Filtr oleju
wchodzi okolo 3,6 litra. Mam 1,6 FSI. Na 3/4 miarki ma bagnecie, po zaciagnieciu przez filtr.
Sprawdz olej, filter lub filtry moga byc zabite
Filtr paliwa był wymieniany w maju, od tamtej pory nie wiem czy mechanik sprawdzał filtry…
Odłącz czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik. Jak problem za wolnym kręceniem to odpali. Ewentualnie czekać aż ostygnie i nie gasić. PS Zajrzyj do filtra paliwa czy widać paliwo (zawleczka na filtrze).
Mało danych ale sprawdź czy paliwo dochodzi do filtra, jak i sam filtr paliwa czy był wymieniany.
dziwne jest dla mnie też to że wogole nie ma bezpiecznika od pompy paliwa Też bym tak szukał, szukał problemu z zasilaniem paliwem, wstępna czy podaje na filtr.
Czyli do wymiany ten zaworek na filtrze ?
Jak to jest quattro a "poprzednik miał w poważaniu odpowiednie utrzymanie samochodu" to koniecznie wymień w Haldex-ie olej i filtr.
Witam Kostke znalazłeś ok,tylko z radia nie ma wyjścia pod tą kostke (radio jest od VW na 2 głośniki) W audi tylne glosniki sa aktywne i potrzebuja sygnał z radia,ktory jest ale z orginalnego radia (te kostki z żółtym kablem to pozostalość z innego radia-tzw filtr przeciw zakłóceniowy)
Coś poza nazwą instalacji masz? Jakieś screeny z ustawień , jakakolwiek diagnostyka, jaki przebieg gazu, stan filtrów?
Filtr ten wygląda jak duży kondensator, Pokaż zdjęcie lub podaj link do sklepu, z którego kupiłeś ten filtr. Pozdrawiam.
Więc zacznij od paliwa olejów i filtrów
super :D a już miałem w poniedziałek jechać na wymianę oleju wraz z filtrami...
Witam Chciałbym sie doradzić odnośnie temperatur jakie panują wokół filtra DPF. Pomiar zrobiony po nocy przed odpaleniem, temp. Otoczenia 1 stopień. A3 sportback 2008r. 1.9 BLS. Chodzi mi o temperaturę w filtrze DPF i za filtrem DPF. Czy one nie odbiegaja za bardzo od dwoch pozostalych ? Tolerancja, jaki jest powód twojego zainteresowania tym
Prawdopodobnie khhhhhrrr robię łożysko w skrzyni biegów ( ale jeszcze mechanik będzie sprawdzać,łańcuszek rozrządu i napinacz jest dobry. Rozrząd sklada z firmy inna.swiecy byli jeszcze oryginał:) byli wymienione na nowe:) olej filtry
Tylko podmiana na sprawny przepływomierz.
Być może filtr paliwa...
ale na zimnym klekotanie to rzecz normalna Tylko przez max. kilka sekund. Potem ma być cisza jak olej wypełni regulatory. Jaki lejesz olej? Zmieniasz go regularnie + filtr?
Chlodnica egr nie ma kontaktu z olejem. Wiec albo chlodnica oleju albo glowica.
Zanieczyszczenia dokładnie obrazuje zdjęcie Przy pompowtryskiwaczach tak się dzieje.
Na początek zmień mechanika, później zmień filtr gazu.
Chyba nie potrzebnie zasugerowalem się zaworkiem z passata od kolegi.A u mnie standardowo delikatnie nierówne obroty na jałowym ale mi to raczej nie przeszkadza,czasem potrafi na skrzyżowaniu przy próbie ruszenia mocno spaść z obrotami a nawet zgasnąć to mi najbardziej przeszkadza.Dodam że nowe świece,kable,cewka,wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica,wymienione...
NIe ma co mędrkować, mechanik musi to oblookać. Jak nie musisz nie odpalaj silnika. Może to być nawet prozaiczny powód tych dźwięków, goowniany olej, marne ciśnienie w układzie smarowania, nawet zapchany filtr oleju. W końcu miałeś remoncik i po 1000km zaleca się wymianę oleju i filtru.
Koło zbiornika paliwa jest filtr
No gazownik tak wybadał podczas jazdy na laptopie. ze spada Cisnienie. Stawiał na reduktor, ale nie był pewny na 100% i za wymiane powiedział mi z reduktorem zawoli 400zł A moze spadac Cisnienie np przez brudne filtry?
Wcześniej możesz zalać ropą filtr paliwa i pompę żeby długo nie kręcić , albo na Plaka .
Czyszczenie przepustnicy-adaptacja i załóż filtr powietrza.
Jaki masz olej ? Kiedy wymieniałeś i jaki filtr oleju ?
Sprawdz czy nie leja ci wtryski lub czysty masz filtr powietrza.
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy po wymianie filtra paliwa auto może gorzej odpalać...,mianowicie wczoraj wymieniałem u mechanika filtr paliwa no i było wszystko cacy jeszcze kilka razy odpalałem,jechałem na miasto itd.bez problemu jednak dzisiaj rano kiedy samochod całą noc stał mialem małe trudności w odpaleniu(kilka razy musiałem zakręcić)a zawsze...
Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Być może pompa paliwa nie domaga i należało by ją wykluczyć. Filtry wymienione?
No cóż, niemiła informacja przed świętami. Więc poszukać słupka i możesz wsadzać "na pałę" lub też warto się mu przyjrzeć jeżeli planujesz tym autem dalej jeździć. Acha! Od teraz częściej zaglądaj w poziom oleju i co 10tyś wymiana oleju + filtr oleju.
W Twoim samochodzie masz elektozaworek na sprężarce klimatyzacji. Bardzo często kończy żywot, i w wielu przypadkach jest on winowajcą. Należy abyś sprawdził VCDS czy jest ciśnienie w układzie - czy coś się dzieje. Druga opcja to czujnik ciśnienia klimatyzacji - sytuacja podobna. Silnik klapy powietrza to prawdopodobnie ten silniczek co jest przy filtrze...
8L to pierwsze A3. Ale orginalny subwofer ma 80W RMS z wbudowanym wzmacniaczem. Więc pochwal się czym to nagłaśniasz i jaki masz filtr.
Zapomniałem dodać, że samochód z LPG ale z 1000 km temu wymieniane filtry i sprawdzana mapa.
Świece filtr powietrza lewe powietrze
No to albo sama pompa. Albo nie ma paliwa (filtr, siatka i pompa w baku ). Wtrysk też ale to rzadkość by przepuszczał tak bardzo. Ja bym zrobił test założyl przezroczysty wężyk do pompy tandem z filtra. Jak zacznie przerywać zgasiłbym i zobaczył czy wężyk nie jest pusty. Tylko nie zostawiaj przezroczystego wężyka pod maską bo miękną pod temepraturą...
"filtr był prany " może ma pęknięcia i po prostu nie działa przepuszczając dym. przy sprawnym dpf nie ma sadzy ani chmurki z tyłu. Może z biegiem czasu wymyślą pranie filtrów paliwowych i oleju :)
Z plaka odpalił. Pojeździłem parę dni i znowu przestał odpalać. Nie wiem może filtr paliwa wymienię chociaż był wymieniony w kwietniu.
Nie do końca, w zbiorniku zawsze są opary, tylko bak "oddycha" przez tą puszkę, opary gromadzą się w węglu aktywnym, który ją wypełnia i są odsysane do kolektora ssącego przez elektrozawór, który otwiera się przy pewnych obrotach silnika, natomiast powietrze dostaje się do zbiornika również przez ten filtr węglowy
pokręć trochę i zobacz co się będzie działo to sam dojdziesz. 1- głośność 2- obracanie fazy o 180 3- wzmocnienie basów 4- szerokość pasma 5-częstotliwość wzmocnienia chyba 6-filtr subsoniczny 7- częstotliwość odcięcia
Witam ,mam problem ponieważ mój silnik 2.0tdi 136km AZV DSG , podczas jazdy padła mi turbina auto zgasło i nie dało się odpalić ,po wymianie turbiny silnik dziwnie pracuje cały się trzęsie , w silniku coś stuka jakiś metaliczny dźwięk i gdy ruszam i auto wżuci sobie pierwszy bieg następnie drugi to całe auto się trzęsie i nie ma mocy . Gdy wcisne pedał...
Witam - zmierz ciśnienie paliwa - filtr paliwa pompa lub regulator
Witam autko audi 1.6 a3 aeh,szarpie przy rozpędzaniu ,a jak już się rozpędzi to ładnie jedzie.Błąd sonda lambda upper limit, Przepustnica po czyszczeniu i adaptacji,nowa odma,filtr powiet,
zgasły kontrolki od gazu. Jak zgasły kontrolki od gazu to znaczy że problem jest z zasilaniem i wymiana filtrów na pewno nie pomoże.
Olej leje dedykowany nie z marketu , nie co ile tylko co rok bo nie robię 10tys tym samochodem . Mam go rok zrobiłem serwis filtry , olej , skrzynia olej ,
To jest pozycjoner, czyli część do której dochodzi dźwignia od wybieraka biegów. Kolego u ciebie wszystko wskazuje na uszkodzenie tarczek. Edit 27.01: Po wymianie oleju i filtra 2 i 3 bieg nie zawieszają się już, dodatkowo zdjęty był sterownik ale nic niepokojącego magik od automatów tam nie zauważył. Póki co jeźdżę, mam nadzieję, że problem nie powróci....
czy wymieniłes filtry? pomogło? mam te same objawy.
W Audi to normalne że pompa działa dopiero przy odpaleniu. Uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa bądź brak paliwa.
dlaczego paliwo z filtra się cofa po krótkim postoju zawór zwrotny wymieniony na filtrze paliwa
Witam od pewnego czasu w czasie jazdy pokazuje się kontrolka od ciśnienia oleju. Olej sprawdzałem jest okej nie jest za mało ani za dużo. Audi a3 8p 1.6 MPI Olej był wymieniany na początku maja łącznie z filtrem Może jakaś wtyczka się poluźniła że pokazuje ? Ma ktoś pomysł ?
Jeżeli masz zastrzeżenia co do jakości oleju to dobrze byłoby zmienić wraz z filtrem. Filtr w AG4 nie jest z niczym zintegrowany (jest wciskany w otwór płyty sterującej). Przy wymianie filtra i oleju nie zapowietrzysz skrzyni biegów, przecież każda skrzynia posiada otwór odpowietrzający.
sprawdz przepustnice i przepływomierz. wymien filtr paliwa. sprawdz pompe paliwa.
dzisja to zrobie, a czy polecacie jakies filtry- pomoga cos?
Nic nie będzie.Zalej ropy,wylej co masz i tyle. I nie zapomnij filtra paliwa wymienić.
Powinna być z reguły trzyma się na tym górnym deklu jak nie masz pewności co do niej to wymień filtr tylko na jakiś firmowy
Bez filtru 4,1l z filtrem 4,6l
Mogą ale nie muszą ? Ale świece czy świeca ? Co najlepiej sprawdzić przed zimą ? Myślę że akumulator jeszcze wytrzyma. Wszystkie filtry wymieniałem w Marcu 2012r. Od tego czasu zrobiłem na tych filtrach dokładnie 16tyś km.
wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem i działa. Dzięki wielkie.
zostaje pompa i filtr paliwa, wtryski lub dziura w dolocie
A jak to sprawdzić? Bo diagnozowanie całego dolotu i szukanie jakiejś nieszczelności wydaje mi się bardzo ciężkim tematem.... filtr sprawdzony - jest czyściutki (niecałe 6000km przebiegu ma)
Witam wszystkich forumowiczów! Jestem szczęśliwym posiadaczem AUDI a3 1,9TDI 90ps z 2000roku. Samochód kupiłem kilka miesięcy temu i dziennie robię około 100km! Również miałem dylemat, bo za a3 trzeba trochę więcej zapłacić. Do tego doszły opinie że drogie utrzymanie, części, itp Mimo wszystko zdecydowałem się i NIE ŻAŁUJĘ!!! Samochód prowadzi się świetnie....
Pod filtrem powietrza jest złączka, która się często sama wypina.
jak je odczepić ? Odczepić, to Ty powinieneś się od prac na których się nie znasz! Co najwyżej, to możesz to rozłączyć, lub zdemontować filtr paliwa... Wydaje mi się że to sie trzyma na zatrzaskach jakiś Tak, są tam zatrzaski i je się ściska a nie "odczepia", następnie zsuwa z filtra. Przewód paliwowy nie powinien być naprężony w momencie ściskania...
Regulacja pompy 400zł, filtr 70zł. W audi nie ma esp.
Silnik zapewne benzynowy, lub jakieś chińskie żarówki ledowe masz zainstalowane. Musisz założyć na kablach zasilających radio filtr przeciwzakłóceniowy.
Powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej problem jest z filtrem paliwa, zaworkiem lub samymi przewodami.
Zacząłbym od sprawdzenia akumulatora, dalej filtr paliwa czy przypadkiem woda w nim nie zamarzła
Na komputerze zero błędów. Znajomy twierdzi że do wymiany filtr paliwa albo jeden wtrysk się zacina
Na pewno pokazał Ci parowniḳ? Czy skraplacz przy chłodnicy silnika? Bo to zasadnicza różnica. Nie zmienia to faktu że to: powiedział mi żebym nie ruszał na razie parownika, póki wszystko chodzi i dobrze chłodzi, nic nie jest dziurawe i czynnik nie ucieka to nie ma potrzeby Jest prawidłową poradą. Wymienić filtr przeciwpyłkowy, i ewentualnie przedmuchać...
jakiego filtra??
Jeżeli zdemontujesz filtr powietrza i podstawę akumulatora musisz ją znaleźć
Pojemność oleju masz 3,8 l. i jeśli tyle wlałeś to ok. ale jeśli mniej to filtr trochę zabrał na wypełnienie się.
WITAM, TAK FILTR WYMIENIONY, pod komputerem byłem u elektryka, brak błędów...
świece wymienione filtr paliwa i wszystko ok:) temat do zamknięcia:)
Wymyć przepustnice , wymienić świece przewody , filtry , jak nie pomoże zobaczyć czy nie ma zapchanego katalizatora ....
Wymień filtr paliwa, sprawdź odpowietrzenie baku - spróbuj się przejechać bez korka wlewu paliwa.
Nie silnik chodził równo i nic nie stukało. Może filtr oleju brudny i słabe cisnienie było ?
Pompa wysokiego ciśnienia jak i wtryski na pewno nie sprawdzone - tylko tak napisane... Filtr czysty? Gwiezdnego pyłu nie było (czytaj opiłków, wiórków)? Wtryskiwacze wyciągnąć i oddać do sprawdzenia na maszynie.
Raczej statycznie po prostu odkrecilem korek spust i zdjolem mise wymieniłem filtr i wtloczylem przy pomocy szprycy 3l oleju
1. jakość paliwa? 2. syf (muł) na dnie baku? 3. przewody paliwowe czyste? 4. filtr paliwa? 5. a paliwo się nie cofa?
Robiłem kiedyś tą chemią powiem,że zadziwił mnie efekt. Też się często zapychał i od 8miesięcy jest spokój. Zwiększony poziom oleju jest spowodowany częstym zapychaniem się filtra.
Witam, dzisiejszego dnia zajechałem autem półtora kilometra do lekarza. Wracam siadam i auto odpalam Zara gaśnie odpala gaśnie, parę sekund pochodzi i gaśnie .... Na gazie próbowałem i to samo , lecz po wciśnięciu pedału gazu momentalnie.. :/ błędów nie pokazuję, brak błędów i o co chodzi? Filtr powietrza wyczyściłem. Przepływomierz masy powietrza jakiś...
uszkodzony przewód pod akumulatorem i filtrem , jeżeli komuś miało by się to przydać :D
Rozwiązanie problemu okazało sie banalne. Odseparowałem filtrami zasilanie zmnieniarki i po kłopocie. Temat zamykam.
na zimnym silniku mialem opor ok 2000ohm, jak wsadziłem czujnik do zamrazalnika na chwile zeszło na ok 3000, wiec wg auto daty ok, to raczej nie to:/ dzis wymieniłem jeszcze filtr paliwa dla pewności, zobaczymy rano.
Witam, niedawno kupiłem Audi A3 8P Sportback 2.0 FSI kod silnika BLR rocznik 2005 przebieg 240tys, auto pochodzi od znajomego handlarza który sprowadził je z Austrii. Na jeździe próbnej auto spisywało się bardzo dobrze i raczej nie było szans by wychwycić problem który obecnie mnie męczy. Już pierwszego dnia po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu auta zaświeciła...
Filtry paliwa jaki i powietrza wymienione na nówke
a jakbym na chwile zaslepil podcisnienie z egr? Dodano po 3 ta puszka co mowilem to filtr weglowy, nie mam egr
Pewnie zaworek w podstawie filtra nieszczelny.
Podepnij po vaga i zrób test klimy , wyjmij filtr kabinowy i zobacz czy klapa od obiegu się przycięła
Witam. Od dwóch dni mam problem z odpaleniem Audi. Opiszę to w ten sposób, że po wejściu do samochodu po nocy auto odpala i gaśnie, dopiero po 2-3 próbach odpala. Nie ma spadku mocy, żadnych większych czy niższych obrotów. Dodam, że wczoraj zaparkowałem pod sklepem, był zgaszony przez 5-10 minut, wróciłem i odpalił bez problemu. Tylko po dłuższym postoju...
Czyli za filtrem a sterownik wskazuje większe? Wygląda na uszkodzony mapsensor.
Pojezdzij troche, pokręc kierownica i ESP sie powinien uspokoic. Co do filtra to juz inna historia. Przydała by sie diagnostyka.
witam wszystkich , Posiadam Audi A3 2006r 2.0tdi bkd , ostatnio jadac pod gorke w deszczu - docisnalem mocniej miedzy 4-5biegiem przy ok 4200obr/min odcielo mi turbo, dopiero bo zgaszeniu i odpaleniu na nowo turbo "wrocilo", dodam, ze na VAG-u nie wykazalo zadnych bledow, co moglo byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Filtr paliwa, przeplywomierz? Pozdrawiam
Turbosprężarka (03G 253 019 K) strasznie gwiżdże (metaliczny dźwięk obcierania wirnika o ściankę turbiny) - mam możliwość zamiany turbosprężarki od VW Caddy 03G 253 019 J. VW Caddy nie ma DPF - czy ktoś się orientuje, czy te turbiny są zamienne? Czy idzie jakiś dodatkowy przewód bądź rura do DPF w Audia, a którego brak jest w Caddy? Silniki są identyczne...
Witam Miałem takie coś w vento (palił za drugim trzecim radiem, na początku rzucało silnikiem,nie chciał "wejść" na wyższe obroty) - przyczyna to pęknięty wężyk paliwa przy filtrze, układ paliwowy się zapowietrzał. Pozdrawiam
sprawdz Ciśnienie w cylindrach, i pompe, może zasysac powietrze. Miałem podobny problem z fordem Mondeo wszystko paliło nagle gasnie i juz nie odpala, szukalismy duzo pompa turbina itd i okazało sie ze na przewodze paliwowym była dziurka przy filtrze i zasysało powietrze ciagle
Wymiana rozrządu co ok. 60 tkm. Olej i filtr oleju to myślę że co 10 - 15 tkm , lub raz w roku jak mało jeżdzisz. TDI jak zimny to trochę głośniejszy , ale przed naprawą też tak było?
filtr userform filtr subwoofer filtr wzmacniacz filtr sieciowy filtr zakłócenia filtr
czujnik indukcyjny sterownik przyśpieszenie startu windows sterownik sauna
silnik bocznikowy prądu stałego silnik bocznikowy prądu stałego
Parametr P10 w piecu Termet Silver Pro 20 kW Przesterowanie kolumn JBL PRX 800 podczas wokali