się że można tylko kody są już 3 cyfrowe - diagnostyka kodami migowymi . To jest org silnik i takie fiesty wychodziły z fabryki . Są dość rzadkie
smialo mozesz probowc odpalac go bez programowania wtryskow . programowanie nie ma znaczenia jest tylko do stabilizacji pracy silnika . sprawdz tylko czy masz paliwo w wstepnej pompce tej recznej na gorze po lewej stronie silnika . i jeszcze jedno gasnie ci immobilizer jak wlaczysz zaplon . i dlaczego wymienialesz silnik z nimi sie nic nie dzieje ....
Fiesta 1.4 HDi 2008 r. Tak dla porządku - skąd w Fieście silnik HDi?
Mogłeś napisać jaki silnik ale to będzie to>
Z tego co ja wiem czułości nie dotykać, regulować bieg jałowy czarną śrubą a pod obciążeniem silnik krokowy albo śruba na wężu
Znów trafiłeś do jakiejś stodoły zamiast do warsztatu. Dziura w tej rurze nie ma na nic wpływu. Co do ewentualnej nieszczelności jeśli gdzieś jest to mniej więcej wielkości łebka od szpilki. Ktoś kto nie ma pojęcia jak działa silnik jej nie znajdzie.
Wymienić obudowę termostatu - króciec Duratec + uszczelka koszt ok. 70 zł
Po co ci turbo??? Raz, dobra turbina to kilkaset złotych, dwa, intrcooler tez nie tani a silnik nie jest do tego przystosowany więc krócej pojeździsz. Dam przykład, polonez z turbiną był w Jaśle i gościu 10tyś km zrobił i sie silnik posypał.
jaki silnik ? , jesli problem z drugą sondą , za katalizatorem mozna załatwić sprawe programowo , poprzez usuniecie jej z pamieci sterownika. Problem napewno już nigdy nie powróci
Witam! Mam mały problem mam forda fieste 1,1 Bęzyna 93r Po odpaleniu zaczą przerywac i go strasznie muliło i po chwili zgasł i teraz juz go wcale nie moge odpalic Jaka moze byc przyczyna??
Wielkie dzięki za wszystkie wyczerpujące odpowiedzi, naprawde były mi pomocne. Teraz wiem, że na tym forum jest wielu fachowców którzy nie mają zielonego pojęcia o mechanice silnika. Na szczęście sam sobie poradziłem. Wracając do mojego problemu z Fiestą: Problemem okazał się wypiety przewód podciśnienia od pompy hamulcowej, który był mało widoczny....
Jeśli silnik się trzęsie, to wszystko wskazuje na brak zapłonu w jednym cylindrze. Wykręć świece. Jedna pewnie będzie czarna. Może być uszkodzona sama świeca, albo przewód wysokiego napięcia (sprawdż po ciemku przy pracującym silniku, czy nie "świeci"). Nie znam fiesty, ale domyślam się, że ma rozdzielacz zapłonu. Po zdjęciu kopułki zobacz, czy jeden...
Immo nigdy nie działa że gaśnie po kilku minutach. podczas jazdy przestał widzieć kluczyk i silnik zgasł? "Kostka" stacyjki ? Nadpalone styki lub wyrobiony plastik. http://obrazki.elektroda.pl/7974983600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7519127400_1... http://obrazki.elektroda.pl/8957107900_1...
Jak już to obwód główny pompki, jak odetniesz cewkę to może zapisać błąd. Nie wiem czy kolega wie ale pompa benzyny ma chodzić gdy silnik pracuje na LPG bo wtedy wtryski mają chłodzenie, bez tego się uszkodzą.
Witam mam ten sam problem fiesta 94 1.3 jednopunkt benzyna przy odpalaniu wszystko jest ok, ale po przejechaniu pewnej odleglosci i hamowaniu auto gasnie na wolnych lub odwrotnie szaleje na 2.500 do 3000 obrotow.Silnik <krokowy> byl wymieniany pomoglo na 3-4mce ale problem znow sie pojawil wiec teraz juz niemam pojecia co sie dzieje
Zarówno silnik na gażniku jak i na wtrysku rocznik "91 ma następujące luzy zaw.ss. 0.20 zaw.wyd. 0.30 UWAGA nalezy dokładnie obejrzec wałek roz. w tych silnikach lecą jecą jak diabli i sama regulacja może nic nie dac , będzie klepał . Pozdrawiam
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
W tych autach wymiana jest co 20 tysięcy więc problemu szukał bym w innym miejscu.Zanim rozbierzesz silnik sprawdź/wymień/filtr oleju ma on taki fajny cycek i czasami przy wymianie potrafi się uszkodzić co skutkuje niskim ciśnieniem na biegu jałowym.
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
Witam! Gdy chodzi o Forda Fieste, jeżeli ma czesci nowe blacha jest w dobrym stanie to bym go wziąl. Wujek w razie problemów Ci pomoże a narazie bedziesz nim jeżdzil dosyć długo. Mały silnik mniej będzie palił paliwa. Same plusy. to jest moja opinia, PS>Daj znać jak kupisz lub nie. Pozdrawiam
Podniosłeś chociaż maskę? Sprawdziłeś poziom oleju? Płynu chłodzącego? Świece? Migająca kontrolka silnika zwykle sygnalizuje poważną awarię wymagającą jak najszybszego zatrzymania samochodu i wyłączenia silnika... masz najprawdopodobniej uszkodzony układ zapłonowy i wypadają zapłony. Jazda w takim stanie grozi zniszczeniem katalizatora (o ile już do...
rozrusznik lub instalacja
Czujnik szary wkręcony obok cewek zapłonowych w TYM fatalnym miejscu od spodu. Oznaczenia 513335 , mam pytanie jaka powinna być jego rezystancja. Bo nie może przekroczyć 80'C pomiar a co za tym idzie nie włącza wentylatora. Silnik 1,3. przy 20 stC 37.5 kOhm +- 2 kOhm przy 80 stC 3.75kOhm +- 0.7kOhm
Witaj, byłem posiadaczem fiesty (1,3-94r), zanim cokolwiek kupisz lub zaczniesz coś wykręcać proponuje reset komputera.Można go zrobić przy okazji jakiejś tam krótkiej trasy. Mój ulubiony sposób to wyciąganie bezpieczników. robiłem to na ciepłym silniku (normalna temp. pracy -przerwa w trasie - żadne tam włączanie się wentylatora), po około 2 min. bezpieczniki...
Podałeś same "kapciochy" :D ale stanowczo najlepszym rozwiązaniem jest w moim przekonaniu -Fiat Cinquecento. Autko małe, zwinne (oczywiście pomijając wersję 700cc, wszystko jest szybsze od tego silnika). W naprawach nie drogie, możesz sam się na nim uczyć majsterkować, nie jest nadzwyczaj jakoś awaryjne. Mało pali, jak kupisz 900cc z gazem to jeździsz...
Jak silnik kolizyjny a zakładasz z wałkiem rozrządu.... Dodano po 59 Dobrze by było abyś podał kod silnika. Dodano po 1 W mojej instrukcji piszą o wkręcaniu śrub na olej. Tu mam niezbyt kompletne materiały. W pracy mogę zerknąć jak być powinno.
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
sprawa moim zdaniem jest banalnie prosta!!! zastosuj układ ktory znalazles na forum dodaj do niego przekaznik ktory bedzie sterowany + po stacyjce na styki przekaznika podlacz + z aku chodzi o to ze jak przekaznik przestanie byc zasilany dopiero w tym momencie włączy ci układ ktory sygnalizuje ze masz włączone swiatla ewentualnie mozesz sprawe rozwiazac...
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Winowajcą może być silnik krokowy (jest na sieci sposób czyszczenia, chociaż czasami już czyszczenie nie pomaga) , ale trzeba też sprawdzić pedał gazu, szczelność dolotu i zobaczyć pracę czujnika temperatury silnika.
Zbadałem jeszcze raz przekaźniki pod maską-drugi od prawej,brązowy jest od pompy. Po wyjęciu go połączyłem kabelkiem dwa piny-pompa pracuje dobrze,nie przerywa,więc jest sprawna. Cztery brązowe przekaźniki są takie same,zamieniłem 1 z 2 i jak na razie auto pali dobrze.
533 Posty, pomógł 27 razy, 861 punktów, a wrzucasz tak absurdalny post na forum. Jak mielibyśmy Ci pomóc? Silnik po wymianie części/naprawie, więc albo źle złożone albo źle podłączone albo źle zdiagnozowane. Podłączyłeś chociaż pod komputer i sprawdziłeś błędy/parametry?
Prośba o schemat rozrządu z podanymi momentami dokręcenia śrub dla Forda Fiesty, rok 2016, silnik 1,6 l Ti-VCT, 120 KM. Chcę wymienić rozrząd z kompletem uszczelniaczy, jeden już puszcza olej. Blokady mam z rozrusznikiem włącznie.
jaka kompresja ?
Bedzie pasował
Na forum Fiesta dają radę na potencjometr (co prawda półśrodek, ale lepsze niz nic): nawiercić dwa milimetrowe otworki w obudowie i strzykawką przepłukać "kontakt - sprayem" Podobno działa pierwszorzędnie. Silniczek krokowy raczej nie puści więcej obrotów jak ok. 1500. Pzdr.
a jak nie zadziała to zacznij od Rozrząd miałem taki przypadek palił od sczała ale nie miał przyspieszenia wystarczy ze pompa bedzie przestawiona Dodano po 8 tam masz 2 paski Rozrząd jeden na wałek a drugi na pompe musisz ustawic pierw wałek i wał na blokady a potem pombe i powinno grac a jak nie to musisz ustawic cały Rozrząd na blokady wałek wał i...
Witam, od jakiegos czasu posiadam Forda Fieste rok 94, silnik 1.1 . Wszystko chodziło pięknie silnik odpalał na dotyk, lecz pewnego śnieżnego razu odpaliłem samochód, przejechałem około 5 metrów i silnik zgasł. Za żadne skarby nie mogłem ponownie odpalić silnika, normalnie kręcił lecz nie odpalał. Wziąłem do domu akumulator i go podładowałem lecz nic...
witam,sprawdz droznosc wezykow wokol gaznika ,czy ktory nie spadl lub nie jest dziurawy,/te podcisnienia/ i jak kazdy gaznik ma dysze wolnych obrotow moze sie zaciela,a moze paliwo nie dochodzi dlatego chodzi tylko na ssaniu i oczywiscie na wysokich obrotach, pozdrawiam Zdzislaw
Witam, Fiesta mk6 2004 silnik 1.3 70 KM, po wciśnięciu sprzęgła przy zmianie biegów obroty bardzo powoli maleją, po dodaniu gazu na luzie też powoli schodzą obroty i falują gdy zejdą do około 1400. Wystarczy zgasić silnik i uruchomić go ponownie i wszystko jest ok. Czasami samo mu przechodzi. Najgorzej w mieście gdy trzeba dynamicznie się poruszać i...
Witam:) Mam problem z moją fiesta. Dziś kiedy jeździłem po mieście w pewnej chwili zauważyłem ze silnik bardzo powoli schodzi z obrotów. Jak go odpalę to przez chwile obroty przekraczają 2 tys (normalnie było 1,5 tys na ssaniu). Po chwili wracają na tysiąc ale gdy dodam gazu to znów to samo, obroty skaczą na 2-2,5 tys i po chwili wracają. Czy to wina...
mam problem pewnie opisany wiele razy ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Kupiłem nie dawno fieste (taka fajna biała :P) i czasami po przejechaniu pewnej odległości jak się jest na biegu jałowym np na skrzyżowaniu silnik mi wyje pomimo tego że nie trzymam nogi na gazie. Jestem biednym studentem :P proszę o pomoc i jak najtańsze rozwiązanie tego...
Witam mam fiestę 1,3kat 37KW na wielopunkcie 96r. Na początku gasła jak wyrzucało się na luz ale tylko sporadycznie. Teraz żeby ją odpalić trzeba trzymać noge na pedale gazu i nie puszczać. Jak można zdiagnozować taka usterkę i ewentualnie naprawić
Witam jak zawsze. Ford Fiesta 1.3 benzyna wersja hawaii roku nie pamiętam. Chciałem spytać w imieniu kolegi co to może być za część widoczna na zdjęciu. Kolega wracał z ryb i zatrzymał się po czy zgasił silnik, następnie po około 20 minutach nie mógł go włączyć było tylko słychać wyskakujący bendix i nic poza tym, na pych ni dało się bo koła na biegu...
Silnik wariował, obroty trzymały się na wysokim poziomie, powoli schodziły. Lambda biała (uboga mieszanka). Silnik krokowy był już kiepski i przepuszczał powietrze dodając niezmierzone powietrze do silnika przez co obroty powoli spadały lub się utrzymywały. Fiesty nie są skomplikowane więc jeśli ktoś wymienił krokowca i dzieje się to samo niech sprawdzi...
W zimie przy niskich temperaturach można nią jeździć bez problemów. Jeśli jest wyższa temperatura otoczenia to gaśnie. Po ostygnięciu czasem da się ją znowu zapalić i jechać. W lecie w upały jest koszmar, strach wyjechać, bo często można przejechać tylko kilometr lub dwa i się stoi. Czego szukać i gdzie.
Witam! Dzisiaj zakończyłem prace przy wymianie uszczelki pod głowicą w mojej fieście 1.3 z 94 roku. Wymieniłem uszczelki pod kolektory i głowicą dałem też nowe świece, a efekt jest taki że od czasu do czasu poszarpuje silnikiem na biegu jałowym (co około 5 sekund). Przy wyższych obrotach już nie czuć. Wydaje mi się jeszcze że pojawił się olej w tłumiku....
witam posiadam forda fieste mk3 silnik 1.3 z 93 roku na jednopunkcie od pewnego czasu stracil moc ciezko z niego wydusic 100km/h czasami nie schodzi z obrotow i wiecej pali czy moze ktos wie co moze byc przyczyna ??
Witam, mam problem ze wskaznikiem temp tzn, po wlaczeniu zasilania wskaznik temp silnika wychyla sie do maximum a nawet daleko poza skale, wentylator chlodnicy nie zalancza sie w tym czasie,bardzo pomocny bylby schemat tego ukladu i oczywiscie dobra rada
Witam !!! Mam samochód jak w tytule, jest on na 4 punktowy wtrysku. Posiada instalacje gazową, która była zakładana jakieś 3 miesiące temu. Mam z nim od jakiegos czasu następujący problem, jak jadę na benzynie to podczas mocniejszego wciśniecia gazu silnik szarpie jak by sie wylaczam na chwilke i zaraz jest normalnie, potafi sie to stac na kazdym biegu....
Witam wszystkich. Mocno szarpie silnik w mojej Fieście 1.4 TDCI (silnik PSA HDI), dopiero po mocnym rozgrzaniu objawy zanikają. Dodam, że silnik nie kopci. Kontrolka silnika nie świeci. Pomocy.
Kolega posiada samochód Ford Fiesta 1.1, rocznik 1995 z instalacją LPG 2 generacji. Samochód podczas ruszania z miejsca, tracił na chwilę moc, szarpał i strzelał. Kolega wymienił świece na oryginalne nowe i przewody WN. Jest już dużo lepiej, jednak silnik nadal czasem strzela. Co może być jeszcze uszkodzone, lub ewentualnie niewyregulowane ? Jest jeszcze...
silnik fiesta fiesta przerywa silnik obrót silnik fiesta
schemat obwodu świetlówki telefon dziewczyny znikające raporty
Liczba zwojów cewki wiertarki PRCB 10 Celma Jak znaleźć stabilizator LM7812 w EAGLE?