Zacznij od dokładnego czyszczenia gaźnika. Do tego sprawdź stan filtra paliwa wkręcanego w zbiornik paliwa (wystający króciec ze zbiornika na który założony jest przewód paliwa). Filtr powietrza i świeca w jakim stanie ?
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Możliwe że jest zanieczyszczony gaźnik, filtr paliwa lub zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Filtr znajduje się w komorze silnika, na grodzi, wystarczy otworzyć maskę.
Sprawdź kolego: - czy czujnik temperatury jest sprawny (może chłodzi się silnik od momentu odpalenia) - czy wszystkie podciśnienia są szczelne Co do spalania to może być wysokie właśnie przez długi czas nagrzewania silnika. - kiedy wymieniałeś filtr paliwa znajdujący się przy zbiorniku paliwa? Pokaż mi tam filtr przy zbiorniku paliwa i powiedz, co...
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
Pompa elektryczna w zbiorniku powinna pompować paliwa do komory silnika. Powinno być ją słychać przy przekręceniu kluczyka. zdejmij przewód paliwowy zasilający filtr paliwa i podłącz go do bańki i sprawdź czy się napełni po przekręceniu zapłonu lub po próbie uruchomienia silnika
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Sprawdź czy w iglicy zaworka komory pływakowej nie zaciera się zaokrąglona końcówka- to jedna z możliwych przyczyn, jeśli tak, spróbuj ją rozruszać obracając chwyciwszy pęsetą (powinien płynnie i bez zacięć chować się i wysuwać po ustąpieniu nacisku. Moto jest nienowe, więc możliwe jest że zbiornik paliwa koroduje wewnątrz- zamontuj filtr paliwa jeśli...
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Gaźnik wydaje się też ok, skoro po odpaleniu już jest ok to błędne założenie. Gaźnik potrafi na wiele sposobów dać o sobie znać. Kilka pomysłów, co sprawdzić: - czy paliwo nie przedostaje się do oleju (na węch i poziom oleju)? - czy zawór pływaka jest szczelny, a pływak nie jest dziurawy? - czy wszystkie dysze w gaźniku są drożne, a gaźnik czysty?...
To jest właśnie ten filtr od paliwa, kolega wyżej chyba nie zna się za bardzo na motoryzacji, pracuję w sklepie motoryzacyjnym i mogę potwierdzić że filtr na zdjęciu wyżej jest filtrem OD PALIWA! A gdzie się znajduje, u mnie jest po prawej stronie zbiornika jak się wchodzi pod auto od tyłu :D . Pozdrawiam
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Ups, wydawało mi się że koło ssania jest pompka, tak jak u mnie. Przejrzałem zdjęcia dokładniej i się okazuje, że u ciebie nie ma pompki tylko śrubka. Zobacz pierwsze zdjęcie w moim temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Mogę jeszcze zasugerować sprawdzenie czy u ciebie jest zawór odpowietrzania (dokładniej wyrównywania...
Wszystkie świece mają ten sam kolor . Spalanie wygląda na dobre . Nie są czarne , zalane itd . Suche o kolorze brązowawym . Po za tym świece założyłem nówki . Oryginały takie jak w fabryce . Zbiornik paliwa wyczyściłem do sucha , zmieniłem przewód paliwowy na nowy , zalałem świeżym paliwem . Mam na układzie paliwowym filtr ze wskaźnikiem wody w paliwie...
Często w agregatach (małych) występuje problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak już sprawdzisz czy jest iskra , Przeczysz sam sobie, bo czujnik oleju odcina zapłon. Dzięki o wielki Guru Mam 6 takich agregatów, 2 mają po 15 lat i tysiące mh na liczniku wiem co piszę . Serwisuje je od lat . Gdy już nic nie pomagało bo nie chciały palić to zawsze pomagało...
Ja w swoim B&S 550E miałem problem ale z odpaleniem na zimno i falowaniem obrotów jak już załapał. Musiałem pompować paliwo i szarpać - łapała i gasła i tak ze 20 minut. Zdjąłem górną pokrywę z szarpakiem, zbiornik paliwa, obudowę filtra powietrza, gaźnik (rozebrałem cały) i wszystko wrzuciłem do gorącej wody z płynem do mycia naczyń. W międzyczasie...
Odpala trochę ciężej, ale to loteria, bo czasami za pierwszym razem i pracuje ładnie, dopiero po dołączaniu noża zaczyna się dławić silnik, zbiornik czysty, paliwo świeże, olej i filtr nowe
zdejmij filtr powietrza z gaźnika i psiknij plakiem w gaźnik i szarpnij parę razy, jak na chwile zapali to masz problem z gaźnikiem, jak nic się nie odezwie to problem z zapłonem (cewka lub świeca) jak z cewki spadnie ten cienki przewód (gaszenia) to będzie normalnie odpalać i pracować, zresztą można go samemu zdjąć i wtedy spróbować odpalić, ten przewód...
Byłem dzisiaj w trasie civiciem i sprawdziłem jak działa rzeczywiście włącza się po długim postoju ale prawie go nie słychać. I myśląc o twoim civicu , pisałeś że jak ściągniesz wąż to wtedy jest cicho więc zawór może być ok a coś dzieje się z układem wietrzenia zbiornika ! Sprawdzałeś może kiedy zaczyna stukać i odkręcisz korek paliwa to jest inny...
witam pierwsza sprawa kolega bartek125 mogl miec na mysli czujnik polozenia przepustnicy, ale niewiem co do tego mialby silnik krokowy tym bardziej ze w hani o ktorej jest temat niema silnika krokowego, druga sprawa peter82 mowisz o sondzie lambda jestem raczej pewny ze komputer o uszkodzeniu sondy lambda zasygnalizowal by to tą dioda samodiagnostyki...
Dobry generator a AVR jak Honda EU10i, czy EU20i, ma niewielkie wachania, oraz całkiem ładny przebieg na wyjściu. https://www.ar15.com/forums/Outdoors/Gen... Dodatkowo obecne generatory są oszczędniejsze w paliwo, oraz (zwłaszcza EU10i) cichsze. Co też trzeba liczyć za plus, bo nie...
Przewodem powrotu z filtra lub listwy paliwowej. Odpalasz i leci do bańki. Po turecku farmer w zbiornik 😀
W zbiorniku masz też filtr siatkowy. Dmuchnięcie powietrzem może udrożnić wężyk.
Oryginalnie w tym modelu Webasto było montowane z pompą paliwa i dorabiane były przewody paliwowe do zbiornika. Thermo Top C Aha no i jasne. Będzie dużo babrania, albo coś wymyślę. A ten zbiornik to jeden jest filtrem paliwa, a drugi filtrem oparów paliwa.
Witam, własnie ja mam civic i tak samo jak u Ciebie szarpie przy zmianie biegów, troche muli, tez tak samo wymienialem czujniki i nic nie pomogło, mysle ze napewno cos z ukladem paliwowym, mysle ze pompa za małe cisnienie daje, jak dobra pompa dobra to napewno ma małe przepustowosc w przewodzie idziace z zbiornika do filtra paliwa a potem do wtryskiwacza,...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Ale może być typowy syntetyk samochodowy? Mam sporo takich resztówek. Silnik odpala ładnie nawet na zimnie, nie stuka, nie kopci, jest silny. Ma pękniętą plastikową obudowę filtra powietrza i spawane osłony tłumika i wgięty zbiornik paliwa. Zastanawiam się także nad wymianą tych elementów- jeśli ktoś miałby na zbyciu takowe to proszę o info.
Witam. Problem tkwi w kosiarce Mac Allister z silnikiem Honda GCV 190. Normalnie kosiła trawę (w sensie ,że z odpowiednimi obrotami silnika ). Podczas koszenia,gdy byłem w ostatnich 10 minutach pracy zgasiłem ją,bo orientacyjnie wiedziałem,że już po woli kończy się paliwo. Zatankowałem ją z tego samego kanistra z którego była tankowana przed pracą czyli...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Ja zaś polecam silniki 4-suwowe od agregatów z poziomym wałem.Choćby GX100 (oryg honda lub tańszy klon) nadaje się idealnie po usunięciu szarpaka zbiornika paliwa i oryg obudowy filtra powietrza otrzymujemy mały (naprawdę nieduże wymiary) zwarty napęd.Nawet silnik o poj 160CCM można władować do roweru waga silnika nie przekracza 10-11kg dla porównania...
filtr paliwa zbiorniku filtr paliwa zbiorniku skuter scenic filtr paliwa zbiorniku
temperatura płyta grzejny zapach suszarki cieknie pralki
router speedbox schemat elektryczny jumper
Kosz górny do zmywarki Whirlpool ADG 9836 - dostępność i zamienniki Napięcie na pin VIN w Arduino MEGA: 7-12 V