Uszkodzona pompa wtryskowa.
Piszesz -zegary wyłączają się - czy po rozruchu idą do końca skali i wracają ? Niestety foki mają w sobie "to coś" ( mój też to miał ) ,że obroty np. podczas dojeżdżania do skrzyżowania na luzie potrafią mocno spaść a nawet zgasić silnik.Każdemu posiadaczowi focusa doradzam dołożenie przewodów masowych w komorze na karoserię i do silnika z drugiej strony...
Witam, Mam problem z silnikiem 1.8 TDDI w Focusie z 99r. Mianowicie silnik czasami dość ciężko odpala, np. po przejechaniu nim (gdy trochę się nagrzeje) i po wyłączeniu go nieraz na dosłownie 3 min, jak i po dłuższym postoju, że zdarzy przestygnac (np. po 3 godzinach) ciężko odpala i w parze z tym kopci z rury na biało. Po kilku próbach dopiero załapuje....
Temat rozwiązany, więc zamykam.
Dzięki robin161za linka. Ale pod tym linkiem jest tyle różnych diagnoz, że ciężko się odnieś co dolega mojemu autku. Może mógłbyś sprecyzować na czym się skupić?
Tu chyba w bloku jest taki czujnik?
Mam taki problem z Fordem że nie odpali po nocy dopiero za 10razem I tak ciężko.. żadne błędy nie wyskakują wszystko działa kręci normalnie tylko nie chce załapać. Wszystkie filtry wymieniane paliwa także. Może ma to z tym związek lub nie ale dodam że podczas przyspieszania słychać jeszcze głośne gwizdzenie.
Witam, Silnik zetec 2.0 16v benzyna-gaz.Czytam na różnych forach i jedni piszą, że objawem z ciężkim odpaleniem silnika jak jest ciepły, może byc silniczek krokowy sterownik pompy paliwa, zawory. Objaw jest taki, że jak silnik po nocy, czy też jak pochodzi i trochę ostygnie odpala bez żadnego ale...Natomiast jak próbuję już go odpalić , po chwilowym...
Nie wiem bo to nie moje autko, ciężko określić brak informacji i serwisie olejowym
W focusie wszystkie wskaźniki lecą na max przy przekręceniu kluczyka taki test, jak palisz auto i też wskaźniki lecą to oznaka słabego aku, czy auto pali normalnie czy ciężko.
No właśnie olej jest Oki,ani nie zmienił koloru ani nie zauważyłem jego ubytku lub nadmiaru , ani mazi nie ma na korku od oleju ani na bagnecie ani w zbiorniczku , ale ciśnienie jest wysokie tak mi się wydaję bo syczy , gdzieś pisali też że może być walniety korek od zbiorniczka,gdzieś również wyczytałem że z tyłu jest chłodnica EGR i z tamtąd lubią...
Byłem na ponownej diagnostyce błędów nie ma żadnych a samochód nadal ciężko pali.
Witam mam problem z fordem focusem mk1 1.8 tdci 115ps.Po dłuższym pozstoju ciężko odpala.Po odpalaniu tzw na samostart zakreći 2 razy wałem i chodzi a tak ma ciężko nieraz za 3 albo jeszcze dalej jak jest na minusie to wogóle nie odpali bez samostartu.Czekam na waszą pomoc.
Witam. Mam Forda Focusa 2002 tdci.1.8 115 KM. Na zimnym silniku auto ciężko odpala, jakby rzucało silnikiem i kopci na czarno. Czy to wina wtrysków czy może jeszcze coś innego? Może ktoś miał podobny problem?
Ja mam podobny problem z autem, ciężko odpala po nocy, a jak już odpali i przejadę 300 m do pierwszych świateł i wrzucę na luz to zaczyna falować na obrotach. Nie wiem co jest. Dodam, że wtryski miałem regenerowane i pompa sprawdzona.
Stare, 25 letnie auto i mój dobry mechanik ciężko się rozchorował. Rozrusznik, a nawet dwa już były ze szrotów wymieniane, a ten dopóki kręci, to jest ok. Czy [url=https://allegro.pl/oferta/interfejs... ELM masz na mysli?
Witam Posiadam Forda Focusa mk1 tdci 100KM 2003r. Mój problem polega na tym że jak odpalę samochód to przerywa, dusi się do momentu aż się rozgrzeje. Ogólnie jak jechałem na zimnym silniku to szarpał i gasł, po przejechaniu powiedzmy kilometra już wszystko chodzi normalnie. Czy czujnik temperatury może współpracuje ze sterownikiem pompy ?? Byłem już...
Witam, zaczęło się od tego że wymieniane były opony na zimę i po tym zapaplio się brak ABS i ESP, ale mechanik nic nie widział nie wiedział jaki jest problem. Wyjechałam za granicę i po drodze zapalił mi się czek silnika ale nic się nie dzialo. Po miesiącu zaczął coraz ciężej palić aż padł, kupiłam 2tyg temu nowy akumulator bo tak też myślałam że to...
Witam. Ford Focus 2.0 benzyna/gaz. Po dłuższym postoju ciężko odpala, ale głównie usterka polega na nierównej pracy silnika zarówno na wolnych obrotach jak i podczas jazdy, jakby nie chodził na wszystkich cylindrach. Dodatkowo potrafi kopcić przy mocniejszym dogazowaniu i wyrzuca paliwo. Sprawdzone świece mają iskrę. Diagnostyka pokazała sondę lambda...
Niedawno wymieniałem świece żarowe bo ciężko odpalał.Niewiele to pomogło bo okazało sie że nie dochodziło do nich napięcie.Teraz napięcie dochodzi ale czas grzania jest chyba za krótki bo nadal ciężko odpala a na dodatek zauważyłem spadek mocy.Czy można z licznika dziennego odczytać kod usterki?
Później wymiana sterownika BSI (pod schowkiem) i na chwilę problem znikł ale po deszczu wrócił teraz wgl nie mogę go odpalić. Bardzo proszę o pomoc!! Czegoś takiego tam niema to raz ,a dwa jak nie pali wcale to lepszej okazji do diagnozy nie ma. Teraz podłączyć tester ,posprawdzać napięcia gdzie trzeba, sprawdzić co się dzieje na przekaźniku rozrusznika...
Ciężko będzie zrobić próbę przelewową jak silnik nie zapali
Witam. Mam pytanie, posiadam Ford Focus 1.8TDCI 115km 2004rok. Rano go odpalam i tak jakby szarpal przy odpaleniu ale odpala tak z pare dni, po jakimś czasie rano odpala podjade gdzies chce go odpalić ponownie, zaczynają wskazówki migac jakby pradu nie dostawał ale odpali po czym jak ho zgasze juz nie zapali i ciężko w tym momencie ma odpalić na kable......
Ford Focus mk1 - 1,8 Tdci 100 KM, 74 kW, po wymianie świec nie działa turbo. Ostatnio mechanik wymienił mi świece. Bo ciężko odpalał. Wszystkie były spalone. Teraz pali na widok kluczyka. Ale po wyjeździe z warsztatu przestało działać turbo. Wcześniej jak przycisnąłem bałwanki przy intercoolerze napełniały się a właściwie puchły. Teraz jak przycisnę...
Ale coś by się działo, ciężko by odpalał tracił nieokresowo moc itp itd, tu pada turbina poza tym wszystko wydaje się być w porządku.
Witam.Prosze o poradę bo mój ford focus MK2 2009 r 1.8 benzyna + LPG przebieg 150 tys km przy rannym spadku temperatury zaczął odmawiać posłuszeństwa.Nie chce odpalić po kręceniem rozrusznikiem przez ok 10 sekund zaczyna załapywać i odpala.Benzyny ok 20 litrów świece mają przebieg ok 15 tysięcy km. Pracuje na gazie i benzynie po odpaleniu plynnie nie...
Witam. Niedawno w moim autku zamontowałem układ odcinający pompę paliwa. Wszystko działa tak jak powinno, tylko po montażu tego odcięcia teraz jak auto odstoi parę godzin to ma ciężko zapalić, trzeba troszkę czasu kręcić, dodam, że przed tą modyfikacją auto odpalało na dotyk. Teraz czasem jak załapie to trzęsie nim przez jakieś 3 sekundy i później już...
Pomiar robiony co dopiero wsadzony silnik do auta. Silnik stał wyciągnięty z auta co najmniej rok czasu. Czy jest możliwość że ciśnienie podniesie się kiedy silnik zacznie chodzić. Auto ciężko odpala ale jakoś chodzi. Chyba trzeba będzie zrobić ponowny pomiar. Pierwsze odpalenie po wymianie motoru wręcz niemożliwe. Nawet na plaka nie chciał załapać....
Witam mam problem z moim focusem mk1 1.8 benzyna mianowicie silnik ma problem z odpaleniem lecz gdy go dłużej pomęczę to odpali, ale podczas jazdy nie ma mocy, paliwo dochodzi do listwy bo aż tryska, filtr paliwa wymieniony, przepływomierz wymieniony, miałem od poprzedniego właściciela to wymieniłem, ale pojawia się błąd system too Lean bank 1, samochód...
Witajcie Mam problem ze swoim focusem, po nocy ciężko zapala - muszę nim trochę pokręcić zanim zaskoczy. (jak jest już ciepły - nie ma problemu) Kontrolka swiec sie zapala i po jakis 3 sekundach gaśnie- standardowo. Pytanie: - czy świece już się nie grzeją jak kontrolka gaśnie, czy tez grzane są dalej, nawet jak ona się nie pali? - w związku z powyższym:...
Witam , mam 1,8Tdci 2002 .Bardzo ciężko pali zimny praktycznie przestał. jak naładuję ako i dam booster to zapali po kręceniu ok 20s. diesel serwis sprawdził wszystko i twierdzi ,że ciśnienie 1x 26 a na trzech pozostałych 24. Do tej pory jak odpalił to jechał normalnie i ciepły zapalał po krótszym kręceniu, ale po godzinie juz ciężko. Świece ok, próba...
Nie tylko filtr powietrza ale i filtr paliwa wczesniej przed wymiana tez mialem taki problem z odpaleniem ale był o wiele krótszy okolo do 20 sekund trzeba bylo kręcić a teraz to prawie minutę albo i dluzej i zauważyłem ze juz po krótszym postoju juz zaczyn ciężko palic. A wymieniłem świece i filtry bo od tego ,, koledzy z forum ,, kazali mi zacząć....
wcześniej ciężko mi odpalał ale odpalał byłem na komputerze i wyskoczył błąd zaworek regulacji ciśnienia paliwa. w domu zacząłem odkręcać wzystkie wtryski przeczyściłem z zawnątrz końcówki wtrysków bo był na nich czarny nagar odpowietrzyłem i odpaliłem go z plaka po jakimś czasie go zgasiłem i odpalił za pierwszym razem i tak cieszyłem się trzy dni...
Drugi sterownik przypuszczam że też za długo nie pociągnie, jeśli miał być przygotowany (wyczyszczony) to zakładasz, odpowietrzasz i odpalasz. Chyba że od razu się spalił tranzystor. Moim zdaniem ciężko będzie reklamować bo człowiek sprzedający powie że Ty go uszkodziłeś.
Z przekaźnikiem świec to normalna sprawa, lampka pali jakąś sekunde świece blisko 10s.Uczulam zawsze na to właścieli. Cofanie paliwa sprawdziłem zaraz na początku, jest ok zero pęcherzyków. Po odpaleniu na 2-3 sekundy jak zimny można go zgasić poczekać koło minuty i następny rozruch znowu jest ciężki. Sprawdze dzisiaj obroty rozrusznika podczas rozruchu.
tak też podejrzewam, ale czy ktokolwiek miał już taki przypadek, nie chce ryć kompa bez 100% pewności, synchronizacja jest, paliwo, ciśnienie jest, zgoda jest, zbija mnie z tropu to, że ciężko odpalał, ale odpalal i było coraz gorzej, aż przestał, a przy usterce np tranzystorów sterujących powinno wg mnie paść i koniec, echo, a nie jakieś ruletki.
Ford Escort 1.8D 1990r. Przy dużych mrozach nie odpala. Na lekkim mrozie ciężko zapala. Dwie rzeczy. Zainwestuj w rozrusznik od forda focusa, 2.2Kw. Wymień przekaźnik świec żarowych, który będzie trzymał napięcie na świecach znacznie dłużej niż oryginał, który odcina napięcie po 10 sekundach. Można kupić za 59zł, na znanym portalu aukcyjnym często...
Witam wszystkich . Mam forda FOCUSA 1.8 TDDI auto po nocy ciężko odpala . Mianowicie trzeba krecić i kręcić tym rozrusznikiem . Jak zapali i pochodzi z 10 min to pali już normalnie . Powiem jeszcze to ,że dopiero za drugim dłuższym kręceniem zaczyna przyśpieszać zapłon. Wydaje mi się ,że to cofające się paliwo . Wymieniłem filtr paliwa i założyłem zaworek...
Kolego a aku, masz nowe czy wysłużone bo to by tłumaczyło ciężkie odpalanie po dłuższym postoju. A kable też kolega wymieniał? Moja pomyłka chodziło mi o kabel zasilający świece.
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
W moim samochodzie z silnikiem Diesla, który ciężko odpalał mechanik chciał wymieniać pompę wtryskową. Uszkodzone okazały się świece żarowe. A to miałem focusa 1.8 TDDI znajomy przyjechał żeby ratować bestię bo ciężko pali i remont wycenili na 3.500... mówi żeby coś na chwilę zrobić . Mówię odpal pan to. Słucham hmmm. Niech Pan będzie o 17 kosztować...
Jak napisał gdulus po pierwszym odpaleniu silnik gaśnie, ale za drugim razem odpala i pracuje bez zastrzeżeń- gdyby to były problemy z akumulatorem lub rozrusznikiem to silnik uruchamiałby się ciężko albo wcale. Skłaniam się ku twierdzeniu że przyczyna tkwi w układzie zasilania, albo immobilizer- ale to też zasilanie w gruncie rzeczy.
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Witam. Posiadam forda focusa mk1 z 2004 roku. Od pewnego czasu mam problem. Samochód po nocy lub dłuższym postoju ma ciężko odpalić, a dokładniej odpali ale po chwili gaśnie. W czasie tego odpalania kopci na biało, gdy odpali falują mu obroty. Muszę dodać gazu by nie zgasł. Samochód jest garażowany, stoi w temperaturze ok 20 stopni, więc to na pewno...
Sprawdziłem, był błąd wału, wymieniłem czujnik i błąd ciśnienia wtrysku. Okazało się że paliwo wróciło również do baku, zapowietrzony układ. Odpowietrzylem go i odpalił bez problemu. Zrobiłem test przelewu i 3 wtrysk przelewa mega dużo. Ogólnie sprawa wygląda teraz tak, jeżeli odpalam codziennie samochód, działa bez zarzutu. Jeżeli nie odpalę 2-3 dni...
Panowie, problem:( Po naprawie sterownika pompy auto słabo odpala i tak do 1500 obr nie ma mocy, co z tym fantem zrobić. Tu ktoś pisał ,, jak przestawi kąt w pompie to będzie pisał np. że ciężko pali, niema mocy" u mnie tak jest, jak to teraz ugryźć?
Po pierwsze regulator musi być zgodny, oryginalny bo zamienniki się ciężko parują i źle działają z systemem inteligentnego ładowania. Ładowaniem steruje komputer samochodu a nie regulator napięcia. U mnie jest np tak odpalam auto mam 14,2V Załączam grzanie szyby przedniej i tylnej, lusterka podgrzewane i nawiew dość mocno. Następuje spadek napięcia...
Witam, tak jak na filmiku na zimnym bardzo ciężko ma odpalić, powodem według mnie jest krótkie grzanie świec, Wydaje mi się że kiedyś lampa od grzania świec świeciła się dłużej. Kiedyś palił na strzała. Jak już odpali po kilku minutach kręcenia, to potem na ciepłym już pali od razu. Co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Co sprawdzić i jak ? https://www.youtube.com/watch?v=6ObCSlwi...
To jest zawór IMV i się go wymienia bez ruszania pompy. Są wszędzie dostępne. Najlepiej byłoby podmienić go na próbę, bo jest ryzyko, że niepotrzebnie wywalisz kilkaset złotych w błoto... Jeżeli to jest ten sam układ wtryskowy, co w Focusie 1,8 tdci, to np.: http://sklep.gazparts.pl/elektrozawor_re... Po odpaleniu...
Witam mam problem z samochodem choć ciężko to zdiagnozować ponieważ raz dobrze odpala a raz nie , przy rozruchu silnika , kreci od strzała a za drugim razem muszę wcisnąć gaz żeby nie zgasł jak może być przyczyna auto ford focus 2010 silnik benzyna 1.6 w lipcu wymieniony olej wszystkie filtry , rozrząd pompa wody pasek klinowy i świece , przyznam szczerze...
Wtryski nie są padnięte? Wykręć wtryski (ciężko bardzo wychodzą) Na 80% sądzę. Zrób test przelewu wtrysków. Jak wyjdzie dobrze - trzeba wyjąć i na stół probierczy. Tylko daj je komuś rzetelnemu, bo bardzo oszukują! Pompę sprawdzić można KTSem na wartościach rzeczywistych ustawić ciśnienie ComonRail na rozruszniku powinno być około 110-130 barów
Witam, po czterech tygodniach odebrałem auto od mechanika, dwa lata temu wymieniłem pompę VP44 na inną używaną i do tej pory było OK. pewnego razu zauważyłem że coś kapie ale było to lato i myślałem że to klima... A to był początek rozszczelnienia pompy. W końcu ropa zalała alternator, który rozchlapał ów paliwo po całym rozrządzie :). Mechanik wymontował...
Problem jest taki że na zimno ciut ciężko odpala a na ciepło/gorąco zdecydowanie dłużej trzeba pokręcić, choć klient zgłasza, że latem w upały był nie do odpalenia póki nie ostygł??? Teraz jak zimno na dworze to raczej trudno coś takiego spowodować wręcz się to nie zdarza... Dałem wtryski do sprawdzenia i potwierdzili że ten drugi daje dużo za dużą...
Niestety danych o ciśnieniu pompy nie znam bo tego pewnie nikt nie sprawdzał. Co mogę zrobić ? wymienić filtr paliwa ? dobrze odpowietrzyć w jakiś sposób ten układ ? Niestety ciężko o mechanika, który się przyłoży, najlepiej powiedzieć, że nie idzie. Dodano po 3 Okey, powiedzmy, że filtr do wymiany i np. wtryski, być może są zacięte od zapowietrzenia....
Kolejna sprawa klient zawsze kłamie lub ostro nagina prawdę, może jeszcze coś kombinował. Podpytaj go czy ten wałek czasem nie poleciał przy próbach odpalania bo już nie palił. Witam ponownie. Miałeś racje, yaaro to co mówił klient było prawdą, ale zapomniał dodać, że samochód przed pęknięciem wałka strasznie ciężko palił, a na mrozie to już w ogóle...
Witajcie Posiadam Forda Focusa 2004r. 1,8 TDCI Mam samochód już 3 lata. Akumlator wymieniłem na nowy alternator też jak i filtry. Problem zaczął się w tamtym roku w zimie Jest tak: gdy idę rano do garażu i odpalam samochód kręce troszkę dłużej ciężko łapie, zapali i gaśnie i tak 3 do 4 razy, po odpaleniu dymi strasznie na biało. Gdy jest ciepło ten...
Witam. Mam problem z focusem z 1999r. Silnik 90 koni tddi. Czytałem już kilka podobnych tematów jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, U mnie problem jest taki, ze auto odpala zimne po okolo 4 sekundach kręcenia z trudem. Jak odpali ładnie trzyma obroty, niestety od 900 do 1300 ledwo się wkręca. Do tego na wskazaniu obrotomierza widać skoki...
Witam wszystkich , mam problem z swoim Fordem Focusem mk1 2003r 1.8Tdci . Problem polega na tym że samochód traci moc , wyświetlają się błędy silnika i świec żarowych , nie chce odpalić a jak odpali to jedzie max 50-60 km/h. Po odłączaniu akumulatora na parę godzin wszystko wraca do normy . Pierwszy raz mi się tak stało jak wjechałem na stację benzynową...
Witam was wszystkich . Mam taki problem a mianowicie chodzi mi o forda focusa 1.8 tddi . Sterownik uległ naprawie , wssytko było okej tylko bie było mocy , wiec kupiłem pompę ze sterownikiem za 200 zł bo chciałem zobaczyc czy to sterownik czy pompa jest popsuta . Okazało się ze sterownik , sterownik został przyuczony do auta odpalił i był ten power...
Znowu ten pacjent. Kobitka ta sama. Skopiowałem już tekst z innej strony bo problem ten sam. Ja bym go sprzedał heh. Ale się uparła i już trochę włożyła. Kilkakrotnie przydarzyła mi się dziwna historia: przy redukcji na niskie obroty i zmianie na II bieg(dojazd do skrzyżowania i skręt, parkowanie prostopadłe - zawsze towarzyszy temu skręcanie) - gaśnie...
Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym -sprawdzili mi ciśnienie na pompie i...
Już to pisałem w innym poście więc cytuje "Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym...
Mieliśmy dawno temu w rodzinie Clio i Thalię. Wbrew pozorom w chwili gdy dbało się o auto to nie było z nimi najmniejszych problemów. Nie to że się napaliłem. Po prostu jest określona suma kasy i nie da się tego przeskoczyć. W prawdzie jest 10000zł ale 3500-4000zł chcemy przeznaczyć na naprawy zaraz po zakupie (płyny, oleje, tarcze, klocki, amorki,...
Temat śledzi 0 użytkowników Autor Wiadomość grabek Poziom 10 Dołączył: 15 Lut 2003 Posty: 51 punktów: 31.70 24 Wrz 2008 20:35 Re: Problem z silnikiem 2.0 TDCI 136KM Pomocy ----------------------------------------... Witam wszystkich Proszę o pomoc w rozwiązaniu wielkiego problemu. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Kupiłem...
Witam Posiadam Forda Focusa mk1 tdci 100KM 2003r. Mój problem polega na tym że jak odpalę samochód rano to przerywa, dusi się do momentu aż się rozgrzeje. Ogólnie jak jechałem na zimnym silniku to szarpał i gasł, po przejechaniu powiedzmy kilometra już wszystko chodzi normalnie. Czy czujnik temperatury może współpracuje ze sterownikiem pompy ?? Byłem...
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
mazda ciężko odpala briggs ciężko odpala ciężko odpala passat
ilosc oleju przekaźnik bistabilny czasem potencjometr cambridge audio
ue46f6640 przekaznik volkswagen eeprom
Same Explorer 2 - Podnośnik nie działa, przyczyny i rozwiązania Jak sprawdzić przetwornik ultradźwiękowy w myjce za pomocą multimetru?