Czyli nie myliłem się jest to bezpiecznik F39.
Za schowkiem pasażera,dojście od dołu.
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
Odkręć skrzynkę bezpiecznikową jest na 2 śrubach zwieś ją w dół i masz, co chciałeś
W środku załącznika zdjęcia skrzynki bezpieczników tylko z wersji 2.0TDCI, i schemat do 2.0 jak i 1.6
https://obrazki.elektroda.pl/3884259300_...
Gdzie go szukać? W instrukcji nie podano? http://www.fixya.com/cars/t10701443-chan...
W skrzynce bezpieczników i przekaźników obok akumulatora, przekaźnik R12, zasilanie z B+ przez bezpiecznik F6 60A.
Tu nie znajdziesz tego co szukasz ? https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
Uszkodziłeś linię CAN albo zasilanie któregoś modułu. Albo po prostu nie wsadziłeś którejś wtyczki.
GEM jest w nogach pasażera.
Gdzie znajduje się bezpiecznik zapalniczki Ford Focus MK3
Jak dobrze popatrzysz to masz, F64 i F65 sprawdź, masz nawet opisane je na naklejce. To bezpieczniki "mini".
No nie ładnie tak od 3 strony zaczynać zabawę z Focusem. Wpierw zobacz czy bezpiecznik jest sprawny w podszybiu, drugie sprawdź wiązkę cienkich przewodów .
W skrzynce pod maską duży bezpiecznik 40A.P
https://autobezpieczniki.pl/ford-focus-2... https://schematy24.pl/ford-focus-iii-201... https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
Będzie. Uruchomi się po kilku próbach włącz wyłącz światła. Najważniejsze jest zamontować sprawną żarówkę.
Witam, przerabiałem niedawno podobny temat, też próbowałem rozruszać dając większy bezpiecznik. Co i raz się palił w różnych sytuacjach, czasem za kilka dni a czasem po kilku godzinach. Kombinowałem, smarowałem, podmieniałem manetki i przekaźniki i nic nie dało. Ostatecznie winny był sam silniczek, po jego wymianie problem nie powrócił.
Witam! mam nastepujący problem: alarm jak w temacie pali bezpiecznik 15 A a wieksze nie, na wiekszych działa bez problemu... Czy to mozer byc zwarcie, czy siłowniki od centralnego maja za ciezko? I jeszcze jedna sprawa: Po wyjeciu bezpiecznika od alarmu (albo jak sie spali) centalny nie działa. Czy to moze byc wina zlego zamontowania? Alarm jest zamontowany...
Tak, to czujnik/wyłącznik przy skrzyni biegów.
Sygnał prędkości wychodzący z CAN ma iść na pin 3 wtyczki DB9 instalacji taksometru. CAN jest pod radiem, zegarami, w OBD, skrzynce bezpieczników, w instalacji drzwi lewych i prawych, komputerze silnika, sterownika ABS. Najłatwiej podłączyć w Focusie jest pod OBD, potem radio lub skrzynka bezpieczników.
Brak zasilania do stacyjki.
moduł gem jest zintegrowany ze skrzynką bezpieczników
Ewentualnie - wysusz dobrze skrzynkę bezpieczników w komorze silnika
FOcus 2006 czyli focus II, a tam są inna skrzyni z bezpiecznikami.
Nie ma osobnego bezpiecznika na pompkę...
Naładuj dobrze akumulator, a te ''diodowe cudo'' schowaj głęboko w szafie. Co do przepalonego bezpiecznika i swądu spalenizny, sprawdź drzwi w których nie działa c.zamek (instalacje, sam zamek).
To poszukaj teraz centrali alarmu i bezpiecznika odpowiadającego za nią.
Bezpiecznik F84 10A. Ale jak działa wycieraczka to GEM widzi sygnał więc teoretycznie ok. Pozostaje ci wadliwy GEM, źle skonfigurowany ,albo wiązka/korozja, tyle.
Może ,a może kabel w przelotce gumowej, a może GEM a może kabel gdzie zgnity. Była jakaś diagnoza?
Sprzedane auto
Tam jest dokładnie tylko jeden bezpiecznik usytuowany między wtyczkami.
Bezpieczniki ? wiązka ?
Nie, bezpiecznik nie powinien być. Coraz więcej radyjek nie posiada bezpiecznika i działa (mimo że jest na niego miejsce).
Jak opór jest znikomy to sprawdź pobór prądu na obu. Wystarczy zwarcie międzyzwojowe na wirniku co spowoduje nawet znaczny wzrost pobieranego prądu i przepalanie bezpiecznika termicznego.
fuse 12 is only for the fuel pump on petrol engines or the fuel injection pump on TDDi engines as yours is a TDCi this fuse shouldn't be required. Źródło: http://www.justanswer.com/uk-ford/5385a-...
Posprawdzaj bezpieczniki,także te dokładane w instalacji alarmu.
od czego jest ta kostka na zdjęciu?
Zobacz czy nie ma pod schowkiem od strony pasażera. https://www.autogenius.info/pl/ford-focu... Gdyby problemem był bezpiecznik, to po wymianie żarówki światło dalej by nie działało. Ale sprawdzić możesz. A nóż tym razem.
Czy udało wam się znaleźć przyczynę poboru prądu? Mam ten sam problem - na bezpieczniku 36 pobiera mi 0.18A. Pogrzebałem trochę ale nie znalazłem. Odłączyłem zegarek, wszystkie lampki wewnątrz (nie mam lampki we schowku). Moduł komfortu i radio nie należą pod ten bezpiecznik. Dzięki.
Witam ma ktos moze ten schemacik do Forda Focusa C-Maxa 1.6 TDCI ????
Skoro jest 0.5 Ampera to wszystkie odbiorniki nie są wyłączone, próbuj przez odłączanie bezpieczników, kiedy się zmniejszy pobór.
czy ktoś może mi na tym rysunku wskazać światło cofania?
Wyjmij bezpieczniki od świateł. Wszystkich. Włącznie z kierunkowskazami, stop, cofania.
Ten bezpiecznik także zabezpiecza wszelkie podświetlenie we wnętrzu. Radio orginalne? Tam też to idzie.
W sprawie bezpieczników zerknij tu : http://www.autogenius.info/pl/ford-focus... , jeżeli różnią się to sprawdź każdy bezpiecznik po kolei. Czy masz wszystkie "biegi" wentylatora nawiewu ? Sprawdź oporność cewki sprzęgła klimatyzacji i wyłącznik termiczny umiejscowiony na sprężarce. Przeczyść wszystkie kostki połączeniowe od sprężarki.
Spalony bezpiecznik.
Wymiana żarówki oraz naprawa kabelka.
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
brązowy z zielonym 2,5mm2 na module bezpieczników komora silnika - rozrusznik w kabinie nie ma co szukać :)
Problem powstał gdy dostała się woda do skrzynki bezpiecznikowej wraz z modułem w nogach pasażera.Po małej reanimacji lutownicą i suszeniu ruszyło immo i zegary zaczęły wskazywać lecz silnik nie pali.Czy może ktoś podać rozpiskę które bezpieczniki zasilają silnik i ECU silnika.
2 lata temu zatarł mi się silnik dmuchawy ale poszedł ten bezpiecznik termiczny - bezpiecznik był ok a teraz nagle przestała działać dmuchawa patrzę w bezpiecznik a on cały stopiony na tyle mocno że do żółte zabezpieczenie się stopiło i bezpiecznik obok ten od wentylatora klimatyzacji bodajże , czemu się tak nagle stało nie wiem ... dmuchawę rozebrałem...
Które światło pali się dalej a które nie. Obejrzyj wtyczkę światła postojowego które nie świeci w przedniej lampie. Wypada tam tworzywko z wtyczki i robi się zwarcie. Oczywiście może być jeszcze wiele innych usterek. Pozdrawiam.
Witam Kolego Sławku czy poradziłeś sobie ,a jeżeli tak to jak z włączającym się jednocześnie wentylatorem nawiewu i wentylatorem chłodnicy ?? - u siebie mam to samo, (wymieniony czujnik temperatury, sprawdzony termostat, odpowietrzony układ chłodzenia) i nie mogę rozwiązać problemu
Siema. Jaki bezpiecznik odpowiada za podświetlanie zagarow deski rozdzielczej , bo w nocy nie widać nic ile jadę i wgl Ford Focus 2003. 1.6
Witam W moim focusie zniknęły kierunkowskazy po tym jak zrobiłem zwarcie przy żarówce. Wydaje mi się ze po prostu spalił się bezpiecznik i po wymianie wszystko wróci do normy, ale... w instrukcji do tego auta nie ma mowy o bezpieczniku kierunkowskazów... Proszę o pomoc, jakieś sugestie, a może ten bezpiecznik jednak jest tylko w instrukcji celowo o...
sprawdź bezpieczniki i przekaźnik.
Wygląda to na bezpiecznik prawdopodobnie 0,3A
W takim razie na początek odłącz alternator i sprawdź czy spadnie a jak nie to kolejno leć z bezpiecznikami... Zacznij od radia 🙂
Zobacz na skrzynkę z bezpiecznikami z drugiej strony lekko pociąg przewody jakby w izolacji się upalił
Witam i podłączam się do tematu. Mianowicie lewa lampa świeci wszystkimi światłami a prawa ma tylko pozycję i długie. Niestety po sprawdzeniu kostki podłączeniowej lampy ma ma na niej prądu świateł mijania. Co robić? Nadmienie tylko ze wszystkie bezpieczniki są ok. Focus MK1 1999.
Zwarcie w tylnej lampie, ew. kostce.
(at)czarny4994 Niestety tak, ale czy potencjalne zwarcie nie powinno zadziałać właściwego bezpiecznika?
Sprawdź jeszcze raz, czy na bezpieczniku pod maską odpowiadającemu za nawiew jest napięcie po kluczyku(koniecznie na obu końcach bezpiecznika:D)
Wychodzi na to, że nie działa moduł, sprawdziłeś bezpieczniki? Czy zamykając od środka działają wszystkie zamki?
witam zawsze mialem uszkodzony bezpiecznik nr68 a nigdy stacyjke czesc
Pewnie zginął stały plus, ten po przekręceniu stacyjki (zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników).
U mnie kiedyś zepsuł się mikrowyłącznik w zamku bagażnika - lampka świeciła zały czas. Zatrzaśnij zamek recznie na otwartym bagażniku - zobacz czy zgaśnie. Jeśli nie to - hmm... może być wszystko;) może alternator ma upływ? odłącz go i zmierz czy nadal jest pobór. Jak nie ma to zacznij eliminować wyciągając kolejno bezpieczniki i obserwując pobór.
Sprawdz wogóle czy świece sprawne amperomierzem. W drugiej kolejności bezpiecznik.
Uszkodzony włącznik świateł (który nigdy się nie psuje) lub bezpiecznik. Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki.
Sprawdź zasilanie przekaźnika K20, bezpiecznik 51 15A i bezpiecznik F3 60A.
[url=http://mojafirma.infor.pl/moto/eksp... Bezpieczniki, przekaźniki, instalacja elektryczna do sprawdzenia, stacyjka również.
Bezpiecznik z tyłu skrzynki bezpieczników.
Kolega poczyta najpierw, co jest napisane na forum, o tej usterce. Potem dokona pomiarów i powie nam, ile tego prądu pobiera auto. Na koniec, znajdzie bezpiecznik, po którego wyciągnięciu, pobór spada i będziemy myśleli dalej.
Nie pytaj o bezpiecznik tylko go sprawdź
Witam.Raczej to niemożliwe by padły silniki w obydwu drzwiach. Bezpieczniki sprawdź nie na oko tylko kontrolką. Masa jest? Jak wyglądają kostki w drzwiach?
Witam Ponownie!! Zasilanie na bezpieczniku jest te podstawowe rzeczy sprawdziłem ale nie chcę w ciemno rozbierać samochodu żeby się przekonać jak idą wiązki przewodów, może ktoś już wyszukiwał taką usterkę i wie jak idą wiązki przewodów od lampy prawy tył do bezpieczników( czy prawą stroną czy też w tyle przechodzą na lewą stronę i idą do bezpieczników)
To sprawdzić czy wychodzi zasilanie ze stacyjki. Sprawdź miernikiem który to przewó przy stacyjce mierząc miernikiem od strony bezpieczników.
Witam do sprawdzenia przekaźniki w komorze silnika przekaźnik K111 Rozrusznik K05 Blokada rozruchu oraz bezpieczniki 9,11,13
Panie leonov. Po pierwsze to proszę grzeczniej bo jestem na forum początkujący i mam prawo czegoś nie wiedzieć. Po drugie zadałem proste pytanie czy można zrobić z kompa czy manualnie w elektryce. Wiec proszę odpowiadać na zadane pytanie. Miałem Elm-a w rękach i moje auto nie chciało się z nim łączyć. A po drugie to nie miejsce na heit. Wy mondrale...
Pierwsze kolego do sprawdzenia żarówki, następnie bezpieczniki, przekaźnik i manetka. Jeżeli tutaj nie znajdziesz przyczyny, napisz kolejny post postaramy się pomóc. Pozdrawiam daro
Sprawdziłeś bezpieczniki?
obadaj wszystkie bezpieczniki
Skutki mogą być poważne. Mogło uwalić ecu i reszte modułów,ale najpierw sprawdź wszystkie bezpieczniki łącznie z tymi dużymi.
Dużo rzeczy na raz i pojawiają się przypadkowo. Sprawdziłbym stan skrzynki bezpieczników od spodu. Może jest tam zielono.
Nie sprawdziłeś wszystkich bezpieczników...
5 lub 7.5a kabel 0.75-1mm2 wystarczy.
Duże zostaw w spokoju, chodzi o male bezpieczniki.
do wymiany trafo i powinno ruszyć, oczywiście będzie potrzebna reg. screena i focusa. Jak nie ruszy to do sprawdzenia bezpieczniki półprzewodnikowe w okolicy trafa, tranzystor przy trafie, wszystkie diody. Powodzenia!
Włącznik awaryjnych.
Ok wczoraj robiłem takiego do kompletu jest multitimer czy jak tam się nazywa ten mały moduł za bezpiecznikami.
A może po prostu bezpieczniki
K25 bezpiecznik F27 przecież widać.
Wygląda na brak komunikacji między licznikiem a sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdzałeś?
Problemem była niesprawna pompa.
Czy ktoś wymieniał przekaźnik ogrzewania tylnej szyby w w skrzynce bezpieczników w Ford Focus MK2?
Na oko to chłop umarł w szpitalu... Sprawdzić dokładnie bezpieczniki kontrolką...
Zobacz czy niema tam bezpiecznika głównego przy akumulatorze.
Bezpieczniki sprawdzone?
A może by tak zacząć od podstaw podstaw - sprawdzić główne przekaźniki i bezpieczniki?
bezpiecznik focus bezpiecznik nawiewu focus bezpiecznik nawiew focus
media server przeterminowany toner akumulatorowe ogrodowe
sterownik hulajnogi kamera telefonu komputer
Tranzystor Technics 2SA1060, 2SC2450, MOSFET 2SK1058/2SJ162 – oznaczenia i zamienniki Błąd 225 w ekspresie Miele - co oznacza?