Są 3 wężyki, dwa z nich są podłączone do gaźnika, a trzeci teoretycznie "zaślepiony" z tych dwóch połączonych znajdujesz jeden którym jest zasysane paliwo z zbiornika do gaźnika i to na nim powinien być filtr paliwa na końcu, drugim paliwo wraca do zbiornika jak pompujesz pompką.
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
Wymieńcie może filtr paliwa na początek? Sprawdzić by wypadało jak zasysa paliwo ze zbiornika bo może smok przytkany albo rurki.
Na pierwszym zdjęciu to filtr paliwa dobrej jakości, na drugim to filtr paliwa - zbiornik zapewne z diesla - bez różnicy.
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
Witam, pewnie nie zatankowałeś samochodu do pełna zimową ropą i teraz jest problem z wodą wykroploną z baku i może z parafiną, wymień filtr i podaj paliwo z dodatkowego zbiornika ,powinien zapalić ,ale jak masz mozliwość to wstaw do ciepłego garazu i dopiero wymień filtr i reszta jak wyżej, powodzenia.
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Witam ponownie Ja sprawdziłem wszystko - poprostu wszystko ........ Co sie okazało - WTRYSKIWACZE Te silniki ( wtryski ) są bardzo ale to bardzo czułe na liche paliwo. ( zregenerowałem -) wtryski - koszt regeneracji 4 sztuk 2500 zł Wymieniłem filtr paliwa ( z boku przy zbiorniku paliwa ) - raz do roku BARDZO WAZNE Jesli masz identyczne objawy to na...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Pytanie czy to napewno cofające się paliwo. W jakim stanie są świece, przewody, filtr paliwa, powietrza? Nie mam żadnego schematu, myślę że najlepiej byłoby wstawić między filtrem paliwa a pompą, ewentualnie między zbiornikiem a filtrem. Trzeba sprawdzić czy nie masz fabrycznego takiego zaworu. A pompka ręczna wsytępuje? Jaki silnik dokładnie?
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
Jest to paliwo bo po zalaniu 1.3 zbiornika po prostu ubywa i śmierdzi benzyną filtr z resztą też
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
wg moich wstępnych oględzin zapłon jest ok. Co Wy o tym myślicie? co to znaczy ? Gdzie jest pompka paliwowa? Bo nie mogę jej znaleźć? Sprawdzę jeszcze filtr paliwa. w zbiorniku a filtr z prawej strony obok zbiornika
Nie zakładaj najgorszego. Miałem takie z dziurą w tłoku, a dojeżdżały na trzech cylindrach albo z krzywą korbą. Jak jeździł na "oranżadzie", to na pewno filtr i paliwo ze zbiornika out. I przy okazji sprawdzisz pompkę w zbiorniku. A może pompa tandemowa jest przytarta (to tańsza opcja), będzie to widać po ciśnieniu paliwa, jak jej podłączysz manometr....
Trochę zaszalales z tymi ośmioma litrami. Prawdopodobnie zaciągnął syfu z dna zbiornika i zawalił filtr lub pompę wstępna ( kojarzę ze jest). Zalej więcej paliwa i wymień filtr jak nie chcesz zarwz mieć więcej kosztów. Rozumiem ze paliwo drogie ale mając auto za naście tysięcy i ciągła jazda na rezerwie to jakoś nie pasuje. Systemy cr nie lubią takiego...
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Jak wymieniłem pompę paliwa i filtr paliwa to wlałem do zbiornika z 4 litry paliwa i zrobiłem tylko dla testu małą rundkę 500 m. Zasyfiłeś znów filtr paliwa i zbiornik najprawdopodobniej -taka ilość na zbiornik syfu to niedużo. Zrób co napisałem bo szkoda twojej roboty. "chytry dwa razy traci". Pompa Vacum to ona podaje paliwo do silnika i nadmiar...
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Do sprawdzenia wężyki paliwa czy nie ma pęknięć i czy szczelne, oraz filtr paliwa/ssawka w zbiorniku paliwa.
Zmień paliwo filtr wyczyśc zbiornik.
Sprawdź filtr powietrza, filtr paliwa, odpowietrznik zbiornika paliwa oraz drożność tłumika.
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Zaworek, w gaźniku, przepuszcza paliwo. Wymyj, zbiornik paliwa.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa, czy odpowietrzenie zbiornika działa. W Scanii euro 6 przeważnie pomaga wymiana filtra paliwa .
Sprawdź filtr paliwa w zbiorniku, może być zabrudzony i paliwo za wolno napływa do gaźnika. Zanim zaczniesz rozbierać podaj paliwo bezpośrednio do gaźnika z jakiejś butelki.
Jeśli zbiornik jest mokry to koniecznie zmień tę uszczelkę na nową oraz wężyki paliwa. Sprawdź czy sam zbiornik paliwa nie ma uszkodzeń w okolicy tej uszczelki (wyszczerbienia itp.). Sprawdź dokładnie stan odpowietrznika czy jest drożny. Sprawdź jeszcze jak jest ułożony filtr paliwa w zbiorniku, ważne by był cały zanurzony w paliwie i nie zaciągał...
Dławi lub przerywa, dzieje się tak czasami, na pewno nie dzieje się tak przy ostrej jeździe, robiłem próbę na ciepłym - gaz do oporu do 100 i w ogóle nie przerywał a przy takiej płynnej jeździe czasami się dławi. Zmieniłem w nim świece, przeczyściłem gaźnik jak i cały zbiornik na paliwo, filtr paliwa też, co może być przyczyną? Motor mam z 2010.roku...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Pompa wstępna w zbiorniku podaje ci na filtr, tak po przekręceniu kluczyka powinna pompować
Mój sąsiad też zalał paliwo zamiast diesla ale rok jezdzi i jest ok. Trzeba spuścić ze zbiornika i węży wszystko co tam jest. Nowy filtr paliwa zalany dieslem i próba palenia. Powodzonka
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Masz taką siatkę drobną w zbiorniku. Wymienna raczej z całym koszem pompy paliwa w zbiorniku.
Spróbuj po koleji wykluczać podzespoły t.j pompa ,filtr , przewody , zbiornik i odpowietrzenie zbiornika .Podłącz paliwo przed filtrem ale razem z powrotem że by nie wracało do zbiornika i zostawiaj na czas jaki uważasz ,że się cofa . Zbiornik z paliwem raczej nie stawiaj wyżej od pompy tylko niżej .Jak nie maż innych możliwości zostaje ci metoda prób...
Wymień filtry, odpowietrz pompe, zdejmij wąż przelewowy do zbiornika i kręć rozrusznikiem powinno lecieć paliwo przelewowe. Gdy nie będzie leciało to masz coś z pompko zasilającą, będzie leciało masz coś z pompo wtryskową.
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Czyli tu chodzi o bardzo powoli przeplywajace paliwo przez kranik przy zbiorniku lub jakis filtr paliwa po drodze albo jeszcze 1 mozliwosc - 'przytkany' rdza lub paprochami korek paliwa w zbiorniku, przez co jak paliwo z niego wyplywa - to podcisnienie nie pozwala na wiekszy przeplyw do gaznika / ewidentnie cos po drodze od zbiornika - do gaznika jest...
Jeśli świeca jest "sucha", to może świadczyć, iż paliwo nie dochodzi do cylindra. Aby potwierdzić to podejrzenie spróbuj strzykawką podlać paliwo ( ok. 1 cm 3) wprost na tłok i jeśli silnik zaskoczy, to trzeba zająć się gaźnikiem, kranikiem lub filtrem jeśli jest w agregacie. Zatankowałeś świeże paliwo, czy z poprzedniego sezonu.
To jest cały elektrozawór (zaznaczone) rozebrałem również elektrozawór. Nie ma żadnego filtra. Filtr jest tylko na rurce, która zasysa paliwo ze zbiornika. Również próbowałem bez filtra i nie działa.
Cofa z filtrów paliwo pompuje pompka ręcznie i cofa do zbiornika
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Witam. Udało się rozwiązać problem z błędem 3293? Mam case 160 puma i ten sam błąd. Zamienilem wtrysk pierwszy z drugim i to samo. Podałem paliwo z banki od razu na pompe pomijając filtry , podstawe filtrów zbiornik paliwa dalej ten sam błąd? Co to może Być?
To znaczy powrót z silnika do filtra paliwa? Ja chciałem montować między filtrem paliwa a zbiornikiem (powrót do zbiornika po filtrze paliwa). U mnie brak wszelkich błędów może się odpowietrzył. Czyli zwiewa paliwo z pompy silnika (przy silniku) do filtra paliwa -mając szczelne połączenie to po filtrze paliwa też mogę zamontować czy jestem w błędzie?
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Dzięki , jutro zdemontuje filtr i przeczyszczę i odpowietrzę , czy w rurkę od filtra do zbiornika też zalać paliwo czy samo pociągnie ?
najpierw musisz ogrzać przewody paliwowe filtr i zbiornik jak masz letnie paliwo
Kup depresator do paliwa diesla np. Shella, dostępny na stacjach benzynowych lub w sklepach z częściami zamiennymi. Obniża on temperaturę wytrącania się parafiny ,lej dobre paliwo np. Vervę. Oczywiście wcześniej czyszczenie zbiornika i wymiana filtrów.
Możliwe że zacina się pływak lub zaworek iglicowy w gaźniku. Gdy odepniesz wężyk, przed filtrem, to paliwo płynie swobodnie ze zbiornika? W każdym razie, gaźnik do porządnego czyszczenia. Filtr i wężyki paliwowe również. Czasami w zbiorniku paliwa jest filtr w postaci siatki, sprawdź. Zaworek iglicowy, masz dobrze założony na pływaku? Wycięcie na zaworku,...
Wykreciłem filtr i pojechałem do sklepu kupić taki sam, uzupełniłem go paliwem i wszystko z filtra co naleje do poziomu nadmiaru wraca do zbiornika a nic nie podaje na pompę i wtryski. Filtr nie ma żadnego naciekającego pomocnika. W zbiorniku nie ma pompki. Dodano po 3 Czytałem żeby powietrzem od nadmiaru wpuszczać powietrze żeby poszło w zbiornik i...
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Tą rurką zaciąga paliwo do gaźnika,sprawdź uszczelnienie. Skąd ci takie bzdury przyszły do głowy. Ta rurka to kanalik podciśnienia do sterowania gaźnikiem, musisz to na prawić a najlepiej wymień podstawę gaźnika. Masz na myśli to zaznaczone na rysunku? http://obrazki.elektroda.pl/2514151400_1... Bez tego gaźnik nie pompuje paliwa ze...
Witam Po zimie odpaliłem kosę DEMON zacząłem kosić i po chwili całe spodnie miałem w paliwie. Okazało się że ze zbiornika wylewa się paliwo przez gumkę gdzie przechodzą wężyki do zbiornika. W zbiorniku paliwo burzy się jakby się gotowało. ściągnąłem wężyki i dmuchnąłem w nie pompką myślałem że coś podeszło pod filtr, dmuchnąłem też w króćce w gaźniku...
Filtr paliwa, zbiornik jeat wykluczony poniewaz zastosowalem zaworki zwrotne. Najprawdopodobniej jest uszkodzony przelew wtryskow. Wymienie podkladki miedziane i odezwę się.
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
Filtr jest zintegrowany razem z pompą paliwa z zbiorniku.
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Zerknij pod katem przez wlew paliwa - może być filtr stożkowy na przedłużeniu zewnętrznego króćca, albo w formie płaskiej, zgrzany laserowo ze zbiornikiem. Zwykle są to filtry o siatce bardzo gęstej. Jeśli czyszczenie nie da należytego skutku, to usuń filtr i załóż zewnętrzny np. od skutera tj. na przewodzie paliwowym.
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Może paliwo się cofa do zbiornika i dlatego po nocy ci nie pali. Ja też bym obstawiał że paliwo wraca do zbiornika podmień filtr paliwa ale na jakiś firmowy np. MANN lub KNECHT .
Szanowny kolego to coś to filtr paliwa w zbiorniku paliwa ci tak niepokojaco stuka,poczytaj o gaznikach membranowych do pracy wróznych pozycjach silnika spalinowego.
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
Witam! Mam pilarkę spalinową Homelite CSP-3314 problem jednak polega na tym, że po odpaleniu pracuje kilkanaście sekund na wolnych obrotach po czym spowalnia i gaśnie. Pół roku temu w serwisie wymienili gaźnik na nowy. Ostatnio oczyszczono filtr z brudu który musiał dostać się z paliwem. Wymieniono również filtr powietrza. Zbiornik zalano "czystym"...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Paliwo dochodzi? - filtr (w zbiorniku lub na przewodzie) - jeżeli kranik sterowany to sprawdź sterowanie - ssanie
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Dokładnie pompa sypie opiłki a przecież filtra tam nie ma. Pompa szrot . Zrób szybko bo jak zawali wtryski to bedzie extra wydatek. Zbiornik paliwa warto też wyjąć i przepłukać dokładnie, przewody paliwowe przelać na czysto i przedmuchać.
CC 15w40 według SAE taki można wlać I właśnie na taki jeździły moje 2 perkinsy. Zamiast inwestować w Bóg wie jakie oleje lepiej zadbaj o paliwo, filtr paliwa i czystość zbiornika bo te pompy rotacyjne są na czystość paliwa wrażliwe.
Może paliwo cofa się do zbiornika, w wyniku czego silnik się zapowietrza. Po dłuższej przerwie w jeździe autem zwróć uwagę, czy w wężykach (przezroczystych) przy filtrze paliwa nie ma pęcherzyków powietrza. Jeśli jednak będą, to usterki (nieszczelności) należy szukać w układzie paliwowym. Na forach znajdują się informacje dot. usuwania takich usterek.
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Tak jeżeli będzie zapłon dodatek będzie dodany- skąd sterownik ma wiedzieć czy tankujesz czy tankowałem czy będziesz tankował? Pamiętaj że ruch wskazówki też jest opóźniony więc twoje otwarcie klapki dla sterownika znaczy że lejesz paliwo do zbiornika i ciup 7 ml płynu.
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
Tą sprawę wyeliminowałem na poczatku. Podczas awarii jest paliwo, mam filtr na wężu i widzę że jest pełny, zbiornik jest ok. Odpowietrzenie sprawne.
Zaczęła się wytrącać parafina z ON, zrobiło się zimniej a masz letnie paliwo w zbiorniku
Mam Husqvarnę 40 z początku lat '90, stoi z paliwem, czyszczony tylko filtr powietrza, filterek w zbiorniku paliwa, kolejny łańcuch, druga świeca i koniec. Nie zlewane paliwo na zimę, olej do smarowania, przed sezonem dostaje nową zębatkę pływającą do łańcucha (kosz zmieniony). Właśnie zlewanie paliwa do głupota- membrany robią się sztywne, oczywiście...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Byly dwie wersje w 407 1.8 - z filtrem zewnetrznym (na przewodzie z prawej strony) i z filtrem wewnetrznym (w pompie paliwa w zbiorniku).
Moim zdaniem ten zaworek w tym miejscu nie ma prawa działać bo jak sam zauważysz paliwo z filtra i tak odpłynie przez ten zaworek. Już bardziej miało to by sen gdybyś założył zaworek między pompką ręczną a filtrem albo przed pompką wtedy paliwo nie ma szans się cofną do zbiornika.
Oto i rysunek z opisem od zbiornika do filtru: http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-...
W przewodzie paliwowym masz filtr paliwa. Od strony zbiornika.
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
Procedurę regulacji gaźnika opisał tutaj (at)krzysiek7108 . Opis jest na stronie nr 8 post nr 224. Ogólnie polecam lekturę całego tematu. Opisane przez Ciebie objawy świadczą wg mnie o zbyt ubogiej mieszance i jej nierównomiernym spalaniu. Powodów może być kilka, ale w mf-ce przede wszystkim należy bardzo dokładnie wyczyścić kranik paliwa, filtr paliwa...
To tu nie kombinuj, jak Przemo pisał. Z tym, że ja bym paliwo zlał do zera a nie wypalał w silniku. Nowy filtr, dobre paliwo, od biedy można dać ze 3 litry petrolu na zbiornik.
W silniku benzynowym filtr paliwa jest umieszczony bezpośrednio w zbiorniku paliwa razem z pompą paliwa.
Ja doraźnie zrobiłem taki patent że wstawiłem tam kawałki plastikowego wężyka paliwowego, taki jak idzie że zbiornika do filtra paliwa, tego niezasklepi
W gaźniku należy udrożnić każdą dyszę i usunąć nieczystości z dna gaźnika. Ponadto sprawdź stan uszczelki i kolanko gaźnikowe, gdyż wykonane jest z marnej gumy, która lubi popękać. Jeśli kolanko i uszczelka będą sprawne, to zważ jeszcze na sposób dokręcenia gaźnika do silnika - powinien być dokręcony równomiernie i z czuciem. Jeśli masz w tym pojeździe...
filtr paliwo zbiornik skuter scenic filtr paliwo zbiornik filtr paliwo zbiornik honda
projektor błąd zasilacz skwierczy asynchroniczny licznik modulo
wyłącznik selektywny generator synteza
Czy warto kupić pralkę Sharp? Analiza i opinie Schemat elektryczny silnika odkurzacza Miele