Szukałeś ? https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=192...
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
sprawdź tutaj : http://forum.opel24.com/wymiana-filtra-p...
Oddzielne, większość producentów dodaje "zatrzaski" na obie strony z filtrem. Koniec porad, weź się za robotę :D
Witam. Czy wiecie może gdzie jest filtr paliwa w Astrze III 1.6 115KM 2008r bo mechanicy mówią, że nie ma ale w książce serwisowej pisze, żeby wymienić filtr paliwa zewnętrzny po przejechaniu 60tys km. Bardzo proszę o pomoc.
Sprawdź ciśnienie paliwa. Prawdopodobnie pompa paliwa do wymiany, chociaż warto zacząć od filtra paliwa.
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
to z prawej za boczkim jest sterownik a przekaźniki wykonawcze są pod maską to się zgadza. to popatrz dokładnie z prawej może być trochę wyżej ale musi tam być taka skrzynka. Jak ją wypniesz to po załącvzeniu stacyjki nie oświeci się kontrolka.`świece te dogrzewają po zapaleniu nawet do 3,5 minuty ale po załaczeniu stacyjki kontrolka powinna świeciś...
Z racji, że jeszcze niedawno sam szukałem tematu pod konkretny przypadek mojego auta a nie udało mi się takiego znaleźć postanowiłem pomajstrować wykorzystując własną wiedzę i doświadczenie (niewielkie :P). Cała wymiana nie jest skomplikowana i początkującemu zajmie na spokojnie 30 min. z dwoma przerwami na papierosa (oczywiście z dala od samochodu!!)....
WITAM CHCIAŁBYM powiedziec ze problem został rozwiązany po wymianie filtra paliwa
załóz nowy filtr zalej go ropą zakręc dekieli wio
Dziś zbadałem sytuację dokładniej i okazało się, że po starcie silnika na luzie pracuje on ok. minutę prawidłowo, a później jakby zaczynał się dławić i gaśnie. Sytuacja powtarza się mniej więcej 3-5 razy. Później po krótkim potrzymaniu go na gazie już pracuje mniej więcej ok. Czy myślicie, że te problemy mają związek z niedawną wymianą filtra paliwa?
te do filtra paliwa
Na komputerze nie wykazało żadnych błędów odnośnie pracy na benzynie, na cewce nie ma przebicia. Bo jak silnik jest zimny to na benzynie jest OK ale jak dłużej pojeżdżę to troszkę się dławi, nie jest to tak mocne jak na gazie ale jest. Może to być wina filtra paliwa?
Wygląda na obudowę filtra paliwa
Od roku w 2.0 dtl nie mam tej sprężyny (jeździ w schowku, bo przy wymianie filtra się zapodziała). Żadnej różnicy, żadnych złych objawów.
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Można sprawdzić dawkowanie paliwa z szyny tzw. miarkowanie i pamiętać o blokadzie filtra paliwa. Przejście z oleju napędowego letniego na zimowy to był i jest w Polsce problem.
Zapowietrza się, sprawdź zwłaszcza okolice filtra paliwa.
Opel astra j kombi 1.7 cdti nie odpala po wymianie filtra paliwa .Pompka działa bo słychać
Witam. Nie mogę zlokalizowac filtra paliwa w mojej Astrze, proszę o pomoc. Dzięki i Pozdrawiam.
Witam a ten silnik jest z LPG.A druga sprawa to taka jaka firma filtra paliwa?
Polecam środek czyszczący do paliwa i sprawdzenie początku wtrysku. Środek można wlać po wymianie filtra paliwa.
Witam, czy dokładnie odpowietrzony jest układ paliwowy? Może ma jakieś nieszczelności przez które do paliwa dostaje się powietrze i stad te problemy, zwłaszcza, że nie był zalewany filtr paliwa.
Witam, Proszę o podanie rezystancji elementu grzejnego, który znajduje się w filtrze paliwa. Samochód to Astra III 1.7 CDTI. Pokrywa filtru taka jak na zdjęciu: http://opelczesci.com.pl/pl/p/POKRYWA-FI... Pozdrawiam
Na pewno nie immobilizer. Gdyby to był immo to gasłby zawsze po 2-3 sekundach, bez względu na to czy ciepły. A ogólnie to zmień warsztat - standardowa odpowiedź jak się nie znają - pompa. Prawdopodobnie zapowietrzenie w okolicach filtra paliwa.
nieszczelność w okolicach filtru paliwa
Tu chyba nie ma filtra tylko opary trafiają do dolotu. Zawór sprawdziłeś czy się otwiera i jest przepływ po podaniu napięcia?
Czy wymiana filtra paliwa pomogła?
a dlaczego nie filtron? coś jest z filtrami paliwa nie tak tej firmy?
jakiś wąż tam nie jest spadły albo dziurawy? komputer był podłączony robiłeś już coś? Przy tym silniku komputerem nic nie zdziałasz,zacznij od filtra paliwa.
Podłącz wszystko jak było pierwotnie, odkręć opaskę na gumowej rurze dolotowej przy intercoolerze i za pomocą plaka odpal auto, może przez to przepinanie przewodów zapowietrzyłaś silnik, tam nie ma wstępnej pompki paliwa i odpowietrzyć ciężko. Wydaje mi się że mimo to co było zrobione nadal przyczyna może być w nieszczelnej obudowie filtra paliwa
Objawy wskazują na zatkany filtr paliwa lub inne problemy z układem paliwowym. Zacznij od wymiany filtra i sprawdzenia ciśnienia paliwa.
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
zobacz do filtra paliwa po nocy
Po włączeniu zapłonu jak najbardziej słychać jakiś silniczek, nie znam się tak na tym i nie wiem czy to na pewno od pompki paliwa.
Pewnie paliwo cofa się do zbiornika, więc w takim przypadku załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym. Zwróć uwagę (jeśli masz przezroczysty przewód), czy w przewodzie paliwowym zasilającym pompę jest paliwo. Oczywiście zbadaj to, po dłuższym postoju silnika. Można też na stałe założyć na tym przewodzie gumową pompkę z takim zaworkiem, która może...
Ja mam 1,7 ale 101KM. Miałem nieszczelną obudowę filtra paliwa i też się zapowietrzał.
O ile dobrze kojarzę to filtr paliwa (3 dziesiątki), i już masz dostęp. Alternator na dwa wewnętrzne torxy (16), energetyczny (13) i wzbudzenie (8). Wyjęcie przez "dziurę" po filtrze paliwa.
Mam taki problem z Opel Astra G 2,0 DTL. :cry: Problem z układem paliwowym. Nie dopływa paliwo do filtra. Czy w pokrywie filtra paliwa jest jakiś zaworek? Zdjąłem pokrywę i wystaje sprężynka. Czy to jest jakiś zaworek:?::?: Proszę o pomoc:!::!::D:D
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
Proponowałbym zacząć od wymiany filtra paliwa może zatankowałeś jakiś syf.
Zapowietrza się, sprawdź układ paliwowy szczelność przy filtrze paliwa, lub któryś przewód doprowadzający.
Jak sprawdzić grzałkę w filtrze paliwa? Jaka jest oporność takiej grzałki? A może to inny rodzaj grzałki nie działający jako oporność?
A paliwo się nie cofa czasem? Coś mi się kojarzy, że tam był problem z obudową od filtra paliwa (nieszczelna się robiła).
Mam konkretne pytanie do kogoś kto zna zasadę działania podgrzewacza w filtrze paliwa w Astrze II diesel. Wkład filtra jest wymienny obudowa plastikowa a podgrzewacz jest na górze obudowy. Z tego co obczaiłem, to chyba tą sprężynką przy górze obudowy dotykając do części metalowej wkładu filtra następuje rozgrzewanie, chyba że się mylę? Ale zależy mi...
To na pewno nie jest podgrzewacz paliwa, ponieważ podgrzewacz jest na spodzie filtra. Ma on osobne zasilanie.
Witam, mam problem z Astrą II 2000 r. 2.0 DTI. Jest to problem dotyczący odpalenia, po ewentualnym uruchomieniu auta . Zapala się kontrolka sterowania silnikiem, bardzo mocno kopci, zostały uszczelnione wężyki przelewowe, wymieniony i uszczelniony filtr paliwa, wyczyszczony smok w zbiorniku paliwa. Po zalaniu filtra paliwa wyciąga paliwo z filtra.
Uszkodzony był sterownik pompy.
Może warto zacząć od filtra. W nich jeszcze jest zewnętrzny, przy zbiorniku.
Zepnij koncówki przy filtrze odpal i zostaw na noc jak odpali to obudowa filtra.
Przepraszam. W tym 1.7 akurat nie będzie elektrycznej pompki, więc kręcenie nic nie pomoże. Przy pompie wysokiego jest zintegrowana pompa wstępna, która bierze napęd od wysokiej. Przy zmianie filtra zalać układ .
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
miałem to samo jak klient zatankował benzyny , po odessaniu paliwa ze zbiornika , filtra i pompy CR i zalania filtra , pompy świeżą ropą i zbiornika auto zapaliło po dłuższym kręceniu rozrusznikiem
Raczej pompa się JUŻ skończyła lub wtryski. Odpal na plaka.
Witam. Jeśli to tak wygląda to niema potrzeby https://obrazki.elektroda.pl/1656280400_... chyba że jest to zabezpieczenie filtra przed uszkodzeniem w transporcie.
Może któraś jest od krańcówki ale syreny są zawsze "głęboko" schowane na podszybiu, więc ta druga coś nie pasuje....Może podgrzewanie filtra paliwa w wersji "dizlowskiej"...
otóż samochód ma problem z odpaleniem po postoju wiem że jest to na pewno pompa wtryskowa Obawiam się, że nie wiesz nic. Za opisaną sytuację odpowiadają najczęściej dwie rzeczy - obudowa filtra paliwa i uszczelnienia wtryskiwaczy.
Witam. Mam pytanie czy wie ktoś jaki jest rozmiar sprężyny w filtrze paliwa w Astrze g 1.7 dti bo u mnie jej obecnie brak a mam problem z odpalaniem? Szukałam wszędzie ale nikt go nie zna, ponieważ jest razem z obudową filtra. Proszę o pomoc i podanie konkretnego wymiaru. :-))
Temat już wałkowany na elektrodzie, poszukaj dobrze ( chodzi o czujnik temperatury ). Ja na Twoim miejscu zacząłbym bym od filtra paliwa i sprawdzeniu świec żarowych.
sprawdz szczelnosc filtra.
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy A jak myślisz czemu jak odpiolem przewody od filtra paliwa to odpalił normalnie ? Ale paliwo przy opalaniu nie poszło.
Skoro wyjeździłeś do końca paliwo ,to prawdopodobnie zassało z dna zbiornika syfu do filtra,a może i dalej . Najprościej to wymień filtr paliwa ,ewentualnie ściągnij wężyk od pompki do filtra i zobacz czy paliwo sika.
Sam sobie dałeś odpowiedź. Zapowietrza się najczęściej na o-ringach filtra paliwa (dwa węże + uszczelka pokrywy).
Witam. Zamykam temat , problemem rozwiązany. Przyczyna była pompka paliwa , ciśnienie paliwa na listwie na wolnych obrotach było 0.5 bar. Ciśnienie było sprawdzane po wymianie filtra paliwa by wykluczyć ten element.
okazało się że w przewodzie idącym do filtra paliwa był jakiś silikon wystarczyło wyczyścić
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra paliwa, jest szansa że się tamtędy układ zapowietrza.
Mierzyłem grzałkę która znajduje się w górnej pokrywie filtra paliwa.Podłączyłem 12V pod samą grzałkę i wpiołem amperomierz w obwód i .jest brak poboru prądu
Po co wstawiać inną pompę paliwa na przeglądzie to trochę roboty jest zęby ja wydłubać.Na odległość trudno powiedzieć bo nie wiem jaki silnik ale wydaje mi się że przestawiły się adaptacje wolnych obrotów . "komputer pompy paliwa do regulacji" -- w benzynie to chyba jakiś żart ze strony mechanika. Podaj jaki typ silnika czy czasem nie 1,6T (przy wymianie...
Przyczyn może być kilka czujnik temperatury sprawdzisz przez podłączenie pod komputer zanieczyszczony filtr paliwa.
Kasowałeś błędy? Robiłeś diagnostykę na oryginalnym filtrze?
Kolego z tego wentylka powinno polecieć paliwo. Musisz sprawdzić wydajność pompy oraz drożność filtra paliwa. Padło wcześniej pytanie ile wlałeś paliwa do zbiornika...
Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak odpalam rano to przez kilka sekund załapie ale później zgaśnie a dalej to już tak jak pisałem. Czy to nie jest wina filtra paliwa, może po prostu się zapowietrza?.
Witam, opel astra h 1.3 cdti 2007r, wczoraj po przejechaniu 100m, zauważyłem, że obroty są na zero, dopiero na jakimś 3 biegu podniośly się do okolić 400/600 obrotów, po przejechaniu 1km samochód zgasł i nie pali. Astra kręci teraz, jak by nie miała kompresji. Po sprawdzeniu filtra paliwa okazało sie, że w filtrze byla woda i przy kreceniu nie podaje...
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
tak miedzy filtrem paliwa a pompą, ale ma jakiś związek z nagrzewnica do filtra wchodzi jeden duży zasilajacy i wychodzi mniejszy prosto do pompy
Witam Chcę podłączyć do Frontery A (1995r.) 2.0i filtr-pochłaniacz par paliwa z Astry. Sęk w tym że oryginalny filtr Frontery ma tylko 2 końcowki, bo jest podłączony przez trójnik z kolektora ssącego ( wlot par ze zbiornika i wlot powietrza) natomiast filtr z Astry ma 3 koncówki: A - wlot par paliwa z baku, B - wylot do kolektora ssącego silnika, C...
Filtr paliwa wymieniony na nowy ?
Wymieniłem wszystkie przewody, o których była mowa. Silnik prawdopodobnie zapowietrzył się, ponieważ miał luźny przewód "OUT" wychodzący z filtra paliwa. Czeka mnie teraz odpowietrzanie układu...
Sprawdz układ zasilania paliwem. Być moze masz zawodnione paliwo i woda zamarza w filtrze paliwa (chyba pod samochodem w okolicy zbiornika), utrudniając przepływ. Podobnie niałem w Vectrze B. Po zdjęciu filtra i wydmuchania paliwa po kilku sekundach (mróz) filtr całkowicie zamarzł.
Witam Ten przewód powinien być podłączony w tym miejscu gdzieś mniej więcej. http://obrazki.elektroda.net/24_12778087... Jest to przewód podciśnienia, który otwiera zaworek do odprowadzania par paliwa z filtra węglowego.
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Układ paliwowy ci się zapowietrza, kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Dziś próbowałem go odpalić to już nie odpala nie słych pompy. Możesz mi powiedzieć gdzie jest ten przekaźnik i jak go się sprawdza? Jeszcze jedno pytanie czy to możne być wina filtra paliwa?, nie wymieniałem go 3 lata.
Witam mam problem z astra g z silnikiem x17dtl ciężko pali rano otóż problem nastał jak przyszedł mróz ciężko odpalała Po jakimś czasie kręcenia odpala ale to nie tak jak powinna kręci rozrusznik tak jakby już auto chciało zapalic ale trochę brakuje jakieś pomysły gruszkę już mam założona przed filtrem paliwa
Filtr paliwa wymieniłem - sprawdzę jeszcze uszczelkę filtra. Gdzie jest otwór odpowietrzania zbiornika w korku?
Tak wygląda "pompa w baku" zintegrowana z czujnikiem poziomu paliwa w samochodach Opel Astra H DTL i DTH. https://obrazki.elektroda.pl/6539922900_... Pompa niskiego ciśnienia może być także na zewnątrz zbiornika, o ile ją sobie ktoś tam umieści. Fabrycznie w DTL i DTH powinna znajdować się w miejscu jak wyżej. Słychać ją po włączeniu...
ok, bo to kolegi auto, a on nim jeździ na co dzień do pracy. w weekend wpadnie to sprawdzimy te parametry. Natomiast ten samochód nie ma filtra paliwa. TZN ma niewymienny w baku przy pompie.
tak jak kolega powyzj napisał zaczoł bym od sprawdzenia iskry po zgaśnięciu oraz przydało by sie sprawdzić cisnienie paliwa, wymiana filtra napewno by nie zaszkodziła.
Tak jak zaproponowałeś, pojechałem do mechanika by sprawdzić kompem i ... żadnych błędów w historii ^^ A problem dalej jest - odpalam i jeśli się zadusi do ~30 sekund po odpalenie i dam gaz od razu wywala błąd - którego nie ma w historii hahaha Co do gwizdu sprzęgło od alternator ok, jedynie jakaś rolka od napinacza była luźna, ale po wymianie hałas...
Mam AII 2001r. (Z14XE) też się kiedyś zastanawiałem co to pyka pod kokpitem po stronie pasażera. Okazało się że to zawór (oparów)odpowietrzania zbiornika paliwa. Znajduje sie przy obudowie filtra powietrza.
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
Kumpel miał problem z odpalaniem na zimnym w tym modelu, z takim samym silnikiem. Na zimno po odpaleniu za pierwszym razem potrafił zgasnąć. Później należało długo pokręcić. Jak już odpalił, to działał bez zarzutu, aż znowu do następnego dnia. Winna okazała się pokrywka filtra paliwa, ta w której jest wbudowana grzałka, gdzie zaciągał powietrze
Cześć. Moim zdaniem powinieneś na początek zmierzyć ciśnienie paliwa na zimnym silniku i przy okazji wymienić filtr paliwa.
Witam Mam problem mój opel astra II 2.0Dti po wymianie filtra paliwa nie odpala.Po wyjeciu starego filtra i włożeniu nowego filtra( nic nie było odpowietrzane tylko odkrecenie pojemnika wyjecie starego wsadzenie nowego zakrecenie )Samochód zalapał na 5 sekund i zgasł po 2 godzinym kreceniu go nadal nie odpalił, po diagnostyce wyszły błedy P1630 i P0725....
Artiii, poszedłem tym samym tropem ale tak jak pisałem na wstępie; "Aby wyeliminować niedrożność filtra lub przewodów podałem również paliwo bezpośrednio z podwieszonego kanistra. Nadal sucho."
Widzę że bardzo interesuje Cię ten reset. Tylko tyle że Twoje rady na nic komuś kto nie ma komputera diagnostycznego oraz nie wie jak sprawdzić "wydatek pompy". Do filtra paliwa też powinien mieć kanał, chyba że lubi listopadową glebę. Ja zaproponowałem sprawdzenie lambdy a to nic nie kosztuje. Kawałek miernika chyba w domu ma. Gdy sonda będzie ok,...
po wymianie filtra paliwa problem z długim kręceniem ustał, ale został problem z gaśnięciem od razu po odpaleniu
wymiana filtra paliwa astra astra filtra filtra astra
honda civic benzyna akumulator president schemat turbinka junkers
ogrzewanie basenu ogrzewanie basenu
Schemat przetwornicy step-up: kluczowe elementy i zasada działania Sterownik wtrysku Mitsubishi Carisma 1.8 a Pajero Pinin 2000 GDI - kompatybilność