to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Wyjmij smok w zbiorniku o oczyść
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Od spodu nie dojdziesz od lewego koła za daleko, bez demontażu obudowy filtra powietrza i pozdzieranych rąk nic nie osiągniesz.
źle założony filtr i ciągnie "lewe" powietrze.
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Ostatnio męczyłem się tak z Mitsubishi 2.5 did. Układ taki sam bez pompy elektrycznej w baku. Ssawka na powrót paliwa z układu wtryskowego, pompowanie pompką na filtrze i plak. Po minucie dopiero zaczął pracować samodzielnie.
Auto jeździ już ok. 20 dni i wygląda na to że usterka jest usunięta. Wymieniłem świece żarowe na japońskie NGK a były najtańsze Maxgeary (przepalone a pół roku wcześniej zmieniane) i filtr paliwa. Z tego co jest wyżej napisane wynika że trzeba po prostu robić podstawowe obsługi i nie kupować najtańszych części.
Jak to toyota to ręczna pompką na filtrze paliwa. Pompujesz aż stwardnieje i kręcisz z drugą osobą cały czas pompując. W ostateczności zobacz mój dzisiejszy post o Toyota Corolla Verso
Witam, problem Toyota Corolla Verso 2.0 D4D 2004 r. nie odpala. Filtry wymienione, wtryski i pompa zregenerowane, czujnik na listwie wymieniony (lepiej zapala i gaśnie na starym niż na nowym). Komputer nie widzi żadnych błędów, a pompa podaje 3 razy więcej paliwa, niż ma podawać. Mechanik mówi, że to może komputer pokładowy. Proszę o pomoc, zanim mechanik...
Zasil paliwem z kanisterka pomijając filtr i odłącz rurkę którą wraca paliwo do zbiornika wprowadź ją do w.w. kanisterka i obserwuj czy w chwili spadku ciśnienia na powrocie nie wywala paliwa.
Dzięki za podjęcie tematu. Co do różnicy ciśnień to wiem, że im jest większa tym bardziej zapchany DPF. Jestem ciekaw czy czasem nie jest uszkodzony czujnik różnicy ciśnień , czy te wartości napięć są prawidłowe, w stanie 0 obr/min na różnych forach podają że powinna być mniej więcej połowa napięcia wejściowego czyli ok. 2,5 V. Ponadto auto zostało...
Witam, czy ktoś posiada schemat elektryki Toyoty Corolli Verso II F10 (2004-2009) silnik 2.0 D4D 1CD-FTV? Kupiłem jakiś trefny egzemplarz i są z nim ciągłe problemy. Czasem nie odpala na ciepłym, czasem na zimnym, bierze prąd na uśpieniu rzędu 0,78 Ah. Odnalazłem dziwną przeróbkę w zasilaniu ECU, ktoś zmostkował lutując dwa najgrubsze kable (żółty z...
Sprawdzić jeszcze raz filtr paliwa. Czy coś się na nim nie osadza (a jeśli to konkretnie co). Po za tym spróbuj zmienić stację paliw jeśli tankujesz w tym samym miejscu. Przerabiałem raz temat "plagi paliwowej" i powiem, że stacji paliw tej sieci bym nie podejrzewał o oszustwo na stężeniu paliwa (nazwy nie podaję). I tyle. Pozdr
Dokladnie. Sprawdził parametry wtryskiwaczy i stwierdził, że nie ma co ruszać bo działają jak u nowego. A ta Pompa wstępna czyli elektryczna w zbiorniku? Będę potem na garażu to przyjrzę się jeszcze. A Filtr paliwa wymieniony na nowy. Poprawiłem pisownię. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których...
Cześć Wojtek, Możesz mieć słabej jakości paliwo i porobiły się "korki" tzn. pozamarzało w przewodach. Spróbuj może podgrzać filtr paliwa. Druga sprawa, to może świece żarowe nie działają poprawnie albo w ogóle. Zakładam, że akumulator masz sprawny, tzn. kręci ale nie odpala. Spróbuj podgrzać parę razy świece np. 3 razy i wtedy dopiero kręć rozrusznikiem....
Witam. W toyocie mojej byłej szefowej a dokładnien w land cruiser D4D w automacie był podobny problem. Jak zimny silnik to odpalała ale czasami z trudem, a jak ciepły to niejednokrotnie nie było szans na odpalenie. Po odstawieniu do servisu najpierw wyjęto zbiornik majacnadzieję że jest syf na dnie nie pomogło, jak równiez wymiana filtrów itd nie pomogła....
Zaczęło się jesienią zeszłego roku. Po zatrzymaniu np. na czerwonym świetle silnik gasł. Odpalałem i jechałem dalej. Pomogła wymiana filtra paliwa. Miesiąc temu pojawił się identyczny problem - znów zmieniłem filtr - jednak tym razem nie pomogło. Pomierzony "wzdłuż i wszerz": wtryskiwacze, ciśnienia itd wszystko w normie. Zauważyłem tylko jedną regułę....
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Witam. No to czeka cię troszkę wydatków. No to od początku demontaż pompy i wtryskiwaczy, oddać je znów do regeneracji oddanie samej pompy już nic nie da, oczywiście wymiana filtra i w najlepszym wypadku czyszczenie całego układu spuszczenie starego paliwa wymycie zbiornika o ile się da jak nie to inny wypłukanie przewodów paliwowych, i zalanie nowym...
verso corolla corolla verso filtr paliwa corolla
ustawić rozrząd skoda octavia mitsubishi falownik instrukcja scania
weintek symulator weintek symulator
Brak kontaktu w nowym wyłączniku - co sprawdzić? Błąd wirnika w Nissan Micra K12 - jak naprawić?