Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Potrzebujesz konkretnego numer błędu. Z opisu wynika, że ECU wykrywa problemy z ciśnieniem paliwa. Trzeba jednak ustalić czy za niskie, czy za wysokie. Wtryskiwacze, pompa wtryskowa, filtr paliwa regulator ciśnienia paliwa. I dużo więcej możliwości, dobrze radzę, znajdź fachowców, którzy wiedzą co robią.
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Ciśnienie paliwa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk bądź wtryskiwacze (nie napisałeś czy masz silnik 8V na pełnym wtrysku bądź monowtrysku, czy 16V), podciśnienia a nawet świece zapłonowe. Opcji jest wiele, chociaż podejrzewam, że może brać "lewe powietrze" tłumaczyło by jazdę na pół gazie. Czy na LPG są jakieś problemy? Instalacja której generacji?
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Witam. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia zawsze z filtrem się wymienia regulator? Czy może wcześniej ciężko palił i wymiana dalej nie przyniosła efektów? O czymś takim jak świece..... itd...
W tym autku pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa są zintegrowane w jednej obudowie w zbiorniku paliwa,musisz to wyciągnąć sprawdzić czy filtr jest czysty/ papierowy/ i czy nie ma wody w paliwie. Jeżeli chodzi o przepływomierz sprawdż czy rura do silnika jest cała.
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
strzela jak się gazuje jak by się zapowietrzała. Pompa paliwa na pewno sprawna? Filtr paliwa drożny? Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej zweryfikowany?
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Według katalogu pompa w TFSI bije takie same ciśnienie jak w 1.8T. Jeżdżę nic się nie dzieje błędów nie wywala. Trzeba zmienić tylko filtr paliwa w którym jest regulator ciśnienia paliwa. W 2.0Tfsi 6 barów w 1.8T 4 bary.
Witam.Przyczyn tego może być wiele,pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa,wtrysk rozruchowy,czujnik temperatury silnika. Podpięcie pod komputer potwierdzi lub wyeliminuje uszkodzenia elektroniki.
Pompa paliwa pod tylną kanapą z lewej strony-dostęp bardzo dobry. Z prawej strony jest dostęp do kosza ssącego z prawej komory zbiornika , który też należy sprawdzić. Zacierająca się pompa zazwyczaj generuje błąd P1188-Fuel pressure monitoring-leakage. Dodatkowo do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie, czujnik ciśnienia paliwa....
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
W benzynie też masz pompę w zbiorniku, zintegrowaną z filtrem i regulatorem ciśnienia paliwa (układ bezprzelewowy).
Auto jeździ normalnie pompa wyje od jakiegoś roku to cud ze jeszcze działa. W filtrze paliwa jest regulator ciśnienia paliwa być może pompa jest mniej wydajna i tak się dzieje.Boje się ze kupie pompę nowa a problem pozostanie.Co sądzicie?
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
czemu cena za niego taka kosmiczna!!? Cena jest bardzo dobra. To jest filtr z regulatorem ciśnienia paliwa. Oryginał Mopar (68193494AA) kosztuje ok. 57$ https://www.justforjeeps.com/99grchfufi....
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
Filtr paliwa jest dość skomplikowany z regulatorem ciśnienia to on może wyć.
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Posiadam golfa IV 1,6 SR AKL 8V 100 KM. 1999 r. Silnik odpala i pracuje tylko na wolnych obrotach, przy dodawaniu gazu ,zaczyna szarpać i traci na mocy . Jak osiągnie odpowiednią temperaturę, można go jedynie przełączyć na gaz i wtedy jest wszystko OK.Praktycznie mogę nim jeżdzić tylko na gazie.Wymieniłem filtr paliwa ;regulator ciśnienia paliwa i pompę...
Skoro na starym filtrze jest lepiej, to czy na pewno założyłeś właściwą pompę paliwa (1 bar) i regulator ciśnienia paliwa jest sprawny?
Brudy w zbiorniku Zatkany filtr Źle działający regulator ciśnienia paliwa
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Ciśnienie paliwa. Na początek filtr paliwa razem z regulatorem ciśnienia.
Jest miedzy 2-3 wtryskiem lub na końcu listwy. W zależności od silnika. Dodano po 1 Teraz stawiam na filtr paliwa albo regulator ciśnienia paliwa. Nie sądze.
Witam ponownie, w aucie wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony regulator ciśnienia paliwa, a dokładniej jego mikrofiltr. Kontrolka silnika zgasła po ok 7-8 odpaleniach i zrobieniu w tym czasie ok 20 km. Mam nadzieję że problem nie powróci. Pozdrawiam.
Nowy czujnik i regulator? Jest brokat w baku i filtrze paliwa? Ile nalotu . docisnołeś konektory wtyczki na regulatorze?
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
No u mnie były w filtrze i na siteczku regulatora ciśnienia paliwa na pompie CR.
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
Witam.Stawiam na uszkodzenie jednego z wtryskiwaczy,lub początek końca pompy wysokiego ciśnienia.wieczny problem!!sprawdź czy w filtrze paliwa pojawiły się delikatne opiłki.jeśli tak to ta druga przyczyna.pozdrawiam
Wtryskiwacze na przelewy, regulator ciśnienia paliwa filtr i ewentualnie smok w baku. Najlepiej sprawdzić ciśnienia paliwa podczas rozruchu gdy nie odpala
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Raczej nie. W koszu jest filtr paliwa tylko. Rozebrałem kosz i nic 0 regulatora.
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Witam, powodem może być dogorywająca pompa paliwa. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa w układzie zasilającym i filtr paliwa. Jeszcze regulator ciśnienia przelewu może padł i za szybko się otwiera, przez co spada ciśnienie na wtrysk. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 2,8-3,2MPa.
Ciśnienia paliwa nie podam, bo nie mam PP2000 lub Diagboxa do tego (co podaje komputer). Dzisiaj popołudniu sprawdzę jakie ciśnienie mam przed filtrem paliwa. Może coś podpowiesz na temat tego znaku na regulatorze?
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
A moze tylko filtr paliwa?
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
moim zdaniem to zbyt małe ciśnienie paliwa ,czyli pompa ,lub filtr paliwa zapchany,lub przewody zasilające uszkodzone ,ew regulator ciśnienia paliwa we wtrysku.Na początek zmierzyc ciśnienie paliwa.
to zostaje ci filtr paliwa i regulator ciśnienia przy okazji wyczyść sobie silniczek krokowy bo jak kontrolka od silnika gaśnie to elektronika okej na początek radze sprawdzić filtr paliwa
Sprawdz moze podstawowe rzeczy przedewszystkim filtr paliwa a pozniej zaczynaj wymieniac czesci :) pozdrawiam
Witam, posiadam Dacie Duster 2010, błąd p0089 nie odpala jedynie z plaka. Filtr paliwa wymieniony, regulator ciśnienia podmieniony, czujnik na listwie również, na komputerze ciśnienie przed uruchomieniem 300 bar, po przekręceniu kluczyka 230 bar ciśnienie jest. Jakieś pomysły?
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
tak kolego filtr paliwa wymieniony. regulator ciśnienia przy pompie CR wymieniony...pompa paliwa w zbiorniku wymieniona...na początku auto było w Diesel service i powiedzieli, że to raczej coś z elektryką.... tylko co ? już auto stoi chyba z miesiąc czasu i nie bardzo można go zdiagnozować...
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa).
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Sprawdź ciśnienie paliwa jakie daje pompa, jak Ci wyżej pisali, później regulator ciśnienia. A jak sam filtr od paliwa? Wody jakiejś nie zatankowałeś?
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Przyczyną może być też zła jakość paliwa, problem z ciśnieniem w układzie paliwowym, regulator ciśnienia paliwa, filtr, przepływomierz, sonda/y lambda, bez diagnostyki komputerowej nie wywróżysz.
Z regulatora ciśnienia paliwa zintegrowanego z filtrem pewnie pod autem o ile w tym polo tak jest to zrobione.??
wymieniona pompka paliwa w baku , filtr paliwa , regulator ciśnienia na pompie wtryskowej , czujnik ciśnienia na listwie używany , sprawdzony sterownik auta i sprawdzone przelewy na wtryskach i nadal to samo !!! napięcia na czujniku na listwie nie są takie jak powinny być czyli pokazuje około 1,5 v czyli wolne obroty po dodaniu gazu napięcie nie wzrasta...
Witam. Czujnik ciśnienia paliwa podmieniony, sytuacja bez zmian, włożona druga pompa z koszem do baku, to samo. Filtr paliwa oczywiście jest nowy. Pomocy...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
No to standard. Wtryskiwacze do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić.
Witam mam mianowicie następujący problem w autku Nissan Primera p11 wersja po lifcie 2.0L (140km) Benzyna kod silnika 20srde czy jakoś tak:D Mianowicie Problem jest taki że gdy posiadam mniej benzyny niż pół zbiornika paliwa auto coraz gorzej odpala gdy wskaźnik zbliża się do rezerwy jest normalnie tragedia. Nieważne czy jest ciepło czy zimno na dworze...
Sprawdź filtr paliwa, jest on zespolony z regulatorem ciśnienia, i jak tankujesz paliwo kiepskiej jakości to są problemy z pracą silnika.
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
Witam Trafiła w moje ręce Opel Astra G 1.7 CDTI Pompa bosch. Po diagnozie komputerowej widać ze przy kręceniu rozrusznikiem przy ciepłym ciśnienie mierzone to około 14Mpa (za mało) Po odpaleniu z Plaka samochód już dalej sam normalnie pracuje i przyspiesza nie czuć żadnych dolegliwości brak błędów. Ciśnienie paliwa mierzone wynosi wtedy 25Mpa na biegu...
Sprawdź cewkę zaplonową-kaloryfer-jeśli w Twoim silniku jest tzw. DIS(bez aparatu zapłonowego). Najlepszym wyjściem byłaby podmiana na próbę inną cewką. Tu jest niestety loteria. W moim cewka miała opory jak wzorcowe tzn. między wyjściami na kable zapłonowe 1-4 i 2-3 opór 5600 ohm(wszystkie kable mają być zdjęte podczas pomiaru). Kupiłem używkę za 80zł...
Możliwe, że i filtr. Może być też regulator ciśnienia...Żeby wyeliminować raz na zawsze podejrzenia o sprawy paliwa, trzeba podłączyć do listwy paliwowej manometr, plastrem go na szybę i w droge.... :D. Te różne ,,czarodziejskie mazidła" STP to nic innego jak zwykła nafta, trochę toluenu, jakiś olej. W/g mnie, szkoda na to forsy. Ja używam 50-100 g...
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
Witam Mam problem z passatem B7 1,6 TDI , przebieg 230 tys silnik szarpie/ przerywa na zimnym od razu po odpaleniu szczególnie gdy temp spada poniżej 5st C . Tak dzieje się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy przez pierwsze 5km. Jak silnik się zagrzeje jak ręką odjął... Jeden mechanik obstawia na wtryski, drugi że zacząłby od wymiany regulatora...
Mam scenika z 2005 r. Kupiłem z uszkodzonymi wtryskami przez co przyjechał do mnie na lawecie. Wtryski włożyłem (nie idealne ale bez tragedii) i auto nie odpala. Sprawdziłem filtr paliwa, regulator ciśnienia, i przewody. Gdy psikam plakiem auto się uruchamia ale gdy przestanę psikac silnik gasnie. Mam błąd tego regulatora i przerywanie zapłonu za 3...
Czujnik na 1 pin jest bez znaczenia dla pracy silnika, on jest tylko od wskaźnika na desce. Sterownik wtrysku korzysta z tego dwupinowego czujnika (jest w okolicy termostatu). Nie miałeś wymienianej pompy paliwa? Sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa? Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa (w ogóle wiesz, gdzie on jest)?
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
Obstawiał bym pompę , bądz regulator ciśnienia paliwa , zdejmij filtr powietrza i jak zacznie mulić to psiknij mu delikatnie plakiem
spróbuj wyczyscić siteczko na regulatorze ciśnienia paliwa . Tak jak kolega napisał. Często nieoryginalne filtry zapychaja to siteczko drobnymi włuknami. Jeżeli to nie pomoże to niestety regulator będzie do wymiany. Jest jeszcze jeden problem. Jeżeli jest to Siemens to regulatora niestety nie wyczyści bo jest integralną częścią pompy.
Ja proponowałbym jeszcze sprawdzić: 1. czujnik położenia wału korbowego (podstawowy czujnik w układzie sterowania silnikiem) + jakość połączenia w złączce, 2. czy dochodzi do silnika paliwo, tj: - czy pompa paliwa ma wystarczającą wydajność, - czy filtr paliwa nie jest zatkany, - czy regulator ciśnienia paliwa utrzymuje ciśnienie paliwa na odpowiednim...
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
W tym przypadku regulacja ciśnienia jest przy filtrze paliwa jak dobrze kojarzę. Regulatora na listwie już nie ma. Dochodzi tylko jeden przewód paliwowy
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
Żaden samochód z pośrednim wtryskiem paliwa, jednopunktowym, wielopunktowym, obojętnie, nie ma czujnika ciśnienia paliwa i nie steruje pracą pompy, tzn nie reguluje elektronicznie ciśnienia paliwa, od tego jest regulator mechaniczny, zamontowany na listwie wtryskowej, w filtrze paliwa lub w zbiorniku. Pompa jest uruchamiana na ok 3 sek po włączeniu...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Jak nie ma już błędów i nic się nie dzieje z autem to nie ruszaj, mogło sygnalizować usterkę regulatora ciśnienia spowodowaną przytkanym filtrem paliwa. pozdr
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Padła pompa wyskokiego ciśnienia, więc potrzeba wymienić pompę, wtryski oraz najlepiej jak zaleca producent listwie oraz regulator ciśnienia paliwa. Do tego nowy filtr paliwa oraz czyszczenie CAŁEGO układu paliwowego włącznie ze zbiornikiem. PS. po wymianie wtryski najlepiej dokodować testerem diagnostycznym.
A sprawdzałeś szczelność przewodów paliwowych na zasilaniu powrocie skoro śmierdzi paliwo?A czas otwarcia wtryskiwaczy na rozgrzanym silniku.A może filtr powietrza zanieczyszczony?Jeszcze regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia bo możliwe membrana uszkodzona i przez podciśnienie ciągnie paliwo.Trochę się na zbierało,a teraz do roboty bo samo nie naprawi...
Volvo FMX 500 podczas jazdy wpada w tryb awaryjny i pojawia się błąd P228F FMI 00. Co robić? Regulator wymieniony, czujnik ciśnienia i filtry paliwa, czas na wszystkie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3832089800_... https://obrazki.elektroda.pl/4440983000_...
Dokładnie tak jest kolego. Regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze. Po wymianie filtra i zaworka większość parametrów się poprawiła. Na zagrzanym silniku regulacja sondy lambda waha się w okolicach od -3 do +2. Czasy wtrysku w okolicach 4,72 mS. Narazie będe obserwował samochód. Serdecznie dziękuje kolego. Pozdrawiam.
szukać regulatora ciśnienia paliwa regulatora paliwa regulacja regulatora ciśnienia
parametr maszynowy nissan kodować samochód hyundai elantra
wizjer smart regulator ładowania
Canon iRC 250i - Zacięcie papieru, kod 0205 XLoader na Arduino - gdzie znaleźć i jak używać?