A od mkiedy to vw ma dodatki do filtra czastek?
W o3 podobnie jak w Passacie B8 trzeba demontować silnik. Na szczęście szybko idzie dwóch ogarniętych i godzin roboty.
Witam Mam problem z Passatem B6 2005r. Nie potrafię wypalić filtra cząstek stałych. Jakby znał ktoś jakiś sposób i by się nim podzielił byłbym bardzo wdzięczny. pozdrawiam
Co to jest bdm 100 i co znaczy zgrałem już softa ? z czego zgrałeś tego softa? jaki masz kod silnika ? jakie błędy są skąd wiesz że filtr cząstek jest zły ? o ile pamiętam powinieneś mieć w tym roczniku zbiornik z płynem w bagażniku do filtra cząstek stałych . podaj namiar auta kod...
Witam wszystkich, mam auto VW Passat B6 2006r automat, z silnikiem 2.0 tdi kod silnika BMP z filtrem cząstek stałych.Kupiłem go z zatkanym filtrem, auto odpalało i chodziło tylko na wolnych obrotach, sprawdziłem Vasem i pokazało 94g zapełnienia filtra- więc stwierdziłem że go trzeba usunąć....
Witaj, czy oglądałeś dane odnośnie pracy filtra cząstek stałych??? temperatury na wlocie i wylocie różnica ciśnień zawartość osadów w filtrze??? Masz przepełniony filtr w znacznym stopniu, sterownik pewnie widzi przepełnienie powyżej 40% różnicę ciśnień ze 20mbar na biegu jałowym...
Witam Mam taki problem ze nie chce się wypalić DPF w Passacie 1.9 b6 rok 2007 byłem u trzech mechaników skasowali mnie a łączną kwotę 600 zł (o przejechanych km nie wspomne) i nie udało im się przeprowadzić procedury wypalania mimo ze takowa się zaczynała auto trochę dymiło i później...
Powiem tak , dieslem jeździć umiem i na moje potrzeby idealnie sie nadaje. Właśnie 1.4 TDI nie znam tego silnika więc on mnie zainteresował jak w praktyce. W kwestii passata to bardzo dobrze wspominam z silnikiem 1.9 TDI 90 KM - niezawodny i tani - poza rozrządem nic więcej nie wymagał...
nie masz filtra cząstek stałych jeszcze - na szczęście ;) - co do oleju jeśli wlany był np. półsyntetyk to już nie powinieneś wlać syntetyka. Tak przy okazji masz ostatniego dobrego diesla VW :)
Brak filtra cząstek stałych. Powodzenia na przeglądzie w przyszłym roku...
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę...
Witam. Mam taki mały problem ze swoim passatem b6 2.0 TDI z kodem silnika bmr. Mianowicie chodzi o to że auto po odpaleniu po chwili zaczyna kopcic na jasny niebieski kolor. Gdy go pumowalem auto miało zapchany filtr cząstek stałych. Jak się później okazało był do wymiany wiec postanowiłem...
Witam, Mam passata z 2005 roku 2.0 tdi 136 km z mokrym dpfem i świeci mi sie kontrolka świec żarowych i vag'u wychodzi błąd filtra cząstek stałych - nie ma już płynu. Stąd mój temat. Czy ktoś z Was wie dokładnie jaki płyn tam się leje i czy są jakieś zamienniki? Bo ten płyn volkswagena...
Witam. Mam problem. Posiadam Passata b6 z 2007 roku 2.0tdi, oznaczenie silnika to BMP. Zapalił mi się błąd P2015. Czujnik tłumika szmerów w kolektorze dolotowym. Wymieniłem egr, przepustnicę, został również wyczyszczony filtr cząstek stałych. Byłem u 3 mechaników i ręce się rozkładają....
Witam! Mam problem z VW passatem 2.0 tdi 170km 16V na pompowtrysku rok auta 2007r, ogólnie problem jest z dpfem auto jest w trybie awaryjnym kręci się makysmalnie do 2,5tys obrotów nie ma w ogóle mocy, rozpędzenie go do 50-60km/h stwarza wielki problem, świeci się kontorlka dpf, mryga spirala...
Są 2 typy filtrów cząstek stałych (DPF). 1szy jest to filtr który samodzielnie neutralizuje te związki chemiczne, które zatrzymał. 2gi co jakiś czas trzeba wymieniać, więc raczej masz ten 2gi typ i dlatego wywaliło ci ten komunikat.
Witam serdecznie.Nie wiem czy masz to w tym modelu ale przyczyną dostawania się ropy do oleju może zapchany filtr cząstek stałych.Jak mechanik ma małe doświadczenie z tymi silnikami to jedź do serwisu.
W sobotę byłem w serwisie VW i po nr VIN sprawdziłem porównując z książką serwisową historię auta. Teraz ma 154tkm. Przy 120tkm miał wymieniony filtr cząstek stałych. Narazie jeżdę i jest ok. W niemczech auta jeździło po autostradach na firmie. Ja obstawiam, że świruje czujnik. Jak...
Miałem podobny problem w swojej b6. Czytalem wiele forów i różnie ludzie pisalali że moze to być przeplywomierz lub np filtr cząstek stałych lub innego rodzaju uszkodzenia. A jak wiemy te części są dość drogie i nie mamy 100% pewności ze jak je wymienimy to bedzie wszystko grało. Ja zaprowadziłęm...
Moc traci przez Filtr cząstek stałych DPF jest on na pewno zużyty 150 000 km musi być wymieniony to spory wydatek DPF w Passacie B5 ???? Ciekawe......
Kolego u mnie nie ma czujnika temperatury przy turbinie, on występował chyba tylko w modelu z filtrem cząstek stałych a u mnie nie ma go.
A nie masz tam czasami filtra cząstek stałych ?
WSKAZÓWKA: Silnik musi być ZIMNY! Koła rozrządu muszą zostać zablokowane przyrządami Koła rozrządu obrócić w podłużnych otworach całkowicie w prawo. WSKAZÓWKA: Koła zębate muszą się swobodnie obracać, bez przechylania się i nadmiernych obrotów - wiadomo... Dorzucam fotki...
a masz w nim filtr cząstek stałych ?
Diagnostyka nie rzetelna. Co z filtrem cząstek stałych? Sumaryczne zapełnienie? Ilość sadzy? Częstotliwość wypalania?
Dzięki za szybką odpowiedź. Jeżeli chodzi o filtr cząstek stałych to po przejechaniu ok 40 km zapala się błąd silnika (taka spirala) i po wystąpieniu błędu i podłączeniu komputera wychodzi błąd filtra cząstek stałych. Zapomniałem to dodać w pierwszym poście. Martwią mnie te spaliny...
Witam! Może nie jestem fachowcem w dziedzinie diesli ale moja rada jest taka: Jeżeli olej jest rozcieńczany paliwem to bardzo prawdopodobne że jest uszkodzony wtryskiwacz i leje paliwem, dawka paliwa jest nieodpowiednia. Możliwe że przy montażu pompowtrysków do przewodów dostało się np ziarnko...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym,...
Witam, mam autko od 4 dni jak w temacie, jest to 105 konny silnik BLS z filtrem cząstek stałych. Silnik po przekroczeniu określonych obrotów zalicza tryb awaryjny. Wyskakuje błąd P0299 czyli niskie doładowanie. Obstawiam ze coś z turbinka. Zapalam silnik , na wolnych obrotach pracuje idealnie...
I ja powoli przymierzam się do zmiany mojego dziadziusia VW Passat B5FL Highline 1,9TDI 131qcy na Audi A6 C6 2,0TDI... Jeżdżę paskiem od ponad 5 lat (a mam już nalatane 300kkm) i nie wiem co to serwis. Jednak po doświadczeniach z firmowymi passatami B6 2,0TDI, po przeczytaniu kilku forów, po...
Witam I kopiłeś tego i40 ? Dodano po 46 Nie chcę wychwalać czczo auta ale od kiedy pamiętam byłem fanem aut niemieckich. Teraz wyśmiewam ich reklamy: technika przerostem techniki. Tak naprawdę miałem Audi od 100 przez C4 do A6, Golfy i Passaty. Dzisiaj moge powiedzieć, że jeśli...
Mowicie - mniejsze zuzycie paliwa? Jestescie pewni? Nie trzeba wierzyc w to, co pisza konstruktorzy. Dzisiaj, z komputerem pokladowym latwo sprawdzic. Np. 207 1.4HDI - 6.4l/100km (wskazanie komputera klienta), moja 205 1.8D, 500 000km na liczniku - 4.9l/100km srednio na okolo 10000 km przebiegu. Dlatego,...
W czasie normalnej eksploatacji pojazdów spalinowych korzystamy z momentu obrotowego silnika - przyspieszenie podczas ruszania, natomiast moc to generalnie mozliwość uzyskiwania prędkości maksymalnej większej lub mniejszej. Trochę zgeneralizowane, ale proszę już nie poruszać tego tematu, bo...
Panowie czytaliście opinie np.o passacie królu lawet.Nowoczesne diesle to kombinacja elektroniki z mechaniką począwszy od dwu masowych kół zamachowych po horrendalnie drogie filtry cząstek stałych.O turbo sprężarkach nie wspomnę bez właściwej obsługi 100 tysięcy km i regeneracja.
O ile kojarzę, wszystkie podane przez ciebie auta mają zasilanie typu Common Rail, co oznacza ich dużą wrażliwość na kiepskie paliwo. Nie wiem jak z filtrem cząstek stałych, nie wnikałem tak dalece w ich konstrukcję, ale nie zdziwiłbym się, gdyby jednak był w każdym z tych silników. Jeśli...
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy...
Jeżeli na nieduże trasy to raczej benzyna. Ewentualnie z instalacja gazową. Diesle produkowane po 2000 roku to niewypał. Mają nietrwałe wtryskiwacze, filtry cząstek stałych, turbosprężarki (ogólnie są bardzo kosztowne w serwisowaniu). Do Fordów są tanie części, więc mondeo powinien...
...Bliżej określone ilości pyłów - sprawność elektrofiltrów wynosi 99,9%. Tak, masz racje. Ale jest to sprawność teoretyczna, istniejąca jedynie na papierze. W rzeczywistości niemożliwa do uzyskania. Musiał by być spalany cały czas idealnie taki sam węgiel. A tego, z samej natury...