Oczywiście wymień też filtr paliwa.
Dospawać kilka prętów fi 16 do tłumika. Zespawać łączenia w dodatku. Zmienić oznaczenia żeby nie kusiło.
A6511800115 ale niech ktoś to jeszcze potwierdzi.
Witam Opornik dmuchawy w sprinterze znajduje się pod maską z lewej strony pod filtrem pyłkowym. Tam jest silnik dmuchawy musisz tam dobrze popatrzec. Pozdrawiam
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa.
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Filtry paliwa nowe?
Tyle że to pojawiło się po wymianie filtru, a także oleju. Jeśli filtr od Filtrona, to do wymiany. Olej wlany taki sam? Pomiar ciśnienia oleju, możliwe zablokowanie zaworu regulującego ciśnienie.
A filtr kabinowy?
To samo miałem w sprinterze przyczyną był filtr paliwa,gasł przy gwałtownym dodaniu gazu, tracił ciśnienie paliwa
Ja dałbym sobie spokój z elektroniką a sprawdził układ paliwowy. Sam pisałeś, że ciężko pali, a jak już to po chwili gaśnie. Według mnie to typowy objaw zasysania powietrza (minimalnie) do układu paliwowego. Sam już się nieraz nadziałem, że dwa dni szukania gdzie bądż a w efekcie się okazało, że (np.) opaska na filtrze paliwa przepuszczała...
Najprawdopodobniej nieszczelności na filtrze paliwa. Ten duży oring na filtrze paliwa
A ja ci polece Liqui Moly ,filtr to MAN Knecht .
jak to mi powiedziałał kiedyś moj dobry znajomy mechenik gdy po raz pierwszy wymieniałem filtr paliwa w sprincie i nie zaciągał go.. kręć mówi aż odpali kiedys musi zaciągnąć.. dobrze zalać pompe i filtr.....
Mam webasto, filtr wymieniłem.
Wtyczka 5 pin może być do czujnika w filtrze paliwa.
Witam,sprinter 2.2 cdi ,2008 rok. Samochód dymi na wolnych obrotach,po jeżdzie jest dużo lepiej. Miga kontrolka check. Diagnostyka pokazała błąd czujnika temp przed filtrem cząstek stałych.
wymień filtr paliwa
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Co znaczy filtr DPF pusty?
Wymieniony filtr paliwa, szczelność sprawdzona filtr-pompa.
Buczec zaczyna dopiero na ciplym silniku. Co to jest filtr PDF?
W ilu procentach zapełniony filtr cząsteczek stałych?
Górna granica ale czego? Pewnie ciśnienia powietrza - ale tego nie napisałeś. Sprawdź w warunkach drogowych jakie jest doładowanie. Powinno dochodzić do 2,4 - 2-6 bara (taki odczyt jest z ekranu Star Diagnozy) Wypalanie DPF pod komputerem nie zawsze pomaga - sprawdź w wartościach aktualnych (zwłaszcza czujnik ciśnienia różnicowego i czujnik ciśnienia...
Kolego uważaj bo filtr się zapcha na cacy. I wtedy będzie problem.
Jeżeli uważasz że olej scieka z obudowy filtra oleju i generalnie z układu, to grzechotalby łańcuch po odpaleniu. W starych BMW tak było, trzeba bylo wymienic zawór w podstawie filtra.
EGR jest, po czyszczeniu (brudny nie był). Przepływka wymieniona na inną oryginalną. Czujniki ciśnienia (przy przepustnicy i w filtrze) też wymienione. Przepływ powietrza podam jak będzie samochód , (dzisiaj lub jutro) bo było +-450 tylko nie pamiętam w czym mierzone. Dodam też że dzieje się tak raz na 1000-1500km i po zresetowaniu przepływki odzyskuje...
Immobiliser nie ma nic do rzeczy w wtym przypadku ,nie zgasi auta,po prostu się zapowietrzyl z jakiegoś powodu,np brak paliwa w zbiorniku ,brudny filtr itd...
Poważna sprawa. Jak chcesz spuszczać wodę, z czegoś co nie posiada separatora? Wymień filtr jak już. Zanieczyszczenia są we wkładzie...
zawór sterowania turbo jest z prawej strony komory silnika pod obudową filtra powietrza. Dodano po 3 z prawej strony komory silnika pod filtrem powietrza
Co to znaczy sieć CAN - chodzi o komputerowa diagnoz? Poczytałem sobie na forum trochę o CDI i tak siobie myślę, że paliwo przywozi mi kierowca z cieżarówek i nie wiem czy to nie ma nic wspólnego z tym problemem. Muszę jutro zobaczyć czy nie ma opiłków w tym starym filtrze paliwa.
Wykonaj "komputerową" jazdę oczyszczającą filtr cząstek stałych.
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Witam forumowiczów zakupiłem sprintera z silnikiem 2.9td,silnik rano zapala z lekkim opóznieniem tzn trzeba go kręcić kilka sekund póżniej zapala od strzała,silnik po zapaleniu lekko dymi na niebiesko po dodaniu gazu niebieska chmura jest taka,że nic z tyłu nie widać i wkręca sie maksymalnie na 2600 obrotów jak mu odepne siwą kostke której przewód idzie...
Sprawdź jeszcze czujnik na filtrze paliwa.
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Wtryski wymieniłem wraz z silnikiem, filtr też jest nowy
Mam pytanie na niskich obrotach czuje jak obroty silnika spadaja jak by mial zaraz zgasnac co to moze byc, filtr nowy oringi tez.Pozdrawiam i zgory dziekuje.
Sprawdź rezystor nawiewu tam jest bezpiecznik termiczny i jak wentylator stawia opór to go wybija lecz najpierw wyciąg wentylator i sprawdź czy luźno chodzi i podłącz na krótko czy działa i podstawa czysty filtr pyłkowy
Nie. to nie jest głupie. W ogóle to chyba nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. Skoro wszystko już sprawdziłeś to może zajrzyj jeszcze do filtra powietrza. Może jechałeś niedawno przez np. mgłę i masz go całkowicie zawilgoconego? To, że po rozgrzaniu silnika dalej idzie biały dym może być także spowodowane dużą ilością wody w tłumiku. Ja...
Witam, ja miałem takie problemy w dwóch samochodach jeden Merc Sprinter, podłaczyłem linke która sie wychaczyła, wymieniłem filtr kabinowy i było ok. drugie auto VW Golf, tutaj pokretło od zmiany kierunku nadmuchu troche sie popsuło - powód również linka tym razem trochę sie zagięła. Wytarczyły szczypce, troche smaru i wszystko ruszyło. Odradzam rozbieranie...
... olej wlewają zawsze taki sam. Ten Sprinter to stały klient tego warsztatu i procedura wymiany zawsze taka sama - rozgrzewają silnik potem na kanał i spuszczają. Tak stoi do rana, później zalewają świeżym, nowe filtry. Jedyne wypięte wtyczki to te na filtrze powietrza nad silnikiem, reszta instalacji nie ruszana. Załatwiamy na dzisiaj serwisówkę...
pojawił się jeszcze jeden i już mam nadzieje ostatni problem związany z tą wymianą otóż cieknie mi olej z jednej z tych dwóch [tej dolnej] rurek które wychodzą od obudowy filtra oleju do chłodniczki,wyciek jest przy chłodniczce czy ktoś wie jak tą rurkę wyjąć czy muszę odkręcić obudowę? czy powinna po odkręceniu tej śrubki na imbus przy filtrze sama...
Wtryskiwacze do regeneracji, filtr paliwa do wymiany i czyszczenie układu paliwowego za filtrem. 99% że filtr paliwa przepuścił zanieczyszczenia.
Zmienić obydwóch. Zobacz z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Filtry paliwa kiedy były wymieniane?
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
To samo mialem w sprinterze. Padł czujnik ten w parowniku.
Uszkodzona była magistrala wodna zintegrowana z podstawą filtra paliwa.
Soft nie był zmieniony na bank, po filtrach DPF pozostały tylko puste puszki, jutro podam nr błędów. To mówicie że skoro to auto ma takie błędy związane z filtrem i dlatego nie ma mocy??
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
Witam wszystkich, Mam problem z moim Sprinterkiem a mianowicie brakuje mu mocy. Wkręca się tylko do 3200tys obrotów falują mu obroty i osiąga góra 90 km/h. Czasami gaśnie na skrzyżowaniu Po diagnozie komputerowej wymieniłem czujnik wałka rozrządu przepustnice filtr paliwa i powietrza. Po wymianie przepustnicy został tylko jeden błąd: P2112 Throttle...
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże to musisz odczytać błędy.
ciągle obecny,ale jak troszkę po chodziłem po necie to widzę że to może być czujnik cisnienia ten co jest pod filtrem powietrza ale sam już nie wiem
Istnieje taki pogląd jakoby w autach powyżej 200 kkm nie stosować procedury wypalania filtra z uwagi na rosnące ryzyko uszkodzenia silnika lub osprzętu. Głoszą go między innymi ludzie prowadzący szkolenia specjalistyczne. Zgodnie z tym można spróbować filtr zdemontować i umyć specjalnym środkiem jak np. Liqui Moly. Jak na razie w dwóch przypadkach na...
Pod filtrem powietrza masz zaworek sterujący turbiną, pewnie on padł, typowe dlatego sprintera. Na początek go wyjmij i obstukaj może sie zawiesił, bo to również często się zdarza. Jeśli na krótko turbo ci pompuje to na 99% przyczyna tkwi w tym zaworku. Podciśnienia dobrze podłączone, powinno być jak w Twoim opisie.
Witam wszystkich Dzisiaj u mnie było -22 stopnie i teraz spadło do -17 i samochód niechce odpalić Czy moge prsiknąć mu PLAKA w rure dolotowa od filtra?????
ale rozrusznik kreci caly czas ok tak jak wczesniej to stalo sie nagle myslalem ze moze filtr paliwa ale mienilem i nadal tosamo jest
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie. dzieki za pomoc, tez stawiam na brudne paliwo dlatego że od kuzyna wlałem 60 litrów z baniek, chociaz wiem że paliwo dobre to mógł być...
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
witam mam problem ze sprinterem 313 2.2cdi z 2006 roku. zapala sie kontrolka EDC i samochod powyzej 2tys sie nie wkreca. Blad p2007( cisnienie wtrysku wstępnego -zbyt niskie ciśnienie ) wtryski i pompa sprawna, jakies sugestie? filtr nowy, powietrza w ukladzie brak.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
wystarczyło wyczyścić i załóż dobry filtr paliwa bo za miesiąc to samo bedziesz miał
ja mialem, trzeba podłaczyć tester i zobaczyc czy problemem nie jest zbyt wolno rosnące ciśnienie w szynie. jak tak to powodow moze byc kilka: zbiornik, filtry , pompa, zawór, wtryski, przewody paliwowe
Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem układ paliwowy i silnik pracuję.Dziękuję Bardzo za pomoc kolegom.
Sprawdź elektrozawór sterujący turbiną, znajduje się pod filtrem powietrza. Powinno dochodzić do niego +12 po stacyjce a sterowanyb jest masą z EDC. Często w sprinterach gnije wiązka w przednim pasie. A tak w nawiasie to MB stosuje oznaczenie CDI nie dci :-)
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Mam problem mianowicie zgasł i nie odpali nie podaje paliwa filtr wymieniony i przelany zewnętrzną pompką. Swiece grzeja błędów brak.
Odświeżę trochę temat, bo podobnego nie znalazłem. Mam w pracy Mercedesa Sprintera 308 CDI automat Tiptronic. Żółty kwadrat po DHL w Google grafika można zobaczyć. Problem pojawia się tylko gdy pada deszcz. Samochód po przejechaniu kilkunastu kilometrów gaśnie przy hamowaniu i zapala się kontrolka EDC. Po odpaleniu przejedzie jakiś odcinek i znów to...
wymienilem czujnik na nowy pokazuje wartosc ok ale dalej sprinter nie ma sily nakompie wyskakuja bledy - cisnienie roznicowefiltra czasteczech stalych i - czujnik cisnienia doladowania . czy to bedzie zapchany filtr czasteczek jesli tak to czy trzeba go wymienic czy mozna go jakos czyscic?
silnik osiaga moc powyzej 3000obrotow, dochodzi tylko do 4000 obrotow i dalej nie wkreca sie, komputer nie wykazal bledow, zostaly wymienione filtry i bez skutku, nie wiem co sie dzieje prosze o pomoc!
Na komputerze wyszło jeszcze że jest problem z pompą wspomagania hamulca i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie wiem czy któraś z tych usterek mogłaby wpływać na przerywanie podczas jazdy? Filtr paliwa był zmieniony na nowy.
W komorze silnika na ścianie grodziowej (pod wycieraczkami) jest umieszczony filtr kabinowy! Wymieniałeś go? Wyciągałeś i sprawdzałeś czy lepiej dmucha?
Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
Filtr powietrza, przewody dolotowe drożne? Ostatnio z jednego wyciągnąłem dziecięcą koszulkę...
Objawy typowe przy zagięciu, przytkaniu przewodu zasilającego w paliwo lub niedrożnym filtrze. Podaj paliwo z bańki, zobacz czy ustąpiły problemy.
Panowie a gdzie wpiąć w sprinterze zegar bo nie ma mnie w domu a możliwość mam załatwienia zegaru z pracy.. I jaki gwint ewentualnie tam jest? Jak ktoś rozbierał.. Ok znalazłem. Cdi nie ma czujnika ciśnienie jest za to śruba pod filtrem oleju.. Jak sprawdzę to napiszę co jest na rzeczy.
zgasł gdy stałem na światłach pierwsza myśl zabrakło paliwa po dolaniu nie odpalił przy próbie uruchomienia na zaciąg zapaliło się EDC filtr paliwa czysty z przebiegiem 25 tyś km
Jak tak przerywa to raczej problem z dostawą paliwa, filtr paliwa wymieniony? Równie dobrze może się układ paliwowy zapowietrzać.
Tak to podstawa silniczek jest najważniejszy potem ewentualnie filtr paliwa bo może mieć za niskie ciśnienie i go muli :D:D:D
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Zewnętrzna firma stwierdziła zmiany programowe dotyczące filtra cząstek stałych.
Wtryski zrobione, filtry wymienione, obawiam się że to pompa ale co ma do tego to kręcenie stacyjką?
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
Koledze chodziło o zbyt niskie doładowanie turbiny. Przyczyn może być kilka. Sterowanie turbiny, nieszczelny układ dolotowy, fałszywe wskazania czujników, zapchany filtr powietrza, itd. Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
Komunikat jest mniej wiecej taki: masa powietrza zbyt duża. Wielokrotnie zmieniałem przepływomierz, zawory turbiny, czujniki ciśnienia na kolektorze wydechowym. Jeśli zmieniam biegi, i za każdym razem wysprzęglam samochód (np.dojeżdżając do świateł), jest ok, natomiast jeżeli kilkukrotnie "puszcze" samochód na biegu-łapie błąd. Regenerowałem egr, wypalałem...
może poprostu masz filter paliwa rozszczelniony. ja miałem raz taki przypadek założyłem nowy filtr paliwa zalałem go zapalił od kopa chodził normalnie. Rano juz nie moglem go odpalić. okazało się wlasnie ze filtr paliwa był nieszczelny i schodziło paliwo z niego.
wracałem anglikiem ze szczecina okolo 300km na poludnie, wszystko ok predkosc 120 i była blokada, swieciła sie kontrolka od GRZANIA ŚWIEC ale takto wszystko ok, po przerobce na europe auto spisywalo sie jakis miesiac dobrze oprocz tego ze strasznie buja i trzeba troche uwazac na drodze jakby jakies luzy byly, w samochodzie zostal wymieniony filtr paliwa...
Witam , to mój pierwszy post na forum szukałem podobnego problemu na forum lecz nic nie znalazłem . Mam problem ze sprinterem 311 CDI z 2005 roku, auto gaśnie podczas jazdy i nie chce zapalić, rozrusznik nie kreci się po kilku próbach kluczykiem czasami po 5 , czasami po 20 samochód odpala i jedzie dalej czasami po takim odpaleniu nie może wejść przez...
prosze o pomoc paliwo ze zbiornika idzie do filtra z powietrzem wymienilem nowy przewód zasilajacy sprawdzałem szczelnosc smoka jest ok. noey filtr paliwa i dalej to samo mechanicy w warsztatach rozkładają rece....
Witam , mam problem z moim sprinterem mianowicie w czasie jazdy gaśnie silnik i zapala się kontrolka Edc , po czym nie ma mozliwości go uruchomic nie kasując błędów , po wykasowaniu błędów jest problem z jego uruchomieniem , dopiero po użyciu samostartu silnik pracuje normalnie , silnik pracuje stabilnie , wymieniłem filtr paliwa ale to nie przyniosło...
A filtr? Bo jakoś o tymm brak słów. A nawet jeśli to może trzeba dokładnie opisywać przypadek.
To jest sprinter 906. 2007r. 313Cdi. Vin za chwile odnajde to napisze. Filtr jest przebity i zamontowany spowrotem. Czujnik temperatury i roznicowka obecnie odpieta ale okolo 3-4tygodnie byly podlaczone bo dopiero ten czlowiek ktory wgrywal soft powiedzial ze te czujniki musza byc odpiete.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
To widocznie diagnosta się pomylił zmień warsztat zajmujący się tylko i wyłącznie mercedesami przyczyna morze być w wtryskach paliwa ,filtr paliwa i wiele innych usterek konkretna diagnoza stwierdzi wszystkie parametry pracy wtryskiwaczy.
Zacznij od wymiany filtra paliwa
Mam sprintera 308cdi 2003r. auto odpalalo za pomoca samostartu, dzisiaj juz nie odpalilem mimo takich samych zabiegow,tzn odpalalo i doslownie za sekunde gaslo. Mechanik wymienil pompe wesokiego cisnienia, filtr paliwa, wtryski i dalej nic. Na dodatek zaczal sie palic akumulator i zaswieclo edc. Co robic, pomocy!
Witam jak temacie sprinter 308cdi problem występuje przeważnie przy ok 2000 obrotów,zaczyna jakby go odcinać.Raz spada z obrotów,raz ciągnie normalnie.na biegu jałowym tez to występuje wcisnę gaz do spodu dojdzie do 2000obr odetnie na chwile i dalej się wkręca ale tylko do 4200obr dziwne?Edc zgłasza tylko jeden błąd świeca żarowa cylinder trzeci,ale...
A więc tak jak myślałem dopalał filtr cząstek.....dpf został wymieniony...:) i po wymianie autko przejechało już kilka stówek km. jest dobrze.pozdr
sprinter filtr paliwa sprinter filtr powietrza sprinter filtr paliwo
prądu gniazdku zapalniczki uziemienie wbijane kostki kierownicą passat
problem hałasu spawarka silnik żaluzji zewnętrznych
Podłączenie anteny do płyty Cap2 v1.0 - instrukcje Jak podłączyć tuner DVB-T do komputera - poradnik