Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
a rozpadający się filtr paliwa ? potrafi zapchać wtryskiwacz
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
coś na układzie paliwo-powietrznym , może pompka paliwa zasyfiona albo filtr paliwa zapchany lub lewe powietrze
Ale jest zima i do brze ci podpowiadają , może masz letnie paliwo ?? I doszło do zapchania filtrów . Zobacz czy chociaż podaje pompka . Spróbuj go odpowietrzyć . Zobacz czy leci paliwo ??
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Wamatorskich warunkach nie do zrobienia, najpewniej na lampę stroboskopową.Przedtem należy sprawdzić wtryskiwacze. Silnik będzie się też mulił jeżeli filtr paliwa zapchany.
witam, objaw wskazuje na nieszczelnosc w ukladzie zasilania paliwem, zapchany filtr powietrza lub paliwa, pozdrawiam Zdzislaw
Przyczyn może być wiele w takim przypadku, 1 co stawiałbym na pompe paliwa, ale skoro nowa sprawna więc się ją wyklucza. Może syf w baku albo filtr paliwa "zapchany"?
Ten zawór jest elektromagnetyczny, odcina paliwo. A tak przy okazji, filtr paliwa nie zapchany?
Bo np. mógł jakiś glut zapchać rurkę, którą płynie paliwo ze zbiornika. Podobny efekt będzie przy zapchanych filtrach, ale ciągnik będzie wolno schodził z obrotów i nie będzie miał mocy. Jeśli padła pompa wtryskowa, to może być natychmiastowe zgaszenie silnika (jak przy zamknięciu dopływu paliwa/gaszeniu). Tak to nikt nie zgadnie przyczyny. Te przypuszczenia...
Próbowałem juz tak. Ale jakby filtr paliwa był zapchany to by chyba wogóle paliwo nie doszło do gaźnika. Dodano po 34 P.S Chciałem jeszcze się zapytać czy w gaźniku nad pływakiem ze sprężynką nad dyszą coś jeszcze powienno być?
Coś popsułeś albo np filtr paliwa zapchany.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
zobacz czy nie masz czasem wody w filtrze paliwa, zatankuj paliwo na innej stacji, albo filtry są zapchane
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Tam nie ma kranika tylko zawór podciśnieniowy. Na nim jest siatka niby filtr paliwa może się zapchał.
Paliwo ma? Filtr paliwa nie jest zapchany? Filtr powietrza drożny? Cokolwiek sprawdzałeś? Czy mamy wyciągnąć szklaną kulę :/ . I co to znaczy "że ciekl zawur ssący"? Zawór ssący może być niedomknięty, ale przez to tracisz kompresję. Jednak on sam z siebie nie doprowadzi się do takiego stanu. Grzebałeś w głowicy?
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Na poczatek zacznij od filtra paliwa moze byc on juz zapchany i jak przed filtrem paliwo nabierze wiekszego cisnienia to puszcza :)
jeśli chodzi o filtro to nic nie robilem teraz bo czasu nie mam, a moze byc tak ze jest za słabe ciśnienie przez częściowo zapchany filtr? paliwo dochodzi do listwy wtrskowej ale nie daje na wtryski..
Może filtr paliwa zapchany?
zapchany filtr paliwa , zamarzające paliwo, źle zamontowana pompka (przewody paliwowe zagiete itp)
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
witam, sprawdz czy paliwo doplywa bez problemu, podobny jest objaw przy zapchanym filtrze paliwa , pozdrawiam
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Raczej wszystko co związane z paliwem. Filtr,pompa itd. Nie wiele tam narobisz. Możesz np sprawdzić filtr paliwa ,choć wątpię by zapchał się nagle. Jak masz podgląd parametrów to sprawdź ciśnienie na szynie przy kręceniu.Minimalna wartość to około 300 barów.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Problem może być we wszystkim. Zapchane filtry, zapchany gaźnik, stare paliwo, stara świeca, niewyregulowane zawory, nieszczelności w układzie dolotowym... Nawet zaśniedziałe kostki wchodzą w grę. Odpal go i popsikaj plakiem (lub innym łatwopalnym areozolem) na gaźnik oraz jego okolice. Jeśli praca silnika zareaguje na takie psiknięcia to znaczy że...
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Sprawdź, czy pompka podaje paliwo, filtr paliwa - czy nie zapchany. Drugi temat - spalanie możesz określić po przejechaniu min. 100km. Na tych dojazdówkach to tylko próbujesz rozgrzać silnik i wysokie spalanie jest niestety normalne.
P2290 is an OBD-II generic code for the engine control module (ECM) detecting the injector control pressure is too low. Niskie ciśnienie paliwa, tj zapchany filtr, przewody, sito w zbiorniku. Wychodzi że kiepskie paliwo. Zlać i zachować paragon oraz ok 2-3 litrów. Jeśli po zalaniu nowego paliwa i nowego filtra auto bd źle chodzić - trzeba wystosować...
Cześć! Od kilku dni mam problem z rozruchem zimnego silnika - natomista dziś po dłuższej jeździe po włączeniu zapłonu zapaliła się na stałe kontrolka świec żarowych - i mimo dłuższego oczekiwania nie zgasła. Po odpaleniu silnika zgasła. Sytuacja powtarza się za kazdym razem przy uruchaminiu silnika. Co sądzicie - świece, przekaźnik świec czy może paliwo,...
Witam forumowicze . Mam wielką prośbę o pomoc. Posiadam pogromce dróg malczana 126p ;p pojeździłem 4 dni i zalałem paliwo 98 i zaczal sie odrazu dusić .. chwile pojezdzilem i gasł co chwile a później zgasł na "amen" . Rozrusznik kręci jednak jest jakiś problem bo nie może złapać na obroty ... myślę że może być filtr paliwa zapchany albo poprostu świece...
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
To powiedzieli ze filtr paliwa zapchany( ale wymieniłem na nowy) potem powiedzieli ze świece są spalone również wymieniłem. Ciekawe co spalona świeca ma wspólnego z czarnym dymem tak samo zapchany filtr paliwa.Czarny dym to za mało powietrza i odwrotnie za dużo paliwa.
a jak kręci rozrusznik to kopci na biało-niebiesko ? jeżeli tak to świece. załóż przezroczysty przewód od filtra do pompy i sprawdź po dłuższym postoju czy nie cofa się paliwo. A kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? może jest zapchany.
Witam.Mam problem z polonezem.1.6(b+g) wtrysk jednopunktowy bosch.Mianowicie, auto nie odpala na benzynie.Na początku paliwo nie dochodziło do wtrysku,okazało się ze filtr paliwa jest zapchany (filtr wymieniony). Pompa zbyt niskie ciśnienie(wymieniona). Paliwo dochodzi lecz wtrysk nie pracuje(wymieniony). Po wymianie gdy zakręcę rozrusznikiem(próba...
A od czego jest filtr? Od zatrzymywania zanieczyszczen. Jak jest zapchany paliwo się nie przedostanie! Jak Ty nie wymienialeś filtru, to czym jestes zaskoczony? Przed Toba też mógł tego nie robić dawno. Możesz spróbować podgrzewać filtr, ale musisz też robić to z wyczuciem, bo to paliwo i to nie żarty. Jak się boisz zapowietrzenia, to zalej filtr paliwem...
Piłowałeś szwankującego quada i dziwisz się że teraz zdechł na amen? Tam mogło paść wszystko. Mówisz że kupiłeś filtr powierza, stożkowy, ale sprawdziłeś jaki ma wkład? Jeśli był to wkład druciany, to równie dobrze można by durszlak założyć - taki nic nie filtruje. Jak go orałeś na takim filtrze 2 miesiące to po prostu go powoli zacierałeś kurzem. Trzeba...
Sam rozumiesz że objaw dość dziwny żeby pomogło po prosu wykręcenie i wkręcenie świecy. Możliwe że po drodze trzeba sprawdzić przewód wysokiego napięcia, może jest przełamany. Czy świeca jest mokra od paliwa jak ją wykręcasz, czy sucha, czy jest iskra na tej świecy? Może jej rezystancja się na tyle zmienia jak się podgrzeje że nie umożliwia zapalenia...
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
akieś sugestie oprócz świec i przewodów? Zabrudzony filtr paliwa, zapchany katalizator, wgnieciony zbiornik paliwa zasłania ssak paliwa, ...
Może filtr paliwa zapchany albo przewody uszkodzone gdzieś? Popraw pisownię: duże litery, kropki itd. bo moderacja zaraz upomni.
A nie brakuje mu paliwa? Może filtr paliwa zapchany lub gorzej smok w zbiorniku. Ps. Fajny maluszek :)
Dwa miesiące? To na pewno filtr paliwa zapchany parafiną bądź innym osadem. Na początek wymień go.
Pacjent Ford KA MK2 1.2 8V 69KM 2015r. 199.000km Objawy: jak się zrobiło trochę cieplej, nie chce odpalać za 1 razem :/ Przy próbie uruchomienia silnika, obroty skoczą do troszkę ponad 1000, tak jak by miał zamiar odpalić, po czym spadają i silnik gaśnie. Za drugim zakręceniem, odpala bez problemów. Żaden check-engine się nie świeci. Spotkał się ktoś...
moze filtr paliwa zapchany ??
paliwa brak To jeśli paliwa brak to trzeba tego paliwka zatankować :-) wyrzucilo błąd p 1604 Błąd ten oznacza niskie ciśnienie zasilania silnik w paliwo a dokładniej mówiąc problem z paliwem (zapchany filtr, zużyta pompa, brak zasilania pompy itp.) Czy silnik nie dymi na niebiesko? Nie bierze oleju?
Dzięki będę to sprawdzał we wtorek. Ale teraz zrobiłem jeszcze jeden eksperyment. Kilka godzin postoju i włączałem zapłon 10 razy wymuszając wielokrotne włączanie pompki paliwa - i odpalił od razu. Może po prostu paliwo zbyt wolno przepływa? Może całkowicie zapchany filtr paliwa lub kończy się pompka? Od tego zacznę we wtorek, dam znać. Dodam tylko...
chyba odgrzewam temat a moze to filtr paliwa zapchany masz ?
Moga byc zapchane filtry paliwa i pompką zasysając paliwo i probując je pompowac a przez nieszczelną aparaturke przepuszcza do środka pompy wtryskowej. Dosłownie "wszystko moze byc"
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
Zapchany filtr paliwa, zapchany wydech i wiele wiele innych.
ostatnio mój kolega w escorcie 1,6 mial podobny problem ze nie chciał zapalić .Pompa pompowała ale jakos słabo dochodziło paliwo i okazało sie ze ma zapchany filtr paliwa który blokowal dopływ.Radze sprawdzic filtr paliwa i gazu.Pzdr
a może masz filtr paliwa zapchany??
Kia rio 2002r. 1,3. Nie pali na benzynie, tylko na gazie. Czy ktoś wie co może być? Moze być filtr paliwa zapchany? bo po kilku próbach załapuje, ale niestety zaraz gasnie.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Witam. Od kiedy się to dzieje ?. Sam posiadam SYM 2T 50cc i u mnie jak tracił moc pomogła wymiana filtra paliwa, bo był tak zapchany ze szok.
Może filtr paliwa zapchany i jest do wymiany. Sprawdź, czy nie jest przytkany filtr w kraniku zbiornika paliwa. Ciśnienie w cylindrze do sprawdzenia, może silnik wymaga już remontu.
A cokolwiek sprawdziłeś? Bo chociażby może mieć zbyt mocno podciągnięte hamulce :P . Jak się hamulce zaklinowały to nie dziwota że potem się sprzęt "nie radzi". Albo filtry mogą być zapchane i zwyczajnie paliwo oraz powietrze nie dochodzi w odpowiedniej ilości. No i jeszcze jest taka opcja że może ci się zwyczajnie sprzęgło ślizga. Ty mu dajesz łutututu,...
Może pompka paliwa siadać,może być filtr paliwa zapchany,może być zatkane sitko w baku,przerwany wąż doprowadzający paliwo,zdejmij wąż z króćca dochodzącego do gaźnika skieruj gdzieś w pole i niech ktoś zakręci rozrusznikiem czy z tego węża podczas kręcenia paliwko sika równo,jak sika wysooko i dużym strumieniem to układ paliwowy masz raczej sprawny,jak...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Zobacz cy pompka i filtr paliwa nie są przypadkiem zapchane bo jak kończyło Ci sie paliwo to pompka mogła zassać jakiegoś syfu
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
Cześć. Mam starą kosę 4t, kilka lat leżała nieużywana, jak próbowałem ją odpalić, to zauważyłem, że pompka nie pompuje paliwa. Problemem były popękanie rurki, jedna z filtrem paliwa, druga odprowadzająca nadmiar paliwa do zbiorniczka. Za pomocą plaka odpaliłem. Ucieszyłem się, ale pokosiłem tak może z 10 min, troszkę dymiła i padła. Teraz nie mogę odpalić,...
Może filtr paliwa zapchany? Miałem tak w Vectrze że nie chciała chodzić na benzynie.
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
W MITSU pomimo że silnik VW tryb awaryjny powoduje zapchany filtr paliwa, zapchany filtr oleju i zapchany kat, to jest potwierdzone na forum mitsumaniki!!!! Zastanawiam sie czy coś innego co nie ma czujnika (więc nie będzie błędu) może powodować tryb awaryjny? np w VW caddy spalona lampka od zegarów powoduje tryb awaryjny!!!!!
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
Ściągnijcie tłumik i spróbujcie odpalić bez niego, może i w tłumiku nazbierało się mnóstwo paliwa przez co silnik się dusi miałem ostatnio kilka takich akcji Jeżeli pompując pompką paliwo nie jest zasysane czyli nie widać paliwa w wężyku przelewowym to oznacza albo zapchany filtr paliwa (próbuj odpalić bez filterka na samym szlaufiku) lub uszkodzoną...
może to być związane z układem zapłonowym posprawdzaj przewody, świece, przeczyść styki. Ewentualnie zapchany filtr paliwa i przy większym wciśnięciu pedału gazu paliwo nie przedostaje się w pełni przez filtr i muli go
moim zdaniem to zbyt małe ciśnienie paliwa ,czyli pompa ,lub filtr paliwa zapchany,lub przewody zasilające uszkodzone ,ew regulator ciśnienia paliwa we wtrysku.Na początek zmierzyc ciśnienie paliwa.
Nic nie robiłem to wszystko nagle sie zrobiło a moze byc wina filtru zapchanego albo pompki co ciagnie paliwo bo on jeszcze czasami tak nie przyspiesza tylko zwalnia albo trzyma ta sama predkosc. Sprawdź czy klin na kole wału jest cały, jakby go ścięło to też tak może robić. Co do filtra paliwa jeżeli masz podejrzenia że jest zapchany to wymień.
a jak tam filtr powietrza morze zapchany
A może masz zapchany filtr paliwowy? Traktor traci moc a po jakimś czasie gaśnie? A jak chwilę postoi to odpala i znowu za jakąś chwilę gaśnie? Jeśli tak to raczej to filtr paliwa zapchany.
Przeanalizuj krok po kroku, czy jakiś wężyk lub filtr nie są zapchane, załamane. Skoro świeca jest sucha, to z jakiegoś powodu paliwo nie dociera do cylindra.
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
1.2 8v to zwykły silnik FIRE, żaden kosmos, jeśli przed wymianą pompy było dobrze tylko ciekło a teraz po wymianie źle to ta "nowa" pompa po prostu jest zajechana i tyle, albo się filtr paliwa zapchał syfem z tej "nowej" pompy. Poza tym fabrycznie nowa pompa kosztuje ok 50-80zł... PS. układu paliwowego benzynowego się nie odpowietrza, sam się odpowietrza...
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
EMS 53253 ; ciśnienie zasilania jest za niskie. Możliwe ,że jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie,filtr paliwa zapchany,wycieki z układu, pompa podająca uszkodzona.Sprawdź jeszcze turbinę, cały dolot no i filtr powietrza.To tak na początek.
Warto sprawdzić równiez filtr paliwa. Kręć rozrusznikiem i niech ktoś ci plaka wpryśnie w kolektor, jeżeli szybko załapie to może być problem ze świecami. A powodów może być mnóstwo wymienie ci kilka popularnych z nich. Akumulator, lewe powietrze, kiepskie paliwo, zapchany filtr paliwa, świece, kompresja. Powiedz jaki rocznik i przebieg, może uda się...
zapchać filtr paliwo filtr paliwo zapchać benzyna zapchać filtr paliwo aster
volvo silnika sanyo ustawić mechanizm klimatyzator powiatr powiatr
pralka amica reset programatora ocflash opcom
Opel Omega B FL – przebieg przewodu ABS prawego przedniego koła, routing, klipsy, złącza Jak wymontować licznik w pojeździe lub budynku?