Właśnie czytam w ksiące o Fordzie Sierra o tym bimetalowym elemencie, ale w Fieście tego nie ma. Ssanie jest uruchamiane ręcznie linką. Nie wiem które kanały w gaźniku odpowiadają za dawkę rozruchową, ale w sumei wszystkie czyściłem, przez wszystkie leje się paliwo, a rzęch nie odpala.
ssanie mam elektroniczne
A jakie są świece ? czarne ? może warto wyregulować gaźnik, może ssanie się zablokowało ?
przewody sa ok iskra jest jest to jednopunktowy wtrysk paliwa dzis gdy niechciał odpalic odkręciłem obudowe wiltra i wlałem prostio na przepustnice troche paliwa na dnie szklanki odpaliło auto bez problemu czyli jednak niema ssanie jak tam jest z ssabnie co moge sprawdzic jak idzie ssanie w fiescie może jakis elektronicvzny czujnik , może przewody??...
czy lampka mruga na dziorach caly czas na rozgrzanym i na zimnym silniku? fiesta ma cos takiego jak automatyczne ssanie wiec powinna gasnac po rozgrzaniu dziwi mnie to poniewaz gdy mialem fieste u mnie takowa sie nigdy nie zaswiecila,nie pamietam...
Prosił bym jakieś wskazówki jak to się robi , kiedyś widziałem regulacje zaworów w samochodzie marki Ford Fiesta , mianowicie szczelinomierzem . Czy tu jesteś podobnie? Może byś wykazał trochę dobrej woli i poszukał na forum jak to się robi, jest to opisywane wielokrotnie.
To ratuje ćie tylko poważna regulacja ale u fachowca / a Masz ssanie w twoim wozie ?
Rolę ssanie w tej pompie pełni ciśnieniowy układ zmieniający kąt wtrysku należy uwzględnić jego wpływ na regulację na zgaszonym silniku.
Witam Fiesta gdy pochodzi chwile i wyłączy się ssanie to autko zaczyna szarpać na wolnych obrotach, gdy zdejmuje wtyczkę od prze przepływki to autko chodzi równo podstawiałem drugą ale to nic nie dało, dodam że gdy falują obroty i zdejmuje przewód wn z świecy to nie ma różnicy w pracy silnika, sprawdziłem też szczelność kolektora, serwa, ciśnienia paliwa...
Sprawdz czy masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia bo prawdopodobnie bedziesz miał ssanie wodne . A ono sie czasami przycina . Zobacz takze przewód do zaworka w gaźniku . Ustaw zawory i podmień świece czasami one daja taki efekt (mowie o źle dobranych świecach w twoim bolidzie powinny siedzieć np NGK No7 . Moze sie ktos pomylił w sklepie i ci inne...
ok. z paliwem juz przerabialem historie - uklad jest wporzadku. swiece zarowe nowe, a tzw. ssanie nie pomaga w zapalaniu. pozostaje mi jedynie uszkodzenie silnika,ale dlaczego w takim razie auto nie kopci a poziom oleju nie zmienia sie....
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Witam poszukuje Gażnika do fiesty a konkretnie jest to Fiesta XR2 pozniej podam dokładny model ale teraz moge powiedziec ze jest to gaźnik WERBERA 2 gardzielowy. Moj gaźnik jest dobty ale było w nim ssanie automatyczne i ktoś sie tym bawił i rozpie...... :P a na ręcznym to se moge pojeździć chyba hamulcu:P wiec jesli ktoś wie gdzi emoge nabyć taki gaźnik...
Dzieki za odp posprawdzam to co wypisales... spalania jeszcze nie sprawdzilem, ale ok. 6,5l moze na 100km/h (a ten krokowiec to gdzie jest ??) bo juz myslalem ze go znalazlem a okazalo sie ze to jest takie cos co dodaje troche gazu na niskich (chyba ssanie automatyczne....) nie wiem dokladnie, a bynajmniej nie wyglada to tak jak na zdjeciach w ktoryms...
Witam potrzebuje rysunku czy schematu Gażnika Webera do Fieściny drugardzielowy poniewaz mam zdemontowanie ssanie automatyczne musze cos obakac a w necie niemoge czegos takiego znalezc prosze o przyslanie jakichs rysunków itp z góryydziekuje pozdraiwam <cmok>
Jeżeli w tym samochodzie jest ręczne ssanie to należy sprawdzić czy podczas włączonego ssania zamyka się klapka przy gaźniku - może zachaczać np: rozpylacz gazu. Jeżeli się nie domyka wlaściwie to może być przyczyną problemu.
Witam mam Forda Fieste 1.6 z 1985 i pewnego ranka poprostu niechciala zapalic zacholowalem ja do warsztatu podpieta pod kompa nie wykazalo zadnych wad ale czujnik halla dawal bardzo slabe impulsy. Ile moze kosztowac taki czujnik jak sprawdzic czy to napewno jest to. czy nie lepiej kupic nowy aparat zaplonowy. aa i mam wymontowane ssanie z gaznika da...
bardzo dziekuje za wszelkie informacje i sądze ze se poradze.i rozumiem ze dzieki temu dowiem sie z czym mam kłopot i czy jest to jakis czujnik czy ten wtrysk tak?bo po włoczeniu zapłonu cos koło gaznika sie załacza i chyba jest to od ssania ale niewiem czy jest tam cos jeszcze.i co to mogło pasc.nie mam doswiadczenia z silnikami na wtrysku i dlatego...
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Nie chodzi mi o oszukiwanie ECU tylko ustawienie tego tak aby zaczęło działać jak fabryczne. Tak samo jak kilku magików w serwisach stwierdziło, że bez katalizatora też można jeździć, to są tego typu naprawy, a potem przychodzi dzień, temperatura, wilgotność gdzie to "oszukiwanie" bokiem wychodzi i silnik łapie głupawkę. Wszystko wyłączmy i najlepiej...
No to jak masz endure to 0.2 ssące i 0.5 wydechowe jeżeli nie mam jeszcze sklerozy ;)
Nie dochodzi nawet do 60%, zresztą ściąg rurę ssącą i zobacz na przepustnicę, tak jest skonstruowana, że płask nie stanie. Sam się dziwiłem.
W fordzie fiesta 1.4 TDCI 2009 R. poci mi się wąż ssący od turbo w miejscu zaznaczonym na ]żółto na zdjęciu tak ze od oleju jest nawet gruszka turbina. Próbowałem dokręcać opaskę ale to nic nie pomogło. Czy trzeba wymienić wąż ?
W Fordzie Fiesta r2007 1,4 tdci z wtryskami simmensa wymieniam uszczelki pod kolektorem ssącym . Problem polega na tym że nie mogę wcisnąć kolektor ssącego, tak jakby uszczelki były za grube. Na starych jest nieco lepiej
MAP nie zależy od paliwa i nie może się rozkalibrować! Do pomiaru MAP silnik musi być w pełni rozgrzany - ssanie.
Witam. Pytanie brzmi czy mogę założyć kolektor ssący tego samego modelu to jest Ford Fiesta MK6 tylko o innej pojemności oczywiście chodzi mi o model benzynowy przykładowo czy mogę zamontować kolektor ssący od pojemności 1.4 do pojemności 1,25?
22 to znaczy, ze MAP ma sygnał poza zakresem. Sygnałem wyjsciowym jest częstotliwość w zalezności od podcisnienia w kolektorze ssącym.
sprawdz uszczelke pod kolektorem ssącym oraz przewody podciśnienia
Witam! we fieście nie trudno je znaleźć bo silnik nie jest zabudowany. Węże znajdziesz mniejwięcej w połowie szerokości komory silnika i także w połowie wysokości komory silnika. Idą jeden koło drugiego i jeden wychodzi z kolektora ssącego.
Luzy 0,25 ssący i 0,3 wydechowy . Jak ustawić 1 cylinder zawory sie mijaja ustawiasz 4 2 sie mija ustawiasz 3 3 sie mija ustawiasz 2 4 sie mija ustawiasz 1 zreszta gogle sa najlepsze ;-) http://free4web.pl/3/2,3851,25292,396612...
no pewnie ze ustawiłem 20mm ssący a 30mm wydechowy
Szukam momentów dokręcenia śrub zaworu EGR oraz śrub rurki mocowanej do kolektora ssącego i chłodnicy spalin do forda fiesty 1.4 TDCI 2009 r. Dodano po 10 po zdjęciu obudowy filtra powietrza zauważyłem zapocenie takie jak na zdjęciach na łączeniu rurki idącej do kolektora z chłodnicą spalin. Czy takie coś to coś poważnego czy lepiej tego nie ruszać...
Nie wiem jak w zetecu 1,25 ale w 1.6 jest pod kolektorem ssącym. Wygląda to (niereklamując) tak: http://www.allegro.pl/show_item.php?item... Nazywa się to również zaworem bocznikowym powietrza. A sprawność jego polega na tym co napisał przedmówca: bolec ma chodzić bez problemów. Przed wymianą na nowy warto spróbować wyczyścić benzyną ekstrakcyjną....
Sprawdziłbym jak wspominałem czujniki temperatury bo mogą ostro przekłamywać i MAF sensor. Kiedyś, juz lata temu, Megane II 1.6 16v mnie przećwiczył, bo nie odpalał jak temperatura zbliżała się do zera, potrafił przejeździć całe lato i na wiosnę znów cyrki. Jak już odpalił, to na ciepło jeździł cały czas. Winny okazał się czujnik ciśnienia w kolektorze...
a zanim co sprawdz czy twój kot nie ciągnie lewego powietrza na uszczelce kolektora ssącego lub na uszczelkach wtryskiwaczy
Samochód gaśnie gdy wyłączy się ssanie, wymieniłem świece nic nie pomogło. Stało się to po tych mrozach.
Puma. Silnik (chyba) yamahy ze zmiennymi fazami na ssących, nieźle się zbiera, płyta podłogowa fiesty czyli części tanie i ogólnodostępne.
Mam to samo z odmy i dolotu kapie. Wyczyściłem egr chłodniczkę i kolektor ssący razem jest z porkywa zaworów plus uszczelki .Stawiam na egr niesprawny daje dużo spalin do dolot zmieszanych z olejem odma nie daje rady i puszcza dalej. ale mam teraz problem z zapowietrzeniem i nie moge odalić żeby zobaczyć czy pomogło.
Witam. mam problem z przewodem podciśnienia w moim fordzie fiesta 1.3 95 r. gdyż nie wiem gdzie powinno być wpięte. jeden przewód łączy kolektor ssący z jakimś czujnikiem. Na przewodzie tym znajduje się trójnik z którego wychodzi właśnie ten luźny przewód podciśnienia. Mam problem gdzie go podłączyć. Z góry dziękuje za pomoc
Jak to monowtrysk,to może ci siadło automatyczne ssanie(takie czerwone ustrojstwo z boku gażnika z trzema przewodami;lubi się na nich kruszyć izolacja no i zwarcie gotowe}
Ja miałem wytartą krzywkę na wałku rozrządu więc przy okazji wymieniłem rozrząd marki Ruville ale dobre rozrządy też są firmy SWAG.Co do spalania i mocy silnika to zacząłbym od regulacji zaworów .Wydechowe 0,30 mm, ssące 0,20mm, na zimnym silniku.
Nie były ostatnio regulowane. ssące mają być 0,20mm wydechowe na 0,30 mm UWAGA: Należy pamiętać, że podobnie jak w Escorcie, tak i we Fieście zawory na trzecim i czwartym cylindrze mają zamienioną kolejność, czyli patrząc od lewej mamy: 1 2 3 4 W S W S S W S W gdzie: W - zawór wydechowy S - zawór ssący Wiem o tym ale nie sprawdzałem luzów jak na razie.
1,25 duratec, 2015 r, 60 KM, ktoś może posiada mapę od takiego auta z wersji 81 KM? Kalkulator v-tech podaje, że można 19 KM na tym wolno ssącym silniczku dorzucić Ktoś coś wie więcej na ten temat a może potrafi przerobić?
Cześć, mam problem z fiestą mk5 1.3 b (łańcuch) auto po rozgrzaniu ma wysokie obroty ok 1.5tys podejrzewałem sondę lambda pierwszą, podmieniłem na nową nic nie dało , więc po dalszych poszukiwaniach zauważyłem, że po zatkaniu węża idącego z kolektora ssącego do pokrywy zaworów problem ustępuje . Więc : Silnik krokowy jest nowy pierburga Silnik rozgrzany...
Witam. Miałem ten sam problem z szarpaniem i okazało się ze była to wina czujnika temperatury ale nie tego w wężu ale tego który znajduje się pod kolektorem ssącym(nie widoczny od góry silnika). Po wymianie samochód jeździć a nie skakać :D
Próbowałeś sprawdzić szczelność w układzie kolektora ssącego? Servo h-ca, przewód łączący lub jakieś uszczelki.Piszesz "jak się zatrzymam , to obroty spadają" - czy w tym czasie nie naciskasz na pedał h-ca?
dzięki kurcze tylko mam problem który to jest bo w sumie to mam aż 3 czujniki mam tak: 1-zaraz obok wtrysku na okrągłą wtyczke w pozycji skośnej 2-wkręcany do kolektora ssącego w pozycji poziomej z okrągłą wtyczką 3-wkręcany do kolektora ssącego od dołu w pozycji pionowej i ma wtyczke prostopadłą ale czujnik połóżęnia przepustnicy wymieniłem i dalej...
Sprawdź przewod podciśnieniowy łączący MAP z kolektorem ssącym jeżeli jest na nim taka puszeczka to ją usuń i podłącz MAP-a bezpośrednio do kolektora.Sprawdź masy od komputera.MAP-a nie sprawdzisz woltomierzem.
Mam problem. Po wymianie sondy lambdy wolne obroty mam troche za wysokie ok 2000obr. Po za tym troche za duzo pali. Czy mozliwe ze uszkodzony jest czujnik temperatury silnika? Gdzie on moze sie znajdowac? Jeden czujnik, który załącza wentylator zlokalizowalem, drugi czujnik temp. powietrza w kolektorze ssącym tez. Chodzi mi o czujnik temp z którego...
Znalazłem przyczyne usterki. Jest to czujnik temperatury wody w kolektorze ssącym na jednostkę zapłonową (ecs).Był uszkodzony.Wymieniłem i wszystko jest ok. A aparatu zapłonowego nie ma w tym silniku.Silnik jest jeszcze na gaźniku. Pozdrawiam
simson ssanie ssanie suzuki ssanie skuter
przecinarka betonu grzałka lokówki samochodowy wideorejestrator
zasilacz antenowy wzmacniacz zasilacz antenowy wzmacniacz
Trzeszczenie radia FM: przyczyny i rozwiązania Błąd 0101 na wieży Sharp - co oznacza?