Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Dzisiaj zawołałem znajomego żeby ustawił zawory' ogólnie mówił że były ok minimalnie coś tam podregulował... Pompę trochę ruszyłem do silnika trochę do siebie i nie było żadnej poprawy cały czas tak samo takie jakby kołysanie obrotów... Wtryski wyjąłem' końcówki suche ale okopcone były na czarno no i zapomniałem dodać że kopci też na czarno bardziej...
Na pewno wyczyścić cały układ paliwowy,wymienić filtry paliwa. No i olej silnikowy pasowało by zmienić, razem z filtrem, olej w filtrze powietrza. No ,ale musisz sam zdiagnozować go czy wszystko jest dobrze, nie ma sensu wymieniać oleju, jak silnik do kapitalki... Dalej jeśli wszystko sprawdzone wymień końcówki wtryskiwaczy (wyreguluj) w zakładzie nie...
Witam, mam 16 lat i nie znam się za bardzo w tych sprawach. Otóż remontowałem z tatą Ursusa c360, a w skład wymiany wchodziła też chłodnica bo gdy ją odkamieniliśmy to przeciekała. Kupiliśmy nową, zamontowaliśmy i zalaliśmy płynem chłodniczym do pełna. Był już gotowy, chodził dość długo, później pojechaliśmy w pole rozsiać nawóz, a na następny dzień...
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Witam, Interesuje mnie czy wymuana kolektora dolotowego na wiekszy wpłyneła by pozytywnie na moc traktora. Teoretyczne traktor miał by wieksza ilość powietrza do zassania i mogło by to poprawic jego osiagi. Kolejna sprawą która mnie interesuje jest spręzarka... Każda '60' fabrycznie jest wyposaznona w sprezarke tłokowa, gdzies zanlazlem ze pompuje ona...
Witam mam pytanie mam ursusa 4011 z silnikiem ,,60'' po remoncie (wymienione tuleje, tłoki pierścienie ,panewki ,głowice po regeneracji, nowe uszczelki) po złożeniu zauważyłem , że silnik bije kompresje na filtr powietrza ... Jaka może byc tego przyczyna ??? Pomóżcie!!!
Eh te szesdziesti :) Staly problem z odpaleniem. Ja zrobilem nastepujaco!! Kupilem na allegro 70A alternator od Opla z wbudowanym reg. Zalozylem nowe kable. podladowalem aku prostownikiem. Odpal od strzala byl, potem sprawdzenie woltomierzem rowniutkie 14,4VKilka minut prac na wolnych obrotach i problem z niepewnym paleniem zniknal!! Akumulator niedoladowany(czytaj...
Tak,musi być za filtrem a przed pompą wysokiego ciśnienia.Świeca płomieniowa zapali się dopiero przy podgrzaniu jak i otworzy paliwo ale wtedy trzeba kręcić rozrusznikiem aby pompka wstępna podała paliwo i wytworzył się pęd powietrza.
Zgoda Tylko że każdy taki tłumik ma drgania własne które wzbudzone przez silnik dają popalić . A mi chodzi o przestrojenie tych drgań w dół i temu ma to służyć . Konstrukcja tego cholernego tłumika jest przestarzała o kilka epok , i tu każda modyfikacja jest na miejscu . tylko aby zbić rezonans w dół . Poza tym sam filtr powietrza powinien być poprawiony...
witam! powiem ci swoj przypadek z c 360, silnik po remoncie kapitalnym, nowe końcówki wtrysków, pompa wtryskowa wymieniona, nowe filtry paliwa, filtr powietrza wyczyszczony i nowe wkłady a do 25 mth silnik nie pracował równo i były oznaki czarnego dymu ale potem wszystko doszło do normy i działalo normalnie
A może być też tak ,że jak za dużo oleju w filtrze powietrza to też będzie kopcił na niebiesko ?
Pali to na dotyk. Może być tak że jest troche za dużo oleju w filtrze powietrza?
Turbodoładowanie zwiększa moc i zwiększa spalanie, ale obniża sprawność! Wiara kontra wiedza ... Fizyka mówi: "... nic za darmo ..." Zaczniemy od wydechu: jeśli wydech nie jest dławiony (np. turbiną), to cylinder "rozładowuje się" do niższego ciśnienia, niż gdy mu damy "po drodze" jakieś ustojstwo, które ma odbierać część energii z wydechu. Silnik...
Odkręcasz 4 śruby od grila z przodu, potem odkręcasz poprzeczkę znajdująca się pod filtrem powietrza która łączy dwie strony maski, przy chłodnicy odkręcasz ucho/ śrubę kluczem 22, potem odkręcasz 10 śrub kluczem 10 wokół kierownicy. Następnie maskę zdejmujesz i masz zbiornik przykręcony 4 śrubami. W przypadku kabiny może być wymagane uniesienie delikatne...
No to zostaje tylko paliwo i stan silnika. Spróbuj odpalić na innym paliwie. Kup z 5 litra ON włóż odkrec wężyk z baku i do banki odpowietrz odpal zgaś i po ochłodzenie znowu test. Filtry na pewno czyste ? Węże drożne? Powietrza gdzieś nie ssie?
Ja z swojej strony spróbowałbym jeszcze podmienić głowice na inne, a nawet spróbować wstawić nowe. Z tego co pamiętam oryginalna głowica do c360 kosztuję 250zł więc 1000zł za wszystkie. Zdobądź jeszcze przyrząd do mierzenia kompresji w silnikach diesla i zmierz mu kompresję na wszystkich cylindrach - to też wiele powinno wyjaśnić. Czy filtr powietrza...
Winna jest pompa podkładałem drugą. Pyka dopiero ładnie. I filtr powietrza za dużo oleju. Pompa ma luz na listwie zębatej i podejrzewam że wałek krzywkowy nie równy, bo nie można jej dobrze ustawić trzech pompiarzy ją miało jeden bardzo chwalony, ale nie doradził na złom tylko podkliźnił i pln.
Odepnij przewód łączący kolektor ssący z filtrem powietrza i sprawdz jak będzie się zachowywał. Zapchany filtr powietrza daje takie objawy.
A do filtra powietrza za dużo oleju nie wlałeś?