Kto ci naprawiał sterownik z pompą ?
Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Proponuje udać się na warsztat, albo odczytać samemu błędy.
Jedno z tych wyjść generuje PWM tylko nie wiem które. Jak załóżmy drugie wyjście jest analogowe, to musi być stabilnie napięcie,chyba że też PWM. Coś sobie przypominam że będzie to chyba uwalony proc w liczniku ale głowy nie dam.
Jakieś błędy w sterowniku?
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat.
Podstaw zamiast zaworu opornik 47Ω i zobacz czy dalej mu nie pasuje
Wiąże się,po wymianie nie uruchomisz silnika.
Forscan, daje mi informację zwrotną o tym, że PATS zezwolił na dopisanie kluczy, ale ich licznik się nie zwiększył i pozostaje ciągle 0 kluczy. Zanim je wykasowałem były wpisane 3, dwa z nich posiadam, ale kontrolka immo mrugała szybko na obu, rozrusznik nie kręci. Nie wiem jak ugryźć temat pętli kiedy zasilania są i przejścia też, a druga podstawiona...
Ok jak jest to samo to teraz masz jakieś błędy?
Błędów zimnych lutów nie pokaże. Pokaże błędy powiązane z tym. Na przykład w Focusie 2, gdzie często padają luty w liczniku, masz dużo błędów od komunikacji CAN i często błędy od pedału gazu ( przechodzi przez licznik). Próbowaleś zdjąć jeszcze raz klemę na kilka minut?
podstawiłem inny regulator ciśnienia i dalej nie zapala. Znikły błędy P1180iP1181 ale jeszcze nie ma rezultatu. Wyrzuca błędy EGR. Po popuszczeniu wtryskiwacza ropa nie bardzo chce tryskać.
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Masz kody do immo? Widze ze nie wiec nic nie zrobisz w temacie.
Sprawdź podstawowe rzeczy: Bezpieczniki (komora silnika, i w kabinie) Masy Akumulator musi być dobrze naładowany (czytałem w Twoim poście że światła świecą ale nie napisałeś czy normalnie czy słabo dlatego proponuję sprawdzić czy aku ok). Napisz czy masz jakiś dodatkowy alarm (jeżeli masz to on mógł odciąć dopływ prądu). Problem może stanowić stacyjka,...
Witaj podjedź i sprawdź które błędy powróciły po wymianie filtra i rurze dolotu.
2005 Ford focus 1.6 16v benzyna
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
Może warto skanować ten samochód? Może ma jakiś błędy?
Szykuj sterownik do naprawy
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
A po skasowaniu błędy jakie pozostają? Odłączyć czujnik na listwie i zakręć czy coś się zmieni
To zobacz jeszcze czy zapali na matce ( klucz bordowy), odpytaj też PATS i PCM na błędy.
błąd 4 to błąd ustawiania ostrości (Focus). Przyczyn może być kilka, brudny laser, źle włożone płyty lub podrapane lub po prostu laser już wychodził swoje.
Cześć Ford Focus MK3 2016 Mam problem z prawym światłem mijania. Żarówka spalona została wymieniona, ale został bład B1D01 zwarcie do masy lub obwód otwarty. Błędy były usunięte Forscanem, ale za każdym razem wracają. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?
Uszkodzona pompa wysokiego cisnienia
Wskazania temp. poprawne? Komputer samochodu widzi tę samą temperaturę co pokazuje wskaźnik? Była diagnostyka komputerowa? Są jakieś błędy?
Który to jest rocznik? Był podłączany komputer żeby odczytać błędy?
Komu się chce szukać jakie to błędy?
Nie pokazał żadnego błędu. Pewnie instalacja gazowa to jakaś syfiasta włoszczyzna i kasuje błędy.
Cześć, zacznij od podania jaki silnik masz w tym focusie i jaki błąd/błędy odczytaleś.
Na początek to podłącz komputer i pokaż jakie masz błędy.
P0335 czujnik położenia wału P0293 to błąd udziału/zrównoważenia 11 cylindra ? :) U1900 Can Communication Bus Fault B1600 Ford: At some time since last clear the ignition was switched on without any key code being read.
Kiedy ostatni raz był zmieniony filtr paliwa?
Pewnie trzeba zrobić adaptację czujnika kąta skrętu na samochodzie - zobacz Forscanem - tylko musisz mieć coś lepszego niż ELM najlepiej na STN1170
Masz komputer, sprawdź. Odłącz wtyczkę z czujnika w kolektorze i sprawdź czy pojawi się nowy błąd. Odłącz przepływomierz i sprawdź jakie błędy się pojawią.
-Napięcie czujników ESP IVD/DSC 11,24V przy włączonym silniku -Ciśnienie na pompie spoczynkowo 1424 kPa, 9180 kPa przy mocno naciśniętym pedale hamulca -MODSTATE: error -Komunikacja CAN z PCM: obecna -i na koniec ciekawostka, kierownica ustawiona prosto i do ESP przychodzi sygnał -17,5 st. podczas gdy w module wspomagania ta wartość wynosi wówczas w...
czy udało ci się to naprawić ? jaki masz tam silnik ? bo mam podobne objawy... Witam Od roku walczę z problemem w focusie. Historia: Focus na rozładował się rok temu do absolutnego zera, po odpaleniu wyrzucił usterka układu silnika, zmniejszone przyspieszenie. 1 mechanik wymienił przepustnice i pedał gazu i zaczęło dzialac choć sam mechanik nie wiedział...
czy wracją błędy
ZANIM OSĄDZISZ POMPĘ SPRAWDŹ JESZCZE FILTR
Może napiszesz jakie błędy,będzie łatwiej.
Wymień pompę.
Za schowkiem masz moduł GEM i często problemem jest skraplająca się w tamtych okolicach woda. Według TBI była akcja właśnie przeciwdziałaniu luz zapobieganiu skraplania się wody i przedostawania się do tego modułu. Również w tych autach liczniki to problem. Pierwsze diagnoza.
Nie próbowałem tylko sprawdzałem czy błędy są
Cześć, pacjent ford focus 1.6 tdci manual 2006r z dpf/fap. Mam taki problem, auto jest w trybie awaryjnym jedzie do 3k obrotów. Świeci się czerwone zebate koło z wykrzyknikiem. Błędy jakie pokazał to P242f oraz P0033. Gdzie szukac przyczyny ? Wystarczy dolac płynu eoyls czy to grubsza sprawa ?
Wysypują się kodowania wtrysków, ale żeby mieć spokój to trzeba wpisać specjalny kod i problem znika raz na zawsze. Pasuje on do RENÓWEK i Fordów ( wszystkich TDCI)
Dzieki układ paliwowy i świece są ok jeszcze podładuje akumulator i coś czuję że zlapal jakieś błędy w oprogramowaniu.
Może opisy błędów? Błędy powracają?
Jakiś tester, błędy ?
Zrób diagnostykę czy są jakieś błędy.
ECU zgłasza błędy?
Jakiejś błędy ? Pokazuje ci dobrze temperature zewnętrzna w samochodzie ?
W tym silniku w większości przypadków nie ma nic, a przynajmniej zaślepisz, to zobaczysz szczelność zaworu i czy tędy nie ma problemu z powietrzem. To ten mechanik przy świecącym ESP będzie pewnie całe zawieszenie chciał wymienić :) A jakie są w nim błędy ?
Podłącz się na początek i sprawdź błędy.
Wiesz co podjedz do kogoś kto ma kts lub CDIF wtedy może odczytać błędy bezpośrednio z samego sterownika pompy wtryskowej, to nam wiele rozjaśni, bo zaraz się okaże ze czujnik położenia wału Cie w balona robi.
Witam wszystkich, od 2 tygodni próbuję dość do ładu z moim focusem, Objawy: Auto zapala bez problemu, lecz przerywa i kopci. Jedyne błędy jakie wykazuję to P1664 oraz P1504 P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P1664 FIP (Fuel Injection Pump) nieprawidłowości (możliwość przedostania powietrza w...
Najpierw zajmi się usunieciem błędu wałka.
problem rozwiazany okazuje sie że pompa wtryskowa jest uszkodzona mechanicznie klient jak uslyszal ile to wszystko kosztuje to sie zalamal a ja corazbardziej jestem przekonany że na rope to najlepszy jest tylko piec centralnego ogrzewania:D dzięki za zainteresowanie pozdrawiam
Kto składał tą pompę mechanicznie?, może jest odwrotnie włożona iglica od kąta wtrysku.
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Witam. Dzis przy okazji diagnostyki sondy lambda doszlo pare nowych rzeczy. Mianowicie od czasu do czasu zapala sie kontrolka wadliwego dzialania trakcji. Na postoju podczas diagnostyki. Sonda lambda raz dziala a raz nie. blad abs - czujniki sprawne. Blad komunikacji. Abs jest ponoc sprawny ale nie moze odczytac predkosci stad ten blad komunikacji....
Zanika zasilanie, schemat i pomiary.
Znalazłem usterkę. Padł jeden z wtrysków. Konkretnie na drugim cylindrze. Po jego odpięciu silnik chodzi na trzech garach. Jak tylko podepnę drugi wtrysk to już nie chce odpalić, obojętnie w jakiej konfiguracji. Na oscyloskopie widzę, że gdy wszystkie wtryski są podpięte (jeden zepsuty) to sterownik już nimi nie steruje, wtedy wywala błąd P1213 i oznacza...
Co dla Ciebie znaczą wysokie obroty? Jakieś błędy w komputerze?
P0420 to sonda za katem. Gdzie się znajduje? Za katem. Sprawdzisz za pomocą oscyloskopu.
Uszkodzone wtrysk/i... ale to skutek ;)
Mam wrażenie że bardzo się grzeje DPF jak maskę otworzę. Po za tym zainteresowałem się tym ponieważ zaczął mi wyskakiwać błąd awaria silnika natychmiast serwis.Po za tym błędem było masa błędów nieaktywnych.Teraz został ten błąd i błędy U0418(00) oraz P042F(00).
[quote="decybel91"]Najważniejsze do pokonania jest p0251 Czyli jest z tym dużo zabawy i koszta naprawy pewnie spore? Na pewno sprawdzę, jeszcze nie dzieje się to bardzo często i mam nadzieję, że uporam się z tym problemem szybko.
Podłączyć tester,odczytać błędy i parametry.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
podczas startowania cyklicznie włącza i wyłącza rozrusznik Tzn.co -trzymasz klucz na start ,a elektromagnes sam rzuca z przerwami bendixem na wieniec?
Przepływka do podmiany.
Od diagnostyki trzeba zacząć, zobaczyć jakie są błędy.
Dobra, w takim razie dobrze by było jakby udało się spisać te błędy co się pokazały. Trzeba złapać jakiś trop
A jakie błędy występują.
Witam najprościej skasuj błędy komputerem
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
Wymieniałeś filtr paliwa (ford nie lubi podróbek ) Miałem 2 przypadki takie ze po wymianie filtra na tańszy nie odpalał albo tak chodził jak w opisie
Witam. Mam problem z focusem z 2024 roku. Auto miało małą kolizję, ale wszystkie przewody itd. przejrzane, wszystko ok. Błędy w ABS i IPC U0100 brak komunikacji z ECM. Auto odpala, świecą się błędy na desce od ESC i innych asystentów. Na pinach 6-14 120 Ω. Ktoś coś pomoże? 1.5 diesel AI: Jakie części samochodu zostały uszkodzone podczas kolizji? Czy...
Sprawdź czy zapala się kontrolka świec żarowych i czy w czasie kręcenia rozrusznikiem podnosi się wskazówka obrotomierza.
czujnik map/sensor powinien byc w miejscu gdzie zaznaczyłem na czerwono ?? i u mnie go nie widać wgl. To dziwne. I jak to w końcu wygląda w Twoim Focusie ?
i co, wymiana samego filtra paliwa pomogła?
Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.
podzespoły uszkodzone wymienione zostały i skasowane błędy i fura lata
Witam! Proszę o pomoc! Dzisiaj będąc na Słowacji włączył mi się alarm "Silnik usterka". Jazda była równa, bez jakichś gwałtownych ruchów pedałem gazu. Prędkość raczej też spokojna. W związku z tym, że nie mam assstance za granicą, postanowiłem jak wracać do Polski. Jadąc spokojnie, ale z duszą na ramieniu przejechałem granicę, gdzie zrobiłem sobie przerwę....
Podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy. A immobilizer?
Podłącz pod kompa może jakieś błędy pokaże.
Więc skasuje błędy i zobaczę czy ponownie wyskoczą.
Sprawdź błędy. Może chodzi o coś innego.
IRMC uszkodzony to będziesz miał utratę mocy a nie szarpanie .
Błędy wykasowałem pojawiły się ponownie
Jak masz P0380, to on jest od całości układu, obojętne czy świeca spalona czy uszkodzony przekaźnik. Jak wyjmiesz przekaźnik zmienia się błąd albo status błędu?
Komp podłączony, błędy jakieś są?
Coś tam już sprawdzałeś, więc może po prostu regulator na listwie, czy np. do niej dochodzi zbyt mało paliwa (mierzyłeś ?). Wiązki przewodów sprawdzałeś (do wtrysków, pompy, czy regulatora ciś. paliwa)? Jeśli w przewodach wsio ok, to pozostaje sterownik (reszta jak pisałeś sprawdzona i ok).
Zablokowany egr, wyciągnij wyczyść z nagaru może jeszcze działa. Możesz też zaspawać z obu stron, wyjście z wydechu i wejście w dolot i resztę zostawić jak jest. Możesz też podpiąć elm i odczytać błędy żeby potwierdzić egr
Popraw błędy i zamykaj.
chyba ,że problem robi coś innego a wyskakuja błedy wtrysków
Auto chodziło wcześniej idealnie, żadnych lagów, miało kopa. Nie mam psychozy czujnikowej, rozważam objawy. Skoro chodzi powyżej 2000rpm, a poniżej gaśnie, to jedną z możliwości jest realny spadek ciśnienia w CR lub pozorny przez wadliwy czujnik, zawór. To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy.
błędy focus błędy licznika focus focus błędy skrzyni
zasilacz ładowarki pulsuje wózka widłowego pierścienie tłoka
Lokalizacja zielonej szyny CAN w pojazdach Scania Lokalizacja bezpiecznika w suszarce Candy CS H9 A2