Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
Wymień filtr paliwa i zobacz, sprawdź przewody dochodzące do filtra paliwa
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
A filtr paliwa kiedy zmieniany? Można by założyć przezroczyste węże od filtra na silnik . Tak by można było zobaczyć czy nie brakuje mu paliwa (latają bąble).
Mam problem z elegantem, ciągle zapowietrza mi się filtr paliwa, U ciebie wygląda to na niewydolność zasilania paliwem. Jakby pompa nie dawała rady. Może gaźnik blokuje dopływ? Miałem dwa maluchy i w filtrach bywały bąble powietrza. Nie powodowało to zakłóceń w pracy silnika.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
A masz tam jakiś przezroczysty przewód żeby zobaczyć czy bąble idą. ?? Możesz odpiąć przewody z filtra i próbować dmuchnąć w stronę baku. Może smok gdzieś przytkany. Tylko otwórz sobie korek z baku. Dodano po 1 Ewentualnie może być jeszcze zaworek na filtrze uszkodzony.. ten plastikowy...
po pierwsze sprawć świece żarowe, następnie wymień filtr paliwa i sprawć czy się niezapowietrza (czy nieidą bąble powietrza w przewodach paliwowycz) a silnika masz opla czy isuzu ??
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
Paliwo w przewodach jest kiedy zaczynasz kręcić ? Kiedy kręcisz idą bąble powietrza ? Jeżeli tak - do sprawdzenia szczelność połączeń przewodów paliwa przy filtrze a zwłaszcza uszczelka (o-ring) na wtyczce podgrzewacza. Następnie VAG`a i sprawdzić kąt wtrysku oraz kondycję wtryskiwaczy oraz zapoznać się z tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Filtr ma 5 miesięcy. Powietrze jest w układzie ciagłe bąble. A dawka paliwa jest ok 3.6 . autko lata świetnie nie kopci nie szarpie .problem tylko z dłuższym postojem.auto gdy odstoji swoje to kręcąc silnikiem oddaje odglosy łapania tak jak zabraknie paliwa z kazda sek jes co raz lepiej az odpali. Nie pomaga odpięty czujnik temp.ewidetnie brak paliwa...
Bo jest to pompa niskociśnieniowa (max 1bar) i jej zadaniem jest podanie paliwa do filtra. Z filtra pompa tandem zasysa sama (pod lekkim ciśnieniem ale wstanie zassać sama) paliwo by podbić ciśnienie do wymaganego na pompwtryski by mogły się napełnić prawidłowo w fazie zasysania paliwa ( od 2 do 8 bar). Pompa tandem jest napędzana z wałka rozrządu (prędkość...
Było grzebane w sterowniku? Jeśli już -to nie przy mnie, ale nie sądzę świece po odpięciu czujnika grzeją Odnośnie tych bombli powietrza to oczywiście warto dociągnąć opaski na filtrze paliwa Ten filtr faktycznie wymieniali w marcu profilaktycznie i zamiast zaprasowanych końcówek założyli opaski. Dociągnąłem -bąble powietrza znikły Usłyszałem dziś...
Reflektor i zajrzeć do zbiornika - może na dnie jest sporo syfu a niedawny serwis to tylko przypadkowy zbieg okoliczności. Albo... coś sknocili przy montażu nowych filtrów paliwa (podwinęła się jakaś uszczelka, lub też wada materiałowa) i zasysa sobie powietrze sprawiając iż paliwo cofa się z układu do zbiornika - a że ten pusty no to potem długo trwa...
Już ci kilka osób pisało , poluzuj po kolei przewody paliwowe na wtryskiwaczach , pozapinaj te wtyczki , kręć rozrusznikiem bez żadnego plaka. Filtr paliwa i przewód zasilający oczywiście pełne. Jeśli buduje ciśnienie to musi zapalić. Jak już odpalisz , auto pochodzi przez chwile i przerzuci jeszcze ewentualne bąble powietrza to ciśnienie na szynie...
witam. octavia 1.9 tdi AGR 1999r. Problem wygląda następująco: przy porannym paleniu (temperatura np -2) auto ciężko pali tzn. silnik nie łapie równo, trzęsie go, palenie nie trwa długo bo jakieś 2, 3s, (widać niewielkie ilości siwego dymu ale zawsze tak miał w zimie w lecie już nie) później jest już ok przez cały dzień. Świece pomierzyłem, oporność...
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Zawór powrtony sprawny jednak samochód ciągle nie odpala. Do odpowietrzania zakupiłem pompkę podciśnienia. Odpowietrzając przelałem ok. 3,5 l paliwa i jeśli odpowietrzam podciśnieniem -0,5 bar to bąble przestały lecieć, przy zwiększeniu podciśnienia podczas odpowietrzania do -0,7 bar zaczyna zaciągać paliwo z powietrzem. W przewodzie przed filtrem wogóle...
Ustaw kąt wyprzedzenia wtrysku na wartość 49-51 w 000 w trybie BS, EGR daje prawidłowe odczyty ale falowanie obrotów widać w grupie 001 statycznej - skaczą obroty i dawka paliwa. Jeśli filtr paliwa nie był wymieniany dawno to wskazane jest to zrobić a i przy okazji sprawdź czy widać bąble powietrza w przezroczystym wężyku paliwowym. Zloguj potem ponownie...
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
Witam, a sprawdzałeś czy się układ lekko nie zapowietrzył po przejechaniu tych pierwszych 300km? Sprawdź kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Może on jest lekko przytkany? Ja mam Octavie z 2000 TDI (inne auto, ale może przyczyna podobna) i od filtru paliwa do silnika lecą przeźroczyste rurki. Niestety jak mi się zapowietrzył, to nie miałem tyle szczęścia...
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
Regulacja dawki w pompie . Z powodu kiepskiego paliwa pompa wtryskowa w środku koroduje no i masz efekt typowy dla EDC LUCAS 220D.Zobacz ewentualnie czy w filtrze paliwa nie zbiera się bąbel powietrza i przy starcie nie zostaje zassany do pompy dając bardzo podobny efekt.
Za pomocą przezroczystych wężyków wykryłem nieszczelność obudowy filtra paliwa. Dla pewności podstawiłem drugi uniwersalny. Paliwo nie zeszło, samochód odpalił. Trzy i pół stówy za nową oryginalną obudowę, zamontowałem. Następnego dnia ok. Upłynęły dwa dni i znowu powietrze. Po wpięciu przezroczystych rurek sytuacja identyczna. Zarówno objętość jak...
Pompa podaje paliwo zawsze w nadmiarze, ale jeżeli w paliwie są bąble powietrza to brakuje go do ciągłości strumienia i silnik nie dostaje go w tych "bąblowych" momentach. Wszędzie tam, gdzie są ciecze, nie może byc powietrza. Może być również tak, że pompa nie podaje ciągle paliwa, bo na początku drogi paliwa, czyli w zbiorniku, coś zatyka wężyk, śmieci...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
a czy przed wymianą filtra paliwa odpalał dobrze, może cofa sie paliwo. Sprawdź czy są bąble powietrza w przezroczystej rurce co idzie z filtra do pompy
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Były jakieś opilki metalu w filtrze paliwa? Wyjmij czujnik ciśnienia z pompy cr, zobacz czy nie ma opilków metalu, czy nie ma powietrza w przewodach. Sprawdź zawór na szynie czy nie przelewa przy rozruchu. Wypadało by też sprawdzić, jakie ciśnienie widzi komputer na szynie jak nie chce zapalic Opiłków w filtrze troszkę było ale to tak w normie. Własnie...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Witam. Mam problem z moim maluszkiem. Mianowicie po odpaleniu łapie lewe powietrze z baku. Bąble powietrza są bardzo duże, w rurce widać nawet do 3-4cm powietrza i tyle samo paliwa, tak na zmianę. Zaczął ssać powietrze z baku po tym, jak wymieniłem rurkę z filtra do pompki (z niej powietrze łapał przed tym). Benzyny jest około pół baku, pompka sprawna,...
Witam Panowie! Gdybym był na miejscu mechanika, to sprawdziłbym po kolei. 1. Świece żarowe 2. Czy układ się zapowietrza (dac krótki przezroczysty wężyk przed zasilaniem pompy, jeżeli będą bąble, no to wiadomo) 3. Ustawienia rozrządu 4. Podłączyłbym komputer Jeżeli nic by nie wyszło to wtedy bym się zastanawiał co jest nie tak jak wspomniałem: - świece...
Sprawdzany był. Po założeniu turbiny nie skręcany był wydech z turbo i podczas jazdy to samo. Dodam że podczas dodania gazu na postoju widać bąble powietrza w przewodzie paliwowym od filtra paliwa do pompy.
Witam, Auto podczas długiej podroży ok 500 km przy przyspieszeniu podczas pokonywanie wzniesienia zgasło i zaczęło migać symbol silnika z napisem w środku "STOP" , na luzie dojechałem do najbliższej zatoczki. Nie chciało odpalić, migała kontrolka silnika a w środku piktogramu napis "stop". Paliwa w zbiorniku na jakieś 200 km według wskazania komputera...
Witam wszystkich. Mam problem z pompą paliwa. Od jakiegoś czasu zaczęła hałasować jak na zapożyczonym filmiku pod linkiem poniżej. [url=http://www.youtube.com/watch?v=3uay... Najprawdopodobniej przyczyną tych dzięków jest powietrze w pompie. Coś mnie wczoraj wzięło i spędziłem trochę czasu przy samochodzie. Okazało się że odpływ...
Na powrocie paliwa przy smoku nie masz bąbli powietrza?? Pozdrawiam WIMM
Wtam, Sam znalazles problem. Nieszczelnosc filtra paliwa. Pozdrawiam, Georges Po wyjęciu obudowy sprawdziłem szczelność obudowy - OK . Dla pewności wymieniłem oring pod puszką. Bąble powietrza jednak ciągle wychodzą z filtra przy pompowaniu reczną pompką. Przy dłuższym pompowaniu widze jak termostatu 'płacze' paliwem... Czy to może być wystarczające...
Witam Mam podobny problem z silnikiem ASV ale w Seat Ibiza. Nie mam zielonego pojęcia o logach więc jak tylko coś takiego uzyskam to wrzucę na posta. Mam nadzieję, że nie zostanę wyśmiany i opryskliwie potraktowany. Dopiero się uczę. Praktycznie od wymiany rozrządu dzieją się dziwne rzeczy. Najpierw rozerwało mi przewód od cieczy chłodzącej wychodzący...
Dzisiaj jeszcze zauważyłem że jak się da w gaz to po puszczeniu gazu jak obroty schodzą to w przewodzie paliwa od filtra do pompy wtryskowej widać bąble powietrza. Jak te bąble mniej więcej na oko wpadają do pompy wtryskowej to silnik dostaje pojedynczej czkawki. na wolnych po uspokojeniu nie widać bąbli.
Witam. Jako że zima zbliża się... Mam kilka pytań: Czujnik temperatury i podgrzewacz są połączane szeregowo -to wiem, -przy jakiej temperaturze załącza się podgrzewanie paliwa w tej podstawie? (przy 0°C jest przerwa, a nie chcę na próżno demontować i wkładać do zamrażarki) -czy oporność grzałki (podgrzewacza) rzędu 44Ω jest OK? Przy porannym rozruchu...
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Więc po długiej przerwie - zbiornik przejrzałem - w środku bez syfu, wszystko wygląda bardzo ładnie. Przewód od filtra do baku też oblukałem i nie widać żadnych problemów... Ręce opadają - nie wiem gdzie szukać - chyba zostaje pompa paliwa... Cały czas leci taka "piana" z baku do filtra, a później z filtra do pompy bąbel co parę sekund... Pozdrawiam...
Świece nowe kąt wtrysku nie wiem , ale jak postoi kilka godzin to w wężu z zbiornika do filtra widać bąbel powietrza - dlatego zastanawiam się czy się paliwo nie cofa przypadkiem
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Typowy objaw bąbli w układzie paliwowym (nieszczelność ). Dwa w 1.6 Hdi rzadko kto pamięta o wymianie filtra paliwa. Komputer wtedy tylko pokaże dziwne skaczące korekty.
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
POmpy tak mają, więc zostaw ją w rzece. Nie wchodzi w rachubę, system zbudowany dla mamy, a pompa ważny z 15 kg i rozłożenie jej jest kłopotliwe.. Sugerować to może nieszczelność między lustrem wody a stroną ssawną pompy. wania659 napisał: Układ szczelny raczej ponieważ wszystko robiłem na opaski zaciskowe.. Do momentu w którym sprawności ne sprawdzisz...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
Sprawdź trzy rzeczy. 1 czy paliwo ci się nie cofa po dłuższym postoju i czy nie idą bąble podczas pracy 2 czy wtryski nie leją (to obstawiam) albo wyciągając i dając do sprawdzenia albo się przejedz za swoim autkiem i sprawdź czy nie przydymia jak mu wciskasz na SIWO 3 ciśnienie sprężania
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
Kolego, a powiem Ci, ze kilka dni temu jak pompowałem gruszką, to taki duzy bąbel krążył po przewodzie.Odkręciłem odpowietrzacz na obudowie filtra paliwa i chyba ulecial. Powątpiewam troche ze pompa wysokiego siadla, bo webasto(dokładane, niefabryczne) tez mi się dławi, a przeciez ono nie jest zasilane tą samą pompą, tylko chyba jakąś własną, nie? Moge...
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
to prawda, lepiej nie wkładać łapek jeśli nie jesteś pewien, suma sumarum taniej jest podjechać do dobrego warsztatu. Wycieku paliwa nie musi być, wystarczy pęknięty lekko przelew i już się będzie cofać z filtra, a w wężykach pojawią się bąble powietrza
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
Nie równa praca silnika i dym zaraz po rozruchu to raczej problem zasilaniem pompek paliwem. Bąble powietrza powodują takie cuda. Pierwsze założyłbym przezroczyste węże paliwowe do pompy tandem by zobaczyć czy paliwo nie spływa do filtra i czy z powrotu pompy tandem nie leci powietrze. Jak się zachowują Bip-y i korekty podczas rozruchu i zaraz po nim?...
Address 01 ----------------------------------------... Controller: 4B0 907 401 E Component: 2.5l/4VT EDC G00AG D41 Coding: 01001 Shop #: WSC 02326 1 Fault Found: 01442 - Misfire due to Lack of Fuel 35-00 - - Readiness: N/A dodam ze podczas pierwszego skanowania byl blad czujnika temperatury, oraz świecą sie swiece żarowe Co do czujnika...
Witam Z góry przepraszam za niefachowość ale gdybym był fachowcem to bym naprawił. MOŻE. Ale do brzegu: Mam już dość eksperymentowania. Zatankowałem 10L, razem w baku pewnie z 16L było, zrobiłem może 6km i nagle się zadławił podjeżdżając pod lekką górę. Od tamtej pory stoi i kwitnie pod oknami. Już 6 tygodni. Nie mam kiedy ale jak mam chwilę to grzebię....
Witam serdecznie szukam wszędzie rozwiązania na mój problem z Renault Scenic I lift 1.9dTi 98KM silnik F9Q 736 rok 2000r. Pompa wtryskowa R803. Samochód nabyłem nie dawno wymieniłem z nim Zaczynając od oleju, rozrządu z pompą wody, czujnika temperatury, zaczęło robić się chłodniej i zaczął kręcić gorzej to wymieniłem świece żarowe były wszystkie przepalone,...
Silnik na pompowtryskach ma dwie pompy jedna w baku tylko by podać paliwo do filtra i druga tzw tandem pompa czyli pompa vacum i pompa paliwa w jednym zamontowana na kancu wałka. Pompa ta wytwarza cisnienie potrzebne do szybkiego napełnienia pompowtryskiwaczy. Na wolnych cisnienie powinno być ok 2 min 1.5 bara a przy 2000 ok 8 bar. Przyczyn niskiego...
Wszystko zostało odpowietrzone, pompa, wtryski, filtry. Jak poluzujesz nakrętki przewodów na wtryskiwaczach to przy próbie rozruchu wypływa czyste paliwo, bez bąbli powietrza ? Na wszystkich wtryskiwaczach ? Próbowałem odpalać go na samostarcie ale efekt taki sam. Dolot drożny ? Zawory ustawione, rozrządu nikt nie poprzestawiał itp. ?
szklanki wymienione, wałek nie, blokad brak, wtryski mają być jutro układ paliwowy: pompka el za filtrem paliwa około 0,8 bara, pompa na silniku na jałowym około 5 bar, na wyższych dochodzi do 10 max wiec tutaj wszystko wygląda dobrze, powrotem bąbli nie ma czyli sprawdzanie pompowtrysków to loteria?
Wydaje mi się że bąbel powietrza gdzieś w układzie. Mi pomogło kiedyś auto na linkę, piąty bieg i wycieczka po wsi :)
czujnik wymieniony bledow niema zadnych,rano juz nietrzeba tak krecic i krecic pali lepiej.chociaz chyba jeszcze filtr trzeba jednak nowy zalozyc mimo ze ten niejest stary bo babel powietrza dalej jest w wezu i jakby czasem brakowalo paliwa jak sie dociaga przy przyspieszaniu
Odkręc gaźnik od cylindra i puść paliwo patrz czy się nie wylewa, plywak wrzuć do gorącej wody patrz czy nie lecą bąble powietrza. Aha sprawdź filtr powietrza, czy nie zatkany jakąś szmatą, najlepiej ściąg gumkę miedzy gaźnikiem a obudową filtra i przejedź się.
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi, do tego luźno puszczona rurka od miarki oleju :(. Co kilkadziesiąt...
Witam Mam problem z w/w autem (w168 170cdi rocznik 2000). A mianowicie auto po nocnym lub kilkugodzinnym postoju odpala bez problemu, lecz pochodzi z 15 sekund i gaśnie samo z siebie. Nie ma problemu z odpaleniem, pali od 3,4 obrotu wału. Taka kulawa praca( tak jakby nieregularne obroty biegu jałowego i bardzo łatwo się zdławia na dole obrotów(ruszanie...
Filtr jest umieszczony przed pompką, a w przewodach są bąble powietrza. Dzisiaj jeszcze raz dogłębnie wyczyściłem gaźnik mój wniosek jest taki że paliwo nie płynie przez gaźnik tak jak powinno. Dystans/uszczelka na której jest osadzony gaźnik jest suchy w środku. Jutro będę się bawił dalej, może akurat dojdę do przyczyny tego problemu.
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
http://obrazki.elektroda.pl/4939320400_1... Witam posiadam od niedawna Peugeota 307 Silnik 2.0 HDi 90KM Mam dość spory i uciążliwy kłopot, mianowicie zapowietrzający się układ paliwowy. Auto rano odpali jak nie za pierwszym to za drugim razem, jednak jak już go zgaszę narasta problem. Samochodu nie da się odpalić, przez przewody idące...
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem z odpalaniem mojego Seata Arosa 1.4 TDI (AMF). Problem pojawia się, gdy samochód postoi kilka-kilkanaście godzin. Nie ważne jaka jest temperatura na zewnątrz. Żeby odpalił trzeba 5-10s kręcić. Przychodzę rano, kręcę kilka sekund, auto odpala, po czym od razu wyłączam silnik i każde następne uruchomienie...
Tu akurat wersja TD nie ma zapewne nic do rzeczy (mam takiego samego rarytasa jako tani d...wóz żony- silnik rewelacja, reszta się już sypie niestety). Zwykłe wersje 1,6 też miałem. Problem falujących obrotów też mnie dopadał, powód- nieszczelny układ zasilania paliwem. Przyjrzyj się dobrze przezroczystemu odcinkowi przewodu paliwa, czy przypadkiem...
Witam, tak jak w temacie: OPEL Astra H 1.7 CDTI Z17DTL 80 km. Problemem jest odpalenie auta niezależnie od temperatury silnika. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Usterka powstała z dnia na dzień. Przed sporadycznie gdy auto stało 2-3 dni miałem problem z odpaleniem. Teraz w ogóle nie odpala, rozrusznik kręci. Odpala po 10 sekundowym kręceniu rozrusznikiem...
Wymienić jeden z nich - główny doprowadzający paliwo z filtra do silnika na przeźroczysty na ten czas i po dłuższym postoju odpalać auto we dwóch. Jeden kręci rozrusznikiem a drugi obserwuje przewód czy jest w nim paliwo czy też nie lub czy nie idą bąble powietrza. Dużo bąbli wraz z paliwem: efekt taki sam jakby tego paliwa w ogóle nie było..
Witam. Od jakiegoś miesiąca auto ( seat leon 1.9 tdi 110 km, asv ) lekko szarpie przy rozpędzaniu gł. na 234 biegu przy obrotach w granicach 2000, na poczatku nie zawsze to wystepowalo ale ostatnio coraz czesciej, kiedy samochod sie dobrze rozgrzeje szarpanie z reguly ustepuje. Zastanawiam sie czy nie termostat bo wskaznik temp. wariuje- czasem pokazuje...
Witam. Może ktoś podpowie gdzie szukać problemu z moim TDI, czy to może pompa, a może kompresja już licha ?? Zaczeło się dziać tak od jakiegoś dłuższego czasu, może od miesiąca i z każdym dniem jest coraz gorzej. Jak jest silnik zimny to podgrzewają go świece i jakoś tam odpala, może nie za pięknie, ale uruchamia się. Zagrzeje się, cały czas pracuje...
Witam wszystkich, Piła w spadku z historią. Używana niekomercyjnie. Objawy pacjenta: 1.Trudno kręcić - pewnie przez zalanie, czasami jest ok. 2.Jak już odpali to chodzi, nie dławi się, pracuje miarowo, da się nią ciąć. Reaguje na regulację śrubami - choć raczej opornie, jak na seniorkę przystało. Diagnostyka: 1.Filtr paliwa nie nowy, ale czysty. Mniejszej...
bąble powietrza bąble wodą filtr accord filtr paliwa
silnik krokowy przepustnica animacja muzyki ue32eh4000 zasilacz
tecumseh zdjęcie tecumseh zdjęcie
Słabe i żółte światła w Nissan Note po wymianie żarówek Kąt wtrysku dla silnika VW LT AHD 2.5 TDI